Ik heb dit weekend een uitgebreide online Hyundai enquête ingevuld. Uitgebreid in de zin van 25 minuten tijdverdrijf. Daartoe was ik schriftelijk uitgenodigd. H wil onderzoeken waarom zij achterblijft bij bv KIA als het gaat om NL verkopen. Dit is in dit draadje of een andere op GoT voorbijgekomen. Vragen gingen over overwegingen achter de aanschaf, welke andere merken zijn overwogen, welke functies wel/niet worden gebruikt,welke mankementen zijn geweest, dealertevredenheid, waar ik wel of niet tevreden mee ben. Etc. Hoewel op veel punten positief heb ik aangegeven dat de onduidelijkheid en onzekerheid over de ICCU, mijn vertrouwen in de producent aantast en dat (waarschijnlijk gesteund hoe ik zelf door het ICCU-debacle heenrol) dit kan leiden tot geen nieuwe aanschaf of dat ik mensen om mee heen afraad om een H BEV te kopen.Marcel2020 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 13:41:
er lijkt beweging bij Hyundai in de ICCU kwestie, garantie naar 15 jaar of 300KKm, en een zoveelste update word aan een klant in de UK gemeld.
vanaf plm 03.00
YouTube: Kia Electric News Episode #153 29th March 2026
Voor mij andere belangrijke punten zijn het uitvallen van hulpsystemen met een fietsendrager achterop en de hoge prijstelling van onderdelen en onderhoud.
:strip_exif()/f/image/vtNHJ5L3h0Bp4IBmGZbN59Tn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GYNMuXCB0vFhiTFE9yibW74Q.jpg?f=fotoalbum_large)