Het overtreft mijn verwachtingen dat je foto's hebt bijgevoegd. Dat waardeer ik heel erg. Ik ben er al achter wat er aan de hand is. En zoals vaak met zulke dingen, is er sprake van user errorHakki schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:54:
[...]
Hierbij 2 foto's van mijn exemplaar.
Ben je zeker dat je gsm diep genoeg in het hoesje zit? Er is een kleine opstaande rand als je in het midden van het scherm naar beneden wrijft (glas kan dus niet helemaal het oppervlak aanraken als je gsm ondersteboven legt).
Bij mij gaat het kabeltje er net in. Zou me ook verbazen dat Samsung dit niet op orde heeft..
[Afbeelding] [Afbeelding]

Ik heb mij echter vergist in de kabel. Ik heb de kabel van de S20+ geprobeerd (waar ik dacht de kabel van de S21U te proberen) en die paste niet. De kabel van de S21U past wel... Barely, maar het past. Deze connector lijkt breder en platter. Ik leg deze OEM kabels meestal direct aan de kant, omdat ze zo kort zijn. Als jij niet had gereageerd, had ik niet in de doos gekeken om na te gaan of ik daadwerkelijk de meegeleverde kabel had gebruikt. Dank voor het oplossen van dit mysterie!