goeie tip, hier had ik nog nooit van gehoord_ferry_ schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 19:53:
[...]
Daarom zou ik deze nog wel eens aan de tand willen voelen;
[YouTube: These Milwaukee drill bits are a game changer! #milwaukee #drillbit #diyprojects #tools #toolreview]
Steenboren voor de slagtol.
Alhoewel ik er zelf niet direct een usecase voor heb, ik pak wel gewoon de SDS boor. En daarbij heb ik net een steenborensetje van Parkside gekocht van 3,99€. Dus het budget is op![]()
Maar als je niet met karren vol de steiger/ladder op en af wil klinkt het wel handig. Veel compacter en lichter.
Nou heb ik een scheithekel aan een slagtol vanwege de teringherrie, maar ik moet zeggen dat dat er wel gelikt uit zag hoe snel die boor die baksteen in ging. Nou gaat het me niet om die minuut tijdswinst maar van alles wat (zeker via influencerachtige kanalen) ik gezien heb lijkt dit wel legit een prima werking hebben.
ik ga binnenkort nog een houten (douglas) kippenren maken met best wat forse balkmaten, misschien toch eens een slagtol oppikken, ik zit in de 18V LXT van Maikita dus keuze zat denk ik
Eventueel is een Bosch 10.8/12V ook een optie want ik heb zo'n kleine GSR voor ernaast.
ik heb eerder met zo'n Makita gewerkt bij een maatje, en buiten de herrie, werkt dat echt wel heel fijn hoor.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison