Discussieer hier over levertijden en mooie aanbiedingen voor Samsung's nieuwe vlaggenschip, de S21 serie.
Bij een preorder tot 29 januari kun je in ieder geval een Smarttag en een set Galaxy Buds Live (bij de gewone S21 en S21+) of Galaxy Buds Pro (bij de Ultra) claimen via Samsung.
Discussie, vragen en commentaar over de toestellen zelf mag hier:
Ik kan zelf mijn abonnement verlengen (KPN), ik denk dat ik wel bij deze provider wil blijven. Tot nu toe is de beste prijs die ik gevonden heb via de Mediamarkt, 744 euro (voor de S21 256GB) met 2 jaar verlenging onbeperkt data en bellen 5G voor 25 euro in de maand met KPN husselkorting (heb xs4all thuis).
Gisteren de S21 256GB in die donkergrijze kleur besteld voor m'n vrouw via mobiel.nl icm contractverlenging. Had eigenlijk de S10 5g al besteld met de cashback deal van vorige week, maar die was vertraagd. Nu voor 72 euro meer krijgt ze een S21. Direct het originele silicone hoesje besteld via Samsung (cashbackxl ook direct gebruikt).
Uiteindelijk de S21 Ultra gekocht. 128gb omdat ik daar eerlijk gezegd genoeg aan heb want alle media gaat toch direct naar mijn nas toe en omdat de 128gb 100,- goedkoper was dan de 256gb variant.
Voor het eerst via private lease van Samsung gedaan. Normaal koop ik toestellen los maar aangezien het toestel op 1131,- komt inclusief verzekering op schade en diefstal leek het me wel een mooie deal.
Dit zijn de voorwaarden die op de site van Telenet staan :
Voorwaarden
Bovenstaande prijzen zijn geldig onder voorbehoud van een eventuele prijswijziging en zolang de voorraad strekt.
Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer volgende diensten hebben: internet, kabelabonnement, Telenet TV (uitgezonderd Play Sports GO klanten), vaste telefonie of mobiele telefonie uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven (hierna, de “Telenet-Diensten”). Een klant die enkel mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten.
Bij aankoop van een toestel, via de Telenet webshop (toestellen.telenet.be) of in een Telenet winkelpunt, krijgt de klant de vermelde korting.
De klant kan zijn Telenet-Diensten steeds kosteloos opzeggen. Indien de klant echter binnen een periode van 12 maanden na de aankoop van het toestel waarop hij korting heeft verkregen al zijn Telenet-Diensten opzegt of de specifieke Telenet-Dienst waaraan de korting gelinkt was, wordt een vergoeding aangerekend die overeenkomt met de restwaarde van de korting op het betrokken toestel, lineair afgeschreven over een periode van 12 maanden.
Elke klant kan jaarlijks maximum 5 toestellen kopen met een korting. Voor elk toestel dat 12 maand in het bezit is van de klant, kan na die periode een nieuw toestel aangekocht worden.
Hoe zit het als je niet in Belgie woont en hier gebruik van zou willen maken? Dan is het natuurlijk lastig om die Buds te krijgen?
Al een paar smartphone's gekocht via Telenet voor een andere tweakers, na de levering de Wireless Galaxy Buds Pro eenvoudig aanvragen bij Samsung ,SmartTag zit bij de levering van het toestel .
Zijn er meer mensen die zo'n Belsimpel kortingscode hebben ontvangen? Een maatje van mij heeft zo'n code ontvangen, ik niet. Vraag mij af welke criteria daaraan verboden zijn?
Ik wilde net de Samsung S21 bestellen via de Samsung site maar nu staan de accessoires (i.e. buds, smart tracker) niet meer automatisch in het winkelmandje terwijl het 2 dagen geleden nog wel het geval was? Heeft iemand dit probleem ook?
vellichor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:17:
Ik wilde net de Samsung S21 bestellen via de Samsung site maar nu staan de accessoires (i.e. buds, smart tracker) niet meer automatisch in het winkelmandje terwijl het 2 dagen geleden nog wel het geval was? Heeft iemand dit probleem ook?
Ik heb dezelfde melding. Ik krijg de melding dat de producten niet meer op voorraad zijn en dus uit het winkelmandje zijn gehaald. Het is mij alleen onduidelijk of dat ook betekent dat je deze zaken nooit meer zult ontvangen.
Via Samsung.nl is het mogelijk om 100 euro extra inruilwaarde te krijgen voor je oude Galaxy S of Note. Is ook wel lekker voor de mensen die upgraden van een S8 of S9
[Voor 29% gewijzigd door aap1 op 18-01-2021 14:41. Reden: link toegevoegd naar voorwaarden]
Ik heb dezelfde melding. Ik krijg de melding dat de producten niet meer op voorraad zijn en dus uit het winkelmandje zijn gehaald. Het is mij alleen onduidelijk of dat ook betekent dat je deze zaken nooit meer zult ontvangen.
Ik heb / had hetzelfde. Even later had ik ze wel in het winkelmandje zichtbaar. Bestelling geplaatst maar kreeg ze alsnog niet meer te zien op de factuur in de mail. Zonet gebeld met Samsung en ze worden inderdaad niet geleverd volgens het systeem. Ze moeten nu uitzoeken wat een mogelijke oplossing kan zijn.Dame aan de telefoon zei dat de kans groot is dat ze mij gaan vragen de order te annuleren.
Ik zou dus nog even wachten met het kopen van een S21 of iig goed kijken naar de factuur of de buds + tag er wel bij zitten en alsnog even bellen.
Let op dat deze inruilwaarde niet helemaal 'extra' is; ik heb een goed werkende S8 en die wordt berekend op een inruilwaarde van €54,-. In de winkelwagen zie ik dan '€ 100,-' inruilwaarde staan, en van die € 54,- is geen spoor meer te bekennen.
Let op dat deze inruilwaarde niet helemaal 'extra' is; ik heb een goed werkende S8 en die wordt berekend op een inruilwaarde van €54,-. In de winkelwagen zie ik dan '€ 100,-' inruilwaarde staan, en van die € 54,- is geen spoor meer te bekennen.
Belachelijk hé! Voor dat bedrag hou ik mijn S8 gewoon bij.
Belachelijk hé! Voor dat bedrag hou ik mijn S8 gewoon bij.
Op zich ben ik niet ontevreden over de € 100,- die ze bieden voor mijn S8 die ik sinds dag 1 van de release in 2017 volop in gebruik heb. Jammer genoeg is de aanschaf bij Samsung dan nog steeds duurder dan wanneer ik de S21 bij Belsimpel aanschaf met een abonnementsverlenging; met als voordeel dat ik dan ook nog steeds de S8 heb.
Voor 100€ hou ik hem liever bij. Die van mij is nog in perfect staat en zelfs de batterij is nog behoorlijk.
Ik kan hem nog gebruiken als ik de (toen als promo meegeleverde) GearVR nog eens zou willen gebruiken.
Scherp, had ik nog niet opgemerkt. Ik heb toch een barst in mijn scherm en de batterij doet het erg slecht, dus ik vind het nog wel een goede opdie. Daarnaast kan ik nog 10% extra studenten korting krijgen en dan kost de 128GB versie nog maar 664 euro.
Ik had het toestel via Samsung gekocht omdat ik sim-only heb.
Kon toevallig ook bij KPN verlengen.
Dan kost een Ultra 512 GB, als je die in 1x betaald, 1272 euro.
Zojuist Samsung gebeld dat ik wil annuleren, toen kreeg ik een kortingscode om in hun webshop te bestellen.
Daar kost de Ultra 512 GB € 1286 i.p.v. € 1429.
Ik heb hier zaterdag over gebeld met Samsung. De 100 euro wordt direct verrekend. De 54 is de maximale prijs voor een toestel wat conform voorwaarden is. Dit wordt na beoordeling van het toestel op je rekening gestort.
Ik heb hier zaterdag over gebeld met Samsung. De 100 euro wordt direct verrekend. De 54 is de maximale prijs voor een toestel wat conform voorwaarden is. Dit wordt na beoordeling van het toestel op je rekening gestort.
Aah, dat maakt het een stuk duidelijker! Staat wel een beetje gek vermeld dan, maar ik ga nog eens rekenen.
Kan je op samsung.com meerdere acties combineren? Bijvoorbeeld:
- Kortingscode die samsung zelf geeft zoals sommige hierboven hebben ontvangen
- ING kortingscode
- Cashbackxxl
Anoniem: 1245788 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:50:
Kan je op samsung.com meerdere acties combineren? Bijvoorbeeld:
- Kortingscode die samsung zelf geeft zoals sommige hierboven hebben ontvangen
- ING kortingscode
- Cashbackxxl
volgens mij niet cashbackxl omdat je via de ing site moet inloggen.
Maar is dat dan combineerbaar met de ING code? Want dat wordt het wel interessant....
Ja, je hebt de mogelijkheid om een kortingscode in te voeren als je via ING bestelt (want uiteindelijk is het de Samsung site zelf. Voor de S21 heb ik het overigens nog niet geprobeerd omdat ik geen kortingscode heb.
Ik heb via de Samsung chat een code gekregen voor 50 euro korting. Deze was ook toepasbaar op de ing store. Dus de 512GB versie van de Ultra komt daarmee op 1236 euro uit.
RMX schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:53:
Ik had het toestel via Samsung gekocht omdat ik sim-only heb.
Kon toevallig ook bij KPN verlengen.
Dan kost een Ultra 512 GB, als je die in 1x betaald, 1272 euro.
Zojuist Samsung gebeld dat ik wil annuleren, toen kreeg ik een kortingscode om in hun webshop te bestellen.
Daar kost de Ultra 512 GB € 1286 i.p.v. € 1429.
Dat loont dus aanzienlijk!
Zij hebben de bestelling eerst voor je geannuleerd en je een kortingscode gegeven waarmee je opnieuw kon bestellen?
Ik heb bij Coolblue een persoonlijke korting van 100 euro, maar ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben. De S21 256GB + lader (en smarttag en oortjes) is dan 815 euro. Voor zover ik kan zien is dat de goedkoopste optie voor NL, maar ik heb het hier graag mis.
jeshibu schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:43:
Ik heb bij Coolblue een persoonlijke korting van 100 euro, maar ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben. De S21 256GB + lader (en smarttag en oortjes) is dan 815 euro. Voor zover ik kan zien is dat de goedkoopste optie voor NL, maar ik heb het hier graag mis.
764 met oortjes en smart tag maar zonder lader bij Samsung.com
Wat ik heb gedaan is samsumg webshop gebeld en gezegd dat ik hem ergens anders goedkoper heb gezien. Daarna via de mail een toegangscode tot de customerservice webshop ontvangen. Daar staan ze met korting:
volgens mij niet cashbackxl omdat je via de ing site moet inloggen.
Cashback kan wel, eerst inloggen via ing/samsung en de S21 in je winkelmandje zetten. Dan inloggen via cashbacksite, de telefoon zit dan nog met de lagere prijs in je winkelmandje.
764 met oortjes en smart tag maar zonder lader bij Samsung.com
Wat ik heb gedaan is samsumg webshop gebeld en gezegd dat ik hem ergens anders goedkoper heb gezien. Daarna via de mail een toegangscode tot de customerservice webshop ontvangen. Daar staan ze met korting:
21 vanaf 764
21+ vanaf 944
21 Ultra vanaf 1124
Inclusief pre-order goodies als buds en smart tag
Plus korting op accessoires
Thanks! Ik heb dit ook gedaan maar de 256GB S21 is dan 809 euro, 10 euro duurder dan bij Coolblue (als je die draadloze oplader weglaat).
Via Belsimpel icm T-mobile Unlimited een S21 Ultra 512GB @ 25 per maand, met toestel bijbetaling van 1111,92 EUR.
Voorwaarde is wel dat er meer dan één T-mobile abonnementen op het adres staan geregistreerd. Daarnaast maak ik hier gebruik van de Belsimpel kortingscode.
Heeft iemand hem goedkoper gezien? Samsung icm ING of via Mobiel is het allemaal ongeveer 150 euro duurder.
[Voor 8% gewijzigd door MysticX op 19-01-2021 17:17]
AMD Ryzen 7 5700X/AMD 7900 XTX/H1 V2 2022 - MBP 16 M1 Max/32GPU/64GB/8TB - 14 Pro Max 512GB - iPad Pro 2021 12.9
Ik heb via de mail een kortingscode gekregen van Belsimpel!
S21 en S21+ === 50 EUR korting
S21 Ultra === 75 EUR korting
Kan ze zo wel delen, weet alleen niet of het persoonlijke codes zijn.
Volgens mij scheelt het wel icm een abbo van T-mobile of Tele2 @ 25 EUR onbeperkt alles!
EDIT: code gecheckt > zijn persoonlijke codes
Mocht er iemand nog een code hebben voor een Ultra dan hou ik mij aanbevolen!
Ik heb zelf toevallig een code voor een S21+. Zodra ik een ultra heb gescoord wil ik de code voor de + wel delen, aangezien ik deze voor de zekerheid nog even achter de hand wil houden.
Mocht er iemand nog een code hebben voor een Ultra dan hou ik mij aanbevolen!
Ik heb zelf toevallig een code voor een S21+. Zodra ik een ultra heb gescoord wil ik de code voor de + wel delen, aangezien ik deze voor de zekerheid nog even achter de hand wil houden.
Kan je helaas geen code geven, maar als je die code van de plus niet meer wil gebruiken hou ik mij aanbevolen :-)
Zojuist de S21 Ultra 512 besteld voor €1236 op de website van Samsung zelf, inclusief buds pro en smart tag. Daar ook nog korting op accessoires gekregen.
Kortingen:
Samsung gebeld en aangegeven dat hij ergens anders goedkoper te vinden is (telenet bijvoorbeeld). Daardoor via de e-mail een code gekregen om via https://www.samsung.com/nl/store/customerservicenl met korting te bestellen. Daar de eerste korting van €1429 naar €1286.
Daarna via de chat aangegeven dat mijn ING code niet werkt (overigens geen verassing). Voucher van €50 gekregen. €1286 naar €1236.
Voor het afrekenen via cashbackxxl opnieuw de webshop geopend. Hopelijk krijg ik daardoor nog 6% cashback. Daardoor zou het uiteindelijk op €1158,84 uitkomen.
Hier zie je alle kortingen. Let wel wel op dat de 50 euro korting bij mij nu verdeeld is over de telefoon en het hoesje.
[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 1245788 op 20-01-2021 09:31]
Ik krijg altijd een wit scherm als ik op 'bestellen' druk, ik moet mijn pagina verversen voordat ik echt kan afrekenen, maar dan werkt de cashback niet.. Heeft iemand dit probleem ook? Of heeft iemand een oplossing hiervoor?
Heb de knoop doorgehakt! Heb het hele vorige jaar gewacht, eerst op een behoorlijke prijsverlaging voor de S20 Ultra, toen op die van de Note 20 Ultra.
Nu heb ik de S21 Ultra 128Gb, 12 Gb versie gekocht/besteld via Telenet. 1049 Euro +buds en smarttag.
Wilde eigenlijk de 256 versie maar die was er al niet meer in zwart, jammer. Kom van de S9+ dus ik heb sowieso al het dubbele (64Gb).
Met een beetje geluk wordt ie volgende week geleverd.
Heb me toch een rust ineens !
Wat betreft die persoonlijke codes van Belsimpel, je krijgt 3 codes voor elk type toestel 1. Dus als je maar 1 toestel koopt dan kunnen anderen gebruik maken van die andere codes.
Zo heb ik de + code gekregen van een maatje van mij. Hij had zelf helaas de Ultra code gebruikt. En een andere maat heeft de S21 code gebruikt en dat werkte gewoon.
Ga vrijdag de ultra 21 bij coolblue bestellen, had een 100 euro persoonlijk kortingsmail, wel veel geld 1200 euro voor 256gb maar ga er minimaal 3 jaar mee proberen te doen.en heb geen betere deals gezien.
Hopelijk is de zwarte dan niet uitverkocht haha
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Tiduz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:46:
Ga vrijdag de ultra 21 bij coolblue bestellen, had een 100 euro persoonlijk kortingsmail, wel veel geld 1200 euro voor 256gb maar ga er minimaal 3 jaar mee proberen te doen.en heb geen betere deals gezien.
Iemand toevallig al bericht gehad wanneer zijn toestel geleverd gaat worden?
Of denken jullie dat het lange levertijden gaan worden omdat de nieuwe S21 serie slecht beschikbaar is?
dust419 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:37:
Of denken jullie dat het lange levertijden gaan worden omdat de nieuwe S21 serie slecht beschikbaar is?
De S21 die ik bestelde bij Coolblue is alvast van status 'levering op 29/01' naar 'inpakken' gegaan. Of dit betekent dat hij effectief al verzonden zal worden blijft nog even afwachten.
dust419 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:37:
Gisteren de S21 256GB Grijs besteld i.c.m. abo verlenging T-Mobile (e-SIM). Zojuist leverafspraak kunnen maken met AMP voor dinsdag de 26e.. zal mij benieuwen of het het toestel dan ook echt geleverd gaat worden (in Rotterdam)...
Tekst uit SMS van T-Mobile:
Hoera, je Samsung ligt voor je klaar! Bezorgdienst AMP Groep heeft je een e-mail gestuurd, via deze mail maak je een bezorgafspraak voor je toestel. Check snel je e-mail (of eventueel je spamfolder) en alvast veel plezier met je toestel! Groeten, T-Mobile
Gisteren de S21 256GB Grijs besteld i.c.m. abo verlenging T-Mobile (e-SIM). Zojuist leverafspraak kunnen maken met AMP voor dinsdag de 26e.. zal mij benieuwen of het het toestel dan ook echt geleverd gaat worden...
[...]
Ahh leuk, zal vast wel goed komen... Veel plezier ervan!
Gisteren de S21 256GB Grijs besteld i.c.m. abo verlenging T-Mobile (e-SIM). Zojuist leverafspraak kunnen maken met AMP voor dinsdag de 26e.. zal mij benieuwen of het het toestel dan ook echt geleverd gaat worden...
[...]
Ben benieuwd hoe AMP werkt eigenlijk, gisteren een z fold 2 besteld die op direct leverbaar staat bij tmobile en mijn eerste beschikbare datum is pas 2 februari .
Ben benieuwd hoe AMP werkt eigenlijk, gisteren een z fold 2 besteld die op direct leverbaar staat bij tmobile en mijn eerste beschikbare datum is pas 2 februari .
vellichor schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:00:
Ik krijg altijd een wit scherm als ik op 'bestellen' druk, ik moet mijn pagina verversen voordat ik echt kan afrekenen, maar dan werkt de cashback niet.. Heeft iemand dit probleem ook? Of heeft iemand een oplossing hiervoor?
Misschien ff een andere browser proberen ? Ipv chrome, edge, of ipv edge chrome of iets heel anders misschien. zou kunnen helpen
Het is natuurlijk de vraag of dat gelukje hebt. Je moet dus eerst bellen voor die 10% korting en daarna zeggen dat je zogenaamde ING code niet werkt.
Ik denk dat niet iedereen hier zin in heeft.
Helemaal eens. Je kan hem ook gewoon zonder korting of met een andere korting ergens anders. Ik wil alleen maar met jullie delen hoe ik een op normale en vriendelijke manier korting heb gekregen.
Ben ik alleen als ik het stom vind dat ik in plaats van Galaxy Buds / Smart tags liever gewoon een adapter/oplader als (extra) accessoire zou willen kiezen??
Ik vind het op een of andere manier heel moeilijk om meer dan 1000 euro te betalen voor een toestel en dat ik dan zelf thuis nog ergens een oplader bij elkaar moet schrapen.
Had dan als optie die oplader erbij gedaan.. dat je kan kiezen tussen Buds of een oplader. Die buds ga ik ook nooit gebruiken dus die gaan ook in de la.. (wat ze juist voor het milieu wilden voorkomen toch?)
DonJunior schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:30:
Ben ik alleen als ik het stom vind dat ik in plaats van Galaxy Buds / Smart tags liever gewoon een adapter/oplader als (extra) accessoire zou willen kiezen??
Ik vind het op een of andere manier heel moeilijk om meer dan 1000 euro te betalen voor een toestel en dat ik dan zelf thuis nog ergens een oplader bij elkaar moet schrapen.
Had dan als optie die oplader erbij gedaan.. dat je kan kiezen tussen Buds of een oplader. Die buds ga ik ook nooit gebruiken dus die gaan ook in de la.. (wat ze juist voor het milieu wilden voorkomen toch?)
Ik snap wat je zegt, maar volgens mij is het wel een goede ontwikkeling!
Een lader is namelijk gelukkig maar 25 euro. Je kan nu zelf beslissen of je er een nodig hebt of niet. Ik denk dat des te meer opties des te beter is. Als de gehele prijs nu omlaag gaat, dan kan men nu zelf beslissen wat je nodig hebt.
Ik snap wat je zegt, maar volgens mij is het wel een goede ontwikkeling!
Een lader is namelijk gelukkig maar 25 euro. Je kan nu zelf beslissen of je er een nodig hebt of niet. Ik denk dat des te meer opties des te beter is. Als de gehele prijs nu omlaag gaat, dan kan men nu zelf beslissen wat je nodig hebt.
Ja maar dat is het hele ding.. ik vind het prima dat ze het optioneel doen. Maar ik kan op de website van Samsung (bijvoorbeeld) niet de optie aanvinken dat ik deze erbij wil hebben. Ik kan wel kiezen voor Galaxy Buds.. maar die hoef ik zeg maar niet.
Ja maar dat is het hele ding.. ik vind het prima dat ze het optioneel doen. Maar ik kan op de website van Samsung (bijvoorbeeld) niet de optie aanvinken dat ik deze erbij wil hebben. Ik kan wel kiezen voor Galaxy Buds.. maar die hoef ik zeg maar niet.
Buds krijg je alleen als actie bij de pre-order. De lader krijg je er nooit bij. Wil je geen buds, dan wacht je tot de s21 uitkomt en sla je de pre-order over.
Buds krijg je alleen als actie bij de pre-order. De lader krijg je er nooit bij. Wil je geen buds, dan wacht je tot de s21 uitkomt en sla je de pre-order over.
Mooi dit.. gewoon het punt niet snappen en dan maar zeggen dat ik de preorder moet overslaan.
Samsung gebeld en aangegeven dat hij ergens anders goedkoper te vinden is (telenet bijvoorbeeld). Daardoor via de e-mail een code gekregen om via https://www.samsung.com/nl/store/customerservicenl met korting te bestellen. Daar de eerste korting van €1429 naar €1286.
Daarna via de chat aangegeven dat mijn ING code niet werkt (overigens geen verassing). Voucher van €50 gekregen. €1286 naar €1236.
Voor het afrekenen via cashbackxxl opnieuw de webshop geopend. Hopelijk krijg ik daardoor nog 6% cashback. Daardoor zou het uiteindelijk op €1158,84 uitkomen.
[Afbeelding]
Hier zie je alle kortingen. Let wel wel op dat de 50 euro korting bij mij nu verdeeld is over de telefoon en het hoesje.
Had je ook nog de mogelijkheid om een telefoon in te ruilen? Dat levert je direct 100 euro extra korting op als het een S of Note is (in mijn geval), plus nog eens 100 euro via de reguliere actie achteraf (S9 plus inruil).
Dan wordt het totaal ineens een stuk aantrekkelijker met wat je al beschreven had.
Had je ook nog de mogelijkheid om een telefoon in te ruilen? Dat levert je direct 100 euro extra korting op als het een S of Note is (in mijn geval), plus nog eens 100 euro via de reguliere actie achteraf (S9 plus inruil).
Dan wordt het totaal ineens een stuk aantrekkelijker met wat je al beschreven had.
Ik heb momenteel een s9 plus en dacht maar 100 euro inruil te krijgen. Maar dat is dus 2x100?
Ik was eerst van plan via MP te verkopen namelijk.
Ik heb momenteel een s9 plus en dacht maar 100 euro inruil te krijgen. Maar dat is dus 2x100?
Ik was eerst van plan via MP te verkopen namelijk.
100 euro extra korting direct bij betalen (s en note actie) en inruilbedrag (100 euro voor s9 plus 256gb) nadat de phone gecheckt is als ik het goed begrepen heb.
Zal morgen samsung eens bellen, kan bij tmobile met verlengen ook 150 euro goedkoper
100 euro extra korting direct bij betalen (s en note actie) en inruilbedrag (100 euro voor s9 plus 256gb) nadat de phone gecheckt is als ik het goed begrepen heb.
Zal morgen samsung eens bellen, kan bij tmobile met verlengen ook 150 euro goedkoper
Die extra 100 bovenop de inruilprijs krijg je niet via de loyalty shop. Maar de korting in de loyalty shop is dan nog steeds grootst.
Ik loop al twee dagen te zeuren bij Samsung voor een kortingscode van 50e via de chat, maar krijg niet veel gedaan.
Heb wel een kortingscode voor 10% gekregen, maar die is helaas niet combineerbaar met ING.
Iemand hier nog tips?
db_cooper schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:21:
Ik loop al twee dagen te zeuren bij Samsung voor een kortingscode van 50e via de chat, maar krijg niet veel gedaan.
Heb wel een kortingscode voor 10% gekregen, maar die is helaas niet combineerbaar met ING.
Iemand hier nog tips?
Vandaag kreeg ik een mail van KPN dat ik de bezorgdatum van mijn nieuwe S21 mag kiezen. Het vroegst wat te kiezen viel is dinsdag a.s. 26 januari, vanaf 12 uur... heb die maar gekozen
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
Bij mij is de status vandaag veranderd van "bestelling geplaatst" naar "voorbereiding verzending" Ik ben benieuwd. Is de eerste keer dat ik via Samsung zelf bestel voorheen altijd via Coolblue besteld sinds de S6
Cholens schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:54:
Bij mij is de status vandaag veranderd van "bestelling geplaatst" naar "voorbereiding verzending" Ik ben benieuwd. Is de eerste keer dat ik via Samsung zelf bestel voorheen altijd via Coolblue besteld sinds de S6
Ja bij mij ook. Ben benieuwd of we dit mooie toestel op vrijdag de 29e gaan ontvangen
EDIT: Kreeg vanochtend een sms en een mail dat de S21 256 GB Grijs komende dinsdag al geleverd wordt
[Voor 11% gewijzigd door r_buren op 23-01-2021 10:25]
Ik heb even contact gehad met Samsung met de vraag of de bestelling ook meteen verzonden word kreeg ik het antwoord "Ja, zeker. De bestelling is verwerkt en ligt dan in het proces on verzonden te worden." Ik zie ook nergens meer staan word geleverd op 29-01-2021
[Voor 10% gewijzigd door Cholens op 22-01-2021 13:30]
Mocht iemand interesse hebben in de vouchers, ik heb er nog drie die ik niet gebruik (heb net een S20+...denk dat mijn vrouw het niet op prijs zal stellen als ik weer iets nieuws neem).
Ik heb dus vouchers voor de Belsimpel korting voor de S21, de S21+ en de S21 Ultra.
Overigens, hier iets waar ik al eerder was achter gekomen maar wat de meeste mensen misschien al weten.
Als je bij Belsimpel een Tmobile abonnement afsluit, dan is het toestel met een unlimited abonnement het goedkooopst. Echter, bij tmobile kun je na een maand je bundel helemaal naar beneden stellen...
Helemaal eens. Je kan hem ook gewoon zonder korting of met een andere korting ergens anders. Ik wil alleen maar met jullie delen hoe ik een op normale en vriendelijke manier korting heb gekregen.
Snap ik. Altijd goed om te delen natuurlijk.
DonJunior schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:30:
Zou leuk zijn als ze die optie hadden maar ik denk dat er dan mensen zijn die zeggen dat de buds 229,- zijn en dan ook voor 229,- aan accessoires of korting willen maar dat werkt zo niet natuurlijk .
Je kunt de buds verkopen en een lader kopen. Hou je nog geld over ook.
Voor wie geen gedoe wil met kortingscodes. Voor 763 euro bij Tele2 de S21 zonder abonnement, nou ja met een abbonement van een maand. (752 toestel + 10 voor maand abbo)
Ad- schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:00:
Vandaag kreeg ik een mail van KPN dat ik de bezorgdatum van mijn nieuwe S21 mag kiezen. Het vroegst wat te kiezen viel is dinsdag a.s. 26 januari, vanaf 12 uur... heb die maar gekozen
Ik heb hem ook besteld maar geen mogelijkheid om een datum te kiezen.
Heb je ook een verlenging gedaan of direct besteld?
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details