De auto waar je vandaan komt speelt hier inderdaad een enorme rol in.kor952 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:55:
Zat net in de auto belt de aftersales van mijn dealer, had een cc aan de dealer gestuurd, die man weet me altijd binnen 10 sec. Op de kast te jagen, en dat komt hoofdzakelijk door zijn woord keus ‘c’est le ton qui fait de la music’ oid. Maar afgesproken dat ik eerst het antwoord van de importeur afwacht.
Laat iedereen die dingen opschrijven die hem of haar het meest irriteren. V.w.b. Het licht, CarManiac maakt er melding van in zijn laatste video zie eerder bericht van mij maar ook Björn Nyland meldde het al in een van zijn video’s betreffende de Ioniq5.
Mijn Passat GTE gaf ook veel meer licht dan de Ioniq 5. Moet er wel bij vermelden dat het ook een dure LED optie pakket was maar dan heb je ook wat. Meesturende koplampen in de bochten en altijd een enorme bak met licht.
Ik zie 's avonds so wie so al slechter dan de gemiddelde persoon, dus had het eerder daarop gegooid maar wat anderen nu noemen begin ik toch minder aan mijzelf te twijfelen

Heb mijn vrouw overigens nog niet horen klagen dat de auto minder licht zou geven.