Sterker nog ik heb net als veel andere IONIQ-5 bezitters van het eerste uur extra voor deze optie gekozen en betaald. Achteraf bleek dat het niet werkte en kregen we steeds te horen dat er een oplossing voor zou komen. Als ik de reactie van Hyundai lees doen ze nu alsof ze uit coulance gaan kijken of ze deze optie ook bij de eerste modellen alsnog voor elkaar kunnen krijgen middels een software update. En dat terwijl ze ons al ruim een jaar een worst voorhouden met deze zogenaamde update. Echt een waardeloos zooitje dit, net als de laatste update als je het mij vraagt. Veel toezeggingen en beloftes waarvan ze er bar weinig van gerealiseerd hebben. En voor het geld wat we ervoor hebben betaald mag je toch wel wat anders verwachten. Blij dat ik niet als vele anderen nu eindeloos door een dealertje aan het lijntje wordt gehouden voor een uitgeklede IONIQ-5 tegen de hoofdprijs. Niet dat het veel uitmaakt want al hebben de versies van het eerste uur meer specs ze moeten natuurlijk wel werkencooper_s1 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:24:
[...]
Ik was in de veronderstelling dat het een software update betrof? Ofwel dat het ook op de 2021 modellen kan?
[ Voor 23% gewijzigd door ijssgerb op 30-06-2022 20:26 ]
You can call me Al