Ik ben een meme geworden, maar papa van 2 kids, full time baan ( nee geen 10 fulltime banenHTT-Thalan schreef op maandag 6 januari 2025 @ 12:45:
Mijn allergrootste ergernis is mensen die overal om layers vragen. Ja, het is soms druk. Ja, je moet soms wachten. Maar als je overal doorheen wil rausen, ga dan een ander spel doen (of kies retail). Classic is juist bedoeld om alles samen en/of op een lager tempo te spelen.
Je merkt dat in 20 jaar de community heel erg veranderd is. Ook de manier waarop ze om hulp vragen, vaak geen bedankjes, elkaar soms echt helemaal niks gunnen, de legio boosting reclame in chat... en helaas is na korte tijd de inflatie ook hier weer toegeslagen. Items gaan voor duizenden goudstukken en alles is weer handel geworden.
maar als ik 2-3x in de week 2-3 uurtjes kan spelen is het al veel. Als ik enigszins nog een keer 60 wilt worden, wil ik inderdaad niet uren lang wachten. Een druk gebied, en af en toe samen iets doen is voor mij echt geen probleem. EN dan is PVP server ook niet handig...