• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-11 11:51
Om nog even in te haken op het 4G/5G. Ik heb 5G eigenlijk uitgezet omdat ik het gevoel had dat mijn S21 Ultra met 5G aan veel hoger in het batterijverbruik zat.

Lijkt me uiteraard logisch, maar hoeveel scheelt dit nou eigenlijk? Op het internet lees ik 20%, maar die waardes zag ik dan weet niet. Daarnaast staat daar ook dat dit puur komt door de chip en niet door het aan of uit staan van 5G. Iemand enig idee?

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11 23:49
Vandaag toch maar weer voor een Samsung telefoon gegaan en het is deze geworden. Ik heb al een tijd lang de OnePlus Nord, maar ik kan maar niet echt wennen en daarbij mis ik toch wel weer een Samsung telefoon. Eigenlijk heb ik altijd al merendeels Samsung telefoons gehad, maar ik wilde destijds een iets goedkopere maar toch mis ik het wel weer. Dus als het meezit heb ik morgen deze binnen :)
AlxRoelofs schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:51:
Om nog even in te haken op het 4G/5G. Ik heb 5G eigenlijk uitgezet omdat ik het gevoel had dat mijn S21 Ultra met 5G aan veel hoger in het batterijverbruik zat.

Lijkt me uiteraard logisch, maar hoeveel scheelt dit nou eigenlijk? Op het internet lees ik 20%, maar die waardes zag ik dan weet niet. Daarnaast staat daar ook dat dit puur komt door de chip en niet door het aan of uit staan van 5G. Iemand enig idee?
Als 5g niet beschikbaar is zal de telefoon er constant naar zoeken, en dat kost extra batterij, maar is de dekking er wel, zou het op deze telefoons niet uitmaken.
Er komt in de toekomst 5g op hoge frequenties, mmWave, en telefoons die dat ondersteunen zullen bij hoog data verbruik ook meer energie verbruiken.

• Batch
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 09:43
NukaWorldNL schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:12:
Vandaag toch maar weer voor een Samsung telefoon gegaan en het is deze geworden. Ik heb al een tijd lang de OnePlus Nord, maar ik kan maar niet echt wennen en daarbij mis ik toch wel weer een Samsung telefoon. Eigenlijk heb ik altijd al merendeels Samsung telefoons gehad, maar ik wilde destijds een iets goedkopere maar toch mis ik het wel weer. Dus als het meezit heb ik morgen deze binnen :)
Wat vond je tegenvallen aan de OnePlus Nord? Had je specifieke problemen?
NukaWorldNL schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:12:
Ik heb dezelfde keuze gemaakt. Niet dat de Nord echt slecht was, maar de Samsung is net iets beter opgepoetst, krijgt vaker beveiliging updates, langere ondersteuning, en minder problemen met de software. Wel wat meer overhead met de Samsung Galaxy Store, maar die stoort niet echt.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb eerder spijt gehad van mijn S21... :X dacht dat het een mooie upgrade was van m'n Mate 10 Pro... maar zonde van m'n geld achteraf.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Voor AA zou de problemen met de s21 wordrn opgelost.
Zou mooi zijn na 6 maand om eindelijke een snelle AA te hebben.

https://www.autoevolution...-android-auto-163132.html

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-11 13:23
Meerdere mensen hier die Gboard gebruiken ?
Bij mij is de haptic feedback bij het typen erg onregelmatig. Gaat van de ingestelde Gboard feedback naar een wat hardere feedback.
Dit is zeer irritant.

Meerdere mensen die dit merken ?

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Al enig zicht op de juni update voor de s21(plus). Laat best wel op zich wachten.

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sinds vandaag blijft er bij mij een locatie icoontje zichtbaar in de notificatiebalk. Iemand anders hier ook last van?

Ik heb geen apps lopen die de locatie opvragen en bijna alle apps hebben bij de machtiging voor locatie toegang bij gebruik of geen toegang/ vragen bij gebruik.
Het lijkt op dit moment dat het geen tot nauwelijks invloed heeft op de batterij.
nielsjo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:10:
Al enig zicht op de juni update voor de s21(plus). Laat best wel op zich wachten.
Samsung had na een bug opnieuw een release gedaan las ik, en dan is het gewoon afwachten tot die komt. Een maand is onze regio vroeg, andere maand laat.
Gismo1979 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:40:
Sinds vandaag blijft er bij mij een locatie icoontje zichtbaar in de notificatiebalk. Iemand anders hier ook last van?

Ik heb geen apps lopen die de locatie opvragen en bijna alle apps hebben bij de machtiging voor locatie toegang bij gebruik of geen toegang/ vragen bij gebruik.
Het lijkt op dit moment dat het geen tot nauwelijks invloed heeft op de batterij.
Idem hier, zie de app ook niet bij laatste locatie verzoeken, dus zal een systeem app zijn. Gisteren wel updates uit de Galaxy Store gehad.

• marcelmg2
  • Laatst online: 00:18
Hier ook ineens het lokatie symbool permanent in de balk. En ook het BT symbool. Kon me niet herinneren dat die er ook altijd stond. Heb BT altijd aan ivm. mijn smartwatch.

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
marcelmg2 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:57:
Hier ook ineens het lokatie symbool permanent in de balk. En ook het BT symbool. Kon me niet herinneren dat die er ook altijd stond. Heb BT altijd aan ivm. mijn smartwatch.
Had hem hier ook continu staan, na een herstart heb ik m nog niet voorbij zien komen :w

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11 17:09
Gismo1979 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:40:

Op mijn Note 10+ heb ik dit ook inderdaad sinds vandaag.

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Bij deze een vraag over de S21 ultra en het bereik/signaal/receptie ervan.
Heb je altijd vol bereik en merk je dat je beter bereik hebt tov je vorige telefoon?

Heb momenteel een A70 en het bereik is echt belabberd (vergeleken met een S7 edge welke bijv. 3 streepjes (4g) gaf, kreeg ik op dezelfde locatie geen signaal op de A70)

Volgens deze pagina (https://smartphonesrevealed.com/phones-with-best-antenna/) zou de antenne / bereik goed moeten zijn op de S21 ultra, maar ik vraag het hier toch nog maar eens voor de echte gebruikers ervaringen.

Alvast dank!
ZOMERZON schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:48:
Heb je altijd vol bereik en merk je dat je beter bereik hebt tov je vorige telefoon?

Heb momenteel een A70 en het bereik is echt belabberd (vergeleken met een S7 edge welke bijv. 3 streepjes (4g) gaf, kreeg ik op dezelfde locatie geen signaal op de A70)

Volgens deze pagina (https://smartphonesrevealed.com/phones-with-best-antenna/) zou de antenne / bereik goed moeten zijn op de S21 ultra, maar ik vraag het hier toch nog maar eens voor de echte gebruikers ervaringen.

Alvast dank!
Ik heb geen signaal problemen tot dusverre op mijn Ultra.

• Swurgin
Swurgin schreef op maandag 14 juni 2021 @ 22:11:
Meerdere mensen hier die Gboard gebruiken ?
Bij mij is de haptic feedback bij het typen erg onregelmatig. Gaat van de ingestelde Gboard feedback naar een wat hardere feedback.
Dit is zeer irritant.

Meerdere mensen die dit merken ?
Niemand ???

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

• Gismo1979
  • Niet online
Ik gebruik geen Gboard. Kan je er niet mee helpen.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
5G maar weer uitgezet
Batterij ging echt super snel. Iedere dag zeker één keer extra laden. Werk thuis dus 5G gebruik ik nu nog zelden. Wel jammer dat het zo'n energie slurper is.

• Gismo1979
  • Niet online
nielsjo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:10:
Dat ze maar even wachten met deze update. De derde versie is alweer in de maak... Iets met overheating van de eerdere updates.

https://www.sammobile.com...fixes-device-overheating/

[ Voor 3% gewijzigd door Gismo1979 op 17-06-2021 10:03 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
Gismo1979 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:03:
[...]

Dat ze maar even wachten met deze update. De derde versie is alweer in de maak... Iets met overheating van de eerdere updates.

Had gisteren in 1x dat het scherm erg donker werd in de zon, eenmaal afgekoeld ging hij weer terug naar de normale brightness... was wel met de mei update nog. Scherm zal wel te heet zijn geworden? maar je ziet dus bijna niks meer als hij dat doet :X

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:14
Gismo1979 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:03:
[...]

Die oververhitting en snel leeglopen kan ik wel bevestigen met de tweede juni update. Maar snel naar de derde gaan dan.

Just here for the fun

• boerentractor
  • Laatst online: 26-05-2024
Dag mede Tweakers, Ik heb sinds enkele weken dat mijn s21 ultra extreem warm aanvoelt en en zelfs gedeeltelijk uitvalt of niet meer reageert op mijn aanrakingen. ( zie screenshot)

Verder is het belangrijk te vermelden, dat het vaak binnenhuis gebeurd en nooit tijdens het opladen van het toestel. Hebben meer mensen hier last van en (zo ja ). Wat zouden jullie mij adviseren, contact opnemen met Samsung?

Geniet nog van het zonnige weer:)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSBrTS_lWD7_BBtFtaL2gzKeaUY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/brQe9m1t48rizfoUGYVRAs3Z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door boerentractor op 17-06-2021 16:23 ]

boerentractor schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:22:
Dag mede Tweakers, Ik heb sinds enkele weken dat mijn s21 ultra extreem warm aanvoelt en en zelfs gedeeltelijk uitvalt of niet meer reageert op mijn aanrakingen. ( zie screenshot)

Verder is het belangrijk te vermelden, dat het vaak binnenhuis gebeurd en nooit tijdens het opladen van het toestel. Hebben meer mensen hier last van en (zo ja ). Wat zouden jullie mij adviseren, contact opnemen met Samsung?

Geniet nog van het zonnige weer:)[Afbeelding]
Als je de laatste 2 pagina's van dit topic terugleest zie je dat het een bekende bug is. Er is een software update voor in de maak.

Verder algemeen, houd toestel uit zonlicht en binnen netwerk bereik. En maak een back-up voor het geval dat.

In plaats van wachten op de software update kun je proberen het toestel naar fabrieksinstellingen terug te zetten.

• Gismo1979
  • Niet online
Het notificatiesymbool werkt hier weer zoals het hoort. Is nu niet meer continu actief :*)

• ZOMERZON

ZOMERZON

Alvast dank!
Ter aanvulling

Even rondgekeken en zie inderdaad dat de receptie / signaal op de S21 ultra ook niet al te best is.
https://eu.community.sams...nal-strength/td-p/2951550
en
https://eu.community.sams...-than-an-s10/td-p/2802129

Weet niet of er andere mensen zijn die bij Vodafone zitten en hetzelfde probleem constateren?
Twijfel nu om dan niet de ultra meer te halen, maar bijv. de S21+ , zelfde kwaliteit en goedkoper (of toch een note 20 ? )

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 15:15
Ik zit bij Vodafone maar heb eigenlijk geen last van slechte receptie, al let ik er niet echt op. Als ik in de auto rijd dan valt mijn muziek in ieder geval nooit weg (streaming via 4/5G). Ik woon in de omgeving van Breda.

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:25

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

ZOMERZON schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:08:
[...]

Ter aanvulling

Even rondgekeken en zie inderdaad dat de receptie / signaal op de S21 ultra ook niet al te best is.
en

Weet niet of er andere mensen zijn die bij Vodafone zitten en hetzelfde probleem constateren?
Twijfel nu om dan niet de ultra meer te halen, maar bijv. de S21+ , zelfde kwaliteit en goedkoper (of toch een note 20 ? )
Heb de Ultra met Vodafone (5G bewust uitgezet), maar nul issues met receptie/ontvangst tot nu toe. Heel wat meer issues met mijn zakelijke iPhone XR op dat front.

• CyberJohn
ZOMERZON schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:08:
[...]

Ter aanvulling

en

Heb hier zowel T-Mobile als Vodafone op mijn S21 Ultra. En heb met beide SIMs prima bereik. Waar ik met T-Mobile geen 5G ontvang in mijn wijk. Heb ik dat met Vodafone eigenlijk altijd.

• ZOMERZON

ZOMERZON

Dank voor de bevindingen, dit klinkt in ieder geval dan wel bemoedigend

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 14:36
Ik heb de laatste weken last van ontzettend traag draadloos laden, ik heb de originele Samsung dual charger en waar ik vroeger van 20 naar 80 procent ging in zo'n anderhalf uur mag ik blij zijn als die nu een procent of 20 kan laden in 1 uur. Hij geeft wel gewoon de oude tijdsindicatie aan (ongeveer 2 uur tot vol maar als ik hem 2 uur laat liggen is het nog niet eens in de buurt van vol. Draadloos snel laden staat in de opties gewoon aan en wanneer ik hem via de 25w lader aan de kabel hang is die wel snel vol. Iemand hier ook last van of moet ik denken aan een probleem met de lader zelf?

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-11 23:28
Brotuck schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:13:
[...]

Zie plaatje (achter CSC), overigens is er weer een nieuwere release uit in thailand. Overigens is het dezelfde ROM die ook in NL zal uitkomen. Als Samsung tenminste niet nog ergens een update maakt.

[Afbeelding]

Voor meer info over deze tweede update in Juni kijk ff hier:
https://www.sammobile.com...ts-second-update-in-june/
@Brotuck ik heb die THL update gedownload en heb alleen de home_csc in odin aangeklikt, en daarna op start geklikt, na een aantal seconden kwam er PASS te staan in het groen en herstartte mijn telefoon. Lijkt allemaal prima te doen, maar als ik naar instellingen - software update ga en daar check of er een nieuwe update is, zegt ie dat ik naar servicecenter moet :(
Heb ik iets fout gedaan? Had ik ook de BL AP en CP moeten doen?

EDIT: Al opgelost. FF beetje gegoogled en BL, AP en CP ook geflashed. Samen met Home_CSC. Nu alles ok. :)

[ Voor 4% gewijzigd door r_buren op 18-06-2021 21:27 ]

• Gismo1979
  • Niet online
LordLynx schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:16:
Ik heb de laatste weken last van ontzettend traag draadloos laden, ik heb de originele Samsung dual charger en waar ik vroeger van 20 naar 80 procent ging in zo'n anderhalf uur mag ik blij zijn als die nu een procent of 20 kan laden in 1 uur. Hij geeft wel gewoon de oude tijdsindicatie aan (ongeveer 2 uur tot vol maar als ik hem 2 uur laat liggen is het nog niet eens in de buurt van vol. Draadloos snel laden staat in de opties gewoon aan en wanneer ik hem via de 25w lader aan de kabel hang is die wel snel vol. Iemand hier ook last van of moet ik denken aan een probleem met de lader zelf?
Even een open deur intrappen :*) :*) 8)7 : je legt de telefoon toch wel op de goede pad?

Gebruik je een hoesje? Telefoon al eens herstart? Heb je een mogelijkheid om de telefoon op een andere draadloze lader te testen?

Anders lijkt me dat de oplader een probleem heeft. Heb je nog garantie?

[ Voor 20% gewijzigd door Gismo1979 op 18-06-2021 21:20 . Reden: Andere opties had je al geprobeerd (film kijken en lezen gaat niet samen) ]

Initieel zou ik zeggen, 1 lader werkt wel, de andere werkt niet, dus lader kapot, maar de ene lader is draadloos, de ander niet, dus enige optie is andere draadloze lader te testen. Misschien morgen naar de MediaMarkt of andere winkel met testopstelling en je telefoon op een draadloze lader aldaar leggen?

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 14:36
Gismo1979 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:15:
[...]

Even een open deur intrappen :*) :*) 8)7 : je legt de telefoon toch wel op de goede pad?

Gebruik je een hoesje? Telefoon al eens herstart? Heb je een mogelijkheid om de telefoon op een andere draadloze lader te testen?

Anders lijkt me dat de oplader een probleem heeft. Heb je nog garantie?
Haha, ja de telefoon ligt goed, ik laad al 3 jaar draadloos. Ook geen garantie meer natuurlijk (kreeg deze lader destijds gratis bij de Galaxy Watch). Restart ook al geprobeerd. Ik heb wel de mogelijkheid om bij een vriend hem op te laden, zal eens vragen of ik daar het weekend even kan komen buurten.....
swhnld schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:29:
[...]

Initieel zou ik zeggen, 1 lader werkt wel, de andere werkt niet, dus lader kapot, maar de ene lader is draadloos, de ander niet, dus enige optie is andere draadloze lader te testen. Misschien morgen naar de MediaMarkt of andere winkel met testopstelling en je telefoon op een draadloze lader aldaar leggen?
Het vervelende van een winkel is dat je hem dan echt wel een tijdje moet laten liggen, volgens de indicatie laadt ie gewoon met normale snelheid alleen doet die dat dus niet.....

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:04
Nu je het zegt, lijkt bij mij ook het geval te zijn.
Ik heb verschillende laders waarbij het zo is.. wel geen reboots gedaan sinds vorige update (37 dagen uptime). De volgende update komt eraan, dus dan eens zien.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Alvast dank!
Nee, ontvangst is juist slechter tov mijn S8+ en die was al niet geweldig. Bij een wat zwakker signaal, schakelt ie snel terug naar bv. 3G, 3G+. Op zich niet zo erg, maar hij blijft vervolgens hangen op deze lage snelheid. Meer dan eens moet ik alle verbindingen handmatig verbreken, en opnieuw weer activeren om bv. weer 4G+ te halen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Brotuck
r_buren schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:44:
[...]

@Brotuck ik heb die THL update gedownload en heb alleen de home_csc in odin aangeklikt, en daarna op start geklikt, na een aantal seconden kwam er PASS te staan in het groen en herstartte mijn telefoon. Lijkt allemaal prima te doen, maar als ik naar instellingen - software update ga en daar check of er een nieuwe update is, zegt ie dat ik naar servicecenter moet :(
Heb ik iets fout gedaan? Had ik ook de BL AP en CP moeten doen?

EDIT: Al opgelost. FF beetje gegoogled en BL, AP en CP ook geflashed. Samen met Home_CSC. Nu alles ok. :)
Mooi dat het is opgelost. Heb je nu G998BXXU3AUF6 ?

Dat is de derde build van Juni.
Zo niet dan even DBT gebruiken bij de download.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFRi4DFbpE9c8fCVvz7d1ytF-sU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O1GVWRlSg0fYQ1oZ0ep67RDl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Brotuck op 19-06-2021 09:09 ]

Just here for the fun

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:00
afgelopen week was ik ff een midweekje weg...
als ik navigeer via google maps ... en het scherm valt uit/gaat naar zwarte .... dan krijg ik na een paar seconden "gps signaal verloren"

is dit normaal of?

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-11 16:52

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Gisteren OTA the AUF6 binnengekregen :)

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
Priyantha Bleeker schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:31:
Gisteren OTA the AUF6 binnengekregen :)
Net handmatig maar gedaan met Odin 😁.

Samsung Flip 7

Aggressor schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:29:
afgelopen week was ik ff een midweekje weg...
als ik navigeer via google maps ... en het scherm valt uit/gaat naar zwarte .... dan krijg ik na een paar seconden "gps signaal verloren"

is dit normaal of?
Zit in je energie instellingen waarschijnlijk, maps mag niet in de achtergrond draaien.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:00
swhnld schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:01:
[...]

Zit in je energie instellingen waarschijnlijk, maps mag niet in de achtergrond draaien.
Maps stond tussen de sluimerstand apps...
Dan zal het zijn denk ik. Bedankt

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:56
Hebben andere ook problemen met de snelheid van het opladen? Die van mij lijkt veel trager

• Brotuck
vbandr84 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:56:
Hebben andere ook problemen met de snelheid van het opladen? Die van mij lijkt veel trager
Vorige week wel tijdens de hitte, toestel bleef ook warm. Laadtijd was toen dramatisch.
Nu geen enkel probleem meer.

Just here for the fun

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:56
En het beeldscherm is bijna niet te lezen als ik buiten in de zon loop....

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:46
Kreeg net een update voor mijn snapdragon import S21 Ultra binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vk7aO9RIEs0W7R9Y2oLhopCl34=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IO6o9svIVavdVSUpGJPlbfoT.png?f=fotoalbum_large

XPENG G9 Performance 2024

• ArcticWolf
  • Niet online
vbandr84 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:59:
En het beeldscherm is bijna niet te lezen als ik buiten in de zon loop....
Heb had dat ook, laadt voor geen meter meer en de scherm helderheid was in de zon echt slecht.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:34
kramon schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:10:
Kreeg net een update voor mijn snapdragon import S21 Ultra binnen:
[Afbeelding]
Hier nog niks S21

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-09 15:18
Bij mijn NL Exynos S21+ ook nog niets. Nog nooit meegemaakt dat Samsung zó laat is met een update...
Theratron schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:48:
[...]

Bij mijn NL Exynos S21+ ook nog niets. Nog nooit meegemaakt dat Samsung zó laat is met een update...
Als je bij Sammobile kijkt zie je dat er best wel wat variatie is wanneer in de maand een nieuwe firmware uitkomt.
https://www.sammobile.com/firmwares/archive/

URL voor de S21 Ultra SM-G998B: https://www.sammobile.com...-ultra/firmware/#SM-G998B
URL voor de S21: https://www.sammobile.com...xy-s21/firmware/#SM-G991B
URL voor de S21+: https://www.sammobile.com...1-plus/firmware/#SM-G996B

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-09 15:18
swhnld schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:24:
[...]

Als je bij Sammobile kijkt zie je dat er best wel wat variatie is wanneer in de maand een nieuwe firmware uitkomt.
https://www.sammobile.com/firmwares/archive/

URL voor de S21 Ultra SM-G998B: https://www.sammobile.com...-ultra/firmware/#SM-G998B
URL voor de S21: https://www.sammobile.com...xy-s21/firmware/#SM-G991B
URL voor de S21+: https://www.sammobile.com...1-plus/firmware/#SM-G996B
Ik zie het inderdaad. Hoop werk om al die verschillende versies bij te houden....

• henk26
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:32
Hier ook de update binnen op mijn SD import. Moest na de update helaas wel de settings voor 5g terugzetten, maar het werkt inmiddels weer als een zonnetje.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:34
Hoi allemaal, nieuw in dit topic maar ik heb ook al een paar maandjes de S21. Super fijne telefoon, erg blij mee. Ik kom van een LG G6 af dus dat verschil is idioot groot natuurlijk 😁

Ik heb voor nu even 1 vraagje. Sinds kort werkt mijn vingerafdruk ontgrendelikg maar een paar keer en dan moet ik alweer mijn pincode invoeren. Iets met beveiliging ofzo? Dit had ik in de eerste maanden echter slechts heel af en toe wat prima was. Maar nu is dat elke dag wel een paar keer wat super vervelend is. Ik kan ook nergens iets vinden waar het aan kan liggen.

Iemand een idee?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• CyberJohn
Juancho schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:32:
Hoi allemaal, nieuw in dit topic maar ik heb ook al een paar maandjes de S21. Super fijne telefoon, erg blij mee. Ik kom van een LG G6 af dus dat verschil is idioot groot natuurlijk 😁

Ik heb voor nu even 1 vraagje. Sinds kort werkt mijn vingerafdruk ontgrendelikg maar een paar keer en dan moet ik alweer mijn pincode invoeren. Iets met beveiliging ofzo? Dit had ik in de eerste maanden echter slechts heel af en toe wat prima was. Maar nu is dat elke dag wel een paar keer wat super vervelend is. Ik kan ook nergens iets vinden waar het aan kan liggen.

Iemand een idee?
Dat kunnen verschillende dingen zijn.

Heb je een werkprofiel of account geïnstalleerd, deze kunnen sommige beveiligingen afdwingen.

Geeft het toestel ook een bericht boven de pincode? Als je telefoon te vaak een foute vinger heeft gezien, krijg je daar een melding van te zien.

Eventueel nog even de veilige stand proberen, dan zijn 3rd party apps Uitgeschakeld. Dan kan je uitsluiten dat het door geïnstalleerde apps komt. (Even de rode aanknop lang indrukken, dan komt de knop veilige stand naar voren).

• Juancho
CyberJohn schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:46:
[...]

Dat kunnen verschillende dingen zijn.

Heb je een werkprofiel of account geïnstalleerd, deze kunnen sommige beveiligingen afdwingen.

Geeft het toestel ook een bericht boven de pincode? Als je telefoon te vaak een foute vinger heeft gezien, krijg je daar een melding van te zien.

Eventueel nog even de veilige stand proberen, dan zijn 3rd party apps Uitgeschakeld. Dan kan je uitsluiten dat het door geïnstalleerde apps komt. (Even de rode aanknop lang indrukken, dan komt de knop veilige stand naar voren).
Bedankt voor je info! Ik heb even de veilige mode opgestart en daar had ik het issue niet. Daar kon ik constant de vingerafdruk scanner gebruiken. Dus dan vallen er al wat zaken af en moet het wel aan een externe app liggen. Meest logische lijkt mij de Outlook 365 app die ik voor mijn werk gebruik. Onlangs zijn er wat beveiliging updates geweest dus kan maar zo zijn dat ze dit toegevoegd hebben. iig iets om even na te vragen!

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Juancho
@CyberJohn ik heb even contact gehad maar de patch was nog niet uitgerold voor mobiele apparaten en sowieso zou dat dit niet kunnen veroorzaken.

Ik heb nog even wat testjes gedaan, ik dacht namelijk dat het aan de beveiliging van Whatsapp lag waar ik sinds kort ook de vingerafdrukscanner voor gebruik. Maar dat was het ook niet. Maar wat me wel opviel was dat het probleem alleen komt als ik de telefoon afsluit door de dubbelklikken op het scherm. Dan komt het issue naar voren en krijg ik de melding: Voer uw pincode in, zoals vereist door het beveiligingsbeleid, in plaats van uw biometrische gegevens te gebruiken.

Sluit ik het scherm af door gewoon de aan/uit knop in te drukken kan ik gewoon steeds de vingerafdrukscanner gebruiken om te unlocken. Ik gebruik overigens Novalauncher, maar die gebruik ik echt altijd eigenlijk al... Edit: even getest ook. Als ik dubbel klik voor schermvergrendeling uitzet in Nova dan is het probleem er niet (omdat ik dus alleen kan vergrendelen via de aan/uit knop). Zet ik dubbeltik weer aan...dan gaat het weer mis. Nova heeft de benodigde rechten.

Iemand een idee hoe dit te fixen? Want nu weer dubbelklik helemaal niet meer, het icoontje van de vinger afdrukscanner is gewoon weg. Best irritant namelijk als je heel vaak je pincode moet intoetsen ipv snel en blind je vingerafdruk te gebruiken ;)

Edit: nog wat verder getest, ook de gezicht scanner werkt niet bij telefoon vergrendelen door dubbel te tikken. Vergrendel ik via de aan/uit knop kan het wel. Het lijkt dus echt in het dubbel tikken te zitten maar geen idee hoe dit op te lossen...

[ Voor 45% gewijzigd door Juancho op 22-06-2021 12:27 ]

• CyberJohn
@Juancho

Zelf gebruik ik geen andere launcher. Samsung heeft double tap to sleep ook ingebouwd. Werkt die optie misschien als je hem in Nova uitzet?

Bij Samsung staat ie onder;
Instellingen, Geavanceerd, motions and gestures.

• Juancho
CyberJohn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:30:
@Juancho

Zelf gebruik ik geen andere launcher. Samsung heeft double tap to sleep ook ingebouwd. Werkt die optie misschien als je hem in Nova uitzet?

Bij Samsung staat ie onder;
Instellingen, Geavanceerd, motions and gestures.
Heb ik even getest, maar dan werkt dubbel tik sowieso niet meer. Het lijkt erop alsof Nova iets blokkeert of geen rechten heeft tot de benodigde zaken op de telefoon. Zet ik alles weer in, zowel in Nova als bij Samsung dan werkt dubbeltap wel weer alleen de biometrische ontgrendeling werkt dan niet. Het werkt wel via de aan/uit knop.

Bizar dit zeg, ik heb eigenlijk niks veranderd en het werkte altijd perfect....

• CyberJohn
Juancho schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:49:
[...]

Heb ik even getest, maar dan werkt dubbel tik sowieso niet meer. Het lijkt erop alsof Nova iets blokkeert of geen rechten heeft tot de benodigde zaken op de telefoon. Zet ik alles weer in, zowel in Nova als bij Samsung dan werkt dubbeltap wel weer alleen de biometrische ontgrendeling werkt dan niet. Het werkt wel via de aan/uit knop.

Bizar dit zeg, ik heb eigenlijk niks veranderd en het werkte altijd perfect....
Hmm apart, terugrollen naar een oudere versie van Nova?

Anders Nova opnieuw installeren of zelfs terugrollen naar vorige Samsung firmware :'(

• Juancho
CyberJohn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:52:
[...]

Hmm apart, terugrollen naar een oudere versie van Nova?

Anders Nova opnieuw installeren of zelfs terugrollen naar vorige Samsung firmware :'(
Het is ondertussen al gelukt! In nova zat ergens een setting verstopt die dit regelt. Voor de geïnteresseerden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PVQ7-AdsZ92mCFlWsYf3Y6D8A0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BdC9IC8cLp7XObJB485UcDVG.jpg?f=fotoalbum_large

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Hier komt nu de juni update binnen op mijn s21 plus.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-10 17:23
@Juancho

Toppie, super bedankt !!!

Ik had net hetzelfde probleem maar dit is maar begonnen sinds ik gisteren de nieuwste juni update had geïnstalleerd, dus ik dacht dat dit de schuldige was. Gisterenavond nog vanalles zitten uittesten en proberen maar niets lukte.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• ArcticWolf
  • Niet online
Snap er niks van... 2 a 3 weken geen last gehad van web WA disconnects en sinds vandaag is het weer drama. Loopt al het verkeer via een externe server van Samsung ofzo? 8)7

ArcticWolf schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:32:
Snap er niks van... 2 a 3 weken geen last gehad van web WA disconnects en sinds vandaag is het weer drama. Loopt al het verkeer via een externe server van Samsung ofzo? 8)7
Als je even rondkijkt op het internet zie je dat dit bij alle merken en types toestellen voorkomt met enige onregelmaat, van Apple tot ZTE. Misschien moet je over stappen op een ander chat programma wat wel werkt? Teams, of Slack bijvoorbeeld als het zakelijk is, of Facebook Messenger voor privé?

• ArcticWolf
  • Niet online
swhnld schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:09:
[...]

Als je even rondkijkt op het internet zie je dat dit bij alle merken en types toestellen voorkomt met enige onregelmaat, van Apple tot ZTE. Misschien moet je over stappen op een ander chat programma wat wel werkt? Teams, of Slack bijvoorbeeld als het zakelijk is, of Facebook Messenger voor privé?
Ik heb dit nog nooit gehad bij m'n P8 en Mate 10... en als er een alternatief was, dan was ik daar wel naar overgestapt. Vind het ronduit slordig dat dit nog speelt anno 2021.
Zakelijk heb ik een Samsung A52 :X

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 23-06-2021 10:19 ]

• Brotuck
ArcticWolf schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:16:
[...]

Ik heb dit nog nooit gehad bij m'n P8 en Mate 10... en als er een alternatief was, dan was ik daar wel naar overgestapt. Vind het ronduit slordig dat dit nog speelt anno 2021.
Ik gebruik whatsapp business en moet zeggen dat ik daar eigenlijk nooit problemen mee heb

Just here for the fun

ArcticWolf schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:16:
[...]

Ja, maar het speelt nu wel bij Whatsapp op alle merken, dat is wat ik bedoel aan te geven, dat Whatsapp voorheen geen problemen had en nu wel, ligt bij WhatsApp. Jij bent niet alleen met problemen.
Of de oorzaak is dat ze bewust dit doen ivm inkomstenmodel, "we moeten toch je gegevens verkopen om de servers te kunnen betalen", "we moeten toch advertenties verkopen voor een soepele gebruikservaring", of dat het komt doordat het drukker is geworden met gebruik, ik weet het niet. Zoals @Brotuck aangeeft, de zakelijke, betaalde versie heeft geen problemen.
Beste ga je aan de slag met Whatsapp zelf om tot een oplossing te komen.
Overigens kan het ook je werkgever of internetaanbieder zijn waardoor dit veroorzaakt wordt. Bijvoorbeeld T-Mobile Thuis heeft veel netwerk hikjes, maar ook dan is de beste weg om tot een oplossing te komen contact te zoeken met Whatsapp support zelf, zij kunnen dan helpen tot de orozaak te komen.
En mocht het in het ergste geval iets zijn uit de combinatie van Samsung met Whatsapp. Dan staat Whatsapp als bedrijf veel sterker om dit met Samsung uit te vechten, maar ook dan moet er bij Whatsapp bekent zijn dat dit speelt bij alle gebruikers, en gezien Samsung het meest verkochte merk is wereldwijd, zouden ze dan overspoelt worden met tickets.
Lang verhaal kort, voor het oplossen van dit probleem moet je bij Whatsapp aankloppen. Hier iets roepen zal je geen stap verder helpen.

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:51
Update voor de S21+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1I-02UiLTnFZ3_LpqJDtvG3gOyQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dgl1KvMt5Eh5ZPFSbl6i2XNG.jpg?f=fotoalbum_large

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:39
Mooi dat de update nu langzaam binnen druppelt. Volgende week dan meteen de juli update erachteraan?

• Renegade666
  • Laatst online: 20:19
Mijn S21 nu aan het bijwerken :)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09
ArcticWolf schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:32:
ja goede vraag.
Net de S21 weer geupdate en WA Windows nu super stabiel.
We gaan het weer proberen, maar zal wel tijdelijk zijn.

• kendo
  • Niet online
Vanochtend eindelijk de update met de juni patch.

Bijna een maand te laat tov. de mei update

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:40
Ja hier ook de juni patch :D
Nu hopen dat dit mijn WiFi probleem thuis oplost. Helft van de tijd geen internet via WiFi thuis(wel enigste WiFi 6 router waarmee die verbinding maakt)

• Brotuck
Ruudox schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:46:
Ja hier ook de juni patch :D
Nu hopen dat dit mijn WiFi probleem thuis oplost. Helft van de tijd geen internet via WiFi thuis(wel enigste WiFi 6 router waarmee die verbinding maakt)
Als je de wifi verbinding thuis koppelt dan kun je beter de random-mac toekenning uitzetten. Vooral bij mijn Unifi opzet had ik heel veel issues hiermee.

Just here for the fun

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:40
Brotuck schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:51:
[...]

Als je de wifi verbinding thuis koppelt dan kun je beter de random-mac toekenning uitzetten. Vooral bij mijn Unifi opzet had ik heel veel issues hiermee.
oeh bedankt ga ik dat uitproberen.

• Swurgin
Hier nog geen Juni update op de Ultra 512GB ...

• Brotuck
Swurgin schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:42:
Hier nog geen Juni update op de Ultra 512GB ...
Had je toevallig een van de eerdere versies van Juni (nooit uitgekomen in nederland) geinstalleerd ?
Dan zul je even handmatig moeten flashen met ODIN, want die OTA komt er nooit.
Nadat je weer op de correcte firmware zit krijg je weer wel OTA updates.

Just here for the fun

• BigF25
  • Laatst online: 19:42
Lijkt er op dat de disconnects met whatsapp web zijn opgelost met de juni update (s21 ultra)

• Swurgin
Brotuck schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:56:
[...]

Had je toevallig een van de eerdere versies van Juni (nooit uitgekomen in nederland) geinstalleerd ?
Dan zul je even handmatig moeten flashen met ODIN, want die OTA komt er nooit.
Nadat je weer op de correcte firmware zit krijg je weer wel OTA updates.
Nee. Ik niet.

Mijn telefoon is wel net een tijdje terug van reparatie. En op de bon stond wel dat een update was uitgevoerd.
Maar ik mag toch hopen dat ze dat correct doen en dat ik daar verder nu zelf niet achteraan hoef ..

EDIT: Toch alvast de firmware aan het downloaden. Allejeezus hey, een download van 6 uur 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Swurgin op 28-06-2021 19:10 ]

• Brotuck
Swurgin schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:11:
[...]

Nee. Ik niet.

Mijn telefoon is wel net een tijdje terug van reparatie. En op de bon stond wel dat een update was uitgevoerd.
Maar ik mag toch hopen dat ze dat correct doen en dat ik daar verder nu zelf niet achteraan hoef ..

EDIT: Toch alvast de firmware aan het downloaden. Allejeezus hey, een download van 6 uur 8)7
Even zoeken op frija. Daarmee gaat downloaden veel sneller

Just here for the fun

• Swurgin
Shoot.
Nevermind haha

[ Voor 94% gewijzigd door Swurgin op 28-06-2021 20:48 ]

• Swurgin
Voordat ik ga flashen en alles ...
Wat was de voorlaatste versie dan ?
Ik heb nu G99BXXU3AUE1

• Brotuck
Swurgin schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:46:
Voordat ik ga flashen en alles ...
Wat was de voorlaatste versie dan ?
Ik heb nu G99BXXU3AUE1
Dat was de vorige officiële build in nederland. De laatste versie nu is G998BXXU3AUF6.

Just here for the fun

• Swurgin
Brotuck schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 08:37:
[...]

Dat was de vorige officiële build in nederland. De laatste versie nu is G998BXXU3AUF6.
Dan zou ik dus gewoon die OTA moeten krijgen, toch ?

Edit: Net weer gecheckt en hij komt eindelijk binnen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Swurgin op 29-06-2021 11:00 ]

• chefspecial
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-10 23:52
Vandaag de s21 ultra binnen gekregen, maar ik mis cast functies op de s21. Als ik bij mijn oude telefoon, Xperia 1, in de galerij keek en van daaruit een foto op de tv af wilde spelen kon je het casten. Heeft de s21 dit niet? 😳
En dat geldt ook een beetje voor schermreproductie, niet aanwezig op de s21?

[ Voor 14% gewijzigd door chefspecial op 29-06-2021 20:04 ]

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 15:15
Als ik een foto bekijk en ik klik op de share knop, dan heb ik wel een optie genaamd "Show on TV", maar ik weet niet of dat alleen met Samsung televisies werkt. Verder kun je schermreproductie doen met Smart View, staat bij mij in de Quick Buttons lijst (als je de "lade" twee keer naar beneden trekt bovenin het scherm).

• chefspecial
FriXion schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:13:
Als ik een foto bekijk en ik klik op de share knop, dan heb ik wel een optie genaamd "Show on TV", maar ik weet niet of dat alleen met Samsung televisies werkt. Verder kun je schermreproductie doen met Smart View, staat bij mij in de Quick Buttons lijst (als je de "lade" twee keer naar beneden trekt bovenin het scherm).
Ah thanks! Foto sharen werkt inderdaad via die methode, top. Het scherm reproduceren nog niet... Hij vind dan de (Philips) tv niet. Wel bij het casten van een digitaal bestand maar dus niet zo.

• ArcticWolf
  • Niet online
chefspecial schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:01:
Vandaag de s21 ultra binnen gekregen, maar ik mis cast functies op de s21. Als ik bij mijn oude telefoon, Xperia 1, in de galerij keek en van daaruit een foto op de tv af wilde spelen kon je het casten. Heeft de s21 dit niet? 😳
En dat geldt ook een beetje voor schermreproductie, niet aanwezig op de s21?
Je kan ook DeX proberen (pull down).

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:04
Kan je met een 5g telefoon er ook een 4g esim naast hebben, waarbij de 5g sim gewoon op 5g blijft en de 2e kaart op 4g? Of schakelen ze allebei terug naar 4g?

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09
Galukon schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:20:
Kan je met een 5g telefoon er ook een 4g esim naast hebben, waarbij de 5g sim gewoon op 5g blijft en de 2e kaart op 4g? Of schakelen ze allebei terug naar 4g?
In de S21 kan alleen de actieve data sim 5G doen.
In de achtergrond blijft de 2e sim actief op 4G.

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:04
neeecht schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:27:
[...]

In de S21 kan alleen de actieve data sim 5G doen.
In de achtergrond blijft de 2e sim actief op 4G.
Dat is voor mij goed :). Thanks!
Galukon schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:20:
In theorie zouden beide sims in telefoons op maximale snelheid kunnen, in de praktijk hangt het van de antennes en het modem af. Op de S21 serie zie ja dat je alleen 5G aan kunt hebben op 1 van de 2 SIM kaarten, de andere kun je dan alleen 4G kiezen.
Bij een S10 bijvoorbeeld kon je wel op beide SIMS tegelijk 4G hebben.
Reden dat het bij 5G nog niet gebeurt is door de extra antennes die nodig zijn. Je ziet zelfs 5G telefoons van leveranciers die voorheen alles Dual Sim hadden uitkomen met Single SIM in verband met de complete 5G support inclusief mmWave ondersteuning wat veel meer ruimte voor de antennes kost.

Ga je een beetje verder redeneren, is het natuurlijk puur achterhaalde techniek en investeringen dat we uberhaupt nog SIM kaarten nodig hebben. Met je mobiele data verbinding en een SIP client kun je ook bellen. En via VoLTE en VoWifi bel je ook via je data verbinding, dus via SIP op je mobiele data verbinding bellen....

Mijn werkgever is per dit jaar gestopt met medewerkers een telefoon van de zaak te bieden. Je krijgt een telefoonvergoeding van 25 Euro, en daarvoor in ruil moet je de 2 factor authenticatie app en kun je de zakelijke telefonie en chat app op je telefoon zetten alsmede mail, of je bent via de laptop met headset bereikbaar (en daar kun je ook naar je mobiel doorschakelen mocht je willen). Hier doet tot dusverre niemand moeilijk over.

• chefspecial
Heb ik net een screenprotector a 29.95 gekocht zie ik tijdens het schoonmaken van het display dat er al een screenprotector op zit! Mijn eerste reactie: huh! Is dit standaard fabriek af al op het display geplakt?
Zit er wel heel strak op moet ik zeggen.... Zo strak dat het me nog niet eens was opgevallen.

[ Voor 8% gewijzigd door chefspecial op 30-06-2021 16:26 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51
chefspecial schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:26:
Heb ik net een screenprotector a 29.95 gekocht zie ik tijdens het schoonmaken van het display dat er al een screenprotector op zit! Mijn eerste reactie: huh! Is dit standaard fabriek af al op het display geplakt?
Zit er wel heel strak op moet ik zeggen.... Zo strak dat het me nog niet eens was opgevallen.
Ja die zit er af fabriek al op.
chefspecial schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:26:
Goed he!
Dus die andere terugsturen, of in de kast leggen.
Die van mij af fabriek gaat al 4 maanden mee. Echter het is plastic, dus zal eerder een keer beschadigen dan ander materiaal, en dan kun je die alsnog vervangen.

• chefspecial
swhnld schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:20:
[...]

Goed he!
Dus die andere terugsturen, of in de kast leggen.
Die van mij af fabriek gaat al 4 maanden mee. Echter het is plastic, dus zal eerder een keer beschadigen dan ander materiaal, en dan kun je die alsnog vervangen.
Super dat dit fabriek af al gebeurd. +1 voor Samsung

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-11 11:26

R2L

Mijn werkgever is per dit jaar gestopt met medewerkers een telefoon van de zaak te bieden. Je krijgt een telefoonvergoeding van 25 Euro, en daarvoor in ruil moet je de 2 factor authenticatie app en kun je de zakelijke telefonie en chat app op je telefoon zetten alsmede mail, of je bent via de laptop met headset bereikbaar (en daar kun je ook naar je mobiel doorschakelen mocht je willen). Hier doet tot dusverre niemand moeilijk over.
Off topic: die 25 piek zouden ze van mij mogen houden en ergens stoppen waar het nooit licht wordt. Geen telefoon? Dan niet bereikbaar PUNT, want nadeel is dat je dan automatisch 24/7 bereikbaar wordt op je privé mobiel.

Ikzelf hou dit namelijk gescheiden. In weekend en tijdens vakantie wil ik niet lastig gevallen worden voor werkgerelateerde zaken. Werktelefoon (iPhone) blijft achter in de werkkamer. De S21 Ultra mag met me mee... :)
Pagina: 1 ... 21 ... 44 Laatste

Let op:
Discussies en vragen over aankopen van de S21, levertijden en prijzen mag hier: [Samsung Galaxy S21-serie] Levertijd & Prijzen
Discussies en vragen over accessoires mag hier: Samsung Galaxy S21 serie accessoires topic

In Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos mag je los over de verschillende soc's van Samsung. Die discussie hoort hier niet thuis.