Ja maar de achievement ervoor wil ik ook graag heDutchy007 schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:29:
[...]
Wellicht een beetje laat; maar om de secrets en satchels te halen hoef je dus niet alle clues te volgen. Je kunt gelijk naar het eindpunt gaan en looten wat je moet looten.
Vanavond goeie avond Mythic + gehad. toch nog even een paar 16's binnen de tijd gehaald.
Op mijn rogue gewoon gedaan want daar wil ik season 2 nog even mee halen.
Op mijn rogue gewoon gedaan want daar wil ik season 2 nog even mee halen.
Yesyes 2k Mythic + Rating weer in de pocket
:fill(white):strip_exif()/f/image/6dvaSs3sGnnQfofEkWM9RfPM.png?f=user_large)
Heroic Raid was al down voor Ahead of the curve dus nu maar gewoon lekker focussen op PvP verder denk ik
:fill(white):strip_exif()/f/image/6dvaSs3sGnnQfofEkWM9RfPM.png?f=user_large)
Heroic Raid was al down voor Ahead of the curve dus nu maar gewoon lekker focussen op PvP verder denk ik
Chris Metzen is weer fulltime terug bij het Warcraft team.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De eerste anderhalve minuut. Ik kwam niet meer bij

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Echt bij sommige zijn de hersencellen uitgeschakeld als ze "Enter World' doen of zo. Wauw. Die Elite in het begin ook. Die kill je gewoon. Zeker met z'n 4en.Zeror schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:27:
De eerste anderhalve minuut. Ik kwam niet meer bij![]()
[YouTube: hardcore 💀💀]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja echt leuk he die goede ouwe tijd.. nu lachen we zo hard tot we pissen in ons broek...Zeror schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:27:
De eerste anderhalve minuut. Ik kwam niet meer bij![]()
[YouTube: hardcore 💀💀]
Maar man man man wat was het 17/18 jaar geleden in WoW zo hard en moeilijk toch he?
Ik herinneer me mijn 1e keer toen de guildies mij summonden bij die ZANGARMARSH dungeon in TBC...
Ik gilde zo hard toen ik die Fen Ray mob zag vliegen boven me hihihi, 2 guildies rennen naar mij om te vragen wat is gebeurt .. was mijn 1e keer daar lol
Is misschien zijn bedoeling wel.rahd schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:13:
[...]
Ik zie je battlenet erin Ric.. straks krijg je verzoeken van iedereen
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Thanks! was niet mijn bedoeling hahah aangepastrahd schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:13:
[...]
Ik zie je battlenet erin Ric.. straks krijg je verzoeken van iedereen
Ach wat heb ik deze week toch pech met mijn gaming spullen.
Ik kocht altijd mijn PC bij Aldi, de beroemde Medion computers en de mijne is nu na bijna 6 jaar WoW erop spelen aan t dood gaan.
Alles is trager en hij piept en kraakt als ik Battlenet open, straks is de SSD al vol
, want Blizzard games worden ook steeds groter.
En sinds gisteren is mijn Logitech G9X lasermuis die ik meer dan 10 jaar elke dag uren heb gebruikt ook al stuk
Mijn muis zal ik t meest missen, want die paste precies bij mij niet groot en niet zwaar, wat heb ik veel Raids ermee gedaan
Lijkt bijna een pech vogel dat alles nu stuk gaat
En weet niet meer waar ik zo een goede kan kopen die voor mijn kleine hand geschikt is
Kijk mijn arme muis
, goodye my friend
Ik kocht altijd mijn PC bij Aldi, de beroemde Medion computers en de mijne is nu na bijna 6 jaar WoW erop spelen aan t dood gaan.
Alles is trager en hij piept en kraakt als ik Battlenet open, straks is de SSD al vol

En sinds gisteren is mijn Logitech G9X lasermuis die ik meer dan 10 jaar elke dag uren heb gebruikt ook al stuk
Mijn muis zal ik t meest missen, want die paste precies bij mij niet groot en niet zwaar, wat heb ik veel Raids ermee gedaan
En weet niet meer waar ik zo een goede kan kopen die voor mijn kleine hand geschikt is
Kijk mijn arme muis
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1FzPWB0BTpmYVoyCDtJNFPEv.jpg?f=user_large)
Hmm al de koeler en de videokaart schoongemaakt? En nieuwe koelpasta erop?rahd schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:40:
Alles is trager en hij piept en kraakt als ik Battlenet open, straks is de SSD al vol, want Blizzard games worden ook steeds groter.
Mijn muis zal ik t meest missen, want die paste precies bij mij niet groot en niet zwaar, wat heb ik veel Raids ermee gedaan![]()
Kijk mijn arme muis, goodye my friend
![]()
[Afbeelding]
Wat ik vaak doe is naar MediaMarkt gaan en daar de muizen proberen. Meestal zit er wel een goeie tussen. En anders kijk ik naar een bepaalde serie van een merk. Of de opvolger zeg maar.
Dat is t nou, ik heb niet echt verstand van computer maken.junglebeast schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:17:
[...]
Hmm al de koeler en de videokaart schoongemaakt? En nieuwe koelpasta erop?
Wat ik vaak doe is naar MediaMarkt gaan en daar de muizen proberen. Meestal zit er wel een goeie tussen. En anders kijk ik naar een bepaalde serie van een merk. Of de opvolger zeg maar.
Daarom koop ik ze kant en klaar.
En mijn muis dateert van 2010 of zo? Dus de opvolgers daarvan en van de andere die daarna kwamen worden mss allang niet meer gemaakt.
Het fijne aan deze muis was dat het net goed paste in mijn kleine hand en niet hoog was , bedoel maar 30 mm hoog, alle nieuwe muizen zijn groot
Anders kan ik niet lang gamen, omdat mijn pols pijn gaat doen
En wie speelt nou Wow voor half uur maar?
Je weet als je eenmaal inlogt dan ga je door
Misschien deze? uitvoering: Logitech G203 Lightsync Zwartrahd schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:28:
[...]
Dat is t nou, ik heb niet echt verstand van computer maken.
Daarom koop ik ze kant en klaar.
En mijn muis dateert van 2010 of zo? Dus de opvolgers daarvan en van de andere die daarna kwamen worden mss allang niet meer gemaakt.
Het fijne aan deze muis was dat het net goed paste in mijn kleine hand en niet hoog was , bedoel maar 30 mm hoog, alle nieuwe muizen zijn groot
Anders kan ik niet lang gamen, omdat mijn pols pijn gaat doen
En wie speelt nou Wow voor half uur maar?
Je weet als je eenmaal inlogt dan ga je door
En anders kijk op https://www.eloshapes.com/
Hey dat is een goeie tip van Ujunglebeast schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:37:
[...]
Misschien deze? uitvoering: Logitech G203 Lightsync Zwart
En anders kijk op https://www.eloshapes.com/
Bedankt @junglebeast
Zelf helaas weinig ervaring met kleinere muizen, vind ik ietsgrotere wat prettiger. Voor mij is het belangrijk dat er genoeg knopjes op de muis zittenrahd schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:40:
Alles is trager en hij piept en kraakt als ik Battlenet open, straks is de SSD al vol, want Blizzard games worden ook steeds groter.
Mijn muis zal ik t meest missen, want die paste precies bij mij niet groot en niet zwaar, wat heb ik veel Raids ermee gedaan![]()
Kijk mijn arme muis, goodye my friend
![]()
[Afbeelding]
Gisteren nog ingevallen bij een guild voor wat Mythic raiding (had 2 maanden m'n Shadow Priest niet gespeeld), maar moet zeggen dat het wel weer even wennen is. Kan wel merken dat hier en daar kleine wijzigingen/nerfs zijn toegepast, ben wel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Eerste geluiden waren "niet al te best", maar goed. Waarschijnlijk alsnog voor een 3e seizoen op rij m'n priest spelen
Resto Druid speelt ook best leuk, dat wordt waarschijnlijk m'n healer in het nieuwe seizoen.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik gebruik deze exacte muis ook en vind hem mega fijn. Frontje met 2 knoppen voor shooters en die met vele knoppen voor MMO's.Diigii schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:07:
[...]
Zelf helaas weinig ervaring met kleinere muizen, vind ik ietsgrotere wat prettiger. Voor mij is het belangrijk dat er genoeg knopjes op de muis zittenheb zelf de Razer Naga Pro, daarmee kan je ook nog de zijkant van verwisselen.
[Afbeelding]
Gisteren nog ingevallen bij een guild voor wat Mythic raiding (had 2 maanden m'n Shadow Priest niet gespeeld), maar moet zeggen dat het wel weer even wennen is. Kan wel merken dat hier en daar kleine wijzigingen/nerfs zijn toegepast, ben wel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Eerste geluiden waren "niet al te best", maar goed. Waarschijnlijk alsnog voor een 3e seizoen op rij m'n priest spelen
Resto Druid speelt ook best leuk, dat wordt waarschijnlijk m'n healer in het nieuwe seizoen.
Gebruik al langer dan 12 jaar MMO muizen vood MMO's en ik kan echt niet meer zonder. Het is bijna vervelend maar als die stuk zou zijn kan ik gewoon echt geen mmo meer spelen haha.. althans niet WoW met zo veel skills =p
Ik loop nu altijd te klote met 2 muizen, mochten ze beide stuk gaan ga ik ook voor een Razer haha.Diigii schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:07:
[...]
Zelf helaas weinig ervaring met kleinere muizen, vind ik ietsgrotere wat prettiger. Voor mij is het belangrijk dat er genoeg knopjes op de muis zittenheb zelf de Razer Naga Pro, daarmee kan je ook nog de zijkant van verwisselen.
[Afbeelding]
Gebruik op het moment één van Corsair, ook prima
uitvoering: Corsair Scimitar RGB Elite
Ik heb jaren met de MX518 gedaan. Gekocht in 2007 of zo. En ergens in 2018 vervangen door een Logitech G203. Dat was ook een kleine muis trouwens. Geen idee of ze die nog verkopen.
Nu heb ik een Corsair Harpoon. Die zat bij een game bundle. Heeft wel een fijne pasvorm voor mijn hand en (claw)grip. Alleen de knoppen en switches zijn niet echt goed. Maar goed genoeg voor WoW.
Ik moet sws 2 zijknoppen hebben. Die MMO muizen kan ik niet aan wennen. Dan maar een paar aparte keybinds.
Nu heb ik een Corsair Harpoon. Die zat bij een game bundle. Heeft wel een fijne pasvorm voor mijn hand en (claw)grip. Alleen de knoppen en switches zijn niet echt goed. Maar goed genoeg voor WoW.
Ik moet sws 2 zijknoppen hebben. Die MMO muizen kan ik niet aan wennen. Dan maar een paar aparte keybinds.
Lol ik logde in op mijn tank char om timewalking te doen voor die achievement.
Maar had na het verkrijgen van de buff afgelopen week niet meer op hem gespeeld.
Krijg ik blijkbaar direct al de 2e stack zonder timewalking te hoeven doen omdat ik de buff nog had van vorige week XD
Maar had na het verkrijgen van de buff afgelopen week niet meer op hem gespeeld.
Krijg ik blijkbaar direct al de 2e stack zonder timewalking te hoeven doen omdat ik de buff nog had van vorige week XD
:fill(white):strip_exif()/f/image/wBpvyOl1iQDfYehjN6fkKi6H.png?f=user_large)
Kak. Battle.net heeft last van login issues. Net nu even een vrije dag heb...
"Issue affecting our authentication servers, which result in slow or failed login attempts"
"Issue affecting our authentication servers, which result in slow or failed login attempts"
Yup kan al de hele dag niet inloggenZeror schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:51:
Kak. Battle.net heeft last van login issues. Net nu even een vrije dag heb...
Voelt heel tof om door die oude zones te vliegen en weer te realiseren hoe vet de game eigenlijk was toen en hoe goed de oude zones waren.
Ja, ik wilde verder gaan met m'n nieuwe toon. Gisteren een Warlock gestart. Een van de classes (Warrior, Priest en Shaman ook) die ik eigenlijk nog niet gespeeld heb in de ruim 20 jaar dat ik WoW speel.
helaas ik kan ook niet inloggen, niet dat ik WoW speel maar wel Hearthstone
dit probleem is al sinds zeker 10:00
net nu ik vrij ben van werk
dit probleem is al sinds zeker 10:00
net nu ik vrij ben van werk
nothing stops this train
Als je geen authenticator gebruikt kun je overigens wel inloggen als je de Wow.exe start en de launcher overslaat.
De website werkt wel, het is echt de authenticator stap die stuk is.
Zo te zien stappen ze over van de oude authenticator naar de battle.net app. Hopelijk is het snel opgelost.
Zo te zien stappen ze over van de oude authenticator naar de battle.net app. Hopelijk is het snel opgelost.
Ik moest nog wel één time walking dungeon doen voor de 2 / 5 op mijn alt. Had ook de buff nog van vorige week. Scheelt toch weer wat dungeonsRicmaniac schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:19:
Lol ik logde in op mijn tank char om timewalking te doen voor die achievement.
[Afbeelding]
+-2 maanden geleden m'n sub weer eens stop gezet. Zat muurvast op 2952 RIO en kwam (bijna) niet in pugs voor 23+ pug keys. Ik had graag nog de 3K aangetikt maar zeker met de release van Aug Evoker was het nog lastiger om in groepen te komen.
Feral is momenteel ook niet echt supersterk en single target is echt dramatisch wat het ook niet makkelijker maakt. S03 brengt wel wat Feral veranderingen dus hopelijk speelt het dan wat beter. Misschien tzt weer eens een kijkje nemen in WoW.
Feral is momenteel ook niet echt supersterk en single target is echt dramatisch wat het ook niet makkelijker maakt. S03 brengt wel wat Feral veranderingen dus hopelijk speelt het dan wat beter. Misschien tzt weer eens een kijkje nemen in WoW.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
:fill(white):strip_exif()/f/image/BaEWr81ncff5NqAx9bRQtp6I.png?f=user_large)
Yay, even 42 races achter elkaar gedaan
Blizzard heeft wat lofi beats gedropped om bij te chillen.
Wowpedia heeft zich losgetrokken van Fandom en gaat zelfstandig verder als Warcraft Wiki.
https://warcraft.wiki.gg
Gister toch maar begonnen op classic server maar dan met hc poppetje.... Na de video's met de commentaren begon het toch te kriebelen.
Hunter aangemaakt en de eerste 8 lvls gespeeld. Speelt als hc char toch wel wat zorgvuldiger.
Probeer ook ipv clicker nu toetsenbord only ongeveer te spelen. Met 4 spells lukt dat lol
Hunter aangemaakt en de eerste 8 lvls gespeeld. Speelt als hc char toch wel wat zorgvuldiger.
Probeer ook ipv clicker nu toetsenbord only ongeveer te spelen. Met 4 spells lukt dat lol
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Gebruikt niet iedereen wowhead?Zeror schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:20:
Wowpedia heeft zich losgetrokken van Fandom en gaat zelfstandig verder als Warcraft Wiki.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Wowhead heeft voornamelijk game data. Warcraft wiki heeft ook lore info enzo. Ook over Warcraft 3, 2 en 1 enzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 13-10-2023 15:57 ]
Vraagje. Kreeg in general trade chat geen reactie, dus misschien dat iemand hier een reactie wil geven 
Op een alt ben ik inmiddels 64. Ben geen dungeon speler, maar pvp vond ik vroeger wel leuk.
Ben je op 64 welkom als je joined pvp random aanklikt of wordt je dan er gelijk uitgekicked?
Zelf niet fan van draken, dus heb deze expansion wel gezien, maar wil toch mijn gnome monk op 70 zien te krijgen.
Alvast bedankt voor een reactie.
Op een alt ben ik inmiddels 64. Ben geen dungeon speler, maar pvp vond ik vroeger wel leuk.
Ben je op 64 welkom als je joined pvp random aanklikt of wordt je dan er gelijk uitgekicked?
Zelf niet fan van draken, dus heb deze expansion wel gezien, maar wil toch mijn gnome monk op 70 zien te krijgen.
Lol nog nooit gebruikt. Sinds ik over ben van thotttbot naar WoWhead ergens 10 jaar geleden ofzo denk ik nooit meer iets anders dan Wowhead gebruikt hahaZeror schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:20:
Je word niet gekickt. maar er is wel een kans dat ze niet blij met je zijnfitznl schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:47:
Vraagje. Kreeg in general trade chat geen reactie, dus misschien dat iemand hier een reactie wil geven
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Als het het 2e is overigens dan zal het minder leuk zijn omdat je zonder PvP gear gewoon weinig kan doen. Dat is echt iets wat ze moeten fixen imo ook als je 70 bent. Je bent eigenlijk verplicht om BG's te doen om de starter PvP gear te halen. Maar je wordt echt afgeslacht zonder die gear. beetje vreemde matches heb je dan zeg maar. Gelukkig heb je een full setje wel vrij snel.
We're Xbox gamers now!
Super vet!Zeror schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:07:
Blizzard heeft wat lofi beats gedropped om bij te chillen.
[YouTube: WoW Lofi Beats To Chill To l Waiting for BlizzCon]
Vond ook al die covenant lo-fi beats vet van Shadowlands. Mooie artwork
Is er hier iemand die classic hc speelt? Ik ben nogal noob vrees ik...
A) zat op niet hc server met hc addon, ging dood en kon gewoon via spirit naar corpse en verder
nu op hc server opnieuw begonnen en vraag me af waarom nog de hc addon? Het lijkt alsof je dan alles solo self found moet gaan doen want mag niet traden, mag geen mailbox gebruiken en geen ah....
A) zat op niet hc server met hc addon, ging dood en kon gewoon via spirit naar corpse en verder
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Als je op de officiële hardcore servers van Blizzard speelt heb je de HC addon niet meer nodig. Ook heb je geen trade, mail of auction house restricties meer als je op deze server speelt, dus wat dat betreft stukken beterLord_T schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:05:
nu op hc server opnieuw begonnen en vraag me af waarom nog de hc addon? Het lijkt alsof je dan alles solo self found moet gaan doen want mag niet traden, mag geen mailbox gebruiken en geen ah....
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Nu we Microsoft gamers zijn, komt natuurlijk de vraag: Wat gaat Microsoft met World of Warcraft doen? En wat gaat er t.z.t. met Battle.net gebeuren? Dus poll tijd. Wat denken/hopen jullie op?
Poll: Wat gaat Microsoft met World of Warcraft doen?
• Naar Xbox Gamepass (sub niet inbegrepen)
• Naar Xbox Gamepass (sub inbegrepen)
• Naar Steam toe
• Naar Steam (sub niet inbegrepen) en Xbox Gamepass (sub inbegrepen)
• Er veranderd niks
• Anders...
Tussenstand:

Poll: Wat gaat Microsoft met Battle.net doen?
• Battle.net verdwijnt volledig
• Battle.net wordt Microsoft's nieuwe PC gaming platform
• Battle.net wordt omgedoopt tot iets totaal anders
• Er veranderd niks
Tussenstand:
Poll: Wat gaat Microsoft met World of Warcraft doen?
• Naar Xbox Gamepass (sub niet inbegrepen)
• Naar Xbox Gamepass (sub inbegrepen)
• Naar Steam toe
• Naar Steam (sub niet inbegrepen) en Xbox Gamepass (sub inbegrepen)
• Er veranderd niks
• Anders...
Tussenstand:
Poll: Wat gaat Microsoft met Battle.net doen?
• Battle.net verdwijnt volledig
• Battle.net wordt Microsoft's nieuwe PC gaming platform
• Battle.net wordt omgedoopt tot iets totaal anders
• Er veranderd niks
Tussenstand:
Redelijk wat gespeeld maar inmiddels al mijn characters verloren. heb nog een 23 hunter ofzo maar speel momenteel niet meer.Lord_T schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:05:
De classic HC spelers zitten meer in dit topic : World of Warcraft Classic
Nog meer muziek 
:fill(white):strip_exif()/f/image/NUk0cCneOeJZvwc2KKAmsuSw.png?f=user_large)
De 3 nieuwe Halloween achievements ook binnen
Het is over twee weken weer BlizzCon en het topic daarvoor is afgelopen week ook weer geopend voor wie daarover mee wilt praten.
Blizzcon 2023
Blizzcon 2023
https://imgur.com/U3Ssp73 (even als linkje gedeelt want Tweakers maakt de afbeelding heel lelijk als ik hem upload)
In Diablo hebben we nu de Invincible mount in de store gekregen....
zoooo jammer dan he dat dit gewoon weer een X bedrag in de store is dan dat ze dit achter ingame content hangen. Rare drop van Lillith bijv.. of voeg de lich king volgend seizoen toe als uber boss en laat hem die mount droppen.
1 van de meest iconische helms en mount uit World of Warcraft en dan is het gewoon: hier heb je hem als je 25 euro betaald
In WoW heb ik hem nog steeds niet
Farm hem nog steeds vaak.
In Diablo hebben we nu de Invincible mount in de store gekregen....
zoooo jammer dan he dat dit gewoon weer een X bedrag in de store is dan dat ze dit achter ingame content hangen. Rare drop van Lillith bijv.. of voeg de lich king volgend seizoen toe als uber boss en laat hem die mount droppen.
1 van de meest iconische helms en mount uit World of Warcraft en dan is het gewoon: hier heb je hem als je 25 euro betaald
In WoW heb ik hem nog steeds niet
Farm hem nog steeds vaak.
Yay eindelijk
elke dag op 12 chars die headless horseman gedaan
:fill(white):strip_exif()/f/image/27OXAyFaOH8fgIkShrta28dk.png?f=user_large)
Gefelicteerd met 'the Lick King'! ik zal ook eens even met al mijn alts de headless horseman gaan doen. Afgelopen weekend elke dag even met mijn tanks/healers het event gedaan (omdat je dan geen queue hebt), maar heb me nog niet gefocussed op de achievements!
Ik ben bezig loremaster af te maken. iets wat ik al jaren en jaren en jaren op de planning heb maar nooit echt de tijd voor neem 😛
maar ik ben nu in de oude zones uit Eastern kingdoms bezig.. in principe heb ik daar nooit alles gequests na cataclysm dus alles is anders maar wat zitten daar toch eigenlijk ontzettend leuke stories tussen joh. Echt nice om gewoon eens de tijd daar voor te nemen en ervan te genieten ipv rushen
maar ik ben nu in de oude zones uit Eastern kingdoms bezig.. in principe heb ik daar nooit alles gequests na cataclysm dus alles is anders maar wat zitten daar toch eigenlijk ontzettend leuke stories tussen joh. Echt nice om gewoon eens de tijd daar voor te nemen en ervan te genieten ipv rushen
Ja, zat ook al te kijken. Wat een vertaling lol. De mount heb ik al sinds die in de store staat trouwens. Best wel een mooie mount. Heeft een trail aan uiteinde van de vleugels.
[quote]Ricmaniac schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:30:
Ik ben bezig loremaster af te maken. iets wat ik al jaren en jaren en jaren op de planning heb maar nooit echt de tijd voor neem 😛
Ja zitten super leuke quests met interessante lore tussen! ik heb de loremaster een aantal jaren geleden al eens gedaan, toen ik me verveelde in BFA volgens mij.
Ja zitten super leuke quests met interessante lore tussen! ik heb de loremaster een aantal jaren geleden al eens gedaan, toen ik me verveelde in BFA volgens mij.
Zou wel dope zijn als ze WoW naar consoles gaan brengen in ieder gevalZeror schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:18:
Het ziet er nog maar raar uit. Xbox en Blizzard![]()
[Afbeelding]
Playstation 5
Ach het kan altijd raarder
:strip_exif()/f/image/ZvauCnbxMvgBgnl2kjH6cCTs.webp?f=fotoalbum_large)
Of ook een mooie: ZUGEL DER HIMMLISCHEN ONYXWOLKENSCHLANGE!!
Handig btw dat je die Prime rewards ook kan claimen als je even geen WoW sub hebt met een f2p <21 char

:strip_exif()/f/image/ZvauCnbxMvgBgnl2kjH6cCTs.webp?f=fotoalbum_large)
Of ook een mooie: ZUGEL DER HIMMLISCHEN ONYXWOLKENSCHLANGE!!
Handig btw dat je die Prime rewards ook kan claimen als je even geen WoW sub hebt met een f2p <21 char
[ Voor 12% gewijzigd door temp00 op 26-10-2023 18:50 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Zo jammer dat de quests niet gevoiced zijn. Je moet altijd alles als een boek lezen.Ricmaniac schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:30:
Een van de redenen waarom ik ESO speel. Story wise echt geweldig en alles gevoiced.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Je kunt een AI Voiceover addon downloaden voor WoW die de quest text voorleest in de stem waarvan je het verwacht. Dus een questgiver die een Dwarf is, heeft dan ook een Dwarf stem.Frez schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
Zo jammer dat de quests niet gevoiced zijn. Je moet altijd alles als een boek lezen.
Een van de redenen waarom ik ESO speel. Story wise echt geweldig en alles gevoiced.
Erg geinig en zeker het proberen waard.
https://www.curseforge.com/wow/addons/voiceover
Let op, je moet de sound files wel separaat downloaden/installeren.
Edit: Ik heb nog even gauw 3k rating gehaald. Ik zat al enkele maanden op ~2980, maar ik kreeg gewoon geen goede groepen om hoge keys te runnen.
Nu dus wel. Dat is een goede start voor S3

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchy007 op 26-10-2023 20:56 ]
Ja ik gebruik nu ook die voiceover addon.. maar sowieso is er volgens mij veel wel gevoiced inmiddels. niet dat ze de hele quests voorlezen maar de story kreeg ik wel mee via voice dialogues vaak hoor.Frez schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
Zo jammer dat de quests niet gevoiced zijn. Je moet altijd alles als een boek lezen.
genoeg zones die met belangijke quests een soort cutscene hebben enzo of gewoon praatwolkjes
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 26-10-2023 23:14 ]
Congrats @Dutchy007
Welke spec?
Ik moest zelf nog maar 46 puntjes voor 3K maar heb het +- 1,5 maand geleden maar opgegeven omdat ik gewoon niet in groepen kwam. Ergens wel pijnlijk maar de queue simulator meta werd ik ook niet vrolijk van
Ik moest zelf nog maar 46 puntjes voor 3K maar heb het +- 1,5 maand geleden maar opgegeven omdat ik gewoon niet in groepen kwam. Ergens wel pijnlijk maar de queue simulator meta werd ik ook niet vrolijk van
Restoration Shaman!temp00 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:18:
Congrats @Dutchy007Welke spec?
Tsja, ik had hetzelfde. Werd gewoon NOOIT uitgenodigd. Stomme meta classes.
Soms helpt het om in bepaalde weken ge-invite te worden. Bijvoorbeeld was vorige week echt een goede week voor Shamans i.v.m. de Corporeal affix.
Oh dat is wel zuur, je zou verwachten dat het als healer nog redelijk te doen is om in groepen te komen maar blijkbaar wilde iedereen nog steeds Hpala? Koekkebakkers.
Mja, M+ is sowieso altijd het liefst meta specs voor mensen die niet anders weten 
Geen idee of ik volgend seizoen uberhaupt m+ ga doen. De Dungeon pool is niet echt sterk en sommige affixes zijn gewoonweg niet leuk om mee te spelen.
Gelukkig dat er in de nieuwe patch er nieuwe manieren zijn om toch max ilvl te gaan hebben, maar meer dan Heroic raids doen we als guild zijnde toch niet
Geen idee of ik volgend seizoen uberhaupt m+ ga doen. De Dungeon pool is niet echt sterk en sommige affixes zijn gewoonweg niet leuk om mee te spelen.
Gelukkig dat er in de nieuwe patch er nieuwe manieren zijn om toch max ilvl te gaan hebben, maar meer dan Heroic raids doen we als guild zijnde toch niet
Na een pauze van meerdere jaren was ik met Dragonflight weer eens gaan spelen. Het meeste beviel me wel, zeker omdat ik nou niet echt veel tijd heb om te spelen. Helaas veel pech gehad met guilds. Het valt niet mee om een guild te vinden die maar max 2 avonden raid doet en ook paar mythic bosses mee wil nemen. Eerste guild bleef maar raids uitstellen en recruitment werkte niet. Tweede guild ontplofte doordat een groep zich afsplitste omdat ze toch veel serieuzer wilden spelen. Paar maanden geleden nieuwe guild op mijn oude realm van vroeger (Doomhammer/Turalyon) gevonden, al was de guild (en ik ook) al wel klaar met S2 toen. Hopelijk komt dit wel goed nu met S3!
Wel fijn dat alliance en horde samen kunnen in guilds en dat auction house deels over realms heen gaat. Er was toch wel een hoop veranderd in die jaren dat ik niet gespeeld heb
Herken de verhalen over m+ hier ook wel. Maand geleden of zo nog wel tot 3k rating kunnen komen, maar door al het gedoe in de verschillende guilds veruit het grootste deel met pugs gedaan. Ik speel mage, dus daardoor kreeg ik wel meer invites op het eind, maar dit is heel lang echt een drama geweest. En ik speel arcane mage, dus ook nog regelmatig een kick gekregen als ze zagen dat ik geen fire was... Qua raids ook alles met pugs gedaan voor mijn mythic kills.
Maar nu staat S3 dus voor de deur. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Qua raids ziet het er nu een stuk beter uit in deze guild, dus hopelijk gaat dat soepeler. M+ heb ik ook nog wel wat twijfels bij omdat er een hoop dungeons bij zitten die lastig kunnen gaan worden, zeker in pugs. Weet ook nog niet hoe actief de guild is qua dungeons. En veel affixes zijn inderdaad gewoon irritant. Ik snap de poging tot afwisseling en dingen interessant houden, maar als het aan mij lag houden we alleen tyrannical / fortified met als extra iets simpels dat ook een bonus kan geven ipv alleen maar irritant zijn. Maar dat is misschien makkelijk praten als iemand die maar een paar dungeons per week deed.
Volgende 2 weken maar weer even een paar keys doen en proberen zo hoog mogelijke start key te krijgen voor eerste week van S3! Mijn hoogste tot nu toe was een +24 timed. Weet iemand of er al ergens bekend is gemaakt hoe die conversie wordt gedaan voor je eerste key?
Wel fijn dat alliance en horde samen kunnen in guilds en dat auction house deels over realms heen gaat. Er was toch wel een hoop veranderd in die jaren dat ik niet gespeeld heb
Herken de verhalen over m+ hier ook wel. Maand geleden of zo nog wel tot 3k rating kunnen komen, maar door al het gedoe in de verschillende guilds veruit het grootste deel met pugs gedaan. Ik speel mage, dus daardoor kreeg ik wel meer invites op het eind, maar dit is heel lang echt een drama geweest. En ik speel arcane mage, dus ook nog regelmatig een kick gekregen als ze zagen dat ik geen fire was... Qua raids ook alles met pugs gedaan voor mijn mythic kills.
Maar nu staat S3 dus voor de deur. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Qua raids ziet het er nu een stuk beter uit in deze guild, dus hopelijk gaat dat soepeler. M+ heb ik ook nog wel wat twijfels bij omdat er een hoop dungeons bij zitten die lastig kunnen gaan worden, zeker in pugs. Weet ook nog niet hoe actief de guild is qua dungeons. En veel affixes zijn inderdaad gewoon irritant. Ik snap de poging tot afwisseling en dingen interessant houden, maar als het aan mij lag houden we alleen tyrannical / fortified met als extra iets simpels dat ook een bonus kan geven ipv alleen maar irritant zijn. Maar dat is misschien makkelijk praten als iemand die maar een paar dungeons per week deed.
Volgende 2 weken maar weer even een paar keys doen en proberen zo hoog mogelijke start key te krijgen voor eerste week van S3! Mijn hoogste tot nu toe was een +24 timed. Weet iemand of er al ergens bekend is gemaakt hoe die conversie wordt gedaan voor je eerste key?
All voor de Mounts!Akaendra schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:39:
Mja, M+ is sowieso altijd het liefst meta specs voor mensen die niet anders weten
Ben begonnen om wat serieuser solo shuffle te spelen.
Gewoon met mijn Rogue uiteindelijk.
Inmiddesl op 1400 rating, gaat wel lekker. Ik heb het idee dat het ook weer meer gespeeld word ofzo want de queues gaan veel sneller dan de laatste keer dat ik het probeerde.
Gewoon met mijn Rogue uiteindelijk.
Inmiddesl op 1400 rating, gaat wel lekker. Ik heb het idee dat het ook weer meer gespeeld word ofzo want de queues gaan veel sneller dan de laatste keer dat ik het probeerde.
Keek echt mega uit naar Rated RBG's wat in 10.2 komt.... kom ik er vandaag achter dat het eerst als Brawl komt (blijvende brawl) en later misschien als rated versie wordt toegevoegd zoals toen ook met Solo Shuffle was
.. erg jammer want keek er naar uit om daarop te focussen in Season 3
WoW Synthwave beats
niceRicmaniac schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:49:
Holy shit dit heeft even geduurt zeg! Weken lang op meerdere characters gefarmt. De laatste 2 maanden elke week op 12 characters. Eindelijk hebben we hem![]()
Onyxian Drake
[Afbeelding]
Congrats @Ricmaniac!
Gister de rondes van het Mak'gora tournament gezien in de duel to death fase. Af en toe saai en onmogelijk maar vaak ook onverwachte uitkomsten en spannend. Leuk ook om alle pvp veteranen mee te zien doen. De motivatie daarvoor was natuurlijk wel behoorlijk aanwezig met in het totaal 100K aan prijzengeld (afgezien van de eer
). Voor zo'n community event was de productiekwaliteit trouwens erg goed. Af en toe wat kleine foutjes zoals bijv. een Warrior Frost Mage duel (onmogelijk voor de Warrior) die 100 jaar duurde en uiteindelijk op het eind per ongeluk een normaal duel bleek te zijn ipv een duel to death (die moest dus over
), maar afgezien van dat erg goede goede productiekwaliteit.
Afgelopen zaterdag toch maar weer even m'n sub aangezet om die laatste paar puntjes voor 3K binnen te halen en gelijk spijt. Tot nu slechts 1x een invite voor een key gehad, de rest allemaal declines
. Gisteren gelijk maar weer stop gezet. Geen zin als ik volgend seizoen weer in de hogere regionen kom om dit gezeik weer te hebben.
Gister de rondes van het Mak'gora tournament gezien in de duel to death fase. Af en toe saai en onmogelijk maar vaak ook onverwachte uitkomsten en spannend. Leuk ook om alle pvp veteranen mee te zien doen. De motivatie daarvoor was natuurlijk wel behoorlijk aanwezig met in het totaal 100K aan prijzengeld (afgezien van de eer
Afgelopen zaterdag toch maar weer even m'n sub aangezet om die laatste paar puntjes voor 3K binnen te halen en gelijk spijt. Tot nu slechts 1x een invite voor een key gehad, de rest allemaal declines

De mount grind gaat lekker. Na onyxia van gisteren al me 14 farm characters overgezet naar Malygos en op character 9 had ik de Blue Drake en character 14 de Azure drake
In 1 dag klaar met die mounts haha wat top.
Denk dat ik ze nu maar allemaal bij ICC ga neerzetten en die grind af en toe maar weer door pak.
/f/image/zzPjo1R4b3gtpd0XqCQjdwmb.png?f=fotoalbum_large)
Denk dat ik ze nu maar allemaal bij ICC ga neerzetten en die grind af en toe maar weer door pak.
/f/image/zzPjo1R4b3gtpd0XqCQjdwmb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/crodP4As7BhFOo8DpmB1dsqv.png?f=fotoalbum_large)
Ja hij lijkt op jouw character zeker als rogue?Ricmaniac schreef op donderdag 2 november 2023 @ 16:23:
Nieuwe Wrathion statue is wel heel dope imo. maarja 350 euro
[Afbeelding]
Ach we gaan het vanavond zien, maar mijn verwachtingen voor Blizzcon zijn behoorlijk laag. Voornamelijk te danken aan Blizzard zelf natuurlijk.
Nieuwe Xpac verwacht ik wel plus eventuele dingen voor 10.3. Vanavond om een uur of 8/9 (geen idee of US ook al wintertijd weer heeft ngevoerd, dus vandaar
)
Nieuwe Xpac verwacht ik wel plus eventuele dingen voor 10.3. Vanavond om een uur of 8/9 (geen idee of US ook al wintertijd weer heeft ngevoerd, dus vandaar
Zou er ooit eens een nieuwe WoW uitbrengen want dit speel ik al jaren niet meer.
Spel is ook al 20 jaar uit.
Enige wat mij tegenvalt om weer eens met mijn "oude" account te spelen is de 13 euro per maand onkosten en de 2003 graphics.
Enige wat mij tegenvalt om weer eens met mijn "oude" account te spelen is de 13 euro per maand onkosten en de 2003 graphics.
Blizzcon tijden (onze tijd):
Opening Ceremony – 19:00
World of Warcraft: What's Next – 21:30
Overwatch 2: Deep Dive – 22:30
WoW Classic: What's Next – 23:30
Hearthstone: What's Next – 00:30 in de ochtend
Warcraft Rumblings – 01:30 in de ochtend
Weet nief of het al gepost was, maar bij deze
Opening Ceremony – 19:00
World of Warcraft: What's Next – 21:30
Overwatch 2: Deep Dive – 22:30
WoW Classic: What's Next – 23:30
Hearthstone: What's Next – 00:30 in de ochtend
Warcraft Rumblings – 01:30 in de ochtend
Weet nief of het al gepost was, maar bij deze
Een nieuw spel niet maar een revamp wellicht wel. Dat hebben ze in de loop der jaren al vaker gedaan. Denk aan: nieuwe character models, nieuwe spell animations, world revamp in cata.Starscreamer schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:46:
Zou er ooit eens een nieuwe WoW uitbrengen want dit speel ik al jaren niet meer.
2003 graphics is ook iets waar ik me steeds meer en meer aan stoor. Veel textures, ook in de nieuwe zones, zijn gewoon van erg lage kwaliteit. Voor veel mensen heeft dit juist z'n charme maar persoonlijk zou ik het erg gaaf vinden als WoW gewoon UE5-achtige graphics krijgt (zoiets als dit). Dat laatste zal wel nooit gebeuren en zakelijk zal het ook wel niet zo'n goede beslissing zijn omdat je dan veel spelers zonder high-end rigs uitsluit, maar wellicht kunnen we ooit iets er tussenin krijgen. In ieder geval iets met betere textures zou al erg fijn zijn.
Zou het niet erg vinden als er een nieuwe komt. Maar zie dat gewoon echt niet snel gebeuren.Starscreamer schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:46:
Oude graphics ben ik het niet mee eens though. Het is gewoon de WoW style die ze hanteren maar het zijn zeker mooiere graphics (lees veel betere textures) dan in 2004.
Als je classic speelt met de "classic" graphics options. Zie je zo'n groot verschil tussen dat en retail. Maar het is de stijl wat bij WoW hoort en juist werkt. Ik probeer echt elke mmo die op de markt komt bijna en bijna altijd keer ik terug naar WoW omdat de combat en especially PvP Combat daar gewoon het beste aan voelt.
Gameplay > graphics
(favoriete MMO blijft FFXIV though maar WoW blijft combat het beste doen)
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 03-11-2023 14:39 ]
Ik vind de graphics inderdaad wel wat hebben. Past goed of zo. Sowieso gameplay > graphics en juist qua combat vind ik dat WoW bijv echt een stuk soepeler speelt dan FF XIV.
Verhaal van FF XIV is dan weer oneindig veel beter dan dat van WoW. Heb het met plezier gespeeld tot aan Endwalker, maar heb nooit echt goed kunnen wennen aan de combat en een deel van de mechanics. Sowieso zijn er een heleboel dingen beter in FF dan in WoW, maar uiteindelijk kom je op max level content uit en dan trekt WoW me toch meer.
Maar vanavond dus blizzcon! Ben benieuwd waar ze mee gaan komen!
Ook de mage maar weer eens afstoffen in voorbereiding op 10.2 en het nieuwe seizoen. Kan 2 kanten op gaan: nieuwe interesse in het spel of stoppen voor langere tijd.
Verhaal van FF XIV is dan weer oneindig veel beter dan dat van WoW. Heb het met plezier gespeeld tot aan Endwalker, maar heb nooit echt goed kunnen wennen aan de combat en een deel van de mechanics. Sowieso zijn er een heleboel dingen beter in FF dan in WoW, maar uiteindelijk kom je op max level content uit en dan trekt WoW me toch meer.
Maar vanavond dus blizzcon! Ben benieuwd waar ze mee gaan komen!
Ook de mage maar weer eens afstoffen in voorbereiding op 10.2 en het nieuwe seizoen. Kan 2 kanten op gaan: nieuwe interesse in het spel of stoppen voor langere tijd.
Ja ik denk dat mensen niet veel aan de gfx willen doen. Het is meer wat de engine op dit moment is. Zeker al een paar versies verder dan die van 2004. Maar als je bijv een andere engine gaat gebruiken dan kun je veel meer doen met optimalisatie en gameplay.
We gaan het wel zien. Tot nu elke xpac gekocht. En zal 11.0 ook wel weer kopen.
We gaan het wel zien. Tot nu elke xpac gekocht. En zal 11.0 ook wel weer kopen.
Ik speel al jaren niet meer maar het nieuws van een nieuwe expansion is altijd leuk om mee te volgen.
Cat linux.txt
Oe!!
Niet 1 nieuwe expansion, maar 3 nieuwe expansions die allemaal vallen onder Worldsoul Saga.
Niet 1 nieuwe expansion, maar 3 nieuwe expansions die allemaal vallen onder Worldsoul Saga.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 03-11-2023 20:34 ]
expansions:
- WoW: The war Within
- WoW: Midnight
- Wow: The last Titan.
Ik denk dat het gewoon een jaarlijkse expansion word.
En ik hoop dat het toch echt maar 30€ per expansion wordt
Misschien gamepass toevoeging?
- WoW: The war Within
- WoW: Midnight
- Wow: The last Titan.
Ik denk dat het gewoon een jaarlijkse expansion word.
En ik hoop dat het toch echt maar 30€ per expansion wordt
Misschien gamepass toevoeging?
Ligt het aan mij, of was de trailer van de nieuwe expansion een beetje tegenvallen? Wel leuk om Chris weer te zien.
OMG SHARED REPUTATIE! EINDELIJK
Fall24 komt de eerste uit, dus de komende tier is wel heel lang. Want ze had al aangegeven dat dit wel de laatste raid van de expansion is.
De link naar de expansion site stond even online, maar is weer weggehaald.
https://ceviche.worldofwarcraft.blizzard.com/
Ik vraag mij wel af wat Ceviche in de url??
Edit: De juiste link staat er nu wel:
https://thewarwithin.blizzard.com/en-eu/
https://ceviche.worldofwarcraft.blizzard.com/
Ik vraag mij wel af wat Ceviche in de url??
Edit: De juiste link staat er nu wel:
https://thewarwithin.blizzard.com/en-eu/
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 03-11-2023 21:05 ]
Ja ze zitten natuurlijk ook met al die classic development. Classic Cataclysm met changes zoals ze zelf zei.JBplap schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:58:
Fall24 komt de eerste uit, dus de komende tier is wel heel lang. Want ze had al aangegeven dat dit wel de laatste raid van de expansion is.
Classic SSF Hardcore, Classic Season of Discoveries.
Eigenlijk hebben we gewoon heel weinig gezien behalve de ideën
We moeten meer zien in de deepdive.
De expansion is er nu wel: https://thewarwithin.blizzard.com/en-us/
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 03-11-2023 21:04 ]
''Additionally, a new change to transmog collection will let players learn the appearance of any gear type, even if they cannot equip it!''
En accountwide reps.. Well well, dat ik dat nog mag meemaken
En accountwide reps.. Well well, dat ik dat nog mag meemaken
Tesla M3LR '21
Epic Edition, en de Collectors edition waarschijnlijk ook, krijgen Early Access voor World of Warcraft: The War Within.
Daar ben ik wat minder over te spreken. Niet meer met z'n allen om middernacht los gaan zoals altijd geweest is.
Daar ben ik wat minder over te spreken. Niet meer met z'n allen om middernacht los gaan zoals altijd geweest is.
Warbands en alles shared is wel de feature waar ik het meest naar uitkijk. De rest is leuk maar vind ik allemaal niet zo spannend.
Cinematic was wel erg mooi btw. Hopelijk wel nog een iets langer vervolg rond expansion release.
Cinematic was wel erg mooi btw. Hopelijk wel nog een iets langer vervolg rond expansion release.
Heel slecht over te spreken. MMO's hebben geen ruimte voor early access imo.Zeror schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:14:
Epic Edition, en de Collectors edition waarschijnlijk ook, krijgen Early Access voor World of Warcraft: The War Within.
Is niks niks niks anders dan op de FOMO van mensen spelen om die epic editie te verkopen. Want als je nu kijkt naar dragonflight ... zelfs als je nu een alt erbij pakt kan je hem nog optijd gearen zowat voordat 10.2 begint
Maarja toch weet ik zeker dat er zooooo veel mensen daarvoor die dure editie zullen kopen.
Zeker de streamers.Ricmaniac schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:35:
Maarja toch weet ik zeker dat er zooooo veel mensen daarvoor die dure editie zullen kopen.
Btw volgende panel nu.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 03-11-2023 21:37 ]
Eens wat betreft het early access sentiment btw. De grote streamers krijgen die dure edities vast, die weet Blizzard wel te vinden. Is in andere Blizzard games ook regelmatig zo met dit soort betaald spul. Uiteindelijk zijn streamers ook gewoon een marketing instrument voor Blizzard.
Mooie update voor transmog. Je kan straks dus elke appearance leren, ook die je niet kunt dragen. Omdat de transmog straks account-wide zijn via Warband, kun je dus veel makkelijker transmogs verzamelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 03-11-2023 22:24 ]