Xpeng P7 kan je in mijn ogen wel overslaan. Afgelopen zaterdag een proefrit meegemaakt, maar qua binnenkant erg goedkoop en is nog erger qua irritante meldingen (gesproken tot hele muziekstukken) dan de Ioniq. En helaas bij de Xpeng niet uit te schakelen. En zo op eerste gezicht erg inefficiënt qua verbruik gezien het design. Uurtje mee mogen rijden maar kwam niet onder de 21 per 100 km.spidertje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:22:
As vrijdag ga ik mijn HI5 weer ophalen, kijk er niet echt naar uit maar goed 3 maanden na aanschaf schijnt er van alles te zijn opgelost ad auto, behalve de ICCU waarvan onbekend is wanneer deze geleverd kan/zal worden.
Week erop testritje naar Orijk en terug. Hopelijk blijft de 12v accu vol ondanks de kapotte ICCU….
Inmiddels offerte BMW i4 aangevraagd, reservering Fisker Ocean One in gang gezet en proefritten met Xpeng P7 en BYD HAN ingepland.
Kan ik in ieder geval vergelijken tov de geweldige HI5, althans dat vinden vele mensen een topkar. Zeker hier op het wc eend forum.. 🤣
We gaan het ervaren, dadelijk eerst naar de cathedraal om serie kaarsjes aan te steken zodat ik heen en weer naar Orijk kan zonder issues wellicht 🤪
Was nog wel een Chinese variant en niet de Europese variant die nog moet komen.
Zou mijn Ioniq 5 ondanks zijn nukken zeker niet daarvoor inruilen.
Maar waarom heb je een Ioniq 5 gekocht, als je nu alleen richting sedan/coupe modellen kijken?
[Voor 5% gewijzigd door Stephan_haarlem op 17-03-2023 11:05]