@
Robertdj Goede tip van de Welkoop....scheelt toch weer 50 euro!
Als ik voor de Stihl kies dan had ik ook liever het AP systeem gehad, maar helaas hebben ze daarin geen accu verticuteer machine
@
Saint2Saint een snoer is helaas echt geen optie, dat vind ik zeer onhandig, tevens moet ik dan 60 meter verlengsnoer uitrollen. Helaas zit ik niet in een accu systeem waar een goede verticuteer machine van is, dus zal naar een nieuw systeem moeten
@
Retrospect De Einhell heb ik inderdaad ook bekeken, qua specs lijkt die op zich prima maar Einhell is kwalitatief denk ik toch iets minder, en gezien de oppervlakte durf ik dat risico niet aan...buy one cry once verhaal :-)
Zou idd met de Makita alleen een lader kunnen kopen en wachten op de gratis accu, bespaart me 220 euro, maar ja ook 2 accu's minder en 2 maanden wachten voordat ik kan verticuteren. En 1 is meestal geen in mijn optiek, dus dan zal ik toch de portemonnee leegkloppen denk ik voor de extra accu's.
@
Raymond kijk daar had ik nog niet bij stil gestaan...huren kan natuurlijk ook inderdaad. Als ik zo snel zoek vind ik echter alleen benzine en snoer modellen te huur...dan valt het voor mij toch weer af, maar zeker goed idee, ga nog even verder kijken of er echt geen op accu te huur is...
Dank!
De Husqvarna valt denk ik af, dus het wordt de Stihl of Makita.....de Makita lonkt vanwege het accu systeem. Alleen wel veel geld voor, wat jullie terecht zeggen, max 2 keer per jaar gebruik.
Ik denk nog even na :-)