@MarFan en @Dylantje2, ik heb nu twee verschillende flows in node red, een ervan is afkomstig van de plugin pagina en de ander is de node red flow van dylantje. Ik moet nu de idx values aanpassen in node red, maar daar loop ik vast.samsamd schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:42:
Thnx allemaal voor de reacties! @MarFan bedoel je versie 0.1.8? Die gebruik ik inderdaad. Als je dat niet bedoelt, weet ik even niet waar dat dan de versie van is.
Ik denk dat ik het als leek niet helemaal goed heb gedaan. Morgenavond ga ik er mee verder, samen met iemand die er iets meer verstand van heeft. Weliswaar niet van domoticz of node red, maar ik heb hoop
De idx values moet ik uit domoticz halen. Maar daar staan nog geen devices tussen, dus heb ik ook geen idx values. Ik heb het idee dat ik een stap mis, een stap om 'alle' devices in domoticz te krijgen, maar weet even niet wat ik daarvoor moet doen. Heeft iemand tips? Ik heb mijn domoticz log bekeken, daar staat niets bijzonders mbt. de plugin. Er staan geen foutmeldingen in.
Nog een vraag, de data uit de heishamon moet uiteindelijk in domoticz komen. Hoe wordt die data opgehaald? En door wat?
[Voor 3% gewijzigd door samsamd op 19-12-2020 21:42]