• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Swelson schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:27:
Zijn er hier mensen die een Makita lamp hebben waar je een LXT of CXT accu aan kan koppelen? Idee dat je je Makita accu's kunt gebruiken is leuk, maar ik vind die body's nogal prijzig voor dat het alleen wat plastic met wat LEDs is.

Wat is het voordeel van dit Makita lampen ten opzichte van andere werkverlichting op (losse of ingebouwde) accu?
Heb zo'n hoofdband lamp van Makita, maar dat valt zwaar tegen qua lichtopbrengst.
Een LED zaklamp uit de rommelbak van Praxis geeft meer licht en kostte maar €8. Werkt uren lang op 3 AA batterijen. Heb er een stuk of wat hier en daar liggen dus ook altijd wat licht bij de hand.
Bol heeft ze ook gehad.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:30
Linux gebruiker schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:34:
[...]

Heb de Makita DMR 056 voor mijzelf en de Makita DMR 055 voor mijn moeder gekocht, de combinatie van lamp, en radio, kwaliteit, lange verkrijgbaarheid van onderdelen. Beiden zijn gekocht om in geval van nood in huis te kunnen gebruiken, zie mijn moeder liever niet met lucifers en kaarsjes aan de gang als er (langdurig) stroomuitval is. Als ik denk wat er gebeuren kan als het met lucifers en kaarsjes fout kan gaan bij stroomuitval is, is duur maar een woord.
Herkenbaar. Heb zelf een 40-USB150X voor Husqvarna BLI accu’s. (Heb een viertal BLI 200 accu’s handig voor elektrische duwmaaier, heggenschaar, bosmaaier, bladblazer en kettingzaag. ) Deze heeft 2x usb C aan 5V/9V/12V/15V⎓3 A output. Voor als de stroom langere tijd uit zou vallen. Handig voor het opladen van een telefoon, tablet, laptop. Maar die heeft geen lamp functie.

[ Voor 6% gewijzigd door TheKerremenke op 11-08-2026 17:05 ]

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Ik heb een DECDML807 gekocht een tijd terug, erg blij mee tijdens het klussen. Ondertussen zijn er hier genoeg LXT accu’s in huis. Met een 5A accu staat hij ook lekker stabiel. :)

Van klussen krijg je grijze haren

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Swelson schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:27:
Zijn er hier mensen die een Makita lamp hebben waar je een LXT of CXT accu aan kan koppelen? Idee dat je je Makita accu's kunt gebruiken is leuk, maar ik vind die body's nogal prijzig voor dat het alleen wat plastic met wat LEDs is.

Wat is het voordeel van dit Makita lampen ten opzichte van andere werkverlichting op (losse of ingebouwde) accu?
ja ik heb een soort van zaklamp die rechtop kan staan en een bouwlamp, beid emakitl waar mijn lxt's ingaan. hartstikke handig als alles gewoon dezelfde accu heeft.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Pagina: 1 ... 289 290 Laatste

Let op:
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen

Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).