Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en besloten toch wat meer uit te geven en de Festool CTL MIDI I besteld bij Rubart.de voor €492 wat volgens mij echt een hele nette prijs is.Remy!!!! schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:49:
[...]
Hier werkt het gewoon, zowel op de MIDI als op de Starmix.
Mocht de starmix ooit kapot gaan, of ik heb een extra stofzuiger nodig, dan komt er zeker weer een MIDI. Echt fijne machines!
En ik wilde eigenlijk nog een cycloon in elkaar knutselen, maar zag dat de DeWALT DXVCS002 Voorafscheider - 23L voor €69 als BFD deal te koop was bij Gereedschapscentrum dus voor die prijs ga ik niet zelf lopen hannessen. Kon alleen zo 123 niet vinden of ik nog extra verloopstukjes nodig heb of dat dit direct gaat passen.
Ik twijfel nog of ik de officiële Festool reinigingsset ga halen met de stofzuigerslang + mondstukken. Aan de ene kant vind ik het vrij prijzig voor wat je krijgt, maar het feit dat het in een Systainer komt maakt wel veel goed.
Heeft iemand nog tips welke synthetische vlies stofzuigerzakken goede prijs-kwaliteitverhouding hebben?
/f/image/JujeOBUdtZpBt26HaKEfu2hP.png?f=fotoalbum_large)