Een random USB-C hub met PD (power delivery) zal wel werken waarschijnlijk. Telefoon oplader snoertje er aan en ook de externe SSD eraan.FJVersteeg schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:20:
Met hulp van het forum mijn probleem bijna opgelost, dank jullie wel. Mijn portable 1 tb m2 stick wordt niet gezien door mijn s21U omdat er te weinig power uit de usb-c poort komt om de 1tb te voeden. Iemand een idee om de 1tb m2 stick te voorzien van power terwijl die in de s21 zit?
Grappig zeg, nooit aan gedacht. Koppel net de telefoon even aan mij G2 Thunderbolt dock die normaal voor de werk laptop is.... Meteen telefoon met ethernet verbonden, geluid via de soundbar, laadt op, en een berg aan usb-a en -c poorten beschikbaar. Via adaptertje kan er inderdaad een grote SATA SSD gekoppeld, werkt perfect. Hij ziet alleen de monitor niet die ook via HDMI aan het dock hangt. Leuk speelgoedswhnld schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:44:
[...]
Zeker, een dock gebruiken waar je een voeding op kan aansluiten.
categorie: Docking stations
Zelf weet ik dat het werkt met de HP G5:
uitvoering: HP USB-C G5 Essential Dock
Maar ik heb ook ergens een goedkopere draagbare versie waar de telefoon ook aan werkt, maar weet het merk zo niet.
Sinterklaas wil bier !