Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
@GforceNL Welk toestel heb je gekocht? Buds pro horen bij de S21 ultra. De live bij de S21 en S21 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
neeecht schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:10:
Echt bloedje en bloedje irritant. S21 en WhatsApp for Windows, de telefoon houdt geen connectie met het internet.
Alsof we weer 3G of 4G in het begin hebben. Er staat 5G, maar de verbinding valt constant weg.
Ik kan niet eens normaal berichten tiepen, het duurt steeds minuten voordat er weer verbinding is.
Dat er 5G staat betekent niet zoveel afhankelijk van de provider, Tweakers heeft dat pas nog uitgebreid uit de doeken gedaan:

nieuws: Telefoons tonen in Nederland vaak 5g-logo bij verbinding met 4g-netwerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 18:04
GekkePrutser schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:00:
[...]

Dat er 5G staat betekent niet zoveel afhankelijk van de provider, Tweakers heeft dat pas nog uitgebreid uit de doeken gedaan:

nieuws: Telefoons tonen in Nederland vaak 5g-logo bij verbinding met 4g-netwerk
Weet ik, hoef je mij niet uit te leggen hoor.
Met 4g+ dezelfde issue.

Echter bij de S21 klopt het wel altijd.
5G 700 MHz KPN en T-Mobile. 5G 1800 MHz DSS Vodafone.

[ Voor 9% gewijzigd door neeecht op 01-02-2021 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

neeecht schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:36:
[...]

Hier van S10+ naar S21, zo goed als even groot en de S21 is lichter.
Ik neem aan dat je de S21+ bedoeld?
De S21+ is net iets langer dan de S10+

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
KSR schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:43:
[...]

Ik neem aan dat je de S21+ bedoeld?
De S21+ is net iets langer dan de S10+
Nop S21. Kwa totale behuizing bijna even groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 12:24

GforceNL

Out of memory....

Gismo1979 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:52:
@GforceNL Welk toestel heb je gekocht? Buds pro horen bij de S21 ultra. De live bij de S21 en S21 plus
De s21+. Ik begreep uit de pre order actie dat je òf de tags+live buds, òf de buds pro kon kiezen, maar dat is dus niet het geval...?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
GforceNL schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:38:
[...]

De s21+. Ik begreep uit de pre order actie dat je òf de tags+live buds, òf de buds pro kon kiezen, maar dat is dus niet het geval...?
Nee helaas, alleen de Ultra versies krijgen de tag en buds pro. De S21+ krijgt de tag en de buds live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
ri0ta schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:33:
...(kom van een s10e).

Wat me vooral opvalt: ik merk dat er soms momenten zijn waarbij het toestel echt wat warmer wordt, ook al ben ik alleen aan het browsen (4g).

Hebben anderen hier ook last van? ...
De eerste paar dagen had ik het idee dat ik er een eitje op kon bakken zo warm. Heet eigenlijk; ik dacht ik stuur 'm terug. Een paar dagen later (en twee software updates verder) is dat gelukkig enorm afgenomen (Exynos in Zuid-Korea).

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Mijn batterij duur is uitstekend, komende van de S10+ is het gewoon echt veel beter (daarom ook voor de + gegaan want wilde initieel de kleinste hebben).
Als hij warm word, zonder dat je wat doet, zet hem op 4g en bekijk dan hoe warm hij dan word tijdens licht gebruik. En dan heb je je antwoord. 5g is aanzienlijk complexer dan 4g was met verschillende technieken om dat stromen te combineren tot een vloeiende en constante data stroom. Daarnaast heb je meer hardware nodig (fysiek meer antennes b.v.) dit heeft allemaal stroom nodig. Mijn simpele wifi 6 router heeft inmiddels een 5 core arm cpu (wifi 6 en 5g hebben een aantal vergelijking/vergelijkbare technieken) mijn high end wifi 5 router had een dual core arm). En als je last hebt van fomo, je mist niks met 4g, 5g is leuk voor marketing, zelf rijdende auto's maar vooral voor de providers die met 5g meer mensen op een enkele station kunnen krijgen en meer data aanbieden met een hogere marge.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekieee
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 15:57
Theratron schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:06:
[...]

En de smart tag? Zat die er wel bij?
Nee dit zit er ook niet bij.

Ik heb inmiddels veel contact (whatsapp) met Samsung gehad. Heb een opsomming naar ze gestuurd. Vertraging levering, problemen scherm (instelling fout bleek achteraf, maar van samsung moest ik een fabrieksreset uitvoeren, wat me heel veel tijd heeft gekost) en dat mijn oortjes + smarttag niet bij de bestelling zaten.

Ik had echt wat meer service verwacht. Ik krijg niks meer dan een excuses. Vervolgens krijg ik te horen dat ik mijn voucher voor de oortjes + smarttag volgende week kan verwachten. Heb nu dus een telefoon die enkel verbonden kan worden met draadloze oortjes, maar die heb ik niet. Kan geen muziek/podcast luisteren tijdens mijn dagelijke ommetjes. Klinkt heel dramatisch, valt misschien mee, maar het is wel zo.
Ik stuur dat ik vandaag die voucher wil ontvangen, anders ga ik retourneren. Kreeg binnen 5 minuten een voucher toegestuurd....

Ik ben normaal echt niet zo'n zeikers (oke, misschien wel ;) ), maar ik vind dat de service van Samsung echt veel beter kan. Telefoontjes die ze niet aannemen, de snelheid waarmee alles geregeld wordt, de vertraging etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ducatii schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:25:
Weet iemand of ik nog aanspraak kan maken op de buds pro en tag bij een gekocht s21 exemplaar na 29 januari? Of ben ik echt te laat?

Ben namelijk van plan een abonnement te nemen voor de s21 5g model voor 41 euro per maand.
Zelfde vraag hier! Gisteren besteld, lees nu pas van die acties. Denk helaas dat we te laat zijn.

EDIT: heb even een appje naar Samsung gedaan. Keep you posted :)

[ Voor 7% gewijzigd door AFCAjax op 02-02-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:44
AFCAjax schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:34:
[...]

Zelfde vraag hier! Gisteren besteld, lees nu pas van die acties. Denk helaas dat we te laat zijn.

EDIT: heb even een appje naar Samsung gedaan. Keep you posted :)
Was een pre order aanbod. Dus denk niet dat ze dat gaan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
daveytje schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Was een pre order aanbod. Dus denk niet dat ze dat gaan doen....
Klopt, doen ze niet. Heb net antwoord.

Niet geschoten, is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 16:33

LithoMan

Toemaar

Ik heb sinds vrijdag de S21 ultra en heb de gegevens van mijn andere toestel de S10+ rechtstreeks overgezet naar deze nieuwe foon. Ik krijg wel alle meldingen maar geen geluidsmeldingen bij Whatsapp en e-mail. Apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet. Ook uit en aan zetten helpt niet. Alles staat naar mijn weten goed. Wie weet even snel een oplossing?

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marc3llos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 09:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AnL02fHQxwXaFxxlA7xuTketk0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lULLRWR2FUwx5QCKbEOlWz4R.jpg?f=fotoalbum_small

Alle kleuren van de S21 Ultra, incl de special Titanium/Navy/Brown Phantom kleuren.
Source & meer foto's: https://twitter.com/hwangmh01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Los van het in mijn ogen te groot camera-eiland is navy blue wel een erg mooie kleur. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
marc3llos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:24:
[Afbeelding]

Alle kleuren van de S21 Ultra, incl de special Titanium/Navy/Brown Phantom kleuren.
Vond erg jammer dat ik via Samsung website niet een abbo kon afnemen met de navy blue versie...Los kopen gaat voor mij echt te ver door de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
marc3llos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:24:
[Afbeelding]

Ugh, ik vind dat patroontje op de camera module echt lelijk en kitscherig. Net van dat fake carbon.

Jammer ook dat de paarse versie niet beschikbaar is in de Ultra. Die Navy vind ik ook wel mooi maar heeft ook dat patroontje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a0swQDxyESoB-d4spRE8JYrhevs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8a1Hw5xoylXtfvlI4xtzLYJL.jpg?f=fotoalbum_large

Old -> New :)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Jemig, je vervangt nu je Note 20 Ultra al? Die is er nog niet eens een half jaar ;) Is er echt veel verschil in gebruik?

Ik heb zelf nog de S8, zit hier met name omdat ik over de S21 nadenk.

[ Voor 3% gewijzigd door GekkePrutser op 02-02-2021 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DanielC.
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-08-2022
vali schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:29:
[...]

Vond erg jammer dat ik via Samsung website niet een abbo kon afnemen met de navy blue versie...Los kopen gaat voor mij echt te ver door de prijs.
Je weet dat je uiteindelijk hetzelfde betaald he? Ik betaal liever in 1x €1200 dan 24 maanden lang iedere keer €50 maar dat zal voor anderen wellicht anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-09 19:13
Sinds gisteren werkt ook 60 fps op Asphalt 9. Wat een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
Ondanks dat novalauncher als standaard launcher staat ingesteld, keert m'n S21 heel soms (misschien 1 op de 100 keer) nog terug naar de OneUI launcher wanneer ik naar het thuisscherm terugkeer. Iemand anders die dit voorheeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:55
GekkePrutser schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:16:
[...]Ugh, ik vind dat patroontje op de camera module echt lelijk en kitscherig. Net van dat fake carbon.

Jammer ook dat de paarse versie niet beschikbaar is in de Ultra. Die Navy vind ik ook wel mooi maar heeft ook dat patroontje.
Idem, dat fake carbon ziet er zo cheap en kitsch uit. Precies een sticker van Aliexpress :P
destorized schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:43:
Ondanks dat novalauncher als standaard launcher staat ingesteld, keert m'n S21 heel soms (misschien 1 op de 100 keer) nog terug naar de OneUI launcher wanneer ik naar het thuisscherm terugkeer. Iemand anders die dit voorheeft?
Heb je de beta of de laatst beschikbare versie vanuit de store? Ik las dat er af en toe wel eens een glitch kan zijn icm android 11. Zelf heb er nog geen ervaren, ik sta op de laatste versie vanuit de Google Play store.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compo
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09-04-2023
Vandaag bericht gehad van Samsung . Binnen 6 weken worden de preorder cadeaus verzonden.
Nog even geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
ikbenben schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:47:

Heb je de beta of de laatst beschikbare versie vanuit de store? Ik las dat er af en toe wel eens een glitch kan zijn icm android 11. Zelf heb er nog geen ervaren, ik sta op de laatste versie vanuit de Google Play store.
Heb laatste beta versie van nova

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
DanielC. schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:03:
[...]

Je weet dat je uiteindelijk hetzelfde betaald he? Ik betaal liever in 1x €1200 dan 24 maanden lang iedere keer €50 maar dat zal voor anderen wellicht anders zijn
Vaak heeft het toestel korting bij het aanschaffen icm een abonnement en is het los kopen dus niet altijd voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-09 18:31
schumi1986 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Vaak heeft het toestel korting bij het aanschaffen icm een abonnement en is het los kopen dus niet altijd voordeliger.
Dat klopt via de kpn ben je dan ruim 200 euro goedkoper op de ultra. Dat is een hoop geld voor een extra kleurtje

Just here for the fun

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb een S21 Ultra, kom van een S20 Ultra en ik moet zeggen dat het de upgrade dubbel en dwars waard is. Batterijduur is stukken beter, telefoon wordt niet zo heet en de camera laat niets te wensen over. Wat dat betreft waren de focus problemen met de S20 Ultra, ondanks software updates, toch nooit helemaal weg. Ook de WQHD+ icm 120hz maken de S21 Ultra tot wat de S20 variant eigenlijk had moeten zijn.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

ja3

Nu een paar dagen in gebruik en ben over het algemeen best wel tevreden.
Alleen de warmte van de S21 Ultra is niet normaal. Na ongeveer 15 minuten video kijken op YouTube moet ik hem wegleggen omdat het device niet meer vast te houden is. Heb al vanalles geprobeerd o.a. factory reset maar lijkt er gewoon bij te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik heb vanmiddag mijn S21 Ultra ontvangen maar de achterkant voelt heel erg plastic aan. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit glas is. Iemand die dit ook opgemerkt is?

Ik kom van een S9 en de telefoon is echt een stuk groter. Verder merk ik dat de randjes van het scherm van de S21 Ultra minder prettig voelen dan de S9, daar krulde het scherm onder de behuizing, waar het bij de S21 er meer op lijkt te liggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Compo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:57:
Vandaag bericht gehad van Samsung . Binnen 6 weken worden de preorder cadeaus verzonden.
Nog even geduld hebben dus.
Ik heb een bericht ontvangen dat mijn adres niet klopt...
Ik heb 2 keer nagekeken, en ik snap niet wat er mis is.
Moest ook weer m'n factuur en een foto van mijn barcode maken.

Als het weer fout is, dan vind hoeft het voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Toch vind ik de gezichtsherkenning niet zo fijn werken. Heb al diverse malen opnieuw ingevoerd, maar hij herkend mij vaak niet.
Mijn S10 doet het zelfs in het donker nog.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
Heb de S21 ultra net binnen. Domme vraag maar zit er ook bescherm plastic aan de zijkanten? Ik kan het niet echt loskrijgen, maar ben ook beetje bang dat het misschien zo hoort....

[ Voor 3% gewijzigd door Mangafan2 op 02-02-2021 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Mangafan2 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:19:
Heb de S21 ultra net binnen. Domme vraag maar zit er ook bescherm plastic aan de zijkanten? Ik kan het niet echt loskrijgen, maar ben ook beetje bang dat het misschien zo hoort....
Er zit plastic aan de zijkant. Ik ben daar ook een tijdje mee bezig geweest om eraf te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
destorized schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:26:
[...]Heb laatste beta versie van nova
Ik heb de laatste stable versie. Misschien dat het daar aan ligt? Ik heb nog geen bugs ondervonden en deze werkt gewoon op android 11.
soulcrusher schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:30:
Ik heb vanmiddag mijn S21 Ultra ontvangen maar de achterkant voelt heel erg plastic aan. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit glas is. Iemand die dit ook opgemerkt is?
Grappig, het "glastic" van de S21 voelt als glas aan :P
Mangafan2 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:19:
Er hangt idd een fijn folietje rond gekleefd.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
DeadPhoenix86 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:41:
[...]

Ik heb een bericht ontvangen dat mijn adres niet klopt...
Ik heb 2 keer nagekeken, en ik snap niet wat er mis is.
Moest ook weer m'n factuur en een foto van mijn barcode maken.

Als het weer fout is, dan vind hoeft het voor mij niet.
Wat vul je in als huisnummer als je iets anders besteld? Nieuwere steden (Lelystad, Almere etc) hebben vaak wijknummers en huisnummers. Bij een bepaalde postcode hoort dat alleen het huisnummer.

Voorbeeld: je woont op de Samsunglaan 22-36

Je vult dan als als straat in: Samsunglaan 22 met huisnummer 36.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
j-phone schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:36:
[...]

Wat vul je in als huisnummer als je iets anders besteld? Nieuwere steden (Lelystad, Almere etc) hebben vaak wijknummers en huisnummers. Bij een bepaalde postcode hoort dat alleen het huisnummer.

Voorbeeld: je woont op de Samsunglaan 22-36

Je vult dan als als straat in: Samsunglaan 22 met huisnummer 36.
We hebben geen wijknummers. Gewoon een Straat met een nummer. dus ik snap niet waarom Samsung hier moeilijk over doet.

Ik heb straat, nummer en B toegevoegd omdat ik een bovenhuis woon. Snap niet wat ik anders in moet voeren :/
Ik heb jaren dingen besteld via Online, en 99% is mijn pakket aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
@DeadPhoenix86 de check die Samsung doet is een match op huisnummer en postcode. Kijk anders even bij een site waar je wel vaker iets besteld hoe, automatisch, de match wordt gemaakt tussen je huisnummer en je postcode.

En ander even bellen met ze, dan komt het ook wel goed.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
De Samsung S21 verliest steeds de data connectie met internet als het scherm uit is.
Dit zie ik met WhatsApp voor Windows. Steeds als ik dubbel tap op het scherm, deze dus even aanzet, is de verbinding met internet er weer.

Is dit een feature of een bug? Als het een feature is, kan dit uitgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
[...]

Dat klopt dus echt niet. Heb nog nooit hetzelfde betaald. Er zijn altijd kortingen te vinden icm abonnementen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
neeecht schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:16:
De Samsung S21 verliest steeds de data connectie met internet als het scherm uit is.
Dit zie ik met WhatsApp voor Windows. Steeds als ik dubbel tap op het scherm, deze dus even aanzet, is de verbinding met internet er weer.

Is dit een feature of een bug? Als het een feature is, kan dit uitgezet worden?
Settings -> Device care -> Battery -> Whatsapp -> Put app to sleep uitzetten :)
* Of het equivalent van deze opties in het Nederlands

[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 02-02-2021 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
GekkePrutser schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:28:
[...]

Ik heb engels, thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
j-phone schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:56:
@DeadPhoenix86 de check die Samsung doet is een match op huisnummer en postcode. Kijk anders even bij een site waar je wel vaker iets besteld hoe, automatisch, de match wordt gemaakt tussen je huisnummer en je postcode.

En ander even bellen met ze, dan komt het ook wel goed.
zoals ik zei. Al 2 keer goed nagecheckt.
Straat, Nummer, toevoeging, Postcode, Land. Ik weet niet wat ik anders in moet vullen. Ik heb bloed hekel aan bellen, dus als het niet goed is, stuur ik wel een email, en hopelijk kunnen ze me uitleggen wat er precies mis is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-09 22:40
Batterydrain test snapdragon/exynos:

YouTube: Exynos 2100 VS Snapdragon 888 30 Minute Battery Drain Test Samsung G...

De snapdragon werd zelf 50 graden, dat zou ik niet graag tegen de oren houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
[...]

Daar ben ik mij van bewust ;) Was alleen met mijn huidige abonnement goedkoper uit dan hem los kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 03-02-2021 00:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:44
ja3 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:29:
Nu een paar dagen in gebruik en ben over het algemeen best wel tevreden.
Alleen de warmte van de S21 Ultra is niet normaal. Na ongeveer 15 minuten video kijken op YouTube moet ik hem wegleggen omdat het device niet meer vast te houden is. Heb al vanalles geprobeerd o.a. factory reset maar lijkt er gewoon bij te horen.
Dat is iets waar meer mensen last van hebben en sommige helemaal niet. Heel vreemd allemaal en frustrerend voor een toestel van dat kaliber.
Ik zag verleden week dit soort dingen verschijnen, samen met een aantal zaken waar ik niet direct impressed door was en heb besloten om te cancellen en tot op heden geen spijt.
Als ik premium betaal dan wil ik ook dat gevoel er aan over houden.
Ik heb geen zin de komende maanden van update naar update te moeten leven en in feite achteruit te gaan qua gebruiksgemak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vali
Ducatii schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:06:
Ben zelf op zoek naar de S21 Ultra zonder bijbetaling.

Ben hier op uit gekomen:
https://www.mobiel.nl/sma...1_5:m8-14:plv-255:pv-5269

S21 ultra 128GB 5G met 7GB internet, 120 belminuten en onb. sms voor €58.5 per maand. Dit is voor bestaande T-Mobile klanten. Anders krijg je 2GB minder en betaal je €2,5 p.m. meer.

Verder eenmalig €6 i.c.m. €50 kortingscode. €58,5 x 24 maanden = €1404 + €6 = €1410 in totaal uitgesmeerd over 2 jaar.

Een gelijkwaardig sim only abonnement kost rond de €15 per maand. Dus €1410 - €360 = €1050 voor het toestel.

Dat is toch aanzienlijk goedkoper dan los kopen en een losse sim only abonnement.

Zal ik de trekker overhalen of zie ik iets over het hoofd?

Kleine aantekening: bij bestaande T-Mobile abonnement, thuis of mobiel, krijg je €2.5 euro korting p.m. en 2GB gratis! €50 Kortingscode voor s21 = 50S21
Ik had exact hetzelfde bij mobiel met een KPN abonnement. Ben niet de enige die het opviel dat los kopen duurder is icm sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 17:32
[...]

Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECT2ZGA9lmQDXPQSI2Dfjn_Q9zc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WNOH9GaYRpYKs7e2UOXCteY9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
"Niet geoptimaliseerd" is juist goed! Maar natuurlijk wel achtergrondactiviteit toestaan!

Ik heb zelf nog geen S21 dus ik verwachtte dat het hetzelfde eruit zag als op mijn S8 (ook met OneUI) :$ Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Tec7lol schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:35:
Batterydrain test snapdragon/exynos:

YouTube: Exynos 2100 VS Snapdragon 888 30 Minute Battery Drain Test Samsung G...

De snapdragon werd zelf 50 graden, dat zou ik niet graag tegen de oren houden
Dat is waar maar de 46 van de exynos is ook niet fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 11:57
vali schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:53:
[...]

Ik had exact hetzelfde bij mobiel met een KPN abonnement. Ben niet de enige die het opviel dat los kopen duurder is icm sim only.
Heb je hem ook via mobiel.nl aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
GekkePrutser schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 01:02:
[...]

"Niet geoptimaliseerd" is juist goed! Maar natuurlijk wel achtergrondactiviteit toestaan!

Ik heb zelf nog geen S21 dus ik verwachtte dat het hetzelfde eruit zag als op mijn S8 (ook met OneUI) :$ Sorry!
Nee oneui 3.1 heeft wat verschillen idd, maar achtergrond activiteit is toegestaan (greyed out)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
[...]

Nogmaals dank, maar dit heeft helaas niet geholpen.
Lock screen aan en scherm uit = geen verbinding. Tap tap op scherm, scherm aan en hup weer verbinding.

Extra info: In de S10 stond deze optie ook niet uitgeschakeld en werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neeecht schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:56:
[...]

Nogmaals dank, maar dit heeft helaas niet geholpen.
Lock screen aan en scherm uit = geen verbinding. Tap tap op scherm, scherm aan en hup weer verbinding.

Extra info: In de S10 stond deze optie ook niet uitgeschakeld en werkt wel gewoon.
Misschien toch fabriek reset en geen backup terugzetten maar schoon installeren? Dat er onderwater een instelling is meegekomen die je dwars zit, maar onzichtbaar is door andere versie OneUI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
swhnld schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Misschien toch fabriek reset en geen backup terugzetten maar schoon installeren? Dat er onderwater een instelling is meegekomen die je dwars zit, maar onzichtbaar is door andere versie OneUI?
Lijkt me onnodig, ik heb dit ook en nog iemand anders hier meen ik. Heb tig android phones gehad ook andere galaxys door de jaren heen maar het wegvallen van de verbinding (whatsapp web) nooit eerder gehad.
Lijkt toch echt op een bug.

@neeecht
Heb je de Ultra icm Tmobile toevallig

[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 03-02-2021 09:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@BigF25 Ik geloof zo dat het een bug is, maar de overeenkomst is wel dat mensen van een oudere Android versie naar een nieuwere zijn gegaan, en dat niet iedereen dit probleem heeft. En in mijn ervaring met Android en de diverse schillen, zijn er af en toe issues rondom versie upgrades en backups die teruggezet zijn.

Eigenlijk zijn er dan 3 routes die je kunt doen bij een bug, idealiter in deze volgorde:
1. Rapporteer bij de fabrikant, in dit geval Samsung, dat je dit probleem hebt en niet had. Volg daarna het spelletje wat zij je willen laten doorlopen stap voor stap. Dit kan een oplossing voor iedereen brengen.
2. Reset naar fabriek, geen backup terug, en test het dan. Lost dat het op, bouw de telefoon verder op. Zo niet, nog een keer fabriek reset en zet je backup dan wel terug, en keer terug naar stap 1.
3. Ga onderuit zitten en accepteer het probleem zoals het er is, misschien verdwijnt het vanzelf als iemand anders het rapporteert, of leer ermee leven.

Ikzelf heb het geduld meestal niet voor optie 1 en kies optie 2 en zoek het zelf uit,en rapporteer daarna het probleem met de door mij gevonden oplossing wel bij de fabrikant op het forum voor anderen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar waar kan ik die preorder items claimen :?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-09 18:31
soulcrusher schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:58:
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar waar kan ik die preorder items claimen :?
https://www.samsung.com/nl/promo/

Onderin

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
swhnld schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:56:
@BigF25 Ik geloof zo dat het een bug is, maar de overeenkomst is wel dat mensen van een oudere Android versie naar een nieuwere zijn gegaan, en dat niet iedereen dit probleem heeft. En in mijn ervaring met Android en de diverse schillen, zijn er af en toe issues rondom versie upgrades en backups die teruggezet zijn.

Eigenlijk zijn er dan 3 routes die je kunt doen bij een bug, idealiter in deze volgorde:
1. Rapporteer bij de fabrikant, in dit geval Samsung, dat je dit probleem hebt en niet had. Volg daarna het spelletje wat zij je willen laten doorlopen stap voor stap. Dit kan een oplossing voor iedereen brengen.
2. Reset naar fabriek, geen backup terug, en test het dan. Lost dat het op, bouw de telefoon verder op. Zo niet, nog een keer fabriek reset en zet je backup dan wel terug, en keer terug naar stap 1.
3. Ga onderuit zitten en accepteer het probleem zoals het er is, misschien verdwijnt het vanzelf als iemand anders het rapporteert, of leer ermee leven.

Ikzelf heb het geduld meestal niet voor optie 1 en kies optie 2 en zoek het zelf uit,en rapporteer daarna het probleem met de door mij gevonden oplossing wel bij de fabrikant op het forum voor anderen te lezen.
Helemaal mee eens, uiteindelijk is het of accepteren of een reset doen/backup terug, verder zit er niets anders op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ducatii schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 01:23:
[...]

Heb je hem ook via mobiel.nl aangeschaft?
Ja en mijn maandelijkse abonnement is ook een euro goedkoper tegenover hetzelfde abonnement bij KPN :+

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 03-02-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-06-2022
Heeft iemand zijn gratis oordopjes en tag van Samsung ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Rgams schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:36:
Heeft iemand zijn gratis oordopjes en tag van Samsung ontvangen?
Nee, heb dan ook niet direct bij Samsung besteld, komen binnen 6 weken binnen.
Vanuit Samsung krijg je ze toch direct bij de s21 bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
BigF25 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:17:
[...]

Nee, heb dan ook niet direct bij Samsung besteld, komen binnen 6 weken binnen.
Vanuit Samsung krijg je ze toch direct bij de s21 bestelling?
Correct (tenminste bij mij zaten ze er bij...)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Kreeg dus weer een Email dat mijn adres niet klopt.
Dit is wat ze sturen: Er is geen juist en/of volledig adres opgegeven.

Dus net even alles opnieuw ingevoerd, plus factuur en foto. Anders stuur ik wel een email wat er precies niet goed aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

ja3

DanielC. schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:55:
Ik ben groot fan van Nova Launcher en de tweak mogelijkheden die het geeft. Kan de telefoon precies maken zoals ik wil. AODnotify ook meteen geinstalleerd zodat ik de notificatie led niet hoef te missen :)
Ik merk bij alle alternatieve launchers (Nova, Microsoft, Niagara) dat deze eigenlijk niet zo goed werken met de swipe gesture navigatie. Het scherm gaat dan vaak flikkeren. Is dit een bekend probleem? Ze werken allemaal perfect met de 'ouderwetse' navigatiebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:42:
Kreeg dus weer een Email dat mijn adres niet klopt.
Dit is wat ze sturen: Er is geen juist en/of volledig adres opgegeven.

Dus net even alles opnieuw ingevoerd, plus factuur en foto. Anders stuur ik wel een email wat er precies niet goed aan is.
Wat heb je precies gefotografeerd? Bij een Samsung promotie voor een qled moest ik een barcode van de verpakking fotograferen. Alleen deze code moest uitgeknipt op de foto en dat had ik niet gedaan. Daarom werd die afgekeurd. Wellicht is dit bij ook aan de hand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 11:57
vali schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Ja en mijn maandelijkse abonnement is ook een euro goedkoper tegenover hetzelfde abonnement bij KPN :+
Ik zie nu dat je zelfs 75 euro korting krijgt via ing.nl op de 256gb bij mobiel.nl

Dat betekent dat de 256gb versie goedkoper wordt dan de 128gb versie.

Samengevat: s21 ultra 5g 256gb + 7gb internet + 120 belminuten en onb. Sms voor 58.5 euro p.m.
Eenmalig 97 euro (75 bijbetaling en 25 aansluitingskosten) - de 75 euro korting = 23 euro eenmalig.

Best goed. Dit is i.c.m. tmobile korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DanielC.
Ik heb een probleempje met de ING app op de S21 Ultra. Ik kan niet draadloos betalen.

De app opnieuw geïnstalleerd en mijn afschriften en betaalkaart is gewoon zichtbaar bij de instellingen. Deze staat ook actief. NCF staat aan en bij de instellingen staat de ING app geselecteerd, maar als ik draadloos wil betalen krijg ik de melding:

"No active card is available"
"Create a new card in settings."

Met daarboven een "leeg pasje" waar normaal een afbeelding van betaalpas te zien is

Iemand enig idee? ING helpdesk wist het ook niet ;)

/edit: opgelost, blijkbaar staat dit dus niet bij de instellingen maar moet je een NCF logo bovenin bij het inlogscherm aanklikken die enkel daar zichtbaar is. Niet echt handig van ze, maar het werkt :)

[ Voor 15% gewijzigd door DanielC. op 03-02-2021 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand waar de silicone case + pen op voorraad te koop is voor de S21 ultra?

Lijkt nergens te verkrijgen te zijn.. en toch zouden ze beschikbaar moeten zijn vanaf de release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Gismo1979 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:25:
[...]

Wat heb je precies gefotografeerd? Bij een Samsung promotie voor een qled moest ik een barcode van de verpakking fotograferen. Alleen deze code moest uitgeknipt op de foto en dat had ik niet gedaan. Daarom werd die afgekeurd. Wellicht is dit bij ook aan de hand?
Ik heb een foto gemaakt van de streepjescode met EAN en IMEI
Aangezien de verpakking zo klein is, kan je makkelijk neerleggen, een foto ervan maken. Waarom zou ik het uitknippen??? Ze kunnen het toch zien of ligt dat nou aan mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:44
DanielC. schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:31:
Ik heb een probleempje met de ING app op de S21 Ultra. Ik kan niet draadloos betalen.

De app opnieuw geïnstalleerd en mijn afschriften en betaalkaart is gewoon zichtbaar bij de instellingen. Deze staat ook actief. NCF staat aan en bij de instellingen staat de ING app geselecteerd, maar als ik draadloos wil betalen krijg ik de melding:

Met daarboven een "leeg pasje" waar normaal een afbeelding van betaalpas te zien is

Mischien dat hier de Ultrawideband techniek (vinden van tags, Auto's open maken als je in de buurt komt, etc.) roet in het eten gooit ?
Kan me voorstellen dat die het NFC verhaal kan verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:34
Kan iemand het volgende voor mij nagaan (momenteel S8 gebruiker, overwegend om S21 aan te schaffen):

Sinds de Galaxy S8 android 9 heeft, is er een notificatiegedrag icm WhatsApp welke enorm irritant is. Voor Whatsapp gesprekken heb ik stille meldingen aan staan. Dit houdt in dat de melding alleen in het meldingsvenster verschijnt. Geen geluid, geen tril, geen knipperend LED lampje.

Soms zet ik op werk of elders de telefoon op trilstand, om te voorkomen dat er geluid doorkomt als ik bijvoorbeeld wordt gebeld. Deze setting overruled helaas alle WhatsApp meldingsinstellingen, waardoor bij elk appje (groeps- en privé) het toestel trilt.

Hoe is dit gedrag met Android 11 op de S21?

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 03-02-2021 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

DeadPhoenix86 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:37:
[...]

Aangezien de verpakking zo klein is, kan je makkelijk neerleggen, een foto ervan maken. Waarom zou ik het uitknippen??? Ze kunnen het toch zien of ligt dat nou aan mij???
Dat uitknippen is om aan te tonen dat jij hem echt hebt gekocht. Dat je niet nu een foto maakt, profiteert van de actie en dan alles weer terugstuurt. Als je de verpakking kapot hebt geknipt, kan hij niet meer terug immers.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pafi2013
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:12

Hier ook ing maar nergens last van. Kijk je wel bij je je mobiele passen en niet bij de normale passen? Mobile passen kan de vinden door rechts boven op jet poppetje te drukken en dan mobiel betalen. Hier kan je zo gelijk eentje aanmaken door op het + te drukken.

[ Voor 3% gewijzigd door pafi2013 op 03-02-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Famoso schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:38:
[...]

Dat uitknippen is om aan te tonen dat jij hem echt hebt gekocht. Dat je niet nu een foto maakt, profiteert van de actie en dan alles weer terugstuurt. Als je de verpakking kapot hebt geknipt, kan hij niet meer terug immers.
Ik vind het zonder om het eruit te knippen. Aangezien ik het in de toekomst wil verkopen.
Maar ze zeggen niks over de streepjes code, maar zegt dat mijn adres niet klopt of volledig ingevuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafi2013
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:12
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:41:
[...]

Ik vind het zonder om het eruit te knippen. Aangezien ik het in de toekomst wil verkopen.
Maar ze zeggen niks over de streepjes code, maar zegt dat mijn adres niet klopt of volledig ingevuld is.
Uitknippen is niet nodig heb ik ook niet gedaan. Gewoon een foto van de zijkant maken met de informatie sticker er op. Ik had ook eerst dat me aders niet klopte echt even goed na kijken. Het kleinste foutje in de adres en je krijgt een mailtje met de adres is onjuist/ onvolledig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
pafi2013 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:44:
[...]

Uitknippen is niet nodig heb ik ook niet gedaan. Gewoon een foto van de zijkant maken met de informatie sticker er op. Ik had ook eerst dat me aders niet klopte echt even goed na kijken. Het kleinste foutje in de adres en je krijgt een mailtje met de adres is onjuist/ onvolledig
Ik heb 5 keer nagekeken. Alles moet kloppen. Ik heb zelfs een andere website bijgehaald. Kreeg voor de 3e keer een email...

Heb ze inmiddels een email terug gestuurd wat er precies niet klopt.
Ik heb mijn:
Postcode
Huisnummer
Toevoeging
Straat
Taal

Heb ook mijn telefoon nummer ingevoerd, naam+ tussenvoegsel, achternaam.
weet niet wat er nog anders ontbreekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:37:
[...]

De dame van Samsung melde mij dat het uitgeknipt diende te worden om zo te verifiëren dat de foto van de verpakking niet in de winkel was genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Gismo1979 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:51:
[...]

De dame van Samsung melde mij dat het uitgeknipt diende te worden om zo te verifiëren dat de foto van de verpakking niet in de winkel was genomen.
Ik heb ze een email gestuurd.
Dus ik wacht op hun antwoord.
Als dat het geval is, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
[...]

Ow echt?
Ik heb gewoon een foto ervan genomen en deze bijgesneden zodat alleen de info zichtbaar was die ze nodig had. En wat als je een foto neemt op je keukentafel?

Onze aanvraag was iig first time right en wordt binnen 6 weken geleverd

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 03-02-2021 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:53:
[...]

Ik heb ze een email gestuurd.
Dus ik wacht op hun antwoord.
Als dat het geval is, helaas.
Ik zou even bellen. Ik had de verpakking van mijn tv net weggegooid. Kon toen een foto maken van de instellingen op de tv. Zodoende konden ze de aanvraag handmatig doorzetten. Blijkbaar is bij promo's het een en ander geautomatiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

[...]

Precies ja. Zo werkt Samsung altijd met cashbacks, ook met televisies etc. Vooral om fraude tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielC.
pafi2013 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Hier ook ing maar nergens last van. Kijk je wel bij je je mobiele passen en niet bij de normale passen? Mobile passen kan de vinden door rechts boven op jet poppetje te drukken en dan mobiel betalen. Hier kan je zo gelijk eentje aanmaken door op het + te drukken.
ja, ik keer dus bij de instellingen (poppetje) rechts onderin. Daar staan ook een hoop opties, maar niks over mobiel betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

/edit: opgelost, blijkbaar staat dit dus niet bij de instellingen maar moet je een NCF logo bovenin bij het inlogscherm aanklikken die enkel daar zichtbaar is. Niet echt handig van ze, maar het werkt :)
Hier heb je waarschijnlijk niks aan, maar:

Heb deze ochtend mobiel betaald met de ING-app en de S21 Ultra...

Misschien ten overvloede, maar staat NFC aan op je toestel? Is er een mobiele pas aangemaakt in de ING-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-06-2022
Verzendt Samsung de oordopjes in dezelfde verpakking als die van Coolblue / mediamarkt?

[ Voor 76% gewijzigd door Rgams op 03-02-2021 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Even m'n streepjes code uitgeknipt en foto ervan gemaakt. Klopt dus weer niet...
Kreeg net een email corrigeer je gegevens...
Wat een gezeik daar bij Samsung !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfraam
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 05-08 23:09
Ik ben van een iPhone 7 naar een S21 gegaan. Erg tevreden met het toestel, maar het valt mij op dat Samsung niet vies is van het advertenties plaatsen in zijn apps. Ik wil bijvoorbeeld Samsung Health gebruiken, maar bovenaan in de app staat een flinke banner. In Instellingen -> Privacy -> heb ik 'Marketing informatie ontvangen' uitgezet, maar dit heeft geen effect.

Weten jullie hoe ik deze advertenties kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze bron is die de test uitgevoerd heeft. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:14:
Even m'n streepjes code uitgeknipt en foto ervan gemaakt. Klopt dus weer niet...
Kreeg net een email corrigeer je gegevens...
Wat een gezeik daar bij Samsung !!!
Dat gevoel had ik ook bij de promo voor de tv. Ik zou ze bellen en uitleggen wat er aan de hand is (al hoop ik wel dat je een goed nederlands sprekende medewerker te woord krijgt). Wellicht dat zij handmatig dingen goed kunnen zetten (kan zijn dat je bepaalde info naar een email adress moet sturen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Gismo1979 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:48:
[...]

Dat gevoel had ik ook bij de promo voor de tv. Ik zou ze bellen en uitleggen wat er aan de hand is (al hoop ik wel dat je een goed nederlands sprekende medewerker te woord krijgt). Wellicht dat zij handmatig dingen goed kunnen zetten (kan zijn dat je bepaalde info naar een email adress moet sturen).
Net proberen te bellen. Maar naar een half uur aan de telefoon, vond ik het te duur worden.
Ik heb inmiddels weer een foto gemaakt. En alles opnieuw ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:05
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:54:
[...]

Net proberen te bellen. Maar naar een half uur aan de telefoon, vond ik het te duur worden.
Ik heb inmiddels weer een foto gemaakt. En alles opnieuw ingevoerd.
je kan ze contacteren via whatsapp chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Hakki schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:57:
[...]

je kan ze contacteren via whatsapp chat?
Al geprobeerd. Maar krijg eerst een bot. En dan staat erbij dat er zo spoedig mogelijk een werknemer het zal overnemen. Maar vanwege de drukte, kan het langer als een dag duren...

Ik snap echt niet wat er mis is met de foto.
Ik kan duidelijk alles zien. Factuur ook goed ge-uploaded.

Edit: weer geprobeerd te bellen. Kreeg iemand aan de telefoon naar 5 minuten.
En die vrouw zei dat mijn toevoeging BS moest doen. Dat daar het probleem zat.
Hopelijk dat het nu werkt. Anders zei ze kon je het via de email alles kon versturen.

[ Voor 21% gewijzigd door DeadPhoenix86 op 03-02-2021 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:20
Sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een S21 Ultra!
Wat een mooi en degelijk apparaat, wel even wennen aan het gewicht (kom van een S10 Plus).

:)
Pagina: 1 ... 7 ... 44 Laatste

Let op:
Discussies en vragen over aankopen van de S21, levertijden en prijzen mag hier: [Samsung Galaxy S21-serie] Levertijd & Prijzen
Discussies en vragen over accessoires mag hier: Samsung Galaxy S21 serie accessoires topic

In Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos mag je los over de verschillende soc's van Samsung. Die discussie hoort hier niet thuis.