Klopt dat is het inderdaad. Bij mijn vorige Renault Grand Scenic kon ik de bij de stand "auto" idd kiezen voor 2 standen blazen. Dat mis ik écht hier. Vind het dus soms knap irritant hard blazen.P86 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:29:
[...]
Ik zet vaak auto aan en haal dan de blazer van rechtstreeks blazen af vind dat namelijk irritant. Bij uitzetten van de auto en volgende dag verder rijden onthoud hij wel je laatste instellingen maar het is niet meer auto dan.
Het zou handig zijn in mijn optiek als je de blazers kan instellen maar dat hij het wel op auto houdt.
Het is ook een kwestie van gewenning. Zo begin ik met het starten om binnen 10 seconden de lane assist uit te zetten. Omdat ik mijn route naar het werk en ook terug van werk begin met een weg waarop ook de fietspaden liggen en de lane assist dat helemaaaaal niet lekker vindt.
Kwam er trouwens achter dat ik de EV-modus nog op "wintermodus" had staan (al de hele zomer). Wat heeft me dat gekost aan bereik/verbruik?
IONIQ5 rijder sinds 1-12-2021 | Connect+ | 73kwh | RWD | Shooting Star Grey (mat) | ....met inmiddels > 70.000 km op de teller
:strip_exif()/f/image/pnIGjJylrRavotH4EGH1Sj1J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2TE5Z0yI3U2ci5qPVJNHcj3N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/axDVUvT7TS60oz9ChLlYK0Dl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/maBGWtzO35hwRJT1pp3Fnh9w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AyZdV2COAmGlYBbx99GJrqhn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2kB0XAgDyv2sOoCiysNHtYai.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5eaXY93UmdGdrAKwlcrxs16F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4xypyQz8z7Za8nbB5qKhPboe.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/aZEZoPHkPyikN75oWiZBqov5.png?f=fotoalbum_large)