Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06
marteltor schreef op zondag 11 april 2021 @ 07:51:
[...]

Alleen jammer dat als je een ING betaalverzoek linkje erin plaatst dat het dan geen clickable URL wordt in de marktplaats app.
Dat is met elke link (denk uit bescherming). Maar die kun je wel gewoon kopiëren en plakken in je browser, toevallig gister nog met iemand gedaan op die manier (maar dan met een tikkie link).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-06 00:46
Hoop dat het ok is als ik het hier vraag.

Wat denken we hier van ?

https://popcoom.com/colle...54?variant=39334434111652

Dit zou mijn ideale hoesje zijn. Maar ik ken de winkel niet. Ook weinig over te vinden.
Kreeg er steeds reclame voor op Instagram.

Komend van de Pixels, zijn voor mij de fabric cases echt by far de fijnste die ik ooit heb gebruikt.

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:46
Na 2 maanden al een rij vastzittende pixels..... Vrijdag naar de samsung store in Utrecht voor reparatie. Te snel naar mijn inziens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-07 18:37
Swurgin schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:06:
Hoop dat het ok is als ik het hier vraag.

Wat denken we hier van ?

https://popcoom.com/colle...54?variant=39334434111652

Dit zou mijn ideale hoesje zijn. Maar ik ken de winkel niet. Ook weinig over te vinden.
Kreeg er steeds reclame voor op Instagram.

Komend van de Pixels, zijn voor mij de fabric cases echt by far de fijnste die ik ooit heb gebruikt.
Voor welk type? Voor de S21+ bestaat de Samsung Kvadrat cover.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
ikbenben schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:34:
[...]

Voor welk type? Voor de S21+ bestaat de Samsung Kvadrat cover.
Voor de ultra.

Ik had al gehoord van de Kvadrat. Maar zoals ik het begrijp komt die er niet voor de ultra :-(

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swurgin schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:40:
[...]
Voor de ultra.

Ik had al gehoord van de Kvadrat. Maar zoals ik het begrijp komt die er niet voor de ultra :-(
Nee, komt niet voor de Ultra, net als vorig jaar trouwens.

Er zijn relatief weinig eigen hoesjes voor de Ultra van Samsung, geen zekerheid waarom, maar gok dat het iets met volume te maken zal hebben, door de prijs zullen ze minder van die toestellen verwachten te verkopen.

Zijn er eigenlijk al verkoopcijfers bekend van de modellen welke populair zijn en welke minder?

[ Voor 8% gewijzigd door swhnld op 11-04-2021 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-06 20:52

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Wil toch even wat kwijt.

Ben al sinds 2019 een gebruiker van de Samsung Note 9 en of m'n volgende toestel een Samsung wordt moet de volgende release van de Top range van Samsung nog uitwijzen.
Gezien de opkomst van Xiaomi phones.

Wat ik wel grappig vind is dat Samsung in hun reclames ook hun concurrent aanbeveelt haha
een leuke mama appelsap....

[YouTube: Galaxy S21 | S21+ Official Film: The Trip | Samsung]

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
swhnld schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:13:
[...]

Nee, komt niet voor de Ultra, net als vorig jaar trouwens.

Er zijn relatief weinig eigen hoesjes voor de Ultra van Samsung, geen zekerheid waarom, maar gok dat het iets met volume te maken zal hebben, door de prijs zullen ze minder van die toestellen verwachten te verkopen.

Zijn er eigenlijk al verkoopcijfers bekend van de modellen welke populair zijn en welke minder?
Vind ge? Aliexpress staat er anders vol van.
Daar ga je zeker je ding vinden.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikbenben schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:02:
[...]

Vind ge? Aliexpress staat er anders vol van.
Daar ga je zeker je ding vinden.
Van het Samsung merk? Er is inderdaad genoeg aan alternatieven, maar daar hadden we het niet over, discussie ging over originele Samsung hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lSltAlKeR schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:19:
Wil toch even wat kwijt.

Ben al sinds 2019 een gebruiker van de Samsung Note 9 en of m'n volgende toestel een Samsung wordt moet de volgende release van de Top range van Samsung nog uitwijzen.
Gezien de opkomst van Xiaomi phones.

Wat ik wel grappig vind is dat Samsung in hun reclames ook hun concurrent aanbeveelt haha
een leuke mama appelsap....

[YouTube: Galaxy S21 | S21+ Official Film: The Trip | Samsung]
Xiaomi is een leuk merk naar prijs en performance gekeken. Maar of je dan ook blij wordt van de software, of ondersteuning op zaken als VoLTE of VoWifi bij jou provider is wat anders. Dus onderzoek goed of het doet wat jij wil, en zo ja, probeer het, dan weet je of het iets voor jou is, zo niet verkoop je die en koop je daarna weer wat anders. Tenzij budget een uitdaging is, koop dan wat je weet dat werkt, de ruimte om te spelen ontbreekt dan, dus je kunt geen gok wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-07 22:07
Zo, Pixel 5 aan de kant gelegd, S21 Ultra aan boord nu.
Custom recovery (TWRP) en custom ROM erop (Dr Keaton ROM) en hij is lekker kaal en vlot.

Hopelijk ga ik de Pixel 5 niet missen, ik was er erg aan verknocht merk ik nu. Maar met mijn grote handen én de wens tot nóg betere camera('s) zal de S21 Ultra mij vast niet teleurstellen.

Zodra er een PixelRom komt voor de S21 Ultra, gaat die er natuurlijk meteen op.

Helaas is de ontzettend fijne Whitestone Dome Glass een domper op de S21 Ultra; de hele vingerafdrukscanner deed het niet meer, dus die heb ik vanavond verwijderd.

[ Voor 16% gewijzigd door cyclofosfamide op 11-04-2021 23:30 ]

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
swhnld schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:05:
[...]

Van het Samsung merk? Er is inderdaad genoeg aan alternatieven, maar daar hadden we het niet over, discussie ging over originele Samsung hoesjes.
Nee, de discussie ging over fabric cases ;)
Ikzelf heb toen de kvadrat vermeld maar wou gewoon zeggen dat er op Aliexpress genoeg alternatieven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Allejezus. Aliexpress staat bommete vol met dat soort cases.
Allemaal voor nog geen 3 euro.
Ik weet het niet hoor, wat je daar van kan verwachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik ben van 6 jaar Oneplus nu overgestapt naar een Samsung S21 Ultra. Mooi toetsel, maar ik loop tegen één dingetje aan.. de Oneplus had een hardwarematige knop om te schakelen tussen trillen of volledig stil. Bij de S21 kan ik met de volume knop down wel schakelen tussen geluid of alleen trillen, maar niet naar volledig stil.

Kan ik dit ergens aanpassen toevallig? Ik kan wel m'n quick settings naar beneden vegen en daar schakelen tussen geluid/trillen/stil maar vind dat vrij omslachtig.. Ik heb m'n mobiel altijd op vibrate staan maar ook regelmatig op helemaal stil als ik niet gestoord wil worden. Zoek dus vooral een manier op tusssen vibrate + stil te schakelen. Ik vond al wel wat apps die de Bixby knop hierover aanpassen, maar ook dat werk maar zo-zo.

Idealiter zou ik met volume down willen kunnen switchen tussen vibrate --> silent mode.

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 12-04-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
stin00 schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:12:
Ik ben van 6 jaar Oneplus nu overgestapt naar een Samsung S21 Ultra. Mooi toetsel, maar ik loop tegen één dingetje aan.. de Oneplus had een hardwarematige knop om te schakelen tussen trillen of volledig stil. Bij de S21 kan ik met de volume knop down wel schakelen tussen geluid of alleen trillen, maar niet naar volledig stil.

Kan ik dit ergens aanpassen toevallig? Ik kan wel m'n quick settings naar beneden vegen en daar schakelen tussen geluid/trillen/stil maar vind dat vrij omslachtig.. Ik heb m'n mobiel altijd op vibrate staan maar ook regelmatig op helemaal stil als ik niet gestoord wil worden. Zoek dus vooral een manier op tusssen vibrate + stil te schakelen. Ik vond al wel wat apps die de Bixby knop hierover aanpassen, maar ook dat werk maar zo-zo.

Idealiter zou ik met volume down willen kunnen switchen tussen vibrate --> silent mode.
In de geluids-opties is er een instelling dat de volume knoppen altijd eerst het 'Media' geluid aanpassen.
Die zou je kunnen uitzetten, zodat het altijd als default het systeem geluid aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Ik merk trouwens dat wanneer ik 'Always On Display' uit heb, de fingerprint reader minder goed werkt.
Of is dit mijn verbeelding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je van bovenkant scherm naar beneden schuift komt er een snel menu tevoorschijn (het Quick Panel), daar kun je geluid wisselen tussen 3 standen, aan, trillen en uit, door op het geluidsicoon te klikken. Volgorde en welke knoppen daar zichtbaar zijn is ook in te stellen.
https://www.samsung.com/u...e-devices/quick-settings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
swhnld schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:04:
[...]
Als je van bovenkant scherm naar beneden schuift komt er een snel menu tevoorschijn (het Quick Panel), daar kun je geluid wisselen tussen 3 standen, aan, trillen en uit, door op het geluidsicoon te klikken. Volgorde en welke knoppen daar zichtbaar zijn is ook in te stellen.
https://www.samsung.com/u...e-devices/quick-settings/
Yes dat had ik dus al gevonden maar vind ik omslachtig.. hij schakelt ook tussen alle drie daar. Kennelijk zetten relatief weinig mensen hun telefoon op helemaal stil? Ik gebruik het helaas dagelijks en dat was bij Oneplus zo gepiept zonder dingen op het scherm te hoeven doen. Geloof dat ik de gewoon de verkeerde telefoon heb gekocht, had verwacht dat dit makkelijker ging bij Samsung :+
Swurgin schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:54:
[...]
In de geluids-opties is er een instelling dat de volume knoppen altijd eerst het 'Media' geluid aanpassen.
Die zou je kunnen uitzetten, zodat het altijd als default het systeem geluid aanpast.
Heb ik uitgezet, maar hiermee kan ik dus alleen schakelen tussen wel geluid of trillen, maar niet naar silent mode :'( Ik heb uberhaupt nooit m'n ringtoon of geluid aanstaan, vind dat altijd bloedirritant. Ik hoopte eigenlijk dat ik met volume down van trillen -> stil kon gaan, maar dat krijg ik niet voor elkaar...

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 12-04-2021 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06
Swurgin schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:03:
Er is toch een accessoire topic?

Daarnaast, wat denk je dat die hoesjes inkoopkosten voor de nl bedrijven? Nadeel is dat het langer duurt voordat je het hebt en zo goed als geen garantie hebt als er wat mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stin00 schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:10:
[...]

Yes dat had ik dus al gevonden maar vind ik omslachtig.. hij schakelt ook tussen alle drie daar. Kennelijk zetten relatief weinig mensen hun telefoon op helemaal stil? Ik gebruik het helaas dagelijks en dat was bij Oneplus zo gepiept zonder dingen op het scherm te hoeven doen. Geloof dat ik de gewoon de verkeerde telefoon heb gekocht, had verwacht dat dit makkelijker ging bij Samsung :+

[...]

Heb ik uitgezet, maar hiermee kan ik dus alleen schakelen tussen wel geluid of trillen, maar niet naar silent mode :'( Ik heb uberhaupt nooit m'n ringtoon of geluid aanstaan, vind dat altijd bloedirritant. Ik hoopte eigenlijk dat ik met volume down van trillen -> stil kon gaan, maar dat krijg ik niet voor elkaar...
Nee, dat is alleen bij Apple en Oneplus het geval. Alle andere merken hebben dat systeem niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:29

Dat is toch de Niet storen stand? Is ook een van de toggles. Heeft ook meerdere instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Swurgin schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:03:
Dat valt best goed mee hoor. Op mijn Galaxy S8 heb ik er meerdere van Aliexpress en daar zijn echt enkele zeer goede bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:23
@ikbenben
Als je al meerdere nodig hebt gehad in 3/4 jaar, dan zijn het niet de beste :P Of je bent ruig met je toestel.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
ikbenben schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:30:
[...]

Dat valt best goed mee hoor. Op mijn Galaxy S8 heb ik er meerdere van Aliexpress en daar zijn echt enkele zeer goede bij.
Ik heb echt stapels alie hoesjes sinds m'n Note 1. Ik wissel graag hoesjes, vind ik leuk.

Ik heb maar 1x een hoesje gehad dat niet helemaal paste, zat iets los maar wel bruikbaar. Verder altijd perfecte hoesjes. Ik wil ze nog weleens aanpassen, bv een vingerring erop plakken, ook die koop ik bij alie 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Heeft iemand ervaring met Dex op de S21 aangesloten op een USB-C monitor?
Ik heb een hier een Lenovo ThinkVision P24h-20 staan, dus die kan ik simpelweg met de USB--C kabel aansluiten.
Maar is 1440p nu wel of niet een ding?
Volgens deze informatie kan het, maar ik kom maar weinig ervaringen tegen boven de 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Renegade666 schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:41:
@ikbenben
Als je al meerdere nodig hebt gehad in 3/4 jaar, dan zijn het niet de beste :P Of je bent ruig met je toestel.
Ik wissel gewoon graag af en toe eens af, wijsneus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-07 22:07
[b]cyclofosfamide in "[Samsung Galaxy S21-serie] Ervaringen & Discussie"
Helaas is de ontzettend fijne Whitestone Dome Glass een domper op de S21 Ultra; de hele vingerafdrukscanner deed het niet meer, dus die heb ik vanavond verwijderd.
8)7 ik trapte er in. Heb een Whitestone Dome Glass over de reeds in fabriek aangebrachte screenprotector geplaatst. Na verwijderen van de Whitestone Dome Glass zag ik pas dat er een screenprotector op zat. 8)7

Hierna werkt de fingerpint scanner natuurlijk perfect.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:06
Moeten jullie ook zo lang wachten op die promo Galaxy Buds?
Ik had ze vrijwel meteen na aanschaf aangevraagd, kort na launch.
Kreeg in februari bericht dat ze vertraagd zijn. Eind maart wederom bericht van 3 weken vertraging... Inmiddels nog niet binnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 22:34
lord.farquaad schreef op maandag 12 april 2021 @ 18:30:
Heeft iemand ervaring met Dex op de S21 aangesloten op een USB-C monitor?
Ik heb een hier een Lenovo ThinkVision P24h-20 staan, dus die kan ik simpelweg met de USB--C kabel aansluiten.
Maar is 1440p nu wel of niet een ding?
Volgens deze informatie kan het, maar ik kom maar weinig ervaringen tegen boven de 1080p
Via usb-c --> HDMI met een Fold 2 is 3440 x 1440 mogelijk. Ik zou verwachten dat een S21 dat ook kan, maar ben niet zeker van usb-c --> usb-c.

Heb je geen kabeltje liggen om dat te testen?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
j-phone schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:42:
[...]
Heb je geen kabeltje liggen om dat te testen?
Er werd een type C <--> type C kabel meegeleverd met de monitor. Die werkt samen met de laptop hier als een tierelier.

Maar ik heb geen S21, ik overweeg er een te kopen. Vanwege dat hele Dex ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 22:34
lord.farquaad schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:46:
[...]

Er werd een type C <--> type C kabel meegeleverd met de monitor. Die werkt samen met de laptop hier als een tierelier.

Maar ik heb geen S21, ik overweeg er een te kopen. Vanwege dat hele Dex ding.
Aha, dan snap ik hem.

Dex is echt geweldig vind ik en een aanrader. Je kan hier heel veel informatie vinden over Dex: https://www.reddit.com/r/SamsungDex/ en ik denk dat je vraag daar al eens beantwoord is.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Warempel. Ik idd al op Reddit zitten zoeken, deze niet gevonden. Thx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023

Weet niet of het werkt, maar aangezien je toch nooit een ringtone gebruik, kan je volgens mij jouw rongtone als "stil" kiezen...
Ik denk dat er ongeacht je de ringtone aan of uit, hard of zacht hebt staan, het stil blijft... (en trillen bij oproep uitzetten).

Dan heb je dus als je volume knop indrukt dat ie of naar trillen of naar ringtone (stil, dus) gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Eek2nd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:50:
[...]
Weet niet of het werkt, maar aangezien je toch nooit een ringtone gebruik, kan je volgens mij jouw rongtone als "stil" kiezen...
Ik denk dat er ongeacht je de ringtone aan of uit, hard of zacht hebt staan, het stil blijft... (en trillen bij oproep uitzetten).

Dan heb je dus als je volume knop indrukt dat ie of naar trillen of naar ringtone (stil, dus) gaat
Volgens mij trilt het toestel dan nog steeds als ik berichten binnenkrijg etc.. Maar dank voor de suggestie! Ik ben er al over uit dat ik hem ga verkopen, Samsung is gewoon niks voor mij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
stin00 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:54:
[...]

Volgens mij trilt het toestel dan nog steeds als ik berichten binnenkrijg etc.. Maar dank voor de suggestie! Ik ben er al over uit dat ik hem ga verkopen, Samsung is gewoon niks voor mij :+
Oh dat zou best kunnen idd.. jammer..

Ach , terug gaan maar One Plus is ook geen straf

@stin00 Wat ook kan is geluid uit aan sneltoets toewijzen.
Toegankelijkheid > Geavanceerd > Sneltoets toegankelijkheid
Daar kan je kiezen tussen extra knopje rechts op het home balkje beneden
Of via fysieke knoppen aan/uit en volume (hoog of omlaag)

[ Voor 24% gewijzigd door Eek2nd op 14-04-2021 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:55
Marsman83 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:26:
Moeten jullie ook zo lang wachten op die promo Galaxy Buds?
Ik had ze vrijwel meteen na aanschaf aangevraagd, kort na launch.
Kreeg in februari bericht dat ze vertraagd zijn. Eind maart wederom bericht van 3 weken vertraging... Inmiddels nog niet binnen :/
Bij mij hetzelfde verhaal. Telefoon via pre-order voor lancering besteld. Op dag van lancering is het apparaat geleverd. Het kon tot 6 weken duren voordat de intro promo's geleverd zouden worden. Er zou een mail worden gestuurd bij het versturen van deze artikelen. Ik heb alleen een mail gekregen, dat vanwege de grote belangstelling het 3 weken langer kon duren; dat is 3 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 09:22
Amersfoort schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:49:
[...]

Bij mij hetzelfde verhaal. Telefoon via pre-order voor lancering besteld. Op dag van lancering is het apparaat geleverd. Het kon tot 6 weken duren voordat de intro promo's geleverd zouden worden. Er zou een mail worden gestuurd bij het versturen van deze artikelen. Ik heb alleen een mail gekregen, dat vanwege de grote belangstelling het 3 weken langer kon duren; dat is 3 weken geleden.
Gaat het om de Buds Pro? Dat is wel bizar dan, ik heb mijn gegevens op 4 februari op de actiepagina ingevuld en kreeg op 12 februari bericht dat ze verzonden waren.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Quincy2003 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:49:
[...]

Gaat het om de Buds Pro? Dat is wel bizar dan, ik heb mijn gegevens op 4 februari op de actiepagina ingevuld en kreeg op 12 februari bericht dat ze verzonden waren.
Ik wacht ook nog steeds, 9 februari ingevuld, 11 maart goedkeuring en nog geen verzend bevestiging ontvangen... kan tot 6 weken duren.

edit; maar dit is het verkeerde topic daarvoor, voor de acc;
[Samsung Galaxy S21-serie] Accessoires topic

[ Voor 13% gewijzigd door ArcticWolf op 15-04-2021 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepeee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-06 12:56
Zou ik aub mogen vragen aan de mensen hier of er problemen zijn met oververhitting bij de S21?
Of is dit opgelost?

Ik kwam dit net tegen op youtube, dat er oververhitting zou zijn bij het filmen?

Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in de S21 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
-

[ Voor 107% gewijzigd door Swurgin op 16-04-2021 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21:02
Pepeee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:02:
Zou ik aub mogen vragen aan de mensen hier of er problemen zijn met oververhitting bij de S21?
Of is dit opgelost?

Ik kwam dit net tegen op youtube, dat er oververhitting zou zijn bij het filmen?

Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in de S21 Ultra
Filmen op HD kwaliteit in ieder geval niet, 4k of 8k filmen vind ik nu zinloos, maar ik kan me verhitting voorstellen dan. Overigens is dit oververhitten niet uniek voor een Samsung. Mijn Sony Xperia 1mark2 had hier ook last van.

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hier geen last van oververhitting van mijn S21+. Na 20 minuten 3dmark wild life test was de telefoon wel heet, maar niet zo heet dat ik deze niet meer vast kon houden (vergelijkbaar met een lauw/warme kop koffie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepeee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-06 12:56
Ok super! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik gebruik al jaren de Outlook app voor email en m'n agenda en dat heeft altijd goed gewerkt... behalve op de S21, sommige afspraken komen wel naar voren, sommige niet... en heb al serieus afspraken gemist. Ik heb ook de app in "never sleep" gezet, maar dat maakt niet uit.
Gebruik altijd al dezelfde reminder tijd voor afspraken en of ik de afspraken nou via de computer erin zet of rechtstreeks in de telefoon zou niet moeten uitmaken (in ieder geval bij de Huawei Mate 10 Pro maakte dat niet uit...)

Heeft iemand dit ook en misschien een oplossing voor?

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 16-04-2021 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
ArcticWolf schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:10:
Ik gebruik al jaren de Outlook app voor email en m'n agenda en dat heeft altijd goed gewerkt... behalve op de S21, sommige afspraken komen wel naar voren, sommige niet... en heb al serieus afspraken gemist. Ik heb ook de app in "never sleep" gezet, maar dat maakt niet uit.
Gebruik altijd al dezelfde reminder tijd voor afspraken en of ik de afspraken nou via de computer erin zet of rechtstreeks in de telefoon zou niet moeten uitmaken (in ieder geval bij de Huawei Mate 10 Pro maakte dat niet uit...)

Ik gebruik Outlook niet meer, maar gek genoeg werkt de standaard gmail app tegenwoordig perfect. Ook de agenda koppeling.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Brotuck schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:30:
[...]

Ik gebruik Outlook niet meer, maar gek genoeg werkt de standaard gmail app tegenwoordig perfect. Ook de agenda koppeling.
Dan ga ik die maar eens proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-06 16:34

R2L

ArcticWolf schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:10:

Ik heb de Outlook app hier verwijderd. Accu verbruik was erg hoog en ook het dataverbruik. Als alternatief ben ik Spark mail gaan gebruiken en voor de agenda Digicall. Om mij microsoft agenda te synchroniseren heb ik de gegevens ingevoerd in de email app van Samsung. In die app kun je aangeven dat je alleen de gegevens van de agenda gesynchroniseerd wil hebben. Mail syncroniseren hoeft niet in de Samsung app, want dat regel ik in Sparkmail. Werkt hier echt perfect en trekt de accu van mijn S21U niet meer leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batch
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-05 05:00
Bij mij begon de vingerafdrukscanner slecht te werken en was het zelfs niet meer mogelijk om vingerafdrukken toe te voegen. Voor wie dat probleem ook heeft, zo los je het op:

1. Verwijder alle geregistreerde vingerafdrukken.
2. Koppel je S21 aan een computer of laptop met een USB-C kabel.
3. Sluit je smartphone af.
4. Start je smartphone door Volume omhoog en de aan/uitknop tegelijk in te drukken net zo lang tot je in Recovery mode komt. Je S21 moet nog steeds verbonden zijn met pc of laptop.
5. Ga met de Volume omlaag toets naar Wipe cache partition en bevestig dit met de aan/uitknop.
6. Kies voor Yes.
7. Verwijder de USB-C kabel uit de S21.
8. Kies voor Reboot system now.
9. Als de S21 weer gestart is voeg je de vingerafdrukken weer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
R2L schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:06:
[...]

Ik heb de Outlook app hier verwijderd. Accu verbruik was erg hoog en ook het dataverbruik. Als alternatief ben ik Spark mail gaan gebruiken en voor de agenda Digicall. Om mij microsoft agenda te synchroniseren heb ik de gegevens ingevoerd in de email app van Samsung. In die app kun je aangeven dat je alleen de gegevens van de agenda gesynchroniseerd wil hebben. Mail syncroniseren hoeft niet in de Samsung app, want dat regel ik in Sparkmail. Werkt hier echt perfect en trekt de accu van mijn S21U niet meer leeg.
Ik denk dat het mij gelukt is om hetzelfde te doen :) ben benieuwd! Ziet er goed uit tot nu toe.
Enige dingetje is dat ik nu van zowel de standaard calendar app als de digical calendar een reminder krijg... Enig idee hoe ik dat uit zet?

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 17-04-2021 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:00

Denko

|{ing Øf ßlitz

stin00 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:54:
[...]

Ik heb op de zaak ook al aangegeven dat zodra de nieuwr medewerker komt die mijn galaxy S21U krijgt. Ik ga zelf idd terug naar oneplus, 9 of 9 pro maakt me even niet zoveel uit dan.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-06 16:34

R2L

ArcticWolf schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:20:
[...]

Ik denk dat het mij gelukt is om hetzelfde te doen :) ben benieuwd! Ziet er goed uit tot nu toe.
Enige dingetje is dat ik nu van zowel de standaard calendar app als de digical calendar een reminder krijg... Enig idee hoe ik dat uit zet?
Dat kun je bij je instellingen vinden bij meldingen. Daar kun je het voor de App die je niet wilt zien uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:19
Er is iets vreemd met mijn S21, zo had ik afgelopen week nog 38GB opslag in gebruik,
nu vandaag 40GB, Heb geen apps gedownload en ook geen muziek, foto's of films,
waar komen die GB's vandaan ?

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 18-04-2021 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-06 09:44
Albert020 schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:41:
Er is iets vreemd met mijn S21, zo had ik afgelopen week nog 38GB opslag in gebruik,
nu vandaag 40GB, Heb geen apps gedownload en ook geen muziek, foto's of films,
waar komen die GB's vandaan ?
Cache kan heeeel snel oplopen hoor. Even legen en checken.

Weet iemand toevallig waar ik ook alweer de setting kon wijzigen waarbij sms'jes (en andere notificaties) langer dan 2 seconden in beeld verschijnen. Kan het even niet meer vinden, maar het moet er wel zijn volgens mij.

[ Voor 23% gewijzigd door cliors op 18-04-2021 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
@cliors onder instellingen-meldingen en dan gedetailleerd i.p.v. kort wellicht?

Ik heb het op kort staan, dus weet niet zeker of dit de juiste instelling is ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Gismo1979 op 18-04-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
cliors schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:41:
[...]

Cache kan heeeel snel oplopen hoor. Even legen en checken.

Weet iemand toevallig waar ik ook alweer de setting kon wijzigen waarbij sms'jes (en andere notificaties) langer dan 2 seconden in beeld verschijnen. Kan het even niet meer vinden, maar het moet er wel zijn volgens mij.
Heb ik gedaan en ook Wipe Cache Partition, scheelt bijna niks, nog steeds 39,7GB in gebruik ?
Tussen mijn apps gekeken, staat ook niks raars tussen.... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 18-04-2021 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Gismo1979 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:18:
@cliors onder instellingen-meldingen en dan gedetailleerd i.p.v. kort wellicht?

Ik heb het op kort staan, dus weet niet zeker of dit de juiste instelling is ;)
Ook dan verdwijnt het binnen 2 seconden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Albert020 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:19:
[...]

Heb ik gedaan en ook Wipe Cache Partition, scheelt bijna niks, nog steeds 39,7GB in gebruik ?
Tussen mijn apps gekeken, staat ook niks raars tussen.... 8)7
Ik denk dat je per app moet gaan kijken hoeveel cache er wordt gebruikt. Ik heb net namelijk alle cache geleegd, maar bij verschillende apps staan er nog altijd enkele honderden Mb's in de buffer.

Mijn grootverbruikers zijn systeem(22,4gb), Apps(8,5gb), overig(3,6gb), foto's(700mb). Ik zit met alles rond de 35,2Gb.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb mijn S21 ultra nu een week in gebruik. Ik kom van een S8+, en om eerlijk te zijn, had ik er meer van verwacht.

* Het verschil in batterij is behoorlijk groot, maar niet verwonderlijk gezien het de batterij van de S8+ nog zo'n 84% was. Maar ik kan nu weer 2 dagen met een lading/

* Het scherm is prachtig en bijna randloos, maar qua scherpte en helderheid bijna identiek aan de S8+ wanneer ik ze naast elkaar leg. En mijn S8+ is nu 4 jaar oud.

* overall is de S21 ultra sneller in zowat alles, maar ook hier weer geen wereld schokkende verschillen.

* geen notificatie led
* de behuizing is lomp, zwaar en door het camera eiland gewoon onhandig.
* de fingerprint scanner is ontzettend "hit & miss"

* de camera heb ik nog te weinig gebruikt om een vergelijking te kunnen maken.

Ik vind de S21 ultra dan ook niet echt de "major upgrade" tov. mijn S8+ zoals ik veel gelezen heb. Zeker niet het verschil dat ik merkte tussen de Galaxy S -> S4 -> S8+, maar eerder een continuering van een goed ontwerp/concept. Ik ben ook wel tevreden met dit toestel en ik hoop dat deze ook weer 4 jaar mee kan, maar ik had er gewoon iets meer van verwacht.

Nu is het nog wachten op de Galaxy buds pro ;)

[ Voor 3% gewijzigd door kendo op 18-04-2021 11:56 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
kendo schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:55:
[...]

Ik denk dat je per app moet gaan kijken hoeveel cache er wordt gebruikt. Ik heb net namelijk alle cache geleegd, maar bij verschillende apps staan er nog altijd enkele honderden Mb's in de buffer.

Mijn grootverbruikers zijn systeem(22,4gb), Apps(8,5gb), overig(3,6gb), foto's(700mb). Ik zit met alles rond de 35,2Gb
Bij mij,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LpfDC5tbfBzEqygmkFDnDsERv0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TMrV1OrsBNEA4N1kYeXni7bg.jpg?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 24-04-2021 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Heb je toevallig nog een update in de planning staan?

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RpIFrxdnI0AGnLawaaaEbbgtRsg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EnB55jAnMzTB72lq5ekagIQn.jpg?f=fotoalbum_large

Dat valt me nog mee bij jullie @kendo en @Albert020
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Ik heb mijn iPhone 12 Pro Max toch bij iemand omgeruild voor de S21 Ultra.

Mis nu alleen Apple Pay (contactloos betalen) en FaceID. Dit werkt gewoon perfect bij een iPhone.

Gezichtherkenning werkt savonds niet goed of helemaal niet bij de S21. Fingerprint werkt beter dan vorige modellen maar blijft een gevoelig ding.
Contactloos betalen werkt ook niet optimaal via Android. (ING/RABO)

Beide toestellen hebben voor en nadelen maar kan met allebei overweg wissel regelmatig tussen deze 2 merken 😅

De S21 Ultra bied een prachtig scherm en vrijheid met Android, altijd een verademing tegenover iOS.

Toch heb ik het gevoel dat bepaalde dingen bij iPhone meer af zijn ofzo, wat erop zit werkt ook goed. Maar goed voorlopig wel tevreden met de S21 Ultra 🤪

[ Voor 11% gewijzigd door DM89 op 18-04-2021 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Albert020 schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:51:
[...]

Bij mij,
[Afbeelding]

Heb je toevallig nog een update in de planning staan?
@Kendo: Nee, staat niks in de planning....
@Gismo1979: Ja dat dan wel, heb btw ook 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Mijn S21+ geeft regelmatig geen meldingen door van Flitsmeister. De app wordt wel automatisch gestart, draait op achtergrond (Bluetooth connect trigger) maar vervolgens komen er geen geluiden uit. Ik moet de app dan echt handmatig aanzetten. Dit i.c.m navigeren via Android Auto.

Iemand een oplossing?

[ Voor 9% gewijzigd door ChromeFR op 19-04-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:37
Brotuck schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:33:
ik heb het idee dat whatsapp web prima werkt als de telefoon volledig is opgeladen, maar niet meer goed als hij onder de 50% batterij komt.
Ik heb een S21 Ultra, vers uit de doos, alle laatste updates erop gezet en een volle batterij.

Whatsapp Web heeft hier nog geen enkele keer gewerkt....wat ik ook probeer.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Devian schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:51:
[...]

Ik heb een S21 Ultra, vers uit de doos, alle laatste updates erop gezet en een volle batterij.

Hij werkt hier wel, maar alleen als ik mijn scherm ontgrendeld heb, net of kapt ie de connectie af als ie vergrendeld is, ben ook wel benieuwd naar een oplossing hiervoor...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 21:07

aex351

I am the one

Riqy schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:18:
[...]

Hij werkt hier wel, maar alleen als ik mijn scherm ontgrendeld heb, net of kapt ie de connectie af als ie vergrendeld is, ben ook wel benieuwd naar een oplossing hiervoor...
Ja, precies dit dus. Dat heeft volgens mij te maken met de wifi verbinding. Zodra het scherm op slot gaat dan gaat ook meteen wifi uit. Ik ben ook al een tijd opzoek naar een oplossing. Je ziet dit bijvoorbeeld ook terugkomen wanneer je 's ochtends je telefoon opent en WhatsApp begint met het maken van de back-up (wifi only), terwijl deze gepland stond voor 2/3 uur 's nachts.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Echter heb ik dit ook als ik geen wifi gebruik (heb op het werk geen wifi ingesteld en daar werkt het ook niet)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Devian schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:51:
[...]

Bekend probleem... topic staat er vol van mee. Hier verschilt het per dag 8)7 ene dag werkt het goed, andere dag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChromeFR schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:18:
Mijn S21+ geeft regelmatig geen meldingen door van Flitsmeister. De app wordt wel automatisch gestart, draait op achtergrond (Bluetooth connect trigger) maar vervolgens komen er geen geluiden uit. Ik moet de app dan echt handmatig aanzetten. Dit i.c.m navigeren via Android Auto.

Iemand een oplossing?
En als je het zonder Android Auto probeert? Ik heb een S21 Ultra en zonder Android Auto heb ik geen enkel probleem, stap in auto, en bluethooth connect triggert dat Flitsmeister draait. Meldingen komen gewoon door. mijn huidige auto heeft geen Android Auto ondersteuning dus kan jou variant niet testen.

Mocht het dus zonder Android Auto wel werken voor je, zit het probleem in de combinatie met Android Auto, en dat is net nieuw icm Flitsmeister volgens mij, dus zou dan met hun contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-07 10:32
Lijkt me inderdaad een Android Auto berperkign te zijn. Toestel gaat dan in een soort 'do not disturb' modus, waarbij niet alle meldingen nog doorkomen.
Ik las wel ergens dat Flitsmeister op Android Auto komt, dus wss kan je die app gebruiken als navigatie ipv google maps en zullen de meldingen dan wel werken lijkt mij. Zelf geen Flitsmeister gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Is er al iemand die een "fix" heeft kunnen vinden voor de giga lelijke selfies die het toestel (ultra) maakt?
Ik ben niet de mooiste, maar m'n oude fold maakte betere selfies met mooiere kleuren. Nu lijk ik vaak een bleek mannetje met geelzucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:35
cliors schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:01:
Is er al iemand die een "fix" heeft kunnen vinden voor de giga lelijke selfies die het toestel (ultra) maakt?
Ik ben niet de mooiste, maar m'n oude fold maakte betere selfies met mooiere kleuren. Nu lijk ik vaak een bleek mannetje met geelzucht.
Komt dat niet door het vele thuiswerken tijdens de Corona crisis >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
WouterL schreef op maandag 19 april 2021 @ 23:13:
[...]

Komt dat niet door het vele thuiswerken tijdens de Corona crisis >:) ?
Nee. Het is echt een serieus probleem en volgens mij heb ik het hier al eens zien langskomen. 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
Hakki schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:29:
Lijkt me inderdaad een Android Auto berperkign te zijn. Toestel gaat dan in een soort 'do not disturb' modus, waarbij niet alle meldingen nog doorkomen.
Ik las wel ergens dat Flitsmeister op Android Auto komt, dus wss kan je die app gebruiken als navigatie ipv google maps en zullen de meldingen dan wel werken lijkt mij. Zelf geen Flitsmeister gebruiker.
Sterker nog, bovenstaande is vandaag uitgekomen :9

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:43
cliors schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:01:
Staan die 'schoonheidfilters' niet op monsterlijke waarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market_Watcher
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-05 09:56
Ik heb de Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Kan iemand een screenprotector aanraden voor deze? Ik heb de indruk dat er veel screenprotectors zijn met slechte reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:31
Market_Watcher schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:37:
Ik heb de Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Kan iemand een screenprotector aanraden voor deze? Ik heb de indruk dat er veel screenprotectors zijn met slechte reviews.
[Samsung Galaxy S21-serie] Accessoires topic

zoek eens op amazon naar tauri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
CappieL schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:55:
[...]

Staan die 'schoonheidfilters' niet op monsterlijke waarden?
Nee heb alles uit staan. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Market_Watcher schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:37:
Ik gebruik deze vaak, zit ook materiaal bij om de screenprotector in het midden te plakken.

https://www.amazon.nl/api...9e-4f16-ad73-f34a4cfe5eb2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
Amersfoort schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:49:
[...]

Vandaag intro promo's ontvangen. Het duurt even, maar dan krijg je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:19
Ik heb de S21 Ultra nu een dikke anderhalve week in gebruik, ik merk dat het batterijverbruik steeds beter wordt. Gisterochtend met 100% van de lader gehaald en as we speak nog 35% over, dat is lang geleden dat ik dat met een telefoon heb gered.

Ik heb echter het gevoel dat het allemaal nog veel beter kan. De screen on time sinds gister ochtend is 'maar' 3 uur en 5 min en het valt me bovendien op dat Google Play services met een achtergrond tijd van 1 dag en 9 uur hoog in de lijst van verbruikers staat. Is het normaal dat dit proces bijna continue op de achtergrond draait en dus zo hoog in de lijst staat? Het was bij m'n vorige telefoon ook zo (OnePlus 6) dus ik wil ff zeker weten dat ik niet per ongeluk iets verkeerds over heb gezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uue4kUrG67ok2jJUS9lEQjpsmN0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0SSEvhQ0cX7J8ribBpCns4jO.jpg?f=fotoalbum_large

Dat whatsapp 17 u in de achtergrond heeft gedraaid komt denk ik door Whatsapp Web 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Snap het niet, mijn oplag loopt vol, nu bijna 41Gb in gebruik,
denk dat het aan overig ligt, waar kan ik deze vinden ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ERTpy6Axb0eU3kCoKGgueamj7w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gkbezVkqGQrFYGUfu4FpY2Zx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:12:

[Afbeelding]
Ik zou in de Instellingen, Apparaat onderhoud, Opslag kijken, daar krijg je een veel gedetailleerder beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
swhnld schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:49:
[...]

Ik zou in de Instellingen, Apparaat onderhoud, Opslag kijken, daar krijg je een veel gedetailleerder beeld.
Daar heb ik deze info vandaan.....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQzvzGRew1KykjrSCwdyUY9roTE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R5NgoIIuOFMaUU99FZ8uRDkK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Albert020 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:02:
[...]

[Afbeelding]
Je opslag bijna vol... :? :?
Je hebt pas 15% in gebruik en nog 85% vrij.
Niets om je zorgen over je maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skix_Aces
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23:49
Albert020 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:12:

[Afbeelding]
Zo heel raar is dat niet hoor. Elke keer als je een app gebruikt zal die app bepaalde info cachen zodat de app de volgende keer dat je die data nodig hebt sneller is. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwsapp die 's ochtends als je de app opent alle nieuwsberichten download. Deze informatie word door de app opgeslagen op je telefoon. De volgende keer dat je de app opent hoeft hij niet al die informatie opnieuw te downloaden van het internet maar kan hij deze uit de lokale opslag halen.

Zoals hierboven al gezegd heb je maar 15% van je opslag gebruikt dus ik zou me er absoluut niet druk over maken. Het is juist beter voor de gebruikerservaring dat er dingen lokaal worden gecached, daardoor wordt alles sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Albert020 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:02:
[...]

[Afbeelding]
Je opslag bijna vol... :? :?
Je hebt pas 15% in gebruik en nog 85% vrij.
Niets om je zorgen over je maken.

@Gismo1979 Bijna vol heb ik niet gezegd, zei dat ie steeds voller liep.....
Skix_Aces schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:22:
[...]

Zo heel raar is dat niet hoor. Elke keer als je een app gebruikt zal die app bepaalde info cachen zodat de app de volgende keer dat je die data nodig hebt sneller is. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwsapp die 's ochtends als je de app opent alle nieuwsberichten download. Deze informatie word door de app opgeslagen op je telefoon. De volgende keer dat je de app opent hoeft hij niet al die informatie opnieuw te downloaden van het internet maar kan hij deze uit de lokale opslag halen.

Zoals hierboven al gezegd heb je maar 15% van je opslag gebruikt dus ik zou me er absoluut niet druk over maken. Het is juist beter voor de gebruikerservaring dat er dingen lokaal worden gecached, daardoor wordt alles sneller!
@Skix_Aces Daar heb je gelijk in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:04
Zijn de fletse kleuren al opgelost?

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20-06 21:30
Ik heb sinds het begin dat ik de S21 ultra heb problemen met de ultrawide camera, op 0.6x is het beeld wazig behalve als ik dichtbij een object kom. Ik heb de cache al verschillende keren verwijderd, zelfs de telefoon volledig gereset, maar nog steeds heb ik dit probleem. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gondrez schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:39:
Ik heb sinds het begin dat ik de S21 ultra heb problemen met de ultrawide camera, op 0.6x is het beeld wazig behalve als ik dichtbij een object kom. Ik heb de cache al verschillende keren verwijderd, zelfs de telefoon volledig gereset, maar nog steeds heb ik dit probleem. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Dat is de werking van de camera's, iemand heeft het in dit topic ergens helemaal uitgelegd. Dan moet je de andere camera gebruiken voor dat doel is de redenatie van Samsung. Of juist verder af of dichterbij. Even terugzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Ik heb problemen met whatsapp meldingen op mijn s21 ultra. Alle meldingen staan aan in zowel de app als in android. Maar de meldingen die ik krijg, zijn random at best. Ik lees wel een aantal dingen over de web versie, maar niet zo zeer over de app zelf.

Ik mis al constant berichten omdat er geen melding led meer aanwezig is, maar ook regelmatig krijg ik geen geluidsmelding bij een bericht.
De telefoon ligt hier regelmatig op tafel, en wanneer ik hem dan unlock, dan zijn er vaak berichten zonder dat daar een melding van is geweest. Daarnaast worden snelle reacties op een bericht van mij, vaak ook niet geregistreerd.
Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, en de melding buttons 1 voor 1 uit en weer aan gezet, maar het probleem blijft zich voor doen.

Daarnaast was ik benieuwd of de transparantie van de app drawer ook aan te passen is? Lijkt niet te kunnen in de instellingen menu's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:28
@kendo laten we hopen dat de may update: https://www.sammobile.com...roves-camera-quick-share/
Alle connectivity ellende fixt, maar ik vrees het ergste.

Ik zie zelfs de 4g/5g complete verbinding wegvallen bovenin het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Na het flashen van de laatste firmware (dbt versie) met de Mei patches valt het me op dat er ineens 2 messenger apps zijn. Eentje van Samsung en eentje van Google ?

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Brotuck schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:25:
Na het flashen van de laatste firmware (dbt versie) met de Mei patches valt het me op dat er ineens 2 messenger apps zijn. Eentje van Samsung en eentje van Google ?
Heb ik volgens mij al vanaf het begin? Gebruik zelf die van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adwin84
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-06 05:33
Dat is volgens mij al vanaf het begin zo. Bij mij stond standaard de Google Messenger/sms app ingesteld. Werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-06 18:07
Is inderdaad al vanaf launch zo :-)

Toevallig heeft de Google Messages App deze week een update gekregen om de look en feeling van de Samsung Berichten app te krijgen.

https://www.sammobile.com...ssages-app-one-ui-design/

[ Voor 3% gewijzigd door CyberJohn op 28-04-2021 11:40 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:45
Sinds afgelopen week in het bezit van een S21. Komende vanaf een S8 is dit wel weer even een flinke sprong. Vooral het 120hz scherm is een verademing.

Nu heb ik KPN eSim ingesteld. Werkt voor de rest prima. 4G verbinding is gelegd zodra de WiFi uit staat en dit werkt ook. Nu heb ik alleen als ik iemand bel, zij mij niet horen. Maar zodra ik bijvoorbeeld via WhatsApp bel, een spraak bericht stuur of iets anders dergelijks. Lukt dit allemaal wel.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik werd net gebeld door het ziekenhuis en dat is toch lastig als je niets terug kan zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
Hoe is bij jullie de 5G snelheid met de S21. Bij mijn KPN abo is deze voor download intussen opgelopen tot bijna 500Mb in huis.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/07XygaH0ni8zhQS5-aUaWxYMPE0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sASd5Cdcd4z3Xuhjs2V5i7ZP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
CyberJohn schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:40:
[...]

Is inderdaad al vanaf launch zo :-)

Toevallig heeft de Google Messages App deze week een update gekregen om de look en feeling van de Samsung Berichten app te krijgen.

https://www.sammobile.com...ssages-app-one-ui-design/
Ja vandaar mijn verwarring ineens. Het leek wel heel erg op elkaar ineens. :)

Just here for the fun

Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste

Let op:
Discussies en vragen over aankopen van de S21, levertijden en prijzen mag hier: [Samsung Galaxy S21-serie] Levertijd & Prijzen
Discussies en vragen over accessoires mag hier: Samsung Galaxy S21 serie accessoires topic

In Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos mag je los over de verschillende soc's van Samsung. Die discussie hoort hier niet thuis.