Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 282 283 Laatste
Acties:
  • 892.196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johants
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/amwCWNAwtUVXmJDPvkNeIV1FKB0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dxhseoJPu3UrxEnluxcyk4Cv.png?f=fotoalbum_large

Zijn er mensen die weten waarvoor de 10.5x en 1.5x of 1.0x bestaan? (zie rood gemaakt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 17:10
Ik zit al 6 uurtjes te wachten om mijn XRP bij Binance te krijgen. Nu hangt ie weer op confirming. :N ²

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:47
HoppyF schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:46:
[...]

281 pagina’s?
Tel daarbij nog maar een paar honderd op. ;)
Ik bedoel deze reeks met topics.
Begin bij het oudste topic maar eens, best interessant.
Topicreeks: [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic
Zitten er nog wel een paar voor hoor, voor de slowchat heeft het ook nog andere namen gehad ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
ICON gaat ook nu net weer omhoog.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 13:13
Richh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:45:
[...]

In de VS kan je al een tijdje een Model 3 kopen voor 1 BTC.

Maar nog een klein stukje... Straks is het ook in Nederland mogelijk om een Model 3 te halen voor (minder dan) 1 BTC.
Ik denk dat de investering van Tesla in Bitcoin vooral marketingtechnisch een enorm slimme zet is. Bitcoin vliegt erdoor omhoog (wat ze echt wel voorspeld hebben intern) en nu gaan mensen met die winst een Tesla kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
johants schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:46:
[Afbeelding]

Zijn er mensen die weten waarvoor de 10.5x en 1.5x of 1.0x bestaan? (zie rood gemaakt)
Leverage waarschijnlijk. Manier om snel veel geld te verliezen ;)

Check ff de topicstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:54
johants schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:46:
[Afbeelding]

Ik gok dat deze duiden op leverage trading. Snelle google search en je vindt genoeg uitleg (Denk zelfs in de topic start :) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Laatst online: 29-04 16:24
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:46:
Ik zit al 6 uurtjes te wachten om mijn XRP bij Binance te krijgen. Nu hangt ie weer op confirming. :N ²
Je moet ook geen kwadraat teken erachter zetten, dan komt het ook niet aan 7(8)7

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:36
https://datamish.com/
Haha 3,7% shorts versus 96% LONG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johants
wdbtje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:47:
[...]

Ik gok dat deze duiden op leverage trading. Snelle google search en je vindt genoeg uitleg (Denk zelfs in de topic start :) )
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 22:36
Stokstaart schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:47:
[...]

Zitten er nog wel een paar voor hoor, voor de slowchat heeft het ook nog andere namen gehad ;)
Klopt, maar dit is een leuke start met wat uurtjes leesplezier. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tabaxaddhbi
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik ben 1 van die shorters op 54.1k ;x

Voel me voor het eerst vereert als 1 van de top paar procent :+

[ Voor 13% gewijzigd door tabaxaddhbi op 19-02-2021 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:47:
[...]

Leverage waarschijnlijk. Manier om snel veel geld te verliezen ;)

Check ff de topicstart.
Nee, dit is autofarm. Dat lijkt me geen leveraging puur, misschien meer risico dat je loopt. In die LP is me duidelijk waarom, maar waarom er dan 1,5 gegeven wordt aan WBNB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
CAKE begint weer wakker te worden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-04 19:15
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/507/277/13e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 21:35

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Volume begint weer toe te nemen en daarmee ook de volatiliteit lijkt het. Handel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tabaxaddhbi
Firestorm schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:49:
Volume begint weer toe te nemen en daarmee ook de volatiliteit lijkt het. Handel!
Das handel papa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:49:
[...]

Nee, dit is autofarm. Dat lijkt me geen leveraging puur, misschien meer risico dat je loopt. In die LP is me duidelijk waarom, maar waarom er dan 1,5 gegeven wordt aan WBNB?
Ah ik twijfelde al aan de interface. Dacht door de tokencombi's indd aan farming maar begrijp die cijfers dan niet in deze context. Voor zover ik heb gezien wordt het bij die LP's altijd in APY uitgedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:50:
[...]

Ah ik twijfelde al aan de interface. Dacht door de tokencombi's indd aan farming maar begrijp die cijfers dan niet in deze context. Voor zover ik heb gezien wordt het bij die LP's altijd in APY uitgedrukt?
De APY staat er ook keurig naast, ruim 400%. Ik begrijp het ook niet helemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:52:
[...]

De APY staat er ook keurig naast, ruim 400%. Ik begrijp het ook niet helemaal.
Ah kijk dit is het. Ik zie er TVL achter staan.

(@johants)

https://medium.com/multi-...e-tvl-metric-99187587f8f0

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10-2024

Mooody

elmoody

JT schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:27:
[...]

Jezus. Als ik dit vanochtend had gelezen dan had ik 100% wat gehaald :|
Sowieso lastig om inhoudelijke info te ontdekken met al die fomo-bagger in dit topic van de afgelopen weken :/

In een bear market wordt je gedwongen om verstandige keuzes te maken. Het liefst besteed je wat tijd om een project in te kunnen schatten en mogelijkheden te zien. Dat geeft veel meer voldoening dan wat er nu aan de hand is, ongeacht dat mijn PF er op fiatwaarde flink op vooruit gegaan is.

Maar ik denk dat wat ik heb geleerd in de afgelopen 3 jaar goed van plan kan komen tijdens deze bullmarkt. Met name rustig blijven, niet teveel switchen, blijven inlezen in projecten en tijdig winsten afromen van projecten waar je (nog) gerust op bent.

Dat gezegd; er zijn een aantal projecten die ik blijf hoddlen en bijkopen, juist wanneer de volgende bear market inslaat

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 19-02-2021 20:56 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01 15:31
Ik ben nog steeds 20 BNB kwijt omdat mijn withdraw van launchpool (DODO) niet is aangekomen op mijn spot wallet.

Nog 279 wachtenden voor me... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-04 02:09
Heeft iemand toevallig ergens iets gezien over hoe lang de withdrawals op Binance gedisabled gaan blijven? Is daar iets over bekend? Ik zit elke 2 minuten op F5 te drukken maar dat schiet niet echt op zo, en zo wil ik niet mijn avond besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaxaddhbi
Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:54:
[...]

Sowieso lastig om inhoudelijke info te ontdekken met al die fomo-bagger in dit topic van de afgelopen weken :/

In een bear market wordt je gedwongen om verstandige keuzes te maken. Het liefst besteed je wat tijd om een project in te kunnen schatten en mogelijkheden te zien. Dat geeft veel meer voldoening dan wat er nu aan de hand is, ongeacht dat mijn PF er op fiatwaarde flink op vooruit gegaan is.

Maar ik denk dat wat ik heb geleerd in de afgelopen 3 jaar goed van plan kan komen tijdens deze bullmarkt. Met name rustig blijven, niet teveel switchen, blijven inlezen in projecten en tijdig winsten afromen van projecten waar je (nog) gerust op bent.
Hoe denk je over de volgende halving :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Tibbi3 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:56:
Ik ben nog steeds 20 BNB kwijt omdat mijn withdraw van launchpool (DODO) niet is aangekomen op mijn spot wallet.

Nog 279 wachtenden voor me... :F
lol kan je serieus een wachtrij zien wanneer je balance weer te zien is bij binance? gaat lekker daar hoor ik 8)7

ik heb mijn bnb gelukkig nog in staking voor dodo laten zitten. geen gedoe met spot wallet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-04 12:52
nemesis2212 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:57:
[...]

lol kan je serieus een wachtrij zien wanneer je balance weer te zien is bij binance? gaat lekker daar hoor ik 8)7

ik heb mijn bnb gelukkig nog in staking voor dodo laten zitten. geen gedoe met fiat pool dus
Ik denk dat hij bedoelt in de queu van de helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:42
Vandaag niet veel gedaan dus ook niet gekocht of verkocht of dit topic gelezen. Tussendoor alleen meldingen gehad dat BNB en CAKE omhoog ging. Blij dat ik niet alles verkocht heb :P.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Crypto is duidelijk niet iets voor jou. Ik zou een andere hobby zoeken en Fok! mist je. Doei. :w

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01 15:31
nemesis2212 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:57:
[...]

ik heb mijn bnb gelukkig nog in staking voor dodo laten zitten. geen gedoe met fiat pool dus
Nee ik zie mijn balance wel, maar ik mis sinds vanmiddag 20 BNB. Ik kreeg een errormelding toen ik dit uit de launchpool wilde halen. BNB was wel van mijn staking saldo afgehaald maar is nooit te zien geweest in mijn spot wallet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wie zei er ook alweer dat BNB voorbij ETH zou gaan binnenkort?

Dit soort geintjes kun je niet flikken op ETH defi. Wat Binance nu doet, riekt naar wat Robinhood laatst deed, namelijk de stekker eruit trekken als het even te heet onder de voeten wordt.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Nou de zak icx is gekocht hoor. Toevallig net een traceback dus dat kwam goed uit. de eerste candle na de buy was groen. Mogen er nog velen volgen :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 15:10
Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Crypto is duidelijk niet iets voor jou. Ik zou een andere hobby zoeken en Fok! mist je. Doei. :w
Ik heb nu al zoveel lol van die custom CSS he... zalig...

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:46
Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:00:

Dit soort geintjes kun je niet flikken op ETH defi. Wat Binance nu doet riekt naar Robinhood laatst deed, namelijk de stekker eruit trekken als het even te heet onder de voeten wordt.
Dat gevoel kreeg ik dus ook.. even een dip, stekker er snel uit.. wachten tot de rust weer hersteld is.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
** Onnodig **

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 19-02-2021 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:00:

Dit soort geintjes kun je niet flikken op ETH defi. Wat Binance nu doet, riekt naar wat Robinhood laatst deed, namelijk de stekker eruit trekken als het even te heet onder de voeten wordt.
Oh zeker wel dat ze dit kunnen flikken en ermee wegkomen. Herinner me er volgende maand nog maar even aan. BSC gaat echt keihard ETH voorbij. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat doen jullie met de bnb in launche . Ik stake ze voor lit. Maar zou het er ook uit kunnen halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 30-04 18:38
Lijkt me sterk. Waarom zou je potentieel je imago gaan schaden omdat de koersen even een dipje krijgen? Klinkt totaal niet realistisch als je kijkt naar hoe goed Binance het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Ladonna schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:04:
Wat doen jullie met de bnb in launche . Ik stake ze voor lit. Maar zou het er ook uit kunnen halen.
Ik heb een dermate sneue hoeveelheid BNB dat ik ze gewoon in m'n spot wallet bewaar.. lekker overzichtelijk :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:04:
[...]

Vergis je niet. :{ ² Ik heb een aardige duit op mijn (talkpoeder)bips kunnen leggen.
Kunnen jij en je andere persoonlijkheden niet gewoon terug naar Fok!? Er is hier echt niks voor je. Echt niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ladonna schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:04:
Chick, wat wil je zelf? In de launchpool levert het nog iets op. Wat ga je er anders mee doen? Geef even iets meer info over wat je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:06:
[...]

Kunnen jij en je andere persoonlijkheden niet gewoon terug naar Fok!? Er is hier echt niks voor je. Echt niet. ;)
Ik heb het even overwogen maar ben meteen groot in Nano gegaan. Dit gaat nu ook lekker man. :) ²

Het zijn mooie weken. Dat geef ik je na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Heu. Ik zat net even door mijn portfolio te kijken en zag dat ik een coin had met de naam "Moeda Loyalty Points". Even opgezocht en dit is een coin die is gemaakt in 2017 bij een hackathon van de Verenigde Naties, bedoeld als bankensysteem voor mensen die geen bank kunnen gebruiken. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat de VN er iets mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:10

almightyarjen

When does the hurting stop?

Kan iemand ff kort vertellen wat er met BNB aan de hand is? :? Ik heb geen zin om het hele topic door te bladeren :P

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

almightyarjen schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:08:
Kan iemand ff kort vertellen wat er met BNB aan de hand is? :? Ik heb geen zin om het hele topic door te bladeren :P
Hij pumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:02:
[...]

Dat gevoel kreeg ik dus ook.. even een dip, stekker er snel uit.. wachten tot de rust weer hersteld is.
Afblijven van die zooi.
CZ geeft zelf toe dat CAKE een zeepbel is om geld mee te verdienen :')

https://twitter.com/cz_binance/status/1358137787715784704
Long chain, but it works. 👍
:')

Leuk voor nu en vooral voor de waarde van BNB, maar absoluut geen reden om ook maar 1 BNB te kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 19-02-2021 21:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:08:
[...]

Ik heb het even overwogen maar ben meteen groot in Nano gegaan. Dit gaat nu ook lekker man. :) ²

Het zijn mooie weken. Dat geef ik je na.
Ik denk niet dat het lang duurt voordat jij op dit forum gebanned gaat worden. Jij maakt echt de meeste rare opmerkingen en je reacties op andere slaan echt werkelijk nergens op laat staan dat je op hun reacties in gaat.
never go full r....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
Ik zal maar eens een poging tot TA doen op ETH. Hieronder de 2h ETH/BTC chart.

De witte lijnen zijn de 38.20%, 23.60% en 0% respectievelijk van boven naar beneden van een Fibonnaci-retracement beginnend aan de top van 5 Februari. Zoals te zien is, is deze al gebounced op de 0% lijn, wat de supportlijn over langere periode is @ 0.035. Helaas is ETH vannacht niet door de resistance op 0.03765 gekomen (23.60%) en is weer in een neerwaartse richting beland.

Mijn voorspelling is dat er een double bottom plaats gaat vinden (blauwe lijn). Op het magenta stipje zijn we nu. I am going to call it: ETH gaat dit weekend in een opwaartse trend :)

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/804452229905645609/812414184082898964/unknown.png

Dit is geen financieel advies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

@Anoniem: 1032405 55k at Binance!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BansheeBoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johants

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
almightyarjen schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:08:
Maak mij rijk zonder dat ik enige moeite hoef te doen. Het oude geld is gearriveerd! All aboard! This is lift off! We gaan kei- en knalhard ATH's slopen! almightyarjen is in the house. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Kyumia schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:11:
Ik zal maar eens een poging tot TA doen op ETH. Hieronder de 2h ETH/BTC chart.

De witte lijnen zijn de 38.20%, 23.60% en 0% respectievelijk van boven naar beneden van een Fibonnaci-retracement beginnend aan de top van 5 Februari. Zoals te zien is, is deze al gebounced op de 0% lijn, wat de supportlijn over langere periode is @ 0.035. Helaas is ETH vannacht niet door de resistance op 0.03765 gekomen (23.60%) en is weer in een neerwaartse richting beland.

Mijn voorspelling is dat er een double bottom plaats gaat vinden (blauwe lijn). Op het magenta stipje zijn we nu. I am going to call it: ETH gaat dit weekend in een opwaartse trend :)

[Afbeelding]

Dit is geen financieel advies.
Grappig ik zit er hetzelfde in. Heb 5 min terug meer in ETH gezet. Mooie analyse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
nemesis2212 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:10:
[...]

Ik denk niet dat het lang duurt voordat jij op dit forum gebanned gaat worden. Jij maakt echt de meeste rare opmerkingen en je reacties op andere slaan echt werkelijk nergens op laat staan dat je op hun reacties in gaat.
never go full r....
Pardon? Ik heb al een aantal keer gemeld dat ik XRP naar Binance had gestuurd. En nog wel een best bedrag voor me. Ik had de intentie deze meteen om te laten zetten in BNB. En die blijft notabene maar gaan. :N ²

Vervelende dag eigenlijk zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Kan je aub on topic blijven? Normaal lurk ik enkel maar ik irriteer me dermate aan jou dat ik nu al voor de 2e keer reageer.

Heb overigens wel spijt dat ik mijn BNB vorige maand in ETH heb omgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Wow. Dat gebeurt me nooit. Had dr btc op 1d candle staan en zat compleet verkeerd te kijken.
Ik ga maar slapen. Jetlag is a bitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
GSL schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Kan je aub on topic blijven? Normaal lurk ik enkel maar ik irriteer me dermate aan jou dat ik nu al voor de 2e keer reageer.

Wacht maar totdat je wat leest over die andere gast. Het komt ergens vandaan zegmaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:46
Zojuist weer bnbdown en ethdown als hedge gepakt. Hopelijk maak ik er gewoon verlies op.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
[...]
Ik heb de avond voordat ie moon ging BNB om laten zetten in POLKA. :D ²

En ik zat er daarvoor dagen naar te kijken zonder echte beweging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:14:
[...]

Pardon? Ik heb al een aantal keer gemeld dat ik XRP naar Binance had gestuurd. En nog wel een best bedrag voor me. Ik had de intentie deze meteen om te laten zetten in BNB. En die blijft notabene maar gaan. :N ²

Vervelende dag eigenlijk zo.
dit zegt genoeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-10-2024
JT schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:27:
[...]

Jezus. Als ik dit vanochtend had gelezen dan had ik 100% wat gehaald :|
Kan nog steeds! Zou het normaal gesproken niet aanraden om gains na te jagen, maar in het geval van REN kun je denk ik best een uitzondering maken. Die mag nog wel even :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 736981

Precies kerst bij mij hier, omdat ik niet op Binance kan ben ik overal oude accounts aan het opruimen.
Kom ik nog 0.7 ETH tegen op MEW :D

Ik zou ook enkele shit-shitcoins moeten dumpen via etherdelta maar ik raak er niet aan uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
What to do with BNB?
Heb er een paar die verdubbeld zijn afgelopen dagen. Nu omzetten in BTC of nog even wachten, wat denken jullie? (Luxeprobleem , dat wel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:42
Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:10:
[...]

Afblijven van die zooi.
CZ geeft zelf toe dat CAKE een zeepbel is om geld mee te verdienen :')

https://twitter.com/cz_binance/status/1358137787715784704

[...]

:')

Leuk voor nu en vooral voor de waarde van BNB, maar absoluut geen reden om ook maar 1 BNB te kopen.
Don't be in a bad mood(iieeee( because you don't are balls deep in BNB but stable ETH.

Haha nee grapje, is gewoon niet te vergelijken met ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik durf niet te verkopen, maar weet nog zo goed dat alles ooit zo hard omhoog ging en ik daarna met alles op 90% verlies stond.
Misschien doe ik toch maar even een stoploss vanavond.
T kan toch niet waar zijn dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

* Let eens op je taalgebruik * Je hebt geen idee over het verband tussen BSB en mij. :D

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 19-02-2021 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
Mee eens. Maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Ik hoop wel snel op goed nieuws als ik eerlijk ben. :D ²

Gaat toch om aardig wat centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Heujjj Binance Crypto Lockdown is down !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ladonna schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:22:
Ik durf niet te verkopen, maar weet nog zo goed dat alles ooit zo hard omhoog ging en ik daarna met alles op 90% verlies stond.
Misschien doe ik toch maar even een stoploss vanavond.
T kan toch niet waar zijn dit.
Anders verkoop je toch een deel? Of je zet een stoploss op een deel.

BNB heeft maanden stil gelegen. Ik snap dat je een soort schrikt van een dergelijke stijging, maar met de fees op ETH en 2.0 nog lang niet in zicht kan dit spelletje nog wel eens leuk gaan lopen.

Vandaag heeft Bitcoin toch een mooie pump neergezet en BNB zit nog steeds dik boven de 300.

Dat zegt wel iets over hoe graag mensen het momenteel willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:46
Weer een zure stop loss, netjes cake verkocht op 20,6 vanmiddag, daarna op 10,2 en 18,2 ingekocht, iets te hoog blijkbaar en toen een stop löss ingesteld op 16,6, het werd 4 cent lager, nu 🌙 😟

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:05
Ik zou gewoon helemaal niet reageren op Banshee.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:27:
Daar is dan weer die CSS voor <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:23:
[...]

En who the fuck ben jij? Echt geen idee en pleur lekker een end op wil je? Je hebt geen idee over het verband tussen BSB en mij. :D
Oh, er is blijkbaar een verband tussen ons? :? ² Ik weet niet wie je bent moet ik zeggen. Maar laten we afspreken met een schone lei hier verder te gaan. Dit is toch een redelijk afgebakend subforum. Ik vergeef het je dat je nu al een aantal keer op de man speelt. Als je het niet erg vind blijf ik graag inhoudelijk.

Dank voor je welwillende medewerking.

REN! Wat een dukaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:05
Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Daar is dan weer die CSS voor <3
Zo technisch ben ik niet :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:56
@Crypts jongeh, hoe meer je op die kul ingaat, hoe meer hij er van geniet. Don't feed the trolls. BSB heeft denk ik gewoon een oogje op je. Hij schijnt iets met mannenliefde te hebben ofzo, al weet ik daar niet het fijne van. Niks mis mee vind ik, ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:27:
Eens maar ik ben die code kwijt om hem te bannen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 01-05 18:19

JT

VETAK y0

Guys wat denken jullie nu van CAKE. Vandaag ook btc trading pair gekomen. Jaja, ik weet het, instapmoment was 2 maanden terug. Niet gedaan zoals ik tig dingen mis en ik me ook tig keer voor m'n kop sla. Mijn redenatie: in dollars staat die nu wel hoog, maar in BNB is die juist aan het dippen. Hij lijkt daarnaast op de 15m, 1h en 4h door een aantal MA lijnen te willen. Nu al 10% gemist door eerst Reizen Waes te kijken :X :D What u say?
Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:54:
[...]

Dat gezegd; er zijn een aantal projecten die ik blijf hoddlen en bijkopen, juist wanneer de volgende bear market inslaat
Ik doe er soms ook wel en beetje aan mee, maar nu lijkt het wel 100+ posts per uur en omdat we wat minder gebeurt op de markt (imho/in mijn kortzichtige blikveld) was ik deze dagen even met wat andere dingen bezig. Bij 100+ posts per uur ga ik dan ook niet steeds even bijlezen. En dan mis ik deze zaken,

Ik snap wat je zegt, ik heb een gezin en crypto is voor mij niet na het gezin prio 2 in mijn leven, ik heb dus geen tijd om tig whitepapers e.d. te lezen. Nog los van dat ik mij nog steeds afvraag hoeveel nut crypto nu echt in de praktijk brengt. Ik kom het nergens tegen in mijn dagelijks leven op hier en daar een website na die een betaling in crypto accepteert. Daarom zou ik het ook moeilijk vinden om op basis van puur ideeën te kiezen wat waarde heeft....

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:23:
[...]

Mee eens. Maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Ik hoop wel snel op goed nieuws als ik eerlijk ben. :D ²

Gaat toch om aardig wat centen.
geen probleem de forum admin weet genoeg en mogelijk kan je je vriendje: issipro die ongeveer alles liked wat je typt ook meenemen terug naar een ander forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:23:
[...]

En who the fuck ben jij? Echt geen idee en pleur lekker een end op wil je? Je hebt geen idee over het verband tussen BSB en mij. :D

[ Voor 8% gewijzigd door GSL op 19-02-2021 21:30 . Reden: Waste of time, ik ga mij hier niet meer mee bemoeien. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:28:
[...]

Eens maar ik ben die code kwijt om hem te bannen. ;(
Zoek ff op mijn posts van vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
GSL schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:29:
[...]

Zo, op de verkeerde shitcoin ingezet ofzo?
ik denk dat hij eerder een schijthekel krijgt aan BansheeBoy Se. naast iedereen in dit forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
't Wordt er niet echt gezelliger op hier...
En dat ondanks de bullish sferen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Als dat vanavond geen kei harde neuq sex wordt, weet ik het ook niet meer,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
JT schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:28:
Guys wat denken jullie nu van CAKE. Vandaag ook btc trading pair gekomen. Jaja, ik weet het, instapmoment was 2 maanden terug.
Volgens mij vanaf vandaag ook te krijgen bij Binance. Ik hou het serieus in de gaten. Deze dukaat heeft mooie dingen laten zien in korte tijd. De vraag is of er nog rek is. Maar dat is eigenlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:21
Smultie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:30:
't Wordt er niet echt gezelliger op hier...
En dat ondanks de bullish sferen!
Idd, laten we het gezellig houden voor iedereen en geef de banroepers maar een ban voor het banroepen.
Als je het ergens niet mee eens bent kun je ook gewoon niet reageren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
JT schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:28:
Guys wat denken jullie nu van CAKE. Vandaag ook btc trading pair gekomen. Jaja, ik weet het, instapmoment was 2 maanden terug. Niet gedaan zoals ik tig dingen mis en ik me ook tig keer voor m'n kop sla. Mijn redenatie: in dollars staat die nu wel hoog, maar in BNB is die juist aan het dippen. Hij lijkt daarnaast op de 15m, 1h en 4h door een aantal MA lijnen te willen. Nu al 10% gemist door eerst Reizen Waes te kijken :X :D What u say?
CAKE heeft de afgelopen paar dagen een enorme groei gehad. Persoonlijk zou ik nu niet meer instappen al geloof ik wel dat er nog een beetje groei inzit. Ik zou in ieder geval er niet van opkijken als CAKE even in de TOP30 komt te staan, en daarvoor moet 'ie toch minimaal 25usd waard zijn volgensmij. Zelf afwegen of het risico waard is. Hij zit in ieder geval momenteel 2usd onder de ATH die vandaag behaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Ik ook niet. Zie je profiel. Voeg daar de CSS regel toe en klaar :) Moet je volgens mij wel een vorm van betaald abonnement hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Korvaag op 19-02-2021 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-04 20:40

rda

DarkShadow schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:26:
Weer een zure stop loss, netjes cake verkocht op 20,6 vanmiddag, daarna op 10,2 en 18,2 ingekocht, iets te hoog blijkbaar en toen een stop löss ingesteld op 16,6, het werd 4 cent lager, nu 🌙 😟
Ik heb de afgelopen dagen zulke domme dingen gedaan met CAKE. Ik eet voorlopig geen toetjes meer. Ook omdat het financieel niet meer haalbaar is.

Wat ik me trouwens afvroeg: Wat doen de meesten op het moment dat er een bearmarket is? Een groot deel omzetten naar fiat, een sociaal leven opbouwen, wachten tot alles laag is en dan een keertje iets kopen? Veel direct omzetten naar Bitcoin? Andere strategieen?

[ Voor 22% gewijzigd door rda op 19-02-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• issipro
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-06-2021
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:31:
[...]

Volgens mij vanaf vandaag ook te krijgen bij Binance. Ik hou het serieus in de gaten. Deze dukaat heeft mooie dingen laten zien in korte tijd. De vraag is of er nog rek is. Maar dat is eigenlijk altijd.
Zou je mij kunnen uitleggen wat een ducaat nou precies is? Sorry, ik heb echt geen flauw benul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:33:
[...]

Ik ook niet. Zie je profiel. Voeg daar de CSS regel toe en klaar :) Moet je volgens mij wel een vorm van betaald abonnement hebben.
Zo, dat is interessant. Ik zal er eens een kijken. Dank in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Prutzertje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:31:
Als dat vanavond geen kei harde neuq sex wordt, weet ik het ook niet meer,
Mijn nieuwe schatje woont in Mexico dus dat wordt hem nog even niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:35:
[...]

Zo, dat is interessant. Ik zal er eens een kijken. Dank in ieder geval.
Wordt je nou niet moe van jezelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-04 11:27
Onze vriend Musk heeft zijn profielfoto “just for a day” aangepast naar 1 met een BTC logo.. houden we de koers in de gaten? ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Aarebe1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:36:
[...]

Wordt je nou niet moe van jezelf?
kunnen denk ik 3 dingen zijn. 1 het is een major troll. 2: hij heeft echt 0 ervaring met menselijke interacties of 3:
hij gebruikt bestandsdelen die niet goed zijn voor je brain :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:21
DutchCrownNL schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:37:
Onze vriend Musk heeft zijn profielfoto “just for a day” aangepast naar 1 met een BTC logo.. houden we de koers in de gaten? ;)
Zit hij ook op tweakers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-04 14:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Lekker gezellig hier weer. Wat ik even ga doen is dit topic op slot knallen, daarna even rustig een biertje drinken en dan bedenken wat ik met deze puinzooi ga doen :Z

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-04 14:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Gewoon een nieuw deel starten is misschien praktischer. Hier verder: Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2

Een aantal mensen kunnen nog een PM verwachten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 282 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!