Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:15
swhnld schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:50:
@neeecht Op de Ultra is de april update er nog niet.
Ik heb hem handmatig geüpdatet maar zal vast gefaseerd uitgerold worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 29-03-2021 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:34:
[...]

Ik heb hem handmatig geüpdatet maar zal vast gefaseerd uitgerold worden.
Hoe heb je hem hangmatig gedaan? Via Odin, of Samsung Smart Switch? Ik zit op de OTA te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 22:06
swhnld schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:41:
[...]

Hoe heb je hem hangmatig gedaan? Via Odin, of Samsung Smart Switch? Ik zit op de OTA te wachten.
Via Odin kan je hem flashen idd.
Hij is al downloadbaar voor nederland met frija (PHN) , dus de OTA komt heel snel
Misschien krijg je de OTA al als je handmatig checkt voor updates ?

[ Voor 9% gewijzigd door Brotuck op 29-03-2021 23:12 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:53
Brotuck schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:36:
[...]

Geen issues met whatsapp web tot op heden. Kan natuurlijk ook door een update van whatsapp komen.
Verder niet zoveel bijzonders veranderd. Merk er niks aan iig.
5g snelheid van de KPN in huis lijkt wel beter te zijn nu
Ja, omdat 4G Band 32 erbij gekomen is nu.
Het voordeel van B32 - 1400 MHz!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
[...]

Via Odin. Ik zag op XDA en Sammobile dat de PHN versie er al was dus via Frija gedownload.

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat de nachtfoto's een stuk beter zijn dan met de vorige update. Heb net voor en na gedaan en zie groot verschil in met name detail als je inzoomd.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 29-03-2021 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[...]

Via OTA komt hij nu binnen op de PHN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-09 09:35
Komt binnen op de ultra nu. 1140 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
neeecht schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:50:
@ArcticWolf @swhnld @BigF25

Kunnen jullie een update geven van de April 2021 update en WhatsApp Windows en verbinding algemeen?

Tijdens verbindingen testen zag ik zelfs de complete verbinding wegvallen, maar nu even niet meer lijkt.
WhatsApp Windows lijkt nu ook te blijven werken.

Nu nog even testen na een tijdje, als telefoon/scherm echt een tijd niets gedaan hebben.
Helaas, toch weer disconnects. Ik geef het op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
neeecht schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:09:
[...]

Helaas, toch weer disconnects. Ik geef het op.
Ik ook, afgelopen uur opeens 8)7 gisteren nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:43
Krijg de update zojuist binnen.
@neeecht
Wat whatsapp web betreft had ik het allang opgegeven :p Denk dat een fresh install helpt maar daar heb ik niet veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-09 23:18
en hoe is de batterijduur bij de laatste update? :p

[ Voor 27% gewijzigd door Tec7lol op 30-03-2021 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 11:54
ArcticWolf schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:39:
[...]
....

Edit:
Appjes komen nu ook anders binnen zo te zien. Eerst kreeg ik altijd een 2e WA logo bovenin beeld met "checking for new messages" als er een nieuw of 2e bericht binnen kwam... en nu niet meer.
Ik zie nog wel 2 Whatsapp logo'tjes op het lockscreen als er een bericht binnenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheeseruler
Tec7lol schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:43:
en hoe is de batterijduur bij de laatste update? :p
Volgens mij geen noemenswaardig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
cheeseruler schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:49:
[...]

Ik zie nog wel 2 Whatsapp logo'tjes op het lockscreen als er een bericht binnenkomt.
Ja snap er niks van... gisteravond had ik dat niet en sinds vanmorgen weer wel net als dat web whatsapp weer timeouts geeft :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Net weer even de camera getest na update en stabilisatie vanaf 10x is ook flink verbeterd. Normaal had ik wat shaky video maar nu mooi stabiel.
In de viewfinder leek het beter maar op de TV lijkt het toch weer wat minder.

Wat anders. Ik merk bij de Ultra een vorm van ghosting wat zichtbaar wordt als ik scroll. Vooral bij tekst zie ik het duidelijk. Het is niet heel erg maar als ik het vergelijk met de S20+ dan is de S20+ veel strakker/scherper als ik scroll.
Zijn er meer die dat ervaren?

[ Voor 13% gewijzigd door Garret1410 op 30-03-2021 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 14:07
5G met T-Mobile blijft tegenvallen.

Met 4G 220Mb/90Mb en met 5G slechts 40Mb/25Mb. Wel een lagere ping en vrijwel geen jitter met 5G.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07:43
Als ik gemister oproepen heb dan zie ik dit niet op het vergrendelscherm. alleen als ik het scherm unlock. Weet iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
Uberprutser schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:41:
5G met T-Mobile blijft tegenvallen.

Met 4G 220Mb/90Mb en met 5G slechts 40Mb/25Mb. Wel een lagere ping en vrijwel geen jitter met 5G.
Zeer belangrijk dat je weet met welke site(s) je bent verbonden.
5G kan namelijk van site1 afkomen samen met 4G van site2.
Een andere test kan 4G only zijn van een veel betere site.

Dat eerst uitzoeken dus;
https://antennekaart.nl/k...oom=11&providers=t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
cheeseruler schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:49:
[...]

Hier ook. Vervelend.

Met mijn fold2 zag ik voorheen in het WhatsApp icoontje ook de profielfoto van diegene die een berichtje stuurde. Iemand enig idee hoe ik dat terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
neeecht schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:51:
[...]

Zeer belangrijk dat je weet met welke site(s) je bent verbonden.
5G kan namelijk van site1 afkomen samen met 4G van site2.
Een andere test kan 4G only zijn van een veel betere site.

Dat eerst uitzoeken dus;
https://antennekaart.nl/k...oom=11&providers=t-mobile
Is niet op een vaste plek maar tijdens mijn wandeling gisteren en vandaag (route van 15km) waar 5G er slechter vanaf kwam dan 4G. Merk er weinig van verder, overal streamt de muziek prima.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:08
Na de laatste update van de s21 heb ik in huis mijn 5g KPN verbinding getest. Dit leverde een voor mij ongekende snelheid op van 386 Mpbs download op. Hoe is dat bij jullie?
Overigens brult deze test in een paar seconden even 600 MB van mijn databundel er doorheen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZlsMQdxyT_uIPNSIqCLIYVWQGA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SYejU8u6c5GgI9C5OpZvLayz.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
@Uberprutser ja, precies daarom is het belangrijk dat je weet welke masten daar in de buurt staan.
Het kan inderdaad voorkomen dat een 4G banden combinatie sneller is dan een 4G+5G banden combinatie.
De dekking is met 5G wel beter, de upload snelheid ook, maar door spec-limitaties kan de download langzamer zijn.

@Amersfoort zoals gezegd doet B32 - 1400 MHz het nu eindelijk op de S21.
De S20 was al eerder aan de buurt. Maar zeer weinig telefoons connecten nog met deze extra download-only band.

Op 700 MHz (en 800/900 MHz) na is 1400 MHz de laagste band, met 15 MHz bandbreedte.
Met 5G wordt alleen N28 - 700 MHz gebruikt of met 4G B20 - 800 MHz gebruikt.
900 MHz is alleen 2G of 3G.

Dus ja de extra/nieuwe band maakt dit verschil mogelijk. Niet voor niets dat KPN deze band bijna overal heeft aan staan in het land!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:03
Iemand enig idee hoe ik op de gewone S21 bewegingsfoto uitzet in de camera software? Kan de optie nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
r_buren schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:43:
Iemand enig idee hoe ik op de gewone S21 bewegingsfoto uitzet in de camera software? Kan de optie nergens vinden.
Zelfde als bij mijn ultra denk ik, icoontje bovenaan: vierkantje met 'play'driehoekje erin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_buren
dragon2 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:48:
[...]

Zelfde als bij mijn ultra denk ik, icoontje bovenaan: vierkantje met 'play'driehoekje erin?
Oh jo, daar heb ik nooit gekeken :) Zat echt alleen maar bij instellingen (via dat wieltje) te kijken.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Amersfoort schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:39:
Na de laatste update van de s21 heb ik in huis mijn 5g KPN verbinding getest. Dit leverde een voor mij ongekende snelheid op van 386 Mpbs download op. Hoe is dat bij jullie?
Overigens brult deze test in een paar seconden even 600 MB van mijn databundel er doorheen.
[Afbeelding]
Vodafone (Hooglanderveen):
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/cg2Xkrzl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Ik heb trouwens nog iets vreemds ontdekt bij de S21 Ultra en wellicht kan iemand het reproduceren.

Video recording 10x zoom zonder videostabilisatie is stabieler dan met stabilisatie aan.
Met stabilisatie aan zie je dat het beeld gecropped is, wat normaal is maar het is erg schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 07:42

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Update is snel deze maand, kreeg hem net binnen op de S21 Ultra. 1,1 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-09 20:40
Is dat nieuw dat het niveau van de beveiligingspatch gelijk loopt met de juiste maand? Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van een S21+ en kom van een Note 9, maar op de Note liep ik altijd ongeveer een maand achter als ik mij niet vergis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dehardstyler schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:15:
Is dat nieuw dat het niveau van de beveiligingspatch gelijk loopt met de juiste maand? Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van een S21+ en kom van een Note 9, maar op de Note liep ik altijd ongeveer een maand achter als ik mij niet vergis?
Samsung varieerd een beetje, de patches komen wisselend binnen aan het begin, midden of einde van de maand. Ze hebben een website en dan kun je het per type ook zien.
S21 serie heeft nog wat kinderziektes, dus vermoed dat ze daarom extra snel zijn nu met de updates. Alleen de beveiligingsupdate zou rond de 500 Mb moeten zitten, dus meer dan 1 Gb betekend dat er ook andere verbeteringen in de update zitten. Denk aan camera firmware en software, radio firmware voor 5G frequenties, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@DM89 Toch ook een prima toestel, een 12 Pro Max? Of vind je Android een prettiger OS?

[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 01-04-2021 13:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:52
syltheboy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:18:
@DM89 Toch ook een prima toestel, een 12 Pro Max? Of vind je Android een prettiger OS?
Zeker een goed toestel, mis alleen soms de vrijheid die Android heeft. Maar heb altijd tussen deze 2 merken gewisseld.. heb ook alle topmodellen gehad vanaf de eerste haha.

Maar denk dat ik toch maar wacht op de volgende generatie, wellicht bied die meer vernieuwing. Bij elk nieuw model gaat het bij mij weer kriebelen maar eigenlijk is het weinig vernieuwend en duur 😜

[ Voor 22% gewijzigd door DM89 op 01-04-2021 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:51

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Berichten over aankopen van een toestel horen meer thuis is het Prijzen en Levertijden topic. De nodige berichten die hier over gingen dan ook daar naartoe verplaatst.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
Moet het nog even aanzien.
Maar het lijkt wel of ik geen notificaties en mails krijg via Vodafone 5G.
Eenmaal thuis verbonden met Wifi, komt alles in een keer binnen .. zo lijkt het ..

Of mis ik iets bij de instellingen ?

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swurgin schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:55:
Moet het nog even aanzien.
Maar het lijkt wel of ik geen notificaties en mails krijg via Vodafone 5G.
Eenmaal thuis verbonden met Wifi, komt alles in een keer binnen .. zo lijkt het ..

Of mis ik iets bij de instellingen ?
Staat mobiele data wel aan?
Staat databesparing aan?
Staat batterijbesparing aan?
Staat 5G aan?
Staat roaming aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Na een weekje en een teleurstelling verder is mijn S21 Ultra terug naar de winkel gegaan. Met name bellen met Teams wat veel hakkelde, de bluetooth icm mijn auto (Tesla) en dat ie met hoesje niet goed in de QI lader past waren de doorslag. De combinatie met 5G en T-Mobile (en Vodafone) was ook matig waardoor ik ook forced 4G aan had.

De vingerafdruk scanner die zowel mijn linker- als rechter duim vaker niet dan wel ziet (wijsvingers wel, ietwat onhandig) en een forced policy met een 8 cijferige pincode de andere optie was. Met mijn A3 werken beide duimen wel vlekkeloos. Met de Nord van mijn maatje hetzelfde issue overigens. Wat gelijk een ander vervelend ding is; de meeste telefoons hebben de scanner onder het scherm en dat werkt bij mij schijnbaar niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
swhnld schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:02:
[...]

Staat mobiele data wel aan?
Staat databesparing aan?
Staat batterijbesparing aan?
Staat 5G aan?
Staat roaming aan?
Uiteraard
Nee
Nee
Ja
Ja

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Uberprutser schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:45:
Na een weekje en een teleurstelling verder is mijn S21 Ultra terug naar de winkel gegaan. Met name bellen met Teams wat veel hakkelde, de bluetooth icm mijn auto (Tesla) en dat ie met hoesje niet goed in de QI lader past waren de doorslag. De combinatie met 5G en T-Mobile (en Vodafone) was ook matig waardoor ik ook forced 4G aan had.

De vingerafdruk scanner die zowel mijn linker- als rechter duim vaker niet dan wel ziet (wijsvingers wel, ietwat onhandig) en een forced policy met een 8 cijferige pincode de andere optie was. Met mijn A3 werken beide duimen wel vlekkeloos. Met de Nord van mijn maatje hetzelfde issue overigens. Wat gelijk een ander vervelend ding is; de meeste telefoons hebben de scanner onder het scherm en dat werkt bij mij schijnbaar niet goed.
Dat is jammer maar heb je ook al op het Tesla forum gezocht want bluetooth compatibiliteit vaak wel een dingetje.
Wat bedoel je met forced policy 8 cijferige code. Is dat verplicht vanuit je werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Garret1410 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:02:
[...]
Dat is jammer maar heb je ook al op het Tesla forum gezocht want bluetooth compatibiliteit vaak wel een dingetje.
Wat bedoel je met forced policy 8 cijferige code. Is dat verplicht vanuit je werk?
Met de Note of S9 werkt het allemaal prima maar met de S21 niet. Geen onderzoek naar gedaan, moet gewoon werken is mijn idee.

De pincode is idd forced vanuit m'n werk sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uberprutser schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:21:
[...]

Met de Note of S9 werkt het allemaal prima maar met de S21 niet. Geen onderzoek naar gedaan, moet gewoon werken is mijn idee.

De pincode is idd forced vanuit m'n werk sinds kort.
Kan gewoon ook een dingetje zijn van Android 11. Zijn wel meer issues mee gerapporteerd dat zaken met die Android versie niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Nou inmiddels mijn S21 Ultra al op 5 verschillende auto merken aangesloten gehad, gewoon nergens geen probleem mee. Het kan natuurlijk ook gewoon een defect toestel zijn ?

Overigens ook prima gekoppeld aan mijn smartwatch en jabra headset en buds.
Bluetooth is nooit een probleem geweest eigenlijk.

Teams met en zonder headset vele malen gebruikt en ook nooit issues gehad

Dit is mijn eerste Samsung telefoon die helemaal voldoet aan mijn verwachtingen. Het enige minpunt blijft het gewicht. Maar dat went wel...

[ Voor 55% gewijzigd door Brotuck op 03-04-2021 13:37 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Nou mijn renault clio is ook redelijk kieskeurig qua verbinden met bleutooth. Meestal gaat het goed, maar soms maakt hij verbinding en knalt deze er binnen ca. 1 minuut er weer uit.
Dit doet hij met de S6, S9 en met de S21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:54
Er zit dus een volgeplakte screenprotector op, dubbele, met lipje, iemand een voorbeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninehouzer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-11-2022
Zijn er meer mensen die sinds de laatste update last hebben van een niet goed werkende vingerafdruk scanner op de S21 Ultra? Bij mij werkt de scanner 35-40% de eerste keer tijdens het scannen. Vaak dus een tweede of derde poging nodig om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:05

CWH

Ninehouzer schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:53:
Zijn er meer mensen die sinds de laatste update last hebben van een niet goed werkende vingerafdruk scanner op de S21 Ultra? Bij mij werkt de scanner 35-40% de eerste keer tijdens het scannen. Vaak dus een tweede of derde poging nodig om in te loggen.
Hij werkte al niet best maar het is er idd niet beter op geworden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder screenprotector al geprobeerd?

En leer opnieuw in met vinger niet draaien is ook een tip die al voorbij gekomen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninehouzer
CWH schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:52:
[...]

Hij werkte al niet best maar het is er idd niet beter op geworden!!
Zo te horen ligt het niet aan mij. Dank voor je reactie.
swhnld schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:02:
[...]

Zonder screenprotector al geprobeerd?

En leer opnieuw in met vinger niet draaien is ook een tip die al voorbij gekomen is.
Zojuist een nieuwe afdruk toegevoegd zonder te draaien en voorlopig werkt het goed! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albert020
Had even 2 maanden uitstapje gemaakt naar iPhone 12, Wow wat ben ik blij dat ik nu een S21 heb Pfff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Laatst online: 23-09 20:55
Delete, vals alarm

[ Voor 98% gewijzigd door Hakki op 03-04-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Nee, iets dat ertussen geraakt was en opgedroogd was. Mss een melkdruppel ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Albert020 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:48:
Had even 2 maanden uitstapje gemaakt naar iPhone 12, Wow wat ben ik blij dat ik nu een S21 heb Pfff ;)
Neemt niet weg dat het ook een goede tel is. Ik had ook een 12pro max...maar omgeruild voor een 21 Ultra. Geen spijt en prima tel. Ik switch sowieso vaak tussen die 2.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
dave1972 schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:42:
[...]

Neemt niet weg dat het ook een goede tel is. Ik had ook een 12pro max...maar omgeruild voor een 21 Ultra. Geen spijt en prima tel. Ik switch sowieso vaak tussen die 2.
Zeker ben ik met je eens, maar het ecosysteem van Apple beviel mij helemaal niet,
en dacht wen er wel aan maar nee, lukt me niet, Android S21 is weer het oude vetrouwede gevoel,
alles doet zoals ik dat wil en ook al jaren gewent was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
Vraagje voor de reguliere S21 bezitters, wat vinden jullie van de plastic achterkant? Voelt premium aan? Stevig? Ik ben aan het rondkijken voor iets nieuws en de S21 ziet er leuk uit omdat plastic niet zo snel bars als het glas van mijn OP6. Moet op het werk vaak met zwaar materiaal werken en de achterkant heeft het al 2x begeven. De telefoon zit in een hoesje enz maar vermoed dat het er niet geschikt voor is. De S21 zou sowieso ook in een hoesje gaan. Ik wacht waarschijnlijk wel nog even op de S21 FE en eventueel andere top telefoons met kunststof achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
@Ch3ckmate
Ik heb ook een S21. Moet zeggen dat de S8 meer "premium" aanvoelde. Maar ik heb er een orgineel SS hoesje/cover om heen. Dus ik merk het niet.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
@Ch3ckmate ik heb er altijd een (veel te groot) hoesje omheen.
Echter het feit dat het plastic is, lijkt te helpen met de ontvangst van radio signalen en daar kocht ik het toestel voor. Verder voelt los gewoon prima aan, echter maar paar keer los in de handen gehad dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
Renegade666 schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:14:
@Ch3ckmate
Ik heb ook een S21. Moet zeggen dat de S8 meer "premium" aanvoelde. Maar ik heb er een orgineel SS hoesje/cover om heen. Dus ik merk het niet.
Maar die was glas dacht ik? Dus dat is vanzelfsprekend maar ik ga een premium feel niet missen als ik hem sowieso in een hoesje steek. Premium feel vervalt ook snel als de achterkant gebarsten is :P

SS hoesje? Duitse kwaliteit? ;)
neeecht schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:16:
@Ch3ckmate ik heb er altijd een (veel te groot) hoesje omheen.
Echter het feit dat het plastic is, lijkt te helpen met de ontvangst van radio signalen en daar kocht ik het toestel voor. Verder voelt los gewoon prima aan, echter maar paar keer los in de handen gehad dus.
betere ontvangst is een insteek die ik nog niet had gehoord :) ook een goede reden!

[ Voor 31% gewijzigd door Ch3ckmate op 04-04-2021 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
  • Nu online
@Ch3ckmate
Nee, gewoon Samsung hoesje😅

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 14:15
Hier gewoon perfect en altijd raak!

Even alle vingers verwijderen eventueel en weer toevoegen, hoe scan jij je vingertoppen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninehouzer
beezjeh schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:44:
[...]

Hier gewoon perfect en altijd raak!

Even alle vingers verwijderen eventueel en weer toevoegen, hoe scan jij je vingertoppen in?
Ik heb alle vingers verwijderd en opnieuw toegevoegd. Ik heb ze gescand zoals de setup het beschrijft, maar ook zonder te draaien etc. Het lijkt er op dat ik er weinig aan kan doen. Ik moet zeggen dat het wel beter werkt sinds de tip van enkele berichten hierboven (niet draaien van de vingers). Ongeveer 75% van de scans wil het inloggen lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 14:15
Ninehouzer schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:52:
[...]

Ik heb alle vingers verwijderd en opnieuw toegevoegd. Ik heb ze gescand zoals de setup het beschrijft, maar ook zonder te draaien etc. Het lijkt er op dat ik er weinig aan kan doen. Ik moet zeggen dat het wel beter werkt sinds de tip van enkele berichten hierboven (niet draaien van de vingers). Ongeveer 75% van de scans wil het inloggen lukken.
Ik scan gewoon alle hoeken van mijn duim/vinger in en heb totaal geen problemen.
Voorbeeld van mijn duim links, rechts, midden, boven en onder op een vrij snelle manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheeseruler
Ch3ckmate schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:04:
Vraagje voor de reguliere S21 bezitters, wat vinden jullie van de plastic achterkant? Voelt premium aan? Stevig? Ik ben aan het rondkijken voor iets nieuws en de S21 ziet er leuk uit omdat plastic niet zo snel bars als het glas van mijn OP6. Moet op het werk vaak met zwaar materiaal werken en de achterkant heeft het al 2x begeven. De telefoon zit in een hoesje enz maar vermoed dat het er niet geschikt voor is. De S21 zou sowieso ook in een hoesje gaan. Ik wacht waarschijnlijk wel nog even op de S21 FE en eventueel andere top telefoons met kunststof achterkant.
Ik heb dit hoesje: https://www.gsmpunt.nl/ho...lexibele-back-cover-blauw

Telefoon is al 1x van het nachtkastje gevallen en 1x van de wastafel precies op de hoek van de telefoon. Geen beschadigingen _/-\o_

Verder heb ik de achterkant van de telefoon 1x bekeken voor ik deze in het hoesje deed. Het beschermfolie zit er zelfs nog op. Tja het is plastic, maar dat maakt mij niets uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
@neeecht vreemd genoeg heb ik de afgelopen 2 dagen geen problemen met web whatsapp... verbind meteen en op elke computer en geen timeouts, terwijl er softwarematig of thuis niks veranderd is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
rare manier om samsung af te korten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:52
Sinds afgelopen vrijdag in bezit van een S21 Ultra met 512GB opslag. Wat IS HIJ GROOT vergeleken met de S20+ die ik hiervoor had. En wat went het snel....vind het nu al niet meer te groot.

Prachtig toestel, mega accuduur! Heel blij mee, ga dit topic maar eens van voor naar achteren doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
jelleeelco schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:22:
Sinds afgelopen vrijdag in bezit van een S21 Ultra met 512GB opslag. Wat IS HIJ GROOT vergeleken met de S20+ die ik hiervoor had. En wat went het snel....vind het nu al niet meer te groot.

Prachtig toestel, mega accuduur! Heel blij mee, ga dit topic maar eens van voor naar achteren doorspitten.
Heb ook een S21 512GB en krijg hooguit 11h 28m eruit. Nog niet helemaal tevreden. Kom van een S9+ en had daar ongeveer 13h op.

Er valt wel veel te tweaken via Bixby Routines. Super handig dat :)

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Mirabis schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:09:
[...]

Heb ook een S21 512GB en krijg hooguit 11h 28m eruit. Nog niet helemaal tevreden. Kom van een S9+ en had daar ongeveer 13h op.

11u28min? hoeveel SOT? Wat voor apps gebruik je? Ik heb ongeveer 6-7uur SOT met 1d2uur...

Soms gaat het sneller... maar twitter, internet en spotify zijn de meest gebruikte apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
jelleeelco schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:16:
[...]

11u28min? hoeveel SOT? Wat voor apps gebruik je? Ik heb ongeveer 6-7uur SOT met 1d2uur...

Soms gaat het sneller... maar twitter, internet en spotify zijn de meest gebruikte apps.
Zal zodra het de 5% aantikt even screenshot delen hier.

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Na 4 jaar de Galaxy S8+ te hebben gebruikt, nu toch overstag gegaan en de Galaxy S21 Ultra(phantom black) besteld. Ik was eigenlijk nog niet klaar met de S8+, maar aangezien de ondersteuning op zijn eind loopt en omdat deze nog steeds op Android 9 draait. Toch maar de knoop doorgehakt. Dus na de Galaxy S, S4, en S8+ nu de S21 Ultra.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelleeelco
kendo schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:00:
Na 4 jaar de Galaxy S8+ te hebben gebruikt, nu toch overstag gegaan en de Galaxy S21 Ultra(phantom black) besteld. Ik was eigenlijk nog niet klaar met de S8+, maar aangezien de ondersteuning op zijn eind loopt en omdat deze nog steeds op Android 9 draait. Toch maar de knoop doorgehakt. Dus na de Galaxy S, S4, en S8+ nu de S21 Ultra.
Welkom in de 21e eeuw!! HUGE difference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Nu online
bvbal79 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:26:
[...]

rare manier om samsung af te korten :)
Og, SamSung > SS :+

Men hoeft niet altijd naar het verleden te kijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Renegade666 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:15:
[...]

Og, SamSung > SS :+

Men hoeft niet altijd naar het verleden te kijken ;)
Klopt waarom zou je überhaupt leren van de fouten in het verleden. War mij betreft is SS een associatie met een van de grootste foute organisaties in het verleden en niet Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Nu online
tjah, is maar net hoe je het bekijkt. Bij MicroSoft word ook vaak MS gebruikt. Dan denk je ook niet gelijk aan Multiple Sclerose ?
Tis maar wat je context is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelleeelco
Bij veel bedrijven waar ik gewerkt heb / werk wordt SS gebruikt voor 'Safety Stock'.

Ik blijf het raar vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Renegade666 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:59:
tjah, is maar net hoe je het bekijkt. Bij MicroSoft word ook vaak MS gebruikt. Dan denk je ook niet gelijk aan Multiple Sclerose ?
Tis maar wat je context is.
ga je nu MS met SS vergelijken, er is niet voor niks dat bedrijven hier geen associatie mee willen

...totaal andere context

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 06-04-2021 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Nu online
@bvbal79
Tjah, jij begint er over.. ik heb er niet om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
jelleeelco schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:16:
[...]

6 uur SOT. Voornamelijk radio tijdens het werk en de gebruikelijke teams, maar WhatsApp notificaties. Bluetooth en WiFi aan, heb Bluetooth headset en een galaxy watch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebMu2YeCmrQ6Y0SBuefORJoBjPM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MoGPjPuD7k8SB7ejVNf4zuAp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Mirabis op 06-04-2021 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
Die verhalen over de vingerafdrukscanner doen me toch wel twijfelen of ik de s21 ultra moet nemen. Na een S10 met belabberde scanner nam ik een Realme X2, en wat een verademing was dat: een scanner die gewoon altijd werkt. Zit er niet op te wachten om daar op achteruit te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 18:09
Ik heb geen idee waarom sommigen er zo'n probleem mee hebben. Bij mij werkt de scanner letterlijk altijd (heb nog geen enkele gehad dat ie em niet meteen pakte) en voor mijn gevoel is het ook instantaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 15:17
marteltor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 01:08:
Die verhalen over de vingerafdrukscanner doen me toch wel twijfelen of ik de s21 ultra moet nemen. Na een S10 met belabberde scanner nam ik een Realme X2, en wat een verademing was dat: een scanner die gewoon altijd werkt. Zit er niet op te wachten om daar op achteruit te gaan.
Hier ook regelmatig dat deze niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt natuurlijk van meerdere factoren af, zoals vingers stil houden tijdens inleren, deze vingerafdruk scanner is gevoeliger, en veiliger daarmee, maar als je je vinger draait kamen de afdrukken ook scheef binnen.

Verder, sommige mensen hebben last dat vingers wat opzwellen met het weer of door eten of medicijnen wat resultaten beinvloeden.

Maar bij twijfel, koop het toestel niet, je moet je goed voelen ergens bij, dat is de helft van het plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
Zelf geen problemen mee... Ik kan het kort aantikken "tap" en het heeft mijn vinder al gescand. Enige wat wennen is dat het nu in het scherm zit en niet achter op het toestel zoals bij voorgaande toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Mirabis schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:09:
[...]

13h op een S9+. Dat is bijzonder want daar haalde ik ongeveer 5 a 6uur mee. Met de Ultra ga ik daar dik overheen. Of heb je een custom rom draaien en helderheid op nul. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelleeelco
Ik denk dat hij totale tijd tussen laden bedoelt, niet SOT.

Ik leg hem nu iedere nacht aan de lader, heb dan nog zeker 30%. SOT hangt af van wat ik gedaan heb: video kijken kost nu eenmaal veel minder batterij dan een spelletje PUBG (al speel ik dat niet op mijn telefoon, slechts 1x geprobeerd). Daarom is het ook zo lastig om SOT etc met elkaar te vergelijken. Maar met Twitter, MS Outlook / Teams, samsung webbrowser, spotify...kom ik toch tussen de 6-8uur SOT.

Zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Hmm, 2maanden geen whatsapp connectiviteitsproblemen gehad, maar laatste dagen precies opgekomen.
Ik draai de beta versie (update 18u geleden).. ik hoop dat het aan de versie zal liggen en snel beter is.. wishfull thinking zeker :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hakki schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:49:
Hmm, 2maanden geen whatsapp connectiviteitsproblemen gehad, maar laatste dagen precies opgekomen.
Ik draai de beta versie (update 18u geleden).. ik hoop dat het aan de versie zal liggen en snel beter is.. wishfull thinking zeker :(
Beta versies staan wel bekend om hun uitstekende betrouwbaarheid... Daar zal het vast niet aan liggen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
FriXion schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:27:
Ik heb geen idee waarom sommigen er zo'n probleem mee hebben. Bij mij werkt de scanner letterlijk altijd (heb nog geen enkele gehad dat ie em niet meteen pakte) en voor mijn gevoel is het ook instantaan.
Bij mij werkt hij echt slecht :X maar kwam er laatst achter (door de val het zonlicht op het scherm) dat de scanner bij mij iets uit het midden ligt (links) en erg groot is hij niet... (gewone S21 trouwens)

@Hakki bij mij zijn de connectie problemen juist sinds 2 dagen weg 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 08-04-2021 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeseruler
Toevallig gisteren gemerkt dat Web Whatsapp best wat problemen geeft. Zelfs met mijn iPhone hotspot truc telkens disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ik word een beetje gek van whatsapp meer omdat ik soms 2 icoontjes zie verschijnen en dan 1tje zie verdwijnen. Of om de 5 minuten een icoontje omdat hij aan het "controleren" is op berichten.
Of dat ik een bericht krijg van een volledig gedempt contactpersoon, waarbij het icoontje even 5 seconden verschijnt en dan pas weer verdwijnt.

pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
cliors schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:24:
Ik word een beetje gek van whatsapp meer omdat ik soms 2 icoontjes zie verschijnen en dan 1tje zie verdwijnen. Of om de 5 minuten een icoontje omdat hij aan het "controleren" is op berichten.
Of dat ik een bericht krijg van een volledig gedempt contactpersoon, waarbij het icoontje even 5 seconden verschijnt en dan pas weer verdwijnt.

pfff
Dat heb ik ook maar ik dacht dat het was omdat ik Whatsapp er 2 keer op heb staan.
Blijkbaar is het niet zoals t hoort als ik jou zo hoor.
Ik ben trouwens wel lid van Whatsapp beta groep, dus misschien heeft het daar mee te maken.
Of Android 11, dat heeft ook meerdere probleempjes lees ik wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
ik heb het idee dat whatsapp web prima werkt als de telefoon volledig is opgeladen, maar niet meer goed als hij onder de 50% batterij komt.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
r_buren schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:14:
[...]

Dat heb ik ook maar ik dacht dat het was omdat ik Whatsapp er 2 keer op heb staan.
Blijkbaar is het niet zoals t hoort als ik jou zo hoor.
Ik ben trouwens wel lid van Whatsapp beta groep, dus misschien heeft het daar mee te maken.
Of Android 11, dat heeft ook meerdere probleempjes lees ik wel eens.
Ik heb ook een 2e whatsapp (voor marktplaats), maar daar ontvang ik bijna nooit berichten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:25
cliors schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:37:
[...]

Ik heb ook een 2e whatsapp (voor marktplaats), maar daar ontvang ik bijna nooit berichten op.
Daar gebruik ik de marktplaats app voor Is veel handiger mee communiceren zonder je nummer of mail adres weg te geven. Hoef je ook niet met 2 nummers en whatsapps te rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skix_Aces
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 22:15
cliors schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:24:

pfff
Dit is niet specifiek voor de S21 hoor. Op mijn oude Xiaomi Mi5 met lineageos 17.1 (android 10) had ik dit ook. Volgensmij heeft het er mee te maken dat apps bepaalde handelingen niet meer in de achtergrond mogen uitvoeren zonder een notificatie te laten zien zodat de gebruiker weet dat die app in de achtergrond iets aan het doen is. Ik weet niet hoe WhatsApp hiermee om gaat want soms toont hij wel die notificatie en soms niet. Ligt er misschien aan of WhatsApp al in slaap is gezet of nog actief is.

De notificatie is uit te zetten door naar de meldingsinstellingen van WhatsApp te gaan en "andere meldingen" uit te zetten. Dan wordt deze notificatie niet meer getoond, evenals de WhatsApp web notificatie.

[ Voor 9% gewijzigd door Skix_Aces op 09-04-2021 10:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cliors
jongetje schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:42:
[...]

Daar gebruik ik de marktplaats app voor Is veel handiger mee communiceren zonder je nummer of mail adres weg te geven. Hoef je ook niet met 2 nummers en whatsapps te rommelen.
Ik gebruik het voor m'n side chick, beter? :+
Skix_Aces schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:04:
[...]

De notificatie is uit te zetten door naar de meldingsinstellingen van WhatsApp te gaan en "andere meldingen" uit te zetten. Dan wordt deze notificatie niet meer getoond, evenals de WhatsApp web notificatie.
Thanks, even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 21:37

R2L

Mirabis schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:00:
[...]

6 uur SOT. Voornamelijk radio tijdens het werk en de gebruikelijke teams, maar WhatsApp notificaties. Bluetooth en WiFi aan, heb Bluetooth headset en een galaxy watch.

[Afbeelding]
Ik heb sinds een tijdje Outlook vervangen voor Spark en sinds die tijd gaat mijn accu een heel stuk langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Geen issues vandaag.. reboot en update van de beta verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Oke wat me is opgevallen na gebruik van de s21 ultra vingerprint scanner.
Wat me opviel iedere keer is dat de scanner perfect werkt, totdat er een update is geweest ...... Dan pakt hij de vinger ... Uuuh ....moeilijker.

Mijn oplossing was dat na een update van Samsung ik gewoon de opgeslagen vingers weggooi , en ze even opnieuw inscan.
Daarna werkt prima , van de 50 keer inloggen gaat het 1 a 2 verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:05

CWH

jodel99999 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:41:
Oke wat me is opgevallen na gebruik van de s21 ultra vingerprint scanner.
Wat me opviel iedere keer is dat de scanner perfect werkt, totdat er een update is geweest ...... Dan pakt hij de vinger ... Uuuh ....moeilijker.

Mijn oplossing was dat na een update van Samsung ik gewoon de opgeslagen vingers weggooi , en ze even opnieuw inscan.
Daarna werkt prima , van de 50 keer inloggen gaat het 1 a 2 verkeerd.
Dan ga ik dat eens proberen want ik word er redelijk moedeloos van!! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
jongetje schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:42:
[...]

Alleen jammer dat als je een ING betaalverzoek linkje erin plaatst dat het dan geen clickable URL wordt in de marktplaats app.
Pagina: 1 ... 17 ... 44 Laatste

Let op:
Discussies en vragen over aankopen van de S21, levertijden en prijzen mag hier: [Samsung Galaxy S21-serie] Levertijd & Prijzen
Discussies en vragen over accessoires mag hier: Samsung Galaxy S21 serie accessoires topic

In Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos mag je los over de verschillende soc's van Samsung. Die discussie hoort hier niet thuis.