Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:30
038Robijno schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:24:
Krijg dat originele leren case van samsung niet van mijn telefoon af.. S21 ultra.

Meer mensen die dit ook hebben?
Leer goed invetten, dan wordt het soepeler ;)

• Hakki
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21:12
Ik heb de Samsung lederen en wallet case. Ik vind ze beide moeilijk af te halen. Lederen cover op S10 gaat veel makkelijker.. telefoon klikt er echt helemaal in nu, vroeger was de onderkant open (behalve de hoeken).

• ikbenben
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-06 10:00
Dbrand heeft eindelijk hun teardown skin voor de gewone S21 uitgebracht. Bij deze dus besteld :)

https://dbrand.com/shop/special-edition/teardown

[Voor 24% gewijzigd door ikbenben op 22-02-2021 16:57]

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - LG UltraGear 27GL850 | Samsung Tab S6 256GB LTE | Samsung Galaxy S21 256GB Phantom White | Panasonic 55VT60

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:04

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je die earbuds krijgt van de actie? Heb het formulier op de 9e ingevuld en een bevestiging gekregen maar verder niks meer gehoord.

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• Hakki
Gisteren goedkeuring gehad en ik 1 februari ingevuld. 3 weken moeten wachten dus

• RamonRJC
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 16-06 08:07
Deze case vandaag besteld. Ben benieuwd

https://nudient.nl/collec...ung-s21-case-v3-ink-black

• Hakki
Denko schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:48:
[...]

Tussen dat emailtje en ontvangen zat bij mij geloof ik 4 dagen maar.
Krijg je dan een mail met tracking de dag voordien of komen ze zomaar langs?

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:46

Denko

|{ing ร˜f รŸlitz

Hakki schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:52:
[...]

Krijg je dan een mail met tracking de dag voordien of komen ze zomaar langs?
Volgens mij kreeg ik het gewoon te zijn in mijn postnl app. Onder de naam desk services. Ik kreeg het ook een dag ervoor van samsung zelf:

Beste Denko,

Over enkele dagen ontvang je jouw cadeau op het eerder aangegeven afleveradres. Dit naar aanleiding van je deelname aan onze Samsung Galaxy S21-serie promotie met registratienummer XXXXX.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:46

Denko

|{ing ร˜f รŸlitz

Vind die optie voor een magnetische pashouder geweldig, want ik moet de hele dat langs deuren met een paslezer waar ik op dit moment mijn secrid voor moet meezeulen. Ik zit nog zelf hard te twijfelen voor zo'n mous oplossing. Alleen 90 euro voor de set blijft pittig (oef, maar dat walnoothout ziet er geweldig uit, helaas ook strak uitverkocht op het moment.)
Al is die nudient wel een stuk dunner lijkt het. En goedkoper ook. hm.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
Hakki schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:35:
Gisteren goedkeuring gehad en ik 1 februari ingevuld. 3 weken moeten wachten dus
Yes! Er is hoop, wacht ook alweer 3 weken, bende daar zeg.

• Wackmack
Beste,

Bedankt voor je deelname aan onze Samsung Galaxy S21-serie promotie met registratienummer xxxxxx. Op dit moment kunnen we je deelname nog niet goedkeuren omdat deze nog niet volledig is.

De reden hiervoor is:

Het land van aankoop is niet zichtbaar (of leesbaar) op het aangeleverde aankoopbewijs.

Bleh! Nu het aankoopbewijs vanuit MyTmobile gedownload, als pdf. Orderdatum was 15 Jan.

Edit: direct goed gekeurd

[Voor 4% gewijzigd door Wackmack op 24-02-2021 16:22]

• Mattixk
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 01-05 21:12
Ik heb mijn buds binnen gekregen vandaag. Het heeft alles samen 28 dagen geduurd. Ik vind dat zeer aanvaardbaar gezien ze toch over 6 weken spraken in de kleine lettertjes van hun actie.

• joeymatla
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-04 11:37
Hallo Iedereen, Heeft iemand anders hier meegedaan aan de actie voor de gratis buds?

Nadat ik me voor deze actie had aangemeld nog geen bevestiging/aanvraag voor meer info gekregen, ook al zijn de 2 weken die in de ontvangstbevestiging mail staan al verstreken. Heeft iemand dit ook gehad?

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23:18
@joeymatla
Ik heb ze ook aangevraagd en heb ook een bevestiging/akkoord gekregen. daarna niks meer gehoord.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• LithoMan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 10:02

LithoMan

Toemaar

Gratis Buds Pro.

Ja ik heb ook meegedaan. Op 29 januari ingediend en op 17 februari ontvangen. Kreeg 10 dagen van te voren bericht dat het opgestuurd zou worden.

Antec P183 | Intel i-7 2600K | MSI P67A GD65 | 8GB DDR3,1600 | MSI R5770 Hawk | Western Digital Green 6 x 2 TB | Samsung 850EVO 500GB | Optiarc DVD-RW | SB X-Fi Elite Pro | Dell U2410 | Qnap 459 Pro+ 8TB | Asus UX310UA-332T |

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

9 februari ingediend en nog niks gehoord, maar gemiddeld 3 a 4 weken zo te lezen dus zie het wel.

• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17-06 18:38
10/2 Aanvraag ingediend en op 25/2 goedkeuring gekregen.

• Wackmack
Wackmack schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:24:
Beste,

Bedankt voor je deelname aan onze Samsung Galaxy S21-serie promotie met registratienummer xxxxxx. Op dit moment kunnen we je deelname nog niet goedkeuren omdat deze nog niet volledig is.

De reden hiervoor is:

Het land van aankoop is niet zichtbaar (of leesbaar) op het aangeleverde aankoopbewijs.

Bleh! Nu het aankoopbewijs vanuit MyTmobile gedownload, als pdf. Orderdatum was 15 Jan.

Edit: direct goed gekeurd
Yes! Net de track en trace ontvangen, morgen de nieuwe oordopjes _/-\o_

• Ducatii
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:26
8 februari ingediend, nog steeds niks. Wat een ellende daar, zeg.

• Wackmack
Zoek een screenprotector voor de S21 ultra. Iemand nog een aanrader?

https://www.bol.com/nl/s/...dia_all&voiceSearch=false

Nu hier even gekeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Wackmack schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:02:

Nu hier even gekeken.
Ik heb nu de screenprotector die er standaard al op zit nog, bevalt me prima eigenlijk.
Voor later heb ik glas en hydrogel protectors liggen, ik was sinds note8/9 al over op hydrogel gezien de ronde zijkanten, maar ja nu is de s21 weer recht... Dus ik weet het nog niet.

• Wackmack
dragon2 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:30:
[...]

Ik heb nu de screenprotector die er standaard al op zit nog, bevalt me prima eigenlijk.
Voor later heb ik glas en hydrogel protectors liggen, ik was sinds note8/9 al over op hydrogel gezien de ronde zijkanten, maar ja nu is de s21 weer recht... Dus ik weet het nog niet.
Die was inderdaad top, totdat mijn zoontje met een mes de screenprotector aan het testen was. Folie had een paar krassen dus nu tijd voor een nieuwe.

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

dragon2 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:30:
[...]

Ik heb de screen protector die erop zat eraf gehaald omdat er mogelijk een puntje in het scherm zat (gewone S21), maar die zat achteraf in de protector... heb hem nu al 3 weken zonder protector, gaat prima vooralsnog. Heb mijn oude Huawei Mate 10 Pro ook 3 jaar zonder protector gehad, ja er zitten wat krasjes op na al die tijd maar dan moet je er echt op zitten met je neus.

[Voor 11% gewijzigd door ArcticWolf op 03-03-2021 07:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ducatii

Nu hier even gekeken.
Wees geen dief van je eigen portemonnee. Bestel gewoon via AliExpress. Alle meuk is made in China en komt daar vandaan.

Ze kopen het op via Ali en verkopen het voor tiendubbele op de Nederlandse markt.

• Wackmack
Ducatii schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:33:
[...]

Wees geen dief van je eigen portemonnee. Bestel gewoon via AliExpress. Alle meuk is made in China en komt daar vandaan.

Ze kopen het op via Ali en verkopen het voor tiendubbele op de Nederlandse markt.
Helaas, net deze besteld. Vind het nog mee vallen:
https://www.gsmpunt.nl/sc...ringke-easy-flex-duo-pack

Was bij mijn Huawei P30 de vorige keer โ‚ฌ30,- dus dit is al een stuk beter.

• Hakki
Wackmack schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:44:
[...]

Yes! Net de track en trace ontvangen, morgen de nieuwe oordopjes _/-\o_
Have fun.
Wat een logica zeg, hier nog niks en goedkeuring 22/02 ontvangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Hakki schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:09:
[...]

Have fun.
Wat een logica zeg, hier nog niks en goedkeuring 22/02 ontvangen.
09/02 bevestiging deelname ontvangen, verder nog helemaal niks...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hakki
@ArcticWolf ja, op de goedkeuring heb ik ook eerst 3weken gewacht
Registratie: 01/02
Goedkeuring: 22/02
Verzending: als ze eens goesting hebben zeker?.. to be announced..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
(overleden)

Love it oOo

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• swhnld
Over smaak valt niet te twisten ;)

Heb zelf een zwarte Spigen Tough Armour om mijn Ultra. Vind die wel het toestel grof maken. Is er iets compacters mogelijk met gelijkwaardige kwaliteit bescherming? Toestel is mij te waardevol om niet goed te beschermen.

• Luco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 17-06 12:08

Nu hier even gekeken.
Ik ben erg tevreden met m'n Whitestone Dome Glass

---

Wat die gratis Buds acties betreft... Ik heb mijn S21 Ultra op 5 februari besteld. Precies tussen de Pre-order actie en de Valentijnsactie (van 8 t/m 17 feb) in. Leveringsdatum was 10 februari. Ik heb maar gewoon een aanvraag gedaan (11 februari ingestuurd), waarbij ik hoop op enige coulance. Maar ik heb nog geen antwoord tot nu toe.

[Voor 28% gewijzigd door Luco op 05-03-2021 14:28]

• RamonRJC
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 16-06 08:07

• swhnld
Luco schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:24:
[...]
Wat die gratis Buds acties betreft... Ik heb mijn S21 Ultra op 5 februari besteld. Precies tussen de Pre-order actie en de Valentijnsactie (van 8 t/m 17 feb) in. Leveringsdatum was 10 februari. Ik heb maar gewoon een aanvraag gedaan (11 februari ingestuurd), waarbij ik hoop op enige coulance. Maar ik heb nog geen antwoord tot nu toe.
Ik heb in dezelfde periode besteld en Samsung gecontacteerd, hun advies was telefoon terugsturen en opnieuw bestellen in de actie periode 8)7
Dat vond ik kapitaalvernietiging en het niet waard. Blijf mijn andere headsets wel gebruiken, heb al Airpods, Aftershokz Aeropex en Bose QC35 II.

[Voor 11% gewijzigd door swhnld op 05-03-2021 15:10]

• ikbenben
Ik heb de teardown skin besteld voor mijn S21 :)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - LG UltraGear 27GL850 | Samsung Tab S6 256GB LTE | Samsung Galaxy S21 256GB Phantom White | Panasonic 55VT60

Acties:
  • +1Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
ikbenben schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:11:
[...]

Ik heb de teardown skin besteld voor mijn S21 :)
De cover die ik heb is daar dan mooi bij:

https://www.samsung.com/n...ver-black-ef-gg991cbegww/

Hier is'tie overigens goedkoper:
https://www.gsmpunt.nl/ho...ar-protective-cover-zwart

En hier is'tie het goedkoopst:
https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=pdl

of

https://www.belsimpel.nl/...21?utm_source=2001&cntd=1

[Voor 44% gewijzigd door henklbr op 05-03-2021 15:42]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• ikbenben

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knolpower!
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 06-05 14:17
Wat definieert een goede screenprotector?
Naar wat zou ik dan moeten kijken.

Aangezien ik geen persoon ben van een flip/book cover ben ik ook opzoek naar een goede screenprotector,
Ik las hier dat de screenprotector die er al op zit prima is alleen dit is toch een dun laagje plastic?

Bij m'n vorige telefoon had ik er voor 10 euro bij de plaatselijke telefoonwinkeltje een glazen screenprotector op laten zetten.
Toen ik deze er later af heb gehaald merk ik dat ik toch veel krasjes achter heb gelaten op het scherm dus is het toch wel slim om een goede voor de S21 te halen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
Knolpower! schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:39:
Wat definieert een goede screenprotector?
Naar wat zou ik dan moeten kijken.
Is denk ik vooral hoe je hem gebruikt in combinatie met welke hoes. Scherpe zaken als sleutels in je zak bij de telefoon komen misschien wel eerder door plastic heen dan door een glazen protector.

Voorbeeld, ik heb een Spigen Tough Armor hoes, die steekt iets omhoog rond het scherm waardoor als die op tafel ligt het scherm niet de tafel raakt.
De standaard meegeleverde plastic bescherming sluit goed aan op deze beschermhoes, dus eigenlijk ales is beschermd.
Ik doe de telefoon niet met sleutels of andere voorwerpen bij elkaar, en heb nu 5 weken gebruik nog geen krassen op de schermbeveiliger zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knolpower!
swhnld schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:11:
[...]

Is denk ik vooral hoe je hem gebruikt in combinatie met welke hoes. Scherpe zaken als sleutels in je zak bij de telefoon komen misschien wel eerder door plastic heen dan door een glazen protector.

Voorbeeld, ik heb een Spigen Tough Armor hoes, die steekt iets omhoog rond het scherm waardoor als die op tafel ligt het scherm niet de tafel raakt.
De standaard meegeleverde plastic bescherming sluit goed aan op deze beschermhoes, dus eigenlijk ales is beschermd.
Ik doe de telefoon niet met sleutels of andere voorwerpen bij elkaar, en heb nu 5 weken gebruik nog geen krassen op de schermbeveiliger zitten.
Ja precies,
Ik gebruik de leren case die komt er niet veel boven uit en biedt niet extreem veel bescherming maar ik ga zuinig met mn telefoon om,
Dan alsnog zelfs zonder sleutels o.i.d in dezelfde zak als mn telefoon kreeg ik op mn vorige alsnog veel krasjes.

Ik zag ook hier voorbij komen dat je prima op aliexpress kan bestellen alleen vraag ik me dan af wat voor ik moet halen, plastic of glas?
Want ik zie ze ook met een gat erin (voor de vingerprintscanner) maar dat vind ik maar niks

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
@Knolpower! De betere is het kwestie vingerafdrukken opnieuw inleren door de nieuwe scherm beveiliging heen. Kan namelijk beeld iets verstoren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Knolpower! schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Ik zag ook hier voorbij komen dat je prima op aliexpress kan bestellen alleen vraag ik me dan af wat voor ik moet halen, plastic of glas?
Ik heb beide klaarliggen (2x glas, 4x hydrogel, geen 'normaal' plastic).

Je kunt ze maar beter nu in huis hebben, voor de nieuwe invoerregels per 1-7 dacht ik maar zo ;)

PS de combi glas en specifieke hoesjes werkt niet altijd, reviews lezen van beide en zorgen voor een alternatief is wat ik altijd doe.

[Voor 13% gewijzigd door dragon2 op 07-03-2021 21:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
dragon2 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:28:
[...]
Je kunt ze maar beter nu in huis hebben, voor de nieuwe invoerregels per 1-7 dacht ik maar zo ;)
Welke nieuwe regels? Ik heb blijkbaar iets gemist? :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online

• Ducatii
ArcticWolf schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:
[...]

09/02 bevestiging deelname ontvangen, verder nog helemaal niks...
Heb je al wat gehoord. Op 8 februari aangemeld en nog steeds geen bericht.
Dit duurt me iets te lang.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Ducatii schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:35:
[...]

Heb je al wat gehoord. Op 8 februari aangemeld en nog steeds geen bericht.
Dit duurt me iets te lang.
Nee nog steeds niks hier. Op de fb support van Samsung kreeg ik terug dat door drukte het 6 tot 8 weken kan duren tot je bericht krijgt na de aanmeldingsmail :/ (maar dat was via een chat robot)

• Brotuck
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 21:53
Gek dit hoor, ik had me aangemeld op 2 maart voor een andere samsung actie en op 5 maart al reactie....

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Ik heb maar een mail gestuurd om te vragen of er iets is misgegaan... we gaan het horen.

• Ducatii
Net bericht gekregen van Samsung dat ik geen recht heb op de actie omdat ik buiten de actieperiode heb aangeschaft. Ondanks toezegging van tmobile.

• Skix_Aces
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 23:17
Ik heb 10 februari mijn aanvraag voor de buds live en de smart tag ingediend. Omdat we nu een maand verder zijn heb ik toch maar besloten om met Samsung contact op te nemen via whatsapp. Ik heb een echt persoon gesproken maar enkel generieke antwoorden gekregen waar je verder niks aan hebt.
Wij doen ons best om de registratie heel snel goed te keuren. Ik kan niet precies aangeven hoe lang het zal duren, omdat er veel registraties zijn.
Ik had zo'n afhandeling niet van Samsung verwacht. Heb eerder ook al meegedaan met andere promoties op andere producten en daar kreeg ik altijd binnen enkele dagen een reactie op. Zeker voor het bedrag dat ze voor een S21 durven te vragen verwacht je wel dat ze het beter regelen.

Ik verwacht niet dat het zo lang duurt omdat ze niet genoeg mensen hebben om het af te handelen, maar omdat ze niet al die buds tegelijk uit willen/kunnen sturen.

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Ducatii schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 06:13:
Net bericht gekregen van Samsung dat ik geen recht heb op de actie omdat ik buiten de actieperiode heb aangeschaft. Ondanks toezegging van tmobile.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik mag hopen dat ik er toch wel binnen val:
Aankoop informatie
Het product is gekocht bij Webshop
Winkel Belsimpel
Aankoopdatum 09-02-2021

Kreeg ook een aparte brief in de doos van de promotie 8)7 maar heb vooralsnog niks terug gehad op m'n email.

• Luco
Ik krijg de buds ook niet. Gekocht op 5 februari, ontvangen op 10 februari (aantoonbaar).

Begrijpelijk, maar toch jammer.

• Ducatii
Luco schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:46:
Ik krijg de buds ook niet. Gekocht op 5 februari, ontvangen op 10 februari (aantoonbaar).

Begrijpelijk, maar toch jammer.
Heb je wel een mail gekregen van je provider dat je wel in aanmerking komt?

• Luco
Ducatii schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:06:
[...]

Heb je wel een mail gekregen van je provider dat je wel in aanmerking komt?
Nee, op eigen houtje aangevraagd, er vanuit gaande dat ik ze toch niet ging krijgen.

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Skix_Aces schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:16:
Ik heb 10 februari mijn aanvraag voor de buds live en de smart tag ingediend. Omdat we nu een maand verder zijn heb ik toch maar besloten om met Samsung contact op te nemen via whatsapp. Ik heb een echt persoon gesproken maar enkel generieke antwoorden gekregen waar je verder niks aan hebt.

[...]

Ik had zo'n afhandeling niet van Samsung verwacht. Heb eerder ook al meegedaan met andere promoties op andere producten en daar kreeg ik altijd binnen enkele dagen een reactie op. Zeker voor het bedrag dat ze voor een S21 durven te vragen verwacht je wel dat ze het beter regelen.

Ik verwacht niet dat het zo lang duurt omdat ze niet genoeg mensen hebben om het af te handelen, maar omdat ze niet al die buds tegelijk uit willen/kunnen sturen.
Ik heb vannacht goedkeuring gekregen. 9 feb ingediend (en eergisteren over gemaild of er iets mis was gegaan...)

• Skix_Aces
[b]
Ik heb vannacht goedkeuring gekregen. 9 feb ingediend (en eergisteren over gemaild of er iets mis was gegaan...)
Ik heb ook vanacht om 00:41 de email gekregen dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Wellicht dat het toch heeft geholpen dat we contact hebben opgenomen :?. Nu hopen dat ze wel wat sneller zijn met het daadwerkelijk versturen van de buds _/-\o_.

• Knolpower!
Hoe hebben jullie dat gedaan met de screenprotector die er al opzit?
Er steekt een lipje uit aan de bovenkant, hebben jullie deze afgeknipt?

• dragon2
  • Niet online
Knolpower! schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:05:
Hoe hebben jullie dat gedaan met de screenprotector die er al opzit?
Er steekt een lipje uit aan de bovenkant, hebben jullie deze afgeknipt?
Dat is niet de screenprotector, die moet er nog af. De screenprotector zit daaronder.

• Knolpower!
dragon2 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:20:
[...]

Dat is niet de screenprotector, die moet er nog af. De screenprotector zit daaronder.
Ah dankje,
Ik dacht ik vraag eerst even voordat ik hem eraf haal en dat het blijkt te zijn haha

• FSXnoob
  • Laatst online: 12-06 20:12
Krijg je er ook een screenprotector op standaard? Bij mijn note 10 heeft die het echt 1.5 jaar super goed gedaan en net pas vervangen.

• cheeseruler
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 00:41
FSXnoob schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:22:
Krijg je er ook een screenprotector op standaard? Bij mijn note 10 heeft die het echt 1.5 jaar super goed gedaan en net pas vervangen.
Zoals al eerder gezegd zit er inderdaad een plastic protector op. Het is wel een el-cheapo en ik heb ook de eerste lichte krasjes op de protector zitten. Ik gebruik een TPU case eromheen.

Ik laat de protector er gewoon op zitten en kijk over een jaartje wel weer verder. :)

• Knolpower!
Hoe laden jullie je S21 op?
Ik maak nu gebruik van de officiele 25W lader met de USB-C naar USB-C kabel erbij,
En moet zeggen dat die wel goed werkt, gewoon in de avond aan de lader en weer vol,
Bij m'n S8 gebruikte ik een goedkope draadloze lader, kan dit effect hebben op batterij kwaliteit?

• swhnld
Knolpower! schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:37:
Ik maak nu gebruik van de officiele 25W lader met de USB-C naar USB-C kabel erbij,
En moet zeggen dat die wel goed werkt, gewoon in de avond aan de lader en weer vol,
Bij m'n S8 gebruikte ik een goedkope draadloze lader, kan dit effect hebben op batterij kwaliteit?
Ja, een slechte kwaliteit lader kan problemen geven.

Als je toch in de nacht laad, zet snelladen uit in de instellingen, dat is beter voor de batterij.

• PureLOOD
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20:59
Ik gebruik zelf zo'n Samsung wireless charger stand: https://www.samsung.com/nl/support/model/EP-N5200TBEGWW/

Met ventilator, zodat de hitte beberkt blijft. Deze heb ik op m'n bureau staan en daar leg ik m tijdens het werken op. Als hij tegen de 80% is, haal ik m er weer af.

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Met officiรซle Samsung 25W lader en heb nog m'n "oude" Huawei laders, die laden niet snel op maar werken wel prima.

• Knolpower!
swhnld schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Ja, een slechte kwaliteit lader kan problemen geven.

Als je toch in de nacht laad, zet snelladen uit in de instellingen, dat is beter voor de batterij.
Oke dan denk ik dat ik die draadloze lader eerst maar even weg doe,
Ik laad niet in de nacht maar even een uurtje in de avond en daarna gebruik ik hem verder en ook als wekker :)
PureLOOD schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:10:
[...]

Ik gebruik zelf zo'n Samsung wireless charger stand: https://www.samsung.com/nl/support/model/EP-N5200TBEGWW/

Met ventilator, zodat de hitte beberkt blijft. Deze heb ik op m'n bureau staan en daar leg ik m tijdens het werken op. Als hij tegen de 80% is, haal ik m er weer af.
Ah die lijkt me wel iets van hogere kwaliteit, is er een reden om bij 80% te stoppen, heeft dat te maken dat een batterij dan ''moe'' wordt?
Ik zag ook via de Samsung site dat ze een nieuwe draadloze lader aanbieden die plat ligt.

Edit: weet niet zeker of die nieuwer is, keek bij de samsung site onder s21 accesoires en daar staat die tussen maar blijkt ''9W Fast Charging'' te zijn

[Voor 6% gewijzigd door Knolpower! op 18-03-2021 09:38]

• PureLOOD
Knolpower! schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:37:
[...]

Oke dan denk ik dat ik die draadloze lader eerst maar even weg doe,
Ik laad niet in de nacht maar even een uurtje in de avond en daarna gebruik ik hem verder en ook als wekker :)

[...]

Ah die lijkt me wel iets van hogere kwaliteit, is er een reden om bij 80% te stoppen, heeft dat te maken dat een batterij dan ''moe'' wordt?
Ik zag ook via de Samsung site dat ze een nieuwe draadloze lader aanbieden die plat ligt.

Edit: weet niet zeker of die nieuwer is, keek bij de samsung site onder s21 accesoires en daar staat die tussen maar blijkt ''9W Fast Charging'' te zijn
Er is inderdaad een specifieke reden, dit heeft te maken met de 'depth of discharge'. Simpel gezegd is van 0-100-0 het slechtste voor een batterij (lithium tenminste). Ik probeer zelf 20-80-20 aan te houden. Dat lukt natuurlijk niet altijd, maar met 100% thuiswerken is dat wel makkelijk. Een paar keer wel van 0-100 is natuurlijk ook geen ramp. De meeste fabriekanten hebben dit ook al ingebouwd, dus van 0 naar 100 is eigenlijk nooit feitelijk van 0 naar 100. Hoe verder je daar van weg blijft hoe beter. Daarnaast is hitte de 2e factor welke schade veroorzaakt en dus invloed heeft op de levensduur. Ik heb met deze lader gemerkt dat ie zelfs minder warm wordt dan bedraad laden.

Op de site van battery university is het nog beter uitgelegd: https://batteryuniversity...g_lithium_based_batteries

De cyclus die ik aanhoud is dus 60% DoD. Wat als effect heeft dat de accu zo'n 1500 ladingen meegaat voordat deze op 70% capaciteit zit (grofweg 4 jaar, met elke dag opladen).

Depth of
discharge

Discharge cycles

Table 2: Cycle life as a function of
depth of discharge.* A partial discharge reduces stress and prolongs battery life, so does a partial charge. Elevated temperature and high currents also affect cycle life.

Note: 100% DoD is a full cycle; 10% is very brief. Cycling in mid-state-of-charge would have best longevity.

LiPO4
100% DoD ~600
80% DoD ~900
60% DoD ~1,500
40% DoD ~3,000
20% DoD ~9,000
10% DoD ~15,00

Zoals te zien in het rijtje kun je dat nog verder oprekken, al is elke keer 10% opladen misschien niet zo handig :P

Ook voor temperatuur is er een mooi lijstje

40% Charge 100% charge
0ยฐC 98% (after 1 year) 94% (after 1 year)
25ยฐC 96% (after 1 year) 80% (after 1 year)
40ยฐC 85% (after 1 year) 65% (after 1 year)
60ยฐC 75% (after 1 year) 60% (after 3 months)

Dus ook voor het vermijden van hoge (laad) temperaturen is wel wat te zeggen.

Ik heb overigens de S21 Ultra dus dan is het wat makkelijker om niet voor 100% opladen te gaan

• Knolpower!
PureLOOD schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:14:
[...]

Er is inderdaad een specifieke reden, dit heeft te maken met de 'depth of discharge'. Simpel gezegd is van 0-100-0 het slechtste voor een batterij (lithium tenminste). Ik probeer zelf 20-80-20 aan te houden. Dat lukt natuurlijk niet altijd, maar met 100% thuiswerken is dat wel makkelijk. Een paar keer wel van 0-100 is natuurlijk ook geen ramp. De meeste fabriekanten hebben dit ook al ingebouwd, dus van 0 naar 100 is eigenlijk nooit feitelijk van 0 naar 100. Hoe verder je daar van weg blijft hoe beter. Daarnaast is hitte de 2e factor welke schade veroorzaakt en dus invloed heeft op de levensduur. Ik heb met deze lader gemerkt dat ie zelfs minder warm wordt dan bedraad laden.

Op de site van battery university is het nog beter uitgelegd: https://batteryuniversity...g_lithium_based_batteries

De cyclus die ik aanhoud is dus 60% DoD. Wat als effect heeft dat de accu zo'n 1500 ladingen meegaat voordat deze op 70% capaciteit zit (grofweg 4 jaar, met elke dag opladen).

Depth of
discharge

Discharge cycles

Table 2: Cycle life as a function of
depth of discharge.* A partial discharge reduces stress and prolongs battery life, so does a partial charge. Elevated temperature and high currents also affect cycle life.

Note: 100% DoD is a full cycle; 10% is very brief. Cycling in mid-state-of-charge would have best longevity.

LiPO4
100% DoD ~600
80% DoD ~900
60% DoD ~1,500
40% DoD ~3,000
20% DoD ~9,000
10% DoD ~15,00

Zoals te zien in het rijtje kun je dat nog verder oprekken, al is elke keer 10% opladen misschien niet zo handig :P

Ook voor temperatuur is er een mooi lijstje

40% Charge 100% charge
0ยฐC 98% (after 1 year) 94% (after 1 year)
25ยฐC 96% (after 1 year) 80% (after 1 year)
40ยฐC 85% (after 1 year) 65% (after 1 year)
60ยฐC 75% (after 1 year) 60% (after 3 months)

Dus ook voor het vermijden van hoge (laad) temperaturen is wel wat te zeggen.

Ik heb overigens de S21 Ultra dus dan is het wat makkelijker om niet voor 100% opladen te gaan
Oke ik wist niet dat er zo iets achter zat haha,
Dus als ik het goed begrijp pas als die 20% is opladen naar 80% enzovoort?

• swhnld
PureLOOD schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:14:
[...]
Dit artikel is wel 11 jaar oud, dus de vraag is dan, is dit ondertussen (deels) achterhaald in de techniek?
Met name na het Note 7 incident heeft Samsung veel in accu technologie geรฏnvesteerd dacht ik?

• PureLOOD
Knolpower! schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:45:
[...]

Oke ik wist niet dat er zo iets achter zat haha,
Dus als ik het goed begrijp pas als die 20% is opladen naar 80% enzovoort?
Jep, dat is een veiligere marge.
swhnld schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:35:
[...]

Dit artikel is wel 11 jaar oud, dus de vraag is dan, is dit ondertussen (deels) achterhaald in de techniek?
Met name na het Note 7 incident heeft Samsung veel in accu technologie geรฏnvesteerd dacht ik?
Er zijn wel updates geweest aan het artikel (in 2020 nog), maar een aantal onderdelen zijn inderdaad ouder. Volgens mij gebruiken vrijwel alle telefoons nog steeds lithium ion accu's dus ik denk dat het onderzoek nog steeds grotendeels van toepassing is.

De meeste fabrikanten hebben zelf tegenwoordig al een soort ingebouwde 20-80-20 marge. Al zal het niet die exacte percentages zijn. De meeste ontwikkelingen binnen smartphone accu's zijn vooral evoluties op de bestaande lithium accu's geen revolutionaire verbeteringen. Daarom is de accuduur nog steeds niet een week o.i.d. :P

Ik ben geen expert verder op accutechnologie, dus ga ook maar af op wat er uit de onderzoeken komt. Accu's worden vooral groter, of in verschillende pakketten waardoor je sneller kan opladen. Spectaculaire accu's worden ons al jaren beloofd. Kijk voor de gein maar eens wat Tweakers zelf de afgelopen jaren allemaal heeft gepubliceerd.

Verder gaan we inmiddels aardig off-topic lijkt me

• ikbenben
Dbrand teardown skin op mijn S21 gekleefd ๐Ÿ™‚
Cover is de Samsung clear cover,

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
dBrand Teardown-skin, plus Teardown-wallpaper, op mijn S21 Ultra
Cover is de Samsung Protective Clear Cover Black

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

@Skix_Aces heb jij ze al gekregen? of een verzendmelding gekregen?

• Skix_Aces
ArcticWolf schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:08:
@Skix_Aces heb jij ze al gekregen? of een verzendmelding gekregen?
Nope, heb er niks meer over gehoord. Misschien weer eens contact opnemen om te vragen wanneer ze de buds verwachten op te sturen.

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Skix_Aces schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:04:
[...]

Nope, heb er niks meer over gehoord. Misschien weer eens contact opnemen om te vragen wanneer ze de buds verwachten op te sturen.
Hier ook niks meer gehoord :/

• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17-06 18:38
Idem hier, na de goedkeuring eind vorige maand nu niets meer.

• FriXion
  • Registratie: juni 2007
Ik wil heel graag de Smart LED Cover (dus niet de boekvariant) voor de S21 Ultra, maar gek genoeg is die alleen beschikbaar voor de normale S21 en de S21+. Iemand een idee waarom dit is?

• cliors
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17-06 20:07
Nou ik was de Fold 2 sneller kwijt dan ik dacht. Morgen de S21Ultra (256GB, zilver. 993 euro met verlengen abo) in ontvangst nemen. Ik geloof dat ik ook nog 100 euro cashback kan claimen?

Ik heb een 25W adapter liggen van m'n S7+ tablet.
Deze moet genoeg zijn om super snel op te laden toch?
Ik zie ook 45W adapters voorbijkomen, hebben deze een meerwaarde?

[Voor 48% gewijzigd door cliors op 24-03-2021 10:42]

• Knolpower!
cliors schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:13:
Nou ik was de Fold 2 sneller kwijt dan ik dacht. Morgen de S21Ultra (256GB, zilver. 993 euro met verlengen abo) in ontvangst nemen. Ik geloof dat ik ook nog 100 euro cashback kan claimen?

Ja 25W is max en dan kan je super snel opladen!

• swhnld
cliors schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:13:

45 watt heeft geen meerwaarde, dat kan de telefoon niet benutten, de hardware is beperkt op 25 watt. Als je een 45 watt hebt liggen zul je die wel kunnen aansluiten, maar aanschaffen is zinloos.

• Hakki
Hakki schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:03:
@ArcticWolf ja, op de goedkeuring heb ik ook eerst 3weken gewacht
Registratie: 01/02
Goedkeuring: 22/02
Verzending: als ze eens goesting hebben zeker?.. to be announced..
05/04: vertragingsmail: nog eens proberen binnen 3 weken, wegens 'overweldigend succes'-bullshit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Hakki schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:52:
[...]

05/04: vertragingsmail: nog eens proberen binnen 3 weken, wegens 'overweldigend succes'-bullshit
Ik heb 11/03 goedkeuring gehad en nog steeds niks binnen :X erg slecht...
Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S21|S21+|S21 Ultra promotie met registratienummer 398XXX is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen 6 weken jouw cadeau te versturen.

[Voor 25% gewijzigd door ArcticWolf op 07-04-2021 10:02]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skix_Aces
[b]ArcticWolf schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:01:
Ik heb 11/03 goedkeuring gehad en nog steeds niks binnen :X erg slecht...
Ik heb toevallig vanochtend wederom contact opgenomen met de klantenservice van Samsung omdat het vandaag precies 8 weken geleden is dat ik mijn aanvraag heb ingediend. Wederom zeiden ze me dat het tot 6 weken kan duren vanaf de goedkeuring dus dat ik nog maar even geduldig moet wachten.

Ondertussen hebben ze wel weer een nieuwe promotie voor de S21 opgestart waarbij je nu de galaxy buds Pro krijgt. Dat terwijl ze nog niet eens zijn begonnen met het uitleveren van de vorige promotie. Erg slechte zaak.

• wilmundo
  • Registratie: april 2005
  • Niet online
Ik heb een vraag over de leather cover van Samsung.

De S21 Ultra is m'n 3e Samsung met een leather cover. De andere twee waren de S10+ en S20+. Het leer van de cover van de Ultra, voelt behoorlijk glad aan, bijna als plastic. Ik begrijp dat zo'n beetje de laagst mogelijke kwaliteit wordt gebruikt om het 'genuine leather' te mogen noemen, maar dit is ook nog eens behoorlijk glad.

Wat vervelender is, is dat de kant van de usb-C poort nu afgesloten wordt door het hoesje, met cutouts voor usb-C poort en bv de speakergrill. Zelfs de originele oplaadkabel past niet normaal in de usb poort. De cutout laat boven de poort minder ruimte over dan onder de poort.

Ik heb meestal m'n pink onderaan de telefoon en de rand van de cutout is dusdanig scherp dat het in m'n vinger snijdt. Het materiaal om de camera's is ook nog van een andere materiaal, soort van metaalachtig en dat ziet er niet uit.

Hebben anderen dit ook? Ben best teleurgesteld omdat de andere leather covers een mooie ingetogen look gaven aan de toestellen die ik heb gehad.

[Voor 20% gewijzigd door wilmundo op 10-04-2021 23:43]

Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 00:22
wilmundo schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 23:36:
Ik heb meestal m'n pink onderaan de telefoon en de rand van de cutout is dusdanig scherp dat het in m'n vinger snijdt. Het materiaal om de camera's is ook nog van een andere materiaal, soort van metaalachtig en dat ziet er niet uit.

Hebben anderen dit ook? Ben best teleurgesteld omdat de andere leather covers een mooie ingetogen look gaven aan de toestellen die ik heb gehad.
Tot mijn grote verrassing had ik inderdaad ineens een blaar op mijn pink. Voordeel is dat het nu is veranderd in een eeltplek, waardoor ik het randje minder goed voel. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hakki
Hier ook scherp gevoel.. maar ik denk dat ik mijn vingers ietwat anders heb nu.. na paar weken geen last meer van gehad.

• wilmundo
  • Niet online
@realphoenikx en @Hakki Dank voor jullie terugkoppeling. Jullie ervaren dus geen problemen bij het induwen van de oplaadkabel?

Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hakki
Grootste deel van de tijd gebruik ik draadloos laden, maar in de auto gebruik ik Android auto en dus moet ik inpluggen. Is niet de originele kabel, maar ook bij occasioneel laden via de originele kabel heb ik geen issues.
Was vroeger wel praktischer als de onderkant 'open' was ipv de hogere bescherming met cutout nu. Beetje wennen gewoon?

[Voor 5% gewijzigd door Hakki op 13-04-2021 19:16]

• yingyang
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 10-06 13:26
De screenprotectors van Samsung hebben allemaal een gaatje voor de frontcamera, nu vraag ik mij af of het een probleem is om een full-screen te plaatsen, omdat in dat gaatje op den duur stof, etc. gaat zitten?

• FriXion
Ik vroeg me sowieso laatst al af waarom Samsung dat gedaan heeft. Lijkt me idd beter om ook daar een protector te hebben maar goed.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-06 20:12
FriXion schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:44:
Ik vroeg me sowieso laatst al af waarom Samsung dat gedaan heeft. Lijkt me idd beter om ook daar een protector te hebben maar goed.
Komt echt niet zo snel stof tussen hoor.....

• swhnld
FriXion schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:44:
Protector zal invloed hebben op de kwaliteit van de foto. Ga maar achter het raam staan en maak een foto. Vervolgens open het raam, en maak dezelfde foto nogmaals. Je ziet verschil in het resultaat. Eenzelfde effect heb je met een protector die over je camera lens loopt.
Dus laat de lens vrij, en je krijgt de foto's zoals bedoeld door Samsung. Leg er een protector overheen, en het resultaat zal kunnen afwijken.

• FriXion
Komt dat in je voorbeeld dan niet puur door reflecties van het raam? Ik denk niet dat een (volledig schoon en krasvrij) stukje plastic van een protector een merkbaar verschil maakt op de lens, maar misschien heb ik er te weinig verstand van.

• ArcticWolf

ArcticWolf

๐Ÿ• #team_UTC+1 ๐Ÿ•

Heb eerlijk gezegd die protector vanaf dag 1 eraf getrokken (zat een beschadiging in). Belsimpel bood wel een nieuwe aan, maar zie het nut eigenlijk niet zo icm. het Victus glas.

• yingyang
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 10-06 13:26
Het lijkt mij eigenlijk geen probleem, gezien ook voor de cameralenzen screenprotectors bestaan.
Zo'n extra harde screenprotector kan krassen en barsten voorkomen en is harder als het het Victus glas en geeft toch een stukje meer bescherming.

• swhnld
yingyang schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:19:
Het lijkt mij eigenlijk geen probleem, gezien ook voor de cameralenzen screenprotectors bestaan.
Zo'n extra harde screenprotector kan krassen en barsten voorkomen en is harder als het het Victus glas en geeft toch een stukje meer bescherming.
Dat is iets andere kwaliteit dan het plastic velletje dat Samsung meeleverd op zijn telefoons.

• wilmundo
  • Niet online
Hakki schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:15:
Grootste deel van de tijd gebruik ik draadloos laden, maar in de auto gebruik ik Android auto en dus moet ik inpluggen. Is niet de originele kabel, maar ook bij occasioneel laden via de originele kabel heb ik geen issues.
Was vroeger wel praktischer als de onderkant 'open' was ipv de hogere bescherming met cutout nu. Beetje wennen gewoon?
Helaas geen gewenning. Het past echt niet. Ik heb 1 kabel die net genoeg in de laadpoort pas om het toestel te kunnen laden. De originele laadkabel past niet. Dit is een kabel van een T7 SSD (tevens Samsung). Met deze kabel kan ook niet worden geladen, want de kabel wordt niet waargenomen door het toestel.

Overigens is dit het vervangende hoesje dat ik heb ontvangen. Precies hetzelfde als de eerste. Deze voelt minder plasticachtig aan, though.

Hierbij 2 foto's. Hopelijk is hier te zien dat er boven de poort minder ruimte is dan er onder. Ook is hopelijk te zien dat het plastic gedeelte van de laadkabel tegen het hoesje aankomt.

[Voor 9% gewijzigd door wilmundo op 15-04-2021 14:41]

Flickr

• ChromeFR
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 06-06 12:41

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Ik heb deze 25W Samsung EP-TA800 lader gekocht (bij XLMobiel.nl, via bol.com). Ik twijfel nu een beetje of de lader wel echt is, foto's van hetzelfde type lader heeft een andere tekst. En Solum Vina Company Limited zegt mij ook niets...

Kan iemand bevestigen dat dit een originele lader is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hakki
wilmundo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:39:
[...]
Hierbij 2 foto's. Hopelijk is hier te zien dat er boven de poort minder ruimte is dan er onder. Ook is hopelijk te zien dat het plastic gedeelte van de laadkabel tegen het hoesje aankomt.
Ja, ziet er hetzelfde uit hier.
Zal straks nog eens de originele kabel zoeken en zien als ik die in steek.

• Skix_Aces
ChromeFR schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:28:
Ik heb deze 25W Samsung EP-TA800 lader gekocht (bij XLMobiel.nl, via bol.com). Ik twijfel nu een beetje of de lader wel echt is, foto's van hetzelfde type lader heeft een andere tekst. En Solum Vina Company Limited zegt mij ook niets...

Kan iemand bevestigen dat dit een originele lader is?

[Afbeelding]
รœberhaupt het feit dat er geen CE markering op staat doet mij denken dat dit een Chinese namaak oplader is. Ik zou hem gewoon terugsturen en via een site als belsimpel, mobiel of coolblue een nieuwe bestellen. Dan weet je zeker dat het wel een legitieme oplader is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hakki
wilmundo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:39:
[...]
Hierbij 2 foto's van mijn exemplaar.
Ben je zeker dat je gsm diep genoeg in het hoesje zit? Er is een kleine opstaande rand als je in het midden van het scherm naar beneden wrijft (glas kan dus niet helemaal het oppervlak aanraken als je gsm ondersteboven legt).
Bij mij gaat het kabeltje er net in. Zou me ook verbazen dat Samsung dit niet op orde heeft..

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True