Ik vind het wel mooi bedacht, dus ik houd de suggestie "wat is er mis met Autobingo en een stapel boeken voor op de camping?" verder maar voor me... ;-)Gerrit-GTi schreef op maandag 11 juli 2022 @ 16:16:
[...]
Ja, ik ben hier uiteraard van op de hoogte.Kortom dit geeft ons wat meer flexibiliteit onderweg en op locatie. Met een chromecast kom je op locatie ook een eind maar heeft volgens mij op elk andere locatie weer setup nodig ivm steeds veranderende wifi en daarnaast werkt chromecast niet onderweg.
- Op de hdd past meer dan wat er ooit op de ipads kan.
- Iedereen die op de wifi kan, kan lekker films/muziek etc streamen naar zijn of haar device.
- Op locatie gaat het systeem uit de auto en in ons huisje of caravan en de pret kan gewoon doorgaan ongeacht slechte wifi op locatie. Op locatie met een TV (+hdmi aansluiting) heb je gewoon je home entertainment mee ipv op een ipad staren.
- Dit systeem heb ik ingericht voor de tijd dat je netflix, disney+ etc had of de mogelijkheid had om te downloaden.
Ons setup is plug&play.
Heeft alleen stroom nodig en iedereen behoudt nog voldoende opslag op hun devices voor andere troep.
Maar over je vraag: ik zou zelf ook graag een stopcontact achterin hebben. In mijn geval voor het aansluiten van de Nespresso in de kofferruimte. Dat apparaat staat niet lekker in op de middenconsole of achterbank. En het snoer is te kort naar de adapter (die ik dan weer uit de frunk moet halen). Ik wil gewoon plug 'n play stroom achterin. Beetje gemiste kans dat er niet naast de 12V outlet daar ook een 230V contactdoos zit.
Ik ga er nog wel even naar kijken, maar weet niet of dat voor de vakantie nog lukt.
Mijn vermoeden is dat dit het makkelijkst (en zonder zagen/snijden/schroeven/delen lostrekken) is te bereiken door om de bank heen te gaan. Je komt dan aan de achterzijde van de bank in de dubbele bodem. nog even uitvogelen hoe ik hem een beetje knap kan vastzetten. En qua lengte van het snoer rekening houden met het kunnen verschuiven van de bank.
:strip_exif()/f/image/gG658GJShGCg1aMvc9uSJPU5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FbEy9U7uzjlhdLLfVESKjFLq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LhiBHU5RV1HFJbLVcdKXV594.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GZYjhhQ0EZqqyejhCxTKFUXS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0CBK9lOsgkImePb3lPsUvLG9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/r81kkaR9DvyYvtSyq6QkdXbI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GGsjAjMToJ4NaxEIISn1JgfK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R0rhwQDK6TgiHOOcgu51JFZZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KjGu7RtB0GHSlw0OBjttkZQu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P0vtSzpoINST18ALg8xXEuOW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uSTjkrGPZ2p7JiSeh2a2vJOq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8iine3OXBIhoOrGbiOYW8iLB.jpg?f=fotoalbum_large)