Toon posts:

Win de WoW 'Helm of Domination' replica! (giveaway voorbij)

Pagina: 1
Acties:
  • 5.349 views

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:43

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Dit is een bericht voor al onze World of Warcraft fans!

We hebben op Tweakers HQ een hele gave goodie binnengekregen: een replica van de Helm of Domination (zie hier voor alle details). Dit supergave ding geven we natuurlijk het allerliefst weg aan een échte WoW-fan die deze een waardige ereplek kan geven.

Wil jij kans maken op deze helm? Reageer dan in dit topic met een screenshot van je main en vermeld daarbij waar jij de helm zou neerzetten als je de winnaar bent!

Voorwaarden
  • Je Tweakers-account moet vóór 1 augustus 2020 geactiveerd zijn.
  • Meedoen kan tot en met 21 maart 2021 23:59 uur, alleen via dit topic.
  • De screenshot moet door de deelnemer zelf gemaakt zijn.
  • Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.
  • Het is niet toegestaan meerdere inzendingen te doen.
  • Het maakt niet uit of je WoW retail of classic speelt.
  • De winnaar krijgt uiterlijk 26 maart 2021 bericht via een direct message.
  • De winnaar wordt at random geselecteerd om iedereen een kans te geven.
  • Minderjarigen mogen pas meedoen na voorafgaande toestemming van hun ouders of verzorgers.
  • Medewerkers van Tweakers zijn uitgesloten van deelname.
  • Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden, kunnen worden uitgesloten van deelname.
  • De prijs is niet inwisselbaar voor geld of andere goederen.

Good luck and hf! *O*

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-05 13:04

Ik ben bezig met een game room / man cave te maken van een van m'n kamers. Daar komt een kast in (kallax Ikea), waar ik verschillende soorten wow memorabilia in wil gaan zetten. De helm zou een centrale plek krijgen in die kast!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 08:17

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Mijn main "Koelebobes" Tauren Shadow Priest, op zijn favoriete mount, in zijn favoriete zone. Dagen zijn hier besteed op zoek naar de Time-Lost Proto-Drake maar ik heb hem sinds 2009! De helm of Domination komt in mijn mancave/zolderkamer naast mijn 9 Collector Edition's!

Wat een toffe actie, goed weekend iedereen!

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:04

Mijn resto Shaman, helemaal klaar voor TBC.
M'n mancave is mijn woonkamer en ik speel classic op m'n TV. Deze helm komt op het dressoir te staan naast datzelfde scherm, mocht ik hem winnen 😊

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:02

Dit is mijn Highmountain Tauren Druid 'Chocomousse', voor de hoofdstad van mijn favoriete faction.

De helm zou op de plank naast de Warcraft boeken komen te staan, als ik het opzetten ervan kan weerstaan natuurlijk.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-06 14:43

RaseriaN

So much choices..

Mijn gelijknamige Undead Rogue main, Raserian! De helm komt naast mn computer te staan op de plank met andere collectibles, goed in beeld zodat we weten waarmee het begon toen we de Shadowlands in gingen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-04 21:34

Die helm ga ik op mijn werk neerzetten.
Iedereen mag best weten dat ik na werktijd verander in een nerd :)

....en ik hoef dan ook de discussie met mijn vrouw niet aan, waar hij zou komen te staan, als ik hem mee naar huis neem :X

FUMES et CARNES

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 11:36
Moonsugar schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:20:
Dit is een bericht voor al onze World of Warcraft fans!

knip

[Afbeelding]

Good luck and hf! *O*
Welke helm? :P

there's no tweak without the tweaker

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:15

Main sinds 2005 Warlock.

Ik wil hem plaatsen in me mancave woonkamer. Waarschijnlijk naast de tv en als het nog ff kan dan dan plaats ik een color ledje in de helm voor het ultieme effect ;)

[Voor 11% gewijzigd door Raven__NL op 12-03-2021 15:04]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:47

even wat meer Alliance liefde ;)
Main Warlock sinds release ook, wel wat race changes gehad.

Bij mij komt de helm, mocht ik em winnen, boven het TV meubel te staan als pronkplaatje, moet ik wel wat andere dingen verschuiven maar dat geeft niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:11

Jup, dat is een paladin!

Het zou een plekje krijgen op mijn bureau direct naast mijn monitor! Zou mooie aankleding zijn voor deze nerdkamer. :Y)

• Bayden
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-03-2021

Wat een gave actie _/-\o_ ! Ik doe ook graag mee met mijn ret pala. Ik zou de helm in mijn studeer kamer plaatsen (of op mijn hoofd) waar ik en waarschijnlijk ook mijn kinderen hem dagelijks kunnen bewonderen.

[Voor 14% gewijzigd door Bayden op 12-03-2021 21:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik zal beloven de helm niet in tweeën te breken mocht ik 'm winnen 8) Hij komt overigens gewoon in de woonkamer te staan :P

[Voor 6% gewijzigd door temp00 op 13-03-2021 01:58]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Bekijk mijn Overwatch film hier

• jolandamuskee
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-04-2021
Wat een super actie :D ! Hierbij plaats ik mijn main uit wow, ik heb haar al sinds Burning Crusade,. Ik zou de helm in mijn game kamer plaatsen, op een plek waar iedereen hem ziet <3

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:00
Super leuke actie!
Dit is mijn Main Hunter, met als wolf een herrinering aan een oveleden vriend en medespeler (Moohrius, hij speelde shaman). Ik zou de helm bij mijn andere collectie van Blizzard neerzetten :) Even ruimte maken in de kast / of een kast bijplaatsen ;)

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 20:41
Wat een geweldige actie!

Ik speel sinds vanilla als de Alliance (Human/Rogue). Met Battle for Azeroth de overstap gemaakt naar de Horde (Vulpera/Hunter) en het bevalt me prima! :*) Echt een ontzettende leuke combinatie van race & class. Voor de screenshot toch nog even terug gegaan naar mijn roots in Elwynn Forest :P

De Helm of Domination krijgt een mooi plekje in mijn nieuwe man-cave op zolder. Mijn huidige man-cave moet ik afstaan aan mijn aankomende stamhouder :> Vind ik stiekem niet zo heel erg aangezien de zolder een stuk ruimer is ;) Dit zou echt een onwijs mooi begin zijn!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:09

Nemesizz

Untouchable

Ook maar een poging wagen dan maar :P

M'n 'main' main character zeg maar, heb een stuk of 3 a 4 chars waar ik het meeste in de weer ben, maar van die is deze dan de belangrijkste.

Helm zal wel niet op m'n hoofd passen, dus denk dat die dan wel of naast m'n PC komt te staan, of bij m'n verzameling Collectors Editions (bij standbeeldje van Ragnaros :P ).

[Voor 7% gewijzigd door Nemesizz op 13-03-2021 17:59. Reden: afbeelding iets groter]

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:29

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hier mijn main priest al sinds begin van World of Warcraft mijn main character. De helm zou op mijn bureau naast "Pepe" komen te staan. Als ik hem win, ga ik kijken of Pepe hem op wil :).

[Voor 6% gewijzigd door Speedy55 op 13-03-2021 20:03]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Crazz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-04 11:02

Mijn main, affliction lock, bij de anima drain vanaf Revendreth. De helm zou mooi op mijn bureau komen te staan naast m'n beeldscherm, lijkt me een prachtig gezicht!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:16

Ik ben in april 2005 begonnen met World of Warcraft als Night Elf Warrior en later dat jaar over gegaan naar een Human Mage welke nu nog steeds mijn main is.
Deze helm komt als ik hem win mooi naast mijn andere items die ik verzamel(Hot Toys, Threezero en First4figures) te staan.

• Kalileus
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-06-2021

Al sinds het begin dat ik speel een trotse Human Protection Warrior, die altijd mijn main is gebleven.
De helm zou ik prominent op mijn gloednieuwe zelf samengestelde PC zetten, die ik uiteraard met behulp van tweakers voor de laagst mogelijke prijs heb kunnen samenstellen!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Kak, had ik nu maar niet zo vaak gererolled :(

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:44

M'n vorige exemplaar is helaas gesneuveld, dus ik zou graag een nieuw exemplaar ontvangen waar ik de oude mee kan vervangen. >:) Vanzelfsprekend op dezelfde plek als waar nu de gesneuvelde staat opgesteld.

PS. Mocht bovenstaande plek niet lukken, dan komt hij bij de WoW CE's te staan ... ;)

[Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 15-03-2021 10:14]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:46

Mage 1e Class die ik gekozen had en altijd bij gebleven, wel is een uitstapje gemaakt maar nooit hetzelfde.

Wrath of the Lichking was best een hele toffe uitbreiding, met als hoogte punt Lichking Heroic en het verkrijgen van de TimeLost Protodrake.

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

boven op de kast naast de helm van ridder thomas (efteling), voor 't contrast!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• celiorion
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-05 23:26
Leuke actie!
Al sinds 2010 actief speler! Allerlei classes geprobeerd en bij de Paladin geëindigd.

De Helm of Domination komt wel langs de monitor staan!

Edit: Screenshot vergeten 8)7

[Voor 54% gewijzigd door celiorion op 14-03-2021 22:01. Reden: Screenshot vergeten]

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

De Priest in het Midden op onze HC Sire Denathrius kill ben ik.
Komt naast mijn PC te staan, in de woonkamer.

[Voor 38% gewijzigd door Derr_Hans op 15-03-2021 11:02]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:56

Mijn nieuwe main. heb altijd gespeeld t/m legion maar voor BFA gestopt.
Nu een compleet nieuwe account gestart 2 weken terug en ik zit er weer lekker in.

De helm komt op mijn manzolder in wording te staan.
Het dak is net geïsoleerd, dit nog afwerken en dan komt hier een fijn bureau voor al mijn Warhammer spullen en hopelijk deze gave helm.

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:45

Mijn main paladin met op de achtergrond uiteraard de plek waar de helm eigenlijk thuishoort. In dit geval maak ik een uitzondering en zou ik de helm graag naast mijn scherm zetten zodat ik telkens nog terug kan denken aan de legendarische Arthas periode. (Hopelijk ook weer snel in WotLK Classic :) )

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-06 09:10

Mortum

Bancounter: 34

Sinds warcraft III al groot fan van The Lich King / Arthas dus deze actie is echt awesome!

Voor de screenshot naar meest iconische plek voor elke horde speler gegaan, The Crossroads!
(met een klein beetje photoshop liefde)

De helm, mocht ik hem winnen, krijgt een prominente plek achter mij wanneer ik aan het streamen/videobellen ben :D

Echt een supergave actie!!!

Foto-, Laser- en Livestreamnerd MEUK Discord

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 12:45

RoeKoe

PSN: Sundead_

Back in the day heb ik tot aan Cataclysm altijd een Undead Rogue gespeeld, we waren in die tijd een van de eerste guilds op de server die de title "Kingslayer" mochten dragen omdat we the Lich King hadden verslagen. Gouden tijden waren dat! Ik mis die dagen nog wel eens :*)

Sinds de release van WoW Classic kon ik de verleiding niet weerstaan en ben ik weer begonnen met spelen, echter dit keer lekker casual en alliance i.p.v. horde. Uiteraard speel ik weer mijn favoriete class. Dit keer een Human Rogue met, naar mijn menig, de meest iconische rogue set allertijden. Bloodfang Armor!

De Helm of Domination krijgt een prachtige plek op de plank achter mij. Leuk detail voor de vele virutele vergaderingen die ik dagelijks voer. Veel van mijn collega's hebben vroeger ook WoW gespeeld en gaan de helm ongetwijfeld meteen herkennen, misschien kan ik ze zelfs prikkelen om de wapens weer eens op te pakken ;)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Superactie zeg! Ik heb zojuist een screenshot gemaakt van mijn Holy Paladin in Bastion op het moment dat hij Avenging Wrath cast.

En op dit boord naast mijn werkplek is waar de Helm of Domination zal komen te staan :Y

"Oooh Jeroen!"

• dizzer4
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:50

Mocht ik winnen komt ie boven op de pc naast de monitoren te staan.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:11
Al de zo veelste main natuurlijk, ben overgestapt na jaren raiden naar alleen M+.

In het thuisplekje:

De helm komt uiteraard op mijn hoofd te staan.
Mocht dat op een gegeven moment niet meer nodig zijn, dan krijgt hij een mooi plekje op de boekenkast in de woonkamer bij de andere Warcraft boeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 23:08

Hij zou lekker als een nerd-artifact in mijn werkkamer komen te staan!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 22:41

Mijn main sinds Wrath of the Lich King, een Gnome Mage. Momenteel speel ik Fire, maar ook Frost en Arcane gespeeld. Dankzij 9.0.5 kan ik eindelijk (!) de Rhinestone Sunglasses als transmog gebruiken.

De helm zou mooi op mijn bureau komen te staan, of misschien maak ik nog een plankje boven mijn beeldscherm.

• Sayla90
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-03 14:51
Oooh wat een leuke giveaway! Hier een screenshot van mijn shaman in haar class, uh... covenant hall. Met Draka en de rest.

De helm komt in de woonkamer te staan, toevallig hebben mijn man en ik elkaar tijdens Wrath of the Lich King ontmoet. Inmiddels al weer heel wat jaartjes geleden. O+

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 20:40
Mijn warrior main, als trotste venthyr. ik speel ondertussen alweer sinds TBC en geniet er nog elke week van.

deze helm zou naast mijn verzameling komen van Collectors editions boven mijn pc en naast mijn arthas beeld :)

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat een leuke actie. Mijn main is eigenlijk altijd mijn trading gnome "always make it easy for people to give you money" Import geweest. Hierbij de plek waar ik mijn meeste tijd doorbreng:

Het statue zal een mooie plaats krijgen in ons nieuwe huis in Wageningen.

• RubenSpoelie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-03-2021

Ik speel pas sinds shadowlands maar ben al helemaal addicted! Heb vele weken doorgebracht in deze lava om die Terrorpene eindelijk te krijgen. Nu de Pureblood fire hawk nog! Deze helm zou prachtig zijn als mijn eerste Real Life WoW Item en zou zeker op mijn bureau naast mijn scherm komen te staan!

[Voor 9% gewijzigd door RubenSpoelie op 17-03-2021 22:42. Reden: meer tekst]

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:54
Wat een gave actie.

Dit is mijn main in Shadowlands. Ik speel al sinds 2005 toen mijn kinderen nog niet geboren waren. Inmiddels hebben we hier 4 spelers in huis. (mijn vrouw, twee van mijn zonen en ikzelf :) )

Mocht ik winnen, dan krijgt de helm een centrale plek in de woonkamer.

Succes iedereen!

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:35

Getschwifty, m'n balance druid main sinds Shadowlands, opgegroeid als restodruid tijdens BFA en nu een big pumper aan het worden.

De helm of domination zou ik boven m'n vriezer plaatsen, of bij m'n andere collectables :p

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• Ikbenaardig
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:12
Wat een gave actie! Ik zou de helm met trots in de woonkamer zetten.

• FotW
  • Laatst online: 23-03 22:58

Ik zou hem pontificaal in de woonkamer zetten, om mijn vrouw de mond te snoeren als ze weer eens zegt dat ik met mijn koe zit te spelen

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 21:10
Ik doe ook mee.. Ooit begonnen met WoW in de Burning Crusade-periode met een Human Mage, intussen eigenlijk alle classes al geprobeerd maar mijn Worgen Hunter heeft mijn hart gestolen. :)

Mocht ik hem winnen komt de helm voorlopig op mijn bureau te staan maar er zijn plannen om de extra slaapkamer om te bouwen naar game-kamer waar hij dan een mooi plekje zal krijgen.

Succes iedereen. :)

[Voor 13% gewijzigd door bibi2205 op 20-03-2021 00:02]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Samsung 970 Evo Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:02
Super leuke actie! Binnenkort ga ik in mijn eerste huisje intrekken en mijn kantoor/game kamer moet ik nog klaarmaken. Maar er komt sws een mooie kast, waar die helm ( mocht ik hem winnen ) het pronkstuk gaat worden :+

Dit is mijn main, een troll shaman. Als screenshot moet ik natuurlijk wel de trots van de Necrolords laten zien :*)

May the best man, or woman, win! :9

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

• thelymus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-11-2022

Bij mij komt hij op een ere-plekje in de boekenkast te staan :)

• Henkje.doc
  • Nu online
Hier mijn character. Caranten op Nagrand.
Eigenlijk al vanaf het begin dat ik speel mijn main character, en vanaf Draenor continue als tank.

De mount is de mount van Molten Core remake ten tijde van 10 jaar WoW.
Heeft toen ruim 4 uur geduurt met een max framerate van 10 a 15 fps :)

Mocht ik winnen dan komt de helm naast mn pc in de woonkamer te staan.

[Voor 5% gewijzigd door Henkje.doc op 21-03-2021 19:46]

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:17

Mijn main druid Banzoi, vrijwel mijn vaste class vanaf Vanilla. Meerdere realms / races / factions gezien, maar deze gaat altijd mee! O+ De helm krijgt een mooi plekje bij m'n pc.

Banzoi -Ravencrest // Bhaltair - Ravencrest // PM voor Battle.net ID

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb volgens mij geen kans om te winnen want ik word waarschijnlijk gezien als medewerker, maar kan het toch niet laten om te posten

Mijn main sinds WotLK (toen ik begon met spelen) met Ashes of Al'ar die ik bij de eerste keer dat ik de raid deed (solo tijdens MoP). Ik heb nog een mooi hoekje op mijn bureau waar de helm zou kunnen staan, maar goed, dat gaat hem dus helaas niet worden :'(

En ja, mijn toon loopt wat achter O-) maar daar ben ik as we speak verandering in aan het brengen.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:20
Mijn main in Classic in het meest iconische stadje van Azeroth!

De helm krijgt bij mij een speciaal plekje in mijn boekenkast vol fantasy boeken en de Blizzard Collectors Editions.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 07:22
Ik speel al World of Warcraft sinds 2004 samen met mijn vrouw. Toen der tijd begonnen met een hunter, maar sinds WolTK is mijn main een DK. De helm of domination komt natuurlijk op mijn hoofd als nieuwe Lich King >:)... Maar als dat niet past zal hij een ere plekje krijgen bij de TV in de woonkamer.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Succes allemaal :Y

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mortum

Mortum

spannund! succes allemaal! 50 inzendingen, leuke winkansen! :D

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Ik heb alle namen in een digitale hoge hoed gestopt en daar is een winnaar uitgekomen die ik zojuist een DM heb gestuurd! *O*

[Voor 3% gewijzigd door Moonsugar op 22-03-2021 11:32]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Moonsugar schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:32:
Ik heb alle namen in een digitale hoge hoed gestopt en daar is een winnaar uitgekomen die ik zojuist een DM heb gestuurd! *O*
Ik denk dat er iets is misgegaan want ik heb geen DM van je :/

"Oooh Jeroen!"

• Mortum

Mortum

Gefeliciteerd winnaar! ik ben stiekem wel stinkend jaloers! :P

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:46
Gefeliciteerd !

Ik zie dat ze mij overgeslagen hebben :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• destroye
  • Laatst online: 11:45
Gefeliciteerd voor degene die gewonnen heeft! En bedankt @Moonsugar voor het organiseren van deze te gekke giveaway!

• Henkje.doc
  • Nu online
Gefeliciteerd!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 07:22
Hé jammer, ben ik toch niet de volgende lich king. Gefeliciteerd aan de winnaar.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• RustStorm
Winnaar: gefeliciteerd! Wel jammer dat je in dit topic (nog) niet van je laat horen. Voelt voor mij toch alsof deze prachtige gift naar de "verkeerde" is gegaan.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Mortum

Mortum

Ik vind deze manier van giveaway wel leuker dan op de frontpage waar iedereen en al zijn familieleden mee doen en de kans 0.00000001% is.
Nu doen in ieder geval wel de mensen mee die ook daadwerkelijk op het forum komen :)

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
RustStorm schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:02:
Winnaar: gefeliciteerd! Wel jammer dat je in dit topic (nog) niet van je laat horen. Voelt voor mij toch alsof deze prachtige gift naar de "verkeerde" is gegaan.
Ik heb zelf ook nog geen reactie op mijn DM naar de winnaar. Ik wacht deze week nog eventjes af. :)
Mortum schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:48:
Ik vind deze manier van giveaway wel leuker dan op de frontpage waar iedereen en al zijn familieleden mee doen en de kans 0.00000001% is.
Nu doen in ieder geval wel de mensen mee die ook daadwerkelijk op het forum komen :)
Dat is zo leuk om te horen! Ik hoop met enige regelmaat goodies voor de community te kunnen confisqueren. O+

• mierenmepper
Sorry voor de late reactie. Ik had het MEGA druk op werk!

Ik heb eigenlijk heel weinig woorden, maar wow wow wow dit is zooo mega mega tof!

ik heb hier iedereen bij elkaar gegild als een 12 jarige puber op discord haha.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 08:17

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Gefeliciteerd! Vond dit wel een toffe manier van een giveaway want hij komt nu bij iemand terecht uit het warcraft topic en niet een random frontpage bezoeker!

Tweakers bedankt

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• RustStorm
mierenmepper schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 22:03:
Sorry voor de late reactie. Ik had het MEGA druk op werk!

Ik heb eigenlijk heel weinig woorden, maar wow wow wow dit is zooo mega mega tof!

ik heb hier iedereen bij elkaar gegild als een 12 jarige puber op discord haha.
Ben benieuwd waar je hem hebt gezet uiteindelijk :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 16:29
Tof als zoiets ook bekend wordt gemaakt.
Zit niet de hele dagen op dit forum te struinen....

Acties:
  • +12Henk 'm!

• mierenmepper

Late reactie wederom mijn excuus. We zijn bezig met een kinderkamer dus heb mijn game room op moeten offeren voor de kleine wat stiekem nog leuker is natuurlijk. Dus we zijn naar de woonkamer verhuisd ik heb mijn mega vette helm even neer gezet voor de foto op het nieuwe bureau maar er komen nog 2 planken bij waar ik de props ga neerzetten. Heb nog een arthas beeld en een ander deathknight beeldje. En nog wat props van league of legends. Maar wou jullie dit even laten zien!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
De deadline van de giveaway is voorbij, de winnaar heeft bericht gekregen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee