Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MvdD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:36
Remy!!!! schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:49:
[...]

Hier werkt het gewoon, zowel op de MIDI als op de Starmix.
Mocht de starmix ooit kapot gaan, of ik heb een extra stofzuiger nodig, dan komt er zeker weer een MIDI. Echt fijne machines! _/-\o_
Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en besloten toch wat meer uit te geven en de Festool CTL MIDI I besteld bij Rubart.de voor €492 wat volgens mij echt een hele nette prijs is.

En ik wilde eigenlijk nog een cycloon in elkaar knutselen, maar zag dat de DeWALT DXVCS002 Voorafscheider - 23L voor €69 als BFD deal te koop was bij Gereedschapscentrum dus voor die prijs ga ik niet zelf lopen hannessen. Kon alleen zo 123 niet vinden of ik nog extra verloopstukjes nodig heb of dat dit direct gaat passen.

Ik twijfel nog of ik de officiële Festool reinigingsset ga halen met de stofzuigerslang + mondstukken. Aan de ene kant vind ik het vrij prijzig voor wat je krijgt, maar het feit dat het in een Systainer komt maakt wel veel goed.

Heeft iemand nog tips welke synthetische vlies stofzuigerzakken goede prijs-kwaliteitverhouding hebben?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

MvdD schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 19:13:
[...]

Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en besloten toch wat meer uit te geven en de Festool CTL MIDI I besteld bij Rubart.de voor €492 wat volgens mij echt een hele nette prijs is.

En ik wilde eigenlijk nog een cycloon in elkaar knutselen, maar zag dat de DeWALT DXVCS002 Voorafscheider - 23L voor €69 als BFD deal te koop was bij Gereedschapscentrum dus voor die prijs ga ik niet zelf lopen hannessen. Kon alleen zo 123 niet vinden of ik nog extra verloopstukjes nodig heb of dat dit direct gaat passen.

Ik twijfel nog of ik de officiële Festool reinigingsset ga halen met de stofzuigerslang + mondstukken. Aan de ene kant vind ik het vrij prijzig voor wat je krijgt, maar het feit dat het in een Systainer komt maakt wel veel goed.

Heeft iemand nog tips welke synthetische vlies stofzuigerzakken goede prijs-kwaliteitverhouding hebben?
die reinigingsset is vrij standaard maar wel gewoon fijn . De systainer maakt het wel af, zeker als je die structureel op je stofzuiger laat zitten.

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Remy!!!! schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:49:
[...]

Hier werkt het gewoon, zowel op de MIDI als op de Starmix.
Mocht de starmix ooit kapot gaan, of ik heb een extra stofzuiger nodig, dan komt er zeker weer een MIDI. Echt fijne machines! _/-\o_
Oh, dan hebben ze dat in de tussentijd ooit aangepast, werd altijd vermeld dat het alleen compatible was met de 26 en daarboven.

• MvdD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:36
Bij deze stofzuigerzak zaak verkopen ze geschikte huismerk zakken met of zonder stofklasse M classificatie. Zou dat in de praktijk nog zoveel verschil maken als er al een stofklasse M filter in de zuiger zelf zit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FgoYLhUBCbttErpPX7S_ZURLyLg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JujeOBUdtZpBt26HaKEfu2hP.png?f=fotoalbum_large

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:24
MvdD schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 19:13:
[...]

Ik ben wel tevreden van covako.com.
Pagina: 1 ... 267 268 Laatste

Let op:
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen

Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).