Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel2020
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:38
-CJ schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 08:44:
Ik heb de laatste maanden steeds vaker dat de veiligheidswaarschuwing bij starten niet weg te klikken is. Ik kan op bevestigen drukken maar dan gebeurt er niks. De knop voor taal werkt wel, ik kan de taal kiezen maar daarna alsnog niet bevestigen.

Enige dat werkt is auto opnieuw starten of na enkele minuten op menu-knop drukken. Hier meer mensen last van? Auto is 4 jaar oud.
aha, dus ik was niet de enige met dit 'issue' ....waar ik woon is Vodafone ontvangst heel wisselend (grens met Belgie), en momenteel weer erg slecht...ik dacht dat het daar iets mee van doen had maar dat hoeft natuurlijk niet.

2022 Ioniq 5 AWD Lounge 73KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicheldeGoey
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:20

MicheldeGoey

Project 45

@-CJ
Dat is bij mij al ruim 4 jaar zo. Een keer of 10 op Bevestigen drukken werkt wel, maar meestal ga ik gewoon rijden en verdwijnt dat scherm na 50 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online

-CJ

Not remastered

MicheldeGoey schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:54:
@-CJ
Dat is bij mij al ruim 4 jaar zo. Een keer of 10 op Bevestigen drukken werkt wel, maar meestal ga ik gewoon rijden en verdwijnt dat scherm na 50 meter.
Oh dat is echt snel. Duurt bij mij echt 30 seconden tot 1-2 minuten.
Marcel2020 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:38:
[...]

aha, dus ik was niet de enige met dit 'issue' ....waar ik woon is Vodafone ontvangst heel wisselend (grens met Belgie), en momenteel weer erg slecht...ik dacht dat het daar iets mee van doen had maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik woon in gebied met goede ontvangst, zie geen correlatie tussen ontvangst en hoe lang die melding doet. Als ik thuis wegrijd is het de ene keer "snel" (20 seconden) en de andere keer langzaam.

All I had to do was follow the damn train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is de snelheid afhankelijk van welke versie van infotainment je geïnstalleerd hebt. Dat zou ook nog kunnen uitmaken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvanmansom
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13:59

cvanmansom

IONIQ 5 Lounge RWD LR 20' MY21

ZuinigeRijder schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:05:
Misschien is de snelheid afhankelijk van welke versie van infotainment je geïnstalleerd hebt. Dat zou ook nog kunnen uitmaken :?
Bij mij duurt het ook vaak wel een volle minuut voordat ik op Accepteren kan drukken of van profiel kan wisselen.
Pagina: 1 ... 276 277 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen en discussies over leveringen: Het Hyundai Ioniq 5 leveringen topic