• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:19
Classic+ weer hinted door blizzard? :P

Denk echt dat het gaat komen volgend jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bwHevUNVT1owVJl5oemv3IXXfQ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xaw0hwAyEg1Tv7uEBqOnwJ6P.png?f=fotoalbum_large

Dit is de hele afbeelding though

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbmgfc0pgc2zjYwG9Oqg4OXqpiw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mshzkJNuz4WON2o2yNxdKabj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 20-12-2025 22:19 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Xrypta
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:30
Ricmaniac schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 21:44:
Classic+ weer hinted door blizzard? :P

Denk echt dat het gaat komen volgend jaar.

[Afbeelding]

Dit is de hele afbeelding though

[Afbeelding]
7 plusjes/kuisjes - 2027? :+

3960wp SE | Model Y RWD

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:04
Even een vraagje: kunnen we nog een losse character boost kopen voor TBC?
Ik hoor verhalen dat je een pakket van 80 euro moet kopen namelijk ...

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 21:22
Vortigen schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:15:
Even een vraagje: kunnen we nog een losse character boost kopen voor TBC?
Ik hoor verhalen dat je een pakket van 80 euro moet kopen namelijk ...
Ik verwacht dat die nog wel gaat komen (denk na de release wellicht), maar inderdaad, je krijgt een "
Level 58 Character Boost (Anniversary)³" bij de Outland Epic Edition. Deze kost €79,99. Natuurlijk krijg je er ook een hoop andere dingen bij, maar het is een behoorlijke prijs ;)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Zijn er hier mensen die op Spineshatter - Horde een leuke leveling en daarna casual raiding guild (1 avond) voor ex mythic raiders.....

Ben paar dagen terug voor het eerst begonnen op classic :). Lekker druk zeg!
Helaas een jaar te laat en daarmee vanilla gemist :(, maargoed TBC komt eraan!

[ Voor 9% gewijzigd door Squishie op 29-12-2025 19:23 ]

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:23
Een vraag betreffende de release van de pre-patch van WoW Classic Anniversary TBC:
- Dit is voor Nederland ergens na middernacht toch? Dus speelbaar vanaf ongeveer 05:00 (na onderhoud) op 14 januari 2026?

Specs

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:04
Ik ben momenteel bezig met Classic Ultra HC op Soulseeker EU. Hoge hartslag, mooie solos en geweldige death clips. Wat wil je nog meer/minder? 😂

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:44
Ik heb een boost gekocht met wintersale voor Classic MoP. Zag dat het nu eindelijk wel met Pandaren kon, Dus nu een pandaren monk en lekker vanaf 85 MoP weer herbeleven :D

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:19
Winst schreef op woensdag 31 december 2025 @ 13:00:
Wat wil je nog meer/minder? 😂
Hahah doe mij maar gewoon een healthbar en full vision on low health :P

Ultra hardcore is mij een beetje TE haha.. wel leuk om de youtube content te bekijken met de death compilations.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Winst
Haha, ja ieder z'n ding. Voor velen in die death clips lijkt het ook niet hun ding😂 Ook de vele duitse nieuwkomers, de server wordt letterlijk overspoeld, zorgen voor veel facepalm momentjes. Mijn grootste vijanden zijn mijn netwerkverbinding (speel op Wifi 😂) en de overmoedige groepsmaten voor de dungeons. Speel priest en vind healen wel wat, dus met Ultra en allerlei nieuwelingen is het best wel onvoorspelbaar 😅

[ Voor 5% gewijzigd door Winst op 06-01-2026 11:27 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:02
Squishie schreef op maandag 29 december 2025 @ 19:22:
Zijn er hier mensen die op Spineshatter - Horde een leuke leveling en daarna casual raiding guild (1 avond) voor ex mythic raiders.....

Ben paar dagen terug voor het eerst begonnen op classic :). Lekker druk zeg!
Helaas een jaar te laat en daarmee vanilla gemist :(, maargoed TBC komt eraan!
Zelfde hier! al wat gevonden?

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:28
Ik zit hier wel op spinehatter, Wel Alliance though.. Nederlandse guild gevonden die gaat raiden in TBC. Lekker casual.

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Keesknd schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 23:12:
[...]

Zelfde hier! al wat gevonden?
Nope. Ik ga mssn ook Alliance tegelijk spelen op Thunderstrike. Levelen is wel echt moeizamer dan ik me herinner :)

[ Voor 10% gewijzigd door Squishie op 09-01-2026 10:54 ]

• dfbt
Met levelen zou ik persoonlijk nog een paar dagen wachten. Met de prepatch die eraan komt gaat levelen ongeveer 25% sneller. 12-13 januari komt de prepatch van tbc. @Squishie

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:33

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Winst schreef op woensdag 31 december 2025 @ 13:00:
Ik ben momenteel bezig met Classic Ultra HC op Soulseeker EU. Hoge hartslag, mooie solos en geweldige death clips. Wat wil je nog meer/minder? 😂
Geen ultra, kom ze wel eens tegen met hun party-meldingen (grouping with me is very dangerous...). Ik doe 'gewoon' HC voorzover dat 'gewoon' is natuurlijk. Wel self-found. en dan kom je regelmatig nieuwe uitdagingen tegen waar je eerder nooit over nadacht. Zo moet je het van drops/finds, quest reward en self-crafted gear hebben, maar als LW Rogue kom ik er dan b.v. tegenaan gelopen dat je geen salt shaker kunt krijgen... want die moet je van een andere profession kopen. En dan vind je ineens een hele dikke blue world drop waar je zelf niks aan hebt, dus dan maar vendoren. Voor bepaalde quests heb je ook zaken nodig die je alleen van de AH of een andere speler kunt kopen... je kunt een hoop dingen dus gewoon niet doen.

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

dfbt schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 11:30:
Met levelen zou ik persoonlijk nog een paar dagen wachten. Met de prepatch die eraan komt gaat levelen ongeveer 25% sneller. 12-13 januari komt de prepatch van tbc. @Squishie
Kan je in classic dan ook op Spineshatter Alliance aanmaken als je al horde bent? Op dit moment kan dat nog niet.

Wil eigenlijk beide factions spelen op pvp.... en dat kleine beetje gold wat ik nu heb ook gebruiken om m'n andere char te levelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Squishie op 09-01-2026 20:11 ]

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29

Seraphin

Meep?

Deze doet toch wel pijn: mijn HC Mage op lvl 59 gestorven.
Ik ben ff balen en me bezinnen of ik dit nog ga blijven doen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• dfbt
Seraphin schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 00:34:
Aaaaiii... hoe ?

• dfbt
Squishie schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 20:10:
[...]

Kan je in classic dan ook op Spineshatter Alliance aanmaken als je al horde bent? Op dit moment kan dat nog niet.

Wil eigenlijk beide factions spelen op pvp.... en dat kleine beetje gold wat ik nu heb ook gebruiken om m'n andere char te levelen.
Dat gaat helaas niet

• Winst
Balen man! :'( Ik ken het gevoel.
HTT-Thalan schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 14:23:
[...]
Geen ultra, kom ze wel eens tegen met hun party-meldingen (grouping with me is very dangerous...).... je kunt een hoop dingen dus gewoon niet doen.
Leuk! Ik speel ook SF tot 60 dan stap ik over op guild-found. Als ik zover kom natuurlijk. Voor mij is voor SF simpelweg een aanpassing nodig van je verwachtingen. Dus niet ervan uit gaan dat je elk item kan/moet willen hebben.

Alliance of Horde?

Winst = Papie = ZeroT0ne

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:33

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Winst schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 08:58:
[...]

Balen man! :'( Ik ken het gevoel.

[...]

Leuk! Ik speel ook SF tot 60 dan stap ik over op guild-found. Als ik zover kom natuurlijk. Voor mij is voor SF simpelweg een aanpassing nodig van je verwachtingen. Dus niet ervan uit gaan dat je elk item kan/moet willen hebben.

Alliance of Horde?
Alliance, guild The Forlorn Few.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:04
Shit man! Kan me goed voorstellen dat dat heel zuur voelt :(
Mijn hoogste HC was een 41 priest (maanden terug) en vorige week mijn 31 priest. Nu weer bezig met nog een priest van bijna lvl 20.

Misschien volgende week even in TBC kijken op de Anniversary servers?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:02
Zit er iemand in een NL raiding/pvp guild? zou wel eens Naxx of een andere raid willen raiden met mijn Rogue.. nog niet eerder gedaan. >>Actief naar een guild dus :-)<<
Pagina: 1 ... 82 83 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat