Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Voor alle pvper's: https://murlok.io/

Hier kun je alle stats, gebruikte gear etc vinden van de top 50 arena spelers per class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 15:35
Twee mooie links van een guildie:

https://wowanalyzer.com/
https://www.wipefest.gg/

Gewoon een warcraftlog uploaden/linken:
- wowanalyzer geeft pointers over je spec (niet alle specs supported)
- wipefest geeft wat inzicht over zaken die verkeerd gaan op bossfights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38
Nibbz schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:35:
Gister Twisted Corridor 5 en 6 gecleared. Heeft me wel de hele avond gekost zo'n beetje (solo). Maar man, met de juiste upgrades, is Torghast echt super leuk als enhancement shaman :). (die power dat je 15 seconde BL krijgt bij elke totem

Vanavond 7 en 8 maar doen. Ik dacht eerst dat het nog wel redelijk ilvl afhankelijk was.. maar het verschil tussen 189% haste of 185% is op floor 10+ natuurlijk verwaarloosbaar. Al zijn de eerste paar floors wel lastiger met een lager ilvl. Hopelijk gaat dat goed bij 7 en 8. (zelf als OS enhancement 195 ilvl, begin beetje voorzichtig)

Echter is torghast niet leuk als je net niet de juiste stacking powers loot.
Heey wat leuk een mede enhancement shaman _/-\o_

ik ben pas net lvl60 met mijn shaman hoor, mijn main is guardian druid met offspec feral. maar zit nu op ilvl198 nu dus tijd voor een 2e character en dat is dus enhancement shaman <3

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel Floors hebben de Twisting Corridors? Was net bij floor 13 ofzo, solo met m'n paladin, maar er komt geen einde aan... :S en werd ineens geowned. :S

Damn... opgezocht: maar 18 floors per layer... Daar heb ik dus écht geen zin in. Jammer maar helaas. :)

[ Voor 34% gewijzigd door RustStorm op 16-01-2021 17:08 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Laatst online: 11-09 15:12

Kevinr1989

I am the danger

RustStorm schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:36:
Hoeveel Floors hebben de Twisting Corridors? Was net bij floor 13 ofzo, solo met m'n paladin, maar er komt geen einde aan... :S en werd ineens geowned. :S

Damn... opgezocht: maar 18 floors per layer... Daar heb ik dus écht geen zin in. Jammer maar helaas. :)
Mijn mainspec is holy paladin maar voor Torghast maak ik graag een uitzondering naar prot omdat dit makkelijker gaat. Op floor 18 van layer 1 ben ik compleet weggevaagd door de boss, ik snapte er niks van... |:( Had niet de beste powers maar hp was 100% extra dus had zo'n 100K health en alsnog was ik niet in staat hem solo te halen (ilvl 192) 8)7

Persoonlijk vind ik dat je te afhankelijk bent van de powers die je krijgt...

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:24
Kevinr1989 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:51:
[...]

Mijn mainspec is holy paladin maar voor Torghast maak ik graag een uitzondering naar prot omdat dit makkelijker gaat. Op floor 18 van layer 1 ben ik compleet weggevaagd door de boss, ik snapte er niks van... |:( Had niet de beste powers maar hp was 100% extra dus had zo'n 100K health en alsnog was ik niet in staat hem solo te halen (ilvl 192) 8)7

Persoonlijk vind ik dat je te afhankelijk bent van de powers die je krijgt...
Maar dat is ook een beetje de bedoeling van een roguelike game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 10:49
Hey allen, ben benieuwd of er nog Tweakers zijn die op zoek zijn naar guildies.
Wil het liefst een 'casual mythic progression' guild. 2 á 3 dagen in de week.
Weekly heroic clear en voorderest relatief serieus Mythic proberen te pushen.

Merk met m'n huidige guild dat het op het moment dat het nadenken wordt het snel vastloopt. Eerst 1.5 week vastgezeten op Sludgefist, nu op Stone Legion Generals. Hierdoor kan ik ook nooit goed parsen omdat ik elke raid maar de raid-lead op me moet nemen, alle tactics blijven benoemen, iedereen aansturen. Als Fire Mage zijnde gaat dat al gigantisch snel ten nadele van je DPS. Plus, is ook gewoon niet wat ik wil in een raid-team. Kost me veel te veel energie zo. Reclearen zit er ook vaak niet omdat het dan weer vastloopt op Lady Inerva of Council.. dus doen we lockout extensions. Hoor het in ieder geval graag :)

Ben verder ook op zoek naar wat mensen om M+'s te pushen. Er komen een aantal makkelijke weken aan dus willen we naar full +18 pushen. We werken een beetje met een rotating groep. Een paar van verschillende rollen zodat er altijd wel wat mensen beschikbaar zijn om een groep te vormen. Kan sowieso nog wel 1 Tank en 2-3 DPS gebruiken.

Ik (DPS1): https://raider.io/characters/eu/twilights-hammer/K%C3%A0
Tank: https://raider.io/characters/eu/draenor/Dvindh
Healer1: https://raider.io/characters/eu/emeriss/More
Healer2: https://raider.io/characters/eu/agamaggan/Panarock
DPS2: https://raider.io/characters/eu/twilights-hammer/Zalabor
DPS3: https://raider.io/charact...ights-hammer/Malbokzoomer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:17
@Valandin zoek je een guild of zoek je juist mensen vóór je guild? Ik zit op Twisting Nether in een behoorlijk relaxte guild waarmee we net gister heroic Sire Denathrius hebben gekilled. Maar we missen een paar mensen om mythic te gaan doen. Het gaat er lekker relaxed aantoe met behoorlijk wat banter tussendoor maar wel ook genoeg focus om bosses te doen. Zijn van 6/10 heroic naar 9/10 gegaan vrijdag en tweede avond (zondag) gelijk Sire neer. Heel relaxte raidleaders/officers en een non-toxic sfeer.
Mythic + doe ik graag met een tankbuddy van me en daar hebben we het regelmatig over dat we graag een vast groepje zouden hebben om wat hoger te pushen. Doen op het moment vooral 10-11 maar helaas weinig geluk met PuGs om hoger te komen.
Ikzelf ben trouwens prot pala in de raid en voornamelijk retri in mythic plus. Mocht je interesse hebben DM me, stuur ik je m'n battlenet ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytonie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-03-2024
Pyr0_ schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:55:
@Valandin zoek je een guild of zoek je juist mensen vóór je guild? Ik zit op Twisting Nether in een behoorlijk relaxte guild waarmee we net gister heroic Sire Denathrius hebben gekilled. Maar we missen een paar mensen om mythic te gaan doen. Het gaat er lekker relaxed aantoe met behoorlijk wat banter tussendoor maar wel ook genoeg focus om bosses te doen. Zijn van 6/10 heroic naar 9/10 gegaan vrijdag en tweede avond (zondag) gelijk Sire neer. Heel relaxte raidleaders/officers en een non-toxic sfeer.
Mythic + doe ik graag met een tankbuddy van me en daar hebben we het regelmatig over dat we graag een vast groepje zouden hebben om wat hoger te pushen. Doen op het moment vooral 10-11 maar helaas weinig geluk met PuGs om hoger te komen.
Ikzelf ben trouwens prot pala in de raid en voornamelijk retri in mythic plus. Mocht je interesse hebben DM me, stuur ik je m'n battlenet ID.
Hej,

Heb me gelijk voor de eerste keer in mijn leven ingelogged op het werk om zeker te zijn niet te vergeten replyen op dit bericht 8)7

Ik zoek zelf een groep om M+ mee te doen. Met mijn guildies gaat dit niet want diegenen die M+ doen zijn vaak gewoon al een groep vrienden IRL en spelen allemaal samen.

Ben Havoc DH 207ilevel en zou graag eindelijk 10+ beginnen pushen. Ben het ook echt strontbeu om met randoms te gaan. Als je interesse hebt kan je me een DM sturen, zal deze avond online zijn na 23H.

Thanks !

@Valandin Zelfde voor jou, als je iemand zoekt sta ik echt super warm om eens serieus te werk te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door daboytonie op 18-01-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xistance
  • Laatst online: 10-09 16:38
Pyr0_ schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:55:
Kunnen jullie toevallig iets doen met een Blood DK in raids? Ik zoek namelijk een guild waar ik wat kan gaan tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noekoee
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 14:08
RustStorm schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:36:

Je kan 3x de eerste 6 lagen doen. of 1x 6 lagen en dan naar laag 12.
Gaat er om dat je de item loot van eind baas op 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 13-09 10:49
daboytonie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:42:
[...]

Hej,

Heb me gelijk voor de eerste keer in mijn leven ingelogged op het werk om zeker te zijn niet te vergeten replyen op dit bericht 8)7

Ik zoek zelf een groep om M+ mee te doen. Met mijn guildies gaat dit niet want diegenen die M+ doen zijn vaak gewoon al een groep vrienden IRL en spelen allemaal samen.

Ben Havoc DH 207ilevel en zou graag eindelijk 10+ beginnen pushen. Ben het ook echt strontbeu om met randoms te gaan. Als je interesse hebt kan je me een DM sturen, zal deze avond online zijn na 23H.

Thanks !

@Valandin Zelfde voor jou, als je iemand zoekt sta ik echt super warm om eens serieus te werk te gaan.
Ik stuur je wel even een DM :) Ik heb wat guildies met alts en vrienden die ook nog niet aan de +15 keys toe zijn. Die kunnen dan ook met je mee. @Pyr0_ zit zo te zien op hetzelfde niveau. Ik vind het ook geen probleem om met m'n Fire Mage te komen om jullie door die low keys te "carryen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Xistance schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:26:
[...]

Kunnen jullie toevallig iets doen met een Blood DK in raids? Ik zoek namelijk een guild waar ik wat kan gaan tanken :)
Ben bang van niet, GM is tank en ikzelf geniet er ook enorm van om eens te mogen tanken in raids. Op het moment hebben we meer een tekort aan goeie DPS. We missen bv. nog een DK dps... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noekoee schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:32:
[...]

Je kan 3x de eerste 6 lagen doen. of 1x 6 lagen en dan naar laag 12.
Gaat er om dat je de item loot van eind baas op 6.
De quests heb ik wel voor elkaar, maar leek me leuk om wat van die rewards mee te pakken. Maar dat wordt het niet. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noekoee
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 14:08
RustStorm schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:50:
[...]

De quests heb ik wel voor elkaar, maar leek me leuk om wat van die rewards mee te pakken. Maar dat wordt het niet. :)
Dat is toch die lelijke mount die je alleen in the Maw kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noekoee schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:27:
[...]

Dat is toch die lelijke mount die je alleen in the Maw kan gebruiken?
o.a. :) Lelijk issi sowieso ja. haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ik ben voor het eerst lvl 60 in Shadowlands. Is er een manier om mijn item level wat sneller omhoog te krijgen? Ik kan op dit moment maar één dungeon (normal) doen. Om nou telkens Halls of Atonement te doen..

[ Voor 11% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 19-01-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-09 22:41
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:03:
Ik ben voor het eerst lvl 60 in Shadowlands. Is er een manier om mijn item level wat sneller omhoog te krijgen? Ik kan op dit moment maar één dungeon (normal) doen. Om nou telkens Halls of Atonement te doen..
Blijven questen tot je world quest etc vrij hebt gespeeld. Dan kun je als het goed is ook weer alle andere dungeons doen. Je zit nu waarschijnlijk in een deel van de story waarbij enkel die ene dungeon beschikbaar is.
Zo wordt spelers verplicht om de story te volgen :) (denk ik(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@Rotinomm ik ben inderdaad gestopt met questen zodra ik 60 werd. Toch maar verder gaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Rotinomm schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:10:
[...]

Blijven questen tot je world quest etc vrij hebt gespeeld. Dan kun je als het goed is ook weer alle andere dungeons doen. Je zit nu waarschijnlijk in een deel van de story waarbij enkel die ene dungeon beschikbaar is.
Zo wordt spelers verplicht om de story te volgen :) (denk ik(
Deze dungeon doe ik eigenlijk ook de hele tijd... vind het niet heel erg want als Havoc Demon Hunter kun je lekker je AOE gebruiken

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:12:
@Rotinomm ik ben inderdaad gestopt met questen zodra ik 60 werd. Toch maar verder gaan dus :)
Je moet zorgen dat je zsm je covenant story afgerond hebt en daarbij je renown naar max levelt.Covenant gear is ilvl196 en WQ items zij 184. Buitenom mythics of raids is dat echt de snelste manier. Raidfinder zou je nog kunnen doen maar dan heb je eerst betere gear nodig + ik heb nog nooit 1 drop gehad daarvan 8)7

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Laatst online: 09-09 08:31
vanaf welk ilvl zou je zeggen dat een tank klaar is voor m+ ?

gisteravond deed ik een theater of pain +4 met m'n resto druid (ilvl 193 pve gear) en toen we begonnen zag ik pas dat de DH tank maar 34k hp had, bij de eerste 3 mobs had ik al de grootse moeite hem in leven te houden en bij de boss daarna was ik in no time oom doordat ik als een bezetene moest healen zodat hij niet gelijk dood ging.
Toen maar eens een inspect gedaan en zag ik dat hij bijna alleen blue items van rond de 140 ilvl had 8)7 gezegd dat het onmogelijk was met zijn gear om die dungeon te clearen en uit de groep gegaan.

Mensen met die gear horen toch helemaal niet thuis in m+ of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
XLord schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:15:

gisteravond deed ik een theater of pain +4 met m'n resto druid (ilvl 193 pve gear) en toen we begonnen zag ik pas dat de DH tank maar 34k hp had, bij de eerste 3 mobs had ik al de grootse moeite hem in leven te houden en bij de boss daarna was ik in no time oom doordat ik als een bezetene moest healen zodat hij niet gelijk dood ging.
Toen maar eens een inspect gedaan en zag ik dat hij bijna alleen blue items van rond de 140 ilvl had 8)7 gezegd dat het onmogelijk was met zijn gear om die dungeon te clearen en uit de groep gegaan.

160+ zou ik zeggen. Afhankelijk van hoe goed de rest van je party is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:38

Naar mijn mening moeten mensen gewoon bijna alleen mythic gear hebben voordat ze M+ gaan doen... vooral de tank/healer. één DPS valt nog wel te dragen op M+4 maar heb je daar zin in? Ik heb ook gewoon het traject gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Laatst online: 09-09 08:31
mentalozzie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:06:
[...]

Naar mijn mening moeten mensen gewoon bijna alleen mythic gear hebben voordat ze M+ gaan doen... vooral de tank/healer. één DPS valt nog wel te dragen op M+4 maar heb je daar zin in? Ik heb ook gewoon het traject gevolgd.
dat was dus ook mijn idee, tank en healer zouden in ieder geval redelijk op gear moeten zitten en een dps zou nog in zekere zin gecarried kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
XLord schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:24:
[...]

dat was dus ook mijn idee, tank en healer zouden in ieder geval redelijk op gear moeten zitten en een dps zou nog in zekere zin gecarried kunnen worden.
Ligt eraan of het een guild party is of niet, dan wil je nog weleens mensen met een lager ilvl meenemen ( wat dan vaak weer gecompenseerd wordt door iemand die overgeared is). Maar idd voor een tank zou ik op ze minst 170 / 175 willen zien en voor een healer ook.

Ook telt het M+ getal, dus voor een M+1 zou 170/175 wel volstaan maar denk je aan een M+5 dan zou ik toch al zeker minimaal 185/190 willen zien. Voor DPS maakt de ilvl eigenlijk niet bijster veel uit zolang ze maar fatsoenlijk DPS doen en zoveel mogelijk rotzooi ontwijken :P Maar hoger is natuurlijk altijd beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knc
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-08 20:48

knc

Iemand anders die zwaar gerekt wordt op TC layer 8? Specifiek rond floor 17 word ik bijna ge-oneshot door packs met 3 casters, en de boss zelf is ook een drama...

Misschien ben ik unlucky met anima powers, of ik ben niet meer scherp na al die floors 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:25
Hallo mooie mensen van WoW Forum,Had een vraagje sindskort heb ik iets raars aan de hand...En dat is als ik ALT+TAB doe krijg ik flickering beeld...ik heb dat nooit gehad..en nu ineens wel...heeft iemand hier ook last van...of ben ik weer zoals altijd de enige.

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Maastricht1990 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:23:
Hallo mooie mensen van WoW Forum,Had een vraagje sindskort heb ik iets raars aan de hand...En dat is als ik ALT+TAB doe krijg ik flickering beeld...ik heb dat nooit gehad..en nu ineens wel...heeft iemand hier ook last van...of ben ik weer zoals altijd de enige.
Aantal in mijn guild hebben het ook, maar soms alleen specifiek in een bepaalde dungeon o.i.d. 1 zei dat het kwam door de recente update van Nvidia ( hoop ik alleen wel dat je een nvidia hebt ) voor CP77. Schijnen meer mensen last van te hebben.

Dus als je een AMD kaart hebt, dan heb ik niks gezegd O-) ( tenzij die ook toevallig eenzelfde update hebben uitgebracht om de CP77 mensen tevreden te stellen :P )

[ Voor 10% gewijzigd door hollandnick op 20-01-2021 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
hollandnick schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:22:
[...]

Aantal in mijn guild hebben het ook, maar soms alleen specifiek in een bepaalde dungeon o.i.d. 1 zei dat het kwam door de recente update van Nvidia ( hoop ik alleen wel dat je een nvidia hebt ) voor CP77. Schijnen meer mensen last van te hebben.

Dus als je een AMD kaart hebt, dan heb ik niks gezegd O-) ( tenzij die ook toevallig eenzelfde update hebben uitgebracht om de CP77 mensen tevreden te stellen :P )
Hallo hollandnick,nou ik heb een 2080TI ( 3900X/X570-E vorig jaar gekocht en toen meteen ook die 2080TI kon echt niet langer wachten...aangezien ik al lang had moeten wachten op men 3900X

Maar ik speel alleen wow en csgo en ik heb nooit nooit problemen gehad met ALT+TAB...ik heb wel een update gedaan voor Nvidia...maar nu komt het hele rare...ik heb eens wat getest ipv DX12 heb ik DX11 gedaan en met DX11 heb ik geen last van screen flikkering tijdens alt+tab...dus ik weer dx12 ingesteld en dan komen de problemen weer...heb altijd dx12 aangevink op de wow settings...en nu pas problemen...dat is toch heel apart?

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Maastricht1990 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:10:
[...]

Hallo hollandnick,nou ik heb een 2080TI ( 3900X/X570-E vorig jaar gekocht en toen meteen ook die 2080TI kon echt niet langer wachten...aangezien ik al lang had moeten wachten op men 3900X

Maar ik speel alleen wow en csgo en ik heb nooit nooit problemen gehad met ALT+TAB...ik heb wel een update gedaan voor Nvidia...maar nu komt het hele rare...ik heb eens wat getest ipv DX12 heb ik DX11 gedaan en met DX11 heb ik geen last van screen flikkering tijdens alt+tab...dus ik weer dx12 ingesteld en dan komen de problemen weer...heb altijd dx12 aangevink op de wow settings...en nu pas problemen...dat is toch heel apart?
Hoeft niet heel apart te zijn als de build die ze hebben uitgebracht ( voornamelijk voor CP77 heb ik gehoord ) blijkbaar niet helemaal goed is, en nu dus bij sommige problemen geeft in WoW. Welke instellingen uit/aanzetten zouden kunnen helpen zou ik niet weten, daar moet je zelf even mee spelen denk ik.

Dat het ook alleen voor DX12 zo is, is ook niet heel raar. CP77 zal voornamelijk DX12 gebruiken (geen idee of DX11 compatible is) dus als ze een aantal wijzigingen voor DX12 hebben doorgevoerd is het ergens logisch dat je met DX11 die problemen niet hebt. Dit zijn overigens allemaal aannames :P ben geen directx/driver/videokaart expert

Je zou ook de 1 na laatste versie van je drivers kunnen installeren en kijken of dat helpt ( want toen had je er nog geen last van zei je )

[ Voor 12% gewijzigd door hollandnick op 21-01-2021 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:53
Aantal vrienden van mij zijn weer begonnen met de komst van Shadowlands. Ik zojuist Battle.net gedownload en wat schetst mijn verbazing? Alle characters weg!?

Ook een aantal games die ik in battle.net heb aangekocht zijn "niet" gekocht... Snap er niks van.

Ik log met de juiste gegevens in (moet kloppen want ik krijg mails van Blizzard dat er bijv een nieuwe mount is etc), maar alle dingen die ooit aangekocht of characters die geleveld zijn zijn weg...

Ik heb een ticket ingeschoten, maar heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

P.S. wat ik nu dus wel zie is dat er destijds een pass recovery is verstuurd met een andere battle tag dan wat ik nu heb in battle.net. Maar toch gaat het via dezelfde mailadres? 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Knamix op 21-01-2021 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdeman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-07 21:46
Zijn er nog een beetje Tweakers actief bij de Horde in realm Dreanor??? Ben opzoek naar wat sociale mensen om activiteiten mee te doen. Denk aan PvP, M+ vanaf key 10 hoger en voor onze guild zou het ook niet gek zijn dat er wat DPS bij komt.

Nicos

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hollandnick
Knamix schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:07:
Aantal vrienden van mij zijn weer begonnen met de komst van Shadowlands. Ik zojuist Battle.net gedownload en wat schetst mijn verbazing? Alle characters weg!?

Ook een aantal games die ik in battle.net heb aangekocht zijn "niet" gekocht... Snap er niks van.

Ik log met de juiste gegevens in (moet kloppen want ik krijg mails van Blizzard dat er bijv een nieuwe mount is etc), maar alle dingen die ooit aangekocht of characters die geleveld zijn zijn weg...

Ik heb een ticket ingeschoten, maar heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

P.S. wat ik nu dus wel zie is dat er destijds een pass recovery is verstuurd met een andere battle tag dan wat ik nu heb in battle.net. Maar toch gaat het via dezelfde mailadres? 8)7
Ik hoop voor je dat niet gehackt ben dan o.i.d........

Mocht het overigens alleen om de characters gaan dat had ik ook :P blijkbaar als je na heeeeeeeel wat jaar inlogt zijn alle characters weg totdat je de juiste realms selecteerd. Dan pas worden ze geladen |:( toen ik een tijdje terug weer begon had ik dat ook, en brak het zweet ook even uit haha :+

Dus probeer als eerste actie eerst even op een aantal realms in te loggen, of op degene waar je chars zaten ( als je dat nog weet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
nickdeman schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 07:51:
Zijn er nog een beetje Tweakers actief bij de Horde in realm Dreanor??? Ben opzoek naar wat sociale mensen om activiteiten mee te doen. Denk aan PvP, M+ vanaf key 10 hoger en voor onze guild zou het ook niet gek zijn dat er wat DPS bij komt.
Ik speel een boomie op die server, ign Hickorycreek. Nieuwe main, pas 195 ilvl (dinsdag 60 geworden), maar de dps is echt bizar hoog (blizzard balance). Altijd in voor m+!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:53
hollandnick schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:18:
[...]

Ik hoop voor je dat niet gehackt ben dan o.i.d........

Mocht het overigens alleen om de characters gaan dat had ik ook :P blijkbaar als je na heeeeeeeel wat jaar inlogt zijn alle characters weg totdat je de juiste realms selecteerd. Dan pas worden ze geladen |:( toen ik een tijdje terug weer begon had ik dat ook, en brak het zweet ook even uit haha :+

Dus probeer als eerste actie eerst even op een aantal realms in te loggen, of op degene waar je chars zaten ( als je dat nog weet )
Dank! Heb een antwoord op mijn ticket en blijkbaar was mijn account suspended waardoor ik er niet meer op kan. Er is een nieuwe battle tag aan mijn mailadres gekoppeld 😅.

Originele tag is weer gekoppeld aan een ander mailadres dat ik heb en dit keer klopt het wel! Maar nog steeds geen cjarscters 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Knamix schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:08:
[...]

Dank! Heb een antwoord op mijn ticket en blijkbaar was mijn account suspended waardoor ik er niet meer op kan. Er is een nieuwe battle tag aan mijn mailadres gekoppeld 😅.

Originele tag is weer gekoppeld aan een ander mailadres dat ik heb en dit keer klopt het wel! Maar nog steeds geen cjarscters 😭
Ook niet als je op de realm inlogt zoals ik schreef in mijn post? Blijkbaar was er iets meer actie nodig:

If you've returned to World of Warcraft after a long absence, you may need to refresh your character stats. To do so:
Select the realm your characters were on, on the character select screen.
Create a new character on that realm to refresh your character list.
Exit the game and delete your Battle.net Cache folder.

Probeer dat eens voor jouw realm(s)?
https://eu.battle.net/support/en/article/8295

edit:
Check trouwens ook het volgende: wrong game account or region

[ Voor 13% gewijzigd door hollandnick op 22-01-2021 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BJBoes
  • Laatst online: 06-03 20:56
ik heb de afgelopen week denk ik 3 of 4 groepen met boomkin bots gerapporteerd!

wat schetst mijn verbazing krijg mail in mijn mailbox "we can not go in to detail, but your report has let to actions against accounts in violations of our terms!"

WTF ze zijn lekker bezig bij blizz!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdeman
  • Laatst online: 14-07 21:46
Mooi Zironako, zal je eens opzoeken of jij mij, ign Nicoz blood DK. Denk dat ik vanavond wel wat m+ ga doen met een groepje...

Nicos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
nickdeman schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:14:
Mooi Zironako, zal je eens opzoeken of jij mij, ign Nicoz blood DK. Denk dat ik vanavond wel wat m+ ga doen met een groepje...
Top. Moet vanavond helaas werken, maar als je me online ziet laat maar weten. Doe voornamelijk m+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Maastricht1990 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:23:
heb je nvdia kaart ? als dat is probeer eens drivers 457.51 dat heeft bij mijn geholpen. ik werd gek met die flickering en nu is weg

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
Motaro schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:17:
[...]

heb je nvdia kaart ? als dat is probeer eens drivers 457.51 dat heeft bij mijn geholpen. ik werd gek met die flickering en nu is weg
Hmm oké oké zag gister wel een update van nVidia,maar strakjes even downloaden dan! Ben benieuwd! Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Robskuh schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:38:
[...]

Het zijn vooral framedrops, als we met 25man in een raid zitten en er veel adds spawnen en er heel veel gebeurd op het scherm zeg maar.
Ik heb de laatste weken een soortgelijk probleem, vooral tijdens raids in WoW classic dat het beeld één of echt enkele seconden bevriest en dan alles in één keer door het beeld schiet. Aan de hardware kan het niet liggen zou je zeggen (Z390/9600K/16GB/RTX2080). Ik heb het probleem ook echt alleen in WoW classic en speel met de 'Classic' graphic settings. CoD MW speel ik gewoon op 144fps/Hz zonder problemen.

Ik heb dit in alle raids, AQ40/BWL/ZG en zelfs gisteren in UBRS. Ik heb 12ms tot de server en 14ms world server. Al van alles geprobeerd zoals bios reset (en overclock dus uit), bios update, nieuwe Windows 10 op andere SSD, update laatste Ethernet driver fabrikant, nieuwe nVidia driver. Ziggo speedtest ziet er goed uit en 9ms. Router firmware update.

Ik speel met redelijk wat addons en heb de meeste al uitgezet, maar nog niet allemaal, maar weten jullie of er een addon is die dit kan veroorzaken en die veel synct zoals bijvoorbeeld Recount? Of wat het anders kan zijn?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Met de huidige modifiers kun je er wel +2 bij elke mythic bij op tellen. Als de mobs die stacking buff krijgen, gaat zeker zo'n tank daar heel veel moeite voor hebben.

Ik zou ook zeggen, je moet iig minimaal overal HC gear hebben om aan mythic's (+'s) te beginnen.

+10's zijn wel echt heel relaxed met die pride die na elke 20% komt (als healer, volle manabar nadat de pride kapot gaat).

btw.. deze week zullen de DH tanks nog meer in trek zijn (wellicht ook Warriors) ivm hun mobility. Onze tank zit dus heeltijd heen en weer te springen, als de mobs hun stacking buffs krijgen (en ook voor het resetten van zijn healing debuff).

ik zie een DK echt geen mythic + tanken deze week (0 mobility, dus moeten alles soaken.. dat gaat hem niet worden denk ik)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Nibbz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Met de huidige modifiers kun je er wel +2 bij elke mythic bij op tellen. Als de mobs die stacking buff krijgen, gaat zeker zo'n tank daar heel veel moeite voor hebben.

Ik zou ook zeggen, je moet iig minimaal overal HC gear hebben om aan mythic's (+'s) te beginnen.

+10's zijn wel echt heel relaxed met die pride die na elke 20% komt (als healer, volle manabar nadat de pride kapot gaat).

btw.. deze week zullen de DH tanks nog meer in trek zijn (wellicht ook Warriors) ivm hun mobility. Onze tank zit dus heeltijd heen en weer te springen, als de mobs hun stacking buffs krijgen (en ook voor het resetten van zijn healing debuff).

ik zie een DK echt geen mythic + tanken deze week (0 mobility, dus moeten alles soaken.. dat gaat hem niet worden denk ik)
Geen probleem hoor, onze DK tank heeft tot nu toe elke week M10/M11 getankt zonder problemen. Deze week, zijn nog niet begonnen, gaan de mythics wel heeeeeel erg leuk worden denk ik met deze affixes....... :X

Een kijken of er ze allemaal binnen de tijd kunnen completed zodat we door kunnen naar +12 en hoger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Nibbz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Het is niet alleen de tank maar ook je healer moet toch wel van redelijke kwaliteit zijn. Zelf heb ik een vaste tank buddy (hij is DH, ik ben Holy pala) en hebben allebei 200 ilvl. We zijn tot +9 gekomen zonder enige moeite, al moet de dps dan ook wel alert zijn en tactics kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Kevinr1989 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:20:
[...]

Het is niet alleen de tank maar ook je healer moet toch wel van redelijke kwaliteit zijn. Zelf heb ik een vaste tank buddy (hij is DH, ik ben Holy pala) en hebben allebei 200 ilvl. We zijn tot +9 gekomen zonder enige moeite, al moet de dps dan ook wel alert zijn en tactics kennen :)
In principe is in mythics elke rol even belangrijk als een andere, alleen toch denk ik dat de DPS het belangrijkste zijn. Een DPS hoeft namelijk ( naast aoe ) geen dmg te krijgen van mobs of bosses. Tenzij dus specifieke random abilities. En hoe beter de DPS hoe sneller 1 bepaalde mob ( zoals healers ) down zijn, waardoor de tank minder dmg krijgt en minder gehealed hoeft te worden.

Een tank, en vooral een DH tank, kan vaak in zijn 1tje nog wel een tijdje overleven. En healers hoeven voornamelijk alleen de tank te healen als de DPS zijn werk goed doen :9 Dusja ik denk dat als je een groep hebt die vaker mythics hebben gedaan, en low geared zijn, zij alsnog met gemak door mythics heen wandelen. Mythics is puur tactics/mechanics tot je tegen grenzen van HP/armor/DPS/healing aanloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

hollandnick schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:40:
[...]

In principe is in mythics elke rol even belangrijk als een andere, alleen toch denk ik dat de DPS het belangrijkste zijn. Een DPS hoeft namelijk ( naast aoe ) geen dmg te krijgen van mobs of bosses. Tenzij dus specifieke random abilities. En hoe beter de DPS hoe sneller 1 bepaalde mob ( zoals healers ) down zijn, waardoor de tank minder dmg krijgt en minder gehealed hoeft te worden.

Een tank, en vooral een DH tank, kan vaak in zijn 1tje nog wel een tijdje overleven. En healers hoeven voornamelijk alleen de tank te healen als de DPS zijn werk goed doen :9 Dusja ik denk dat als je een groep hebt die vaker mythics hebben gedaan, en low geared zijn, zij alsnog met gemak door mythics heen wandelen. Mythics is puur tactics/mechanics tot je tegen grenzen van HP/armor/DPS/healing aanloopt
Helemaal mee eens. Vooral het niet doodgaan of onnodige dmg pakken als DPS zijnde is erg belangrijk, al lijkt niet iedere DPS dat te begrijpen 8)7 Gelukkig heb ik een vaste tank met wie ik een goed koppel ben en proberen we altijd binnen de guild naar goede DPS te zoeken, desnoods 1tje puggen wat meestal wel goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen alweer bijna een maand WoW aan het spelen (cadeau gekregen). Begonnen op me druid als Feral maar dat viel vies tegen. Toen boomie maar vond het niet leuk om te spelen (desondanks dat het de beste spec momenteel is DPS wijze).

Uiteindelijk op me DK uitgekomen met het idee om er M+ als Blood mee te gaan doen maar ondertussen begint Unholy ook wel erg te jeuken. Vind het een leuke spec om te spelen. :)

Keuzes.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb nu 4 classes naar lvl 60 gegooid waarbij ik nu alle covanants kan spelen. Maar ik denk erover om nog een class naar lvl 60 te doen maar twijfel welke: Warrior of DK!
Lastige keuze 🤔

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Kol Nedra schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:06:
Ik heb nu 4 classes naar lvl 60 gegooid waarbij ik nu alle covanants kan spelen. Maar ik denk erover om nog een class naar lvl 60 te doen maar twijfel welke: Warrior of DK!
Lastige keuze 🤔
Waarom niet beide, als je toch bezig bent 🥸

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:06:
Lastige keuze 🤔
Dat heb ik ook. :) ga voor de rest de rest van alles classes levelen, zodat ik ze compleet heb. :) En daarnaast ben ik bezig nog wat tanks maken, maar alles op z'n tijd... :)

Het farmen van de mounts en het doen van alle covenant quests etc etc kost genoeg tijd ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
kan ik 1 van jullie niet even inhuren om wat characters voor me naar 60 te levelen? :+ Ik wil zo graag andere classes spelen maar vind levelen echt geen ruk aan, maar gek genoeg vind ik het doen van Mythics op hoog level, raiden of (epic) battlegrounds spammen wel weer leuk :9

Achja misschien krijg ik er ooit 2 naar 60 O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hollandnick schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:53:
kan ik 1 van jullie niet even inhuren om wat characters voor me naar 60 te levelen? :+ Ik wil zo graag andere classes spelen maar vind levelen echt geen ruk aan, maar gek genoeg vind ik het doen van Mythics op hoog level, raiden of (epic) battlegrounds spammen wel weer leuk :9

Achja misschien krijg ik er ooit 2 naar 60 O-) :z
Soms zou ik willen dat ik me maar op 1 char zou kunnen focussen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
RustStorm schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:28:
[...]

Soms zou ik willen dat ik me maar op 1 char zou kunnen focussen... ;)
haha ja elk voordeel heeft zijn nadeel he :9 Waar ik trouwens achter kwam na afgelopen update is dat je Twisting Corridors op elke alt nu kan spelen als je die op 1 character unlocked hebt. En ook Torghast layer 8 is beschikbaar voor alle characters als je deze op 1 hebt vrijgespeeld :*) Daar hebben ze wel goed aangedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
MaTr1x schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:23:
[...]

Ik heb de laatste weken een soortgelijk probleem, vooral tijdens raids in WoW classic dat het beeld één of echt enkele seconden bevriest en dan alles in één keer door het beeld schiet. Aan de hardware kan het niet liggen zou je zeggen (Z390/9600K/16GB/RTX2080). Ik heb het probleem ook echt alleen in WoW classic en speel met de 'Classic' graphic settings. CoD MW speel ik gewoon op 144fps/Hz zonder problemen.

Ik heb dit in alle raids, AQ40/BWL/ZG en zelfs gisteren in UBRS. Ik heb 12ms tot de server en 14ms world server. Al van alles geprobeerd zoals bios reset (en overclock dus uit), bios update, nieuwe Windows 10 op andere SSD, update laatste Ethernet driver fabrikant, nieuwe nVidia driver. Ziggo speedtest ziet er goed uit en 9ms. Router firmware update.

Ik speel met redelijk wat addons en heb de meeste al uitgezet, maar nog niet allemaal, maar weten jullie of er een addon is die dit kan veroorzaken en die veel synct zoals bijvoorbeeld Recount? Of wat het anders kan zijn?
Niet per ongeluk je (inmiddels hele grote) combat log aanstaan?
Dat verklaarde de lag problemen tijdens raids bij een guildie (ook in classic), die had een combat log van 5gb en dat vond wow niet echt leuk. Hij had ook van alles geprobeerd tot ik hem vroeg dit even te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Robskuh schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:38:
[...]

Het zijn vooral framedrops, als we met 25man in een raid zitten en er veel adds spawnen en er heel veel gebeurd op het scherm zeg maar.
Ook dit klinkt als mogelijk een hele grote combat log file ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Thorgast twisting corridors is een vreemde richting die Blizzard gekozen heeft. Want je bent verplicht non-stop 18 layers te doen. Je kan niet tussendoor stoppen en later verder gaan. Zelfs bij mythic hardcore raiding is er niet deze verplichting om achter elkaar door te blijven gaan. Er is geen enkel ander evenement in WoW dat zo dwingend is. Ik begrijp niet waarom je niet halverwege je instance run kan opslaan en later weer verder kan gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door MysticSnake op 31-01-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MysticSnake schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:24:
Thorgast twisting corridors is een vreemde richting die Blizzard gekozen heeft. Want je bent verplicht non-stop 18 layers te doen. Je kan niet tussendoor stoppen en later verder gaan. Zelfs bij mythic hardcore raiding is er niet deze verplichting om achter elkaar door te blijven gaan. Er is geen enkel ander evenement in WoW dat zo dwingend is. Ik begrijp niet waarom je niet halverwege je instance run kan opslaan en later weer verder kan gaan.
je kan natuurlijk wel als je met guildmembers gaat afspreken dat je halverwege bv een pauze inlasten, ik vind het idd ook extreem lange zit. ik ben gelukkig altijd de tank dus ben halverwege en zei in mijn pug team dat ik even 2 minuten moest stoppen voor plaspauze en drinken halen ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Kol Nedra schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:58:
[...]

je kan natuurlijk wel als je met guildmembers gaat afspreken dat je halverwege bv een pauze inlasten, ik vind het idd ook extreem lange zit. ik ben gelukkig altijd de tank dus ben halverwege en zei in mijn pug team dat ik even 2 minuten moest stoppen voor plaspauze en drinken halen ^^
Thorgast is alleen echt een challenge als je het solo doet. Met een groep is er niets aan, dan kan iedereen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneshock
  • Laatst online: 10-09 23:57
Ik ga toch vaker dood in een groep dan wanneer ik het alleen doe 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ja in een groep heb je geen controle over de anderen die de deaths opmaken. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneshock
  • Laatst online: 10-09 23:57
junglebeast schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:09:
Ja in een groep heb je geen controle over de anderen die de deaths opmaken. :)
Meestal is het door de scaling dat bepaalde casts opeens oneshot zijn terwijl als je alleen gaat ze maar 20% hp doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Gelukkig kan iemand in je party wel uitloggen en gewoon terugkomen. Vriend van mij had gisteren op floor 14 ineens allemaal zwarte textures. Uitgelicht en ingelogd en we konden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
MysticSnake schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:24:
Je bent niet verplicht non-stop door te gaan hoor, je kan als je een floor completed hebt in het begin even afk gaan. Zo ben ik weleens begonnen aan een run toen ik halverwege even ging avond eten. Toen ik boven kwam gewoon weer verder gegaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de normal thorgast hassle al vervelend om te doen, laat staan als ik 18 floors af moet per layer... :| Maar die mount wil ik toch op een of andere manier zien te bemachtigen (ook al is dat wel echt de aller aller aller lelijkste mount die er in het spel bestaat (imo...))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Tis of Twisting corridors op layer 8 doen, of eens per 2.5 weken de Shadehound hunt doen en hopen op een 1% dropkans.

Torghast pacing is echt te traag m.i en ik ben blij dat ik alleen nog normal runs hoef te doen tot de soul ash cap en er dan niet meer naar hoef om te kijken tot het weer nodig is. Daarnaast moet je als je je soul conduits wil upgraden ook constant stygia farmen voor de 1900 stygia random soul conduit upgrade. das toch 2 dagen tier 5 eye of the jailer en is ook een enorme timesink voor een conduit die je wellicht niet eens gebruikt. Had ook veel beter gemogen m.i.

Castle Nathria daarentegen is qua raid wel een van de betere first raids in een expansion wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

RustStorm schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:54:
Ik vind de normal thorgast hassle al vervelend om te doen, laat staan als ik 18 floors af moet per layer...
Een guildy, die echt een hekel aan Torghast had (ik vind het geweldig!! Helaas Twisted Corridors al gehaald op level 8 :( ), zei dat Twisted Corridors hem toch wel kon bekoren.

Die extra powers die je loot, en dat het op floor 13 toch een stukje moeilijker word, maakt het leuker.

Neemt niet weg dat het een flinke zit is idd!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
Levellen van nieuwe chars vind ik persoonlijk niet zo erg, heb ondertussen 4 chars op 60 en ik denk dat ik de volgende op minder dan 6u van 50 naar 60 krijg. Ken de campaign bijna van buiten :)

Maar Torghast haat ik intens... bah, wat een hatelijk gedoe. Castle Nathria vind ik dan weer geweldig, gisteren voor het eerste Stone Legion Generals op heroic gecleared, enkel Sire nog voor Curve :)

Zou het zaken zo hard inbalancen als ze soul ash laten droppen van CN? Of soul ash shared maken over alle chars? Vind de vault geweldig, maar na 3u raiden zonder loot (maar wel wat anima) weer huiswaarts keren? Triestig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:22:
[...]

Een guildy, die echt een hekel aan Torghast had (ik vind het geweldig!! Helaas Twisted Corridors al gehaald op level 8 :( ), zei dat Twisted Corridors hem toch wel kon bekoren.

Die extra powers die je loot, en dat het op floor 13 toch een stukje moeilijker word, maakt het leuker.

Neemt niet weg dat het een flinke zit is idd!
Ik ben maar zeer casual (gear / progressionwise), dus ik ren er sowieso niet doorheen. zeker niet wanneer ik op m'n protection paladin speel. Overleef ik een hoop: ja, maar duurt het daardoor (veel) langer?: ja!

Heb echt een guild nodig... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanwege 30 jaar Blizzard kun je nu de Celebration Collection kopen. Toffe ingame items voor alle Blizzard games. Verkrijgbaar in een Essential pack, een Heroic pack en een Epic pack.

https://eu.shop.battle.ne...ct/celebration-collection

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
geldklopperij en veel te overpriced. Je kan echt duidelijk merken dat ze met activision gemerged zijn..... Maargoed het verkoopt blijkbaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
RustStorm schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:55:
[...]

Ik ben maar zeer casual (gear / progressionwise), dus ik ren er sowieso niet doorheen. zeker niet wanneer ik op m'n protection paladin speel. Overleef ik een hoop: ja, maar duurt het daardoor (veel) langer?: ja!

Heb echt een guild nodig... :|
Protection paladin is júist een van de makkelijkste classes voor Torghast. Ik pull op layer 8 (normal) hele kamers vol elites en alles wat ik kan vinden en nuke ze binnen de kortste keren plat. Zeker als je paar goeie powers hebt, heb je juist een van de beste specs. Twisting Corridors zit ik nu op layer 7, en daar kun je bepaalde powers stacken, dan pull ik gwn tussen de 20 en 80k dps op aoe packs. Het probleem voor mij zat 'm erin dat ik niet genoeg HP powers had gekregen, ik had 'maar' 175k hp op m'n layer 7 (TC) run en werd basicly geoneshot door de laatste baas. Eerlijk is eerlijk, ik was behoorlijk van de zeik, iets van 2-3uur over gedaan, en dan absoluut kansloos zijn op de laatste baas... |:(

Edit; had nog een screenshotje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TiLV_VBkbX4aImPuhgcpi_jvOVc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ol7X5H3pt7Oj1AaVBq6c4PHr.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Pyr0_ op 01-02-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:00:
[...]

Protection paladin is júist een van de makkelijkste classes voor Torghast. Ik pull op layer 8 (normal) hele kamers vol elites en alles wat ik kan vinden en nuke ze binnen de kortste keren plat. Zeker als je paar goeie powers hebt, heb je juist een van de beste specs.
Ik heb ook niet per se veel moeite met Thorgast op m'n paladin. Maar ik ren er niet fftjes doorheen. Duurt echt wel ruim een uur. Dus het nuken van hele kamers is mij volledig onbekend: wat is je ilvl? Die van nog niet eens 170 volgens mij.

Anyways: Thorgast is voor mij een burden waardoor ik de legendaries ook redelijk naast me neerleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hollandnick schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:39:
geldklopperij en veel te overpriced. Je kan echt duidelijk merken dat ze met activision gemerged zijn..... Maargoed het verkoopt blijkbaar :9
Deden ze voor de overname ook al. Mensen kopen dit, altijd. En ik ben wsn een van die mensen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeline
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2021
RustStorm schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:55:
[...]

Ik heb ook niet per se veel moeite met Thorgast op m'n paladin. Maar ik ren er niet fftjes doorheen. Duurt echt wel ruim een uur. Dus het nuken van hele kamers is mij volledig onbekend: wat is je ilvl? Die van nog niet eens 170 volgens mij.

Anyways: Thorgast is voor mij een burden waardoor ik de legendaries ook redelijk naast me neerleg.
Ik vind Torghast echt oersaai, maar binnen een uur ben ik er wel mee klaar per char. Als je een groep maakt dan ben je er echt zo doorheen. Als tank heb je ook zo een groep bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:08

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Als je op woensdag een groep maakt via de finder en een klein beetje oplet welk ilvl iedereen heeft dan knal je er zo doorheen.
Voor mij is het nu 20 - 25 min per layer 8 wing...

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
RustStorm schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:55:
[...]

Jah 170 is wel erg laag.. Ik zou zeggen ga eens wat M0 doen, dan heb je zo wat redelijke gear bij elkaar. Op 190-200 moet het echt wel goed te doen zijn. En zoals andere ook al zeggen, maak je op woensdag een groep, dan ben je ook niet zo van je eigen gear afhankelijk. ;)

En ik ben ondertussen 213~ in prot gear, ligt er beetje aan welke items ik aan doe. Kan hoger maar moet mn haste cap behouden.. (20%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
Pyr0_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:22:
[...]

Jah 170 is wel erg laag.. Ik zou zeggen ga eens wat M0 doen, dan heb je zo wat redelijke gear bij elkaar. Op 190-200 moet het echt wel goed te doen zijn. En zoals andere ook al zeggen, maak je op woensdag een groep, dan ben je ook niet zo van je eigen gear afhankelijk. ;)
Ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn DH Tank is net 1 dag 60 en heb Thorgast clear en legendary op zak. ik nu op 181. Mijn tip is gewoon doe bijv layer 1-6/7 alleen en dan 8 met een groep. Of nog makkelijker vind/maak een groep (healer is eigenlijk al genoeg) en vlieg samen door alle layers heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:22:
[...]

En ik ben ondertussen 213~ in prot gear, ligt er beetje aan welke items ik aan doe. Kan hoger maar moet mn haste cap behouden.. (20%).
Nice, die 20% cap ben ik echt nog LANG niet... Maar aangezien mastery, haste en versatility erg dicht bij elkaar zitten, neem ik doorgaan voorlopig even hoogste ilvl items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
toolkist schreef op zondag 31 januari 2021 @ 03:05:

Niet per ongeluk je (inmiddels hele grote) combat log aanstaan?
Dat verklaarde de lag problemen tijdens raids bij een guildie (ook in classic), die had een combat log van 5gb en dat vond wow niet echt leuk. Hij had ook van alles geprobeerd tot ik hem vroeg dit even te checken.
Ik zou niet weten hoe, ik heb nooit de combat log aangepast en/of de combat log laten opslaan in een tekstbestand. Ik heb dus ook geen combat logfile in de Logs folder (had dit even op internet opgezocht). Heb voor de zekerheid ingame de combat log naar Defaults gereset. Maar gisterenavond in BWL weer herhaaldelijk screen freezes :(

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

MaTr1x schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:15:
[...]

Ik zou niet weten hoe, ik heb nooit de combat log aangepast en/of de combat log laten opslaan in een tekstbestand. Ik heb dus ook geen combat logfile in de Logs folder (had dit even op internet opgezocht). Heb voor de zekerheid ingame de combat log naar Defaults gereset. Maar gisterenavond in BWL weer herhaaldelijk screen freezes :(
Ook al gekeken naar de DX11 of DX12 setting?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh joh! Blizzard is zo vriendelijk geweest mij die nieuwe Lucky mount te giften... :) Geinig! Zal wel te maken hebben met m'n 6 months sub.

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 03-02-2021 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08

Rj-

Hoi! Ik kon in deze topic niets vinden t.a.v. het spelen op een widescreen monitor. Heeft iemand ervaring met het spelen van WoW op een 21:9 scherm en heeft dit echt een voordeel t.o.v. een 16:9?

[ Voor 5% gewijzigd door Rj- op 03-02-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Rj- schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:56:
Hoi! Ik kon in deze topic niets vinden t.a.v. het spelen op een widescreen monitor. Heeft iemand ervaring met het spelen van WoW op een 21:9 scherm en heeft dit echt een voordeel t.o.v. een 16:9?
Hi,

Ik speel zelf op een 21:9 1440p Monitor.

Je beeld is gewoon een stuk breder waardoor je eventuele schermen anders kan plaatsen etc.
Het midden is daarbij een stuk rustiger (meer overzicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Rj- schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:56:
Ik speel ook op een widescreen, namelijk de pricewatch: AOC CU34G2X/BK Zwart En ik merk eigenlijk geen verschil met hoe het voorheen was. Of je ook meer ziet e.d. weet ik eigenlijk niet, maar dat lijkt me niet.

In het begin is het sowieso wennen aan zo een grote widescreen, maar dat is dan met alles eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Rotinomm schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:08:
[...]

Hi,

Ik speel zelf op een 21:9 1440p Monitor.

Je beeld is gewoon een stuk breder waardoor je eventuele schermen anders kan plaatsen etc.
Het midden is daarbij een stuk rustiger (meer overzicht)
Precies dit. Het centrale gedeelte van je scherm (afhankelijk van hoe je je UI hebt ingericht) is een stuk rustiger, minder clutter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
junglebeast schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:35:
[...]

Ook al gekeken naar de DX11 of DX12 setting?
In Classic? Classic draait toch alleen in DX11? Ik zag gisteren namelijk geen ingame optie, maar zal eens kijken of ik het kan forceren via de command line.

Maar heb zojuist getest met de BATTLE.NET LOOKING-GLASS (https://eu-looking-glass.battle.net/) en daar is flink wat packet loss te zien als ik vanuit huis test naar de Mirage Raceway classic server waarop ik speel...
Zie http://matr1x.nl/packetloss.txt (even thuis IP eruit gehaald).

Zou iemand dit vanuit zijn/haar locatie ook eens willen testen naar de WoW Classic Mirage Raceway server?

[ Voor 8% gewijzigd door MaTr1x op 03-02-2021 13:41 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
75% packet loss hier, dus denk "working as intended"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 13:25

Moonsugar

Communitymanager
Herinneren sommigen van jullie je nog de Shadowlands giveaway die we van de zomer hadden? Ik was toen al lange tijd gestopt met spelen en had niet per se de intentie weer te beginnen. Sinds de lockdown en avondklok ben ik toch maar weer begonnen, en weer helemaal verslaafd. :+

Zijn er nog Tweakers guilds (ik zit zelf op Grim Batol) / Discord server(s) waar ik vanaf moet weten? (asking for a friend)

[ Voor 3% gewijzigd door Moonsugar op 08-02-2021 22:29 ]

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:43
Moonsugar schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:35:

Zijn er nog Tweakers guilds (ik zit zelf op Grim Batol) / Discord server(s) waar ik vanaf moet weten? (asking for a friend)
Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik ben onlangs weer begonnen (de vorige keer was zo'n 15 jaar geleden :+ )
Ik zit momenteel op Doomhammer, maar zou het niet erg vinden om een nieuw karakter elders te proberen.
(Levelen gaat zoooo veel sneller t.o.v. vroeger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Ik speel zelf Alliance op Silvermoon.
Zit hier sinds kort op in een Nederlands talige guild.

Mochten mensen graag dingen samen willen doen.
Mijn battletag is: Sabbeltje#2306

Hopelijk tot snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 13:25

Moonsugar

Communitymanager
Flapperbol schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik ben onlangs weer begonnen (de vorige keer was zo'n 15 jaar geleden :+ )
Ik zit momenteel op Doomhammer, maar zou het niet erg vinden om een nieuw karakter elders te proberen.
Dat gaat het inderdaad. Ik moest wel even wennen aan alle grote veranderingen maar kan het nu wel waarderen. Het lijkt mij wel leuk om met wat tweakers te spelen en vind het ook niet erg daarvoor eventueel een alt aan te maken. Vandaar de vraag of er evt. al een Tweakers guild is op een server (of nog leuker: een Discord). Anders kunnen we altijd een plekje voor ons aanmaken in de officiële Tweakers Discord.

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1

harrie_1

Flapperbol schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:37:
[...]

We zitten zelf met een hele grote Horde NL guild op Doomhammer. (Perspectief)
Zijn vooral een casual guild, maar ook met een progress raid team. Elke zondag een casual raid en ma/wo progress raid. Zitten op dit moment op 9/10hc.

Mocht je interesse hebben om te joinen... Merkez#2689 is m'n battle.net just ask als er vragen zijn

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
harrie_1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:48:
[...]

We zitten zelf met een hele grote Horde NL guild op Doomhammer. (Perspectief)
Zijn vooral een casual guild, maar ook met een progress raid team. Elke zondag een casual raid en ma/wo progress raid. Zitten op dit moment op 9/10hc.

Mocht je interesse hebben om te joinen... Merkez#2689 is m'n battle.net just ask als er vragen zijn
Ik gok dat jullie geen behoefte hebben aan een Night Elf Hunter :+

Hoe werken expansions trouwens tegenwoordig?
Ik zie dat Shadowlands eraan komt, maar hoe zit het met alle voorgaande expansions?
Zijn deze niet meer nodig?

Ik kan mij niet herinneren expansions gekocht te hebben, maar ik zie soms wel laadschermen van Cataclysm of Battle for Azeroth, wat mij de indruk geeft dat ik richting een wereld van de betreffende expansion ga

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrie_1

harrie_1

Alle voorgaande expansions zitten gewoon nog in game, dus als je naar een zone gaat die uit die expansion komt, dan krijg je die loading screen te zien.

Merkez

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Moonsugar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:47:
[...]

Dat gaat het inderdaad. Ik moest wel even wennen aan alle grote veranderingen maar kan het nu wel waarderen. Het lijkt mij wel leuk om met wat tweakers te spelen en vind het ook niet erg daarvoor eventueel een alt aan te maken. Vandaar de vraag of er evt. al een Tweakers guild is op een server (of nog leuker: een Discord). Anders kunnen we altijd een plekje voor ons aanmaken in de officiële Tweakers Discord.
Er is al een Tweakers WoW discord, link staat in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
harrie_1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:40:
Alle voorgaande expansions zitten gewoon nog in game, dus als je naar een zone gaat die uit die expansion komt, dan krijg je die loading screen te zien.
Maar die heb ik dus als het ware gratis gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 12:17

stx

Flapperbol schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:47:
[...]

Maar die heb ik dus als het ware gratis gekregen?
Alle 'oudere' expansions zitten in de base subscription. Dus je kan, wanneer je maandelijks betaald gewoon, t/m BfA spelen. Enkel de huidige expansion dien je te kopen (Shadowlands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

stx schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:59:
[...]

Alle 'oudere' expansions zitten in de base subscription. Dus je kan, wanneer je maandelijks betaald gewoon, t/m BfA spelen. Enkel de huidige expansion dien je te kopen (Shadowlands).
Momenteel kan je een WoW trial nemen, zowel als terugkerende speler als nieuwe speler - daarmee kan je de base game spelen (t/m Batte of Azeroth) tot level 20. Op basis van de base game kan je met het kopen van game tijd (zonder expansion) levelen tot 50 in de oude zones.

Je kan wel met vrienden spelen in de oude zones, maar de meeste mensen zitten momenteel in Shadowlands (tenzij ze aan het levelen zijn).

De normale versie van de Shadowlands expansie kost EUR 39,99.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Pagina: 1 ... 9 ... 65 Laatste