Plenkske schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:07:
Onverwachts wordt ik morgen al gevaccineerd
Voor iedereen dus de tip om ook af en toe de site van je huisartsenpraktijk te bekijken

Ik kwam er via familie achter, die het op facebook hadden zien staan. Anders had ik het ook niet geweten.
Er is ook
prullenbakvaccin.nl om in de gaten te houden, met wat geluk is er in jouw buurt wat over.
Tussen 16:00 en 17:00 worden de meeste overschotten online gezet, en haast is dan geboden omdat het altijd om relatief kleine aantallen gaat per locatie
Een ander leuk weetje is misschien dat als je online een afspraak maakt, je niet van de drie gegeven mogelijkheden afhankelijk bent.
Als je (een pagina) teruggaat naar de postcode invoeren en opnieuw naar afspraken gaat krijg je nieuwe data aangeboden.
Zo werd een afspraak van een vriendin gisteren toch nog deze week mogelijk ipv volgend jaar.
Of dit mede aan haar geboortejaar (60+) lag weet ik niet. Zij had 15 december een afspraak gemaakt en kon pas 3 januari.
Nadat mijn jaar ('62) dinsdag plots aan de beurt was, en ik een afspraak kon maken voor woensdag(gisteren), ging zij mee naar de locatie.
60-plussers konden hun afspraak vervroegen en partners konden gelijktijdig gevaccineerd, werd/wordt aangegeven. Echter je kan dus niet bellen of op internet je afspraak veranderen als je er al een hebt.
In de Rai/Amsterdam bleek dat ondanks al een afspraak/partner/60+ er geen plaats/mogelijkheid was om een extra vaccin te zetten tussen de stroom duizenden mensen.
Wel konden zij haar afspraak annuleren daar, waardoor ze een nieuwe afspraak online kon maken.
In eerste instantie werden data later dan haar eerdere aangeboden, na 10 januari.......
Maar na drie keer verversen werd dat vrijdagochtend 10 uur. Die dus maar gelijk genomen, fijn voor kerst nog en fijn een maand voor de vakantie naar Finland.
Maar wellicht hadden er nog eerdere tijdstippen aangeboden geworden als er nog vaker ververst/geflipperd was.
Wanneer de booster in mijn QR verschijnt ben ik wel benieuwd naar.
Gisteren na vaccinatie nog niet, al verwacht je dat wel nadat je eerst in het computersysteem ingevoerd moet worden.
Vandaag ook nog niet.
Waarom dat niet automatisch gelinkt is snap ik dus niet.
[
Voor 3% gewijzigd door
Teijgetje op 22-12-2021 09:54
]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.