Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.926 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Aha daarom word LTC onderdrukt en laag gehouden..ofniet?
Chainlink now bigger than Litecoin as LINK price hits new high above $24 — What's next?

Grayscale was al aardig LTC aan het inslaan en willen ook een fonds met LINK.
Zouden ze dan toch zo de markt kunnen bepalen?
Krijgt Chainlink (LINK) een eigen fonds bij de grote vermogensbeheerder Grayscale?

[ Voor 39% gewijzigd door M-v-G op 23-01-2021 14:09 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die de huidige koersen als dodelijk saai ervaren? :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:13:
Yup, daarom beetje Grayscale aan het uitdokteren... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:30
Alpha is best leuk alleen heb ik maar een hele kleine bag ervan -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mooi moment om je coins bij HitBTC weg te halen als je daar nog wat had staan.

Ik heb er 21 miljoen DAPS coins staan, maar kan ze niet withdrawen.
Zij zeggen dat de chain dood is, maar zij hadden de wallet moeten upgraden voor 29 december naar de nieuwe chain.
Nu houden ze doodleuk vol dat dat mijn eigen schuld is en ik kan fluiten naar mijn 700-800 dollar. 8)7

Gelukkig kon ik nog wel alle andere coins daar weghalen, maar dit vind ik echt te belachelijk van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

@Tominatie Was je er nou uit gegaan? :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:52
Ernemmer schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:19:
[...]

Mooi moment om je coins bij HitBTC weg te halen als je daar nog wat had staan.

Ik heb er 21 miljoen DAPS coins staan, maar kan ze niet withdrawen.
Zij zeggen dat de chain dood is, maar zij hadden de wallet moeten upgraden voor 29 december naar de nieuwe chain.
Nu houden ze doodleuk vol dat dat mijn eigen schuld is en ik kan fluiten naar mijn 700-800 dollar. 8)7

Gelukkig kon ik nog wel alle andere coins daar weghalen, maar dit vind ik echt te belachelijk van hun.
Waarom laat je ze daar dan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Sefa schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:25:
[...]

Waarom laat je ze daar dan staan?
Om te handelen, maar nu kan ik niet handelen en niks withdrawen. Dus ik zie niet echt meer een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
nee, helaas niet. _O-
Dus ik ben momenteel even bagholder. Het ziet er slecht uit voor mij. Zolang de $31K houdt heb ik nog een klein vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:28:
[...]

nee, helaas niet. _O-
Dus ik ben momenteel even bagholder. Het ziet er slecht uit voor mij. Zolang de $31K houdt heb ik nog een klein vertrouwen.
Ik heb er niet heel veel vertrouwen in voor komende dag/dagen, ik wacht ook nog even :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:07:
Het programma Bait op NPO verteld over verschillende vormen van oplichting.

In de laatste aflevering, over datingfraude leggen ze uit hoe er geld op grote schaal witgewassen wordt.
En natuurlijk moet bij dit onderdeel even een Bitcoin logo voorbij komen :')

[Afbeelding]
Dat is programmering van de deepstate om Bitcoin af te schilderen als fraude (8>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:28:
[...]

nee, helaas niet. _O-
Dat wordt een Rektymeal met bloedrode milkshake.

Maar wel met een mooi speelgoed muntje.

En ach, dat is toch ook heel wat waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik begrijp goed dat Binance met kaart bij je betalingen een 'ongustige' wisselkoers aanhoudt en je uitgaven zo'n 0,9% duurder maakt? https://www.binance.com/e...442d646438f731ccec889b830
Dat lijkt me ook exact het verdien model natuurlijk. Dat je te weinig euro's en dollars voor je crypto's krijgt bij het betalen. Iemand inzicht in de praktijk?

Edit: hmm interessant, op de Nederlandstalige pagina van de fees spreekt Binance over 0% transactiekosten in EUR en 3% in andere valuata: https://www.binance.com/n...442d646438f731ccec889b830
Blijft interessant welke koers Binance aanhoudt, die van de market of die iDeal koers?

Die cashback is leuk, maar ga er vanuit dat de gemiddelde kaarteigenaar zo'n beetje op level 3 zit (2000 euro aan BNB in de wallet) waarmee je 3% cashback pakt: https://www.binance.com/n...5bcf4431aa32623ae0a49d4f2

Dus al met al...mwah niet zo boeiend tenzij je heel veel transacties in korte tijd over deze VISA kan laten lopen. Want je loopt wel het risico dat BNB niet zo lekker gaat. Als je bijvoorbeeld BNB/BTC pakt, niet perse een topper die coin.

[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 23-01-2021 15:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Malarky schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:00:
Ik begrijp goed dat Binance met kaart bij je betalingen een 'ongustige' wisselkoers aanhoudt en je uitgaven zo'n 0,9% duurder maakt?
Wat bedoel je precies? De fees? Want ik betaal gewoon met euro dus dan is er geen spraken van een wisselkoers.

Je hebt dus wel fees die je nog extra moet betalen, maar dan nog is de cashback iets hoger.

Voor mij is het gewoon een makkelijke manier om direct met mijn winst te betalen zonder het eerst naar een bankrekening over te zetten. Ook is het handig als extra escape.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sws begrijp k niet helemaal waarom je met crypto zou willen betalen. Wat is er mis met de euro’s op je bankrekening?

Die crypto’s heb je toch juist voor meer keiharde euro gains, die wil je toch niet spenderen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:15:
Sws begrijp k niet helemaal waarom je met crypto zou willen betalen. Wat is er mis met de euro’s op je bankrekening?

Die crypto’s heb je toch juist voor meer keiharde euro gains, die wil je toch niet spenderen?
Gewoon bij elke winkel elke keer vragen of je in BTC kan betalen. Op den duur wordt dit naar boven gecommuniceerd, dat de klanten steeds vaker om mogelijkheden in BTC/Crypto te betalen. Vervolgens zetten zij er een paar mensen op, introduceren de mogelijkheid en geven hierdoor crypto meer geloofwaardigheid bij de gewone burger. Onderschat de kracht van feedback richting retailers niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online

Ik betaal niet met crypto, maar met euro's. Gewoon winst pakken maar dan direct vanuit binance.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Is deze binance card ook geschikt om eens per jaar te gebruiken voor vakantie?
Ik bedoel, ik gebruik dat ding nooit maar in het buitenland is het vaak wel handig.
Dan doel ik dus niet eens op de 2% cashback maar dan heb ik het over de functionaliteit.
Bijvoorbeeld een reservering maken bij booking.com.

[ Voor 9% gewijzigd door Aarebe1 op 23-01-2021 15:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Aarebe1 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:28:
Is deze binance card ook geschikt om eens per jaar te gebruiken voor vakantie?
Ik bedoel, ik gebruik dat ding nooit maar in het buitenland is het vaak wel handig.
Dan doel ik dus niet eens op de 2% cashback maar dan heb ik het over de functionaliteit.
Bijvoorbeeld een reservering maken bij booking.com.
Ja 8)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bithan
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-03-2021
Is nu een goed moment om als crypto-nieuwkomer ETH en BTC te kopen of wacht ik beter nog even af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:21:
Gewoon bij elke winkel elke keer vragen of je in BTC kan betalen. Op den duur wordt dit naar boven gecommuniceerd, dat de klanten steeds vaker om mogelijkheden in BTC/Crypto te betalen.
Dan zul je toch met meer moeten zijn dan enkel die paar tientallen heren die dit topic frequenteren.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
Bithan schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:33:
Is nu een goed moment om als crypto-nieuwkomer ETH en BTC te kopen of wacht ik beter nog even af?
Ligt eraan, als je voor echt lange termijn wil gaan investeren, dan kan je nu wel beginnen met inkopen.

Als je voor de korte termijn gaat, er is een reële kans op een flinke correctie omlaag, maar het kan ook net zo goed naar de 50k gaan. Dus het kan goed dat je over 2 weken op -50% staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31
Weet iemand of het mogelijke is om via Binance een maandelijkse, een automatische SEPA stortingen in te stellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glitchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31
Ik zou nog even wachten, kracht lijkt een beetje uit de bullrun atm. Ik verwacht dat we eerst nog een stukje lager gaan voordat we weer omhoog gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Het kan nu beide kanten op en niemand weet dewelke het gaat worden. Als je al wil beginnen kan je nu bijvoorbeeld met 20% instappen, volgende week nog eens 20% enzovoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Niemand die het met zekerheid kan zeggen; onze glazen bollen zijn allemaal net wat anders.

Zelf ben ik nog hoger ingestapt 2,5 week terug met het idee 1 keer te kopen en er 3 jaar niet naar om te kijken. Dat lukte me niet en ik heb dagelijks zitten spelen.
Wat positief bleek want ik ben er meer op vooruit gegaan dan als ik echt alleen BTC had gekocht en gewacht had.

Zelf geloof ik er in dat we nog een flink stuk omhoog gaan. Ooit. Maar ook dat we tussen nu en een maand nog een flinke rit naar beneden zouden kunnen maken. Het sentiment dat ik op dit forum oppik is dat het minder 100% positief en meer twijfelachtig is. Het kan alle kanten op. Nu meer dan 2 weken terug.

Vraagjezelf dus vooral af wat je wilt...

Waar ik heel blij mee ben geweest is mijn keuzen niet in 1 keer al mijn beschikbare geld erin te stoppen maar eerst 60%.
Daarmee had ik wel Skin in the Game, en ben daarom meer gaan volgen. Ik heb een klim van 20% meegemaakt en een drop daarna. Daarnaast echt afgesproken met mezelf dat het okay is om 100% van dit geld te verliezen. Daar moet ik mezelf wel nog regelmatig aan herinneren ;)

Zelf wacht ik met de laatste 40% geld nog even. Ik denk dat we nog een duik gaan maken en dan koop ik bij. Geen idee wanneer dat is maar dat zie ik dan wel weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bijzonder hoe dat gaat altijd. Het was een goed moment om in te stappen tijdens de bearmarket die 3 jaar duurde.

Nu natuurlijk niet meer. Alles staat kneiterhoog. Maargoed we hebben de nieuwe Henkies wel nodig dus stap gewoon lekker in😄

Mijn eerlijke advies zou zijn: als je wil instappen wacht dan tenminste op een retest van de $20K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
TomTorquay schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:36:
[...]

Dan zul je toch met meer moeten zijn dan enkel die paar tientallen heren die dit topic frequenteren.
Onderschat het niet. Ik dacht voorheen ook dat een klacht/feedback/vraag neerleggen bij een retailer geen zin had, totdat ik zelf bij een retailer ging werken. Ik zat in het midden management, 1 laag onder de top, dus een redelijk vlakke organisatie, maar wel met miljarden omzet in Nederland.

Simpele klachten/feedback werden op regionaal niveau opgelost, maar niet standaard vragen of vragen die vaker voorkwamen, die werden naar mij doorgespeeld. Als de crypto vraag zou binnenkomen op regionaal niveau, zou deze zeker naar mij worden doorgespeeld omdat ze zelf geen antwoord kunnen/mogen formuleren. En een dergelijke kwestie zou ik zeker met een directeur bespreken en een memo over schrijven. Een memo is een soort business case, alle voor en nadelen en korte analyse van haalbaarheid. Het staat dan in ieder geval wel meteen onder de aandacht bij de top, vooral als er continu vraag vanuit de markt komt.

Er is veel ruis tegenwoordig door het publiekelijk feedback geven via social media, maar echt opvallende feedback wordt echt wel doorgespeeld naar boven. Dan hoeft het echt niet van honderden mensen tegelijk te komen. Ik heb wel eens beleid aangepast op basis van een enkele klacht/opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:48:
Mijn eerlijke advies zou zijn: als je wil instappen wacht dan tenminste op een retest van de $20K.
Denk je dan dat we het eind van deze cyclus naderen? Ik gok persoonlijk dat we nog een aantal maanden hebben. Dan is het niet zo gek om nu geld erin te pompen, al was maart vorig jaar natuurlijk beter. Je moet het geld ook hebben op dat moment natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter

Ik maak iedere maand via een automatische overschrijving Euro's over naar Binance. Alleen even verplaatsen naar de Card Wallet.
Glitchy schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:40:
Weet iemand of het mogelijke is om via Binance een maandelijkse, een automatische SEPA stortingen in te stellen?
Naar Binance of een withdrawal? Naar Binance kan, doe ik ook. Let er wel op dat het nummer dat je als referentie moet gebruiken niet veranderd is.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Bijzonder hoe dat gaat altijd. Het was een goed moment om in te stappen tijdens de bearmarket die 3 jaar duurde.

Nu natuurlijk niet meer. Alles staat kneiterhoog. Maargoed we hebben de nieuwe Henkies wel nodig dus stap gewoon lekker in😄

It is what it is, dat leer je alleen door met de neus op de feiten te worden gedrukt.

Ik zou zelf niet alleen kooporders rond 20k neerzetten, maar ze stapgewijs naar beneden inladderen of tijdgewijs inladderen. Er is namelijk geen garantie dat we de 20k retesten voordat de bullrun over is.. Zeker niet nu de bullrun support elke week hoger staat (nu al rond 20k).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:53:
[...]

Denk je dan dat we het eind van deze cyclus naderen? Ik gok persoonlijk dat we nog een aantal maanden hebben. Dan is het niet zo gek om nu geld erin te pompen, al was maart vorig jaar natuurlijk beter. Je moet het geld ook hebben op dat momente natuurlijk...
De koersontwikkeling geeft mij op dit moment wel aan dat het momentum een beetje zoek is ja.

Ik denk dat de institutionele inflow uiteindelijk ook een beetje exhausted geraakt. Ongv 70% van de gekochte bitcoins van Grayscale staat dik in de profits als voorbeeld.

Een correctie lijkt mij meer dan aannemelijk de komende tijd. Daarnaast: het is niet alsof je de boot enorm mist. Bitcoin is ondertussen al een heel grote asset en stijgingen van 100% of meer zullen steeds moeizamer gaan. Imo is Bitcoin niet meer DE LANGETERMIJN investering als je dikke procenten wilt pakken. Voor de langetermijn kun je nu best investeren maar de kans op een tijdlang (dik) in de min staan zit er wel in en de potentie op hele grote gains is er nou ook weer niet echt.

Dan kan je miss nog beter in shitcoins gaan zitten met de kans op -99%.

Persoonlijk sta ik er zelf zo in, op deze prijzen zou ik Bitcoin alleen op korte termijn voor trading holden, ik zou zeker niet nu kopen en dan een paar maanden niet kunnen kijken zeg maar. Teveel risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:21
Ducksy88 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:46:
[...]

Waar mensen overigens wel degelijk voor geweerd worden; mogen gewoon niet meer shoppen bij Zalando bv omdat hun return rate te hoog was. Afgelopen jaar in de NRC podcast voorbij gekomen dat dit soms heel snel al en redelijk arbitrair gebeurt.
In het geval van cash-back misbruik en de parallel naar kleding industrie zou je dus juist kunnen denken dat je wel degelijk tegen de lamp gaat lopen. Ik heb zelf een Swipe aangevraagd twee weken terug; nog niks gezien...
Oke, bijzonder. De toekomst zal het laten zien dan :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LINK tikt bijna de 25 USD aan, netjes. Paar uur geleden ADA omgezet in extra LINK en weer ingestapt in BTC (31.500) & ETH (1.199). Ik vermoed dat een stop loss plaatsen op beide geen kwaad kan, want ik vraag mij af of dit het was...

-> En LINK is onderweg naar de 26 :) Bewoog vandaag ook mooi tegen BTC in, een goed teken.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 23-01-2021 16:19 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:13:
LINK tikt bijna de 25 USD aan, netjes. Paar uur geleden ADA omgezet in extra LINK en weer ingestapt in BTC (31.500) & ETH (1.199). Ik vermoed dat een stop loss plaatsen op beide geen kwaad kan, want ik vraag mij af of dit het was...
Wow die LINK 8)7 8)7
Tering da's een beste pump, 2 dagen geleden nog onder de $18. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:01:
[...]
De koersontwikkeling geeft mij op dit moment wel aan dat het momentum een beetje zoek is ja.

Ik denk dat de institutionele inflow uiteindelijk ook een beetje exhausted geraakt. Ongv 70% van de gekochte bitcoins van Grayscale staat dik in de profits als voorbeeld.

Een correctie lijkt mij meer dan aannemelijk de komende tijd. Daarnaast: het is niet alsof je de boot enorm mist. Bitcoin is ondertussen al een heel grote asset en stijgingen van 100% of meer zullen steeds moeizamer gaan. Imo is Bitcoin niet meer DE LANGETERMIJN investering als je dikke procenten wilt pakken. Voor de langetermijn kun je nu best investeren maar de kans op een tijdlang (dik) in de min staan zit er wel in en de potentie op hele grote gains is er nou ook weer niet echt.

Persoonlijk sta ik er zelf zo in, op deze prijzen zou ik Bitcoin alleen op korte termijn voor trading holden, ik zou zeker niet nu kopen en dan een paar maanden niet kunnen kijken zeg maar. Teveel risico.
Ik ga zeker akkoord dat je Bitcoin op deze prijs niet moet kopen om er een jaar niet naar om te kijken. De daily RSI is dan wel aan het afkoelen, de weekly RSI staat nog steeds op overbought. Maar voor de middenlange termijn zie ik wel nog een kans op een grote stijging. Je moet er wel tijd en energie insteken om het te volgen.

Dat je voor dikke gains niet meer bij BTC moet zijn volg ik ook helemaal, al zou ik dan niet in echte shitcoins gaan zitten, maar wel in alts zoals ETH met een paar kleine plukjes in Link, Dot etc. Ook hier geldt het motto om er op tijd uit te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Taro schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:13:

-> En LINK is onderweg naar de 26 :) Bewoog vandaag ook mooi tegen BTC in, een goed teken.
yep ik heb ook alleen stop losses ingesteld. Ben nog steeds bullish over de gehele markt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58

Wel mooi hoe jij met deze post echt lijkt aan te geven boven de mensen te staan die nu pas instappen/ingestapt zijn. En ze daarmee ook nog allemaal Henkies noemt, die jij nodig hebt voor je gains.

Stoer dat jij er jaren terug met de bearmarket al bij was. Maar mensen die er toen niks over hoorde, nog te jong waren of bedenk nog tal van andere redenen doen echt niet onder voor jou hoor, Tominatie.

Er liggen altijd kansen. Altijd maar blijven wachten is nog nooit iemand wat mee opgeschoten

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
zer0l schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:22:
[...]

Wel mooi hoe jij met deze post echt lijkt aan te geven boven de mensen te staan die nu pas instappen/ingestapt zijn. En ze daarmee ook nog allemaal Henkies noemt, die jij nodig hebt voor je gains.

Stoer dat jij er jaren terug met de bearmarket al bij was. Maar mensen die er toen niks over hoorde, nog te jong waren of bedenk nog tal van andere redenen doen echt niet onder voor jou hoor, Tominatie.

Er liggen altijd kansen. Altijd maar blijven wachten is nog nooit iemand mee opgeschoten
Niet zo op de teentjes getrapt jonge. Duidelijk een grapje over de henkies en daarna geef ik gewoon een eerlijk adviesje. Prima als je nu instapt hoor, er zijn genoeg gains te pakken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 08:22
LINK heeft nog wel een flink ritje te gaan tot ath. Heeft even geduurd voordat het uit de neergaande band uitbrak, maar inmiddels is het zover. Dit kan een leuk ritje gaan worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:24:
[...]

Niet zo op de teentjes getrapt jonge. Duidelijk een grapje over de henkies en daarna geef ik gewoon een eerlijk adviesje. Prima als je nu instapt hoor, er zijn genoeg gains te pakken 8)
Ik zit er gelukkig al in sinds november, bij Coinbase begonnen. Maar IK vind je toon echt walgelijk tegenover mensen die nu komen kijken

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
zer0l schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:27:
[...]

Ik zit er gelukkig al in sinds november, bij Coinbase begonnen. Maar IK vind je toon echt walgelijk tegenover mensen die nu komen kijken
Prima, dat mag jij vinden. Ik zal het meenemen in mijn verdere reacties. Is zeker niet de intentie om vervelend over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@KoffieAnanas In USDT zet LINK iedere minuut al een nieuwe ATH neer ;) Maar vs BTC nog meer dan 2x idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leuker saai dan paar maand geleden, toen stond de pf nog x k lager. Nu is elke % beweging x tientjes meer of minder meer dan toen.

Ook best spannend wanneer er weer een move komt, kaplaarzen staan klaar in de schuur voor 't geval het bloed door de straten vloeit. 't Hoeft ook niet altijd zo spannend te zijn dat vochtig toiletpapier een eerste levensbehoefte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:28:
@KoffieAnanas In USDT zet LINK iedere minuut al een nieuwe ATH neer ;) Maar vs BTC nog meer dan 2x idd.
Jammer dat BTC zo onzeker is anders zou LINK denk nog wel harder gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Blijkt toch link die link.

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
zer0l schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:27:
Afbeeldingslocatie: https://www.haagsehoogvliegers.nl/wp-content/uploads/2015/04/calimero.jpg

Hij geeft gewoon aan hoe de markt werkt...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTC en ETH de deur uitgedaan. Hopelijk zet LINK nog even door.

@Kenny_026 Hier gelukkig gisteravond al uitgestapt (Edit: Oh, je bedoelt LINK, op een wonderbaarlijke manier kan ik die wél holden).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pDQfOpGXYY5U_CTOLU6OJSeLYyQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NV522UMEwt097t0BX7SaC7Ir.png?f=user_large

[ Voor 77% gewijzigd door Taro op 23-01-2021 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Taro schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:43:
BTC en ETH de deur uitgedaan. Hopelijk zet LINK nog even door.
Mn stop-loss was gehit vanmorgen helaas. Maar ik verwacht dat hij 24.60 nog wel even gaat testen en als dat nieuw suppor blijkt stap ik ook weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Taro schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:28:
Ik doel inderdaad op btc, in usdt heb ik absoluut niks te klagen... ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:32:
[...]

Jammer dat BTC zo onzeker is anders zou LINK denk nog wel harder gaan.
LINK beweegt vaak het best omhoog als BTC langere tijd zijwaarts gaat. Laat BTC dus maar lekker lang rond de 32k hangen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
zer0l schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:22:
[...]

Er liggen altijd kansen. Altijd maar blijven wachten is nog nooit iemand wat mee opgeschoten
Zo'n zure reactie... En ja hoor, XRParmy. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

Al heel lang loop ik rond het idee rond om rond die 26 dollar mijn LINK longs in te ruilen voor shorts. Wat denken jullie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WfAfpquO3aMWlr4lsIxCUbi6FW4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nE4jgukWIMq0qmhHdtHrGtSS.png?f=fotoalbum_large

Ook op de LINK/BTC zie ik het wel gebeuren vanaf zo ongeveer hier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQo2pWje_MGpNOR8JeRHFJR12N4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z7zFHDQgDYDlfMIvYuGU1krG.png?f=fotoalbum_large

Maargoed, we schoten aan de onderkant ook door de lijn, dus dat biedt perspectief voor de lijn aan de bovenkant :O

Wat de BTC betreft, we blijven maar kleven aan de buitenkant van de lijn (die 32700 waar we het gister zo lastig mee hadden-lijn) tijd dat het ruime sop omhoog wordt gekozen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nEhIbaT_DRcAkuNS1pN5ytkmk9w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iIfTbsa5PWc8YFt6oV6DYm29.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 23-01-2021 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
wiet.store gaat litecoin accepteren.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:51
Thommie.nl schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:04:
[...]

Ik hoop hetzelfde als gister en eergister... Toch het gokje wel waard lijkt mij O+
Zo niet dan ben ik weg daar:)/.
Volgens mij is ie weg daar. Geen pump gezien.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
ava ook dikke pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Off topic vraagje, vergeef me bijvoorbaat maar wellicht kan iemand mij in de juiste richting helpen want via zoeken in GoT kom ik niet verder en op google helemaal niet.

Ik wil een stevige Game PC kopen die ik ook kan gebruiken voor minnen van ethereum. Alle tips zijn welkom, wellicht uit eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhadum schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:56:
Off topic vraagje, vergeef me bijvoorbaat maar wellicht kan iemand mij in de juiste richting helpen want via zoeken in GoT kom ik niet verder en op google helemaal niet.

Ik wil een stevige Game PC kopen die ik ook kan gebruiken voor minnen van ethereum. Alle tips zijn welkom, wellicht uit eigen ervaring.
Minen van ETH zal nog maar max 2 jaar kunnen dus denk niet dat je die kosten eruit haalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:56
@Ali Baba 1001 feest! :) ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Dat geeft niets want dat heb je altijd met stevige game PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:50
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:07:
Het programma Bait op NPO verteld over verschillende vormen van oplichting.

In de laatste aflevering, over datingfraude leggen ze uit hoe er geld op grote schaal witgewassen wordt.
En natuurlijk moet bij dit onderdeel even een Bitcoin logo voorbij komen :')

[Afbeelding]
De eerste aflevering van bait vond ik goed in elkaar zitten. Ben benieuwd naar de tweede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Zhadum schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:56:

https://whattomine.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DOT ziet er ook goed uit, pakt even het stokje over van LINK. Het is wel duidelijk dat er veel geld naar de alts vloeit, waardoor Bitcoin het moeilijk heeft. Betekent hopelijk niet het einde van de run.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik een permahenk.

Ik koop niet boven de 25k, maar de intentie om wederom een bearmarkt uit te zitten heb ik wel.

Weet zelf ook niet zo goed waarom. Verveling denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10

Chaes

#HODL

Vorig jaar LINK gekocht toen het op $7 stond.

Ben vooral verrast dat LINK bijna geen correctie heeft gehad de afgelopen dagen, terwijl veel andere coins toch wel aardig wat verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Chaes schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:00:
Vorig jaar LINK gekocht toen het op $7 stond.

Ben vooral verrast dat LINK bijna geen correctie heeft gehad de afgelopen dagen, terwijl veel andere coins toch wel aardig wat verloren.
Zodra er genoeg bagholders inzitten komt er vaak weer een giga dump op dat soort coins, leuk om op mee te liften maar wel met strakke stoplimits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Wilde voor de lol kijken maar mn videokaart staat er niet tussen.. :?

3090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 02-10 10:19
Matthias87 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:12:
[...]

3090
Klik bovenaan even op GPU's ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Matthias87 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:12:
[...]

3090
Mijn 1660 super doet het best aardig zie ik.. misschien toch maar eens aanslingeren voor de lol.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Slux schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:11:
[...]

Zodra er genoeg bagholders inzitten komt er vaak weer een giga dump op dat soort coins, leuk om op mee te liften maar wel met strakke stoplimits
C'mon Slux!

LINK voegt écht wel wat toe aan het blockchainverhaal. Ik snap je zorgen over de 40% en het feit dat een kleine groep heul veul muntjes heeft, maar de techniek achter Chainlink is echt wel tof. Er zijn weinig spelers die real-life data beschikbaar maken op blockchains.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Over een uurtje is het weer bijna 20:30, actietijd!

even ietsjes beter onderbouwd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Scbfbg2-2UBQMNIBAI3GOfpT7YI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R2SewrB6NgviIeUQjIQdOBEl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door QA123 op 23-01-2021 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:19:
[...]

Over een uurtje is het weer bijna 20:30, actietijd!
Wat ga je doen ouwe strijder? Long of short?

Ik denk dat ik gewoon verder hodl. Net zoals de afgelopen 3 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
hansdegit schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:19:
[...]

C'mon Slux!

LINK voegt écht wel wat toe aan het blockchainverhaal. Ik snap je zorgen over de 40% en het feit dat een kleine groep heul veul muntjes heeft, maar de techniek achter Chainlink is echt wel tof. Er zijn weinig spelers die real-life data beschikbaar maken op blockchains.
Zie het nut er niet van, is weer een oplossing voor een probleem die er niet is, ik heb toen die gasten gezien bij de lancering en kan ze echt niet serieus nemen, gewoon weer een ponzi achtig muntje.

Wel leuk om nu op mee te liften ;)

En ja Slux is een ouwe zuur pruim die liters azijn per dag zuipt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:21:
[...]

Wat ga je doen ouwe strijder? Long of short?

Ik denk dat ik gewoon verder hodl. Net zoals de afgelopen 3 jaar.
een short op 1270 lijkt mij niet eens zo'n heel slechte gok. 3e poging tot het doorbreken van de 1270, nog steeds een bearish geheel, kans op redelijke dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:24:
[...]

een short op 1270 lijkt mij niet eens zo'n heel slechte gok. 3e poging tot het doorbreken van de 1270, nog steeds een bearish geheel, kans op redelijke dip.
Hij is een uurtje te vroeg vandaag..

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FazqmLAmubxgDoHYWkggQV_G7bo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QMbUhGQVVNpCOV0gWBkE6cIm.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Ha leuk, @QA123 heeft weer 20:30 plannen?
* Ray_ zet een biertje en snacks klaar

Veel leuker dan tv kijken. Zet 'm op!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QA123
Het is nog geen 20:30, maar alvast limit order ingelegd voor 1269,69 short 40x.... heeft Eth nog half uurtje om eventjes de pump te doen voor de dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:51:
Het is nog geen 20:30, maar alvast limit order ingelegd voor 1269,69 short 40x.... heeft Eth nog half uurtje om eventjes de pump te doen voor de dump.
Succes. Hoop dat je weer een mooie pakt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10

Chaes

#HODL

QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:51:
Waarom een halfuur?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Palindrome
Want dan staan mars en Jupiter op 1 lijn met de aarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@QA123 Good luck :) Ik doe mee, maar dan wel weer een uurtje later, ok? Zal vast nog wel iets verder stijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 23-01-2021 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Taro schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 20:40:
@QA123 Good luck :) Ik doe mee, maar dan wel weer een uurtje later, ok?
is goed. Het is nog even rustig, de pump&dump is ook een uurtje uitgesteld zo te zien, waarschijnlijk vanwege de aanstaande avondklok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short geopend. Reden: 4H MA25. Als ETH verder stijgt gooi ik er weer wat bij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COkZWlMI9rL4K2UGTSP1i5smLfU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MNdKdixd55Nj2it92gPDMgKd.png?f=user_large

Edit: Verder overigens nog all-in, puur bedoeld om wat extra te vergaren.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 23-01-2021 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Taro schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 20:58:
Ingestapt. Reden: 4H MA25. Als ETH verder stijgt gooi ik er weer wat bij.
[Afbeelding]

Wat zie je op de 4H MA25? Ik heb net gekeken, gezocht, Google geraadpleegd en nog een keer gekeken... ik denk dat we blijven schommelen tussen de 1225 en 1270.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Ingestapt. Reden: 4H MA25. Als ETH verder stijgt gooi ik er weer wat bij.
[Afbeelding]

Ingestapt maar je post een plaatje van een sell order ?

Of ben je gaan shorten ?

Edit: ingestapt op short dus

[ Voor 4% gewijzigd door Palindrome op 23-01-2021 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
jvp schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:04:
[...]

Wat zie je op de 4H MA25? Ik heb net gekeken, gezocht, Google geraadpleegd en nog een keer gekeken... ik denk dat we blijven schommelen tussen de 1225 en 1270.
ETH heeft support gevonden op de 4H MA99 en is daarna gestegen, maar is nu bij de 4H MA25 @ 1267 aangekomen. Grote kans dat ETH daar op afketst, vandaar dat ik rond dat bedrag een short heb geopend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BvAT3Jo0UsK6V4KZhhCjr0bcOfI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aBFCO9xGeEijevIDXvP2Zwzk.png?f=user_large

@Palindrome In een short gestapt (In het bericht daarboven aangegeven), maar heb de bewoording even aangepast voor de duidelijkheid :)

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 23-01-2021 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Palindrome schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:07:
[...]

Ingestapt maar je post ene plaatje van een sell order ?
Waarschijnlijk sell van USDT in ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Taro schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:07:
[...]

ETH heeft support gevonden op de 4H MA99 en is daarna gestegen, maar is nu bij de 4H MA25 @ 1267 aangekomen. Grote kans dat ETH daar op afketst, vandaar dat ik rond dat bedrag een short heb geopend.

[Afbeelding]

@Palindrome In een short gestapt (In het bericht daarboven aangegeven), maar heb de bewoording even aangepast voor de duidelijkheid :)
Aaah!! Nu snap ik het :)
Dan stap je in met een short door ETHdown te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Short geopend. Reden: 4H MA25. Als ETH verder stijgt gooi ik er weer wat bij.
[Afbeelding]

Nice, mijn order op 3 dollar (nog) niet gehit, toch iets te gretig :P Lijkt er wel weer op dat de 20:30 candle de reversal was ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nT-gxEJclE4dB6vadesCRToeErY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XcL1LZdQx2VQlXqHBaPjc8vO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
jvp schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:09:
[...]

Geen ETH down. Hij leent ETH en verkoopt het dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
jvp schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:09:
[...]

Nee, ik move dan ETH van de Spot wallet naar de Margin wallet, vink "Borrow" aan en druk op verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
Taro was dit een beetje een gok (ja ik weet dat het crypto is) of was er een aanwijzing dat hij nog een keer ging pumpen?

Ik had gedacht dat hij na de 2 pumpjes (omgekeerde W) in elkaar ging zakken. Hoe schat je dit in? Thx

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pqKmQVygyX8WX6x80IBQxdwemko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dsbf50As5ku61s6d8Rqlcz6S.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:24:
[...]

Hoe laag zet je take profit dan in zoiets? En überhaupt hoeveel verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
mrb85 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:14:
Taro was dit een beetje een gok (ja ik weet dat het crypto is) of was er een aanwijzing dat hij nog een keer ging pumpen?

Ik had gedacht dat hij na de 2 pumpjes (omgekeerde W) in elkaar ging zakken. Hoe schat je dit in? Thx

[Afbeelding]
Wat ie gaat doen is altijd de vraag he😊

Maar dit is de 1H op ethereum. Persoonlijk denk ik omdat er geen hogere pieken gehaald worden icm de meer frequente drops dat de markt interesse aan het verliezen is in Ethereum.

Tegelijkertijd zie je de wat grotere alts minder beinvloed worden door deze schommeling. Kan zijn dat we langzaam naar een altseason aan het bewegen zijn.

Echter kan dit ook een accumulatie fase zijn waarna er een grote move gemaakt wordt. Welke kant op als het zo indecisive is is altijd lastig te voorspellen. 1200 regio is een sterke support zone en 1270 sterke weerstand.

Double tops worden als bearish gezien en double bottoms als bullish. Ik denk dat het interessant gaat worden als dit in een symmetrische driehoek gaat veranderen waarbij de prijs dus lower highs en higher lows gaat maken. Wees in elk geval gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:01:
[...]

mweh, voorlopig is de trend toch wel redelijk zo dat als bitcoin sideways of up gaat, alts stijgen. Gaat BTC down, dalen alts harder.

heb (voor mezelf gesproken, ben inmiddels wel overexposed in LINK) mn altpositie zien groeien met ~25% satoshis in de afgelopen tijd (BTC geflipt voor alts rond de retest van 40k). M'n altportfolio is gelijk gebleven in dollies iig in vergelijking met de all time high.

That being said, t is een volatiele markt, gok niet met je levensonderhoud.

Doe je eigen onderzoek, lees je in over de tech.
Opzich is er genoeg te lezen over goud (BTC) olie (ETH) en bitcoin testnet (LTC), dan weet je iig wat je koopt.
Vervolgens kan je leren hoe je je eigen TA memelijntjes kan tekenen om te kijken of je wil instappen of niet. Mocht je een noob zijn aan markten in het algemeen (maw dat je ook geen aandelen hebt gehad ooit oid), het is nooit het juiste moment om in en uit te stappen voor je. Je weet te weinig en je kan te weinig de markt lezen ;) . In dat geval kan je altijd nog je investeringen spreiden dat je elke week/maand een bepaald bedrag investeert.

Uiteindelijk blijf je toch hangen om de memes if you're like me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 02-10 10:19
LINK is ook weer even leuk aan het ping-pongen, maar komt nog niet onder de MA7 op 1u of de MA25 van 5min :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@mrb85 Bedoel je het instappen vanochtend of openen van de short zojuist? Ik baseer die short dus op de 4H MA25. Mooi uitstappunt kan +-1220 zijn. Daar hoop ik de short te kunnen sluiten, maar ik zet ergens tussen de huidige koers en 1220 ook al een order, omdat ik de gok niet wil nemen dat halverwege de koers weer omkeert. En mocht ETH niet verder dalen, dan sluit ik de short vlak boven de MA25 en heb ik een paar USD winst.

Ik ga in dit geval niet gokken op een grotere move, lijkt peanuts, maar met een leuk aantal en leverage is het wel de moeite waard.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 23-01-2021 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Spookie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:26:
[...]

Hoe laag zet je take profit dan in zoiets? En überhaupt hoeveel verschil?
Op 1210 in eerste instantie, beetje afhankelijk van onderbuikgevoel verkoop ik dan maar de helft. De rest dan soort trailing stoploss naar beneden voor het geval echt doorheen zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Malarky schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:00:
Ik begrijp goed dat Binance met kaart bij je betalingen een 'ongustige' wisselkoers aanhoudt en je uitgaven zo'n 0,9% duurder maakt? https://www.binance.com/e...442d646438f731ccec889b830
Dat lijkt me ook exact het verdien model natuurlijk. Dat je te weinig euro's en dollars voor je crypto's krijgt bij het betalen. Iemand inzicht in de praktijk?

Edit: hmm interessant, op de Nederlandstalige pagina van de fees spreekt Binance over 0% transactiekosten in EUR en 3% in andere valuata: https://www.binance.com/n...442d646438f731ccec889b830
Blijft interessant welke koers Binance aanhoudt, die van de market of die iDeal koers?

Die cashback is leuk, maar ga er vanuit dat de gemiddelde kaarteigenaar zo'n beetje op level 3 zit (2000 euro aan BNB in de wallet) waarmee je 3% cashback pakt: https://www.binance.com/n...5bcf4431aa32623ae0a49d4f2

Dus al met al...mwah niet zo boeiend tenzij je heel veel transacties in korte tijd over deze VISA kan laten lopen. Want je loopt wel het risico dat BNB niet zo lekker gaat. Als je bijvoorbeeld BNB/BTC pakt, niet perse een topper die coin.
Ik gok zo dat Binance een 3e partij in de hand heeft genomen (vergelijkbaar met Moneybookers / Skrill / Neteller die ook creditcards aanbieden).

Vaak maakt t dan uit of Binance zelf alleen USD/CNY aanhoudt voor hun statements of dat ze ook nog een Euro wallet hebben. Mochten jij en Binance een verschillende valuta hebben, dan betaal je al snel 2.5-3% (is met je bank ook zo als je buiten de EU pint :P ).

Tl;dr het kan zijn dat hett 0 transactiekosten zijn maar dat je dermate ver van midmarket wisselkoers betaalt.
Pagina: 1 ... 61 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!