Inderdaad, die test slaat nergens op. Als je grote schroeven wil draaien moet je een slagschroevendraaier gebruiken. Niet een grote, zware, dure accuschroefboormachine met een enorm handvat er aan omdat je hem anders niet onder controle kan houden.simon schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 09:08:
[...]
Je kan het negeren. Wat er uit voort komt is dat slechts een deel van de machines de belachelijk grote schroef overleven die hij er probeert in te draaien. Van die machines vind ik slechts een deel zinnig geprijsd, en de niet zinnige vallen af.
Ik zie het nut van die video niet 100% in, behalve dat 't rookt...
Als je wilt vervangen moet je gewoon naar je wensen en budget, en een keuze maken. Ik zou zelf altijd een brushless motor aanraden, al is het om je keuze eenvoudiger te maken, dan blijft dit over;
https://www.makita.nl/art...oup_id=46810&fromfilter=1
En dan is het kijken naar je behoefte. En let op, des te meer power, des te meer gewicht. Daarom heb ik naast mijn DHP486 ook de kleinere DDF482.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.