Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

[ Voor 33% gewijzigd door user109731 op 17-06-2021 08:45 ]

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Jammer millennials :+

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-11 18:23
In 2021 nog last hebben van de millenniumbug, dat kan alleen maar bij de overheid zijn :X

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-11 21:59
Damn misschien reset alles zich wel en is iedereen ze afspraak kwijt en moeten we vanaf 0 beginnen weer..

Hoe kan dit in 2021 nog fout gaan hahah

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:46
Tja, de mensen geboren in 2000 zijn nu 20 of net 21 geworden. Je kunt ook 2 a 3 dagen wachten en het dan gewoon voor iedereen 18+ open gooien 8)

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 15:16

basdej

OutSystems Consultant

LordSinclair schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:44:
[...]

In 2021 nog last hebben van de millenniumbug, dat kan alleen maar bij de overheid zijn :X
Misschien is het een grapje :+

Hoi.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

jongetje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:55:
Tja, de mensen geboren in 2000 zijn nu 20 of net 21 geworden. Je kunt ook 2 a 3 dagen wachten en het dan gewoon voor iedereen 18+ open gooien 8)
En dan weer de afspraken website een dag in storing zeker :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Eindelijk de millennium bug gevonden? :)

PSN

• user109731
  • Niet online

Nog een paar jaar te gaan :)

Verwijderd

Is er nog ergens zo'n lijst per locatie met de minste wachtrij/wachttijd?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 22:01

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Is er eigenlijk iets zinnigs te zeggen over hoe groot de kans is dat je besmet wordt als je ervoor kiest je niet te laten vaccineren?

Ik begrijp dat dat alles te maken heeft met de vaccinatiegraad, het moment van opheffen van maatregelen, varianten, etc. Maar vroeg me toch af of er iets zinnigs over te zeggen is. Zeker nu alweer (imo veel te vroeg) gepraat wordt over afschaffen van mondkapjes, thuiswerkadvies en zelfs al over 1,5m en thuisblijven met klachten.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Naar het blijkt misinformatie om Millenials te stangen :P

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

R4NCOR schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:25:
Is er eigenlijk iets zinnigs te zeggen over hoe groot de kans is dat je besmet wordt als je ervoor kiest je niet te laten vaccineren?
Over tijd heen zal die kans richting de 100% gaan. :P

Op je exotische vakantie naar de Caraïben/Brazilië/Afrika/Azie/Australie over 2 a 3 jaar kun je het dan nog zo oplopen bijvoorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 17-06-2021 12:28 ]

PSN

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:08
YakuzA schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:26:
[...]

Over tijd heen zal die kans richting de 100% gaan. :P

Op je exotische vakantie naar de Caraïben/Brazilië/Afrika/Azie/Australie over 2 a 3 jaar kun je het dan nog zo oplopen bijvoorbeeld.
Verhelderend!
Het valt nog wel af te wachten hoelang vaccinaties geldig blijven.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

rednaz420 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:35:
[...]

Verhelderend!
Het valt nog wel af te wachten hoelang vaccinaties geldig blijven.
Wat bedoel je precies met "geldig blijven"?

Bedoel je voor hoe lang de bescherming via antistoffen en B- en T-cellen aanwezig blijven in je lichaam?
(voor antistoffen lijkt het uit de Sanguin data aardig positief iig)

PSN

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:20:
Is er nog ergens zo'n lijst per locatie met de minste wachtrij/wachttijd?
Ja, van 2 uur geleden op de Twitter van YorickB: https://twitter.com/YorickB/status/1405442525259878400

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4EihtzXoAMooxv?format=png&name=900x900

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:12
Cocytus schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 00:02:
[...]
Dat is misschien gewoon het makkelijkste (tenzij je het vaccinatiebewijs al na 1 prik wil). Als je aangeeft dat je al corona hebt gehad en er één inplant (via de site of telefonisch), kun je later bellen dat je toch een 2e wil (zowel vóór als nadat je de 1e gehad hebt).
Kan dit? Zeggen dat je covid hebt gehad waarna je volledig gevaccineerd bent als bewijs voor op reis 2 weken na 1ste prik? Of begrijp ik je verkeerd?

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-11 23:07
cedrix5 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:30:
[...]

Kan dit? Zeggen dat je covid hebt gehad waarna je volledig gevaccineerd bent als bewijs voor op reis 2 weken na 1ste prik? Of begrijp ik je verkeerd?
Volgens mij bedoeld hij de situatie al covid gehad en toch 2 prikken willen.

Andersom is wel een leuke theoretische situatie. Maar neem aan dat de GGD controleerd of er een positief testresultaat is vastgesteld.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Dat zijn best flinke wachtrijen. Overigens een hoop namen, maar weinig echt grote steden waardoor dit wel een slecht beeld geeft (ik noem maar even wat op in mijn regio: Amersfoort, Barneveld, Utrecht, Ede, Wageningen)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

jongetje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:55:
Ik word een oude l*l, ik kan er slecht aan wennen dat mensen uit 2000 nu gewoon 20/21 jaar oud zijn :p

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:55

gws24

Thinking is hard!

Robkazoe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:43:
[...]

Dat zijn best flinke wachtrijen. Overigens een hoop namen, maar weinig echt grote steden waardoor dit wel een slecht beeld geeft (ik noem maar even wat op in mijn regio: Amersfoort, Barneveld, Utrecht, Ede, Wageningen)
Vraag mij af hoe hij deze lijst samenstelt want slots worden continu gereserveerd en weer vrijgegeven dus at best is dit een momentopname die een indicatie geeft (En als hij dit via een script continu doet dan houd hij dus steeds slots bezet :-(). Er worden immers altijd drie slots online gereserveerd voor iemand waarvan er 2 vrijgegeven worden na het kiezen van één er van. Zeker rond vrijgeven van jaartallen zullen veel slots gereserveerd zijn maar later alsnog vrijkomen. Ik vermoed dat het daardoor in de praktijk wel meevalt. Ook hier hoor je een aantal mensen die vrij rap terecht kunnen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D-dark schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:41:
[...]

Andersom is wel een leuke theoretische situatie. Maar neem aan dat de GGD controleerd of er een positief testresultaat is vastgesteld.
Die aanname is verkeerd.

Bron

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:39
Ben wel benieuwd hoe ze het laatste cohort (18+) gaan doen, in de praktijk. Prik na je 18e, of afspraak maken na je 18e. Qua planning verwacht dat ze of morgen breed 18+ afkondigen, of eerst nog de laatste twee jaarcohorten en dan 18+ generiek.
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:54:
[...]

Ik word een oude l*l, ik kan er slecht aan wennen dat mensen uit 2000 nu gewoon 20/21 jaar oud zijn :p
Ik heb dat al met 1980 en hoger :P

[ Voor 35% gewijzigd door ijdod op 17-06-2021 15:17 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:41
Robkazoe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:43:
[...]

Ik vermoed dat dit de snelste ca 30 zijn van 139 ?? totaal:
https://www.rijksoverheid...ies-voor-coronavaccinatie

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
En daarom is het Gele Boekje dus geen "bewijs".

Voor het digitale corona certificaat, is er een geregistreerde positieve coronatest + minstens 1 vaccinatie nodig.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:59:
[...]

En daarom is het Gele Boekje dus geen "bewijs".

Voor het digitale corona certificaat, is er een geregistreerde positieve coronatest + minstens 1 vaccinatie nodig.
Volgens deze GGD site krijg je wel degelijk het digitale corona certificaat zonder geregistreerde positieve coronatest:
Ik heb corona gehad, maar ik heb me niet laten testen
Als je bij het maken van je vaccinatieafspraak hebt aangegeven dat je al op een eerder moment een infectie met het coronavirus hebt doorgemaakt, ben je met 1 prik volledig gevaccineerd. Je kunt dan in de CoronaCheck een Digitaal Corona Certificaat laten aanmaken na je vaccinatie.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ijdod schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:17:
Ben wel benieuwd hoe ze het laatste cohort (18+) gaan doen, in de praktijk. Prik na je 18e, of afspraak maken na je 18e. Qua planning verwacht dat ze of morgen breed 18+ afkondigen, of eerst nog de laatste twee jaarcohorten en dan 18+ generiek.
Zodra ze jaartal 2003 vrijgeven ergens in de komende dagen kan effectief iedereen die dit jaar 18+ Is/wordt een afspraak maken

PSN

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vandaag heb ik de eerste prik gehad, dat was moderna. Nu werd er aldaar gemeld om met de tweede priklocatie te bellen of ze daar ook moderna prikken. Ik mag toch hopen dat daar bij het maken van de afspraak over na is gedacht, of verwacht ik nu te veel?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

sll

Ik ben bang het tweede.

Ik heb vandaag ook de eerste Moderna gehad. Voordat het stempeltje werd gezet vroegen ze inderdaad of mijn tweede prik ook op dezelfde locatie was. Ik kon die vraag toen niet plaatsen, maar nu misschien wel...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-11 17:59
pven schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:05:
Vandaag heb ik de eerste prik gehad, dat was moderna. Nu werd er aldaar gemeld om met de tweede priklocatie te bellen of ze daar ook moderna prikken. Ik mag toch hopen dat daar bij het maken van de afspraak over na is gedacht, of verwacht ik nu te veel?
Dit is waarom je online voor beide afspraken dezelfde locatie krijgt.
Dat ze daar bij de telefoon niet op hebben gelet is niet handig. Ik zou zeker even bellen.
1 moderna en 1 phizer = geen vinkje in je corona app.

TheS4ndm4n#1919

• user109731
  • Niet online
We doen het goed binnen Europa, en de Europese landen zijn hard op weg naar de top. We komen met 49% in de buurt van de VS (52%) qua gedeeltelijk gevaccineerd. Canada heeft hard ingezet op de eerste prik en zit nu rond de 66%, ik ben heel benieuwd waar wij op uit komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qtTD8QqrNtRQuGryo8EGHAhZHCU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lAwC9gT9y8eJ3kRd8kKiMuxx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TWCKLxwdpz8giMeTkm5btHMFIhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dd2tcMrwyiA29NDgs9cakBra.png?f=fotoalbum_large

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 22:39

weebl

YARR!

user109731 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:17:
We doen het goed binnen Europa, en de Europese landen zijn hard op weg naar de top. We komen met 49% in de buurt van de VS (52%) qua gedeeltelijk gevaccineerd. Canada heeft hard ingezet op de eerste prik en zit nu rond de 66%, ik ben heel benieuwd waar wij op uit komen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik kan me de nieuwsberichten van een paar maanden geleden nog wel herinneren... Nederland bungelt onderaan, slechte aanpak, etc, etc.

Volgens mij hebben we best wel een flinke inhaalslag gemaakt, als ik het zo zie :)

* weebl krijgt woensdag z'n eerste prik *O*

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:01

steveman

Comfortabel ten onder

Afhankelijk van de definitie eindigt de millenial-generatie ergens tussen 1996 en vroeg 2000.

Gen-Z bedoel je.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• user109731
  • Niet online

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
En daarmee zijn de 18 jarigen (deels) aan de beurt. Daarmee lijkt de boodschap van de 1e prik begin juli dus gewoon gehaald te worden en dan zijn we half/eind augustus ‘klaar’ en bleken toch vooral de leveringen bottleneck, na wel een trage start en de situatie rondom die 60-65 jarigen was natuurlijk ook niet optimaal.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:35

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die 66% moeten we toch wel gaan halen? Op naar de eerste plek wereldwijd? :D

Wat mij betreft door prikken tot 16 en dan de focus op de buitenlanden.

[ Voor 33% gewijzigd door MikeyMan op 18-06-2021 07:48 ]

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:03
ZieMaar! schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 07:36:
En daarmee zijn de 18 jarigen (deels) aan de beurt. Daarmee lijkt de boodschap van de 1e prik begin juli dus gewoon gehaald te worden en dan zijn we half/eind augustus ‘klaar’ en bleken toch vooral de leveringen bottleneck, na wel een trage start en de situatie rondom die 60-65 jarigen was natuurlijk ook niet optimaal.
Kan jij met zekerheid zeggen dat mensen die nu een afspraak inplannen deze voor 1 juli krijgen?
Ik had met 1989 bij bepaalde locaties pas een plek op 24 juni.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 22:11
En nu doorpakken tot lichting 2008, alles van 12 jaar en ouder.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Negaiido schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 07:56:
[...]

Kan jij met zekerheid zeggen dat mensen die nu een afspraak inplannen deze voor 1 juli krijgen?
Ik had met 1989 bij bepaalde locaties pas een plek op 24 juni.
Nee, niet met zekerheid natuurlijk, maar als je naar het staatje hierboven kijkt dan lijkt begin juli toch wel haalbaar? Misschien niet als iedereen op loopafstand van zijn huis wil (en dat is met de echte jongeren natuurlijk wel iets belangrijker, die hebben nog niet altijd een auto ed), maar grosso modo wel.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-11 22:42

basvn

Breezand - NHN

ZieMaar! schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 07:59:
[...]

Nee, niet met zekerheid natuurlijk, maar als je naar het staatje hierboven kijkt dan lijkt begin juli toch wel haalbaar? Misschien niet als iedereen op loopafstand van zijn huis wil (en dat is met de echte jongeren natuurlijk wel iets belangrijker, die hebben nog niet altijd een auto ed), maar grosso modo wel.
Denk dat daarom ook wel belangrijk/fijn is dat het Jansen vaccin beschikbaar word (200k, maar toch gelukkig wel iets)
Er zijn er genoeg die niet 2x de moeite willen doen, indien het niet om de hoek is

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11 19:21
dan zijn we half/eind augustus ‘klaar’
Wordt dat niet heel krap allemaal?

- Helft nederlanders niet gevaccineerd? Nou kan ik me voorstellen dat daar 2.5 mln jongeren af moeten?
- 20% die zijn tweede prik al heeft, de rest moet er dus één of twee keer doorheen.

Het valt zeker niet tegen, geen reden om nu met de handen te wringen.

• hoevenpe
roffeltjes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:06:
Een paar weken later is niet zo'n probleem, zolang iedereen maar voor de herfst/winter beide doses heeft gehad.

Deze zomervakantie nog in de regio/EU blijven is niets mis mee.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
Ben wel benieuwd of NL de landen om ons heen nog gaat volgen mbt vaccineren vanaf 12 of 16 jaar. Qua leveringen van Pfizer moet dat kunnen lijkt me.

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
RocketKoen schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:12:
[...]

Dit is waarom je online voor beide afspraken dezelfde locatie krijgt.
Dat ze daar bij de telefoon niet op hebben gelet is niet handig. Ik zou zeker even bellen.
1 moderna en 1 phizer = geen vinkje in je corona app.
Prikken locaties dan altijd maar 1 merk van het vaccin?

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:54
VidaR-9 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:49:
[...]

Prikken locaties dan altijd maar 1 merk van het vaccin?
Nee, maar de locaties die (ook) Moderna prikken zijn wat beperkter.

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 15:16

basdej

OutSystems Consultant

Volgens deze lijst:
Lijkt dat toch op de meeste locaties al niet meer mogelijk....

Tenzij je bedoelt inplannen voor 1 juli

Hoi.

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
roffeltjes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:06:
[...]

Wordt dat niet heel krap allemaal?

- Helft nederlanders niet gevaccineerd? Nou kan ik me voorstellen dat daar 2.5 mln jongeren af moeten?
- 20% die zijn tweede prik al heeft, de rest moet er dus één of twee keer doorheen.

Je krijgt je 2e prik sowieso ca 6 weken na de eerste, volgens die logica kom ik op half/eind augustus.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:35

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ZieMaar! schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:18:
[...]

Je krijgt je 2e prik sowieso ca 6 weken na de eerste, volgens die logica kom ik op half/eind augustus.
Volgens mij wordt Pfizer momenteel strak op 5 weken gepland. Tot op de dag.

• roffeltjes
ZieMaar! schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:18:
[...]

Ja, snap ik, maar volgens mij ijlen groepen nogal na. Die bovenstaande staat van eerst mogelijke plekken betekent niet dat een cohort dan over drie weken er wel door heen is gefietst. We zijn ook nog steeds veertigers aan het prikken. Vriend van 59 is ook deze week geprikt, laks en zo, maar hij is ongetwijfeld niet de enige.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:28
roffeltjes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:48:
[...]

Ja, snap ik, maar volgens mij ijlen groepen nogal na. Die bovenstaande staat van eerst mogelijke plekken betekent niet dat een cohort dan over drie weken er wel door heen is gefietst. We zijn ook nog steeds veertigers aan het prikken. Vriend van 59 is ook deze week geprikt, laks en zo, maar hij is ongetwijfeld niet de enige.
Eens. Toen ik eerder deze week een prik kreeg waren er echt nog veel oudjes. Volgens mij is nu 35-40 nog maar 22% aan de beurt geweest.

• ijdod
YakuzA schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:34:
[...]

Zodra ze jaartal 2003 vrijgeven ergens in de komende dagen kan effectief iedereen die dit jaar 18+ Is/wordt een afspraak maken
Niet iedereen van 2003 is 18, en 'mag' dus gevaccineerd worden. Vandaar dat ik dus verwacht dat de 2003 niet als bouwjaar af gaan roepen maar '18 en ouder'.

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
[...]

Ja terecht, ik haalde 'iedereen die dat wil' en 'iedereen die het doet' een beetje door elkaar ;).

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:27
giantgiantus schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:51:
[...]

Eens. Toen ik eerder deze week een prik kreeg waren er echt nog veel oudjes. Volgens mij is nu 35-40 nog maar 22% aan de beurt geweest.
Kunnen ook tweede prikken zijn geweest he.

• hoevenpe
ijdod schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:01:
Niet iedereen van 2003 is 18, en 'mag' dus gevaccineerd worden. Vandaar dat ik dus verwacht dat de 2003 niet als bouwjaar af gaan roepen maar '18 en ouder'.
Tenzij het kabinet verstandig is en vanavond aankondigt dat ze doorprikken tot 16 of nog beter 12 jaar.

Heb ergens gelezen dat je daarmee 0,1 op de R waarde wint, dat kan in het najaar het verschil zijn tussen stabiel met beperkte maatregelen of een harde lockdown met alle economische en maatschappelijke gevolgen van dien.

[ Voor 23% gewijzigd door hoevenpe op 18-06-2021 11:08 ]

• giantgiantus
Plenkske schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:06:
[...]

Kunnen ook tweede prikken zijn geweest he.
Nee is eerste.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Er is genoeg spreiding idd, iemand die een beetje had gezocht voor een locatie waar het sneller kon ipv alleen dichtbij kan zomaar 2 of 2,5 week eerder geprikt zijn.

PSN

• Plenkske
Oh je hebt het aan elk oudje gevraagd ?

• giantgiantus
Plenkske schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:15:
[...]

Oh je hebt het aan elk oudje gevraagd ?
Sorry. Dacht dat je op de jongeren doelde (de 22%).

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mijn moeder is van 1946 en heeft een aantal weken geleden haar tweede vaccin gehad (Pfizer). Vaccinatiekaart is daar ingevuld en heeft ze mee gekregen.

Nu kreeg ze van het ministerie deze week een brief ter herinnering aan het vaccineren, want ze had zich (volgens hun administratie) nog niet laten vaccineren. Is dit gewoon een gevolg van de vertraagde verwerking bij het RIVM? Ze heeft de brief weggepleurd ("wat een onzin" <insert geluid kliko>) :D

• Plenkske
giantgiantus schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:17:
[...]

Sorry. Dacht dat je op de jongeren doelde (de 22%).
Ah zo, nee ik bedoelde de ouderen.
Er worden deze maand en komende maand ook veel tweede prikken gezet.

• ijdod
hoevenpe schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:07:
[...]

Tenzij het kabinet verstandig is en vanavond aankondigt dat ze doorprikken tot 16 of nog beter 12 jaar.

Heb ergens gelezen dat je daarmee 0,1 op de R waarde wint, dat kan in het najaar het verschil zijn tussen stabiel met beperkte maatregelen of een harde lockdown met alle economische en maatschappelijke gevolgen van dien.
Uiteraard; ik ging echter uit van de bestaande situatie :D

• roffeltjes
YakuzA schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Er is genoeg spreiding idd, iemand die een beetje had gezocht voor een locatie waar het sneller kon ipv alleen dichtbij kan zomaar 2 of 2,5 week eerder geprikt zijn.
Dat zal op individuele basis helemaal kloppen, maar als groep natuurlijk niet. Er is echt wel een reden dat de app mensen over drie weken naar de andere kant van de provincie stuurt :+
ZieMaar! schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:03:
[...]
Ja terecht, ik haalde 'iedereen die dat wil' en 'iedereen die het doet' een beetje door elkaar ;).
Eigenlijk is de bepalende factor het aantal prikken per dag, of dat nu een vroege 20 jarige is of een 60 jarige laatkomer boeit voor het halen van die eindstreep niet.

We zouden dus het antwoord op onze vraag kunnen inschatten met het aantal nog te zetten prikken versus het gemiddelde dagelijkse priktempo.

Ik heb alleen niet de motivatie om daar in te duiken (zonder ironie mijn gemeende excuses voor deze luiheid).

[ Voor 40% gewijzigd door roffeltjes op 18-06-2021 11:34 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:20:
Mijn moeder is van 1946 en heeft een aantal weken geleden haar tweede vaccin gehad (Pfizer). Vaccinatiekaart is daar ingevuld en heeft ze mee gekregen.

Nu kreeg ze van het ministerie deze week een brief ter herinnering aan het vaccineren, want ze had zich (volgens hun administratie) nog niet laten vaccineren. Is dit gewoon een gevolg van de vertraagde verwerking bij het RIVM? Ze heeft de brief weggepleurd ("wat een onzin" <insert geluid kliko>) :D
Kan ze met Digid inloggen op coronatest.nl? Als daar de afspraak als afgehandeld staat schijnt de registratie goed te komen en uiteindelijk via mijn.rivm.nl zichtbaar te worden.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:10

Sorcerer8472

Mens sana?

[...]

Nee, want het kan ook leiden tot een hogere R in het buitenland waardoor een mutatie kan ontstaan die nog besmettelijker is die later ook in NL komt die tot nóg een hogere R leidt.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• hoevenpe
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:16:
Nee, want het kan ook leiden tot een hogere R in het buitenland waardoor een mutatie kan ontstaan die nog besmettelijker is die later ook in NL komt die tot nóg een hogere R leidt.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar waarom zou het vaccineren van onze 12-18 jarigen tot een hogere R in het buitenland leiden? Dat miljoen vaccins gaat op wereldschaal geen verschil maken.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

hoevenpe schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:18:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar waarom zou het vaccineren van onze 12-18 jarigen tot een hogere R in het buitenland leiden? Dat miljoen vaccins gaat op wereldschaal geen verschil maken.
Okee, dit is precies de kern!

Het probleem bij een mutatie is dat ze er "ineens" is. Van nul naar één. Hoe hoger de R in een bepaald land zoals India is, hoe hoger de kans dat zo'n mutant ontstaat.

Mogelijk heeft het ernaartoe sturen van vaccins geen invloed, maar mogelijk ook wel. Je kunt dit achteraf nooit weten omdat het niet meetbaar is. Hoe hoog de kans is weten we ook niet want dit is allemaal nieuw. Dát de kans hoger is weten we wel. Dat een groot land zoals de VS grotere stappen zet rondom vaccin-hulp juist door aansporing van kleinere landen is ook niet ondenkbaar.

Het is echter qua visie imo het juiste om te doen; als elke speler dat doet dan maakt het wel degelijk een verschil. Klimaatverandering is daar een ander voorbeeld van: waarom zou NL dat als klein landje doen? Het antwoord is omdat het het juiste is, en uiteindelijk iedereen eraan moet. We moeten zien dat we allemaal één zijn.

De enige reden om het niet te doen heeft weer te maken met mensen die geen vaccinatie willen hebben. We gaan dan kinderen zitten inenten om juist die mensen te beschermen omdat juist die mensen dit najaar anders weer ziek worden. Maar dat is dus met het vergrote risico op een mutant in het buitenland.

• hoevenpe
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:25:
Mogelijk heeft het ernaartoe sturen van vaccins geen invloed, maar mogelijk ook wel. Je kunt dit achteraf nooit weten omdat het niet meetbaar is.
Volgens mij is iedereen het erover eens dat we vaccins naar andere landen moeten sturen, de vraag is vooral of we groepen hier niet/later moeten vaccineren om dat op wereldschaal minimaal te versnellen.

Als we door onze jongeren te vaccineren deze herfst een nieuwe lockdown kunnen voorkomen is dat maatschappelijk en economisch heel wat waard.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

hoevenpe schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:31:
[...]

Volgens mij is iedereen het erover eens dat we vaccins naar andere landen moeten sturen, de vraag is vooral of we groepen hier niet/later moeten vaccineren om dat op wereldschaal minimaal te versnellen.

Als we door onze jongeren te vaccineren deze herfst een nieuwe lockdown kunnen voorkomen is dat maatschappelijk en economisch heel wat waard.
Het punt is dat er een breekpunt is tussen "minimaal indammen" van het virus en het spontaan verschijnen van een nieuwe schadelijkere variant. Dat punt is niet te berekenen. Doen alsof het er niet is en "het is toch maar minimaal" is juist een problematische denkrichting.

Als we nu voldoende gevaccineerde volwassenen hebben om een najaarssluiting te voorkomen dan heeft dat m.i. voordelen. Ik kan me ook nog voorstellen dat dat kan leiden tot een natuurlijker en zich langzamer verspreidend ziektepatroon bij jongeren wat leidt tot langdurigere bescherming doordat we langzaam een endemische fase in kunnen gaan, wat wellicht kan voorkomen dat we noodgedwongen jarenlang door blijven vaccineren om een zeer minimaal aantal cases in de toekomst tegen te blijven gaan.

Of dit zich zo gaat uitspelen is natuurlijk koffiedik kijken natuurlijk.

• alexbl69
  • Laatst online: 09:04
[...]

Als ik zie hoe mijn kinderen (17 en 18) en hun leeftijdsgenoten de laatste maanden omgaan met de regels (totaal niet dus :) ) denk ik dat het effect nog wel eens groter kan zijn.

Je hebt het hier ook over een categorie die dagelijks met relatief grote groepen dicht bij elkaar zitten (scholen) en een hoge mobiliteit kennen. Er is volgens mij geen enkele leeftijdscategorie die op een dag met zoveel andere mensen omgaan als deze.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• hoevenpe
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:37:
Als we nu voldoende gevaccineerde volwassenen hebben om een najaarssluiting te voorkomen dan heeft dat m.i. voordelen.
Niemand weet of we nu voldoende gevaccineerde 'massa' hebben om een najaarssluiting te voorkomen, zie jij de krantenkoppen voor je als in november weer alles dicht moet terwijl dat met gevaccineerde jeugd misschien niet nodig was geweest?

Dan lijkt met de kennis van nu doorprikken en het zekere voor het onzekere nemen vanuit Nederlands perspectief het beste.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

P_de_B schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:01:
[...]

Kan ze met Digid inloggen op coronatest.nl? Als daar de afspraak als afgehandeld staat schijnt de registratie goed te komen en uiteindelijk via mijn.rivm.nl zichtbaar te worden.
Thanks. Mijn oude moeder heeft geen DigiD, maar dat kan geregeld worden natuurlijk. Is er anders nog een andere manier om hier achter te komen? GGD bellen wellicht.

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Thanks. Mijn oude moeder heeft geen DigiD, maar dat kan geregeld worden natuurlijk. Is er anders nog een andere manier om hier achter te komen? GGD bellen wellicht.
https://vragen.coronatest.nl/contact of anders haar lokale GGD bellen inderdaad.

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 14:36

Metalfreak

Hoije woh!

P_de_B schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:01:
[...]

Enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voordat iets zichtbaar wordt op mijn.rivm.nl? Mijn vaccinatie van woensdag staat er nog niet op in elk geval.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• RodeStabilo
  • Niet online
Metalfreak schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:31:
[...]

Enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voordat iets zichtbaar wordt op mijn.rivm.nl? Mijn vaccinatie van woensdag staat er nog niet op in elk geval.
Dat kan met het huidige vaccinatietempo wel een paar weken tot een maand duren heb ik ergens gelezen.

• RodeStabilo
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Thanks. Mijn oude moeder heeft geen DigiD
Hoe is het eigenlijk nog te doen in 2021 zonder digi-d? :?
Hoe doe je bv belastingaangifte zonder?

[ Voor 8% gewijzigd door RodeStabilo op 18-06-2021 13:36 ]

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

RodeStabilo schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:35:
[...]

Dat kan met het huidige vaccinatietempo wel een paar weken tot een maand duren heb ik ergens gelezen.
|:( Maar hoe werken die systemen dan? Bij de vaccinatie krijg je toch meteen een uitgeprint bewijs, kan daar geen automatische actie achter zitten die dat dan ook meteen via een API in de database zet? Of denk ik nu te simpel? Hoe kunnen ze dan tijdig het vaccinatiebewijs geregeld krijgen? Ik mag hopen dat niet iemand dat handmatig moet gaan invoeren...

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

RodeStabilo schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:35:
[...]

Hoe is het eigenlijk nog te doen in 2021 zonder digi-d? :?
Hoe doe je bv belastingaangifte zonder?
Heeft ze een financieel adviseur voor, die dat vroeger voor de business al deed en nu nog steeds erbij doet voor d'r (via zo'n machtiging) :)

Die aangifte is bij iemand van die leeftijd ook niet zo erg gecompliceerd hoor, wat de Belastingdienst vooraf al invult klopt heel aardig.

[ Voor 19% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-06-2021 13:40 ]

• RodeStabilo
  • Niet online
Metalfreak schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:37:
[...]

|:( Maar hoe werken die systemen dan? Bij de vaccinatie krijg je toch meteen een uitgeprint bewijs, kan daar geen automatische actie achter zitten die dat dan ook meteen in de database zet? Of denk ik nu te simpel? Hoe kunnen ze dan tijdig het vaccinatiebewijs geregeld krijgen? Ik mag hopen dat niet iemand dat handmatig moet gaan invoeren...
Don't shoot the messenger :P
Vaccinatiebewijs is geen probleem, die haalt info ook bij de GGD vandaan. RIVM is meer voor bijhouden van vaccinatiegraden, onderzoeken etc.
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:38:
[...]

Heeft ze een financieel adviseur voor, die dat vroeger voor de business al deed en nu nog steeds erbij doet voor d'r (via zo'n machtiging) :)

Die aangifte is bij iemand van die leeftijd ook niet zo erg gecompliceerd hoor, wat de Belastingdienst vooraf al invult klopt heel aardig.
Snap ik , maar waarom regel je geen digi-d voor d'r dan? Ben gewoon benieuwd omdat je het voor zoveel zaken nodig hebt tegenwoordig /offtopic

[ Voor 30% gewijzigd door RodeStabilo op 18-06-2021 13:41 ]

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Metalfreak schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:37:
[...]

|:( Maar hoe werken die systemen dan? Bij de vaccinatie krijg je toch meteen een uitgeprint bewijs, kan daar geen automatische actie achter zitten die dat dan ook meteen via een API in de database zet? Of denk ik nu te simpel? Hoe kunnen ze dan tijdig het vaccinatiebewijs geregeld krijgen? Ik mag hopen dat niet iemand dat handmatig moet gaan invoeren...
Dat vraag ik me ook altijd af. Het lijkt me juist moeilijker om er een vertraging o.i.d. in te bouwen. Scannen > bewijs printen > in de DB ermee > klaar :)

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

hoevenpe schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:04:
[...]

Niemand weet of we nu voldoende gevaccineerde 'massa' hebben om een najaarssluiting te voorkomen, zie jij de krantenkoppen voor je als in november weer alles dicht moet terwijl dat met gevaccineerde jeugd misschien niet nodig was geweest?

Dan lijkt met de kennis van nu doorprikken en het zekere voor het onzekere nemen vanuit Nederlands perspectief het beste.
Sturen op imago en "hoe het overkomt" is één van de grootste problemen in de politiek, samen met de baggerslechte communicatie tijdens deze corona-crisis.

Vanuit Nederlands perspectief is het ook niet zeker wat het beste is trouwens. Als NL net dat ene vaccin zou leveren dat een epsilon-mutatie voorkomt dan is het niet het beste vanuit NL perspectief.

Ik geloof daarom heel erg in "het juiste doen", wat neerkomt dat die vaccins zsm gaan naar mensen die anders doodgaan aan covid aan andere landen. Een lockdown in het najaar zie ik verder ook echt niet zitten, als dat gebeurt ga ik meteen de grens over naar een plek waar het niet gebeurt. Ik vraag me ook af of dat echt nodig is, het virus zal heus weer oplaaien in het najaar maar ziekenhuisopnames blijven hopelijk een beetje okee.

• P_de_B
  • Niet online
[...]

Die van mij van 30 mei nog niet. Er is een behoorlijke achterstand opgelopen met het verwerken van de vaccinaties naar de centrale database.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

RodeStabilo schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:39:
[...]
Don't shoot the messenger :P
Vaccinatiebewijs is geen probleem, die haalt info ook bij de GGD vandaan. RIVM is meer voor bijhouden van vaccinatiegraden, onderzoeken etc.
Ah ok d:)b

Maar dan nog: ook dat RIVM systeem zou dan toch gekoppeld kunnen worden? Of is er echt iemand handmatig die gegevens aan het inkloppen? Zeg me alsjeblieft dat het niet zo is ;(

• RodeStabilo
  • Niet online
Metalfreak schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:42:
[...]

Ah ok d:)b

Maar dan nog: ook dat RIVM systeem zou dan toch gekoppeld kunnen worden? Of is er echt iemand handmatig die gegevens aan het inkloppen? Zeg me alsjeblieft dat het niet zo is ;(
Je zou denken van wel maar blijkbaar zit iemand dat idd handmatig te doen ergens :D :+

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

RodeStabilo schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:39:
[...]
Snap ik , maar waarom regel je geen digi-d voor d'r dan? Ben gewoon benieuwd omdat je het voor zoveel zaken nodig hebt tegenwoordig /offtopic
Gaan we ook wel doen, maar tot nu toe was het gewoon niet nodig.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Duurde altijdvaak 1 of 2 weken.

(die van mij van afgelopen zaterdag (GGD) staat er ook nog niet)

PSN

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:55

gws24

Thinking is hard!

YakuzA schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:59:
[...]

Duurde altijd 1 of 2 weken.

(die van mij van afgelopen zaterdag (GGD) staat er ook nog niet)
Mijn eerste prik van 1 juni stond er de volgende dag al op. Rond die tijd nog een aantal andere mensen hier gemeld dat dat bij hun ook binnen een paar dagen zo was. Het is gewoon erg afhankelijk van welke GGD van de 25 het betreft en ik denk ook nog eens van welke priklocatie. Kan zijn dat er inmiddels achterstanden zijn ontstaan door de grote hoeveelheden prikken die zijn gezet sindsdien maar dat het altijd 1 of 2 weken duurde klopt zeker niet.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Metalfreak schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:42:
Het is (meestal) niet zo :)

Zowel het GGD-systeem als het RIVM-systeem (CIMS) worden rechtstreeks bevraagd voor het maken van een vaccinatiebewijs (op papier of in de CoronaCheck app).

M.b.t. het vaccinatiebewijs is er eigenlijk "alleen" vertraging bij de huisartsen en zorginstellingen die geen automatische koppeling hebben.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ijdod schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:01:
[...]

Morgen is het tijd voor 2003, zullen zien of ze echt alleen 18+ willen of gewoon heel 2003 geboren laten komen.

Gezien de EMA al voor alle 12+ het vaccin heeft toegelaten zou beiden prima kunnen iig.

PSN

• roffeltjes
gws24 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:24:
[...]

Mijn eerste prik van 1 juni stond er de volgende dag al op.
Locatie Johan Cruyff Blvd, 8 dagen geleden geprikkert. Stond er de volgende dag al op.

• P_de_B
  • Niet online
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:52:
[...]

Het is (meestal) niet zo :)

Zowel het GGD-systeem als het RIVM-systeem (CIMS) worden rechtstreeks bevraagd voor het maken van een vaccinatiebewijs (op papier of in de CoronaCheck app).
Hier staat dat wel mooi: https://github.com/minvws...Retrieval_Flow_v0.3.0.pdf

CIMS (RIVM database) en GGD zijn hier als bron genoemd en de GGD heeft dat ook bevestigd.
M.b.t. het vaccinatiebewijs is er eigenlijk "alleen" vertraging bij de huisartsen en zorginstellingen die geen automatische koppeling hebben.
Dat is niet zo. De GGDs hebben ook een enorme vertraging. Dat hebben ze mijn persoonlijk bevestigd, maar zie bijvoorbeeld: https://www.skipr.nl/nieu...tbreken-in-rivm-database/

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
P_de_B schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:40:
Dat is niet zo. De GGDs hebben ook een enorme vertraging. Dat hebben ze mijn persoonlijk bevestigd, maar zie bijvoorbeeld: https://www.skipr.nl/nieu...tbreken-in-rivm-database/
Daarom zei ik ook "m.b.t. het vaccinatiebewijs". De achterstand tussen GGD en RIVM is daarvoor niet van belang.

• P_de_B
  • Niet online
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:43:
[...]

Daarom zei ik ook "m.b.t. het vaccinatiebewijs". De achterstand tussen GGD en RIVM is daarvoor niet van belang.
Je hebt gelijkt, ik dacht dat je het had over de registratie in mijn.rivm.nl.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Goed bezig. Vandaag ook m'n eerste Pfizer shot gehad d:)b

Drukte van jewelste hier(GGD Rijnmond, locatie Poortugaal)

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 18-06-2021 15:50 ]

• headhunter1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:59
gws24 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:24:
[...]

Mijn eerste prik van 1 juni stond er de volgende dag al op. Rond die tijd nog een aantal andere mensen hier gemeld dat dat bij hun ook binnen een paar dagen zo was. Het is gewoon erg afhankelijk van welke GGD van de 25 het betreft en ik denk ook nog eens van welke priklocatie. Kan zijn dat er inmiddels achterstanden zijn ontstaan door de grote hoeveelheden prikken die zijn gezet sindsdien maar dat het altijd 1 of 2 weken duurde klopt zeker niet.
Mijn eerste prik was 31 mei, tot heden staat er nog niks op. Opvallend dat het zo scheelt, van binnen 1 dag tot voor mij bijna 3 weken and counting.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

is een treath, maar hier 1 tweet daaruit

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4K5T4_WUAkcK_V?format=png&name=large

vooral ongevaccineerde mensen, of die net hun vaccinatie gehad hebben.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:55

codex

Geen OpenAI agent :)

basvn schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:25:
is een treath, maar hier 1 tweet daaruit
[Twitter]
[Afbeelding]

vooral ongevaccineerde mensen, of die net hun vaccinatie gehad hebben.
Ik zou nog wel de onderverdeling naar AZ en Pfizer willen zien. Volgens mij is er in de UK voornamelijk met AZ geprikt toch?

• user109731
  • Niet online

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 22:51

Tourniquet

Hiya, fellas!

Al die heldere lichten die eronder reageren met "hoe kun je nu twitteren als je live op tv bent??" :') _O-

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-11 21:59
Tourniquet schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:32:
[...]

Al die heldere lichten die eronder reageren met "hoe kun je nu twitteren als je live op tv bent??" :') _O-
Terwijl dat heel simpel te beantwoorden is. Dat is natuurlijk Hugo zijn kloon :D :|
Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de uitrol van de coronavaccins te bespreken, de strategie, het beleid, de voortgang end dergelijke. Het subforum COR valt onder het AWM beleid: Themaforum: Coronavirus - Beleid. Dus ook hier onderbouw je je posts waar nodig met bronnen.

Allerlei persoonlijke updates mogen hier: De Covid kroeg. In dit topic horen ze dus niet thuis en worden ze ook gewoon weggehaald.