Zolang je geen uitnodiging hebt moet je bellen, dan hoor je het vanzelf. Belafspraken worden, naar mijn weten, niet afgezegd. Online is een ander verhaal, als blijkt dat je voordringt. In dit geval kan 1947 en 1948 dus ook online een afspraak maken zoals je al aangeeft._Anvil_ schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:25:
[...]
No sh*t Sherlock, lees even mijn hele post
EDIT: https://www.ed.nl/eindhov...ikafspraak-maken~a07b0889
"Wie in 1947 of 1948 geboren is hoeft de brief dus niet af te wachten. ,,We willen graag zo snel mogelijk afspraken inplannen en vaccineren en willen daarom in het paasweekend alvast plannen", zegt een woordvoerster van de landelijke GGD GHOR."
"De doelgroep van 73- en 74- jarigen die vanaf volgende week aan de beurt is, omvat 390.000 mensen. De GGD nodigt mensen uit deze groep uit de afspraak vast te maken, maar dan wel via www.coronavaccinatie-afspraak.nl. Dat online inplannen heeft de voorkeur boven bellen van het landelijke afsprakennummer, omdat de GGD die telefoonlijnen niet onnodig wil belasten.
Complicatie is dat op de afsprakenwebsite juist staat dat een gemaakte afspraak geannuleerd wordt als achteraf blijkt dat de persoon in kwestie nog geen uitnodiging heeft gehad, maar voor deze doelgroep geldt dus nu een uitzondering, aldus Toonen. ,,Zij kunnen ondanks deze melding gewoon de afspraak maken.”"
Mijn moeder is uit 1948 en heeft vrijdag gebeld en vanmorgen vaccinatie ontvangen, ging als de gesmeerde bliksem. 10 seconden wachttijd aan de telefoon, keuze uit dagen/tijdstippen en netjes volgens afspraak vaccin erin.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
:strip_exif()/f/image/Lm7SDQO4rA7RDfXtogvedrIy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uEyVcWHKTgGOAybFpXsWsoO3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2w0FYoTDB9kFtgkr4FQ1gd3C.jpg?f=fotoalbum_large)