R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Voor mijn s21 had ik een armadillotek vanguard s21 .
Hier zat een frame in..
Deze plastic frame liet beschadigen achter op het frame van s21.
Dit wil ik natuurlijk niet met mijn s21 ultra.
Echter ander vraagje hier: m'n vorige telefoon was een HTC en daarvan heb ik nog een prima set oordopjes via USB-C aansluting. Echter mn S21 herkent deze niet en zegt 'Het verbonden USB-apparaat wordt niet ondersteund'.
Weet iemand of er een manier is om deze toch te gebruiken? Ontwikkelaarsoptie aan/uitzetten? of is het gewoon pech en zullen deze oortjes nooit werken op deze telefoon?
thanks!
Haal deze week een S21 Ultra op, er moet een stevige case omheen, die een stootje kan hebben
Samsung heeft zelf de 'officiele' flipcover. Daar kan de S-pen ook in gestopt worden, maar is geen rugged case, geen extra screenprotector en de flipcover kan niet 'op slot' - deze kan dus open vallen bij een enkeltje vloer. Hun eigen rugged case beschermt alleen de achterzijde en zijkanten.
Het liefst zou ik dan een glass protector erop hebben, maar ook dit toestel lijkt weer zo'n fucking irritant curved screen te hebben die de randen dan nagenoeg onbruik/bereikbaar maakt en een siliconen/plastic protector biedt gewoon niet dezelfde bescherming.
Daarom kijk ik nu naar rugged cases.
De standaard contenders hebben allemaal alleen een zij/achterkant. Ik vond een merk dat ook een front (glass) sectie heeft maar die is dan weer alleen in de US te koop.
De case moet de telefoon volledig omvatten (dus ook de voorzijde) en minimaal 2 pasjes kunnen bevatten.
Welke opties hou ik dan nog over?
Tweede, bedenk ik me nu net.... een lader. Zit er niet bij. Ik heb:
Samsung s9 fast charger (15w)
Anker Dualport charger (24w, 2.4a bij 5v)
beiden niet genoeg dus. Ik kan de originele samsung charger kopen, maar liefst zou ik Anker halen.
Het lijkt er echter op dat alleen hun desk pod het kan en er nog geen anker wall chargers zijn die het trekken. Moet ik maar voor de originele Samsung charger gaan? Grote voordeel van de dual chargers is dat ik onderweg ook mijn e-reader eraan kan hangen... anders moet ik weer 2 laders mee leuren.
[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-10-2021 15:36 ]
Hoesje, Spigen Slim Armor CS:
https://www.spigen.com/co...cs?variant=32829202792495
Super dun, prachtige materialen en wat mij betreft het beste wat ik ooit op een telefoon heb gehad. Ondertussen al 4 hoesjes zodat ik ook eens kan wisselen qua kleur
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
Ziet er erg mooi uit, maar zijn ze niet heel glad ?Juancho schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:18:
Ik ben zelf erg fan van de hoesjes en bijbehorende pasjes houders van https://www.nudient.nl/
Super dun, prachtige materialen en wat mij betreft het beste wat ik ooit op een telefoon heb gehad. Ondertussen al 4 hoesjes zodat ik ook eens kan wisselen qua kleur
Nee hoor, zijn van een zachte materiaal, voelt echt heel prettig en comfortabel aan. Maar zijn nog nooit uit mijn broekzak ofzo gegleden. Ik vind ze echt de top van de top!Albert020 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:24:
[...]
Ziet er erg mooi uit, maar zijn ze niet heel glad ?
let wel op dat ze je voorkant niet of niet geheel beschermen bij vallen. Daar is het hoesje ook niet direct voor, maar als je gewoon een beschermplaatje hebt is dat natuurlijk geen issue
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Achterkant is erg krasvast, maar m'n hele scherm zit vol krassenErik1805 schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:38:
Zijn er ook mensen die de S21 zonder hoesje gebruiken? Is het wat krasbestendig?

Snap het niet helemaal, heb m'n Huawei Mate 10 Pro op dezelfde manier gebruikt en die heeft nagenoeg geen krassen op het scherm en de S21 heeft op papier toch beter glas.
Maar ondanks deze pluspunten kan ik er nog niet aan wennen. De dopjes vallen om de haverklap uit. Geluid is ook niet top. In de app geeft ie aan dat de noice cancelling niet goed werkt omdat de pasvorm niet goed is. Standaard zitten de middel maat tips er op. Ik heb de kleinere al geprobeerd, maar nog steeds niet iedeaal. En toch zie ik mensen met dit soort dopjes fietsen en rennen. Heb ik van de vreemde oren? Zijn er nog extra opties die ik kan proberen? Of accesoires aan schaffen?
Ik heb al jaren airpods, vanaf gen1. En deze ben ik nog nooit verloren met hardlopen, op de fiets 1 keer omdat mijn sjaal bleef hangen.
Gelukkig geen irritatie zoals op de front-page, maar ik kan ze dan ook niet lang genoeg inhouden daarvoor....
https://f1nerd.nl
Ik wel dus volgens mij.. #FMLymoona schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:59:
Gelukkig geen irritatie zoals op de front-page, maar ik kan ze dan ook niet lang genoeg inhouden daarvoor....
[ Voor 64% gewijzigd door LNDN op 18-11-2021 13:21 ]
Zit de originele screenprotector er nog op?ArcticWolf schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:45:
[...]
Achterkant is erg krasvast, maar m'n hele scherm zit vol krassenniet echt diep, maar als je het scherm in de zon houdt zie je het wel.
Snap het niet helemaal, heb m'n Huawei Mate 10 Pro op dezelfde manier gebruikt en die heeft nagenoeg geen krassen op het scherm en de S21 heeft op papier toch beter glas.
Nee die heb ik eraf gehaald omdat daar ook snel krassen in zaten.agoNITE schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:59:
[...]
Zit de originele screenprotector er nog op?
Er zijn dus blijkbaar geen losse Wings te koop voor de buds 2. Nieuwe tips heb ik weinig vertrouwen in.ymoona schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:59:
Ik heb onlangs mijn Galaxy buds2 gekregen. Gratis bij mijn S21. Zien er prima uit, opladen via USB is handig. Hoesje is ook niet te groot, integratie is prima.
Maar ondanks deze pluspunten kan ik er nog niet aan wennen. De dopjes vallen om de haverklap uit. Geluid is ook niet top. In de app geeft ie aan dat de noice cancelling niet goed werkt omdat de pasvorm niet goed is. Standaard zitten de middel maat tips er op. Ik heb de kleinere al geprobeerd, maar nog steeds niet iedeaal. En toch zie ik mensen met dit soort dopjes fietsen en rennen. Heb ik van de vreemde oren? Zijn er nog extra opties die ik kan proberen? Of accesoires aan schaffen?
Ik heb al jaren airpods, vanaf gen1. En deze ben ik nog nooit verloren met hardlopen, op de fiets 1 keer omdat mijn sjaal bleef hangen.
Contact gezocht met Samsung om te kijken of die wat kunnen betekenen. Maar omdat ze als promotie kwamen kunnen ze er niets mee. Dus ze kunnen rechtstreeks de prullenbak in. Hoppa weer wat e-waste, maar laders mee leveren bij een telefoon van 800 euro is slecht voor het millieu

(Ze mogen natuurlijk niet in de prullenbak, is chemisch afval, maar ze staan op v en a. Net als vele andere Tweakers die ze als promotie hebben gekregen)
https://f1nerd.nl
Ik heb de whitestone dome en die werkt goed, geen andere geprobeerd. Wilde niet prutsen om een paar euro op een duur toestel.michownz schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:17:
Zijn er hier mensen met de S21 waarbij er een glass-screen protector op ligt en hierbij geen/amper problemen ondervinden met de vingerafdruk scanner? Ik zou graag dit keer mijn telefoon wat beter beschermen, echter lees ik op elke review op amazon dat er problemen zijn met de vingerafdruk scanner. Heb hier in dit topic ook wel gelezen over de "Whitestone Dome tempered glass screen protector" die blijkbaar geen problemen geeft. Is echter wel wat aan de dure kant... Zijn er nog alternatieven?
Ha, ik heb hier ook een Nudient cover voor m'n S21 Ultra. Fantastisch compact en de telefoon paste zo mooi in m'n hand. Maar laat zich wat minder goed combineren met een screen protector omdat de Nudient cover geen opstaande randjes heeft. Al snel sneuvelde bij mij één screenprotector en bij de volgende raakte een hoekje beschadigt (helaas ook van die dure UV lijm protectorsJuancho schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:20:
[...]
Dat camera deel is zo extreem dun dat het amper uitsteekt hoor. Mede ook daardoor ben ik helemaal fan van Nudient. Kwaliteit, looks en toch bescherming. Ik zou geen andere meer willen. Let wel op, omdat de cover vrijwel randloos is beschermt het niet bij een val. Maargoed, als je een tempered glass op je scherm zet is dat ook opgelost. En volgens mij heeft iedereen die een cover gebruikt dat wel.
Die combinatie is dus wat het zo'n fijn dun en licht hoesje maakt.
Hier een paar foto's van mijn S21 met Nudient cover:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daarna een Gear4 Denali bestelt en daar tot nu toe erg tevreden over i.c.m. een screenprotector. Erg stevig en fijn materiaal en niet al te veel groter dan het Nudient hoesje. Wel niet zo mooi helaas
Hmm ik deel deze ervaring niet om eerlijk te zijn. Mijn screenprotector zit er al vanaf het begin op en nul last van. Heb je gewoon niet een verkeerde screenprotector? Die van mij zit net niet volledig tot de rand waardoor het Nudient hoesje er gewoon perfect om heen past. Ik wil echt niet anders meer, hooguit nog een keer een andere kleur NudientXElD schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:43:
[...]
Ha, ik heb hier ook een Nudient cover voor m'n S21 Ultra. Fantastisch compact en de telefoon paste zo mooi in m'n hand. Maar laat zich wat minder goed combineren met een screen protector omdat de Nudient cover geen opstaande randjes heeft. Al snel sneuvelde bij mij één screenprotector en bij de volgende raakte een hoekje beschadigt (helaas ook van die dure UV lijm protectors). Eigenlijk is dit hoesje fantastisch... maar dan wel zonder screen protector.
Daarna een Gear4 Denali bestelt en daar tot nu toe erg tevreden over i.c.m. een screenprotector. Erg stevig en fijn materiaal en niet al te veel groter dan het Nudient hoesje. Wel niet zo mooi helaas.
Overigens, de Nudient is zo gemaakt dat deze eigenlijk naadloos past op het toestel. Je zal daarom ook geen extra bescherming hebben voor je scherm als deze valt. Je hebt bijv. hoesjes die zijn aan de zijkant wat dikker of steken iets uit om een val te breken. Dat heeft Nudient niet maar dat is ook niet nodig met een prima screenprotector. Voor de liefhebber, ze hebben nu ook 25% korting. Je kan ook eens die screenprotector van hun proberen. Ik neem aan dat ze die ook zo hebben gemaakt dat het perfect past bij het hoesje. Kan je alsnog genieten van Nudient!
[ Voor 23% gewijzigd door Juancho op 23-11-2021 13:49 ]
Edit: Ok ok, eens even gekeken. Toch maar eens zo'n Nudient Screenprotector voor de S21 Ultra bestelt ;-) Er was 'black week' op hun site met 25% korting op alles
[ Voor 26% gewijzigd door XElD op 23-11-2021 14:47 ]
Moet gewoon lukken hoor, ik ben het levende bewijsXElD schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:30:
Ha, er zit inderdaad wat speling bij de screenprotectors die ik gebruikte. De screenprotector van Nudient zelf sluit inderdaad aan tot de randen. Heeft echter niet die toch wel erg fijne UV lijmmethode waardoor de vingerafdrukscanner ook beter blijft werken. Bovendien heb ik nog een reserve exemplaar daarvan liggen. Maar inderdaad dus, Nudient hoesje daar is hun eigen screenprotector bij aan te bevelen.
Edit: Ok ok, eens even gekeken. Toch maar eens zo'n Nudient Screenprotector voor de S21 Ultra bestelt ;-) Er was 'black week' op hun site met 25% korting op alles. Wil het toch wel eens proberen en screenprotector die nu op m'n tel zit heeft zoals gezegd nu een kleine op één van de hoekjes.
Keep me posted, ben wel benieuwd!
[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 23-11-2021 17:22 ]
Ook in combinatie met hoesjes erom heen.
Ben hier nieuwsgierig naar de ervaringen.
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Zo'n clearplex bedoel je? Had ik erop laten zetten, inmiddels verwijderd en er zelf 1 van glas opgezet,almere schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:48:
Heeft er iemand ervaring ,met een screen protector op de s21 ultra die je bij de mediamarkt kan laten plaatsen op je toestel .
Ook in combinatie met hoesjes erom heen.
Ben hier nieuwsgierig naar de ervaringen.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ja die bedoel ik.Erik1805 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:25:
[...]
Zo'n clearplex bedoel je? Had ik erop laten zetten, inmiddels verwijderd en er zelf 1 van glas opgezet,
Hoe beviel die ?
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Niet. Voelt niet fijn. Echt een soort plastic.
Weet alleen niet wat voor screenprotector ik erbij moet nemen. Las ergens hierboven dat die van nudient wel het complete scherm beslaat?
Denk dat ik gelijk ook maar een nieuwe lader moet halen met die usb-c > usb-c kabel erin
[ Voor 40% gewijzigd door Musta op 04-12-2021 15:23 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb even gezocht en deze blijkt los te bestellen. Maar gedaan want dan kan ik één zon Wacom stylus bij de tablet houden. Het kleine S-pennetje mag mee in m'n laptoptas voor op kantoor.
pricewatch: Wacom Pen for DTC133
https://www.wacom.com/en-us/products/pen-displays/wacom-one
[ Voor 17% gewijzigd door XElD op 06-12-2021 21:16 ]
Heel veel oude s pennen bv voor note 8, note 9,tablets enz werken ook prima op de ultraXElD schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:09:
Voor degenen met een S21 Ultra, wellicht een aanrader; Ik heb de S-pen die bij de S21 Ultra hoort maar vind 'm eigenlijk wat klein. Raak 'm daardoor ook snel kwijt, en een pen case wil ik niet want het toestel past nu al net in m'n hand. Nu wil het toeval dat ik ook een Wacom One tekentablet heb en de pen daarvan blijkt uitstekend te werken met de S21 Ultra. De hovermodes werkt goed als je deze Wacom pen vlak boven het scherm houdt en deze pen heeft ook één knopje aan de zijkant wat het ook doet i.s.m. de telefoon. Ook is deze Wacom pen is ook batterijloos maar dus wat groter dan de S21 Ultra S-pen.
Heb even gezocht en deze blijkt los te bestellen. Maar gedaan want dan kan ik één zon Wacom stylus bij de tablet houden. Het kleine S-pennetje mag mee in m'n laptoptas voor op kantoor.
pricewatch: Wacom Pen for DTC133
https://www.wacom.com/en-us/products/pen-displays/wacom-one
Mijn oude spen plus (ballpoint size) dus ook
Nou even een kleine update over de screenprotector van Nudient... wat een onding!Juancho schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:21:
[...]
Moet gewoon lukken hoor, ik ben het levende bewijs. En ik heb niet eens die screenprotector van Nudient maar gewoon van een standaard telefoon winkel. En dat werkt perfect, zowel het hoesje met de cover maar ook gewoon de vingerafdruk scanner. En dit alles al vanaf het begin toen de S21 uit was. Ik denk gewoon oprecht dat je screenprotector het probleem was en zeker niet het Nudient hoesje. Ik wil wel een foto maken van mijn S21 maar dan moet ik even vanavond de telefoon van mijn partner er bij pakken
Keep me posted, ben wel benieuwd!
Er zit alleen lijm achter bij de vingerprint scanner, die daardoor ook duidelijk zichtbaar is op de screenprotector, en bij de randen. Daardoor krijg je geen bubbeltjes... maar er ontstaat wel een soort waas voor je scherm. Aanbrengen is doordoor erg makkelijk, maar als screenprotector is ie prut zeker bij een telefoon met zo'n fraai scherm als de S21 Ultra. Vingerafdrukscanner gevoegligheid is ook niet om over naar huis te schrijven ondanks het speciale gebied met lijm erachter. Maar snel m'n 2e Whitestone Dome er op gezet...
[ Voor 7% gewijzigd door XElD op 08-12-2021 13:50 ]
Ah ok, wist ik niet. heb er zelf geen ervaring mee maar gezien de top kwaliteit hoesjes ging ik er eigenlijk blind vanuit dat die screenprotector ook wel prima zou zijn. Jammer zeg! Ik zou ze sowieso even een mailtje met je klachten sturen, ze zijn a. heel netjes hierin en b. misschien kunnen ze er iets mee voor!XElD schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:46:
[...]
Nou even een kleine update over de screenprotector van Nudient... wat een onding!
Er zit alleen lijm achter bij de vingerprint scanner, die daardoor ook duidelijk zichtbaar is op de screenprotector, en bij de randen. Daardoor krijg je geen bubbeltjes... maar er ontstaat wel een soort waas voor je scherm. Aanbrengen is doordoor erg makkelijk, maar als screenprotector is ie prut zeker bij een telefoon met zo'n fraai scherm als de S21 Ultra. Vingerafdrukscanner gevoegligheid is ook niet om over naar huis te schrijven ondanks het speciale gebied met lijm erachter. Maar snel m'n 2e Whitestone Dome er op gezet...
verder heb ik dus echt ooit issues met de screenprotector. Ik heb er gewoon 1 gekregen van een vriend die bij een telefoonzaak werkt. Sluit niet 100% aan tegen de rand van het scherm maar volgens mij doet geen 1 screenprotector dat. Het valt iig amper op, vingerscanner werkt top en verder zit dat ding er al maanden op zonder problemen. Even nagekeken trouwens, ik heb er een Panzer glass op zitten:
https://www.bol.com/nl/nl...1-zwart/9300000020821967/
[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 08-12-2021 13:59 ]
Bevalt erg goed en niet heel duur
Ha, ja dat d8 ik dus ook. Maar vermoed dat ze ervoor gekozen hebben zodat het aanbrengen nogal foolproof is. Maar vrees dat ze daarmee een beetje doorgeschoten zijn...Juancho schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:59:
[...]
Ah ok, wist ik niet. heb er zelf geen ervaring mee maar gezien de top kwaliteit hoesjes ging ik er eigenlijk blind vanuit dat die screenprotector ook wel prima zou zijn. Jammer zeg! Ik zou ze sowieso even een mailtje met je klachten sturen, ze zijn a. heel netjes hierin en b. misschien kunnen ze er iets mee voor!
Kent er iemand een goede tempered glass screen protector voor een Samsung Galaxy S21 waarbij de fingerprint nog steeds deftig kan werken? Tot nu toe nog niets degelijk gevonden en ik ben toch niet echt fan van een gewone film er op te leggen...
Thanks!
Bij mijn s8+ geen probleem, omdat de scanner achterop zat.
[ Voor 9% gewijzigd door kendo op 19-12-2021 13:53 ]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
[ Voor 43% gewijzigd door lies.baetens op 28-12-2021 17:45 ]
Die is het idd. Werkt uitstekend.lies.baetens schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:43:
@Juancho Kan je laten weten wat het precies is dat je hebt? Is dat die van PanzerGlass waarvan je hierboven spreekt? En daarbij werkt de fingerprint ook zonder dat je de gevoeligheid moet aanpassen?
Ik heb de whitestone dome, werkt ook prima zonder iets aan te hoeven passen.lies.baetens schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:43:
@Juancho Kan je laten weten wat het precies is dat je hebt? Is dat die van PanzerGlass waarvan je hierboven spreekt? En daarbij werkt de fingerprint ook zonder dat je de gevoeligheid moet aanpassen?
Wel na installatie de oude vingerafdrukken weggegooid en ze opnieuw ingeleerd.
https://www.whitestonedom...ctor/galaxy-s#MainContent
Ik wil de originele screenprotector vervangen (veel krassen) en zag op whitestone een 5 pack voor 14 $, met 30$ extra shipping.swhnld schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:48:
[...]
Ik heb de whitestone dome en die werkt goed, geen andere geprobeerd. Wilde niet prutsen om een paar euro op een duur toestel.
Iemand een goedkoper alternatief? Doet samsung zelf de protector vervangen eventueel?
Ik heb kort geleden een S21 aangeschaft.
Raden jullie een bepaalde screen protector nog aan waarbij de vingerafdrukscanner nog goed werkt?
Schopje maar het accessoires topic. En de daarop volgende reacties.
[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 13-01-2022 09:44 ]
Als je de S21 nieuw hebt aangeschaft zit er al een screenprotector op vanuit de fabriek.Twieeker schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:10:
Beste allen,
Ik heb kort geleden een S21 aangeschaft.
Raden jullie een bepaalde screen protector nog aan waarbij de vingerafdrukscanner nog goed werkt?
Niet de beste kwaliteit want krast vrij gemakkelijk, maar er zit er dus al 1 op en voldoet voor de eerste periode prima.
Klopt, hij is er ook nog op.PatrickPR schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:40:
[...]
Als je de S21 nieuw hebt aangeschaft zit er al een screenprotector op vanuit de fabriek.
Niet de beste kwaliteit want krast vrij gemakkelijk, maar er zit er dus al 1 op en voldoet voor de eerste periode prima.
Maar alvast voor de nabije toekomst handig als er mensen wat ervaringen hebben goed om te weten.
Omdat Samsung in al haar wijsheid weer voor een Curved Display koos, heb ik moeite een goed passende protector te hebben. De stock protector was idd vrij snel naar zijn grootje, en op advies van een toko voor een film gekozen die dan precies op de telefoon word gemaakt (met zo'n lasersnijmachine).
Maarrrrr al tijdens het plakken (wat hij voor me deed) werd duidelijk dat de randen (links en rechts) niet willen blijven zitten op die gebogen rand en inderdaad, nu weken verder zijn die helemaal los gekomen en zit er stof onder, geen gezicht dus.
Een curved glass protector raadde hij af omdat die met UV lijm vastgezet worden, doch alleen aan de randen (precies die curves dus) en daardoor zou zich stof onder de middensectie kunnen verzamelen. Dat wilde ik niet, maar nu zit ik alsnog met dit probleem, alleen dan aan de randen.
Mijn voorkeur gaat uit naar glas vanwege de hogere protectiegraad (mijn One Plus 2 heeft een keer een marmeren vloer gefaceplant en dat overleefd dankzij de glass protector) en het gladdere oppervlak (de film voelt rubberachtig).
Iemand een briljant idee?
Dat was bij mijn S10 toch veel handiger aan de zijkant.
Ik wil de beschermfolie van de fabrikant verwijderen en zelf een screenprotector gebruiken.
Hier lees ik in de reviews tegenstrijdige verhalen over de fingerprint-scanner bij verschillende producten. Nu heb je helaas ook vaan nep-reviews.
Dus ik ben benieuwd, heeft er iemand ervaring met een screen-protector waarbij de finger-print scanner goed blijft werken (na opnieuw instellen)?
Mag wel wat duurder zijn ook wat mij betreft.
Ik heb geen klagen van de standaard protector. Hij zit er bij mij al sinds dag 1 op (+1 jaar) en ziet er nog steeds vrij goed uit met minimaal krasjes. Draag zorg voor je toestel en dan valt dit allemaal best meePatrickPR schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:40:
[...]
Als je de S21 nieuw hebt aangeschaft zit er al een screenprotector op vanuit de fabriek.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik weet niet waar je die film hebt laten plaatsen, maar als het hem niet lukt op een curved display, dan naar een andere winkel gaan waar ze het wel goed kunnen... dat is ClearPlex waarschijnlijk en is 1 van de meest bestendige screenprotectors, en doet het juist heel goed op curved displays.HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:26:
Goed onderwerp, de screen protector. Heb ik nog wel wat gezeik mee/over.
Omdat Samsung in al haar wijsheid weer voor een Curved Display koos, heb ik moeite een goed passende protector te hebben. De stock protector was idd vrij snel naar zijn grootje, en op advies van een toko voor een film gekozen die dan precies op de telefoon word gemaakt (met zo'n lasersnijmachine).
Maarrrrr al tijdens het plakken (wat hij voor me deed) werd duidelijk dat de randen (links en rechts) niet willen blijven zitten op die gebogen rand en inderdaad, nu weken verder zijn die helemaal los gekomen en zit er stof onder, geen gezicht dus.
Een curved glass protector raadde hij af omdat die met UV lijm vastgezet worden, doch alleen aan de randen (precies die curves dus) en daardoor zou zich stof onder de middensectie kunnen verzamelen. Dat wilde ik niet, maar nu zit ik alsnog met dit probleem, alleen dan aan de randen.
Mijn voorkeur gaat uit naar glas vanwege de hogere protectiegraad (mijn One Plus 2 heeft een keer een marmeren vloer gefaceplant en dat overleefd dankzij de glass protector) en het gladdere oppervlak (de film voelt rubberachtig).
Wil je echt liever een glazen, ga dan voor die White Dohm alternatief (ben even de merk naam vergeten). Te koop bij aantal zaken die accessoires verkopen. Ik heb dat op meerdere toestellen gehad en echt nooit problemen met de randen gehad.
De white dome heeft excessieve shipping costs, maar het op bol verkrijgbare alternatief dat genoemd werd zou bij veel mensen issues met de fingerprints geven, en die vind ik al niet geweldig werken op dit toestel...jelleeelco schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet waar je die film hebt laten plaatsen, maar als het hem niet lukt op een curved display, dan naar een andere winkel gaan waar ze het wel goed kunnen... dat is ClearPlex waarschijnlijk en is 1 van de meest bestendige screenprotectors, en doet het juist heel goed op curved displays.
Wil je echt liever een glazen, ga dan voor die White Dohm alternatief (ben even de merk naam vergeten). Te koop bij aantal zaken die accessoires verkopen. Ik heb dat op meerdere toestellen gehad en echt nooit problemen met de randen gehad.
Ja, ik heb beide in gebruik en het werkt uitstekend samen. Ze zitten elkaar niet in de weg, heb wel een tip voor het plaatsten whitestone mocht je dit nog moeten doen. Let goed op de details als je het instructie filmpje volgt, sommige zijn maar heel kort in beeld maar wel essentieel. Bijvoorbeeld het afdekken van je luidspreker, is enkele seconden in beeld te zien maar wel van groot belang .maartenvosss schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:57:
@Juancho @swhnld
De Nudient cases en de WhiteStone Dome Glass protector lijken het meest aanbevolen te worden, weet iemand toevallig of deze ook goed samen passen?
Vingerafdruk werkt voor mijn gevoel iets minder accuraat ondanks instellen hoge gevoeligheid. Vaker last van niet herkennen vingerafdruk, maar het is verder goed te doen.
[ Voor 11% gewijzigd door ipje op 11-01-2022 11:29 ]
Super, bedankt voor je antwoord en de tip! Ik heb volgens mij nog nooit zoveel aan accessoires uitgegeven, ik hoop dat ik het de uitgave waard vind haha.ipje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:27:
[...]
Ja, ik heb beide in gebruik en het werkt uitstekend samen. Ze zitten elkaar niet in de weg, heb wel een tip voor het plaatsten whitestone mocht je dit nog moeten doen. Let goed op de details als je het instructie filmpje volgt, sommige zijn maar heel kort in beeld maar wel essentieel. Bijvoorbeeld het afdekken van je luidspreker, is enkele seconden in beeld te zien maar wel van groot belang .
Let nog effe op mijn aanvulling in de quote.maartenvosss schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:28:
[...]
Super, bedankt voor je antwoord en de tip! Ik heb volgens mij nog nooit zoveel aan accessoires uitgegeven, ik hoop dat ik het de uitgave waard vind haha.
Bij mij prima met Spigen hoesjes, Nudient heb ik geen ervaring mee, maar zal vergelijkbaar zijn schat ik.maartenvosss schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:57:
@Juancho @swhnld
De Nudient cases en de WhiteStone Dome Glass protector lijken het meest aanbevolen te worden, weet iemand toevallig of deze ook goed samen passen?
Voor vingerafdruk, ik heb de oude weggegoid en opnieuw ingeleerd na de screnprotector geplaatst te hebben, zonder extra gevoeligheid, en werkt prima.
Iemandcliors schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:11:
[...]
Ik wil de originele screenprotector vervangen (veel krassen) en zag op whitestone een 5 pack voor 14 $, met 30$ extra shipping.![]()
Iemand een goedkoper alternatief?
Doet samsung zelf de originele protector vervangen eventueel, want in principe ben ik tevreden met huidige (op krassen na)
Tikkeltje off-topic omdat deze discussie eigenlijk in de accessoires topic hoort, maar het zijn 2 dingen die hij door elkaar heeft gehaald. De "normale" screenprotectors hebben inderdaad alleen een lijmlaag aan de randen. Deze kunnen vrij eenvoudig losraken of stof aan de randen (bij de plakrand) verzamelen. UV screenprotectors daarentegen hechten wel over het gehele scherm omdat de installatie met vloeistof wordt uitgevoerd. Je hebt UV screenprotectors waarbij ook de vingerafdrukscanner werkend is. Zoek bijv. eens naar een Mocolo UV screenprotector, goedkoper dan Whitestone Dome, prima kwaliteit en vingerafdrukscanner blijft werkenHTT-Thalan schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:26:
Goed onderwerp, de screen protector. Heb ik nog wel wat gezeik mee/over.
..
Tip voor de volgende keer: berichten quoten, tekst selecteren en knippen, naar het accessoires topic gaan, plakken en daar onder je reactie zetten. En eventueel een topic report aanmaken van waar er niet in het juiste topic wordt gepost.
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 13-01-2022 09:46 ]
Weet ik niet, ik heb het PanzerGlass en dat bevalt me uitstekend. Vingeradruk werkt ook super snel, geen krassen en het past goed bij de Nudient cases die ik heb. Geen klachten over.maartenvosss schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:57:
@Juancho @swhnld
En is dat ook weer te verwijderen? Klinkt een beetje permanent.Hi-Sintar schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 01:30:
Tikkeltje off-topic omdat deze discussie eigenlijk in de accessoires topic hoort, maar het zijn 2 dingen die hij door elkaar heeft gehaald. De "normale" screenprotectors hebben inderdaad alleen een lijmlaag aan de randen. Deze kunnen vrij eenvoudig losraken of stof aan de randen (bij de plakrand) verzamelen. UV screenprotectors daarentegen hechten wel over het gehele scherm omdat de installatie met vloeistof wordt uitgevoerd. Je hebt UV screenprotectors waarbij ook de vingerafdrukscanner werkend is. Zoek bijv. eens naar een Mocolo UV screenprotector, goedkoper dan Whitestone Dome, prima kwaliteit en vingerafdrukscanner blijft werken
Niet permanent, kan gewoon verwijderd worden. Betreft vloeistof wat reageert op UV-licht en vervolgens een hechtlaag creëert, vergelijkbaar met de oude screenprotectors die zich op een vlak scherm vacuüm zogen. Die kan je ook vrij eenvoudig verwijderen, net als de UV screenprotectors.HTT-Thalan schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:53:
[...]
En is dat ook weer te verwijderen? Klinkt een beetje permanent.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eRsAOOI3EIwKWiYp4lRblUvH.png?f=user_large)
Ik heb bovenstaande dus voor mijn OP7 Pro maar dat zogenaamde "nylon gevlochten" vind ik ontzettend fijn vasthouden en veel minder gevoelig voor vlekken / lichaamsvetten / etc.
Is er een soortgelijke bumper case voor de Ultra? Heb al zitten kijken bij de Spigens van deze aarde maar no dice
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zoiets?MAX3400 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:24:
[Afbeelding]
Ik heb bovenstaande dus voor mijn OP7 Pro maar dat zogenaamde "nylon gevlochten" vind ik ontzettend fijn vasthouden en veel minder gevoelig voor vlekken / lichaamsvetten / etc.
Is er een soortgelijke bumper case voor de Ultra? Heb al zitten kijken bij de Spigens van deze aarde maar no dice
https://www.gsmpunt.nl/ho...a-hoesje-back-cover-zwart
Heeft iemand misschien een suggestie voor een alternatief. Ik kan helaas niks vinden zelf.
Zoals in de topic waarschuwing te lezen is hoort deze vraag in het accessoires topic thuis. Heb dit bericht dan ook verplaatst.
[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 01-02-2022 16:34 ]
Heb er 1 van Spigen proberen te plaatsen maar dat is niet gelukt.
Sorry die topicwaarschuwing had ik even gemistVrietje schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:24:
Even een kort vraagje, mijn vrouw is opzoek naar een in wezen een bookcase, die ook flinke bumpers heeft voor de S21 Fe, iets als de otterbox strada die ze nu voor de s9 heeft, echter is deze er dus niet voor de s21 FE.
Heeft iemand misschien een suggestie voor een alternatief. Ik kan helaas niks vinden zelf.
[Mbr]Zoals in de topic waarschuwing te lezen is hoort deze vraag in het accessoires topic thuis. Heb dit bericht dan ook verplaatst. [/]

Er zit vanuit Samsung al standaard een screen protector op die voor de meeste mensen prima voldoet.CryRaven schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:55:
Weet iemand een goede screen protector voor de S21 Fe?
Was gister wat drukjes maar die had ik gemist; is besteld en morgen in huis
Ik ben best gecharmeerd van de "huismerk" Mediamarkt. Die worden op maat gesneden voor je. Ze voelen wel wat "dik" en "sticky" aan.CryRaven schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:55:
Weet iemand een goede screen protector voor de S21 Fe?
Ook op de FE? Ik meende gelezen te hebben dat dat bij deze ontbrak.Telesto schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 17:30:
[...]
Er zit vanuit Samsung al standaard een screen protector op die voor de meeste mensen prima voldoet.
Wil je ff laten weten wat je er van vindt? Lijkt me wel een mooie toevoeging bij de nudient covers die ik heb.MAX3400 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 17:30:
[...]
Was gister wat drukjes maar die had ik gemist; is besteld en morgen in huis
Bij de eerste krijg je geen kabeltje erbij en bij de tweede welMaj-Maj schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:50:
Vraag: ik wil een fast charger kopen voor mijn S21. Ik zie online de EP-TA800NBEGEU en EP-TA800XBEGWW. Weet iemand wat en of er een verschil is tussen deze chargers?
Oke, vandaag binnen. Het is een mooie case en past goed om de Ultra. De dikte laat iets te wensen over; gevoelsmatig is de bumpercase ietsjes dikker dan van mijn OP7. Maar, materiaal voelt erg fijn en de geweven kant is netjes afgewerkt en voelt ook "stroef" genoeg.Juancho schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 18:27:
[...]
Wil je ff laten weten wat je er van vindt? Lijkt me wel een mooie toevoeging bij de nudient covers die ik heb.
Het zal echt mm-werk zijn maar zowel camera-eiland als scherm netjes vrij als je de telefoon op een vlakke ondergrond legt. Oppassen maar het voldoet.
Bij GSMPunt besteld; voor die 12 Euro afgerond, zeker een case waar je waar voor je geld krijgt.
De ene is zonder, de ander met kabel?Maj-Maj schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:50:
Vraag: ik wil een fast charger kopen voor mijn S21. Ik zie online de EP-TA800NBEGEU en EP-TA800XBEGWW. Weet iemand wat en of er een verschil is tussen deze chargers?
/edit: wat @LukeS zegt
Oke ik voel me nu heel dom haha!LukeS schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:54:
[...]
Bij de eerste krijg je geen kabeltje erbij en bij de tweede wel

Thanks! Ik heb zelf de s21 en een paar prachtige nudient covers. Die zitten juist super mooi en straks om de telefoon en zijn echt skinny om zo maar te zeggen. Ik ben zelf totaal niet van de wat dikkere covers, vind ik helemaal niks. Dus is het wel echt fors dikker of is het minimaal?MAX3400 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:55:
[...]
Oke, vandaag binnen. Het is een mooie case en past goed om de Ultra. De dikte laat iets te wensen over; gevoelsmatig is de bumpercase ietsjes dikker dan van mijn OP7. Maar, materiaal voelt erg fijn en de geweven kant is netjes afgewerkt en voelt ook "stroef" genoeg.
Het zal echt mm-werk zijn maar zowel camera-eiland als scherm netjes vrij als je de telefoon op een vlakke ondergrond legt. Oppassen maar het voldoet.
Bij GSMPunt besteld; voor die 12 Euro afgerond, zeker een case waar je waar voor je geld krijgt.
Denk dat ik anders de blauwe ook eens ga bestellen. Terugsturen kan natuurlijk altijd.
Maar idd, terugstueen kan altijd en de verpakking heeft geen seal of andere "lastige" zaken dichtgeplakt.
/Edit: Dux is multilayer en "woven"; Nudient is poly single layer; denk dat dat echt een verschil maakt.
[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 02-02-2022 19:06 ]
Je bedoelt in de zin van dat die Dux dan toch wel een fors stukje dikker is? Dan skip ik die ff want daar wil ik eigenlijk niet of nauwelijks op inleveren. Ik ben al blij dat ik eindelijk een hoesje gevonden heb, Nudient, die perfect past voor wat ik graag wil met een coverMAX3400 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:01:
@Juancho ik vermoed dat Nudient idd strakker ziet/past. Zeker als ik zo naar plaatjes kijk.
Maar idd, terugstueen kan altijd en de verpakking heeft geen seal of andere "lastige" zaken dichtgeplakt.
/Edit: Dux is multilayer en "woven"; Nudient is poly single layer; denk dat dat echt een verschil maakt.
Even van YT gejat (Nudient video):Juancho schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:26:
[...]
Je bedoelt in de zin van dat die Dux dan toch wel een fors stukje dikker is?
/f/image/xzmqOeL2DS8vAQt2qseQ3w0w.png?f=fotoalbum_large)
De Dux is dusdanig dikker dat de hele achterkant gelijk/flush met het camera-eiland ligt. En dan nog 0.5mm erbij voor de bescherming.
Ah ja dat is dan wel een significant verschil qua dikte. Want zoals je ziet, Nudient heeft alleen rondom het camera eiland een minimale verhoging zodat het beschermt is. Iets wat je overigens amper ziet/voelt. Dat maakt die cover denk ik ook zo bijzonder/speciaal ten opzichte van al die anderen. Dunner/strakker dan Nudient ga je denk ik niet vinden.MAX3400 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:31:
[...]
Even van YT gejat (Nudient video):
[Afbeelding]
De Dux is dusdanig dikker dat de hele achterkant gelijk/flush met het camera-eiland ligt. En dan nog 0.5mm erbij voor de bescherming.
Dan laat ik het maar zo, ik kan wel altijd een request inschieten bij Nudient natuurlijk of ze zo'n mooi geweven cover kunnen maken
Extra kabels koop ik altijd bij Alie van het merk UgreenMaj-Maj schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:15:
Vraagje: welke kabel gebruiken jullie voor bij de Samsung USB C lader? Ik wil graag een wat langere kabel van 1.5m+, ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Heb niet zoveel zin om hiervoor de hoofdprijs te betalen, maar zou natuurlijk wel graag een goede betrouwbare kabel willen.
Ugreen of Blitzwolf.Maj-Maj schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:15:
Vraagje: welke kabel gebruiken jullie voor bij de Samsung USB C lader? Ik wil graag een wat langere kabel van 1.5m+, ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Heb niet zoveel zin om hiervoor de hoofdprijs te betalen, maar zou natuurlijk wel graag een goede betrouwbare kabel willen.
Ik haal altijd extra kabels van Anker bij Amazon.Maj-Maj schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:15:
Ik wil voorkomen dat het niet gaat passen
Heeft iemand ervaring hiemee en een tip welke screenprotector het beste gaat passen?
@schumi2004 Goedemorgen F1 fanschumi2004 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:33:
Vandaag een Spigen Slim Armor CS hoesje voor mijn vrouw haar toestel (s21+) binnen gekregen.
(ze wilde graag pasjes bij haar toestel kunnen hebben)
En zoals verwacht van Spigen is dit een hele nette bescherming. Het zal echter nog wel een uitdaging worden een bijpassende gehard glas screen protector te vinden want de bestelde iCall screen protector had en een lelijke zwarte rand erom zitten en was net een tandje te groot voor het hoesje.
Draadloos opladen werkte helaas niet (meer), ook niet zonder pasjes.
Of het licht aan de lader (zit in een houten plankje verwerkt) of het hoesje belemmerd dit maar volgens de beschrijving van Spigen zou het wel moeten werken.
Er passen overigens 3 pasjes in en dan zijn ze er nog soepel uit te halen.
Hier wat foto's van het hoesje:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
UPDATE/
Wireless charging werkt klaarblijkelijk wel, inclusief pasjes in de case.![]()
Waarom deze initieel niet leek te werken (geen zichtbaar signaal dat hij aan laden was) is mij een raadsel.
Uiteindelijk is het deze geworden:kuwerti schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:14:
[...]
@schumi2004 Goedemorgen F1 fan. mag ik misschien vragen welke screenprotector je uiteindelijk hebt gekocht voor de S21+ en hoe deze bevalt?
https://www.amazon.nl/dp/B08P4VBFJS
Mede doordat zo'n beetje alle glas screenprotectors je fingerprint scan functie "stuk" maakte ook met gevoeligheid op hoog.
Deze zijn wel super easy aan te brengen.
ok, dank je wel! bevalt deze goed? is folie niet te 'stroef'?schumi2004 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:58:
[...]
Uiteindelijk is het deze geworden:
https://www.amazon.nl/dp/B08P4VBFJS
Mede doordat zo'n beetje alle glas screenprotectors je fingerprint scan functie "stuk" maakte ook met gevoeligheid op hoog.
Deze zijn wel super easy aan te brengen.
Nee werkt prima. Lijkt wel iets minder dik als die van fabriek af.kuwerti schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:33:
[...]
ok, dank je wel! bevalt deze goed? is folie niet te 'stroef'?
Hij past ook prima met een bumper case.
Heb lange tijd zonder hoesje gedaan, maar wil dus iets wat niet zo dik is en iets aan bescherming biedt maar hoeft niet meteen bouwvakker proof te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 05-03-2022 14:04 ]
Ik kon het toch niet laten en heb deze cover ook maar eens besteld. Ziet er idd mooi en sjiek uit. Keertje wat anders met zo'n achterkant van gevlochten nylon. Wat ik gelijk wel apart vond is dat deze gladder aanvoelt dan de Nudient die juist een gladde achterkant heeft qua gevoel. Maar die glijd minder snel uit je hand dan deze van Fino. Ik had juist andersom verwacht. Verder voelt het idd net iets dikker (je gaf al aan dat het minimaal is, maar wel iets dikker). Maar het valt iig niet zo op. Ik heb de blauwe genomen en vind het wel jammer dat de zijkanten van deze cover zwart zijn. Dat maakt de telefoon zo liggen heel donker terwijl de hoesjes van Nudient in zijn geheel dezelfde kleur heeft. Was mooier geweest als die van Fino rondom het nylon deel ook dezelfde blauw/grijze kleur had. Over de kleur gesproken... Ik had de blauwe besteld maar nou niet bepaald zeggen dat het blauw is. Beetje gek. En daarnaast jammer dat het geen magneet is aangezien ik een pasjeshouder heb (ook van Nudient) en die blijft er nu niet handig en fijn aan vast zitten.MAX3400 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:55:
[...]
Oke, vandaag binnen. Het is een mooie case en past goed om de Ultra. De dikte laat iets te wensen over; gevoelsmatig is de bumpercase ietsjes dikker dan van mijn OP7. Maar, materiaal voelt erg fijn en de geweven kant is netjes afgewerkt en voelt ook "stroef" genoeg.
Maar ok, voor dat geld een prima toevoeging om eens af te wisselen
:strip_exif()/f/image/2OqxAUKcs5Ajch8LsXArqIRT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MxXE8ITqYDcqjvlgQZWIpBnQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/POh3AGexT8k8sbLoRTe50lQQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ydkHc1CFjmEWBknOE8hGoNNE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Juancho op 12-03-2022 17:35 ]
Zat vol met krassen en heeft uitstekend z'n werk gedaan.
Graag zou ik dezelfde willen, kan dat gewoon bij een samsung winkel geregeld worden, iemand hetzelfde gehad?
https://nl.aliexpress.com...html?gatewayAdapt=glo2nld
maar dan graag bij een Nederlandse winkel. Ik kan het echter nergens vinden. Iemand nog tips? Liefst ook gewoon een houder waar evt. andere telefoons in kunnen dan alleen de S21.
Als je googelt op 'autolader qi' dan vind je best wat resultaten. Bij bol.com zie ik best wat resultaten die volgens mij overeenkomen met wat je zoekt.Juancho schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 23:09:
Ik ben op zoek naar een wirelesss sigaretten telefoon houder voor mijn S21 zoals deze:
https://nl.aliexpress.com...html?gatewayAdapt=glo2nld
maar dan graag bij een Nederlandse winkel. Ik kan het echter nergens vinden. Iemand nog tips? Liefst ook gewoon een houder waar evt. andere telefoons in kunnen dan alleen de S21.
Nu dacht ik een bookcase hoesje te nemen, maar krijg op veel sites een beetje een ali express gevoel erbij. Wat is nou een goed merk daarvoor? Deze leek mij bijvoorbeeld wel wat https://www.smartphonehoe...y-s21-fe-donkerblauw.html
Als ik er niet uitkom met die bookcase hoesjes gaat er waarschijnlijk een Spigen Rugged Armor hoesje omheen met een screenprotector erop. Ook al heb ik niet echt ervaring met screen protectors.
De telefoon gebruik ik met de Samsung clear view cover met als resultaat een scherm vol krassen...
Ik wil de screenprotector vervangen voor een Whitestone Dome Glass protector.
Heeft iemand ervaring met deze screenprotector in combinatie met de clear view cover?
Krijg ik net zo snel weer krassen of is deze screenprotector beter?
Ik heb hele goede ervaringen (in het verleden...) met getemperd glas. Ik heb wel eens een nieuw, duur toestel van ±1 meter plat op marmer laten vallen (vergelijkbaar dus). De glaslaag was aan duizend gruzelementen maar het toestel had geen krásje.swhnld schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 21:47:
[...]
Ja, dat doet auw. Als het je troost, je bent niet de eerste en zult ook niet de laatste zijn. Victus glas is sterker voor krassen maar niet onbreekbaar helaas. Bumperhoesje en screen protector maar overwegen na reparatie?
De enige reden dat het er bijna de S21 Ultra nog niet op zit is omdat ik nog maar één dealer in de buurt heb gevonden die überhaupt glas doet en die adviseert het niet omdat alleen maar aan de rand verlijmd worden, en dan krijg ik allemaal stof onder het glas.
Nieuw scherm erin en hij is weer als nieuw... en zal dan wel een screenprotector erbij nemen.
Glazen screenprotectors hebben bij mij al 2x een scherm gered. Bovendien voelen ze fijner aan en gaan langer mee. Jammer dat ze slecht samengaan met in het scherm ingebouwde vingerafdrukscanners, zoals bij Samsung.HTT-Thalan schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 21:59:
[...]
Ik heb hele goede ervaringen (in het verleden...) met getemperd glas. Ik heb wel eens een nieuw, duur toestel van ±1 meter plat op marmer laten vallen (vergelijkbaar dus). De glaslaag was aan duizend gruzelementen maar het toestel had geen krásje.
De enige reden dat het er bijna de S21 Ultra nog niet op zit is omdat ik nog maar één dealer in de buurt heb gevonden die überhaupt glas doet en die adviseert het niet omdat alleen maar aan de rand verlijmd worden, en dan krijg ik allemaal stof onder het glas.
Ik heb de whitestone dome screen protector en Spigen Liquid Air hoesje. Werkt goed tot dusver. Heb ook nog een Spigen tough armor hoesje maar die maakte het toestel lomper.Dan Stark schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:24:
Ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn Samsung S21 FE. Heb voor mijn vorige telefoons eigenlijk altijd het hoesje van de fabrikant gehad.
Als ik er niet uitkom met die bookcase hoesjes gaat er waarschijnlijk een Spigen Rugged Armor hoesje omheen met een screenprotector erop. Ook al heb ik niet echt ervaring met screen protectors.