Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Ik zit op Doomhammer als ik me niet vergis. Voornamelijk Alliance, heb ook 2 horde Chars maar die liggen me minder (Troll mage en Blood-elf Warrior)Kieft91 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:09:
Op welke realm zit je @Moechy ? en alliance of horde?
[ Voor 115% gewijzigd door Moechy op 07-04-2021 09:15 ]
Zowel voor casual spelers op elk vlak (tmog/lvling/raiding/m+/etc), maar ook voor progress raids en keys pushen. Kun je altijd een kijkje komen nemen natuurlijk
Merkez
Mocht ik wat meer op Horde spelen is het zeker een optie!harrie_1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:26:
Op Doomhammer hebben we een grote horde NL guild genaamd perspectief.
Zowel voor casual spelers op elk vlak (tmog/lvling/raiding/m+/etc), maar ook voor progress raids en keys pushen. Kun je altijd een kijkje komen nemen natuurlijk
Horde of Alliance? Dark Insanity op Ragnaros (horde) is ook NL/BE guild.Beavbusi schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:23:
Nog mensen die op Ragnaros spelen? Ik ben weer begonnenzoek nog een groepje voor M+ of raids eigenlijk
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
je heb ook op kazzak Bomen zijn Relaxed ook NL/BE guild die M+ doet als ooit van plan bent van server zou gaan veranderBeavbusi schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:23:
Zit op horde idd
[ Voor 11% gewijzigd door Motaro op 23-04-2021 15:36 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Twijfel een beetje wat ik wil doen met mijn character though.. of ik gewoon op mijn main (rogue) blijf focussen of dat ik veel tijd in mijn hunter alt wil steken.
Mijn eerste doel is ahead of the curve nog fixen.. dat komt wel goed zit op 8/10H
en mythic keystone 15 is mijn 2e doel het probleem is alleen dat ik gewoon weinig om mythics gaf eerst dus heb amper raider io opgebouwd.. is heel irritant als je daardoor niet invite word.
Zat te denken om misschien een tank te levelen (of mijn DK/Monk te gearen als tank want die is ook beide 60) en dan daarmee te pushen voor die mythics omdat het als tank gewoon wat makkelijk is. Twijfel alleen of ik genoeg tijd heb om nog een character te gearen. Het is niet dat ik elke dag de tijd heb te spelen namelijk
Gewoon laag beginnen met M+, of gewoon je eigen keys runnen wat dat betreft. Ben zelf ook nooit zo van de M+ geweest, maar de vaultgear en de mount hebben ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk toch Keystone Master heb gehaald.Ricmaniac schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:33:
Ik zit er weer helemaal in3 maanden break was even goed na een jaar lang onafgebroken te hebben gespeeld.
Twijfel een beetje wat ik wil doen met mijn character though.. of ik gewoon op mijn main (rogue) blijf focussen of dat ik veel tijd in mijn hunter alt wil steken.
Mijn eerste doel is ahead of the curve nog fixen.. dat komt wel goed zit op 8/10H
en mythic keystone 15 is mijn 2e doel het probleem is alleen dat ik gewoon weinig om mythics gaf eerst dus heb amper raider io opgebouwd.. is heel irritant als je daardoor niet invite word.
Zat te denken om misschien een tank te levelen (of mijn DK/Monk te gearen als tank want die is ook beide 60) en dan daarmee te pushen voor die mythics omdat het als tank gewoon wat makkelijk is. Twijfel alleen of ik genoeg tijd heb om nog een character te gearen. Het is niet dat ik elke dag de tijd heb te spelen namelijk
Zelf bezig geweest met mijn hunter alt, die is nu lvl 60 en wat renown aan het sprokkelen voor wat makkelijke gear van de campaign. Misschien daar wat eenvoudige m+ mee doen (wat wellicht makkelijker is aangezien de main 1300+ Rio is en je dat allemaal kan linken) en dan wellicht denken aan alle andere alts die ik nog open heb staan XD
We hebben een community opgezet genaamd NLBE Raiders. We zitten op dit moment op 2/10 mythic en willen zoeken nog extra mensen om verder te komen.
Nogmaals, je kunt dit gewoon vanuit je eigen guild en server doen aangezien het een community is. Je hoeft alleen maar Horde te zijn (maar wie is dat nou niet
De sfeer is gewoon casual maar wel met een focus op progress.
Enige requirement is dat je 9/10HC bent en signen verloopt via onze discord server.
Just ask als er vragen zijn....
Merkez

Had 1 layer met groep geprobeerd, ging dramatisch omdat de healer het te langzaam vond gaan pullde die alles met wipes als gevolg...
Tis als vengeance demon hunter wel volledig afhankelijk van de juiste anima powers... immolation aura deed uiteindelijk 67% van de dmg ofzo... en fel devestation so hoog mogelijke kans op geen cd + geen dmg tijdens fel devestation.. dan ben je vrijwel immortal, mits je hp hoog genoeg is.
Het spel lijkt trouwens verder wel bijzonder dood
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Gratz met de nieuwe mount!Lord_T schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:17:
afgelopen weekend eindelijk twisting corridors gedaan... dat wil zeggen layer 4 tot en met layer 8 solo... dus de creeper is mine
Had 1 layer met groep geprobeerd, ging dramatisch omdat de healer het te langzaam vond gaan pullde die alles met wipes als gevolg...
Tis als vengeance demon hunter wel volledig afhankelijk van de juiste anima powers... immolation aura deed uiteindelijk 67% van de dmg ofzo... en fel devestation so hoog mogelijke kans op geen cd + geen dmg tijdens fel devestation.. dan ben je vrijwel immortal, mits je hp hoog genoeg is.
Het spel lijkt trouwens verder wel bijzonder doodalleen de trade chat met spam voor guilds die dingen willen verkopen....
Ik denk dat de meeste mensen inderdaad zitten te wachten op de nieuwe 9.1 patch.
Persoonlijk vermaak ik mij ook zelden tot niet met het spel op het moment. Het is vreselijk irritant om m+ te willen stampen, maar dat je constant mensen op sleeptouw moet nemen omdat zij geboost werden naar een +10 niveau.
Het duurt ook wel erg lang met de patch. Ik meende zelfs te lezen dat Shadowlands de expansion gaat worden waar de 1e patch het langste op zich laat wachten. Op dit moment is het ook zo dat wij als (social) guild Heroic kunnen clearen binnen 1 avond, en we willen ons nog niet wagen aan Mythic Raiding (puur vanwege onze social guild achtergrond).Hiroj schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:20:
[...]
Gratz met de nieuwe mount!
Ik denk dat de meeste mensen inderdaad zitten te wachten op de nieuwe 9.1 patch.
Persoonlijk vermaak ik mij ook zelden tot niet met het spel op het moment. Het is vreselijk irritant om m+ te willen stampen, maar dat je constant mensen op sleeptouw moet nemen omdat zij geboost werden naar een +10 niveau.
Zelf kan ik mij nog wel vermaken met genoeg dingen, maar de Shadowlands content begint een beetje op te raken.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
En zie ook veel vrienden en guildies stoppen met WoW in het algemeen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gisteren voor mijzelf ook besloten om (voorlopig) te stoppen. De nieuwe patch lijkt mij qua content niet zeer uitgebreid. Een nieuwe raid, dungeon en gebied... hoe snel doorloop je die storyline?junglebeast schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:37:
Ja heb het voorlopig wel gezien met WoW. Geen idee of 9.1 mijn interesse weer gaat trekken. Misschien heb ik het spel al genoeg gespeeld en zoek iets nieuws en vers.
En zie ook veel vrienden en guildies stoppen met WoW in het algemeen.
Vraag mij vooral af hoelang we dan mogen wachten op de daaropvolgende patch... weer 6+ maanden?
Maar vermaak me vooral met achievements en mounts farmen haha.
Shadowlands content doe ik amper op 1x per week HC raid na.
Soul ash heb ik nog 5k van liggen en heb ik verder niet nodig maar wil af en toe nog wel is een torghastje runnen met anderen.
Wel een doel gesteld met 2 maten om proberen te gaan voor keymaster dit seizoen (alle mythics +15) Nu een paar hoge mythics gedaan en gaat opzich wel goed.
Als completionist nog zat te doen in de game wat ik persoonlijk gewoon daadwerkelijk leuk vind maar zoals ik zei dat is dan vooral oudere content.
Over de raid zelf ook niks te klagen. Vind Castle Nathria echt een toffe raid. asthethics en mechanics allemaal leuk en tof. Dungeons vind ik ook prima gemaakt. Maar alle content buiten dat is inderdaad niet zo bijzonder. Persoonlijk heb ik er alleen niet zo last van juist want wat ik bij BFA etc had is dat je geen tijd had om andere dingen te doen.. ik vind het nu super fijn dat ik dat juist allemaal kan doen en nergens op achter ga lopen o.i.d.
Gevalletje late replies. <Dark Insanity> heeft op dit moment een raid break tot de nieuwe patch. Daarna gaan we weer knallen met in iedergeval 16+ vaste mensen en hopelijk nog enkele nieuwe guildies om ook Mythic in te kunnen!Kreekje schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:17:
[...]
Horde of Alliance? Dark Insanity op Ragnaros (horde) is ook NL/BE guild.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Tussen covenant 3 en 4 wel WoW opzij gelegd voor een paar weken Diablo 3 season spelen.. dat dan wel.
zo gaat het toch al jaren of mis ik iets? Elke patch wat nieuwe content iets wat verhaal en verder niet al te grote patch tot x.3. Ik ben zelf gestopt in legion en ben aan het orientieren om wellicht weer te starten, maar ik lees niet al te veel goede feed back van spelers. Het is jammer dat je de game weer moet kopen anders had ik het wel aangedurfd met een maandje subHiroj schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:01:
[...]
Gisteren voor mijzelf ook besloten om (voorlopig) te stoppen. De nieuwe patch lijkt mij qua content niet zeer uitgebreid. Een nieuwe raid, dungeon en gebied... hoe snel doorloop je die storyline?
Vraag mij vooral af hoelang we dan mogen wachten op de daaropvolgende patch... weer 6+ maanden?
Shadowlands op zich is qua setting wel niet zo m'n ding merk ik. Was eerst erg hyped voor torghast maar dat is toch ook niet alles... De eerdere zones spreken me gewoon meer aan. Maar dan ga ik daar maar wat farmen, achievements, mounts,...
Ik ben het met je eens dat het geen onbekend fenomeen is, alleen 6-7 maanden wachten op een minimaal beetje extra content is voor mij echt een teleurstelling. Het is niet voor niets dat ik na mijn main character, nog eens 5 alts naar level 60 heb kunnen brengen in ~10 uurtjes.Tweakwondo schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:05:
[...]
zo gaat het toch al jaren of mis ik iets? Elke patch wat nieuwe content iets wat verhaal en verder niet al te grote patch tot x.3. Ik ben zelf gestopt in legion en ben aan het orientieren om wellicht weer te starten, maar ik lees niet al te veel goede feed back van spelers. Het is jammer dat je de game weer moet kopen anders had ik het wel aangedurfd met een maandje sub
Het is natuurlijk ook te gek voor woorden dat een externe website (met behulp van een addon) je skill level moet aankaarten in-game voor m+ en dat zelfs daar boosts voor verkocht worden.
Betreft de skill level zegt mij niet heel veel, doet mij wel denken aan het item lvl addon in wotlk waar iedereen eerder staarde naar de item level dan hoe goed een speler daadwerkelijk is. Echter met skill level zal het wel een andere implementatie hebben. Ik heb gehoord dat er inderdaad een probleem is betreft de "advertenties" voor het verkopen van bootst..Hiroj schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:00:
[...]
Ik ben het met je eens dat het geen onbekend fenomeen is, alleen 6-7 maanden wachten op een minimaal beetje extra content is voor mij echt een teleurstelling. Het is niet voor niets dat ik na mijn main character, nog eens 5 alts naar level 60 heb kunnen brengen in ~10 uurtjes.
Het is natuurlijk ook te gek voor woorden dat een externe website (met behulp van een addon) je skill level moet aankaarten in-game voor m+ en dat zelfs daar boosts voor verkocht worden.
Inmiddels toch gekozen voor een ander game en vermaak mij prima. wellicht dat ik later nog tbc ga spelen gezien ik een lvl 60 classic char heb maar goed. Ik kijk wel hoe de game is in de volgende grote patch
Bedoel je dan dat het erg is dat een systeem als R.io nodig is of juist dat Bliz al lang zelf zoiets had moeten maken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je redelijk +19/+20 kan PuGen zonder een dergelijk systeem.Hiroj schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:00:
[...]
Zelf denk ik dat het nieuwe systeem van Bliz te kort gaat schieten. Een getal zegt namelijk niet zo veel over de speler, enkel dat hij bepaalde content afgemaat heeft, maar niet hoe. Aantal afgemaakt runs zouden ze wat mij betreft ook wel mogen laten zien, dat zegt al veel meer dan alleen een score.
Begonnen in SL met een mage, AOTC sire gehaald met de guild en daarna rerolled naar prot pally. Daarmee ook AOTC gedaan en wat low keys gedaan (+7/+8) maar boeit niet zo. Als prot ga ik nu mee naar Mythic progression nights (2/10) in de guild, maar meestal hebben we niet genoeg volk online. Velen hebben een break ingelast tot 9.1 er is.
Ik speel zelf maar 2 avonden in de week, als raid niet doorgaat hou ik me voorlopig bezig met het levelen van mijn alts: druid, warrior en DK ... alle 3 tanks, nog renown grinden en upgearen om ze standby te hebben in 9.1 voor de nieuwe raid.
Speel al sinds vanilla, maar heb al niet meer "serieus" geraid sinds Cataclysm. Het is voor mij een verademing om nog eens normal/heroic raids te doen met een guild. Ipv altijd solo wat te spelen en niet verder te gaan heroic dungeons + LFR
[ Voor 15% gewijzigd door Kneth87 op 17-05-2021 13:06 ]
Ik had het inderdaad over de raider.io score. Voor ik een korte break had zat ik op +10-11. Toen ik weer terugkwam (en zag ik dat je gear met valor kon upgraden) liep ik enorm te kloten met guildies en pugs om vanaf 10-11 hoger te komen.GLeenders schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:34:
[...]
Bedoel je dan dat het erg is dat een systeem als R.io nodig is of juist dat Bliz al lang zelf zoiets had moeten maken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je redelijk +19/+20 kan PuGen zonder een dergelijk systeem.
Zelf denk ik dat het nieuwe systeem van Bliz te kort gaat schieten. Een getal zegt namelijk niet zo veel over de speler, enkel dat hij bepaalde content afgemaat heeft, maar niet hoe. Aantal afgemaakt runs zouden ze wat mij betreft ook wel mogen laten zien, dat zegt al veel meer dan alleen een score.
Sporadisch vond ik wel eens een goede groep, maar ik heb zelfs situaties gehad waar volk met 1.5k rio niet eens wist wat pridefull inhield en waarom je die het liefst voor een boss encounter wilt hebben...
Wel fijn dat het spel voor veel mensen toegankelijk is gemaakt!
het weekend wel keystone conquorer gehaald (alles 10+) heb er 2 op 14 en wat 12-13 dus komt wel goed denk ik.
Heb alleen sterk het gevoel elke keer dat ik als melee DPS het zo veel moeilijker heb met veel van die affixes in vergelijking met ranged dps.
Zo frustrerend is dat, afgelopen week ook een DH met 1600 rio die gewoon consistent in de Sanguine blijft staan, daar kan ik toch echt niet doorheen healen... Daarom vind ik zelf het aantal runs fijn om te weten als ik mensen invite, mensen met 100+ timed runs hebben alles inmiddels wel eens gezien.Hiroj schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:42:
[...]
Sporadisch vond ik wel eens een goede groep, maar ik heb zelfs situaties gehad waar volk met 1.5k rio niet eens wist wat pridefull inhield en waarom je die het liefst voor een boss encounter wilt hebben...
Als dat afgelopen weekend was gaat KSM helemaal lukken. Deze week Fortified/Sanguine/Grievous is een van de lastigere weken. Niet dat volgende week heel veel beter is, maar toch.Ricmaniac schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:57:
het weekend wel keystone conquorer gehaald (alles 10+) heb er 2 op 14 en wat 12-13 dus komt wel goed denk ik.
Ja Sanguine vind ik als melee fcking hinderlijk.GLeenders schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:55:
[...]
Zo frustrerend is dat, afgelopen week ook een DH met 1600 rio die gewoon consistent in de Sanguine blijft staan, daar kan ik toch echt niet doorheen healen... Daarom vind ik zelf het aantal runs fijn om te weten als ik mensen invite, mensen met 100+ timed runs hebben alles inmiddels wel eens gezien.
[...]
Als dat afgelopen weekend was gaat KSM helemaal lukken. Deze week Fortified/Sanguine/Grievous is een van de lastigere weken. Niet dat volgende week heel veel beter is, maar toch.
je wilt toch tot de laatste seconde bij de kill zijn voor max damage/ speed maarja je word dan bijna instant gehit.
Verder denk ik dat ik fortifeid liever heb dan tyranicall hoor. Bosses zijn donders irritant als ze meer HP hebben. die gevechten duren dan altijd zo lang.
Valt reuze mee m.i.Ricmaniac schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:57:
Dit weekend ook druk bezig geweest met mythic + had me er nog niet erg bezig mee gehouden maar heb als doel gesteld met 2 maten om mythic keystone master te halen .
Heb alleen sterk het gevoel elke keer dat ik als melee DPS het zo veel moeilijker heb met veel van die affixes in vergelijking met ranged dps.
Enige echt kutte voor melee zijn Sanguine/Storming/Spiteful. Daar komt voor tanks dan nog Necrotic bij.
Pride mobs zijn wellicht voor melee wat moeilijk maar anders dan dat hoeft melee niet veel te doen in M+, ranged heeft wat dat betreft wel wat meer om te doen.
Meeste mensen zeggen dat Fortified beter is dan Tyranical maar dat is ook alleen omdat je tijdens fortified weken jezelf niet met boss tactics bezig hoeft te houden bijna.
Toch is het deze week een van de makkelijkste Tyranical weken in de rotatie (Raging/Quaking) dus best wel een leuke pushweek zou ik zeggen.
Ja, Stitchflesh wil je het liefst alles voor bewaren (Hero/Pride/Spear) zodat je die kunt one cyclen.Ricmaniac schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:28:
Wat een klote week zeg voor mythic dungeons! ik vind tyranical echt helemaaal niks gewoon. vooral als het bosses zijn waar adds bij horen denk aan necrotic wake 3e boss. net gewoon in 1 clear tot die boss en bij die boss 4 wipes doordat die adds van die boss ook moker veel HP hebben
Nu weet ik niet hoe hoog de key was en of dat de tank wat pathing mods gebruikt voor m+ zodat je Prides in Wake kunt hebben op alle bosses behalve de laatste.
Zeker bij hoge keys zijn dingen zoals flasks/oils enzo geen overbodige luxe.
ja gebruikte alles... enige probleem was denk ik de spear idd (was +14) hij had die spear in die addphase bij die boss voor stitchflesh al gebruikt.Akaendra schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:55:
[...]
Ja, Stitchflesh wil je het liefst alles voor bewaren (Hero/Pride/Spear) zodat je die kunt one cyclen.
Nu weet ik niet hoe hoog de key was en of dat de tank wat pathing mods gebruikt voor m+ zodat je Prides in Wake kunt hebben op alle bosses behalve de laatste.
Zeker bij hoge keys zijn dingen zoals flasks/oils enzo geen overbodige luxe.
Probeer trouwens ook de boss te hooken met de add als de boss beneden is, dan blijft hij namelijk nog wat langer.
Ik ben onlangs pas voor de eerste keer begonnen met WoW, en ik moet zeggen, het bevalt me eigenlijk erg goed
Zijn er hier toevallig nog spelers op de Quel'Thalas server? Ik ben Alliance, en eigenlijk op zoek naar een guild, of wat spelers om samen in-game mee te spelen. Het vinden van een guild lijkt echter nogal vrij moeilijk.
Mijn eerste character waar ik nu voor heb gekozen is een Arcane Mage, lvl 29 momenteel nog maar, maar ik ben er wel mee bezig
Wellicht maak ik nog wel wat nieuwe characters in de toekomst, en dan kan ik misschien best voor een iets meer gespeelde server kiezen vermoed ik.
Is echt heel irritant, gebeurt gewoon niks en dan opeens schieten er 3-4 games open omdat ik niet genoeg geduld had.
Heb het gevoel dat er op Draenor de meeste NL/BE spelers zitten. Misschien kan je hier eens een kijkje nemen? Verder denk ik dat er wel op elke realm een NL/BE guild is. Je kan dit ook zoeken door ingame de guildfinder te bekijken.Yanivano schreef op maandag 24 mei 2021 @ 10:16:
Hoi iedereen.
Ik ben onlangs pas voor de eerste keer begonnen met WoW, en ik moet zeggen, het bevalt me eigenlijk erg goed![]()
Zijn er hier toevallig nog spelers op de Quel'Thalas server? Ik ben Alliance, en eigenlijk op zoek naar een guild, of wat spelers om samen in-game mee te spelen. Het vinden van een guild lijkt echter nogal vrij moeilijk.
Mijn eerste character waar ik nu voor heb gekozen is een Arcane Mage, lvl 29 momenteel nog maar, maar ik ben er wel mee bezig
Wellicht maak ik nog wel wat nieuwe characters in de toekomst, en dan kan ik misschien best voor een iets meer gespeelde server kiezen vermoed ik.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Met de guildfinder helaas nog niet veel succes gehad.Kreekje schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:57:
[...]
Heb het gevoel dat er op Draenor de meeste NL/BE spelers zitten. Misschien kan je hier eens een kijkje nemen? Verder denk ik dat er wel op elke realm een NL/BE guild is. Je kan dit ook zoeken door ingame de guildfinder te bekijken.
Is het makkelijk om van server te veranderen met mijn huidige character?
Iemand?DennisCle schreef op maandag 24 mei 2021 @ 16:32:
Hebben jullie ook dat het minuten duurt voordat de game start als je in Battle.net de game launcht?
Is echt heel irritant, gebeurt gewoon niks en dan opeens schieten er 3-4 games open omdat ik niet genoeg geduld had.
Wat vervelend dat je daar last van hebt. Ik moet eerlijk zijn dat het mij nog niet is overkomen. Functioneert pc voor de rest helemaal naar behoren?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Yanivano schreef op maandag 24 mei 2021 @ 10:16:
-- Ik heb wat characters op de Quel'Thalas en Azjol-Nerub servers. Voornamelijk wel altjes waar ik af en toe mee speel. Veel van mijn chars zitten bij R A G E. Een leuke relaxte guild, waar men ook socials helpt. Een paar van mijn altjes zijn : Eradar (lock), Atreyu (rogue), Llylith (hunter). Whisper me maar als ik online ben
Ook bij mij is dit nog nooit voor gekomen.DennisCle schreef op maandag 24 mei 2021 @ 16:32:
Hebben jullie ook dat het minuten duurt voordat de game start als je in Battle.net de game launcht?
Ja gloednieuwe pc, liep tot nu toe verder goed. Ff pauze genomen, maar nu na drie maanden weer terug om wat alts te levelen in voorbereiding op 9.1RustStorm schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:47:
[...]
Wat vervelend dat je daar last van hebt. Ik moet eerlijk zijn dat het mij nog niet is overkomen. Functioneert pc voor de rest helemaal naar behoren?
Heb geen zin om het spel opnieuw te moeten installeren.
Herinstalleren van het spel duurt een half uur/uurtje wellicht? + je kan het aanzetten als je gaat eten of even weg gaat. Zodra je terugkomt dan is het gefixt. En al je persoonlijke settings kan je bewaren.DennisCle schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:03:
[...]
Ja gloednieuwe pc, liep tot nu toe verder goed. Ff pauze genomen, maar nu na drie maanden weer terug om wat alts te levelen in voorbereiding op 9.1
Ik zie het probleem niet zo ( en zie het toch wel als de eerste makkelijke stap in troubleshooting )
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Dan zou je eerst nog de troubleshooter/fix issues kunnen proberen en anders BNet herinstalleren (en de caches legen e.d.) voordat je overgaat tot een totale herinstallatie van WoW.DennisCle schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:03:
[...]
Ja gloednieuwe pc, liep tot nu toe verder goed. Ff pauze genomen, maar nu na drie maanden weer terug om wat alts te levelen in voorbereiding op 9.1
Je kan ook proberen het spel via de Battle.Net launcher te repareren. Waar die optie zit is even zoeken, dus hier de uitleg: https://us.battle.net/support/en/article/7655DennisCle schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:03:
[...]
https://www.wowhead.com/n...fortified-in-patch-322523
Geen idee wat ik er momenteel van moet vinden. Ik heb mijn KSM gehaald dit seizoen en was het van plan om het voor volgend seizoen ook te proberen maar als ik zie dat het enkel een recolor is van de huidige mount weet ik het toch niet.
Ook gemengde gevoelens bij het feit dat blizz iedereen forced om alle affixes te doen en niet een week ofzo te skippen
Dit lijkt het te hebben verholpen. Thanks!GLeenders schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:55:
[...]
Je kan ook proberen het spel via de Battle.Net launcher te repareren. Waar die optie zit is even zoeken, dus hier de uitleg: https://us.battle.net/support/en/article/7655
Ben op WoW Retail nogal een loner en zoek eventueel mensen om dingen samen mee te doen?
Heb classic nooit gespeeld en ben benieuwd hoe het is? Een aanrader?
Mensen die het gaan spelen en die ik wellicht kan joinen in de server/guild?
Ik kan je wel vertellen dat TBC mijn favoriete expansion was toen ie oorspronkelijk uit kwam. Speel al sinds classic (gestopt na WOTLK).Rotinomm schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:28:
Zijn er hier veel mensen die BC gaan spelen?
Ben op WoW Retail nogal een loner en zoek eventueel mensen om dingen samen mee te doen?
Heb classic nooit gespeeld en ben benieuwd hoe het is? Een aanrader?
Mensen die het gaan spelen en die ik wellicht kan joinen in de server/guild?
Ik denk dat het voor het halen van KSM niet zo een probleem gaat zijn dat je zowel Fortified als Tyrannical moet afmaken. De achievement is gebaseerd op het nieuwe mythic score systeem, waar je +15 moet timen op met beide affixes om genoeg score te halen. Maar dat is natuurlijk slechts een van de manieren om genoeg score te halen. Je kan prima Sanguine Depths tyrannical halen op +13 en dan compenseren door een +16 Mists fortified te timen.Kreekje schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:17:
Ook gemengde gevoelens bij het feit dat blizz iedereen forced om alle affixes te doen en niet een week ofzo te skippen
Ik verwacht dat het in plaats van push weken nu push keys gaan worden door de mogelijkheid om je key te ruilen aan het eind van een timed mythic. De affixes van deze week zijn namelijk prima voor Mists of Plaguefall, maar in HoA moet je groep wel erg goed zijn om de grote pulls met bursting te combineren.
Die recolor op de mount is inderdaad een beetje jammer, had liever een nieuwe
Gisteren nog een mooie helm uit de vault gekregen van 226, niet bis stats maar vanaf een 200 helm flinke upgrade. Was tevens het enige item wat nog niet 213 of hoger was.
Helaas gaat mij de mythic keystone master niet meer lukken denk ik. zo goed als alles +14 gehaald maar 3 +15 gedaan en niet in time gehaald. En nu krijg ik binnen een week waarschijnlijk een kleine er bij en heb ik geen tijd meer het te halen.
TBCC nog eens opgestart maar heb het gevoel dat ik helemaal een nieuw spel moet leren dus na 10 minuten afgezet en terug op retail gegaan. Momenteel bezig met mijn nieuwe paladin wat te gearen.Ricmaniac schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:21:
Ook nog mensen die retail spelen of is iedereen aan classic begonnen?
Gisteren nog een mooie helm uit de vault gekregen van 226, niet bis stats maar vanaf een 200 helm flinke upgrade. Was tevens het enige item wat nog niet 213 of hoger was.
Helaas gaat mij de mythic keystone master niet meer lukken denk ik. zo goed als alles +14 gehaald maar 3 +15 gedaan en niet in time gehaald. En nu krijg ik binnen een week waarschijnlijk een kleine er bij en heb ik geen tijd meer het te halen.
Je KSM halen lukt nog wel hoor. Gewoon je eigen key listen en geduldig wachten, zeker niet meteen de eerste de beste DPS accepteren. Na een paar minuten zijn er genoeg +1.5k rio spelers die willen joinen.
edit: zie dat je alliance speelt op je rogue. Weet natuurlijk niet hoe het zit aan die kant maar bij de horde valt het goed mee voor KSM te halen
[ Voor 6% gewijzigd door Kreekje op 03-06-2021 16:51 ]
ja gebruik ik iddGLeenders schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:39:
@Kreekje
Bij Alliance zie je hetzelfde. Gewoon je eigen key listen en wat geduld hebben tot er iemand met hoge r.io zijn vault wil vullen.
@Ricmaniac
Gebruik je de Raider.io addon trouwens? Maakt de zoektocht naar goede spelers ietsje makkelijker.
Zo lang ik speel is het niet dood!hmr schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 18:39:
Retail is dood. rip.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Amuseer me voorlopig vooral met classic, daar zit het goed vol
[ Voor 24% gewijzigd door Powerblast op 12-06-2021 20:33 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Weekly vault heeft het probleem van de vorige weekly chest wel opgelost, dat wel, tot een bepaald ilevel. Dan blijft het issue dat je enige upgrades uit een time locked system komt. Dat was volgens mij vroeger anders. Kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren hoe dit in BFA juist werkte, maar kan me niet herinneren dat ik ooit max item level items kreeg in mythic+, terwijl ik ook daar 13-15 keys deed.
Gelukkig level ik nog graag nieuwe characters, maar het feit dat er zo weinig volk rondloopt in de zone haalt het hele MMO aspect er een beetje uit
Graag hier blijven posten. Ik heb het andere topic al gerapporteerd.
Nou ja, kan ook gewoon gewoonte van maken het niet te doen; heb ik ten minste niks van alle rewards.
Ondertussen 15 chars op max level en max renown maar hetzelfde als @RustStorm nog geen Mythic gedaan en ook amper dungeons behalve de verplichte voor de Kyrian. Ook de raid amper gezien.
Misschien moet ik mij er eens toe zetten maar ik vermaak mij prima met levelen en transmog/mount runs samen met de vrouw en kinderen.
Dit kan zekerRustStorm schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:27:
Vraag: is het mogelijk een volledige copy paste te doen van heel WoW van schijf 1 naar schijf 2? Of is het aan te bevelen toch volledig te deinstalleren en opnieuw te downloaden en installeren?
Je kan ook alles copy/pasten en vervolgens in battlenet de locatie wijzigen + repareren om helemaal zeker te zijn dat alles weer goed staat zoals het hoort als dat sneller is
Eens kijken wat de nieuwe raid gaat doen.
"Don't let your dreams be memes"
Heb inderdaad ctrl x + ctrl v gedaan. geen problemen ondervonden, behalve van de shortcut even de path wijzigen.hollandnick schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:22:
[...]
Dit kan zekermaar als ik het me goed herinner bestaat er ook een optie in battlenet om gewoon de locatie te wijzigen. Dan doet de applicatie dit voor jou
Je kan ook alles copy/pasten en vervolgens in battlenet de locatie wijzigen + repareren om helemaal zeker te zijn dat alles weer goed staat zoals het hoort als dat sneller is
edit: tevens - worden jullie ook 100000000 keer disconnected van de server...?

[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 23-06-2021 11:13 ]
Wellicht kan dat de WoW ervaring nieuw leven in blazen. Deze uitbreiding kan me toch een stuk minder boeien dan de vorige. Komt ook dat het allemaal traaaaaaaag aanvoelt (niet kunnen vliegen, levellen is trager sinds de bonus weg is voor de lagere karakters).Akaendra schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:45:
9.1 dus volgende week, zou wel eens tijd worden, content drought is echt veel te lang geweest. Vraag is ook maar hoe goed de nieuwe content je bezig kan houden, maar ik voorspel dat dat ook niet al te lang gaat zijn jammer genoeg.
Eens kijken wat de nieuwe raid gaat doen.
Geen last van. Ik heb ook Ziggo en zit ook op WIFI.RustStorm schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:00:
[...]
Heb inderdaad ctrl x + ctrl v gedaan. geen problemen ondervonden, behalve van de shortcut even de path wijzigen.
edit: tevens - worden jullie ook 100000000 keer disconnected van de server...?Echt onspeelbaar voor me...
En zal ongetwijfeld aan mijn fantastische ZIGGO wifi verbinding liggen..................................
Wellicht even een reparatie uitvoeren na aanleiding van je C&P actie?
Goed idee, als het probleem zich niet had voorgedaan vóórdat ik eerdere actie had ondernomen.Noekoee schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:31:
[...]
Geen last van. Ik heb ook Ziggo en zit ook op WIFI.
Wellicht even een reparatie uitvoeren na aanleiding van je C&P actie?
Maar ik heb er, sinds het gebruik van Ziggo, last van...
Voorlopig maar geen WoW op m'n laptop dan.
[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 23-06-2021 14:06 ]
Na zoveel weken CN heb je het wel een beetje gehad, en de hoeveelheid "content" in 9.1 lijkt me ook maar beperkt.
Ik doe niet aan raiden aangezien ik daar geen tijd voor heb. Gewoon beetje questen etc, hoe zijn de dailys momenteel ?
Dailies zijn er ook genoeg, al zijn ze wel repetitief
Ik speel nu een jaar samen met mijn vrouw in onze 2persoons guildTraeces schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:27:
Hoe is momenteel wow voor casuel spelers ? Wil weer gaan spelen aangezien het toch weer begint te kriebelen en fifa redelijk zat begin te worden.
Ik doe niet aan raiden aangezien ik daar geen tijd voor heb. Gewoon beetje questen etc, hoe zijn de dailys momenteel ?
Questen, dailies doen, wat dungeons, alts levellen, etc.
Tot nu toe vermaken we ons prima.
Dat sowieso. Je kan pas een Covenant kiezen wanneer je de gehele story gespeeld hebt; oftewel alle gebieden hebt gedaan.Traeces schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:59:
Bedankt voor de reacties, ondertussen weer gaan spelen ! Wat adviseren jullie als eerste te doen nu ik level 60 ben ? Eerst alle questen afmaken van de gebieden ?
Ik zou als eerste inderdaad alle quests afmaken. Daarna kan je je covenant kiezen. Deze zou ik zo snel mogelijk richting max renown ( covenant levels ) proberen te krijgen aangezien je hierdoor straks kan gaan vliegen als ie een bepaald level is.Traeces schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:59:
Bedankt voor de reacties, ondertussen weer gaan spelen ! Wat adviseren jullie als eerste te doen nu ik level 60 ben ? Eerst alle questen afmaken van de gebieden ?
Verder zou ik ook voor morgen even Torghast in gaan voor je soul ash. Vergeet zeker ook niet de worldboss te killen voor de reset voor zo'n 250 anima. En ofcourse je souls uit de maw saven.
Bij me mount Run toch mooi direct even de mount van ji-kun direct gekregen.
Snap er niks van. Heb een Lenovo Yoga Slim met i5-10300H, 16gb, GTX1650. Zou toch meer dan genoeg moeten zijn. Aangeschaft met het oog op Shadowlands en bij de release tot voor kort ook altijd vlekkeloos gelopen.
Heb ook al mijn addons verwijderd. Weet echt niet wat ik verder kan doen.
Je kan proberen om wow in Dx11 te runnen.DennisCle schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:51:
Mijn spel blijft de laatste tijd echt heel vaak hangen. Heb het spel zoals hier aangeraden opnieuw geïnstalleerd, maar nu blijft het spel vaak hangen op het moment dat de cinematics starten. Heb nu 4x de nieuwe assault gedaan in Ardenweald en telkens bij de final stage als de cinematic in moet starten crasht het spel. Heb al geprobeerd om op de laagste visuele settings de assault te doen, maar dat mocht niet baten.
Snap er niks van. Heb een Lenovo Yoga Slim met i5-10300H, 16gb, GTX1650. Zou toch meer dan genoeg moeten zijn. Aangeschaft met het oog op Shadowlands en bij de release tot voor kort ook altijd vlekkeloos gelopen.
Doe ook even een UI reset om zeker te zijn.DennisCle schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:51:
Mijn spel blijft de laatste tijd echt heel vaak hangen. Heb het spel zoals hier aangeraden opnieuw geïnstalleerd, maar nu blijft het spel vaak hangen op het moment dat de cinematics starten. Heb nu 4x de nieuwe assault gedaan in Ardenweald en telkens bij de final stage als de cinematic in moet starten crasht het spel. Heb al geprobeerd om op de laagste visuele settings de assault te doen, maar dat mocht niet baten.
En verder, zijn je GPU drivers up to date?
Met name de laatste paar NVIDIA drivers hebben een aantal issues met WoW gehad.
Kijk ook even naar je logs in /path-naar-je-game/_retail_/Errors
Wellicht word je daar wat wijzer van, staat daar niks? check dan even /_retail_/logs en kijk of je daar wat kan vinden.
Als daar ook niks staat, er vanuit gaande dat je windows draait, check dan even je event viewer, wellicht heb je display driver crashes oid.
damn... Ben blij als ik die mount heb
Als je drivers out of date zijn, krijg je simpelweg direct een melding nadat je hebt ingelogd.Metal spoon schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 14:55:
[...]
Doe ook even een UI reset om zeker te zijn.
En verder, zijn je GPU drivers up to date?
Met name de laatste paar NVIDIA drivers hebben een aantal issues met WoW gehad.
Kijk ook even naar je logs in /path-naar-je-game/_retail_/Errors
Wellicht word je daar wat wijzer van, staat daar niks? check dan even /_retail_/logs en kijk of je daar wat kan vinden.
Als daar ook niks staat, er vanuit gaande dat je windows draait, check dan even je event viewer, wellicht heb je display driver crashes oid.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoe vaak kan je deze eigenlijk dood maken per dag per character? ook gewoon 1 keer per reset?RustStorm schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:30:
Fallen Charger... echt vrijwel onmogelijk om die iedere dag neer te halen... zoooo veel groepen en zo'n kleine kans op een invite. En dan is het op eigen realm afwachten van een spawn ook niet te doen... O_o
damn... Ben blij als ik die mount heb
Enige is: als je dat via LFG wilt doen wens ik je veel succes. Zeer moeilijk om in groepen te geraken door scripts/bots die intant inschrijven voor een groep en je al te laat bent (lees; zeer ver in de queue staat) wanneer de groep slechts 2 seconden gelist staat...
Zelf maar campen...?
Mocht je die mount willen: ik wens je veel succes!
Handig zou zijn om te verzekeren dat mensen de description lezen en bijvoorbeeld een soort /whisper moeten doen voor een invite, zodat je de bots/addons eruit kunt filterenRustStorm schreef op maandag 5 juli 2021 @ 22:34:
Zeer moeilijk om in groepen te geraken door scripts/bots die intant inschrijven voor een groep en je al te laat bent (lees; zeer ver in de queue staat) wanneer de groep slechts 2 seconden gelist staat...
Op 0:20 kan je zien hoeveel mensen zich gelijk inschrijven met een addon
[YouTube: WoW - DreadWhisperForInvite]
[ Voor 6% gewijzigd door Ketho op 06-07-2021 03:10 ]
Die "Burn in hell" ken ik ook. Ben je massaal je best aan het doen mensen te inviten en dan maken ze je voor van alles en nog wat uit op het moment dat ze gewoon te laat zijnKetho schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 03:05:
[...]
Handig zou zijn om te verzekeren dat mensen de description lezen en bijvoorbeeld een soort /whisper moeten doen voor een invite, zodat je de bots/addons eruit kunt filteren
Op 0:20 kan je zien hoeveel mensen zich gelijk inschrijven met een addon
Maar je kan toch net zo makkelijk zelf een group starten? Zo te zien heb je die zo volRustStorm schreef op maandag 5 juli 2021 @ 22:34:
Ik zal even antwoord geven op m'n eigen vraag. De Fallen Charger kan je per dag zo vaak neerleggen als je zelf wilt en iedere kill geeft kans op de mount.
Enige is: als je dat via LFG wilt doen wens ik je veel succes. Zeer moeilijk om in groepen te geraken door scripts/bots die intant inschrijven voor een groep en je al te laat bent (lees; zeer ver in de queue staat) wanneer de groep slechts 2 seconden gelist staat...
Zelf maar campen...?
Mocht je die mount willen: ik wens je veel succes!
btw, is de mega dungeon sinds gister live? Even gezocht, maar kan het zo niet vinden.
Edit: Thnx mannen!
13:37
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Moet je eerst een kleine questchain doen. Praten met die inn keeper in Oribos.Nibbz schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:31:
[...]
Maar je kan toch net zo makkelijk zelf een group starten? Zo te zien heb je die zo vol
btw, is de mega dungeon sinds gister live? Even gezocht, maar kan het zo niet vinden.
En ja, je kan je groep zelf starten maar als hij niet op jouw realm up is moet je 5-8u wachten ofzo.
ik speel een hunter en zit soms gewoon een uur achter elkaar te queu maar echt helemaal niks.
zijn er hier nog mensen rond de 15 die m+ willen doen op alliance? of weten jullie nog wat community's oid, waar het makkelijker is een groep te vinden?