Guys wat denken jullie nu van CAKE. Vandaag ook btc trading pair gekomen. Jaja, ik weet het, instapmoment was 2 maanden terug. Niet gedaan zoals ik tig dingen mis en ik me ook tig keer voor m'n kop sla. Mijn redenatie: in dollars staat die nu wel hoog, maar in BNB is die juist aan het dippen. Hij lijkt daarnaast op de 15m, 1h en 4h door een aantal MA lijnen te willen. Nu al 10% gemist door eerst Reizen Waes te kijken

What u say?
Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:54:
[...]
Sowieso lastig om inhoudelijke info te ontdekken met al die fomo-bagger in dit topic van de afgelopen weken
In een bear market wordt je gedwongen om verstandige keuzes te maken. Het liefst besteed je wat tijd om een project in te kunnen schatten en mogelijkheden te zien. Dat geeft veel meer voldoening dan wat er nu aan de hand is, ongeacht dat mijn PF er op fiatwaarde flink op vooruit gegaan is.
Maar ik denk dat wat ik heb geleerd in de afgelopen 3 jaar goed van plan kan komen tijdens deze bullmarkt. Met name rustig blijven, niet teveel switchen, blijven inlezen in projecten en tijdig winsten afromen van projecten waar je (nog) gerust op bent.
Dat gezegd; er zijn een aantal projecten die ik blijf hoddlen en bijkopen, juist wanneer de volgende bear market inslaat
Ik doe er soms ook wel en beetje aan mee, maar nu lijkt het wel 100+ posts per uur en omdat we wat minder gebeurt op de markt (imho/in mijn kortzichtige blikveld) was ik deze dagen even met wat andere dingen bezig. Bij 100+ posts per uur ga ik dan ook niet steeds even bijlezen. En dan mis ik deze zaken,
Ik snap wat je zegt, ik heb een gezin en crypto is voor mij niet na het gezin prio 2 in mijn leven, ik heb dus geen tijd om tig whitepapers e.d. te lezen. Nog los van dat ik mij nog steeds afvraag hoeveel nut crypto nu echt in de praktijk brengt. Ik kom het nergens tegen in mijn dagelijks leven op hier en daar een website na die een betaling in crypto accepteert. Daarom zou ik het ook moeilijk vinden om op basis van puur ideeën te kiezen wat waarde heeft....
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning