Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ferry1989 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:51:
Ik gebruik nu al een tijdje mijn S21 ultra met de orginele samsung screenprotector.
De telefoon gebruik ik met de Samsung clear view cover met als resultaat een scherm vol krassen...

Ik wil de screenprotector vervangen voor een Whitestone Dome Glass protector.
Heeft iemand ervaring met deze screenprotector in combinatie met de clear view cover?
Krijg ik net zo snel weer krassen of is deze screenprotector beter?
Wat zit er aan de binnenkant van de cover dat krassen kan veroorzaken? Of gaat die een beetje open tijdens vervoer dat er zand of sleutels tussen komen?

Heb deze screenprotector al een klein jaartje maar zonder jou cover en nog geen krassen er op. Ben wel zuinig op het toestel en probeer zoveel te voorkomen dat het met bijvoorbeeld sleutels in contact komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:20
Het gedeelte tussen dichte cover en het stuk waar het doorkijk venster in zit heeft een hard miniscuul opstaand randje. Ik heb het vermoeden dat daar weleens wat zand achter blijft hangen.
Tijdens het lopen zal de cover wss een beetje heen en weer bewegen met als resultaat de krassen. Sleutels komen sowieso nooit in de buurt van mn telefoon. Dat is bijna vragen om krassen 😅

De gemiddelde reviewer is ook niet zo positief over deze clear view cover.

Zelf ben ik ook erg zuinig op mijn telefoon, vandaar dat het mij zo irriteert dat ik alsnog een scherm vol krassen heb. Binnenkort maar de Whitestone Dome proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:41
swhnld schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:57:
[...]

Ja en nee. Leg morgen je telefoon in de zon, zonder hoesje, en kijk wat de temperatuur doet.

Daarna af laten koelen, in een witte theedoek wikkelen, in de zon leggen, en kijk dan wat er gebeurt met de temperatuur.

Je zult zien dat voorbeeld 2 veel langer koel blijft, ondanks het hoesje (de witte theedoek) wat er dan omheen zit.

Is de telefoon heet, dan kan een hoesje de warmte afgifte beperken, maar hoeveel hangt van het hoesje af, het materiaal en hoe warmtegeleiding dat is. Dat is weer te testen met heet toestel, en met en zonder hoesjes af laten koelen.

Dus ja, een hoesje kan isolerend werken, en nee een hoesje (en screenprotector) kan warmte verminderen.
Wat dan ook meespeelt is de kleur van de telefoon, een zwarte of een witte telefoon achterkant maakt nog een heel verschil.

Ik laat mijn hoesje er altijd om en gebruik een wit t-shirt op het strand de zon weg te houden door die op de telefoon te leggen. Gaat tot dusverre goed.
is dit een goed hoesje ?

https://www.smartphonehoe...y-s21-fe-donkerblauw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
swhnld schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:12:
[...]

Reviews bij het hoesje zien er goed uit. Maar zelf heb ik deze:
https://www.bol.com/nl/nl...xDcA.2_48.49.ProductTitle
Wit heb ik helaas niet gevonden

Is donkerblauw ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
witte hoesjes worden snel vuil

ik ben nu even buiten geweest en mn gsm heeft geen last gehad van de hitte
,
het is wel een transparant hoesje,vroeger had ik een zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 11:28
Ik blijf zweren bij de dunne hoesjes van Nudient. Heb onlangs nog zo'n andere geweven geprobeerd maar in mijn ogen kan geen enkel hoesje de pasvorm/slimfit en niet onbelangrijk looks evenaren van Nudient. Ja je betaalt er misschien iets meer voor, €30 maar soms heb je prima acties, maar het is echt goed spul. Ook leuk om een passende magneet wallet erbij te nemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Juancho op 19-07-2022 15:34 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Dan Stark schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:24:
Ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn Samsung S21 FE. Heb voor mijn vorige telefoons eigenlijk altijd het hoesje van de fabrikant gehad.

Nu dacht ik een bookcase hoesje te nemen, maar krijg op veel sites een beetje een ali express gevoel erbij. Wat is nou een goed merk daarvoor? Deze leek mij bijvoorbeeld wel wat https://www.smartphonehoe...y-s21-fe-donkerblauw.html

Als ik er niet uitkom met die bookcase hoesjes gaat er waarschijnlijk een Spigen Rugged Armor hoesje omheen met een screenprotector erop. Ook al heb ik niet echt ervaring met screen protectors.
Deze heb ik nu ook

Bevalt me zeer goed 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market_Watcher
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-05 09:56
Ik ga een wireless charger aanschaffen voor mijn Samsung Galaxy S21 Ultra.
Kan iemand ééntje aanbevelen? Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 16:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

https://eu.mous.co/collec...r-device-galaxy-s21-ultra

Mous heeft een uitverkoop voor de S21 reeks lijkt het. ERG fijne hoesjes. Heb zelf nu de leer, maar die houten zien er ook erg mooi uit. Ze kunnen een tikkie hebben iig. Had ze eigelijk nog ietsje stroever aan de randen willen hebben. maar voor de bescherming die ze bieden is het zeker "slimline"

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:55

greatgonzo

schit-te-rend!

Misschien hier maar vragen:

Voor dit soort dingen kun je beter terecht in de pricewatch / V&A, niet in een toesteltopic :)
Ook dé plek om ze te verkopen als je ze hebt.

[ Voor 71% gewijzigd door janvanduschoten op 05-09-2022 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Heeft er iemand nog een tip voor een betaalbaar leren hoesje? Voor de S21 ultra.

Die van Samsung zelf is mij te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Denko schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:11:
https://eu.mous.co/collec...r-device-galaxy-s21-ultra

Mous heeft een uitverkoop voor de S21 reeks lijkt het. ERG fijne hoesjes. Heb zelf nu de leer, maar die houten zien er ook erg mooi uit. Ze kunnen een tikkie hebben iig. Had ze eigelijk nog ietsje stroever aan de randen willen hebben. maar voor de bescherming die ze bieden is het zeker "slimline"
Ik heb er ook naar gekeken, maar het hoesje lijkt me nogal groot.

Weet je toevallig hoe hij in vergelijking is met een Spigen hoesje, bijv. de liquid air of rugged armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Market_Watcher schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:19:
Ik ga een wireless charger aanschaffen voor mijn Samsung Galaxy S21 Ultra.
Kan iemand ééntje aanbevelen? Thanks!
Ik heb zelf die van Samung, kan ik absoluut aanraden. Ik heb er zelfs een 2de bijgekocht voor op de slaapkamer.

https://www.samsung.com/n...and-n3300-ep-n3300twegeu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
mb1234 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:02:
Heeft er iemand nog een tip voor een betaalbaar leren hoesje? Voor de S21 ultra.

Die van Samsung zelf is mij te duur.
Ik heb diverse hoesjes gehad maar vrijwel alles vond ik net te dik en dus ook te lelijk. Er is geen hoesje die de slim fit cases vaan Nudient kan evenaren. Ik heb er ondertussen een paar, leuk om eens af te wisselen van kleur. Soms hebben ze een leuke actie, 2de voor 50% ofzo. Het is alleen geen leer maar als je leer wil zit je al snel aan een bookcase of andere dikkere.

[ Voor 8% gewijzigd door Juancho op 13-09-2022 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 16:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

mb1234 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:48:
[...]

Ik heb er ook naar gekeken, maar het hoesje lijkt me nogal groot.

Weet je toevallig hoe hij in vergelijking is met een Spigen hoesje, bijv. de liquid air of rugged armor?
Toevallig had ik de spigen rugged (met die kickstand hiervoor) en de mous is aanzienlijk kleiner. Rond de rand een stuk minder vooral. Wel ietsje gladder en geen kickstand

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Weet iemand nog een goede screenprotector voor de S21 FE?
Zo goed mogelijk sluitend aan de randen en het liefste geen camera gat.

Ik heb bij vorige telefoons al zo veel geld uitgegeven aan screen protectors die niet paste, blijft een lastig probleem. Voor deze telefoon kosten ze zo 15+ euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03 01:22
Gisteren de gehele avond aan het kijken voor een screenprotector want er moet hoe dan ook eentje erop.
De glas varianten vallen dus allemaal af want = te dik..

Denk erover na om deze te bestellen, aan de reviews te lezen werkt de vinger scanner dan gewoon nog. Vandaag bestellen is morgen in huis. Tips zijn altijd welkom

https://www.amazon.nl/gp/...?smid=A1O5JSLCFD4D2&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
IssY_I schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 13:20:
Gisteren de gehele avond aan het kijken voor een screenprotector want er moet hoe dan ook eentje erop.
De glas varianten vallen dus allemaal af want = te dik..

Denk erover na om deze te bestellen, aan de reviews te lezen werkt de vinger scanner dan gewoon nog. Vandaag bestellen is morgen in huis. Tips zijn altijd welkom

https://www.amazon.nl/gp/...?smid=A1O5JSLCFD4D2&psc=1
Gisteravond de knoop doorgehakt en de screenprotectors voor mijn S21+ besteld.
Zojuist binnengekregen en meteen erop geknald...

Ik kan al verklappen dat de vingerprintscanner werkt, zoniet even snel als zonder protector!, werkt dus zeer goed..iniemini tikkeltje harder of langer drukken lijkt het en soms gewoon even snel. Je krijgt 4 screenprotectors in de verpakking, best een mooi product moet ik zeggen met handleiding videofilmpje en handige accessoires/hulpmiddelen. Protector is zo goed als met 0% achteruitgang in beeldkwaliteit en flinterdun dus dat wel maar bedekt mooi het gehele scherm. Kan nu weer normaal mijn phone mee naar buiten nemen.

Mocht iemand dus nog opzoek zijn naar een screenprotector voor de S21+. Ik zeg doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Of je kan gewoon naar een telefoonzaak gaan en daar zo'n pantser glas erop laten zetten ;). Goede vriend van mij werkt in een telefoonzaak en 1x in de zoveel tijd zet hij er ff netjes een nieuw plaatje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
Juancho schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:00:
Of je kan gewoon naar een telefoonzaak gaan en daar zo'n pantser glas erop laten zetten ;). Goede vriend van mij werkt in een telefoonzaak en 1x in de zoveel tijd zet hij er ff netjes een nieuw plaatje op.
Die zat erop bij mij maar fingerprint werkte zéér slecht (bij mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Hier geen enkele last. Je moet alleen misschien ff een keer je vinger op opnieuw laten scannen. Bij echt goed glas, en dat is deze, werkt de scanner gewoon top hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Lijkt me dan eerder aan je toestel te liggen. Al eens naar laten kijken? Ik zeg er nog wel even bij dat ik de normale S21 heb.

[ Voor 27% gewijzigd door Juancho op 02-11-2022 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 09:07
Heeft iemand tips voor een goed merk screenprotector voor mijn S21?
Ik had een Clearplex op maat gemaakte bij de Mediamarkt op mijn vorige telefoon. Deze beviel erg goed. Echter hebben ze nu op maat gemaakte van een ander merk. Deze voelt alleen veel minder prettig bij het gebruik van de telefoon.

Op diverse webwinkels worden de mooiste dingen beloofd maar zijn bij de meeste merken de reviews louter negatief. In de wilde weg proberen is me toch wat kostbaar, daarom hier een vraag naar ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daanNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 13:20:
Heeft iemand tips voor een goed merk screenprotector voor mijn S21?
Ik had een Clearplex op maat gemaakte bij de Mediamarkt op mijn vorige telefoon. Deze beviel erg goed. Echter hebben ze nu op maat gemaakte van een ander merk. Deze voelt alleen veel minder prettig bij het gebruik van de telefoon.

Op diverse webwinkels worden de mooiste dingen beloofd maar zijn bij de meeste merken de reviews louter negatief. In de wilde weg proberen is me toch wat kostbaar, daarom hier een vraag naar ervaringen.
Ik ben blij met de whitestone dome screen protector op mijn toestel:
https://www.whitestonedome.com/

Maar lees ook terug in het topic want er zijn ook andere merken met goede ervaringen.

[ Voor 5% gewijzigd door swhnld op 18-12-2022 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 15:22
Mijn glas bescherming is beschadigd en heeft goed zijn werk gedaan, want het glas van mijn telefoon is niet beschadigd. Nu wil ik nieuwe bescherming kopen.

Heeft iemand ervaring metFingerprint gebruik ik niet, maar lees dat dit bij beide nbog steeds prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unknown Alien schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:37:
Mijn glas bescherming is beschadigd en heeft goed zijn werk gedaan, want het glas van mijn telefoon is niet beschadigd. Nu wil ik nieuwe bescherming kopen.

Heeft iemand ervaring metFingerprint gebruik ik niet, maar lees dat dit bij beide nbog steeds prima werkt.
Die bij GSMpunt heeft slechte reviews en best wel wat geplaatst. Die bij mobiel.nl niet, maar zijn er maar 2 dus je kunt er wat reviews elders bijzoeken? Plus dit topic terugzoeken of anderen deze merken eerder genoemd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:12
Eindelijk na een hoop screenprotectors waarbij of de vingerprint reader het niet doet, of die van de action (Lab21) waarbij er gewoon een rondje uit de protector is gehaald op de plek van de vingerprint scanner (ja zo werkt het ook altijd :+ ). Een van Rosso besteld en die werkt wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 21:10
Heeft iemand ervaringen met een "echt" lederen selencia bookcase en draadloos laden?
Ik had een S9+ met een spigen bookcase en dat werkte qua draadloos laden prima; krijg nu een S21 en zoek daarvoor een lederen bookcase waar ik ook draadloos mee kan laden.
Helaas kan ik geen spigen bookcase voor de S21 vinden; wel een selencia versie.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste