Ben niet actief in het 7000 thread geweest. Ik kan wel bevestigen dat met MCT de settings alsnog resetten. Ik ben dan ook weer terug naar Afterburner. Ik vind het echt debiel dat AMD dit niet kan oplossen en dat afterburner dat wel kan.. Voor mij ook geen AMD kaart meer. Ben er wel klaar mee haha. Ik wilde een RTX4080FE kopen afgelopen week maar vind de prijs nog te zot. Blijf gewoon even wachten tot de prijs omlaag gaat of dat nVidia een 4080ti in het prijs slot gooit. 4090 is overkill voor mij. En eerlijk gezegd wil ik niet meer dan €850 voor een GPU betalen. Dat is een beetje m'n acceptabele max. Dus ik wacht het gewoon lekker uit met m'n 6900XTCMT schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 04:07:
[...]
Ik gebruik een minimal driver install + MCT al enige tijd, maar het maakt echt niet uit voor eventuele resets.
Wattman is dus gewoon prima, maar het nadeel is dat je dan gelijk het hele pakket moet installeren.
Had je het toevallig uit het [AMD Radeon RX7000 series] Ervaringen & Discussie draad gehaald?
Het resetten is bij overigens begonnen met de Windows 22H2 update. Maar dat heeft ook mijn OS corrupt gemaakt..(Firefox kan plots geen enkele video afspelen, maar Chrome weer wel en ingame opnamen is totaal kapot gemaakt).
En nog een kleine bump van een eerdere post, waar ik helaas geen reactie op heb gekregen.
Misschien is het je ontgaan wat betreft mijn vraag over de inline PCIe condensator kabel extension:
[...]
/f/image/y3Q6v3B5H6ugxTQWDoSp1sDI.png?f=fotoalbum_large)
De kabel extensions zijn helaas Chinees generic maar werken wel. Ik kan helaas ook niet zien wat voor condensatoren zijn gebruikt om dat deze ingesloten zijn met krimpkous. Ik begrijp dat het een beetje overkomt als snake oil, dat was mijn verwachting dan ook maar voor die paar euro wilde ik het toch proberen. En het systeem is nu gewoon rustig tijdens het gamen. Geen gekrijs meer en heb ook geen instabiliteit gehad op het feit na dat ik de undervolt van 1110mV naar 1115mV heb moeten gooien om 24 stabiel te zijn. Dit kan ook driver afhankelijk zijn maar kan ook natuurlijk dat door de extra weerstand het voltage een beetje bijgevoed moet worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Cidious op 21-06-2023 11:05 ]
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38