Daarover: RIP lvl 44 hunter
En ja ik weet het: hoe krijg je het voor elkaar om dood te gaan met een hunter.....
Dustwallow Marsh, die groot uitgevallen kreeften aan het farmen voor de q chain waarbij je het mysterie van de platgebrandde herberg probeert op te lossen. Hersenloos die beesten (technisch zijn het humanoids?) afbuksen in het water. Tot er eentje wegrende en een caster pullde. En nog een melee. Om de een of andere reden lukte het me niet om deze mobs snel genoeg dood te krijgen en te voorkomen dat ze wegzwommen en weer 1-2 nieuwe aantrokken (waaronder dus casters), en begon mijn pet het leven te laten.
Toen mijn pet op +/- 30%hp zat voelde ik nattigheid (letterlijk en figuurlijk, want ik zwom in het water). Pet zich dood laten vechten, vluchten, FD en weer door.
Althans: dat was het plan. Het vluchten ging langzaam. Want; zwemmen in het water. De mobs waren sneller (want: aquatic). Eenmaal bij de oever aangekomen FD. *resist* -> neee
Snel wegrennen. K*k ik kom die steile hellingen hier niet op, ik *moet* verder langs te kuststrook vluchten. En nog meer mobs. En nog meer mobs....
Erg frusterend om zo je eigen dood te zien naderen. Gebruik van slumber sand hield maar 1 beest op afstand. De uitkomst is bekend.
Enerzijds: such is life en daarom biedt HC de thrill die de spanning van 2005 weer enigszins terugbrengt. Anderzijds: man wat voelt het zuur. 285 cooking, 275 LW, 235 fishing. Money spent on mount: allemaal down the drain.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.