kyrillajax schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:05:
[...]
Dat klopt, maar volgens gamers nexus is de reference design bij de 6700XT tenminste echt om te huilen. Sapphire daarentegen is echt een top kwaliteit product. Ik heb hem ook voor 850 kunnen krijgen en toch de knoop door gehakt. Het voordeel is dat ik mijn 1660ti met garantie voor rond de 400 of 450 kan verkopen.
Tja ik vond hem eerst echt goed maar nu loopt hij af en toe wel erg te zeuren hoor.
Die pads op de backplate doen niet veel. Scheelt maar 2c nou jippy snap best dat AMD dat niet doet.
Connectie tussen de heatpipes en de heatspreader voor de VRM en memory oke misschien. Maar zou ook voor hogere temps kunnen zorgen als de core dan de hitte in die base plate dumpt dan kunnen je mem en VRM temps omhoog gaan.
Dus zonder het te testen zeggen dat het slecht is vind ik te kort door de bocht.
Het is geen uitzonderlijk design. Maar denk dat hij altijd nog stiller is dan de 5700XT blower coolers. En als je hem amper hoort en hij houd de boel goed koel is het toch prima?
Ik snap dat je voor een 480 euro kaart misschien op meer hoopt maar in dit klimaat zou ik in mijn handen klappen om die kaart voor die prijs via de AMD site te kopen. En zeker geen 850 betalen voor een AIB versie.
Maar dat is mijn mening
450 voor ene 1660Ti is echt insane

Dan snap ik je overweging nog wel.
[
Voor 3% gewijzigd door
Astennu op 06-04-2021 20:09
]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....