Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hakki schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:54:
[...]

Hierbij 2 foto's van mijn exemplaar.
Ben je zeker dat je gsm diep genoeg in het hoesje zit? Er is een kleine opstaande rand als je in het midden van het scherm naar beneden wrijft (glas kan dus niet helemaal het oppervlak aanraken als je gsm ondersteboven legt).
Bij mij gaat het kabeltje er net in. Zou me ook verbazen dat Samsung dit niet op orde heeft..
[Afbeelding][Afbeelding]
Het overtreft mijn verwachtingen dat je foto's hebt bijgevoegd. Dat waardeer ik heel erg. Ik ben er al achter wat er aan de hand is. En zoals vaak met zulke dingen, is er sprake van user error |:( Mea culpa. Hoe moeilijk kan het zijn om een telefoon in een hoesje te krijgen... Gelukkig was dat wel gelukt. De telefoon zat er goed in. De rand die je bedoelt, voel ik inderdaad.

Ik heb mij echter vergist in de kabel. Ik heb de kabel van de S20+ geprobeerd (waar ik dacht de kabel van de S21U te proberen) en die paste niet. De kabel van de S21U past wel... Barely, maar het past. Deze connector lijkt breder en platter. Ik leg deze OEM kabels meestal direct aan de kant, omdat ze zo kort zijn. Als jij niet had gereageerd, had ik niet in de doos gekeken om na te gaan of ik daadwerkelijk de meegeleverde kabel had gebruikt. Dank voor het oplossen van dit mysterie! (y)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:17
(jarig!)
Wat is momenteel de beste screen protector voor de S21 Ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Laatst online: 25-08 19:05
Iemand ervaring met een adapter van USB-C naar 3.5mm + USB? Ik wil namelijk graag de audio van mijn S21 met 3.5mm aansluiten op mijn auto en tegelijk nog steeds de telefoon kunnen opladen. Ik zie dat er veel verschillende adapters worden verkocht die dit kunnen maar er lijken er maar weinig de S21 te ondersteunen. Geen idee waar dit hem in zit.

Schopje naar het accessoires topic.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 20-04-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:15
Brandts schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:26:
Iemand ervaring met een adapter van USB-C naar 3.5mm + USB? Ik wil namelijk graag de audio van mijn S21 met 3.5mm aansluiten op mijn auto en tegelijk nog steeds de telefoon kunnen opladen. Ik zie dat er veel verschillende adapters worden verkocht die dit kunnen maar er lijken er maar weinig de S21 te ondersteunen. Geen idee waar dit hem in zit.
Ik heb deze van AliExpress, die doet het wat 3.5mm-jack betreft in elk geval prima. Opladen heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
DM89 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:28:
Wat is momenteel de beste screen protector voor de S21 Ultra?
tauri moet goed zijn.
glas kan je wel vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
dennistd schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:53:
[...]

Ik heb deze van AliExpress, die doet het wat 3.5mm-jack betreft in elk geval prima. Opladen heb ik nog niet getest.
Thanks, deze had ik zelf nog niet gevonden. Met name de audio schijnt niet altijd compatibel te zijn met Samsung dus ik heb deze besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Skix_Aces schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:44:
[...]

Ik heb toevallig vanochtend wederom contact opgenomen met de klantenservice van Samsung omdat het vandaag precies 8 weken geleden is dat ik mijn aanvraag heb ingediend. Wederom zeiden ze me dat het tot 6 weken kan duren vanaf de goedkeuring dus dat ik nog maar even geduldig moet wachten.

Ondertussen hebben ze wel weer een nieuwe promotie voor de S21 opgestart waarbij je nu de galaxy buds Pro krijgt. Dat terwijl ze nog niet eens zijn begonnen met het uitleveren van de vorige promotie. Erg slechte zaak.
Ik heb nu maar een keer gemaild/geklaagd dat ik uit keek naar een snelle levering van de Buds Live omdat ik geen oordopjes nu heb :+
Ondertussen vanaf inzending alweer 2 maanden en 1,5 week verder... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Brandts schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:26:
Ik heb zelf deze gekocht. Doet het qua laden ook perfect. Ooit een ander model via aliexpress gekocht en kreeg daar een melding dat snelladen niet werkte. Dat kreeg ik bij deze niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandts
vali schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:37:
[...]

Ik heb zelf deze gekocht. Doet het qua laden ook perfect. Ooit een ander model via aliexpress gekocht en kreeg daar een melding dat snelladen niet werkte. Dat kreeg ik bij deze niet.
Thanks voor de reactie. Ik heb die uit de post van "dennistd" besteld. Mocht hij niet bevallen dan zal ik deze overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Brandts schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:54:
[...]

Thanks voor de reactie. Ik heb die uit de post van "dennistd" besteld. Mocht hij niet bevallen dan zal ik deze overwegen.
Ow die ziet er best nice uit, alles in 1 kabel is wel fijner. Ben benieuwd of die je bevalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Beste Stijn,

Bedankt voor je e-mail.

Je registratie is op 11 maart goedgekeurd.
Vanaf het moment dat je registratie is goedgekeurd, kan het tot 6 weken duren voordat je de promotie gaat ontvangen. Vriendelijk vragen wij je nog enig geduld.

Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
wauw... kwam vandaag binnen... morgen is het 6 weken geleden :X

edit, tbc;
Beste Stijn,

Enige tijd geleden heb je bericht van ons ontvangen dat je registratie voor de Samsung Galaxy S21|S21+|S21 Ultra promotie goed is gekeurd.

Door het overweldigende succes van deze promotie is de levering van je product vertraagd. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Wij vragen je nog heel even geduld te hebben. Ons streven is om het product binnen drie weken op te sturen. Wij sturen een bericht met Track & Trace code zodra wij het product naar je toesturen.
}:O

[ Voor 37% gewijzigd door ArcticWolf op 22-04-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27
Iemand interesse in een zwarte Smart LED View Cover (S21 Ultra) die slechts enkele dagen gebruikt werd in afwachting andere backcover?

[ Voor 4% gewijzigd door Hakki op 21-04-2021 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skix_Aces
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23:58
Ik heb vandaag dezelfde email gehad als jou @ArcticWolf. Meteen weer contact met Samsung opgenomen via WhatsApp. Ze blijven herhalen dat ik nog even geduld moet hebben en dat ze bezig zijn om de achterstanden in te halen. Ze kunnen mij echter niet vertellen hoe lang dat dan gaat duren, en waarom ze wel aan een nieuwe promotie zijn gestart zonder zicht op uitleveren van de vorige promotie. Na 10 weken wachten ben ik er helemaal klaar mee. Ik had na 11 jaar besloten maar weer eens naar Samsung terug te keren, maar mijn volgende telefoon zal geen Samsung meer zijn. Waardeloze service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market_Watcher
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-05 09:56
Ik heb de Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Kan iemand een screenprotector aanraden voor deze? Ik heb de indruk dat er veel screenprotectors zijn met slechte reviews.

En welke case gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ik kreeg gisteren eindelijk de buds en tag binnen van de preorderactie. Nog steeds teleurgesteld dat het zo lang duurde dat er inmiddels een betere actie is (buds pro bij de gewone s21), denk dat ik de volgende ook niet meer preorder.......

Heeft er iemand trouwens een goede optie voor een hoesje waar ook pasjes/een sleutel in kan achterop (dus geen flipcase)?

[ Voor 20% gewijzigd door LordLynx op 23-04-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordLynx schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:31:
Ik kreeg gisteren eindelijk de buds en tag binnen van de preorderactie. Nog steeds teleurgesteld dat het zo lang duurde dat er inmiddels een betere actie is (buds pro bij de gewone s21), denk dat ik de volgende ook niet meer preorder.......

Heeft er iemand trouwens een goede optie voor een hoesje waar ook pasjes/een sleutel in kan achterop (dus geen flipcase)?
Spigen Slim Armor CS heeft een vakje achterop de case, bijvoorbeeld voor de S21:
https://www.spigen.com/co...cs?variant=32828821110831
Er zijn ook versies voor S21+ en Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
Mijn hoesjes avontuur voor de 21 Ultra:

Samsung silicone case - Ik vond het helemaal niks. Na 2 dagen terug gestuurd.
Voelt aan als een stuk rubber. Helamaal niet fijn.
Alles, maar dan ook ALLES blijft erop zitten. Pluisjes. Stofjes. Kruimeltjes ... whatever. Case is na 10 minuten in de broekzak super 'smerig'.
Zowaar bijna onmogelijk om schoon te krijgen.
Daarnaast maakt de case de telefoon onwijs bulky en nog zwaar.
Ik ben eigenlijk verbaast dat zoiets goedgekeurd, gemaakt, verkocht en positief ge-reviewed word.

Spigen Thin Fit - Deze is gewoon goed. Al kan het beter.
Lekker dun.
Maar wel glad.
En de grote camera bump blijft. Dus de telefoon blijft wiebelen op een vlak oppervlak.

... en dus kom ik nu uit bij de ...

Ringke Onyx - En holy moly, wat een lekker hoesje !
Voelt lekker aan. I een beetje ruw, voor maximale grip.
De zijkanten zijn wat hoekiger, wat ik ook wel fijn vind.
Maar het beste van alles ... aan de achterkant, op elke hoek (behalve bij de camera) een kleine 'bump'. Hierdoor ligt de telefoon mooi plat en wiebelt hij niet meer door de camera bump.
Dit hebben ze echt geweldig gedaan bij Ringke.
En dat voor maar 12 euro !
Aanrader !

Hier een mooi kort filmpje, voor een beter beeld.
YouTube: Ringke Onyx is the BEST Case for your Galaxy S21 Ultra!

De cutouts en de knoppen zijn trouwens op alle drie gewoon goed.

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
LordLynx schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:31:

Hoe lang heb jij gewacht tot je ze binnen had (en vanaf wanneer)? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLynx
ArcticWolf schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:45:
[...]

Hoe lang heb jij gewacht tot je ze binnen had (en vanaf wanneer)? :X
Nouja, ik heb het formulier gelijk ingevuld nadat ik mijn telefoon binnen had dus dat was... 28 januari? Ik kreeg daarna vrij snel een mail dat het goedgekeurd was en dat ik ze binnen 6 weken zou krijgen alleen rond die periode kreeg ik een mail dat er vertraging was.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een screen protector voor de S21 van m’n vriendin. Ik zie dat er eigenlijk alleen maar folie screen protectors beschikbaar zijn en geen hard glas type zoals ik op m’n iPhone heb. Terwijl ze daar wel veel baat bij zou hebben. Is er een specifieke reden dat die er niet echt zijn? Het is toch een plat scherm. Is het puur vanwege de in-screen fingerprint sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Propane schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:30:
Ik ben op zoek naar een screen protector voor de S21 van m’n vriendin. Ik zie dat er eigenlijk alleen maar folie screen protectors beschikbaar zijn en geen hard glas type zoals ik op m’n iPhone heb. Terwijl ze daar wel veel baat bij zou hebben. Is er een specifieke reden dat die er niet echt zijn? Het is toch een plat scherm. Is het puur vanwege de in-screen fingerprint sensor?
Die zijn er wel hoor, heb er 2 in de la liggen (nog niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
LordLynx schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:38:
[...]

Nouja, ik heb het formulier gelijk ingevuld nadat ik mijn telefoon binnen had dus dat was... 28 januari? Ik kreeg daarna vrij snel een mail dat het goedgekeurd was en dat ik ze binnen 6 weken zou krijgen alleen rond die periode kreeg ik een mail dat er vertraging was.......
Dat heeft wel even geduurd dus... ;( ik heb het op 9 februari ingevuld dus zal nog wel even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
ArcticWolf schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:49:
[...]

Dat heeft wel even geduurd dus... ;( ik heb het op 9 februari ingevuld dus zal nog wel even moeten wachten.
Heb je wel een mail gehad dat goedgekeurd was en daarna eentje dat het vertraagd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
LordLynx schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:10:
[...]

Heb je wel een mail gehad dat goedgekeurd was en daarna eentje dat het vertraagd was?
Yes!

Zie: ArcticWolf in "[Samsung Galaxy S21-serie] Accessoires topic"

Werd ook pas goedgekeurd nadat ik ernaar vroeg want dat heeft ook een maand geduurd... en nu zijn we alweer 6,5 week verder.

[ Voor 17% gewijzigd door ArcticWolf op 24-04-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
ArcticWolf schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:49:
[...]

Yes!

Zie: ArcticWolf in "[Samsung Galaxy S21-serie] Accessoires topic"

Werd ook pas goedgekeurd nadat ik ernaar vroeg want dat heeft ook een maand geduurd... en nu zijn we alweer 6,5 week verder.
Aangezien het meer dan 6 weken geleden is dat je dit mailtje kreeg zou ik zeker even contact zoeken..... het zal wel ook vertraagd zijn maar het is wel zo netjes dat ze dat laten weten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
LordLynx schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:58:
[...]

Aangezien het meer dan 6 weken geleden is dat je dit mailtje kreeg zou ik zeker even contact zoeken..... het zal wel ook vertraagd zijn maar het is wel zo netjes dat ze dat laten weten toch?
Heb ik gedaan, deze mailtjes zijn van afgelopen week... Dus nu weer 3 weken wachten... Misschien }:O heel erg slordig en slecht vind ik het wel (van zo'n groot bedrijf)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boerentractor
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-05-2024
@ArcticWolf Bij mij het zelfde geval, ik vind het echt niet kunnen. Wel doodleuk met promoties adverteren en de huidige promoties verlengen.

doodleuk zeggen dat de promotie populairder is dan gedacht en vervolgens bij veel deelnemers het product met veel vertraging leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 08:38

CWH

Swurgin schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:52:

Ringke Onyx - En holy moly, wat een lekker hoesje !
Voelt lekker aan. I een beetje ruw, voor maximale grip.
De zijkanten zijn wat hoekiger, wat ik ook wel fijn vind.
Maar het beste van alles ... aan de achterkant, op elke hoek (behalve bij de camera) een kleine 'bump'. Hierdoor ligt de telefoon mooi plat en wiebelt hij niet meer door de camera bump.
Dit hebben ze echt geweldig gedaan bij Ringke.
En dat voor maar 12 euro !
Aanrader !

Hier een mooi kort filmpje, voor een beter beeld.
YouTube: Ringke Onyx is the BEST Case for your Galaxy S21 Ultra!

De cutouts en de knoppen zijn trouwens op alle drie gewoon goed.
Heb ik ook meteen in het begin aangeschaft, beste cover ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Hakki schreef:
Registratie: 01/02
Goedkeuring: 22/02
05/04: vertragingsmail: nog eens proberen binnen 3 weken, wegens 'overweldigend succes'-bullshit
UPDATE
26/04: levering uit het niks, net binnen de termijn van 3weken!

Had geen mail ontvangen dat het vertrokken was, dus was gaan klagen op whatsapp. Ze vertelden me dat het onderweg was.. 10min later was de postbode er >:)

Straks even testen,maar eindelijk goed gekomen dus.
Doorlooptijd: exact 12weken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonRJC
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12-09 13:50
De dag voor het verstrijken van de 6wkn had ik contact opgenomen. Kreeg ik dezelfde automatische reactie die iedereen heeft gehad ''vanwege drukte door het succes is het vertraagd, we streven ernaar het binnen 3 weken te versturen''. De dag erna kreeg ik een mail dat het onderweg is. Krijg het vandaag binnen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17
Hier nog steeds niets sinds 25/2 en na een 3 weken bla bla mail op 8/4 dus ze hebben nog tijd tot en met 29/4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
CWH schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:30:
[...]

Heb ik ook meteen in het begin aangeschaft, beste cover ever!
Die is fijn he ! d:)b

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31
Ik heb tough armor hoesje van spigen bij mijn s21 plus besteld, gezien ik mijn telefoon vaak neerzet is dat standaardje erg handig en hoesje ziet er ook wel strak uit.

Hebben jullie eigenlijk allemaal alsnog verzekering erbij genomen ondanks een hoesje plus screen protection? Kost tegenwoordig dus rond de 13 euro per maand.. vind het wel prijzig zeg.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swurgin
Stylze schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:11:
Ik heb tough armor hoesje van spigen bij mijn s21 plus besteld, gezien ik mijn telefoon vaak neerzet is dat standaardje erg handig en hoesje ziet er ook wel strak uit.

Hebben jullie eigenlijk allemaal alsnog verzekering erbij genomen ondanks een hoesje plus screen protection? Kost tegenwoordig dus rond de 13 euro per maand.. vind het wel prijzig zeg.
Nee, ik heb hem niet verzekerd. Dat word echt teveel maandelijks voor een telefoon.
En ondanks dat ik het hoesje van Ringke erg goed vind, heb ik mijn telefoons het liefst 'naakt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Hakki schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:10:
[...]

UPDATE
26/04: levering uit het niks, net binnen de termijn van 3weken!

Had geen mail ontvangen dat het vertrokken was, dus was gaan klagen op whatsapp. Ze vertelden me dat het onderweg was.. 10min later was de postbode er >:)

Straks even testen,maar eindelijk goed gekomen dus.
Doorlooptijd: exact 12weken 8)7
lol, vandaag 29/04 een mail dat ze onderweg zijn, met tracking!
Helaas geen 2de zending, de tracking staat als afgeleverd van de zending afgelopen maandag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boerentractor
@Hakki Hier nog niets in mijn mailbox ontvangen.. ben benieuwd. Ze hebben nog twee weken en anders houden ze zich weer niet aan hun belofte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boerentractor
@ArcticWolf heb jij ze inmiddels al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:45
Die Samsung toch.
Kreeg net een mail dat 1 van mijn 2 promoties is afgewezen.
Omdat er al 1 liep.
Ik heb ze uitgelegd dat ik 2 S21s heb gekocht en dat ik vind dat ik dan ook recht heb op 2x een promotie.
Maar ja, dat is mijn logica. Nu kijken in hoeverre Samsung daar in mee kan gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
marcelmg2 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:38:
Die Samsung toch.
Kreeg net een mail dat 1 van mijn 2 promoties is afgewezen.
Omdat er al 1 liep.
Ik heb ze uitgelegd dat ik 2 S21s heb gekocht en dat ik vind dat ik dan ook recht heb op 2x een promotie.
Maar ja, dat is mijn logica. Nu kijken in hoeverre Samsung daar in mee kan gaan 8)7
Nog nooit last van gehad terwijl ik regelmatig voor mijn vriendin en mijzelf tegelijk een promotie in schiet.

Niet perongeluk hetzelfde serienummer ingevuld bij de aanvragen of hetzelfde bewijs (foto) meegestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29
Ik heb een Samsung Galaxy S21 Clear Standing Back Cover Transparant gekocht maar mijn huidige autohouder/lader past deze telefoon niet in met hoesje.

Welke autolader/houder past wel met dit hoesje?
Liefste een die je tussen de ventilatierooster kunt hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandts
vali schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:15:
[...]

Ow die ziet er best nice uit, alles in 1 kabel is wel fijner. Ben benieuwd of die je bevalt
Ik heb hem deze week al binnen (8 dagen levertijd, best snel voor ali spul :)) gekregen en vandaag voor de eerste keer geprobeerd. Hij doet wat hij moet doen. De audio doet het prima en snelladen is nog steeds mogelijk. Er zijn wel 2 minpuntjes. Op het moment dat er geen audio wordt afgespeeld is er duidelijk ruis hoorbaar (deze is weg zodra er wel audio is) en de USB stekker die in de telefoon gestoken wordt moet even mee "gewiebeld" worden voordat hij herkend wordt. Eenmaal goed ingestoken werkt het prima. Naar mijn idee geen verkeerd apparaat vergeleken met de prijs die ik ervoor betaald heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 12:03
Nick schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:58:
Ik heb een Samsung Galaxy S21 Clear Standing Back Cover Transparant gekocht maar mijn huidige autohouder/lader past deze telefoon niet in met hoesje.

Ik heb hetzelfde hoesje en gebruik een magnetische houder, eentje van Ali Express (Baseus). Werkt prima, behalve dat je dan geen draadloos laden meer hebt door de magnetische sticker. Aangezien ik deze op het hoesje geplakt heb hoef ik alleen het hoesje eraf te halen om weer draadloos te kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Nick schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:58:

Hier ook magnetische houders. Draadloos laden gebruik ik toch nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
Na 9 weken wachten daarjuist eindelijk bericht gekregen dat ze mijn Buds aan het klaarmaken zijn voor verzending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
FriXion schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:33:
[...]

Ik heb hetzelfde hoesje en gebruik een magnetische houder, eentje van Ali Express (Baseus). Werkt prima, behalve dat je dan geen draadloos laden meer hebt door de magnetische sticker. Aangezien ik deze op het hoesje geplakt heb hoef ik alleen het hoesje eraf te halen om weer draadloos te kunnen laden.
Als de magneten sterk genoeg zijn, kan je de magneet helemaal onderaan de gsm hangen en dan heb je nog steeds draadloos laden en NFC mogelijkheden. Werkt hier prima en ik wil het niet missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
Dat zou kunnen, ware het niet dat bij mijn hoesje daar de kickstand zit 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Waar moet een S21 (normale/plus/ultra) lader aan voldoen?

Deze heeft qualcomm 4.0 en PowerDelivery 3.0.
Hij is 20 watt. Ik heb liever dat de telefoon NIET te snel oplaad, dat is beter voor de levensduur van de accu.

https://nl.aliexpress.com/item/4000414708937.html

Zou deze dan geschikt zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skix_Aces
Aggressor schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:13:

Hij is 20 watt. Ik heb liever dat de telefoon NIET te snel oplaad, dat is beter voor de levensduur van de accu.

Ik gebruik zelf de qualcomm quick charge 3.0 oplader van m'n oude telefoon die 15W kan leveren. Je kan via de software van de telefoon snelladen uitzetten en dan trekt hij er 10W uit. Kan je trouwens niet beter de officiële 25W lader van Samsung halen? Die is gewoon in Nederland te verkrijgen voor 18 euro.

Afhankelijk van de software instellingen trekt de telefoon 10, 15 of 25W uit die lader. Als je een keer snel wilt zijn kun je dus de 25W aanzetten, en als je hem normaal oplaad kan je de 10W aanzetten voor de levensduur van de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:13:

Je kunt in de software van de telefoon snel laden gewoon helemaal uit zetten. Zoek er maar op binnen de instellingen. Dat is veiliger dan vertrouwen op een externe lader uit China.
En koop dan gewoon de officiele lader van Samsung erbij, mocht het dan een keer nodig zijn, kun je snel laden aanzetten en pakt die het gecontroleerd op zoals Samsung het bedacht had. 11 Euro bij Bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/...r-zwart/9300000018498736/

Hier is overigens het opladen beschreven, dus als je toch via Ali wil bestellen moet de lader dit kunnen:
https://www.samsung.com/n...rie-gebruiken-en-opladen/
kan je een batterijlader gebruiken die AFC (Adaptive Fast Charging), USB PD (Power Delivery) 3.0, of QC (Quick Charge) 2.0 ondersteunt.
---
In het geval van Samsung-opladers die het supersnel opladen ondersteunen, is de tekst 'Super Fast Charging' met het oplaadpictogram gemarkeerd en ondersteunt het apparaat een uitgangsvermogen van 25 W of 45 W.
De officieel aangeraden lader van Samsung is overigens 25W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@swhnld deze wordt verkocht via mobielxl.
dan denk ik eerder dat ik een nep samsung lader uit china krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:46:
@swhnld deze wordt verkocht via mobielxl.
dan denk ik eerder dat ik een nep samsung lader uit china krijg...
Ik snap je pessimisme, maar alle informatie erbij op de website bij Bol.com, plus de rating van de verkoper geven als indicatie dat dit een volledig legitiem merk product is.
Enige truc die ik zie waardoor de prijs minder hoog is, is dat het een bulk versie is die ze per stuk verkopen ipv in een mooi doosje, waardoor het via de post verstuurd kan worden ipv als pakket.

Maar mocht jij denken een neppe te hebben ontvangen, dan melding maken dat er namaak artikelen verkocht zijn, en dan kan de merkhouder (Samsung) ertegen optreden, en kan Bol.com ze weren uit hun winkel platform en je terugbetalen dat je niet kreeg wat je besteld had.

Bol.com (en ook XLmobiel) zijn gewoon Nederlandse bedrijven, dus jij hebt Nederlandse kopersbescherming.

Ik heb zelf ook bij Bol.com deze oplader besteld in februari, die kwam via MobielPlus en er werd ook gewoon een originele lader geleverd. Zoek je op deze lader staat die verkoper in hetzelfde rijtje met XLmobiel dat die hetzelfde product kan leveren:
https://www.bol.com/nl/pr...asc&suggestionType=browse

[ Voor 17% gewijzigd door swhnld op 05-05-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skix_Aces
swhnld schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:45:
[...]
Bol.com (en ook XLmobiel) zijn gewoon Nederlandse bedrijven, dus jij hebt Nederlandse kopersbescherming.

Ik heb zelf ook bij Bol.com deze oplader besteld in februari, die kwam via MobielPlus en er werd ook gewoon een originele lader geleverd. Zoek je op deze lader staat die verkoper in hetzelfde rijtje met XLmobiel dat die hetzelfde product kan leveren:
https://www.bol.com/nl/pr...asc&suggestionType=browse
Er is toevallig iemand eerder in dit topic geweest die via bol.com bij XLmobiel deze lader heeft gekocht: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66938232

Dit lijkt me geen authentieke lader, en ik zou het risico ook niet lopen om hem daar te kopen. Dan zou ik liever die 5 euro meer betalen en hem halen op een site als belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Skix_Aces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:28:
[...]

Er is toevallig iemand eerder in dit topic geweest die via bol.com bij XLmobiel deze lader heeft gekocht: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66938232

Dit lijkt me geen authentieke lader, en ik zou het risico ook niet lopen om hem daar te kopen. Dan zou ik liever die 5 euro meer betalen en hem halen op een site als belsimpel.
Dat bedoel ik...
Of iets meer geld en verkoper bol.com zelf is ook goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
Wil even mijn persoonlijke ervaring delen over de spigen Glas.tR Platinum HD screenprotector. Deze breng je aan dmv telefoon in houder te plaatsen, een soort lijm te gebruiken en heel goed de instructies te volgen. Alles is netjes verzorgd door Spigen maar was toch bang dat de vloeistof ergens zou belandden waar het het schade kon aanrichten. Het ging allemaal goed, mede door de bijgeleverde plakker om de luidspreker te beschermen.

Maar wat een ellende met de vingerafdruk scanner, ze zeggen dat hij speciaal is ontworpen voor de S21 ultra. Maar daar dacht mijn telefoon anders over, zelfs het opnieuw registreren van mijn vingerafdrukken gaf vele foutmeldingen dat vingerafdruk niet kon worden geregistreerd.

Dus na 1 dag en 39 euro armer 🤑 mbv warme föhn de screenprotector weer verwijderd. Er is geen residu gebleven op het scherm. Dus ook dit was netjes geregeld door Spigen en de vingerafdruk scanner werkt weer zoals het hoort.

Het is dus mijn eigen ervaring, misschien hebben andere een betere ervaring met deze screenprotector. Maar ook minder succesvolle verhalen verdienen een plekje. 🙃

Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een screenprotector, voor mij in ieder geval geen tweede poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Astratuner schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 19:04:
Na 9 weken wachten daarjuist eindelijk bericht gekregen dat ze mijn Buds aan het klaarmaken zijn voor verzending...
Nog steeds niks hier, ze hebben nog een week (na de 3 week vertragingsmail) 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
komt goed wrs binnen dit en 1,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Iemand van jullie al de cashback gehad ?
En zo ja, hoe lang duurde dit na aankoop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
Ik heb em eind maart aangevraagd en nog altijd niet binnen, ondanks veel contact met de helpdesk van Samsung. Laatste bericht is dat er een storing geweest zou zijn en dat ze het in orde gaan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Wacht al sinds 9 februari op de Live Buds... cashback kan ook nog wel even duren dus :+

In 2016 ook een cashback aangevraagd voor m'n Samsung TV die was volgens mij wel binnen 3 weken verwerkt en gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Ik gisteren weer een vertragingsmail gehad voor mijn Buds Live. Binnen 3 weken zeggen ze nu. En ze zijn er nog niet uit of ik voor 2x een S21 ook 2x een promotie ontvang. Nog geen reactie gehad op mijn verzoek 'mijn logica' toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skix_Aces
Ik heb zojuist eindelijk de mail van Samsung ontvangen dat de galaxy buds live en de smart tag verstuurd zijn. Ze komen morgen aan. Op 1 dag na, 9 weken nadat ik mijn goedkeuring heb gekregen en 13 weken nadat ik mijn aanvraag heb ingediend. Ik ben blij dat ze eindelijk verstuurd zijn, maar ik vind het nogsteeds belachelijk dat ze het zo lang hebben weten uit te stellen. Hopelijk krijgen de andere mensen die nog zitten te wachten snel hun promotie opgestuurd.

Heb jij al iets gehoord @ArcticWolf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Skix_Aces schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:31:
Ik heb zojuist eindelijk de mail van Samsung ontvangen dat de galaxy buds live en de smart tag verstuurd zijn. Ze komen morgen aan. Op 1 dag na, 9 weken nadat ik mijn goedkeuring heb gekregen en 13 weken nadat ik mijn aanvraag heb ingediend. Ik ben blij dat ze eindelijk verstuurd zijn, maar ik vind het nogsteeds belachelijk dat ze het zo lang hebben weten uit te stellen. Hopelijk krijgen de andere mensen die nog zitten te wachten snel hun promotie opgestuurd.

Heb jij al iets gehoord @ArcticWolf?
Yup, kreeg net ook de mail dat ze verstuurd waren... Eindelijk }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
dennistd schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:53:
[...]

Kun je er ook een headset op aansluiten zodat je met oortjes kunt bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:15
Ja, ik gebruik de oortjes die ik bij mijn S7 (of zelfs de S4) kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:57
Halverwege februari heb ik de S21 gekocht en direct aangemeld voor de promotie (Galaxy buds live en de smart tag). Na 2 maanden een vertragingsmail ontvangen en tot op heden nog niets ontvangen.

Afgelopen weekend een mail gestuurd met de vraag over de status en je raad het al.... toevallig zijn ze vandaag verzonden!

Gebruikt iemand de Smart tag eigenlijk? Ik zou even niet kunnen bedenken waarvoor ik deze zou kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:32
Het is voor mij inmiddels ruim 10 weken geleden dat ik bevestiging heb gehad dat ik in aanmerking kom voor de earbuds actie van Samsung 21 5G. Zou 6 weken duren. Na 6 weken een reactie gehad nadat ik een boze mail had gestuurd dat ik nog niets heb ontvangen. Binnen 3 weken zou ik ze krijgen van wege de overweldigende aanmeldingen. Na 9 weken weer in de pen met de melding dat deze 3 weken al voor bij zijn en dat ik verdere actie ga ondernemen. Bv richting Radar een klacht opsturen. Kreeg vandaag eindelijk een reactie. Ze hebben intern gecheckt en wat blijkt ze zijn ingepakt en opgestuurd.
Ben benieuwd wanneer ik ze krijg.
Volgens mij moeten ze nog ingepakt worden, laat staan dat ze zijn opgestuurd.
Mijn vertrouwen in Samsung is behoorlijk laag.

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik heb vandaag ook gebeld vanwege de buds pro actie die ik op dag 1 had besteld. Volgens de mevrouw aan de telefoon was de actie een te groot succes. Waarop ik aangaf dat dat wel vreemd is dat op dag 1 al je voorraad op is van die actie.

Erg irritant dat je ook niet op de hoogte wordt gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Ach, het is mij nog niet gelukt Samsung te overtuigen dat als ik 2 S21's koop ik dan ook 2x een promotie krijg. Ze zeggen nu dat er maar 1 aanvraag van mij is. Dat klopt, de 2e hebben ze zelf onterecht verwijderd. en nu ligt het aan mij en ben ik te laat. En die 1e promotie ook nog niet ontvangen. Een te groot succes is een schijtsmoes. Incompetentie klinkt als een betere reden. Ik ga ze morgen maar weer eens mailen of bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:32
Wimhaw schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:15:
Volgens mij moeten ze nog ingepakt worden, laat staan dat ze zijn opgestuurd.
Mijn vertrouwen in Samsung is behoorlijk laag.
Kreeg net een mail van Samsung met de Track & Trace code dat de buds en de Smart-tag morgen bij mijn zijn.
Over toepassing van de Smart-tag. Je kunt hem in je auto leggen en dan kun je hem altijd terugvinden. Onder je zadel van je fiets plakken met het zelfde doel. Je kind en partner volgen :9 . Zou dat laatste zelf niet doen want dan is er hommelus.... :+

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skix_Aces
Wimhaw schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:34:
[...]
Over toepassing van de Smart-tag. Je kunt hem in je auto leggen en dan kun je hem altijd terugvinden. Onder je zadel van je fiets plakken met het zelfde doel. Je kind en partner volgen :9 . Zou dat laatste zelf niet doen want dan is er hommelus.... :+
Dat is niet helemaal waar. Die smart tag maakt verbinding met je telefoon, die vervolgens de huidige locatie opslaat. Als je geen verbinding met de tag hebt kun je enkel de laatste locatie zien waar je verbinding had met de tag.

Er is echter een optie dat de tag ook door andere telefoons gezien kan worden en dan wordt de locatie van die tag geüpdatet zodra hij contact heeft met een ander apparaat. Dit is echter een opt-in waardoor niet veel mensen het gebruiken, en jij stuurt dan zelf ook de locatie van andere smart tags naar de server.

Ik heb dit zelf niet aangezet omdat ik het een gevaarlijke functie vind. Iemand kan dan een smart tag in je zak, op je fiets, in je auto etc. stoppen waarna deze persoon precies jou locatie kan volgen omdat jouw telefoon verbinding heeft met zijn smart tag.

Verder is de smart tag wel een leuk apparaat als hij binnen zendbereik is. Op de smart tag zit een knop waar je bepaalde functies aan kunt mappen. Twee keer op de knop drukken speelt bijvoorbeeld een geluid af op je telefoon zodat je deze makkelijk kunt vinden als je hem even kwijt bent. Het werkt natuurlijk ook andersom dat je de smart tag een geluidje kan laten afspelen via je telefoon om zo je sleutels ofzo te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
kendo schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 23:04:
[...]

Ja, al vrij snel, omdat ie vol swirls zat. Ik gebruik nu hydrogel folie die super eenvoudig is aan te brengen. Alleen gaan kunstof protectors, bij mij, nooit zo lang mee. Maar de enige glazen protectors die echt goed werken op een curved scherm, zijn degenen met uv lijm. Werken perfect, ook altijd gebruikt op mijn s8+.

Zonder protector wordt het 1 groot kras festijn(microkrassen, swirls ed.) Ik werk in de metaal(veel silicaten en korund) .
klopt helemaal, de standaard screenprotector is gevoelig voor lichtje krasjes.
Je kan beter een hydrogel halen.
Ook makkelijk te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skix_Aces schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:10:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Die smart tag maakt verbinding met je telefoon, die vervolgens de huidige locatie opslaat. Als je geen verbinding met de tag hebt kun je enkel de laatste locatie zien waar je verbinding had met de tag.

Er is echter een optie dat de tag ook door andere telefoons gezien kan worden en dan wordt de locatie van die tag geüpdatet zodra hij contact heeft met een ander apparaat. Dit is echter een opt-in waardoor niet veel mensen het gebruiken, en jij stuurt dan zelf ook de locatie van andere smart tags naar de server.

Ik heb dit zelf niet aangezet omdat ik het een gevaarlijke functie vind. Iemand kan dan een smart tag in je zak, op je fiets, in je auto etc. stoppen waarna deze persoon precies jou locatie kan volgen omdat jouw telefoon verbinding heeft met zijn smart tag.

Verder is de smart tag wel een leuk apparaat als hij binnen zendbereik is. Op de smart tag zit een knop waar je bepaalde functies aan kunt mappen. Twee keer op de knop drukken speelt bijvoorbeeld een geluid af op je telefoon zodat je deze makkelijk kunt vinden als je hem even kwijt bent. Het werkt natuurlijk ook andersom dat je de smart tag een geluidje kan laten afspelen via je telefoon om zo je sleutels ofzo te vinden.
Even dit artikel lezen: reviews: Bluetooth-trackers round-up - Zoekt en gij zult niet altijd vinden
Zit een heel hoofdstuk in over de Samsung smart tags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:00
-verkeerd topic--

[ Voor 93% gewijzigd door Brotuck op 31-05-2021 13:48 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 12:35
Iemand ervaring met een kwalitatieve autohouder die draadloos oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

tijs67 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:12:
Iemand ervaring met een kwalitatieve autohouder die draadloos oplaadt?
Ik ben al 4 maanden tevreden met https://www.amazon.de/gp/product/B07R9PKWLW/
Maar die is vast via aliexpress etc goedkoper te krijgen

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
Ik had voor mijn S8 een autohouder die mijn telefoon magnetisch op zijn plek hield en ook draadloos oplaadde, superding! Ik heb er een hekel aan om de telefoon vast te moeten zetten met van die beugels zoals bij 90% van de houders. Magnetisch is zó fijn, gewoon even ertegen aan houdne en hij blijft op z'n plek. Helaas is die houder niet compatible met de S21 en verwacht ik ook niet dat dat nog gaat gebeuren (het bedrijf dat de houder maakt (Exelium) heeft al jaren niets nieuws uitgebracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb sinds kort mijn S21 Ultra binnen en ben er erg blij mee. Ik gebruik graag een hoesje maar wel dun. Ik heb nu een siliconen Aliexpress hoesje maar hier komt veel vuil in. Heeft iemand een goede suggestie voor een ander dun hoesje waar geen vuil in kan komen? Mijn vrouw heeft een Oneplus 5T met de standaard carbon cover die super strak zit en hier geen last van heeft. Dat zou echt perfect zijn voor de telefoon. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
TiMMieJ schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:40:
Ik heb sinds kort mijn S21 Ultra binnen en ben er erg blij mee. Ik gebruik graag een hoesje maar wel dun. Ik heb nu een siliconen Aliexpress hoesje maar hier komt veel vuil in. Heeft iemand een goede suggestie voor een ander dun hoesje waar geen vuil in kan komen? Mijn vrouw heeft een Oneplus 5T met de standaard carbon cover die super strak zit en hier geen last van heeft. Dat zou echt perfect zijn voor de telefoon. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Als je echt voor superstrak gaat dan is https://www.nudient.com/nl een uitkomst. Ik heb twee verschillende kleuren en ook nog een kaarthouder erbij (werkt met magneten). De magneten hebben geen invloed op gebruik telefoon of draadloos opladen. Er komt geen stof tussen en het is een prachtig ontwerp. Heb hem twee keer van tafel hoogte laten vallen (21 ultra) en dat is goed afgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
Sinds weekje een S21 in gebruik na S7, S9, S10. Overzetten wordt steeds makkelijker tegenwoordig; inloggen met je Google account, smartswitch updaten, stekker erin en er weer uit, en je kunt verder waar je gebleven was. Perfect!

Fijn toestel verder, die 120hz merk je wel.. surfen, krantje lezen, alles super snappy, top. Ook camera weer echt een stapje voorwaarts! Nadelen zijn er ook.. geen 3.5mm meer met name, maar dat is opgelost met een setje buds+ en een dongle voor aan de versterker.

Vraag: wat voor screenprotector valt aan te raden? De standaard film krast erg snel, en een bijbestelde glazen protector (mobilize) zorgt ervoor dat de vingerafdrukscanner niet meer lekker werkt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:28
Whitestone dome Glas screen protector, kost wel wat maar is gewoon de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
andremichel schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 20:10:
Hey, je hebt me geïnteresseerd om er 1 te bestellen (of tenminste, ze zitten altijd in een two-pack zo te zien haha), maar ik heb er momenteel een Nudient Case omheen zitten, wordt dat een probleem of gaat dat gewoon passen? Vind het wat duur namelijk om maar gewoon te proberen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Normaal wel, anders de verpakking voorzichtig openen en het glas op uw toestel leggen.
Heb je genoeg speling ; o.k..
Zo niet terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Is er iemand die ervaring heeft met de LATERCASE? Vooral dan met het feit dat ze enkel beschikbaar zijn in de US en hoe het zit met eventuele kosten voor import naar België.
Of zijn er andere aanraders voor ultra dunne cases voor de S21?

Momenteel gebruik de de Samsung clear case icm een Teardown skin van DBrand maar ik ben er een beetje op uitgekeken maar ik wil de skin er nog niet aftrekken ook, vandaar is de Latercase wel ideaal aangezien deze de camerabump wegsteekt.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
andremichel schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 20:10:
Blijft de vingerafdrukscanner gewoon werken met deze? Zat naar een Panzerglas te kijken maar daar lees ik toch veel reviews van dat de scanner niet meer werkt.

Snap sowieso niet waarom dat zonodig in het scherm moet, mijn s10e had hem in de powerknop, dat werkt veel fijner en beter......

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ikbenben Spigen heeft ook dunne cases en zijn gewoon hier te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
swhnld schreef op zondag 25 juli 2021 @ 13:31:
@ikbenben Spigen heeft ook dunne cases en zijn gewoon hier te koop.
Thx, maar ik heb ondertussen deze besteld : https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie cover, hoe stuiterbestendig is deze?
Zelf heb ik een Spigen tough armor gezien de prijs van het toestel en ik niet het risico wil nemen op val schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
swhnld schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:09:
[...]

Mooie cover, hoe stuiterbestendig is deze?
Zelf heb ik een Spigen tough armor gezien de prijs van het toestel en ik niet het risico wil nemen op val schade.
Niet :P
Ik vind die beschermende covers echt lelijk. Dan heb je zo'n mooi "slank" toestel en dan steek je het weg in een mastodont van een cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Welke screen protector gebruiken jullie op de s21 Ultra? Voor nu heb ik nog de standaard protector er op, maar die krast vrij snel.

Ik vroeg me af of er dus een glazen screen protector bestaat die mooi aansluit op de randen.

Had ook iets gelezen over een white dome screen protector?

Heb je bericht verplaatst naar het accessoires topic.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 27-07-2021 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagleview
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb sinds gisteren S21Ultra in gebruik.

Vraag:
1) Hoe krijg ik de pictogrammen voor zoomen, groothoek etc. geselecteerd??
2) Krijg je die standaard op je scherm of iedere keer opnieuw selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
[quote]Knamix schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:24:
Welke screen protector gebruiken jullie op de s21 Ultra? Voor nu heb ik nog de standaard protector er op, maar die krast vrij snel.
Had ook iets gelezen over een white dome screen protector?

De white dome gebruikt op LG V30, Galaxy Note 9, Galaxy Note 10 Lite, nu
galaxy S21+ niet meer nodig daar geen Spen aanwezig.
Altijd probleem loos gewerkt.

Wel je tijd nemen om te instaleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:44
LordLynx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:22:
[...]

Blijft de vingerafdrukscanner gewoon werken met deze? Zat naar een Panzerglas te kijken maar daar lees ik toch veel reviews van dat de scanner niet meer werkt.

Snap sowieso niet waarom dat zonodig in het scherm moet, mijn s10e had hem in de powerknop, dat werkt veel fijner en beter......
Werkt bij mij gewoon met die White Dome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Iemand ervaringen met de S21 Ultra met een case en een glazen screen protector?

Ik maak nu nog gebruik van de screenprotector die er al op zat. Ik zou best graag een glazen protector willen gaan gebruiken maar heb daar - met eerdere toestellen - slechte ervaringen mee in combinatie met een case (glazen protector wordt omhoog geduwd door case, het betrof hier een S10, met gebogen scherm en dus gebogen protector).

Sinds 2 weken een S21 Ultra in gebruik met een Spigen Tough Armor case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb sinds een week de S21 Ultra, heb er vanaf dag 1 een clear view cover met s-pen omheen zitten, het valt mij op dat de standaard screenprotector heel snel krast door het kijkvenster van de clear view cover. Omdat het toestel met cover en s-pen wel heel groot wordt heb ik ook maar een Led view cover besteld, hebben jullie ervaringen met deze cover en de White Dome Glass screenprotector?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:20
Voor de mensen die nog een fijn, mooi en goed hoesje zoeken: check even Nudient! Ik heb er ondertussen 3 en vind ze echt de beste die ik ooit op een telefoon gehad heb. Voordeel is dat ze ook bijbehorende magneet cardhouders verkopen en je dus een mooi setje hebt.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Laatst online: 19:58
Juancho schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:16:
Voor de mensen die nog een fijn, mooi en goed hoesje zoeken: check even Nudient! Ik heb er ondertussen 3 en vind ze echt de beste die ik ooit op een telefoon gehad heb. Voordeel is dat ze ook bijbehorende magneet cardhouders verkopen en je dus een mooi setje hebt.
Ik heb deze ook (midwinter blue), echt een fijn hoesje. Alleen jammer dat ze geen lederen variant hebben. Iemand nog een tip voor een strak lederen hoesje voor de S21?

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
crepsly schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:49:
[...]

Ik heb deze ook (midwinter blue), echt een fijn hoesje. Alleen jammer dat ze geen lederen variant hebben. Iemand nog een tip voor een strak lederen hoesje voor de S21?
Ik ben zelf niet zo van leer en vind juist het materiaal van Nudient geweldig. Echt topspul als je het mij vraagt. Ik heb nu de pine green, Clay Beige, Sky Blue en krijg snel de Aqua Teal. Genoeg om te kiezen ;) _/-\o_

Heb er trouwens ook zo'n handige magneet pasjeshouder bij. Ideale combinatie!

[ Voor 7% gewijzigd door Juancho op 30-08-2021 16:38 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Juancho , @crepsly , mooie cases inderdaad. Ik heb nu een Spigen Tough Armor die - voor mijn gevoel - mijn telefoon goed beschermt. Hoe beoordelen jullie de bescherming van de Nudient hoesjes?

Een verschil dat mij opvalt is - naast dat Nudient veel dunner is - dat het camera eiland bij Nudient uitsteekt. Bij Spigen is het hoesje dikker en ligt het camera eiland daardoor naar achteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
doogster schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:11:
@Juancho , @crepsly , mooie cases inderdaad. Ik heb nu een Spigen Tough Armor die - voor mijn gevoel - mijn telefoon goed beschermt. Hoe beoordelen jullie de bescherming van de Nudient hoesjes?

Een verschil dat mij opvalt is - naast dat Nudient veel dunner is - dat het camera eiland bij Nudient uitsteekt. Bij Spigen is het hoesje dikker en ligt het camera eiland daardoor naar achteren.
Dat camera deel is zo extreem dun dat het amper uitsteekt hoor. Mede ook daardoor ben ik helemaal fan van Nudient. Kwaliteit, looks en toch bescherming. Ik zou geen andere meer willen. Let wel op, omdat de cover vrijwel randloos is beschermt het niet bij een val. Maargoed, als je een tempered glass op je scherm zet is dat ook opgelost. En volgens mij heeft iedereen die een cover gebruikt dat wel.

Die combinatie is dus wat het zo'n fijn dun en licht hoesje maakt.

Hier een paar foto's van mijn S21 met Nudient cover:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubg2Y8VzdCKKApSw5xapU3B1Rz8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2W2PDZ5Fef1SC0f7AejkEDeq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcUyPV6hy3oFoAmZcgj9SMNudME=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BGUAeLNa0yzB2rVcbGQKAaxN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PYLRy-XM97YaR82j5C2FXHDUmmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OYaBiaiUkMJLFZQaJ0OB3uhQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPjGXeO81tm5OWQf3r66x6yxIPA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NwsMDvrIyycViCAsdPyQVD4k.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Juancho op 30-08-2021 19:19 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste