Ik vind levelen ook niet het allerleukste, maar die boost ingame zou wat mij betreft na x aantal maanden er wel in mogen komen. Ik snap echt dat ze geld willen verdienen, maar nu is t zo van he jongens TBC komt eraan, hier is je 58 boost zodat je door kan gaan naar outland zonder het eerste stuk mee te maken, voor nog eens 60 euro ook. Heb ook een flinke mening over het hele boost gedoe in Classic. Maar blijkbaar hadden ze een oplossing ervoor, en konden ze die alleen toepassen tijdens de pre-patch. Als ze weten dat er weer een groot gedeelte player base terug komt en dan makkelijk voor 60 piek een boost gaat kopen. Het is allemaal erg cheap van Blizzard. Ik vindt t echt een hele goede game. Maar nadat t overgenomen is, is t voor mij niet het zelfde.
Er zijn genoeg dingen te implementeren om het zowel aantrekkelijk te houden voor nieuwe spelers en oudere spelers zonder boost/geld/cashflows systemen. ( moet je nagaan dat je in OSRS nu een boost kan kopen waardoor alles al 99 is voor 60 euro) om maar even een vergelijk te maken.
Je kan wel iets maken van joh: Bij 1x lvl 60 char op je account ontvang je 25-33% XP boost op elk char die erna volgt. Bij 2x lvl 60 wordt dat 50-60% etc etc..
Moeten mensen alsnog de wereld zien, bewandelen, quest doen, dungeons runnen. ( dan houd je t leuk voor spelers die wat later joinen) Pak je het boosten aan.
[
Voor 28% gewijzigd door
dfbt op 21-01-2026 14:10
]