Torgo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:31:
[...]
Je kan toch gewoon weer naar buiten, terrasje, bioscoopje en weet ik wat. Je kan je vakantie plannen en met of zonder (gratis?) PCR test gewoon lekker op vakantie. Je bent jong dus als je ergens een keer Corona oploopt is het waarschijnlijk ook niet het einde van de wereld?
zeikboomers zijn niet leuk maar huilende, bevoorrechte millennials ook niet

Voordat je iedereen die nog moet plannen een bevoorrechte millennial noemt, moet je even niet vergeten dat een deel van die bevoorrechte millennials gewoon al die tijd ook in de frontlinie op straat hebben gestaan.
(essentiële beroepen)
Ik had eerlijk gezegd liever gezien dat juist die mensen voorrang kregen bij het vaccineren in plaats van de mensen die een kans hebben gehad en nu ineens weer ingepast gaan worden.
Persoonlijk interesseert het me niet zo, een week eerder of een week later, ware het niet dat mijn werkgever
(de overheid) ook het e.e.a. van mij verlangt ondertussen en dat de gehele crisis ook al heeft gedaan.
(essentiële beroep) De laatste paar weken merk ik echter dat steeds meer mensen het wel geloven en er een beetje hun eigen draai aan de maatregelen geven.
Afgelopen zaterdag nog tijdens een calamiteit bij iemand in huis, sta je met een mannetje of 3 in die woning bij mevrouw zegt die vrouw: "jullie mogen je mondkapje wel af doen hoor hier binnen."Ik vraag me overigens af of Hugo in die tweet wel helemaal de waarheid spreekt, een vrijgave pauze vanwege de vele geboortedata die recent zijn vrijgegeven of ruimte op de site en het callcenter proberen te creëren omdat ze werkelijk geen idee hebben hoeveel mensen uit die "boomer"groep zaterdag gaan bellen en online proberen te plannen.
[
Voor 8% gewijzigd door
TIGER1125 op 02-06-2021 12:46
]