AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Iets wat ik wel altijd had met spigen
PSN & XBL: Denkoyugo
Galaxy S21 Ultra Clear Cover deze net besteld, voor 20e bij Samsung zelf.
[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 17-01-2021 22:27 ]
Ik zou zeker hier eens kijken, staat het je niet aan ben je maar enkele Eurootjes armer.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Precies dat. ik moest "verplicht" een hoesje hebben dus ik heb gewoon de goedkoopste van samsung zelf erbij gevraagd. De clear cover inderdaad. Ik kijk daarna wel wat er komt.Wackmack schreef op zondag 17 januari 2021 @ 22:23:
Goeie vraag. Hier ook al jaren een Spigen, zie weinig reden om voor een ander merk te gaan.
Galaxy S21 Ultra Clear Cover deze net besteld, voor 20e bij Samsung zelf.
De S10 heeft een 15W adapter. De 25W van Samsung zal je toestel sneller laden en je hebt ook nog een 45W maar deze wordt niet ondersteund door de S21 serie.Mangafan2 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:45:
Wat is nou de snelste oplader voor de S21 ultra? Ik heb al een 100-240V fast charge oplader van mijn S10+. Of zijn er of komen er nog snellere opladers?
Dus deze zal het snelste laden.
Alleen nu dus kans dat vrijdag geen hoesje heb das balen
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ondertussen ook maar 3 hoesjes besteld. Idd de spigen tough Armour (is al binnen via Amazon) en de caseology pop. (eentje wat dikker eentje dunner)Tiduz schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:21:
Spigen tough armor besteld bij bol, volgens mij de enige zonder release datum, maar me s10+ heb ik ook dat hoesje op en die vind ik best fijn.
Alleen nu dus kans dat vrijdag geen hoesje heb das balen
Kijken welke ik het leukst vind. Hopelijk dan eind Feb de mous + portemonnee
Beide komen ze perfect uit. Echt nieuwe oordopjes nodig met hardlopen en ben altijd mijn sleutels kwijt.
Je bericht verplaatst naar het accessoires topic.
[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 26-01-2021 20:19 ]
Toevallig 2 weken terug 4 tile's gekocht. Dus ik ben benieuwd hoe ze werken als je de 2 vergelijktWackmack schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:15:
Hoe zijn jullie eerste ervaring met de Buds Pro en de slimme tag?
Beide komen ze perfect uit. Echt nieuwe oordopjes nodig met hardlopen en ben altijd mijn sleutels kwijt.
[mbr] Je bericht verplaatst naar het accessoires topic. [/]
woah thanks, gelijk besteld op amazon en bol cancelled, op bol wassie 35 euro en op amazon 17, extreem verschil!Denko schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:35:
[...]
Ondertussen ook maar 3 hoesjes besteld. Idd de spigen tough Armour (is al binnen via Amazon) en de caseology pop. (eentje wat dikker eentje dunner)
Kijken welke ik het leukst vind. Hopelijk dan eind Feb de mous + portemonnee
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
(ze wilde graag pasjes bij haar toestel kunnen hebben)
En zoals verwacht van Spigen is dit een hele nette bescherming. Het zal echter nog wel een uitdaging worden een bijpassende gehard glas screen protector te vinden want de bestelde iCall screen protector had en een lelijke zwarte rand erom zitten en was net een tandje te groot voor het hoesje.
Draadloos opladen werkte helaas niet (meer), ook niet zonder pasjes.
Of het licht aan de lader (zit in een houten plankje verwerkt) of het hoesje belemmerd dit maar volgens de beschrijving van Spigen zou het wel moeten werken.
Er passen overigens 3 pasjes in en dan zijn ze er nog soepel uit te halen.
Hier wat foto's van het hoesje:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
UPDATE/
Wireless charging werkt klaarblijkelijk wel, inclusief pasjes in de case.
Waarom deze initieel niet leek te werken (geen zichtbaar signaal dat hij aan laden was) is mij een raadsel.
[ Voor 61% gewijzigd door schumi2004 op 01-02-2021 09:59 ]
Volgens mij gaf spigen zelf aan dat bij dit hoesje wireless charging NIET werkt.schumi2004 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:33:
Vandaag een Spigen Slim Armor CS hoesje voor mijn vrouw haar toestel (s21+) binnen gekregen.
(ze wilde graag pasjes bij haar toestel kunnen hebben)
En zoals verwacht van Spigen is dit een hele nette bescherming. Het zal echter nog wel een uitdaging worden een bijpassende gehard glas screen protector te vinden want de bestelde iCall screen protector had en een lelijke zwarte rand erom zitten en was net een tandje te groot voor het hoesje.
Draadloos opladen werkte helaas niet (meer), ook niet zonder pasjes.
Of het licht aan de lader (zit in een houten plankje verwerkt) of het hoesje belemmerd dit maar volgens de beschrijving van Spigen zou het wel moeten werken.
Er passen overigens 3 pasjes in en dan zijn ze er nog soepel uit te halen.
Hier wat foto's van het hoesje:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Weet je dat zeker?Denko schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:37:
[...]
Volgens mij gaf spigen zelf aan dat bij dit hoesje wireless charging NIET werkt.
Hun website zegt namelijk niet specifiek dat het niet werkt maar dat het aangeraden wordt de kaarten eruit te halen ivm interferentie of mogelijke schade aan de kaarten.
Verder voor mijn vrouw haar situatie nu niet zo belangrijk, zij wilde kaarten dan krijgt ze een hoesje met kaarten. Wellicht dat ze later een book case hoesje aanschaft maar voor nu voldoet het prima.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JjKNwSXblQ2lfNDIp8AEG0dT.png?f=user_large)
source: https://support.spigen.co...le-with-wireless-charging
[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 29-01-2021 15:30 ]
Schopje naar het accessoires topic. Volgende keer svp zelf even goed de topicwaarschuwing waar je wat kan posten
[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 29-01-2021 21:45 ]
Spigen heeft er eentje, maar is denk ik wel een vraag voor accessoires topic.dragon2 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:25:
Heeft iemand toevallig een idee voor een hoesje voor de ultra waar *een* s-pen in kan? Ik heb pennen van note 8 en 9 en wat losse pennen, dus heb niet heel veel zin om een duur samsung hoesje en nog een s-pen te moeten kopen...
https://www.spigen.com/co...ro?variant=32920408948783
Nu eentje besteld van SHINEZONE, die een stuk betere reviews krijgt.
<Zinloze tekst hier>
Ben benieuwd of deze een beetje fijn is, want vind hem wel het mooiste,
Online zie ik voornamelijke de ultra maar daar is de Leather Cover heel anders,
En werkt het draadloze laden dan nog wel
Ik heb de S21 met de Clear Cover. Deze is niet te dik en doordat hij doorzichtig is zie tenminste nog welk kleur jouw phone heeft.Knolpower! schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:54:
Iemand hier die de normale S21 heeft en dit in combinatie met de Samsung Silicone Cover of Leather Cover heeft?
Ben benieuwd of deze een beetje fijn is, want vind hem wel het mooiste,
Online zie ik voornamelijke de ultra maar daar is de Leather Cover heel anders,
En werkt het draadloze laden dan nog wel
Oh zo,ikbenben schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:16:
[...]
Ik heb de S21 met de Clear Cover. Deze is niet te dik en doordat hij doorzichtig is zie tenminste nog welk kleur jouw phone heeft.
Ja ik neem waarschijnlijk weer in het zwart,
Het mooie wat ik van de silicone is dat je het camera eiland niet ziet,
maar bij de leather cover zie je wel een kleine ''bump''
Ik wou net de "bump" wel zien. Nu doen ze moeite om het er wat "fancy" te laten uitzien en dan zou je het wegstoppenKnolpower! schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:28:
[...]
Oh zo,
Ja ik neem waarschijnlijk weer in het zwart,
Het mooie wat ik van de silicone is dat je het camera eiland niet ziet,
maar bij de leather cover zie je wel een kleine ''bump''
Zou tegelijk met de telefoon beschikbaar zijn namelijk..
Ja bij de Leather Cover heb je wel een bump volgens mij,ikbenben schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:55:
[...]
Ik wou net de "bump" wel zien. Nu doen ze moeite om het er wat "fancy" te laten uitzien en dan zou je het wegstoppen
bij de S21 Ultra is die bump met een ander soort materiaal (vind ik minder mooi)
Ik vraag me af hoe de Leather Cover zich houd en goed blijft en of je kan draadloos laden
Ja, maar je ziet het metaal rond de camera niet want die zit ook weggestoken achter de cover.Knolpower! schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:36:
[...]
Ja bij de Leather Cover heb je wel een bump volgens mij,
bij de S21 Ultra is die bump met een ander soort materiaal (vind ik minder mooi)
Ik vraag me af hoe de Leather Cover zich houd en goed blijft en of je kan draadloos laden
Sfeerimpressie:

Verder heb ik de pen besteld bij Samsung, maar de vraag blijkt te groot dus die is nog niet geleverd
Wel al even de pen van mijn vriendin haar Samsung tablet kunnen lenen. Ik weet eigenlijk niet of ik het veel ga gebruiken, maar leuk is het wel
[ Voor 25% gewijzigd door soulcrusher op 03-02-2021 10:32 ]
Oh zo bedoel je het,ikbenben schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:24:
[...]
Ja, maar je ziet het metaal rond de camera niet want die zit ook weggestoken achter de cover.
Ja dat is voor mij geen must,
Dan zie je bij de leather cover nog een soort van subtiele bump maar wel clean imo
Dat ziet er goed uit, gebruik je daarnaast ook een screen protector (en welke) ?soulcrusher schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:30:
Ik ga voor mijn S21 Ultra een Pitaka case aanschaffen. Helaas hebben ze deze nog niet op voorraad. Het is een super dunne aramid case. Lijkt op carbon maar dat is het niet. Vroeger wisselde ik heel vaak van hoesje maar voor mijn S9 heb ik bijna 3 jaar lang met enkel die Pitaka case gedaan.
Sfeerimpressie:
[Afbeelding]
Verder heb ik de pen besteld bij Samsung, maar de vraag blijkt te groot dus die is nog niet geleverd
Wel al even de pen van mijn vriendin haar Samsung tablet kunnen lenen. Ik weet eigenlijk niet of ik het veel ga gebruiken, maar leuk is het wel
Wat betreft de S pen, ik heb begrepen dat eind dit jaar planning is er een pro pen uitkomt, met BT functie, zelf wacht ik daar op.
Ik gebruikte voor mijn S9 een whitestone dome, maar die was na een tijd gebarsten en heb ik anderhalf jaar zonder gedaan. Er zitten minuscule krasjes in het scherm die ik niet eens opmerk met normaal gebruik.Repro schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:09:
[...]
Dat ziet er goed uit, gebruik je daarnaast ook een screen protector (en welke) ?
Op de S21 Ultra laat ik de screenprotector die er standaard op zit zitten, of ik haal hem eraf en ik gebruik hem zonder.
Ik zag dat er een usb c naar usb c in de doos zit, is dit die van 1 meter?
Hebben jullie daarbij gewoon de officiele samsung oplader bijgekocht?
Ik heb dit als moment gebruikt om eigenlijk alle laders in huis te vernieuwen. Ik gebruik zelf een anker 6 powerport (60W) in de slaapkamer. Heb ik al jaren en daar hangen alle rare kabels aan.Knolpower! schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:13:
Hoe hebben jullie het gedaan met adapter/opladers?
Ik zag dat er een usb c naar usb c in de doos zit, is dit die van 1 meter?
Hebben jullie daarbij gewoon de officiele samsung oplader bijgekocht?
Voor de rest wat simpele USB-C laders erbij besteld. De 25W samsung lader erbij besteld en de anker nano. Eigenlijk over allebei wel tevreden. Stampen best snel al mijn apparatuur vol.
Ben gewend eigenlijk aan de warp/dash charge van oneplus. Mijn nieuwste non-oneplus lader was maar 7.5W, was dus tijd voor een nieuwe.
Ah duidelijk,ikbenben schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:57:
Ik gebruik de 15W oplader van mijn S8. Een 25W is besteld en onderweg.
Ik heb zelf nog de S8 maar daar gaat bij de verkoop de lader en kabel weg.
Is de meegeleverde kabel 1 meter? (usb-c naar usb-c toch)Denko schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:02:
[...]
Ik heb dit als moment gebruikt om eigenlijk alle laders in huis te vernieuwen. Ik gebruik zelf een anker 6 powerport (60W) in de slaapkamer. Heb ik al jaren en daar hangen alle rare kabels aan.
Voor de rest wat simpele USB-C laders erbij besteld. De 25W samsung lader erbij besteld en de anker nano. Eigenlijk over allebei wel tevreden. Stampen best snel al mijn apparatuur vol.
Ben gewend eigenlijk aan de warp/dash charge van oneplus. Mijn nieuwste non-oneplus lader was maar 7.5W, was dus tijd voor een nieuwe.
Ik heb verder geen apparaten die nodig hebben dus slimste keuze als ik de s21 in huis heb is dat ik ook maar voor de officiele samsung lader van 25W ga.
Zo'n case doet toch helemaal niks tegen valschade? Of gaat het meer voor de looks of het tegengaan van krassen?soulcrusher schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:30:
Ik ga voor mijn S21 Ultra een Pitaka case aanschaffen. Helaas hebben ze deze nog niet op voorraad. Het is een super dunne aramid case. Lijkt op carbon maar dat is het niet. Vroeger wisselde ik heel vaak van hoesje maar voor mijn S9 heb ik bijna 3 jaar lang met enkel die Pitaka case gedaan.
Dat laatste inderdaad. Alhoewel, mijn S9 met zo'n hoesje is best vaak op tegels gevallen en heeft het altijd overleefd.PureLOOD schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:29:
[...]
Zo'n case doet toch helemaal niks tegen valschade? Of gaat het meer voor de looks of het tegengaan van krassen?
Volgens mij rond een meter inderdaad, en het is inderdaad USB-C naar USB-CKnolpower! schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:05:
[...]
Ah duidelijk,
Ik heb zelf nog de S8 maar daar gaat bij de verkoop de lader en kabel weg.
[...]
Is de meegeleverde kabel 1 meter? (usb-c naar usb-c toch)
Het Alcantara hoesje van Samsung op de s9 is een pak beter.
Diegene die hem gekocht hebben in de tussenperiode, kunnen beter retour sturen en opnieuw bestellen (sorry, ze vragen erom).
Voorlopig niet actief op Samsung BE en dus enkel voor NL.
Ik ken iemand die hem na de pre-order actie heeft gekocht. Dat is wel een beetje zuur dat diegene nu tussen wal-en-schip valt... of zou diegene toch in aanmerking kunnen komen met coulance?Skix_Aces schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:23:
De actie dat je een smart tag en de galaxy buds krijgt bij aanschaf van een S21 telefoon is weer terug. Dit keer loopt de actie van 8 februari tm 17 februari. Ik ben nogsteeds aan het twijfelen of ik de S21 wil kopen maar dit maakt het toch wel een stuk aantrekkelijker.
Vast wel, beetje raar dat ze deze actie voor een periode van 10-12 dagen niet zouden laten gelden.yinx84 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:27:
[...]
Ik ken iemand die hem na de pre-order actie heeft gekocht. Dat is wel een beetje zuur dat diegene nu tussen wal-en-schip valt... of zou diegene toch in aanmerking kunnen komen met coulance?
Even gekeken, maar er staat toch heel duidelijk dat het alleen voor die periodes geldt. Denk dat diegene pecht heeft!DanielC. schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:28:
[...]
Vast wel, beetje raar dat ze deze actie voor een periode van 10-12 dagen niet zouden laten gelden.
Deze promotie is alleen geldig indien je het product van 8 t/m 17 februari 2021 hebt gekocht.
Heb je jouw Galaxy S21 Series van 14 t/m 28 januari 2020 gepre-orderd? Registreer je dan hier.
Ik weet niet hoe andere web winkels het doen, maar op de site van tele2 staat het volgende:yinx84 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:27:
[...]
Ik ken iemand die hem na de pre-order actie heeft gekocht. Dat is wel een beetje zuur dat diegene nu tussen wal-en-schip valt... of zou diegene toch in aanmerking kunnen komen met coulance?
Dat vind ik wel heel netjes van ze, want het is natuurlijk wel heel zuur als je hem net in die tijd hebt gekocht. Hopelijk volgen andere winkels ook!Heb je al een S21 (plus) besteld tussen 29 januari en 8 februari? Dan krijg je een email van ons zodat je ook aanspraak kunt maken op deze cadeaus!
Gisteren ingevuld. Hoe snel gaat dit proces?Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy S21 Ultra 5G promotie.
Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces.
Binnen twee weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
Als alles goed is gekeurd, ontvang je binnen zes weken de Galaxy Buds Pro en de Galaxy SmartTag.
Traaaaaaag. 29 januari ingediend en tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen.Wackmack schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:05:
[...]
Gisteren ingevuld. Hoe snel gaat dit proces?
Gewoon de 25 watt lader van Samsung zelf nemen, kabeltje zit al bij je telefoon, je hebt alleen het laadblokje nodig. Is die met een uur vol.vbandr84 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:43:
Ik wil een lader bij mijn s21 ultra bestellen...welke ( mag ook een ander merk als samsung ) is de snelste lader?
Zonder kabel:
pricewatch: Samsung 25W Fast Charger USB-C (zonder kabel) Zwart
Met kabel:
pricewatch: Samsung 25W Fast Charger USB-C (met kabel) Zwart
Je zou nog wel iets anders kunnen proberen, de S20 ondersteunde ook 45 watt laders (met de waarschuwing sporadisch te gebruiken want was slecht voor de accu), maar dat raad Samsung niet aan bij de S21, vermoedelijk omdat je anders je accu verkloot.
Het is geen kwestie van niet aanraden, de S21 serie ondersteund gewoon het 45W laden niet. Max 25Wswhnld schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:22:
[...]
Je zou nog wel iets anders kunnen proberen, de S20 ondersteunde ook 45 watt laders (met de waarschuwing sporadisch te gebruiken want was slecht voor de accu), maar dat raad Samsung niet aan bij de S21, vermoedelijk omdat je anders je accu verkloot.
Je kan de 45W gebruiken maar hij zal gewoon aan 25W opladen.
Nog duidelijker!ikbenben schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:38:
[...]
Het is geen kwestie van niet aanraden, de S21 serie ondersteund gewoon het 45W laden niet. Max 25W![]()
Je kan de 45W gebruiken maar hij zal gewoon aan 25W opladen.
En maximaal 15 watt bij draadloos laden als ik het goed gelezen had?
Dat zou kunnen.swhnld schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Klopt 15W!swhnld schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Nog duidelijker!
Ik heb het op 31 januari ingediend, afgelopen maandag middag de goedkeuring gehad.ikbenben schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:08:
[...]
Traaaaaaag. 29 januari ingediend en tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen.
Waar heb je dit op de Tele 2 site gelezen? Heb em 4feb besteld namelijk..Skix_Aces schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:07:
[...]
Ik weet niet hoe andere web winkels het doen, maar op de site van tele2 staat het volgende:
[...]
Dat vind ik wel heel netjes van ze, want het is natuurlijk wel heel zuur als je hem net in die tijd hebt gekocht. Hopelijk volgen andere winkels ook!
Het stond eerst op de productpagina van de telefoon, maar ik kan het nu niet meer terug vinden. Wellicht hebben ze het van de site gehaald om problemen met Samsung te voorkomen maar krijg je alsnog een mail? Anders even opbellen, ze zullen vast wel wat kunnen regelen.RamonRJC schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:23:
Waar heb je dit op de Tele 2 site gelezen? Heb em 4feb besteld namelijk..
Heb vanochtend contact gehad met de klantenservice van Tele 2, Die wisten van niks. Maar heb het alsnog gewoon geprobeerd bij Samsung.Skix_Aces schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:41:
[...]
Het stond eerst op de productpagina van de telefoon, maar ik kan het nu niet meer terug vinden. Wellicht hebben ze het van de site gehaald om problemen met Samsung te voorkomen maar krijg je alsnog een mail? Anders even opbellen, ze zullen vast wel wat kunnen regelen.
Daarna heb ik nogmaals het formulier ingevuld met dit keer wel de goede telefoon, maar nu heb ik zojuist twee mails gekregen dat de eerste met het foute toestel goedgekeurd is en de 2e met juist toestel niet want het IMEI was al gebruikt. Logisch
Idem. Ik heb ze gisteren gecontacteerd omdat het ondertussen al 13 dagen was, ze zeiden van hun op de 14de dag weer te contacteren als ik nog niets ontvangen hebnedius004 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:27:
27 februari de promotie actie voor oordoppen ingevuld .En nog altijd geen goedkeuring mail gekregen. Ze zeiden 2 weken tot ik een mail zou krijgen. Nu zijn we bijna 3 weken verder.

Ik had op de dag dat de actie afliep geregistreerd. Buds zijn gemaakt op 29-01
Just here for the fun
ik wil namelijk de Amfilm tempered glass screenprotector voor de ultra kopen, maar kan niet afrekenen omdat geen enkele betaalmethode dat ik mee kan betalen er tussen staat?
of weten jullie andere alternatief?
Kun je PayPal kiezen? Binnen PayPal heb je dan weer andere betaalmiddelen tot je beschikking. Probeer maar.aaronito schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:29:
iemand enig idee hoe ik op amazon.com betaal zonder visa?
ik wil namelijk de Amfilm tempered glass screenprotector voor de ultra kopen, maar kan niet afrekenen omdat geen enkele betaalmethode dat ik mee kan betalen er tussen staat?
of weten jullie andere alternatief?
neen, jammer genoeg geen paypal beschikbaar op amazon.comswhnld schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:39:
[...]
Kun je PayPal kiezen? Binnen PayPal heb je dan weer andere betaalmiddelen tot je beschikking. Probeer maar.
Cadeaukaart kopen op Amazon.nl dan?aaronito schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:40:
[...]
neen, jammer genoeg geen paypal beschikbaar op amazon.com
Ik wil mijn S21 opladen met beschermen met de Samsung S21 hoesje wallet case van leerhttps://www.bol.com/nl/p/...7BGTA.2_5.14.ProductTitle. Vervolgens wil ik hem draadloos kunnen opladen op de Samsung Wireless Charger Trio Pad - EP-P6300TW. https://www.bol.com/nl/p/...w-zwart/9300000008050820/
Lukt dit of moet ik opzoek naar specifieke wallet cases?
Ik zie 172 reviews bij Bol.com over dit hoesje, maar allemaal bij andere toestellen. Dus, mail de fabrikant of dit zal werken of niet.Marvin. schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:18:
Beste tweakers leden,
Ik wil mijn S21 opladen met beschermen met de Samsung S21 hoesje wallet case van leerhttps://www.bol.com/nl/p/...7BGTA.2_5.14.ProductTitle. Vervolgens wil ik hem draadloos kunnen opladen op de Samsung Wireless Charger Trio Pad - EP-P6300TW. https://www.bol.com/nl/p/...w-zwart/9300000008050820/
Lukt dit of moet ik opzoek naar specifieke wallet cases?
Ik heb Samsung vandaag gecontacteerd hierover omdat ik de aanvraag 18 dagen geleden ingediend heb. Melden ze mij daar dat ik met Telenet contact moet opnemen omdat ik mijn gsm bij telenet gekocht heb. Dit is toch complete onzin of ben ik nu zo verkeerd?ikbenben schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:14:
[...]
Idem. Ik heb ze gisteren gecontacteerd omdat het ondertussen al 13 dagen was, ze zeiden van hun op de 14de dag weer te contacteren als ik nog niets ontvangen heb
Tuurlijk is dit onzin. De promo gaat van Samsung uit, niet van Telenet.Mattixk schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:10:
[...]
Ik heb Samsung vandaag gecontacteerd hierover omdat ik de aanvraag 18 dagen geleden ingediend heb. Melden ze mij daar dat ik met Telenet contact moet opnemen omdat ik mijn gsm bij telenet gekocht heb. Dit is toch complete onzin of ben ik nu zo verkeerd?
Hier ook nog niet goedgekeurd. Gechat met Samsung en daar zeiden ze dat de aanvraag nog niet verwerkt is. Wachten (ook telenet)Mattixk schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:10:
[...]
Ik heb Samsung vandaag gecontacteerd hierover omdat ik de aanvraag 18 dagen geleden ingediend heb. Melden ze mij daar dat ik met Telenet contact moet opnemen omdat ik mijn gsm bij telenet gekocht heb. Dit is toch complete onzin of ben ik nu zo verkeerd?
Vandaag uitgebreid getest , een wereld van verschil met mijn oude plus variant.
Heerlijk geluid en de bas is echt heel gaaf.
noisecancelling ervaring kan ik nog weinig over zeggen.
Kan niet wachten tot de sportschool weer open gaat. Want daar ga ik ze het meeste gebruiken.
Schopje naar het accessoires topic.
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 14-02-2021 16:26 ]
Ik heb ze ook gisteren binnen gekregen.Compo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:02:
De geluid versterkende functie vind ik persoonlijk top, maar de noise cancelling lijkt bij mij echt totaal niet te werken? Ik hoor geen verschil tussen mét of zonder noise cancelling en dat terwijl ze aangeven dat 99% gefilterd zou moeten worden?
Heb even gecontroleerd of ik de oortjes op de juiste manier draag zodat er geen problemen zijn met de microfoontjes etc die het geluid moeten oppikken, maar ook dat zit gewoon allemaal goed. Óf ik doe iets verkeerd, óf het werk gewoon allemaal niet zo geweldig.

Door welk postbedrijf werden ze geleverd? Mijn aanvraag is ruim een week geleden goedgekeurd, maar heb nog niks binnen. Staat ook niks in m'n PostNL app.Compo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:02:
Gisteren zijn de galaxy buis pro binnen gekomen.
Vandaag uitgebreid getest , een wereld van verschil met mijn oude plus variant.
Heerlijk geluid en de bas is echt heel gaaf.
Kan niet wachten tot de sportschool weer open gaat. Want daar ga ik ze het meeste gebruiken.
Spigen. https://www.spigen.com/collections/galaxy-s21-seriesLuco schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:16:
Nou, de originele Samsung Silicone Case is me toch een stofmagneet... Ben na vier dagen maar een ander hoesje gaan zoeken. Iemand nog tips?
Je kunt ze overigens op meerdere plaatsen kopen, dit is alleen de leverancierswebsite met mooi overzicht over alle modellen.
Heb zelf de Tough Armor.
Had op mobiel.nl een doorzichtige hoesje gekocht voor rond de 10 euro toen ik mijn S21 kocht. Werkt prima. Zelf ben ik eigenlijk aan het overwegen om de Samsung leren hoesje te kopen.Luco schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:16:
Nou, de originele Samsung Silicone Case is me toch een stofmagneet... Ben na vier dagen maar een ander hoesje gaan zoeken. Iemand nog tips?
< dit stukje webruimte is te huur >
In ieder geval niet deze, want dan doet je vingerprintsensor nietsLuco schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:16:

Er staat nu ook bij 'uitverkocht' dus misschien is het kwartje gevallen daar..?
Ik moet het er maar even mee doen, ik ben nu aan het wachten op ome Alie

https://www.chongdiantou.com/wp/archives/64290.html
Postnl heeft het bezorgt, moet voor getekend worden.MarkDGX schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:00:
[...]
Door welk postbedrijf werden ze geleverd? Mijn aanvraag is ruim een week geleden goedgekeurd, maar heb nog niks binnen. Staat ook niks in m'n PostNL app.
Hoop dat je snel bericht hebt.
Al 18 dagen bij mij ondertussenWackmack schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:23:
Zzzzz bijna 1.5 week verder maar nog geen mail gezien van mijn buds en tag, heel irritant.
Tussen dat emailtje en ontvangen zat bij mij geloof ik 4 dagen maar.CWH schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:05:
Op 19 januari S21 Ultra besteld, geloof de 22e geleverd. Promotie aangevraagd op de 27e. Net bericht van Samsung dat de promotie is goedgekeurd en de buds en tag binnen 6 weken geleverd gaan worden.
Dat zou heel snel zijn! Ben benieuwd!Denko schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:48:
[...]
Tussen dat emailtje en ontvangen zat bij mij geloof ik 4 dagen maar.
Pffffff ! Wordt er überhaupt nog iets uitgeleverd?
Zou toch moeten. Ondertussen al 22 dagen, dus al een een week later dan de 2 weken termijn die men in de promo had gezet.Wackmack schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:15:
[...]
Pffffff ! Wordt er überhaupt nog iets uitgeleverd?
Eenmaal goedgekeurd dan nog eens 2 maand wachten zeker

Maar is nog niet ontvangen door postnl helaas.
Beter Samsung even bellen of via Facebook messenger even de status opvragen..ikbenben schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 00:04:
[...]
Zou toch moeten. Ondertussen al 22 dagen, dus al een een week later dan de 2 weken termijn die men in de promo had gezet.
Eenmaal goedgekeurd dan nog eens 2 maand wachten zeker
Als je de post net boven jou had gelezen had je gezien dat het niet meer nodig is038Robijno schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:10:
[...]
Beter Samsung even bellen of via Facebook messenger even de status opvragen..
Meer mensen die dit ook hebben?