Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariandra
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:10
@nllight Wat kan helpen is dat áls je in een key zit en de speler(s) bevallen goed, voeg ze dan toe aan je (bnet) friends. Een guild is hiervoor ook altijd handig.

Ik herken het probleem helaas. declined worden voor een +10 terwijl ik een +16 /+17 kan timen met een goede groep :D
Mensen kijken vaak niet verder dan huidige rating in de season. Wat heel jammer is, want niet iedereen is even hard gefocust op het klimmen in de eerste paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

@nllight
Je kan kijken bij https://discord.gg/mythicplusfriends
En zo zijn er nog een paar.. zal nog wel updaten.

E: Kan verder niks vinden..

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 27-07-2021 11:50 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadhu
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:25
Als er nog mensen zijn die in een Nederlandstalig guild willen raiden / m+ willen doen dan verwijs ik je graag naar www.apex-raiding.nl.

APEX raiding heeft vorige expantie 6/10 Mythic geraid. Nu in 9.1 beginnen we weer overnieuw om de ladder te beklimmen.

APEX is een guild aan de Alliance zijde en we zitten op Emerald Dream / Terenas.

Tot snel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 23:53
Vraag: ik speel al een tijd op Burning Legion Horde maar ik wordt inmiddels gek hoeveel Polen hier zitten.. in de general chats wordt er vaak alleen Pools gepraat en daarom overweeg ik dus een realm change. Wat voor mij belangrijk is is dat je je niet alleen voelt tijdens het spelen en dus geregeld iemand tegenkomt in de zones. Graag ook een server die redelijk snelle PvP queues heeft. Server zelf graag zoveel mogelijk Engelstaligen. Ook zou het leuk zijn als het alliantie deel ongeveer gelijk aan dat van de horde is.

Iemand suggesties (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadhu
  • Laatst online: 22:25
Voor engels sowieso dan geen Apex-raiding.nl :)

We lullen graag op discord, en dat gaat het meest vloeit in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:18
Doomhammer/Turalyon, is new players realm. Volgens mij wel redelijk gebalanceerd.
Magtheridon is ook wel redelijk gebalanceerd volgens mij.
Argent Dawn (RP) is ook een levendige realm, maar is horde in de minderheid. 72A/28H.

Zelf geen ervaringen trouwens.

Als de alliance/horde ratio je niet zoveel boeit zou ik naar Draenor gaan.

Hoe het met PVP zit geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

PvP toch allemaal cross realm? Tenzij je echt een PvP guild zoekt op een server.

https://www.wowprogress.com/realms/rank/eu/lang.en

En dan op population klikken. Zie je ook de H:A ratio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het lijkt er steeds minder rooskleuriger uit te zien voor Blizzard. J. Allen Brack is opgestapt bij Blizzard.

nieuws: Blizzard-directeur vertrekt, Jen Oneal en Mike Ybarra nemen samen lei...

Ik begin langzaam te vrezen voor de toekomst van Warcraft (en World of Warcraft), Diablo, Starcraft, enzo. Wat erg jammer is voor deze pracht franchises.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
Zeror schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:51:
Het lijkt er steeds minder rooskleuriger uit te zien voor Blizzard. J. Allen Brack is opgestapt bij Blizzard.

nieuws: Blizzard-directeur vertrekt, Jen Oneal en Mike Ybarra nemen samen lei...

Ik begin langzaam te vrezen voor de toekomst van Warcraft (en World of Warcraft), Diablo, Starcraft, enzo. Wat erg jammer is voor deze pracht franchises.
Waarom dan precies? Ik denk dat juist als dit soort malloten met een bepaalde mening over vrouwen en hun plek in dit bedrijf, juist de creativiteit belemmeren voor de voortgang voor de franchise, tevens doel ik hier ook op dat er mannelijke personen zijn, die eerder bezig zijn met vrouwen lastig vallen, ipv het verder ontwikkelen / verbeteren van de franchises. JAB was eerlijk gezegd ook geen goede persoon voor deze plek. Ion is wat mij betreft de volgende die het schip mag ruimen met zijn borrowed power systemen en non alt-friendly setup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja verwacht meer ontslagen en vertrekkende mensen. En misschien nieuwe mensen van buiten Blizzard.
En dat gaan ze zeker we voelen. Helemaal nu dat New World en FF14 zo populair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafrat
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07-08-2021
Wat gaf je precies het idee dat het nu wel oké is om hier je spam neer te plempen, nadat ik je de vorige keer al had laten weten dat dat niet gewenst is?

[ Voor 94% gewijzigd door Bart ® op 07-08-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Vraagje. Vandaag achievement Chains of Domination gehaald (verhaallijn af) waarbij als je bij de achievement kijkt een groen vinkje staat bij What lies ahead. Maar als ik op M druk en naar de questen kijk blijft het op 8/9 staan alsof ik What lies ahead niet heb afgerond. Iemand dat ook of juist wel nu op 9/9 staan? Uiteraard ook game afgesloten en weer opgestart, maar blijft op grijs 8/9 staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

fitznl schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:36:
Vraagje. Vandaag achievement Chains of Domination gehaald (verhaallijn af) waarbij als je bij de achievement kijkt een groen vinkje staat bij What lies ahead. Maar als ik op M druk en naar de questen kijk blijft het op 8/9 staan alsof ik What lies ahead niet heb afgerond. Iemand dat ook of juist wel nu op 9/9 staan? Uiteraard ook game afgesloten en weer opgestart, maar blijft op grijs 8/9 staan.
Dit is een known issue, was de vorige 2 weken ook al het geval. Wordt door de week vanzelf gehotfixed.

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 09:42

Dit zal ook niet helpen (nu.nl niet de meest betrouwbare bron, maar toch)
https://www.nu.nl/tech/61...tszaak-tegen-bedrijf.html
Nee inderdaad. Blizzard moet echt even schoon schip maken en zich voorlopig even gedeisd houden qua aankondigingen (welke verkeerd opgevat kunnen worden). Ze zakken zo steeds verder de afgrond in.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Alle hens aan dek en over paar jaar hebben we het er niet meer over. Probleem is alleen dan dat men niet kan zien of het verbetert is of niet. Hoe dan ook, ze zullen er wel schade van ondervinden op korter termijn, maar op langer termijn denk ik dat het wel mee gaat vallen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:57

koelebobes

Wen BTC €100K

7 jaar geleden was ik met een collega in gesprek over het verzamelen van games en world of warcraft, hij gaf toen aan dat een oude vriend van hem vroeger de Vanilla CE had gekocht en dat hij sinds the burning crusade niet meer speelde. Hij heeft aan de vriend toen gevraagd of ik die CE mocht overnemen en dat mocht voor een luttele .... €10,- Toen ik hem ging ophalen vertelde hij mij alleen dat de Soundtrack CD miste.
Ik wilde altijd een soundtrack CD kopen maar de prijzen gingen nergens over 50-75 euro voor alleen de CD.

Maar vorige week kwam ik een advertentie tegen van iemand die zijn CE's in delen verkocht en vroeg of ik zijn CD mocht kopen, nee dat mocht niet! Ik moest ook de behind the scenes dvd's en soundtrack van the burning crusade overnemen. Ik dacht oh nee hier gaan we weer. Maar het kostte slechts 20 euro. Dus na 7 jaar kan ik nu eindelijk zeggen ik heb een complete in box Vanilla Wow CE <3 Zo ontzettend tof dit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mK030UIf3kUUVUkjNlpY-PvtTSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ngg0O6UxqmM3cxyiGNZYz17B.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:34
koelebobes schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:21:
7 jaar geleden was ik met een collega in gesprek over het verzamelen van games en world of warcraft, hij gaf toen aan dat een oude vriend van hem vroeger de Vanilla CE had gekocht en dat hij sinds the burning crusade niet meer speelde. Hij heeft aan de vriend toen gevraagd of ik die CE mocht overnemen en dat mocht voor een luttele .... €10,- Toen ik hem ging ophalen vertelde hij mij alleen dat de Soundtrack CD miste.
Ik wilde altijd een soundtrack CD kopen maar de prijzen gingen nergens over 50-75 euro voor alleen de CD.

Maar vorige week kwam ik een advertentie tegen van iemand die zijn CE's in delen verkocht en vroeg of ik zijn CD mocht kopen, nee dat mocht niet! Ik moest ook de behind the scenes dvd's en soundtrack van the burning crusade overnemen. Ik dacht oh nee hier gaan we weer. Maar het kostte slechts 20 euro. Dus na 7 jaar kan ik nu eindelijk zeggen ik heb een complete in box Vanilla Wow CE <3 Zo ontzettend tof dit

[Afbeelding]
Grtz, blijft leuk die collector boxen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:57

koelebobes

Wen BTC €100K

Powerblast schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:44:
[...]

Grtz, blijft leuk die collector boxen ;)
Ja ik heb ze ook echt allemaal staan… blijft prachtig om te zien.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja gaan er genoeg zien op marktplaats denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Iemand nog tips voor een character voor beetje casual WQ grinding icm BGs ?
Ik ben met 9.1 met een Arms Warrior begonnen, maar ben inmiddels alweer leuk onderweg en mijn doelen bijna alweer gehaald:)

Opties
- Heb een level 60 pala wat mijn oude main is inclusief vanilla pvp titel, maar haal er weinig plezier uit hoe deze class tegenwoordig speelt
- Affliction Lock (in vorige expansions altijd als alt gespeeld)
- BM Hunter (onlangs naar 50 gebracht, maar weinig bijzonder qua speelstijl)
- Frost Mage (het leukst om te levellen tot nu, vind ze ook altijd erg vervelend om tegen te spelen)

Ik zoek dus vooral een class met een bovengemiddelde suviveability in random BGs, zodat ik ook zonder healers niet meteen aan mijn lot over ben gelaten. Daarnaast zou het ook prettig zijn als ik niet meteen 15 spells etc heb :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misdirection
  • Laatst online: 14-09-2021

Ik werk bij een multinational die iets meer omzet dan blizzard doet. Elke maand flikkeren we er wel 5-15 directeuren uit. Directeur is een manager function. Vice president, dan kom je net kijken. Zegt niks dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wat is jullie ervaring op RP servers? Of moet ik zeggen server, er zijn er in principe nog maar 2 (PVE of PVP).

Ik kom echt _nul_ RP tegen. De chat staat vol met bullshit, schelden, bitchfights (het gewone gedoe wat ik al kende van 17 jaar 'normale' servers, dus) maar ook in /say, /party en /whisper krijg ik invites met 'mara?' of meldingen in de chat met 'soz brb sec'. Zelfs het engels dat ze bezigen staat ramvol typ- en spelfouten, geen hoofdletters of leestekens en uiteraard, maar dat zul je nu verwachten, totaal niet in karakter.

Wat ik me dan afvraag: Waarom heb je dan voor de ENIGE roleplaying server gekozen?

Je kan er niks mee, uiteraard. Het zal Blizzard allemaal een dikke ruk wezen zolang het geld maar binnenkomt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

De meeste RPers hebben ook hun eigen addons zodat ze zien wie een RPer is. Ik heb ook chars op Argent Dawn en als ik een beetje zoek hier een daar dan kom je wel wat kleine event tegen. Maar dan moet je ook goed zoeken ja.

Meeste spelen het spel ook normaal. Misschien dat ze iets vriendelijker zijn dan op high pop realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
HTT-Thalan schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:44:
Wat is jullie ervaring op RP servers? Of moet ik zeggen server, er zijn er in principe nog maar 2 (PVE of PVP).

Ik kom echt _nul_ RP tegen. De chat staat vol met bullshit, schelden, bitchfights (het gewone gedoe wat ik al kende van 17 jaar 'normale' servers, dus) maar ook in /say, /party en /whisper krijg ik invites met 'mara?' of meldingen in de chat met 'soz brb sec'. Zelfs het engels dat ze bezigen staat ramvol typ- en spelfouten, geen hoofdletters of leestekens en uiteraard, maar dat zul je nu verwachten, totaal niet in karakter.

Wat ik me dan afvraag: Waarom heb je dan voor de ENIGE roleplaying server gekozen?

Je kan er niks mee, uiteraard. Het zal Blizzard allemaal een dikke ruk wezen zolang het geld maar binnenkomt :P.
Het gaat jaren lang gewoon al berg afwaarts. Laatst keer dat ik inlogde ( 7/8 weken terug ) had niet zozeer met de game te maken met persoonlijke omstandigheden, maar toch vond ik zelf ook wel dat de kwaliteit wel naar beneden ging. En als je dan het nieuws leest tegenwoordig dan duurt het wellicht niet lang meer:
https://nl.ign.com/world-...en-voor-world-of-warcraft

Een soort WoW 2.0 zou wel tof zijn :P Al zou ik misschien meer denken aan de World of Starcraft o.i.d. :9~

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
HTT-Thalan schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:44:

De meeste van mijn chars zitten op Sha'Glade Cartel. Ik RP zelf niet (ben er ooit op gekomen omdat ik een omgeving zocht die vriendelijk was en in 2006 was dit op RP realms zeker het geval ;) Heb vroeger wel meegedaan aan wat RP events als trouwerijen etc. heel erg leuk).
Zoals Jungle al aangaf hebben de meeste RP'ers een addon en veel RP guilds hebben een OOC en IC chat.

Argent Dawn is wel heel anders dan de kleinere RP realms, alleen omdat die anderen zo'n klein zijn moet je wel echt in een guild zitten of een RP community. Deze organiseren wel vaak activiteiten maar je moet even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hollandnick schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:05:
[...]

Het gaat jaren lang gewoon al berg afwaarts. Laatst keer dat ik inlogde ( 7/8 weken terug ) had niet zozeer met de game te maken met persoonlijke omstandigheden, maar toch vond ik zelf ook wel dat de kwaliteit wel naar beneden ging. En als je dan het nieuws leest tegenwoordig dan duurt het wellicht niet lang meer:
https://nl.ign.com/world-...en-voor-world-of-warcraft

Een soort WoW 2.0 zou wel tof zijn :P Al zou ik misschien meer denken aan de World of Starcraft o.i.d. :9~
We zitten inmiddels al in 9.1, 2.0 is al tijdje geleden.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2021 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misdirection
  • Laatst online: 14-09-2021
Vorige week ff met M+ begonnen als tank, eerder niet gedaan. Deze week al op 2000 rating. Best leuke modus, als je het met maten doet. Allen op alts begonnen en in 2 weken van +5s naar +18s gegaan. Op naar de 2400…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misdirection schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:42:
Vorige week ff met M+ begonnen als tank, eerder niet gedaan. Deze week al op 2000 rating. Best leuke modus, als je het met maten doet. Allen op alts begonnen en in 2 weken van +5s naar +18s gegaan. Op naar de 2400…
Je zegt het precies goed: als je het met maten / guildies kunt doen. Pugs................... daar bedank ik sowieso voor. Maten heb ik niet en de guild waar ik in zit is inactief. Helaas geen m+ voor deze jongen. ;)

Ocht... nog 3 weekjes en dan vermaak ik mij wsn uitstekend met d2 res.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Gezien ik vakantie heb besloten wow weer eens te proberen.
In tegenstelling tot vroeger ben ik tegenwoordig een casual mmo gamer. Ik ga dan ook met name spelen voor de pvp....

Ik wilde graag een Priest proberen. Hoe doen deze het nu in world pvp/BG's? En is pvp nog een beetje rewarding als casual?

Groetjes!

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Laatst online: 03-09 10:13
Shadowland geloof ik verder wel. Had een gesprek met een gamende vriend. Moet er volgens het "schema" volgend jaar niet weer een expansion uitkomen? Voor Shadowland zat de aankondiging rond 1 november 2019. Al kan ik me voorstellen met alle drama rondom Blizzard dat dat nogal moeilijk ligt.

Niet alleen rondom het personeel, maar ook dat Shadowland niet echt positief werd ervaren. Dus willen ze niet speltechnisch gezien nog verder afzakken, moet er wel echt iets bijzonders komen.

Iemand nog iets gehoord?

Gelukkig beetje afleiding door New World, maar toch, wij zijn meer van het tab target systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 29-08 15:09
fitznl schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:00:
Shadowland geloof ik verder wel. Had een gesprek met een gamende vriend. Moet er volgens het "schema" volgend jaar niet weer een expansion uitkomen? Voor Shadowland zat de aankondiging rond 1 november 2019. Al kan ik me voorstellen met alle drama rondom Blizzard dat dat nogal moeilijk ligt.

Niet alleen rondom het personeel, maar ook dat Shadowland niet echt positief werd ervaren. Dus willen ze niet speltechnisch gezien nog verder afzakken, moet er wel echt iets bijzonders komen.

Iemand nog iets gehoord?

Gelukkig beetje afleiding door New World, maar toch, wij zijn meer van het tab target systeem.
Als je fan bent van het tab systeem kan je Guild Wars ook proberen. Echt zoveel te doen in die game. En nieuwe expansion begin 2022.

Ben ook wel benieuwd wanneer de volgende WoW expansion wordt aangekondigd, al verwacht ik dat pas mid tot eind volgend jaar en dan release eind 2023. Zoiets.

Ik vind Shadowlands best leuk eigenlijk. Voor de allereerste keer ook rating 2000 gehaald in mythic+, dus vrijwel alles op 15 getimed op tyrannical en fortified. Mount erbij O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Denk dat we snel een release voor 9.1.5 krijgen. Als ik zo de updates zie. Volgende week renown 78. Dan moet het wel een week na renown 80 komen. Of 2 weken erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:36
junglebeast schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:33:
Denk dat we snel een release voor 9.1.5 krijgen. Als ik zo de updates zie. Volgende week renown 78. Dan moet het wel een week na renown 80 komen. Of 2 weken erna.
Ik hoop het. Eindelijk eens een alt wat gearen en zijn covenant wat uitbouwen. Momenteel weinig zin om dit allemaal weer te grinden terwijl ik op mijn main 60k+ anima heb terwijl ik het aan zo goed als niets kan uitgeven.

Voor de rest is het op men main redelijk rustig. Woensdagmiddag is meestal mijn renown capped en dan de rest van de week paar mythics lopen om het 252 vault item te krijgen.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniekray
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-10-2021
Mocht iemand op zoek zijn naar een Recruit-a-Friend partner om de verschillende rewards te unlocken.
Mounts, gametime, transmog etc.

Ik heb op meerdere sites vandaag een post gemaakt om te kijken of iemand mij wil recruiten.
Ben van plan om Shadowlands te kopen met die Eternal Hearthstone en ik blijf subbed.

Voeg me toe. Fallen #23445. Op zoek naar iemand die helpt met gametime en gold zodat ik wat voorsprong kan boeken en hoop iemand te vinden waarmee ik samen kan spelen.

Hier mijn post in het Engels;

Looking to be recruited on EU

Add me on Battle.net tag to PM: Fallen#23445

Hi, I'm willing to create a new account and start leveling new characters.

What I'm looking for is someone to play with, possibly leveling together and enjoying the 50% XP when we are both online and possibly someone that can do mythic+ or raiding with me. A nice guild would be a plus.

Since this RAF system is in place the rewards are pretty big, 2 mounts, lots of gametime and other stuff and even after 12 months the rewards keep going.

I'm looking to start playing again with a new friend and enjoying leveling and endgame in SL.

That said I would prefer to find someone that can provide me some gametime and good gold in-game so I have some headstart. After that I can supply for myself of course and you the recruiter can enjoy the rewards. I'm very serious about this and in the times of 300% RAF XP I've done this too.

For the time being I'll be patient and I look forward to hearing from some like minded people and talking some more to see if we will adventure together.

Of course I already have a main account with lots of lvl 50 characters and I could choose to play that one but I wouldn't mind a fresh start with new characters and my main account is not eligible for RAF.

Short info about me:

I'm 27 and I'm from The Netherlands, I'm a very active player and kind + social and enjoy collecting (mounts mostly) and also goldmaking I will get into once I get some characters leveled up.
Not so much experience in PvP or with macro's but I enjoy a BG and as I said earlier, mythic+ and raiding would be of interest to me.
I also play CSGO, Counter-Strike has been a big part of my life.

Kind regards,

Ronnie.

Rewards for you:

Month 1: Rikki Pet
Month 2: 1 Month Gametime
Month 3: Reins of the Explorer's Dunetrekker (Mount)
Month 4: Renowned Explorer (Title)
Month 5: 1 Month Gametime
Month 6: Illusion: Stinging Sands (Weapon Illusion)
Month 7: Renowned Explorer's Tabard
Month 8: 1 Month Gametime
Month 9: Keys to the Explorer's Jungle Hopper (Mount)
Month 10: Renowned Explorer's Rucksack (Cosmetic backpack Cape)
Month 11: 1 Month Gametime
Month 12: Ensemble: Renowned Explorer's Attire (Cosmetic Armor Set)

Additional months: For every additional three months your recruit pays for, you will get 1 month in return, starting at 15 months, then 18 months, 21 months and so on.

Source: WoWHead Recruit-A-Friend Program Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronniekray schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:11:
Mocht iemand op zoek zijn naar een Recruit-a-Friend partner om de verschillende rewards te unlocken.

Ik heb op meerdere sites vandaag een post gemaakt om te kijken of iemand mij wil recruiten.
Ben van plan om Shadowlands te kopen met die Eternal Hearthstone en ik blijf subbed.

Voeg me toe. Fallen #23445. Op zoek naar iemand die helpt met gametime en gold zodat ik wat voorsprong kan boeken en hoop iemand te vinden waarmee ik samen kan spelen.

[...]
Succes! Ik had je graag geholpen, maar ben laatste weken niet meer zo actief in WoW. D2R heeft me opgeslokt... ;)

Mocht je toch willen dat ik je recruit, laat maar weten. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gta Ripper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-08 16:36
ronniekray schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:11:

[...]
Vraag je hier nu ook dat ik als recruiter gametime voor je betaal? Of betaal je dat zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 20:32
We zijn nu een beetje in onderhoudsmodus. Als Alliance in een NL/BE guild was het altijd al behelpen met het aantal mensen. We zijn nu nog over met ongeveer 6/7 man waarbij we vorige patch wel nog als guild aotc hebben gehaald en deze patch eigenlijk iedereen met pugs. Desondanks doen we wel nog wat keys pushen.

Mocht je dus eventueel nog een NL/BE guild zoeken voor wat casual play, zoek dan op de Ryfari community.

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
zijn hier ook mensen die de ascension versie (soort van private server) van wow spelen? Ik beleef daar op het moment best wel plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
koelebobes schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:21:

[Afbeelding]
Memories! Ik had de CE van vanilla en TBC gekocht back in the day (heb ook de pet ingame), maar heb ze met winst verkocht aan een verzamelaar aantal jaar terug toen ik het geld wel kon gebruiken. Beetje spijt van nu :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Weet iemand nog een leuke guild die wel raid/M+ dungeons doet maar vrij casual? (tevens geen ervaring met beide)

Ik ben zo iemand die 1 a 2x per week online kan zijn (en niet eens elke week), door gezin / sport /werk etc.

Zoek een gezellige guild om weer is een char vanaf 0 op te bouwen, als iemand wat leuks weet stuur me even een PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 13:38

SyM

Beste Tweakers,

Ben voor het eerst begonnen met WoW en tot nu toe vind ik het wel leuk. Alleen heb ik het gevoel dat ik tijdens gevechten button smash, druk maar wat op 1 t/m 9. Speel als paladin en heb al zitten google maar kan er weinig over vinden. Is het ook mogelijk om combo's te doen ? Of gewoon de abilitie gebruiken als ie weer van cool down is ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@SyM Button mashen is eigenlijk nooit heel effectief alhoewel tijdens levelen op low level het spel nog niet echt goed in elkaar zit qua abilities en rotatie, dus het kan zeker dat de rotatie in welke vorm dan ook nog niet heel effectief aanvoelt. Het is voor mij al een tijd geleden dat ik Paladin heb gespeeld maar er zijn wel een aantal algemene concepten die je wilt begrijpen:

- Damage over time abilities (DoT), deze wil je eigenlijk altijd op cooldown en als eerste gebruiken zodat deze lekker automatisch doortikken terwijl je andere abilities gebruikt. Je zorgt er vaak voor dat je ze altijd refresht wanneer de DoT afloopt. Bij bepaalde classes zijn uitzonderingen hierop korte fights waar je niet de volledige DoT kan benutten doordat je target te snel dood is.
- Damage increase abilities of abilities die je buffs geven. Sommige abilities geven je overall meer damage of buffs (op een specifiek target) of zorgen ervoor dat je volgende (specifieke) abilities meer damage doen. Dit soort abilities geef je ook hoge prioriteit.
- Self buffs. Sommige classes hebben abilities die je tijdelijk meer damage geven. Gebruik deze vaak voor je hard hitting abilities.
- Hoge damage/lange CD. Ook hoge prio. Je wil ze zo vaak zo vaak mogelijk gebruiken.
- Wanneer van toepassing, combo spenders en/of stacking abilities. Sommige classes bouwen combo points/resources of dergelijke op. Deze wil je in de regel zo snel mogelijk gebruiken wanneer je op max. combo points/resources zit. Je hebt hier vaak een resource dump voor die veel damage doet.
- Fillers. Dit zijn vaak abilities met lage tot medium damage waar je geen hoge prio aan geeft en bijvoorbeeld gebruikt wanneer je zonder class specifieke resources zit (denk aan low energy, low runes). Bij sommige classes die puur cooldown based zijn gebruik je deze wanneer je overige (hard hitting) abilities op CD zijn.
Let op: niet altijd, maar soms doe je dus meer damage door niet gelijk een specifieke ability te gebruiken maar even te wachten op een andere zodat je de meest optimale rotatie gebruikt.

Een goed begin is Icy Veins - Paladin en dan in het specifiek je rotation: https://www.icy-veins.com...ion-paladin-pve-dps-guide

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 29-11-2021 23:02 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:08

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Een add-on zoals https://www.curseforge.com/wow/addons/maxdps-rotation-helper kan je ook helpen met het vinden van de juiste rotatie.

Het blijft wel eigenlijk dat het vooral ook inlezen in je class is. Begrijpen wat je class kan en doet en wanneer je wat moet gebruiken.
Zo'n add-on helpt je voor je vooral voor het inprenten van de juiste volgorde van de rotatie.

tip is ook nog om je knoppen/bars goed in te delen. Over het algemeen heb je +-4 buttons met casts die je veel doet... zet die dan ook op 1 t/m 4. Dan degene die je iets minder gebruikt op bijv. shift 1 t/m4, etc.

Laatste tip... gebruik niet je muis om op de buttons te rammen... maar gebruik je toetsenbord

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyM

SyM

Tx ben ik nog wel even zoet mee, maar ga het eens doorlezen :)

Ander vraagje als wow noob: ik denk dat ik een "main quest" doe, maar nu kom ik uit waycrest manor. Een dungeon. Deze moet ik alleen doen, maar is dit in je eentje te doen ? Paar keer geprobeerd maar kom er niet door heen. Of heb ik versterking nodig ?

Hoor het wel gr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
SyM schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:51:
Tx ben ik nog wel even zoet mee, maar ga het eens doorlezen :)

Ander vraagje als wow noob: ik denk dat ik een "main quest" doe, maar nu kom ik uit waycrest manor. Een dungeon. Deze moet ik alleen doen, maar is dit in je eentje te doen ? Paar keer geprobeerd maar kom er niet door heen. Of heb ik versterking nodig ?

Hoor het wel gr :)
Welke level ben je eigenlijk? Ik veronderstel dat je een nieuw char gemaakt hebt op level 1? Dan begin je de voorlaatste expansie te spelen, namelijk BfA. Vanaf je level 48 bent kan je in de laatste expansie geraken, Shadowland.

Ik kan de questline niet vanbuiten maar het kan inderdaad zijn dat je een dungeon moet clearen voor de mainquestline. Dit moet natuurlijk niet solo maar je kan hier ook de groupfinder voor gebruiken. Keybind H volgens mij.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyM

SyM

Kreekje schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:00:
[...]

Welke level ben je eigenlijk? Ik veronderstel dat je een nieuw char gemaakt hebt op level 1? Dan begin je de voorlaatste expansie te spelen, namelijk BfA. Vanaf je level 48 bent kan je in de laatste expansie geraken, Shadowland.

Ik kan de questline niet vanbuiten maar het kan inderdaad zijn dat je een dungeon moet clearen voor de mainquestline. Dit moet natuurlijk niet solo maar je kan hier ook de groupfinder voor gebruiken. Keybind H volgens mij.
Ben paladin level 37, opgebouwd vanaf level1 idd, ben niet in het bezit van shadowlands. Zal eens proberen of ik hulp kan oproepen bedankt voor je tip. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Zo, tis hier behoorlijk dood…
Mage tower al gedaan?

Skin op m’n druid (tank) gehaald en weer terug naar andere games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zercules schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:51:
Zo, tis hier behoorlijk dood…
Mage tower al gedaan?

Skin op m’n druid (tank) gehaald en weer terug naar andere games :)
Ik ben hier inderdaad al een tijd niet meer geweest. ;) D2R had mijn volledige aandacht, maar neemt ook weer af op het moment. :)

Wel voor het eerst een horde character gemaakt op Ragnaros. Troll elemental shaman en een zien hoe ver ik geraak.

Die tower, daar begin ik niet aan... Weet nu al dat dat een pot frustratie gaat worden voor me. Wel enorm jammer, want die boek mount lijkt mij wel awesome. :) En ook die druid skin is te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
RustStorm schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:15:
[...]

Ik ben hier inderdaad al een tijd niet meer geweest. ;) D2R had mijn volledige aandacht, maar neemt ook weer af op het moment. :)

Wel voor het eerst een horde character gemaakt op Ragnaros. Troll elemental shaman en een zien hoe ver ik geraak.

Die tower, daar begin ik niet aan... Weet nu al dat dat een pot frustratie gaat worden voor me. Wel enorm jammer, want die boek mount lijkt mij wel awesome. :) En ook die druid skin is te gek!
Zou draenor gaan als je horde speelt, ragnaros zit vol met nordics/ oost europeanen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zercules schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:22:
[...]

Zou draenor gaan als je horde speelt, ragnaros zit vol met nordics/ oost europeanen :)
Oh, maar dat vind ik niet zo erg hoor. :)

Wilde niet op een overvolle server, maar wel een lekker volle server.

Uiteindelijk is er toch een hoop cross realm / raidfinder etc dat je gebruikt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:09
Hoe is de PvP eigenlijk in Shadowlands?
Een (Engelstalige) vriend van mij is een echte PvP'er en vind dat niet echt in Classic en zat te denken aan Shadowlands.

Heb je leuke gear die je kan krijgen door te PvP'en of moet je toch de PvE raids doen om die te krijgen?
Is het te doen als solo speler of kan je beter pre-mades doen?

Mocht iemand wat ervaring/informatie over PvP in Shadowlands hebben dan kan ik dan weer doorgeven aan mijn vriend :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Zijn er nog wat spelers die de 2k
Rating in m+ gehaald hebben en die nu begonnen zijn aan een altje maar met moeite een groepje kunnen vinden? Ben nu itemlvl 200 en wil minimaal naar de 230

Wie joint er mee 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:02
Ik was een beetje klaar met TBC en heb in een opwelling Shadowlands eens gekocht. Ben m'n oude mage aan het levelen vanaf lvl 44 en vind het best weer eens leuk voor de verandering.

Nu zit ik alleen op een compleet dode server en denk eraan eens te rerollen op een drukke server en deze vakantie eens naar 60 te gaan en wat dungeons te doen. Nog mensen tips voor een server en bijv een leuke guild die casuals accepteert? Iemand die dus met 0 ranking begint, want heb sinds WotlK niet meer geraid / end game in retail.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
virtualJac schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:10:
Ik was een beetje klaar met TBC en heb in een opwelling Shadowlands eens gekocht. Ben m'n oude mage aan het levelen vanaf lvl 44 en vind het best weer eens leuk voor de verandering.

Nu zit ik alleen op een compleet dode server en denk eraan eens te rerollen op een drukke server en deze vakantie eens naar 60 te gaan en wat dungeons te doen. Nog mensen tips voor een server en bijv een leuke guild die casuals accepteert? Iemand die dus met 0 ranking begint, want heb sinds WotlK niet meer geraid / end game in retail.
Ik speel op ravencrest (alliance). Topic hier is beetje dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
virtualJac schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:10:

Op Draenor spelen veel Nederlanders en Belgen. Het is daar wel vooral op horde te doen. PM me maar als je battle.net ID wilt wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zercules schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:18:
[...]

Ik speel op ravencrest (alliance). Topic hier is beetje dood.
De game ook :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik speel ook op Ravencrest, ik heb nog geen Shadowlands gekocht maar ik vermaak mij nog prima met de BfA content die ik wil uitspelen om flying en Alliance Races te unlocken.

Daarnaast heb ik de game 10 jaar lang nauwelijks aangeraakt (aantal maanden na Cata gestopt) dus kan ik mijzelf nog lang genoeg vermaken in de oude content bij het levelen met alts. Ik verzuip echt in de content van alle expansions die ik nog kan doorlopen (MoP, WoD, Legion, BfA zijn eigelijk al 5-6 alts naar level 50 om de zones te kunnen zien :P ).

Daarna misschien (als de wens er nog is) zal ik eens in Shadowlands gaan kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Laatst online: 19:59
Ik ben ook weer begonnen sinds een paar weken. Ooit begonnen met een beta van vanilla ergens in 2004, meerdere duizenden uren gespeeld en vervolgens gestopt voordat TBC uitkwam.

Het is inderdaad een heel ander spel geworden maar dat is voor mij alleen maar positief. Als 15 jarige kon ik gerust 80 uur per week spelen tijdens de schoolvakanties maar inmiddels met een familie is het voor mij perfect dat het een veel meer casual spel is geworden. Dus het bevalt tot nu toe heel goed. Gisteren mijn eerste Mythic dungeon gedaan als druid tank. Liever had ik doorgegaan als Warlock maar het is een stuk sneller om groepen te vinden als tank en/of healer dan als DPS. Dat maakt het ook een stuk makkelijker om even een uurtje te spelen.

De enige negatieve ontwikkeling vind ik het gebrek aan chat in dungeons. Zeker met LFG groepen dan wordt het in het grootste gedeelte niet gesproken van begin tot eind. Het sociale aspect is een stuk minder aanwezig (in mijn herinnering) dan in vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Ola,

Zijn hier nog actieve arena spelers ? 2vs2 of evt 3vs3 ik zoek nog spelers liefst met comms omdat randoms vaak hogerop niet zo werkt. Ik schommel duo nu tussen de 1920/1960 en wil graag hoger dus als iemand wilt dm mij aub

Horde resto druid Speel ik

[ Voor 7% gewijzigd door Vegetto op 13-02-2022 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben weer wat aan het spelen, zeer casual, als Horde op een voor mij nieuwe server. Ik blijf het toch wel jammer vinden dat de zones in Shadowlands niet mee-schalen met je level, zoals dat in de rest van het spel wel ingezet is voor tijdens het levelen. DAardoor wordt het levelen in Shadowlands (onbedoeld...?) vertraagd. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
22 februari 9.2 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:14:
Ik ben weer wat aan het spelen, zeer casual, als Horde op een voor mij nieuwe server. Ik blijf het toch wel jammer vinden dat de zones in Shadowlands niet mee-schalen met je level, zoals dat in de rest van het spel wel ingezet is voor tijdens het levelen. DAardoor wordt het levelen in Shadowlands (onbedoeld...?) vertraagd. :-(
Dat is allen op je eerste character een 'probleem', latere characters kan je Threads of fate kiezen en dan schaalt alles mee met je eigen level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:22:
[...]

Dat is allen op je eerste character een 'probleem', latere characters kan je Threads of fate kiezen en dan schaalt alles mee met je eigen level.
Maar, betekent dat dat je op die manier ook gewoon lekker alle quests kan doen? Ik heb altijd gedacht dat je dan enkel overal heen kon om WQs te doen en op die manier moest levelen...

Holy crap... als dat zo is... O_O :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:21:
[...]

Maar, betekent dat dat je op die manier ook gewoon lekker alle quests kan doen? Ik heb altijd gedacht dat je dan enkel overal heen kon om WQs te doen en op die manier moest levelen...

Holy crap... als dat zo is... O_O :)
Je krijgt extra world quests en de normale sidequests zijn te doen. De verhaallijn quests zijn niet beschikbaar.

Maw de quests met een schildje on het uitroepteken kan je niet doen. Maar die heb je verpl8cht al allemaal gedaan op je eerste character.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2022 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:02
RustStorm schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:14:
Ik vind juist dat meescalen niet zo heel leuk. Snap wel dat het nodig is als je levelt in verschillende timelines, alleen het blijft toch een rare gewaarwording dat je level 40 hounds hebt rondom Undercity.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:56

Vidra

Vragen?

En zijn jullie allemaal klaar patch 9.2? Nog last minute tips?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:32
Tip: niet dezelfde dag als de update nieuwe content willen doen.
Zal weer mega vollopen met iedereen die gelijk wil starten, met wss flinke lag als gevolg :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:37:
En zijn jullie allemaal klaar patch 9.2? Nog last minute tips?
Ik merk dat ik er vooral klaar voor ben om er niks mee te doen. :) Heb nog nooit eerder gehad dat ik niet "hyped" was voor een vervolg in het spel... ;)

Anderen die er reikhalzend naar uitkijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Op dit moment niet. Nog geen guild gevonden. En ook niet een class gekozen om verder te gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door junglebeast op 21-02-2022 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:56

Vidra

Vragen?

junglebeast schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:07:
Op dit moment niet. Nog geen guild gevonden. En ook niet een class gekozen om verder te gaan.
Als je nog een server zoekt met gelijkgestemden

De Vliegende Hollanders, opgericht in 2010 en de grootste Nederlands/Belgische guild op de server Shattered Hand (Horde). Ben jij een Nederlander of Belg en wil je met een gezellige groep mensen WoW spelen? Dan is De Vliegende Hollanders op zoek naar jou!

De guild blijft groeien, wij hebben een leuke groep met actieve members en hopelijk zet deze groei zich door. We hebben een goede groep met actieve members (tussen de 20 & 75 jaar), dagelijks tussen de 30 & 40 mensen online, die ook gezellig op Discord kletsen en elkaar graag helpen om beter te worden.

Door elkaar te helpen, wordt je als guild/team beter, kunnen mensen het maximale uit hun character halen en kan iedereen samen van de beschikbare content genieten. Het belangrijkste is dat iedereen plezier heeft, respectvol met elkaar omgaat en speelt wat hij/zij graag wilt spelen.
Onze focus ligt momenteel op het versterken van onze raidteams voor Sepulcher of the First Ones.

Wij zijn voornamelijk opzoek naar de volgende versterkingen:

Tanks: Protection Paladin, Brewmaster Monk, Guardian Druid, Protection Warrior
Melee: Assassination/Outlaw/Subtlety Rogue, Feral Druid, Frost/Unholy Death Knight, Survival Hunter, Windwalker Monk
Ranged Frost/Fire/Arcane Mage, Balance Druid, Shad­­­­­ow Priest
Healers: Mistweaver Monk, Holy Paladin, Discipline Priest

Wanneer Sepulcher of the First Ones uitkomt, beginnen wij met Normal en hebben wij als doel om voor het einde van de patch/expansion Heroic te clearen.

Wij gaan met 2 teams op pad in 9.2. Raiddagen van team 1 zijn op dinsdag & zondag van 20.00 uur tot 23.00 uur. Het 2e team zal op dezelfde tijden gaan raiden op vrijdag en/of zaterdag.

Naast het raiden, gezelligheid en een relaxte sfeer, is er bij ons ook alle ruimte voor levelen, Mythic+, PvP en alles wat WoW te bieden heeft.

Wij organiseren ingame events, toernooien, Mythic+ avondjes, PvP eventjes, guildmeetings en nog veel meer. Kortom: Voor ieder wat wils.

Zit je op de server Shattered Hand EU / Kor'gall EU / Bloodfeather EU / Executus EU / Burning Steppes EU / Darkspear / Saurfang of Terokkar en lijkt het je leuk om deel te nemen aan De Vliegende Hollanders? Wacht niet langer!

Stuur mij dan een p.b. voor mijn battletag of een /w ingame en je bent van harte welkom om te joinen!

Lok’tar Ogar!

Nachtvlinder - Shattered Hand

https://guildsofwow.com/de-vliegende-hollanders

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Ik ben in cataclysm gestopt met actief spelen en heb in WoD nog heel even base gebouwd, maar sindsdien niks meer.
Desondanks gooit youtube nog af en toe een filmpje op me af die ik niet kijken want mss is het wel een spoiler als ik toch weer is ga spelen....wat toch niet gebeurd.

Daarom wil ik nu graag de lore inhalen maar kan niet zo een twee drie een manier vinden om dat voor elkaar te krijgen. Heb voor Legion een YT filmpje gekeken van de cutscene's echter liet die nogal gaten.
Net ook even op de wow site gekeken maar de filmpjes die daar staan maken me ook niet wijzer. Had ik moeten weten dat Varok Saurfang de warlord was?

Is er een plek waar de verhaallijnen staan in enige vorm? de ontwikkeling van Sylvanas is me bijvoorbeeld compleet onduidelijk en snap niks van de cutscene dat ze FK helm uit elkaar trekt.

[ Voor 9% gewijzigd door Lynx op 22-02-2022 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Blizzard weet zelf ook niet meer de ontwikkelingen van Sylvanas. Één developer heeft blijkbaar uit wraak karakter moord willen plegen op Sylvanas en weer een andere developer wil haar nu compleet herschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

rmk_ schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:30:
Blizzard weet zelf ook niet meer de ontwikkelingen van Sylvanas. Één developer heeft blijkbaar uit wraak karakter moord willen plegen op Sylvanas en weer een andere developer wil haar nu compleet herschrijven.
Bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Andries155 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:12:
Zal weer mega vollopen met iedereen die gelijk wil starten, met wss flinke lag als gevolg :P :+
Tenzij Blizzard een hoop servers heeft gesloten, denk ik niet dat dit een probleem wordt. Er zijn een hoop mensen weggegaan de laatste maanden (FF14, Lostark etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Lynx schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:57:
Ik ben in cataclysm gestopt met actief spelen en heb in WoD nog heel even base gebouwd, maar sindsdien niks meer.
Desondanks gooit youtube nog af en toe een filmpje op me af die ik niet kijken want mss is het wel een spoiler als ik toch weer is ga spelen....wat toch niet gebeurd.

Daarom wil ik nu graag de lore inhalen maar kan niet zo een twee drie een manier vinden om dat voor elkaar te krijgen. Heb voor Legion een YT filmpje gekeken van de cutscene's echter liet die nogal gaten.
Net ook even op de wow site gekeken maar de filmpjes die daar staan maken me ook niet wijzer. Had ik moeten weten dat Varok Saurfang de warlord was?

Is er een plek waar de verhaallijnen staan in enige vorm? de ontwikkeling van Sylvanas is me bijvoorbeeld compleet onduidelijk en snap niks van de cutscene dat ze FK helm uit elkaar trekt.
Ik heb tijdens de eerste lockdowns simpelweg een aantal characters geleveld, waarmee ik steeds door een andere expansion ben gegaan.

Dat gaat vrij snel tegenwoordig maar speelt ook lekker weg terwijl je een serie etc kijkt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
@Bossie De situatie is alleen dat ik echt in een paar uurtjes bij wil zijn. Dagen of weken de tijd heb ik simpelweg niet anders was ik Idd wel op dezelfde manier door het verhaal gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Lynx schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:17:
@Bossie De situatie is alleen dat ik echt in een paar uurtjes bij wil zijn. Dagen of weken de tijd heb ik simpelweg niet anders was ik Idd wel op dezelfde manier door het verhaal gegaan.
Eens, echter is dit idd per expansie teruggebracht naar een paar uurtjes in totaal zou het wel een paar dagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Geen ontkomen aan dus?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Ik denk het, ik denk dat je zowel de storylines moet spelen omdat er anders dan informatie mist.
Er zal vast wel ergens online samenvattingen staan, maar zou niet weten waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Andries155 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:12:
Had je mond gehouden :+

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
lol ik ook maar een poging gedaan wilde wel eens de fishing mount halen (secret quest line voor een gegarandeerde drop) 5 uur staan vissen voor een item

niet gevonden maar 5 min voordat ik zou stoppen komt de boss ineens, prima stop toch zo sloop de boss en ja hoor mount dropped voor me... zucht hahaha wel 200 fishing nu in SL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is zo ver: heb zojuist m'n sub gecancelled. Tijd om er mee te stoppen en andere dingen te gaan doen. Kan me niet meer in het spel vermaken en heb gewoon op geen enkele manier nog zin om nieuwe "mini expansions" te gaan spelen. Het is uiteindelijk voor altijd hetzelfde liedje, en ik heb het wel gezien... :)

Ergens in juni laatste dag dat ik zal gaan spelen. :) Of ik de annulering kan volhouden? Dat gaan we meemaken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een week terug de patch... en sindsdien nauwelijks een post geweest hier.

Kennelijk toch wel een beetje klaar aan het wezen als het gaat om interesse in het spelen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ik vermaak me nog wel in het nieuwe gebied. Ik ben dan wel zojuist weer begonnen sinds vanilla, dus voor mij blijft er nog veel te ontdekken.

Het is alleen lastig om aan te sluiten bij het huidige Mythic dungeon niveau. Zelfs de PUGs zitten op +15 of meer en dat niveau haal ik nog niet. Op dit punt in de expansion wordt je verwacht dat je alle mechanics al kent. Voor mij is dat ondoenbaar: alle mechanics zijn voor mij compleet nieuw want de game is heel erg veranderd sinds vanilla. Dus wordt ik geboost door vrienden of doe ik lage dungeons met vreemden maar beiden geven dan weer niet heel veel uitdaging.

Al met al vermaak ik me nu wel nog goed maar denk dat ik nog meer lol had kunnen hebben aan het begin van de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:18
Dan zou ik een guild zoeken die ook veel M+ loopt. Met elkaar op Discord maakt een run zoveel beter. Ze kunnen je dan ook nog even de mechanics uitleggen voor zover niet bekend. Morgen begint ook season 3 voor M+, dus uitgelezen kans om aan je rating te werken. Zullen ook veel meer lagere keys gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
RustStorm schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:46:
Een week terug de patch... en sindsdien nauwelijks een post geweest hier.

Kennelijk toch wel een beetje klaar aan het wezen als het gaat om interesse in het spelen enzo?
Zat om dezelfde reden dit topic op te zoeken, er is idd nieuwe content maar het voelt meer als een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:20:
[...]

Zat om dezelfde reden dit topic op te zoeken, er is idd nieuwe content maar het voelt meer als een reset.
Ik heb serieus nog geen stap gezet als het gaat om de nieuwe content. Zelfs alle nieuwe battle pets en mounts kunnen me er niet naartoe halen. En dat zegt wel wat... O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Er valt ook weinig over te zeggen. En ik denk dat de echte fanatieke spelers nu inmiddels op Lost Ark zitten. Als ik bij ons op de server (Stormscale) kijk dan zijn er maar +/- 64 guilds aan het raiden.

Geen idee hoeveel spelers M+ aan het doen zijn..

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 07-03-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

"On April 19, the World of Warcraft development team will reveal the next expansion. We’re excited to show you what we've been working on and where your adventures in Azeroth will go next."

Nou zeg het eens. Wat denken jullie wat het gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:35:
"On April 19, the World of Warcraft development team will reveal the next expansion. We’re excited to show you what we've been working on and where your adventures in Azeroth will go next."

Nou zeg het eens. Wat denken jullie wat het gaat worden?
Dragons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 13:31
https://www.mmo-champion....sion-and-Development-Lead

/facepalm

Ongekwalificeerde mensen moeten aannemen gaat de game vast goed helpen.

[ Voor 18% gewijzigd door rejer op 08-03-2022 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51
rejer schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 02:31:

/facepalm

Hoe kom je erbij dat ze ongekwalificeerd zijn?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 13:31
HawVer schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:35:
[...]

Hoe kom je erbij dat ze ongekwalificeerd zijn?
Dat iemand met een kleurtje of iets anders is dan een man voorrang krijgt op mensen met een betere cv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

rejer schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 02:31:

/facepalm

Kan het nog slechter worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel weer duidelijk dat M+ vol zit met idioten die gecarried willen worden.

Ik kon helaas de eerste drie dagen van 9.2 niet spelen en liep op dag vier al tegen instant declines aan omdat ik 'geen score heb'.

En dat hoor ik niet van groepen die na de patch proberen om M15-20 te pushen, nee dat hoor je van groep leiders met zelf scores van 0 tot 800 over de afgelopen week. En zelf als beste runs in s2 15 en 16 timed.

Het gevolg is dat ik nu mijn score in week 1 al langzaam aan het opwerken ben via mythic+4 en dan telkens 1 of twee level hoger. Als dat ruim binnen de tijd gedaan is.

En ik erger mij er afgrijzelijk aan. Niet alleen dropt er dus in de dungeons zo niet waar ik iets aan heb, maar zelfs de weekly chest heb ik zo geen reet aan. Een 4 chest geeft letterlijk het zelfde ilevel als ik in elk slot minimaal draag (252 dus).

Na een weekend ellende heb ik nu dus een vault met in slot 1 een mythic 11 item nadat ik met pijn en moeite een 11 kon joinen en in slot 2 en 3 een nutteloos 252 item.

Het spel wordt als pug speler echt elke patch kutter en kutter, de tijd dat ik mij oude guildies volg en mijn sub opzeg nadert zo snel. Ik ben wel klaarmet elke patch opnieuw uitdagingsloos en beloningloos hersendood dungeons te runnen omdat de community kut is.
Bossie schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:20:
[...]

Dit gevoel inderdaad in M+, nieuwe patch net als vorige patch eerst een nutteloze grind om een nietszeggende score op te bouwen zodat je uitgenodigd wordt om wat uitdagends te kunnen doen.

Helaas lukt het concurrenten nog steeds niet om een mmo te maken met een fatsoenlijk end game systeem. New World is het zoveelste voorbeeld van een slecht systeem. Zo slecht dat ik eegn enkele behoefte meer heb om uberhaupt te levellen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2022 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
@Verwijderd ik ben al jaren actief gestopt met wow, maar vind het wel altijd leuk om met een (vaak nieuwe) char elke expansion door te lopen.

Daarnaast speel ik casual pvp gecombineerd met achievements van de expansions die ik niets als raider heb meegemaakt. Bizar om te horen dat het voor actieve spelers eigenlijk ook slecht is, ik dacht altijd dat het relatief suf was omdat ik een groot gedeelte van de content wegens tijdgebrek links laat liggen (dungeons, raids etc)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51
rejer schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:55:
[...]
Dat iemand met een kleurtje of iets anders is dan een man voorrang krijgt op mensen met een betere cv.
Nogal vooringenomen statement. Misschien was het wel zo dat iemand zonder kleurtje of met piemeltje voorrang kreeg op mensen met een beter CV? Gezien de historie van grensoverschrijdend gedrag en ongelijke betaling lijkt me dat aannemelijker.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeShooter
Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:25:
Het is wel weer duidelijk dat M+ vol zit met idioten die gecarried willen worden.

Ik kon helaas de eerste drie dagen van 9.2 niet spelen en liep op dag vier al tegen instant declines aan omdat ik 'geen score heb'.

En dat hoor ik niet van groepen die na de patch proberen om M15-20 te pushen, nee dat hoor je van groep leiders met zelf scores van 0 tot 800 over de afgelopen week. En zelf als beste runs in s2 15 en 16 timed.

Het gevolg is dat ik nu mijn score in week 1 al langzaam aan het opwerken ben via mythic+4 en dan telkens 1 of twee level hoger. Als dat ruim binnen de tijd gedaan is.

En ik erger mij er afgrijzelijk aan. Niet alleen dropt er dus in de dungeons zo niet waar ik iets aan heb, maar zelfs de weekly chest heb ik zo geen reet aan. Een 4 chest geeft letterlijk het zelfde ilevel als ik in elk slot minimaal draag (252 dus).

Na een weekend ellende heb ik nu dus een vault met in slot 1 een mythic 11 item nadat ik met pijn en moeite een 11 kon joinen en in slot 2 en 3 een nutteloos 252 item.

Het spel wordt als pug speler echt elke patch kutter en kutter, de tijd dat ik mij oude guildies volg en mijn sub opzeg nadert zo snel. Ik ben wel klaarmet elke patch opnieuw uitdagingsloos en beloningloos hersendood dungeons te runnen omdat de community kut is.

[...]

Dit gevoel inderdaad in M+, nieuwe patch net als vorige patch eerst een nutteloze grind om een nietszeggende score op te bouwen zodat je uitgenodigd wordt om wat uitdagends te kunnen doen.

Helaas lukt het concurrenten nog steeds niet om een mmo te maken met een fatsoenlijk end game systeem. New World is het zoveelste voorbeeld van een slecht systeem. Zo slecht dat ik eegn enkele behoefte meer heb om uberhaupt te levellen.
Frustrerend inderdaad. Als DPS of healer neem ik aan? Want de eerste beste tank wordt wel gewoon uitgenodigd.

Ik heb een aantal goede ervaringen gehad met PUGs maar vaak is het dramatisch met sowieso 1 of 2 mensen die ronduit asociaal zijn. Je bent daarnaast gewoon enorm veel tijd kwijt om een tank te vinden om vervolgens bij de eerste tegenslag (of zelfs zonder tegenslag maar 1 iemand vind dat het er niet genoeg DPS gedaan wordt) er iemand leaved en je kan weer opnieuw beginnen. Gisteren in 2 uur tijd 3 halve Mythics gedaan en dus geen enkele loot en geen score.

Vandaag wel iets meer geluk en 2 leuke Mythics kunnen doen maar het kost gewoon veel tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door FreeShooter op 08-03-2022 17:17 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 65 Laatste