• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:28
Unigo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 07:43:
Stomme vraag: ik overweeg een boost te kopen, ben net weer gestart! Ik zie dat er ook een 'outland epic pack' is met een mount, boost, gametime. Ik vraag me alleen af of de mount account-wide is. Daarnaast zit er volgens mij geen riding-skill bij toch?
Het is inderdaad de mount, je krijgt bij een 58 boost een 60% mount , geen 100% en in de outland epic pack zit idd al een flying/epic flying alleen idd je skill moet je nog afrekenen straks op level 70.
Als je voor 60 euro een standalone boost, kan je idd net zo goed die epic outland pack kopen. dan heb je 60 euro boost, 13 euro maand en voor ''7euro'' koop je wat gimmicks haha.
In 2021 toen Classic naar TBC ging koste een boost standalone 30 euro. Voelt voor mij wel heel erg veel geld. En poppetje naar het eindlevel halen in zo'n spel. Een moderne AAA+ game kost vandaag de dag net iets meer...

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:46
dfbt schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 08:18:
[...]

Het is inderdaad de mount, je krijgt bij een 58 boost een 60% mount , geen 100% en in de outland epic pack zit idd al een flying/epic flying alleen idd je skill moet je nog afrekenen straks op level 70.
Als je voor 60 euro een standalone boost, kan je idd net zo goed die epic outland pack kopen. dan heb je 60 euro boost, 13 euro maand en voor ''7euro'' koop je wat gimmicks haha.
In 2021 toen Classic naar TBC ging koste een boost standalone 30 euro. Voelt voor mij wel heel erg veel geld. En poppetje naar het eindlevel halen in zo'n spel. Een moderne AAA+ game kost vandaag de dag net iets meer...
Thanks! Dan laat ik 'm nu nog even liggen denk ik. Vind het levellen nu ook nog wel prima. Ben ook nog aan het afwegen of ik horde of alliance wil. Nu een level 9 tauren druid, maar 'vroeger' altijd alliance gespeeld. Tot level 60 (of 70) op een PVP-realm, maar wil nu iets minder stress en ga voor normal. Ook maar eens kijke naar een leuke guild :)

3ds fc: 4270-0926-7440

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:08
Inderdaad, 60 euro is veel. maar toch hebben velen in mijn guild de boost gekocht. Ze willen gewoon die grind naar 60 levelen vermijden, ondanks dat dit ook sneller is geworden. Het is een goeie cash-koe voor Blizzard zo.

• Extracnix
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 15:52
Ik heb zelf ook de boost gekocht, vind het levelen wel prima maar ik heb dat nu zo vaak gedaan dat ik het de tijd investering niet meer waard vind.

Nu kan ik in de Pre-patch mooi wat gear verzamelen inplaats van de hele patch te besteden aan het levelen van een character ;)

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:29
Zelf (nog) geen boost gekocht. Ben een shaman aan het levelen wat plezierig is en ik heb een lvl 60 priest klaarstaan.
Maar wie weet als ik verveeld mocht raken dat ik ook een boost koop ;)
Blizz heeft het iig slim bekeken door de standalone 60 euro te maken en de epic pack 80. Goeie upselling techniek.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:43
Inmiddels level 11 op een hunter. Denk echt dat het me wel makkelijk moet lukken. zou zonde zijn om daar 60 euro aan uit te geven imo.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:20
Ik heb dus de boost wel gekocht, maar het rare is dat ik niet weet welke class ik moet boosten hehe.
speel nu horde, heb een warrior, hunter en ben nu bezig met een warlock.

ik zou zelfs kunnen overwegen om een alliance te maken. Heb nog nooit die kant gespeeld eerlijk gezegd.
Paladin tank ofzo zou wel wat kunnen zijn, human heeft aardige racials geloof ik met de sword en 10% increased rep toch? Dat is wel handig natuurlijk.
twijfel twijfel

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:29
beebie121 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:48:
Ik heb dus de boost wel gekocht, maar het rare is dat ik niet weet welke class ik moet boosten hehe.

ik zou zelfs kunnen overwegen om een alliance te maken. Heb nog nooit die kant gespeeld eerlijk gezegd.
Paladin tank ofzo zou wel wat kunnen zijn, human heeft aardige racials geloof ik met de sword en 10% increased rep toch? Dat is wel handig natuurlijk.
twijfel twijfel
Humans hebben inderdaad sword specialization en de 10% rep. Vooral de rep bonus vond ik destijds fijn in TBC.
Maar aan de andere kant, het is niet OP ofzo en je kan prima een Dwarf Paladin spelen. Of een Blood elf natuurlijk 8)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:24

Seraphin

Meep?

beebie121 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:48:

twijfel twijfel
De rep bonus van Humans is extreem nuttig. Daartegenover staat dat de Draenei +1% hit racial (niet alleen voor je eigen char maar voor alle chars in je group!) zo'n beetje game-breaking goed is. Dwz in raids.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:28
Ik vind levelen ook niet het allerleukste, maar die boost ingame zou wat mij betreft na x aantal maanden er wel in mogen komen. Ik snap echt dat ze geld willen verdienen, maar nu is t zo van he jongens TBC komt eraan, hier is je 58 boost zodat je door kan gaan naar outland zonder het eerste stuk mee te maken, voor nog eens 60 euro ook. Heb ook een flinke mening over het hele boost gedoe in Classic. Maar blijkbaar hadden ze een oplossing ervoor, en konden ze die alleen toepassen tijdens de pre-patch. Als ze weten dat er weer een groot gedeelte player base terug komt en dan makkelijk voor 60 piek een boost gaat kopen. Het is allemaal erg cheap van Blizzard. Ik vindt t echt een hele goede game. Maar nadat t overgenomen is, is t voor mij niet het zelfde.

Er zijn genoeg dingen te implementeren om het zowel aantrekkelijk te houden voor nieuwe spelers en oudere spelers zonder boost/geld/cashflows systemen. ( moet je nagaan dat je in OSRS nu een boost kan kopen waardoor alles al 99 is voor 60 euro) om maar even een vergelijk te maken.

Je kan wel iets maken van joh: Bij 1x lvl 60 char op je account ontvang je 25-33% XP boost op elk char die erna volgt. Bij 2x lvl 60 wordt dat 50-60% etc etc..
Moeten mensen alsnog de wereld zien, bewandelen, quest doen, dungeons runnen. ( dan houd je t leuk voor spelers die wat later joinen) Pak je het boosten aan.

[ Voor 28% gewijzigd door dfbt op 21-01-2026 14:10 ]

• Extracnix
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 15:52
dfbt schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:07:
Ik vind levelen ook niet het allerleukste, maar die boost ingame zou wat mij betreft na x aantal maanden er wel in mogen komen. Ik snap echt dat ze geld willen verdienen, maar nu is t zo van he jongens TBC komt eraan, hier is je 58 boost zodat je door kan gaan naar outland zonder het eerste stuk mee te maken, voor nog eens 60 euro ook. Heb ook een flinke mening over het hele boost gedoe in Classic. Maar blijkbaar hadden ze een oplossing ervoor, en konden ze die alleen toepassen tijdens de pre-patch. Als ze weten dat er weer een groot gedeelte player base terug komt en dan makkelijk voor 60 piek een boost gaat kopen. Het is allemaal erg cheap van Blizzard. Ik vindt t echt een hele goede game. Maar nadat t overgenomen is, is t voor mij niet het zelfde.

Er zijn genoeg dingen te implementeren om het zowel aantrekkelijk te houden voor nieuwe spelers en oudere spelers zonder boost/geld/cashflows systemen. ( moet je nagaan dat je in OSRS nu een boost kan kopen waardoor alles al 99 is voor 60 euro) om maar even een vergelijk te maken.

Je kan wel iets maken van joh: Bij 1x lvl 60 char op je account ontvang je 25-33% XP boost op elk char die erna volgt. Bij 2x lvl 60 wordt dat 50-60% etc etc..
Moeten mensen alsnog de wereld zien, bewandelen, quest doen, dungeons runnen. ( dan houd je t leuk voor spelers die wat later joinen) Pak je het boosten aan.
Ik snap je punt, maar bekijk het eens van mijn kant.
Vroeger had ik zeeën van tijd, en heb ik ontzettend veel WoW gespeeld.
Nu ben ik wat jaartjes ouder en is de tijd erg beperkt.

Ik wou graag TBC spelen want vroeger in de eerste jaren heb ik dat ook gespeeld, ik had dus geen character. Als ik nu een nieuwe compleet moest levelen (ook al is het nu versneld) zou dat dus wel een dealbreker zijn om niet te gaan spelen. ik kan nu dus 3/4 dagen playtime (~ 72 tot 96 uur) kopen voor € 60.
Voor mij dus een makkelijke beslissing want ik kan direct met vrienden weer spelen. Dan werk ik wel een uurtje langer en is dat ook weer terug verdiend in plaats van al die uren in het levelen te steken.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:24

Seraphin

Meep?

dfbt schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:07:

Oprecht: erg leuk idee en wat mij betreft zou dit 100% ingevoerd moeten worden. WoW was altijd al relatief alt-unfriendly (aardig wat MMO's waarbij je bv account-shared bank, housing, achieves en/of skills hebt).

Helaas snap ik ook wel de beweegredenen van Blizzard (Activision dus): waarom gaan rommelen aan de code als a) een significant deel van de spelers juist zo dicht mogelijk bij de originele content wil blijven, en b) je met deze oplossing bakken met geld kan verdienen?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Pagina: 1 ... 83 84 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat