Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 23:30
Een aantal M+ dungeons nu gedaan en een aardig goede raider.io score, probleem is wel dat ik nu al 2 dagen achter elkaar dungeons loop te doen en steeds me volledig goed inzet maar dan zijn er weer z'n mensen die AFK midden in een M+ gaan of die leaven omdat de key overtijd is (Aan het einde van de dungeon notebene) dus daar gaan dan al je uren letterlijk gerund voor niks.

Daarom mijn vraag, zijn er mensen die intresse hebben om M+ te doen op niveau van ongeveer +10/+11 add me even op Discord: Jesse#5865 of stuur me een bericht!

De wow community is vaak erg toxic wat betreft M+, daarom is het leuker om samen keys te doen! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 15:12

Kevinr1989

I am the danger

JessetjeNL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:40:
Een aantal M+ dungeons nu gedaan en een aardig goede raider.io score, probleem is wel dat ik nu al 2 dagen achter elkaar dungeons loop te doen en steeds me volledig goed inzet maar dan zijn er weer z'n mensen die AFK midden in een M+ gaan of die leaven omdat de key overtijd is (Aan het einde van de dungeon notebene) dus daar gaan dan al je uren letterlijk gerund voor niks.

Daarom mijn vraag, zijn er mensen die intresse hebben om M+ te doen op niveau van ongeveer +10/+11 add me even op Discord: Jesse#5865 of stuur me een bericht!

De wow community is vaak erg toxic wat betreft M+, daarom is het leuker om samen keys te doen! ^^
Ik probeer ook een vast team te vinden om richting de hogere keys te gaan (8 en hoger). Binnen mijn guild zijn er nagenoeg geen tanks die hieraan gecommitteerd willen zijn en een tank vinden via pugs vind ik een no go, zeker zijn vlotte communicatie via bv discord 8)7 Ik heb een holy Pala, resto shammy of enhance shammy (allemaal rond de ilvl 200, allemaal alliance) dus mocht iemand interesse hebben pm me dan aub 😁

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
Ik ben zelf bezig met mythics +11 elke week ( en vorige keer 1 +12 ) maar door tijdsgebrek vaak niet meer tijd voor 4 mythics per week. Vanaf maandag gaat dat hopelijk veranderen, dus als iemand wilt groupen ( ik ben wel serieus in om binnen de time te halen ) stuur me maar een berichtje ;) Fir3crack3r#2812

Horde Elemental shaman ( eventueel resto ) 209 ilvl

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:44
Sinds kort na jaren weer begonnen met WoW samen met 2 vrienden. Flink aan het levelen nu level 50 en dus shadowlands gekocht. Nu zoeken wij nog een leuke NL guild op realm Twisting Nether. Hier toevallig iemand die een leuke guild weet?

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hollandnick
Mitchell-CWD schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:19:
Sinds kort na jaren weer begonnen met WoW samen met 2 vrienden. Flink aan het levelen nu level 50 en dus shadowlands gekocht. Nu zoeken wij nog een leuke NL guild op realm Twisting Nether. Hier toevallig iemand die een leuke guild weet?
Meestal als je zoekt op NL of Dutch in de gfinder dan zijn er wel leuke casual guilds te vinden met nederlanders :) zo heb ik de mijne gevonden op defias brotherhood
harrie_1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:48:
[...]

We zitten zelf met een hele grote Horde NL guild op Doomhammer. (Perspectief)
Zijn vooral een casual guild, maar ook met een progress raid team. Elke zondag een casual raid en ma/wo progress raid. Zitten op dit moment op 9/10hc.

Mocht je interesse hebben om te joinen... Merkez#2689 is m'n battle.net just ask als er vragen zijn
Accepteren jullie ook weleens mensen buiten de guild om in raids? Mijn guild heeft een "lets see what happends" approach waardoor ik vaak veel mensen carry ( ook al zitten we 4/10HC ). Mensen die constant elk gevecht dood gaan en minder damage doen dan de tanks en soms zelfs evenveel als een paladin healer <.<

En ik ben ook niet perfect natuurlijk maar ik ben altijd heel competitief geweest en proberen zo ver mogelijk te komen. Dus mocht je een keer een elemental shaman nodig hebben ( 209ilvl ) dan hoor ik het graag =D
Moonsugar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:47:
[...]

Dat gaat het inderdaad. Ik moest wel even wennen aan alle grote veranderingen maar kan het nu wel waarderen. Het lijkt mij wel leuk om met wat tweakers te spelen en vind het ook niet erg daarvoor eventueel een alt aan te maken. Vandaar de vraag of er evt. al een Tweakers guild is op een server (of nog leuker: een Discord). Anders kunnen we altijd een plekje voor ons aanmaken in de officiële Tweakers Discord.
Ik weet overigens niet hoeveel animo er voor is, maar een eigen channel op de Tweakers discord zou wel leuk zijn toch? Wellicht is het in het begin niet zo druk maar gaandeweg zullen er vast meer Tweakers hun weg naar de discord channel vinden, en zouden we daar eventueel over random dingen kunnen praten en/of mensen vinden om mythic/pvp/raiding groups mee op te starten of groepen te vullen :*)

[ Voor 71% gewijzigd door hollandnick op 14-02-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

MazeWing

The plot thickens...

Inmiddels alweer een paar weken level 60 en braaf m'n daily's aan het doen, etc.

Ook af en toe torghast (enkel voor soul ash of een campaign missie) en ik vind het jammer dat er niet meer met torghast wordt gedaan qua loot. Aangezien je maar 1 legendary item kan equipen is de noodzaak behoorlijk klein om meer soul ash te gaan halen, zeker als je ook nog het item naar het hoogste niveau hebt geupgrade (zo ver ben ik nog lang niet). Misschien als je regelmatig wisselt van spec dat het nog zin heeft...

Het zou beter zijn als je gewoon kon kiezen: soul ash of loot.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:08

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

hollandnick schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:23:

Accepteren jullie ook weleens mensen buiten de guild om in raids? Mijn guild heeft een "lets see what happends" approach waardoor ik vaak veel mensen carry ( ook al zitten we 4/10HC ). Mensen die constant elk gevecht dood gaan en minder damage doen dan de tanks en soms zelfs evenveel als een paladin healer <.<
We hebben eigenlijk 2 runs, een casual run om zondag waar we gewoon maar zien hoe ver we komen met altjes en mensen die het leuk vinden om mee te gaan. Daar zitten we nu 8/10N.
Voor de progress raid zoeken we nog wel 1 of 2 DPS en 1 of 2 healers om het roster te versterken, alleen nemen we op dit moment geen mensen buiten de guild mee. Wellicht wel even tijdelijk, mocht iemand echt overwegen te transferren...
Vanavond gaan we de 1e keer mythic in, dan is cross realm sowieso nog niet mogelijk (de alliance slackers hebben nog geen 100 sire kills :P)
We hebben een tijdje een community gehad waar we dit probeerden op te zetten, maar dat is gewoon heel lastig bij te houden.

[ Voor 3% gewijzigd door harrie_1 op 15-02-2021 08:28 ]

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Langolier#2948 voor m+ zoek ook een vaste groep om mythics mee te doen.

Fire mage 200 ilvl
warlock 212 ilvl
guardian druid 208 ilvl

speel vooral omdat ik het leuk vind en om de dungeons te timen (beetje uitdaging) maar het intresseert me niks als we het niet halen omdat er iets verkeerd is gegaan. Dus mocht je het leuk vinden om wat m+ te doen en fouten mogen gemaakt worden add me.

groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traditiegetrouw staat er natuurlijk weer een topic klaar voor Blizzcon dit weekend:

Blizzcon Online 2021 (gratis)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste content update voor Shadowlands:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:34
Hoe gaan de healende tweakers deze week om met grievous? :) Ben zelf een resto shaman en ik lees overal dat grievous deze week één van de eenvoudigere affixes is. Nou ik denk er echt wel anders over na 3 mythics... wat een bagger week. +12 met pridefull is the hell om te healen, nog geen enkel key binnen tijd :(. moet ik echt toch wat verkeerd doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:17
Powerblast schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:12:
Hoe gaan de healende tweakers deze week om met grievous? :) Ben zelf een resto shaman en ik lees overal dat grievous deze week één van de eenvoudigere affixes is. Nou ik denk er echt wel anders over na 3 mythics... wat een bagger week. +12 met pridefull is the hell om te healen, nog geen enkel key binnen tijd :(. moet ik echt toch wat verkeerd doen
Hier toevallig iemand die het healen deze week (en beetje vorige) weer heeft opgepakt. Als Mistweaver monk. (R.io linkje) Ben begonnen met 203~ ilvl, +10 en hoger te healen. Hoewel op sommige momenten zeker heel lastig vind ik het goed te doen. Gister nog 12 PF, 13 Spires en 14 Mists gehaald. Al moet ik zeggen dat als een pride laag komt je echt álles uit de kast moet trekken. Je kan niet anders dan gewoon keihard spam healen met je grootste heals en CD's gebruiken. Op zo'n moment je ook geen zorgen maken om mana want dat krijg met de pride buff toch wel terug.

Als je die momenten onder de knie hebt is grievous ook wel een van de makkelijkste. Dat heet, zolang mensen geen fuck-ups hebben. Als je constant mensen moet healen die in shit staan of slecht interupten kan het heel lastig worden, zeker als je pride op n verkeerd moment krijgt. Maar m'n mists 14 run gister was een vd makkelijkste runs die avond, puur omdat ik heel goede mensen voor dps had, die goed kickten, stunde en uit shit gingen (en het was mists natuurlijk... >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 15:12

Kevinr1989

I am the danger

Pyr0_ schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:00:
[...]

Hier toevallig iemand die het healen deze week (en beetje vorige) weer heeft opgepakt. Als Mistweaver monk. (R.io linkje) Ben begonnen met 203~ ilvl, +10 en hoger te healen. Hoewel op sommige momenten zeker heel lastig vind ik het goed te doen. Gister nog 12 PF, 13 Spires en 14 Mists gehaald. Al moet ik zeggen dat als een pride laag komt je echt álles uit de kast moet trekken. Je kan niet anders dan gewoon keihard spam healen met je grootste heals en CD's gebruiken. Op zo'n moment je ook geen zorgen maken om mana want dat krijg met de pride buff toch wel terug.

Als je die momenten onder de knie hebt is grievous ook wel een van de makkelijkste. Dat heet, zolang mensen geen fuck-ups hebben. Als je constant mensen moet healen die in shit staan of slecht interupten kan het heel lastig worden, zeker als je pride op n verkeerd moment krijgt. Maar m'n mists 14 run gister was een vd makkelijkste runs die avond, puur omdat ik heel goede mensen voor dps had, die goed kickten, stunde en uit shit gingen (en het was mists natuurlijk... >:) )
Precies dit... _/-\o_ ik heb nog steeds geen vaste groep gevonden en moet het doen met pugs. Er soms zulke domme spelers tussen die simpelweg de mechanics niet weten en daardoor zulke onnodige dmg pakken dat ik amper de tijd haal van mijn keys (doe ik nog niet eens hele hoge) 8)7

Dat hele gebeuren begint mij in ieder geval aardig wat irritatie op te wekken. Iedereen moet weten wat ze doen en although dat ik mijn resto shammy nog aan het ontdekken ben krijg ik het idee dat de healer altijd maar de schuld krijgt :/

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2021
Kevinr1989 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Precies dit... _/-\o_ ik heb nog steeds geen vaste groep gevonden en moet het doen met pugs. Er soms zulke domme spelers tussen die simpelweg de mechanics niet weten en daardoor zulke onnodige dmg pakken dat ik amper de tijd haal van mijn keys (doe ik nog niet eens hele hoge) 8)7

Dat hele gebeuren begint mij in ieder geval aardig wat irritatie op te wekken. Iedereen moet weten wat ze doen en although dat ik mijn resto shammy nog aan het ontdekken ben krijg ik het idee dat de healer altijd maar de schuld krijgt :/
Ik heb ooit +13 runs die ik ++ omdat de groep gewoon mega chill is, dat zijn ook de runs dat ik damage kan doen. Sommige lagere runs moet ik echt constant healen omdat de tank en dps niet altijd even goed zijn (en ik ben zeker ook niet perfect). Prides en grievous kunnen wel echt heeel rot zijn als het te lang duurt, heb geen zin om daar meerdere CDs voor te gebruiken.
Maarre ja grievous is vaak gewoon als een malle healen. Ik probeer altijd bij de dps zo snel mogelijk de dot weg te halen zodat ik op de tank kan focussen. Resto shammy heeft wel echt mega veel skills, soms te veel, maar bijv een druid heeft dan weer te weinig (ik speel allebei).
Maarrrrr andersom ervaar ik het ook op mijn hunter, dan zegt de healer 'interrupt!!' maargoed ik heb 1 interrupt iedere 24s, of ik moet vijanden naar achter blazen (ook 30s cd ofzo), maar dat kan vaak niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Rotinomm schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:39:
Ik speel zelf Alliance op Silvermoon.
Zit hier sinds kort op in een Nederlands talige guild.

Mochten mensen graag dingen samen willen doen.
Mijn battletag is: Sabbeltje#2306

Hopelijk tot snel :D
Effe uurtje afk'en bij Goldshire en alle RP freaks aanschouwen. Prima vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 08:18
Sosua schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:31:
[...]

Effe uurtje afk'en bij Goldshire en alle RP freaks aanschouwen. Prima vermaak.
Zitten die ook op Silvermoon dan 8)7 Is toch geen RP server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Ik heb een dubbel gevoel aan de trailer. Aan de ene kant voelt het best goedkoop, maar aan de andere kant is hij ook wel heel erg vet. Waar ik me wel zorgen om maak is of ze Sylvanas goedkoop neerzetten in de aankomende raid. Ik geloof niet dat ze dood gaat, maar ik hoop toch wel op een beetje twist.

Maar goed, het mocht duidelijk zijn dat de volgende patch nog helemaal niet af is en dat het nog wel even duurt voordat deze uitkomt. Tot die tijd is het gewoon een zoethouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grote_oever schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:26:
[...]

Ik heb een dubbel gevoel aan de trailer. Aan de ene kant voelt het best goedkoop, maar aan de andere kant is hij ook wel heel erg vet. Waar ik me wel zorgen om maak is of ze Sylvanas goedkoop neerzetten in de aankomende raid. Ik geloof niet dat ze dood gaat, maar ik hoop toch wel op een beetje twist.

Maar goed, het mocht duidelijk zijn dat de volgende patch nog helemaal niet af is en dat het nog wel even duurt voordat deze uitkomt. Tot die tijd is het gewoon een zoethouder.
Sylvanas is een fan favorite. Die gaat uit met een bang of overleefd de encounter.

Daarnaast is er in de trailer genoeg momenten dat Sylvanas twijfel vertoond en ontevredenheid. Anduin is namelijk een soort van Arthas (alleen dan toch even anders) en daar walgt Sylvanas van.

Ik gok erop dat Sylvanas het overleefd en met ons samen gaat werken om ongedaan te maken wat ze heeft gedaan.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Kadardar schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:28:
[...]

Sylvanas is een fan favorite. Die gaat uit met een bang of overleefd de encounter.

Daarnaast is er in de trailer genoeg momenten dat Sylvanas twijfel vertoond en ontevredenheid. Anduin is namelijk een soort van Arthas (alleen dan toch even anders) en daar walgt Sylvanas van.

Ik gok erop dat Sylvanas het overleefd en met ons samen gaat werken om ongedaan te maken wat ze heeft gedaan.
Hier ben ik dus een beetje bang voor, want we zitten in Shadowlands om haar toedoen. Als ze berouw krijgt hoop ik toch dat het om iets meer dan dit gaat (en zo snel in expansion al). Waarom zou ze het nu opeens ongedaan willen hebben?

Twijfel is inderdaad duidelijk te zien, maar waar de twijfel vandaan komt is me nog niet helemaal duidelijk.

Ook hoop ik nog iets van Nathanos te zien in deze expansion. Want de pre-quest was voor mijn gevoel wel heel cheap.

[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 22-02-2021 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grote_oever schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:36:
[...]

Hier ben ik dus een beetje bang voor, want we zitten in Shadowlands om haar toedoen. Als ze berouw krijgt hoop ik toch dat het om iets meer dan dit gaat (en zo snel in expansion al). Waarom zou ze het nu opeens ongedaan willen hebben?

Twijfel is inderdaad duidelijk te zien, maar waar de twijfel vandaan komt is me nog niet helemaal duidelijk.

Ook hoop ik nog iets van Nathanos te zien in deze expansion. Want de pre-quest was voor mijn gevoel wel heel cheap.
Die trailer is niet het hele verhaal. Ik heb ergens anders een filmpje gezien hoe die Kingsmourne wordt gecraft door een smith (zie je heel kort maar niet het verhaal wat erbij hoort). Daarnaast geeft Sylvanas aan dat "hij er nog niet klaar voor is" waarop The Jailer antwoord dat er dan maar wat aan moet gebeuren. Dan pas trekt hij Kingsmourne uit een portal, vaag detail want hij ligt letterlijk recht voor hem op een anvil.

Daarbij kom je in conflict met Sylvanas character. Zij staat voor vrije keuze en wil. Iets wat je vanuit de Undead starting area meekrijgt als je de quest teksten leest. Aangezien Anduin dus gebroken moet zijn om hem mee te laten werken gok ik dat dat het geval is.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Helix schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:43:
[...]

Zitten die ook op Silvermoon dan 8)7 Is toch geen RP server :P
Oeps... bedoel Argent Dawn..

Had die ooit gekozen. Zonder te weten wat zich daar allemaal afspeelde.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Je zag in de laatste trailer wel weer de twijfel bij Sylvanas.
Verwacht ook niet dat Sylvanas doodgaat in 9.1 hoor, maar meer een soort van Kerrigan achtige redemption story zal krijgen, waarbij Arthas ook zeker niet zal ontbreken.

Zelf gisteren Heroic Denathrius neergekregen, toch wel een best pittige boss voor een eerste raid :).

En ja Argent Dawn Goldshire is een ervaring om het zo maar te zeggen XD

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister vol goede moed mijn Great Vault openen op mijn blood DK om na 12(13?) weken eindelijk een 2 Handed weapon te looten !!

Maar uit eindelijk een helaas pindakaas verhaal.

Enigste wapens die ik gekregen heb is een 2hander van een paladin die mee was in een Mythic0 in de 3week dat mythic beschikbaar was , die vervangen is door de LFR wapen die je krijg als reward van je campaign quest line en sinds een week een 2hander van een fucking WQ.

Heb zelf geen wapen geloot, maar echt alleen gekregen van een paladin of quests :(

Het begin nu toch echt wel een frustratie dingetje te worden.

p.s. Ik raid er niet mee, is puur mijn M+ only char en ja ik kan pvpen om wapen te krijgen maar heb geen tijd om naast mijn main te veel op mijn "alt" te doen. Vind zo'n 8 a 10 m+ op mijn DK per week wel voldoende qua tijds besteding en all die Mist of Da other side runs geven dus ook niet de wapen die ik wil.

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 25-02-2021 10:47 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 08:18
Heb precies hetzelfde verhaal op mijn Paladin, nog geen weapon drop in de mythics gehad. Sowieso erg weinig loot. En in de vault ook noppes nada. Zit dus nu ook met een sword uit de WQ.

• Derr_Hans
  • Niet online
Helix schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:42:
Heb precies hetzelfde verhaal op mijn Paladin, nog geen weapon drop in de mythics gehad. Sowieso erg weinig loot. En in de vault ook noppes nada. Zit dus nu ook met een sword uit de WQ.
DK is 212 ilvl
Helaas per vault minder ideale stats maar ilvl > stats dus is ok.

Maar naast wapens is een 2de Trinket ook nog ff een dingentje ;)

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 13:25

Moonsugar

Communitymanager
Wat vinden jullie trouwens van die Command Table optie? Het voelt voor mij nog niet super spannend/nuttig en meer als een gimmick momenteel.

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Hi vraagje voor advies, ik heb een nieuwe char aangemaakt [na maanden van offline] en welke gebied is het snelst om te lvl-en? Ik speel nu via Draenor en in 3,5 uur zit ik nu op 19 [inclusief het startersgebied].

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 10:49
Maduth schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:55:
Hi vraagje voor advies, ik heb een nieuwe char aangemaakt [na maanden van offline] en welke gebied is het snelst om te lvl-en? Ik speel nu via Draenor en in 3,5 uur zit ik nu op 19 [inclusief het startersgebied].
WoD tot level 50 en dan 50-60 via story quests met bvb Azeroth Auto Pilot of Zygor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayla90
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-01 12:50
Powerblast schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:12:
Chain Heal haalt een stack weg bij iedereen die er door geraakt wordt. Als je necrolord speelt, 4x Riptide, dan Primordial Wave op degene die nog geen Riptide heeft, Unleash Life en dan een Healing Wave. De Healing Wave gaat dan op iedereen die ook Riptide heeft en krijgt de buff mee van Unleash Life. Is ook een manier om je Cloudburst totem snel te vullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:55:
Quick Guide to Leveling Heirlooms, Enchants and Talents

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Sayla90 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 00:28:
[...]

Chain Heal haalt een stack weg bij iedereen die er door geraakt wordt. Als je necrolord speelt, 4x Riptide, dan Primordial Wave op degene die nog geen Riptide heeft, Unleash Life en dan een Healing Wave. De Healing Wave gaat dan op iedereen die ook Riptide heeft en krijgt de buff mee van Unleash Life. Is ook een manier om je Cloudburst totem snel te vullen. :)
Ow wist niet dat de healing wave van primordial wave ook daarop werkte, thanks voor de tip :D. Deze week vind ik persoonlijk veel simpeler om te healen, al 2 key upgrades achter de rug (+12)

[ Voor 7% gewijzigd door Powerblast op 27-02-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
Ik vind het intussen echt zo vervelend dat ik met mijn hunter gewoon niet geinvite wordt voor 14 keys. Ik heb intussen alles op 13 getimed en daar kom ik ook zo binnen, maar 14 of hoger is echt onmogelijk.... Zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Aeline schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:42:
Ik vind het intussen echt zo vervelend dat ik met mijn hunter gewoon niet geinvite wordt voor 14 keys. Ik heb intussen alles op 13 getimed en daar kom ik ook zo binnen, maar 14 of hoger is echt onmogelijk.... Zo frustrerend.
Heb ik idd ook al gemerkt op m'n shaman. Als healer waarschijnlijk wel minder last van, ik had een tijdje echt een plafond bereikt en werd alleen voor lower keys invited. Het lijkt vooral time based te zijn, zondag namiddag is precies het moment voor groepen te vinden die je wel inviten in hogere keys. 's avonds in de week is het een pak minder.

Deze week is echt wel een push week voor high keys. Eindelijk nog eens normaal healen :). Bursting kan nu ook dispelled worden wat het allemaal toch net wat eenvoudiger maakt dan grievous. Probeer nu vooral alles op +14 te krijgen. Misschien zelf eerste keer +15 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Powerblast op 05-03-2021 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
Ja het is als dps echt vervelend als je geen vaste groep hebt om aan die +15's te komen. Ik ben dan ook benieuwd of ik dan eventueel vanuit de community hier een groep kan vinden waarmee ik +15's kan gaan doen. Voor de mount maar ook voor de upgrade gear van M+.

Ik speel zelf:
Alliance
Dark Iron Dwarf
Enhancement Shaman
ilvl 217
Rio 1089

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ach, als Warlock moet je jezelf ook redelijk bewijzen in m+ hoor.
Zeker omdat andere DPS classes echt wezenlijk meer damage doen en meer op tafel brengen dan een healthpot en combatres (en in sommige gevallen een portal skip)
Heb met een guildgroep gelukkig 2 15's kunnen doen, zelf nu net boven de 1k RIO aanbeland en we werken gewoon langzaam naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 01:08
Yo gasten,

Heb sinds vandaag WoW terug geïnstalleerd en nieuwe account gemaakt (vorige account is blijkbaar gedelete na lange inactiviteit).
Mijn speelsessie's dateren nog van The Burning Crusade dus je kan men reactie wel verwachten toen ik het vandaag voor het eerst terug opstartte.
Damn! Wat is dit allemaal. Een hele tutorial waar alles uitgelegd word?
Nieuwe starterseiland?
Dit is compleet nieuw voor mij :p
Had vroeger een Tauren Druid Level 22 en een Dwarf Hunter Level 15 (heb het toen ook niet zo lang gespeeld en teveel mel alt's gewisseld.)
Dus heb nu terug een Dwarf Hunter aangemaakt en met een gratis account tot level 20 begonnen, ff kijken wat het geeft. Tot zover spreekt het mij wel aan om er terug in te investeren. 😅
Hoe komt het dat je nu op een starteiland begint en niet meer in geval van Dwarfs en Gnomes in dat sneeuwgebied? 😅 (ik ben een complete leek op WoW gebied).

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Welkom terug in de grip van WoW, @Moechy. :p

Exile's Reach (dat eiland) is een nieuw initiatief van Blizzard om een tutorial van hogere kwaliteit te bieden voor nieuwe spelers. De originele werden wat gedateerd, repetitief en gaven niet alle informatie die je nodig hebt om het spel onder de knie te krijgen. Bestaande spelers hebben echter nog steeds de mogelijkheid om te kiezen waar ze willen beginnen. Nieuwe spelers die hun eerste personage maken, zullen echter gedwongen worden om in de nieuwe zone te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Moonsugar schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:20:
Welkom terug in de grip van WoW, @Moechy. :p

Exile's Reach (dat eiland) is een nieuw initiatief van Blizzard om een tutorial van hogere kwaliteit te bieden voor nieuwe spelers. De originele werden wat gedateerd, repetitief en gaven niet alle informatie die je nodig hebt om het spel onder de knie te krijgen. Bestaande spelers hebben echter nog steeds de mogelijkheid om te kiezen waar ze willen beginnen. Nieuwe spelers die hun eerste personage maken, zullen echter gedwongen worden om in de nieuwe zone te beginnen.
Bedankt!

Aah op die manier. Vind het wel een leuk initiatief, is toch iets duidelijker dan vroeger inderdaad.
Wat gebeurd er eigenlijk als je level 20 bent? Ik moet dan subscriben als ik verder wil doen uiteraard. Maar ga je dan naar het vaste land terug, daar waar je vroeger uitkwam of is dit ook compleet veranderd? Heb wel de indruk dat het levelen wel sneller is als vroeger en het scherm zelf is kleiner, tekst en dergelijke is allemaal kleiner als vroeger. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
Moechy schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:05:
[...]

Bedankt!

Aah op die manier. Vind het wel een leuk initiatief, is toch iets duidelijker dan vroeger inderdaad.
Wat gebeurd er eigenlijk als je level 20 bent? Ik moet dan subscriben als ik verder wil doen uiteraard. Maar ga je dan naar het vaste land terug, daar waar je vroeger uitkwam of is dit ook compleet veranderd? Heb wel de indruk dat het levelen wel sneller is als vroeger en het scherm zelf is kleiner, tekst en dergelijke is allemaal kleiner als vroeger. 😅
Als het goed is ga je al van het eiland af rond level 10, maar dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Enerzijds goed van Blizzard dat ze een nieuw starterseiland gemaakt hebben die meer kwaliteit bied, anderzijds geven ze de speler "weer" geen keuze in hoe ze willen spelen. Overigens zodra je level 20 bent kan je nog steeds doorspelen dacht ik, alleen kan je niet meer omhoog qua levels.

Ze hadden alle spelers, ook nieuwe, de keuze moeten geven waar te beginnen. Eventueel met daarbij een waarschuwing o.i.d. dat in een oudere zone beginnen voor gevorderde spelers is omdat je handje minder wordt vastgehouden :9 Maargoed waar zeur ik eigenlijk ook over haha

[ Voor 4% gewijzigd door hollandnick op 10-03-2021 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ja het is wel ff wennen, ben ondertussen ook van het eiland af.
Er zijn gewoon heuse voice-overs en Cinematics.
Mounts goedkoop en al vanaf level 10. (vroeger level 20 en kostte die 250gold geloof ik :p )
Het is wel ff wennen als je van TBC komt 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Moechy op 10-03-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
Vandaag de irritatie van de vault mogen ervaren. 2 pieces, welke ik beide al had. Dat is wel erg jammer, dat zoiets mogelijk is.

Heel fijn dat vanaf vandaag Valor weer een ding is. Ik doe zelf vrijwel enkel M+ en soms val ik bij de guild een keertje in voor Mythic, als er mensen tekort zijn, dus voor gear was ik vrijwel volledig afhankelijk van de Vault. Dit maakt het wel een stuk leuker om nog meer M+ te blasten.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moechy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:06:
Ja het is wel ff wennen, ben ondertussen ook van het eiland af.
Er zijn gewoon heuse voice-overs en Cinematics.
Mounts goedkoop en al vanaf level 10. (vroeger level 20 en kostte die 250gold geloof ik :p )
Het is wel ff wennen als je van TBC komt 8)7
Level 40 zelfs :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhLbeOI-r4ejSFOeoYsmNWliBNc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nlHWPPNhvEbhauS6BQAZok4h.jpg?f=fotoalbum_large

Ik was gisteren sinds lange tijd weereens op Tweakers HQ en daar is ons deze supergave helm toegestuurd door Blizzard. Hoe graag zouden jullie deze willen winnen als ik er een giveaway voor zou organiseren? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
untflanked schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:10:
Vandaag de irritatie van de vault mogen ervaren. 2 pieces, welke ik beide al had. Dat is wel erg jammer, dat zoiets mogelijk is.

Heel fijn dat vanaf vandaag Valor weer een ding is. Ik doe zelf vrijwel enkel M+ en soms val ik bij de guild een keertje in voor Mythic, als er mensen tekort zijn, dus voor gear was ik vrijwel volledig afhankelijk van de Vault. Dit maakt het wel een stuk leuker om nog meer M+ te blasten.
Jaaaaa dat is echt rete irriant aan het worden....ik doe al weken mythics ( hoogste is nu +13 ) en ik heb nog steeds 8 stukken gear onder de 213hc ilvl. En dat terwijl ik nu ook wel iets van 20 HC bosses down heb in totaal.

Het is zelfs zo erg geworden dat ik geen mythics meer doe, omdat ik er gewoon geen zin meer in heb op deze manier |:( Dan maar lekker met een alt gearen en een beetje PVP
Moonsugar schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:13:
[Afbeelding]

Ik was gisteren sinds lange tijd weereens op Tweakers HQ en daar is ons deze supergave helm toegestuurd door Blizzard. Hoe graag zouden jullie deze willen winnen als ik er een giveaway voor zou organiseren? 8)
Oh super nice :+ Nou ik denk dat hier wel belangstelling voor zou zijn, iig vanaf mijn kant dan O-)

[ Voor 32% gewijzigd door hollandnick op 10-03-2021 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
[Afbeelding]

:o

/need _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
@hollandnick

Je moet een guild hebben, anders is er geen beginnen aan. Communicatie in een M+ is key en je krijgt de mogelijkheid om makkelijker te ruilen. Beetje PVPen voor gear is ook geen slecht idee, ik ben echter geen PVP god.

@Moonsugar Dat is wel echt een enorm iconisch stukje waar iedere WoW fan van smult :9

[ Voor 67% gewijzigd door untflanked op 10-03-2021 10:19 ]

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
untflanked schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:18:
@hollandnick

Je moet een guild hebben, anders is er geen beginnen aan. Communicatie in een M+ is key en je krijgt de mogelijkheid om makkelijker te ruilen. Beetje PVPen voor gear is ook geen slecht idee, ik ben echter geen PVP god.

@Moonsugar Dat is wel echt een enorm iconisch stukje waar iedere WoW fan van smult :9
Nouja ik heb een leuke guild en we deden heel fanatiek 4+ M+ runs per week en ook op hoog levels. Het probleem is gewoon week na week geen gear krijgen ook al doe je al een aantal weken heroic raids + hoge mythics. De vault geeft bijvoorbeeld 3 weken achter elkaar trinkets als hoogste ilvl, of gear die je al hebt :'( En heroics dropt alleen gear voor anderen :9 Of ook gear die ik al heb haha.

Dus ipv me te frustreren heb ik het hele gearen opgegeven en spendeer ik liever mijn tijd aan andere dingen zoals het gearen van mijn alt en beetje PVP spelen O-)

edit---
Oh oh....of je krijgt een mooie heroic 213ilvl gear zoals een neck of ring, maar de stats zijn helemaal verkeerd. Dus wil je die graag aan een ander geven, maar dat mag dan weer niet 8)7 want ilvl = hoger -> blizzard bepaalt dus dat het een upgrade is, en upgrades mag je om 1 of andere reden niet ruilen

[ Voor 13% gewijzigd door hollandnick op 10-03-2021 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
[Afbeelding]

Waaaat, dat is heel vet. Organiseren die handel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:17
[Afbeelding]

Uhm, hell yes? :D

Heb sinds vorige week KSM gehaald op mn MW monk, met slechts 212 ilvl, samen met mn vaste tank buddy als paperpala tank. Erg satisfying om te doen! Nu proberen we steeds hoger te pushen, maar dan loop je toch al gauw tegen de limieten van PuGs aan. Wel nog 17 mists en 16 SD gehaald. Straks 3x 226 om uit te kiezen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Bnwt1rkJzgOLAofIKc6rcN6zVs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ToBbQ2eKlVuYRRz7kNIzfJQE.jpg?f=user_large

:o *O*

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:38
[Afbeelding]

Ik zou hem zelf houden haha.
Maarja zeker vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Dat is een leuk hebbedingetje ja, die helm. Maar een giveaway, ik zou meedoen, maar zoiets zou ik gewoon ook bewaren, ook al zou ik em zelf wel willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een niet WoW speler wint die helm en binnen een dag staat hij op Marktplaats denk ik zo maar ;w

FUMES et CARNES

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Iusedto schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:45:
Een niet WoW speler wint die helm en binnen een dag staat hij op Marktplaats denk ik zo maar ;w
Niet als het aan mij ligt, ik ga natuurlijk wel iets organiseren waarvoor je WoW moet spelen en zet er minimaal de restrictie op dat je 6 maanden lid bent van Tweakers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moonsugar schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:47:
[...]
Niet als het aan mij ligt, ik ga natuurlijk wel iets organiseren waarvoor je WoW moet spelen en zet er minimaal de restrictie op dat je 6 maanden lid bent van Tweakers.
Dat begrijp ik hoor, was meer een algemene opmerking.

Denk dat ik die helm op mijn werk zou neerzetten.
Iedereen mag best weten dat ik na werktijd verander in een nerd :)

....en ik hoef dan ook de discussie met mijn vrouw niet aan, waar hij zou komen te staan, als ik hem mee naar huis neem :N

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

[...]

Prima suggestie :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
[Afbeelding]

Die is gaaf.
Past mooi bij mijn verzameling van Hot Toys, Threezero en First4figures statues :P

Iemand al die boom mount gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

[Ouderwetse guild reclame] >:)

Ben je op zoek naar een nieuwe horde guild, heb je zin om Heroic danwel Mythic te raiden, danwel begin je weer op stoom te komen met WoW: Shadowlands.

Perspectief is een NL / BE horde guild op Doomhammer & Turalyon, en wij zijn opzoek naar versterking van ons progress raid team (H10/10, 2/10M) en op zoek naar leuke/gezellige social/casual spelers die graag mythic+ dungeons spelen, pushen voor hogere keys, transmog runs willen doen in de oude gebieden (Pandaria, BfA, etc.), etc.

Momenteel hebben wij zo'n 425+ Nederlands/Vlaams sprekende spelers (incl. alts); dus nog ruimte zat.

BE/NL Raiders Community
Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om mythic te raiden, als non-guildie via bijv. de Tweakers community.

Dus heb je zin om mythic te raiden, maar heeft je huidige guild heeft moeite dit voor elkaar te krijgen? We hebben een community (NL/BE Raiders) gemaakt waar we Nederlands/Vlaams sprekende spelers willen faciliteren.

TL;DR
Heb jij dus zin om mythic te raiden op maandag- en woensdagavond tussen 20 en 23 uur, ken je alle tactics al maar mis je de mensen om te raiden...

Voor je ons team kan joinen kijken we uiteraard even wat je ervaring is en of je (bijna) mythic ready bent :)

Join dan onze community. Via discord regelen we de signs en ben je gewoon onderdeel van het team zonder dat je je guild hoeft te leaven. :9

[ Voor 11% gewijzigd door Vidra op 10-03-2021 17:10 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Btw ligt het aan mij of gaat het levelen echt snel?
Ben ondertussen level 25.
Heb me wel gesubscribed, het ligt me wel maar het nieuwe WoW is wel wat wennen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hollandnick
[...]

Gaan we dan ( ligt aan hoeveel zich er opgeven natuurlijk ) een mega ingame party hosten? :9 Waar de winnaar dan bekend gemaakt gaat worden.

Weet je iig wie er ook echt WoW spelen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Moechy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:35:
Btw ligt het aan mij of gaat het levelen echt snel?
Ben ondertussen level 25.
Heb me wel gesubscribed, het ligt me wel maar het nieuwe WoW is wel wat wennen :p
Het levelen (eventueel met Chromie, en Heirlooms) van 1-50 duurt even lang, als van 50-60 ... en dat laatste gaat ook vrij snel ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
[...]

Tof dit zeg!
Vergeet de wow Classic spelers niet in het andere topic.
Veel daar spelen alleen classic en kijken niet eens meer in dit (retail) topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Vidra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:42:
[...]

Het levelen (eventueel met Chromie, en Heirlooms) van 1-50 duurt even lang, als van 50-60 ... en dat laatste gaat ook vrij snel ;) :P
Wat is dat Chromie en heirlooms?
Zoveel dingen die veranderd en nieuw zijn tov 13 jaar geleden (logisch ook) maar zijn toch wel serieus wennen.
Vroeger moest je echt knokken voor een level en nu gaat het precies makkelijker, er is ook level scaling dus de challenge blijft wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Even snel een vraagje. In chat kwam vandaag voorbij iets over een rare gratis mount Wandering Ancient. Even google vragen blijkt inderdaad waar te zijn, wordt gratis gegeven aan iedere speler die shadowlands expansion heeft. En wordt gedurende een onzekere periode uitgegeven. Maar 1 april komt ook dichterbij.... Is jullie hier iets over bekend en heeft iemand misschien deze mount al gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoStiglitz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:11
fitznl schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:19:
Even snel een vraagje. In chat kwam vandaag voorbij iets over een rare gratis mount Wandering Ancient. Even google vragen blijkt inderdaad waar te zijn, wordt gratis gegeven aan iedere speler die shadowlands expansion heeft. En wordt gedurende een onzekere periode uitgegeven. Maar 1 april komt ook dichterbij.... Is jullie hier iets over bekend en heeft iemand misschien deze mount al gekregen?
Als het goed is krijg je die inderdaad. Heb er zojuist iemand mee zien lopen. Komt in de komende dagen in je account bij je mounts.
https://blizzardwatch.com.../wandering-ancient-mount/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
HugoStiglitz schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:12:
[...]

Als het goed is krijg je die inderdaad. Heb er zojuist iemand mee zien lopen. Komt in de komende dagen in je account bij je mounts.
https://blizzardwatch.com.../wandering-ancient-mount/
Vandaag bij inloggen inderdaad kadootje in de mount tab mogen uitpakken. De /mountspecial is ook nog best leuk om te zien.

Helaas merkte nog een vervelende verandering ingevoerd bij de patch. Voor nieuwe 60s kreeg je bij het doen van calling (althans bij mij in ieder geval elke keer) een bonus renown punt. Waardoor je als nieuwe 60 sneller door verhaallijn kan gaan, renown 22 nodig voor laatste deel verhaal en via verhaal unlock je de gear voor transmog. Maar krijg nu op mijn nieuwe 60 ook valor als bonus voor de calling. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 13:15

maontje

better off Playing

[Afbeelding]

Lijkt me een erg leuke Giveaway inderdaad

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

fitznl schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:38:
[...]

Vandaag bij inloggen inderdaad kadootje in de mount tab mogen uitpakken. De /mountspecial is ook nog best leuk om te zien.
Ja, de community chosen mount is eindelijk gearriveerd _/-\o_ gisteren was de uitgifte daarvan 'bugged' maar dit hebben ze vannacht gehotfixed :)

Nu lopen er allemaal bomen door de wereld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Hmm dat sneller levelen blijft toch wennen. Alles voelt een beetje gerushed aan.
Vroeger moest je wat grinden om naar een volgend gebied te kunnen maar nu scalen de creatures gewoon met je mee.
Ben vandaag van level 23 naar 30 gegaan in een paar uurtjes. Dit was vroeger bijna onmogelijk.
Ik mis het oude startgebied ook wel om zo via quests naar andere gebieden te komen.
Ik denk dat je dit nu bijna niet meer doet nadat je de BFA story line hebt gecomplete.

Vat dit overigens niet om als geklaag maar eerder als een nostalgische noot naar het verleden 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Moechy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:10:
Hmm dat sneller levelen blijft toch wennen. Alles voelt een beetje gerushed aan.
Vroeger moest je wat grinden om naar een volgend gebied te kunnen maar nu scalen de creatures gewoon met je mee.
Ben vandaag van level 23 naar 30 gegaan in een paar uurtjes. Dit was vroeger bijna onmogelijk.
Ik mis het oude startgebied ook wel om zo via quests naar andere gebieden te komen.
Ik denk dat je dit nu bijna niet meer doet nadat je de BFA story line hebt gecomplete.

Vat dit overigens niet om als geklaag maar eerder als een nostalgische noot naar het verleden 😅
Je kan altijd WoW Classic spelen als je graag terug gaat naar hoe het was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Moonsugar schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:19:
[...]

Je kan altijd WoW Classic spelen als je graag terug gaat naar hoe het was. :)
Ik twijfel nog, er zijn veel leuke dingen in de retail.
Zijn de gfx opgepoetst bij classic ook of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
Moechy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Of nog beter zelfs, "binnenkort" komt TBC 'classic' uit 😁 dat zal dan meer jouw ding zijn zeker?

Heb zelfs classic geprobeerd, maar als iemand die in WOTLK is begonnen ligt het mij totaal niet 😋 ieder zijn ding denk ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
hollandnick schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:27:
[...]

Of nog beter zelfs, "binnenkort" komt TBC 'classic' uit 😁 dat zal dan meer jouw ding zijn zeker?

Heb zelfs classic geprobeerd, maar als iemand die in WOTLK is begonnen ligt het mij totaal niet 😋 ieder zijn ding denk ik dan
Ik ben vlak na TBC gestopt dus heb dit maar kort even meegemaakt :p

Misschien dat ik classic wel eens probeer om te zien of het meer mijn ding is. Maak ik terug een Tauren Druid aan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
Moechy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Het zijn de oude modellen in een nieuwere engine.
Hierdoor hogere resolutie (met wide-screen support) , stuk betere licht en schaduw in de wereld en over de karakters heen.
Mja het ziet er echt een stuk beter uit dan wat je 14 Jr geleden speelde 😊

Het kost je niets als je gametime hebt, probeer het eens.
Er is overigens een apart topic voor in ditzelfde forum

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 12-03-2021 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
20% korting op Shadowlands t/m 14 maart. Ook op upgrades. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqZJz5eKbhTuz8nji4kmOYqBUaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CwAxgaKArdzdAqh8q5SazB0R.png?f=user_large

https://eu.shop.battle.ne...d-of-warcraft-shadowlands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:51

koelebobes

Wen BTC €100K

[Afbeelding]

Ik zou hier zeker aan mee willen doen <3 wat ontzettend tof!

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Hij staat inmiddels online. Good luck! :D

Win de 'Helm of Domination' replica van World of Warcraft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Dat wordt vanavond even een screenshot maken. Heb al een mooie plek waar ik em neer zou kunnen zetten mocht ik em winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
Aw ik ben net te kort lid hier. Wel echt een vet ding! Ik houd sowieso van merchandise.

Echt geen zin in m+ deze week met tyrannical, sowieso ben ik wel een beetje klaar met het grinden (na 4 maanden haha). Ik krijg keystone master ook niet voor elkaar, dus ik kan ook mijn gear niet op een redelijk simpele manier hoger maken nu. Achja een weekje een andere game doen is misschien ook niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toch maar eens een poging wagen in deze.... Doe eigenlijk nooit mee met dit soort prijsacties. :) maar eens bedenken wat voor een SS te maken... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Rustig geworden hier :p
Wissel af tussen classic en retail.
Ik ben ondertussen level 50 met men Dwarf Hunter.
Ligt het aan mij of zijn er echt veel hunters?
Helaas stopt het levelen nu, aangezien ik shadowlands niet heb. Twijfel nog of ik deze wel zal kopen of niet.
Ik denk dat ik de BFA questline uitspeel met men Dwarf en dan wat ga achievement-hunten :p .
Of een alt maken aan de Horde-kant, is dat een andere storyline?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
Moechy schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:09:
Rustig geworden hier :p
Wissel af tussen classic en retail.
Ik ben ondertussen level 50 met men Dwarf Hunter.
Ligt het aan mij of zijn er echt veel hunters?
Helaas stopt het levelen nu, aangezien ik shadowlands niet heb. Twijfel nog of ik deze wel zal kopen of niet.
Ik denk dat ik de BFA questline uitspeel met men Dwarf en dan wat ga achievement-hunten :p .
Of een alt maken aan de Horde-kant, is dat een andere storyline?
Er zijn heel veel "storylines" voor zowel horde als alliance. Het staat tussen haakjes omdat je alle allied races kunt vrijspelen, en een aantal hebben wel een leuke story/questline :9 Daar kan je je wel een aantal dagen mee vermaken.

Ik heb de alliance races nog nooit vrijgespeeld, maar vooral de Kul Tiran lijkt me wel leuk om te doen ( ben zelf horde, maar dat was wel duidelijk denk ik )

Zover ik weet heeft alliance/horde idd ook andere war campaigns. En ik dacht dat sommige quests ook overlappen ( dat je de andere kant ziet zeg maar ) But again, heb de alliance nooit gespeeld

[ Voor 8% gewijzigd door hollandnick op 20-03-2021 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
hollandnick schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Er zijn heel veel "storylines" voor zowel horde als alliance. Het staat tussen haakjes omdat je alle allied races kunt vrijspelen, en een aantal hebben wel een leuke story/questline :9 Daar kan je je wel een aantal dagen mee vermaken.

Ik heb de alliance races nog nooit vrijgespeeld, maar vooral de Kul Tiran lijkt me wel leuk om te doen ( ben zelf horde, maar dat was wel duidelijk denk ik )

Zover ik weet heeft alliance/horde idd ook andere war campaigns. En ik dacht dat sommige quests ook overlappen ( dat je de andere kant ziet zeg maar ) But again, heb de alliance nooit gespeeld
Ja voor mij was het helemaal nieuw die storylines etc ;p .
Ik denk dat het is omdat het men eerste character is dat ik sowieso in de Kul Tiran-storyline terecht gekomen ben.
De horde heeft een andere versie dan als ik het goed begrijp?

Ik lees hier soms ook iets over chromie-time, is dat puur alliance of horde ook?
Dit diende voor de te schakelen tussen timelines als ik me niet vergis toch?

Ik zit overigens op de Realm Doomhammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
Moechy schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:40:
[...]

Ja voor mij was het helemaal nieuw die storylines etc ;p .
Ik denk dat het is omdat het men eerste character is dat ik sowieso in de Kul Tiran-storyline terecht gekomen ben.
De horde heeft een andere versie dan als ik het goed begrijp?

Ik lees hier soms ook iets over chromie-time, is dat puur alliance of horde ook?
Dit diende voor de te schakelen tussen timelines als ik me niet vergis toch?

Ik zit overigens op de Realm Doomhammer.
Nee dat is puur de "keuze" die je gemaakt hebt ( alhoewel dat best kan afhangen van je eerste char, geen idee eigenlijk ), zie ook deze lijst met allied races:

Alliance
Kul Tiran Human
Lightforged Draenei
Void Elf
Dark Iron Dwarf
Mechagnome

Horde
Mag'har Orc
Nightborne
Highmountain Tauren
Zandalari Troll
Vulpera

Het is zeker leuk om ze allemaal, of iig van de Alliiance vrij te spelen. Bij de horde geven ze allemaal wel een leuke quest line, al heb ik de vulpera nog niet vrijgespeeld. Zie ook de guide op wowhead

De horde heeft een andere war campaign idd, maar volgens mij overlappen ze elkaar soms wel
Chromie is er idd om oudere expansions na te spelen, achievements te halen e.d. ( zowel voor alliance als horde )

[ Voor 11% gewijzigd door hollandnick op 20-03-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Heeft iemand al getracht een voet in de BfA LFR te zetten?
Deze waren nu beschikbaar gekomen maar ik heb begrepen dat het nog niet te doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Wowpedia is nu https://wow.fandom.com/ geworden :o
Ik dacht dat ze van plan waren het te veranderen naar wowpedia.fandom.com

Overigens voor de gelukkige winnaar van de Helm of Domination straks, mijn geniale advies om het niet om te laten vallen. Ik heb een stoffige mini versie en daarvan is de standaard in stukken gebroken na 2x vallen ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cq3w3YPOyDP9UaZ6ZjQ54Q7sXbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nLJu629TSBPlgb7JS4Qk9Az.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
De pet Bananas is nu gratis te claimen ivm het bereiken van de $500,000 USD grens (WoW Charity Pet Program).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRWeoYHgz5rHV_K-MJTXlJojjOg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1c9BdNq3x1X9FTvk9qP2rwRl.png?f=fotoalbum_large

geek: YouTuber toont hoe World of Warcraft er in Unreal 4 met raytracing uit ...

:9~

[ Voor 33% gewijzigd door Ryan_ op 25-03-2021 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
Als ik zie wat je kan met een U4 engine valt mij dit best wel een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
invine schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:35:
Nou voor iemand die het in zijn 1tje doet, en al heel wat jaartjes bezig is. Vind ik het toch best knap hoor, al is het maar op deze schaal de hele wereld nabouwen :9 Maar ik ben dan ook geen gamedesigner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
hollandnick schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:37:
[...]

Nou voor iemand die het in zijn 1tje doet, en al heel wat jaartjes bezig is. Vind ik het toch best knap hoor, al is het maar op deze schaal de hele wereld nabouwen :9 Maar ik ben dan ook geen gamedesigner
Ik weet niet precies hoe de U4 editor in elkaar zit, maar wat ik er van gezien heb op youtube valt het wel mee als je de modellen maar hebt. En die heeft hij dan weer niet zelf gemaakt :X

Maar wel leuk dat iemand dit doet voor de lol en ook wel knap hoor :)

Ik zou zelf alleen voor een cartoony style zijn gegaan of mega realistisch en niet er tussenin zoals nu gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

invine schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:35:
Het is een natuurlijk wel een hobby project van een individu ... dus alleen op deze basis is het indrukwekkend. Zoals al eerder is genoemd, als Blizzard dit soort graphics zou implementeren dan kan het zomaar zijn dat een grote groep mensen geen WoW meer kunnen spelen, zonder de PC is te upgraden :+

En met de huidige tekorten op de onderdelen markt, lijkt mij dat ook geen goede ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player86
  • Laatst online: 03-04-2021
Vidra schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:26:
[...]

Het is een natuurlijk wel een hobby project van een individu ... dus alleen op deze basis is het indrukwekkend. Zoals al eerder is genoemd, als Blizzard dit soort graphics zou implementeren dan kan het zomaar zijn dat een grote groep mensen geen WoW meer kunnen spelen, zonder de PC is te upgraden :+

En met de huidige tekorten op de onderdelen markt, lijkt mij dat ook geen goede ontwikkeling.
Dat valt wel mee.
Windows® 10 64-bit
Intel® Core™ i7-6700K
AMD Ryzen™ 7 2700X
NVIDIA® GeForce® GTX 1080 8 GB or AMD Radeon™ RX Vega 64 8 GB or better
https://us.battle.net/support/en/article/76459

Ik denk dat de meerderheid juist zal stoppen vanwege de graphics die je ziet in de video. Ik speel WoW al erg lang maar juist de cartoon achtige graphics maken WoW zoals WoW was/is.
Zou je een WoW krijgen die er uit ziet zoals in de video hierboven, zou ook ik ermee stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
De WoW Graphics is juist wat mij aanspreekt aan een fantasie wereld.
Tuurlijk de U4 engine is mooi, maar mist de charme van huidige WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Laatst online: 11-09 11:06
Ketho schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:01:
Wowpedia is nu https://wow.fandom.com/ geworden :o
Ik dacht dat ze van plan waren het te veranderen naar wowpedia.fandom.com

Overigens voor de gelukkige winnaar van de Helm of Domination straks, mijn geniale advies om het niet om te laten vallen. Ik heb een stoffige mini versie en daarvan is de standaard in stukken gebroken na 2x vallen ;(

[Afbeelding]
Misschien een beetje gekke vraag, maar ik ben op zoek naar een fysieke versie van Shadowlands. Ik heb ook zo'n mooi rijtje thuis staan en wil die graag uitbreiden met de laatste uitbreiding vooral vanwege nostalgische redenen :o Ik kan hem enkel nog als digital copy vinden, maar nergens als boxed. Iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Juzzuts schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 00:37:
Ik kan hem enkel nog als digital copy vinden, maar nergens als boxed.
Ik geloof dat Activision Blizzard geen boxed meer verkoopt ;w
De enige andere optie is een collectors edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Moonsugar schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:14:
Wat vinden jullie trouwens van die Command Table optie? Het voelt voor mij nog niet super spannend/nuttig en meer als een gimmick momenteel.
Een vraag van alweer een maand geleden, maar gezien ik een aantal companions tot 60 heb geleveld, kan ik er nu wel wat zinnigs over zeggen. Heel eerlijk gezegd vind ik het een totaal nutteloze ervaring. De vier mounts die je kan unlocken waren als Night Fae in ieder geval geen ‘uitdaging’. Ik had verwacht dat de beloningen zouden verbeteren naar mate je een hoger level bereikt, maar dat is niet het geval. Geen 50 of 60 Anima, nee, 70! Tja. Zelfs de gold rewards zijn exact gelijk tussen de laatste tier en een aantal tiers ervoor. En het wrange is dat de lvl 50+ missies véél moeilijker zijn dan de lvl 30+ missies, terwijl de beloningen nagenoeg hetzelfde zijn. Er zitten er een aantal lvl 51 missies tussen die ik met geen mogelijkheid kan winnen zonder Dreamweaver, ook niet met mijn andere lvl 60 karakters.

Sinds 9.0.5 krijg ik wel wat meer Soul Ash missies in de week, maar deze zijn vrij duur (200 Anima) en Soul Ash is voor mijn main ook niet echt interessant meer. Ik heb al vier 235’s. Eigenlijk is het enige voordeel van het levelen is dat je best wel veel Veiled Augment Rune missies krijgt.

Hopelijk verbeteren ze de beloningen in de toekomst, want nu voelt het vooral als een hoop moeite voor niks. Je hoeft echt niet tot 60 te levelen voor de mounts. Ik ga de rest van mijn karakters nog wel levelen naar 60, maar dat is meer omdat ik het compleet wil hebben en in principe genoeg Anima heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
Ketho schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 02:03:
[...]

Ik geloof dat Activision Blizzard geen boxed meer verkoopt ;w
De enige andere optie is een collectors edition
Oh.. dat is wel echt een tegenvaller... Die zijn namelijk ook allemaal uitverkocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Juzzuts schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:42:
[...]

Oh.. dat is wel echt een tegenvaller... Die zijn namelijk ook allemaal uitverkocht ;(
Het ligt eraan hoeveel geld je er voor over hebt. Zo kan je bij de gamemania nog een wel een collectors edition halen. In de volgende winkel is er 1 te reserveren

Game Mania Utrecht (NL)
Hoog Catharijne Gildenkwartier 197, 3511 DH Utrecht

Maar dit was ff na een snelle search. Er zullen vast nog wat andere fysieke winkels zijn die een kopie hebben liggen gok ik :9

En soms heb je ook gewoon pech want kijk je bij CeX dan hebben ze zowat elke editie behalve Shadowlands 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door hollandnick op 30-03-2021 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
hollandnick schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:11:
[...]

Het ligt eraan hoeveel geld je er voor over hebt. Zo kan je bij de gamemania nog een wel een collectors edition halen. In de volgende winkel is er 1 te reserveren

Game Mania Utrecht (NL)
Hoog Catharijne Gildenkwartier 197, 3511 DH Utrecht

Maar dit was ff na een snelle search. Er zullen vast nog wat andere fysieke winkels zijn die een kopie hebben liggen gok ik :9

En soms heb je ook gewoon pech want kijk je bij CeX dan hebben ze zowat elke editie behalve Shadowlands 8)7
wow... 130euro voor sentiment is wel wat veel van het goede inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Juzzuts schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:27:
[...]

wow... 130euro voor sentiment is wel wat veel van het goede inderdaad 8)7
Ja aan de andere kant het is wel een collectors edition. Dus je krijgt er allemaal goodies bij maar ook 30 dagen game time, een character boost dus, muismat en wat andere zooi :P iedereen moet zelf bepalen of die het waard vind haha

Ik zelf vind de heroic version meestal wel goed genoeg, alles daarboven vind ik het niet meer waard

Pagina: 1 ... 10 ... 65 Laatste