@
Nickrsd Wat bij warrior levelling ook enorm helpt, is het regelmatig upgraden van je wapen. Je specials én je white damage zijn extreem afhankelijk van je weapon damage.
Op lagere lvls (<40) zou ik zeggen dat weapon dps belangrijker is dan wat dan ook. Daarboven kun je nog overwegen dat een wapen met een nominaal lagere dps maar een hogere max damage in sommige situaties de voorkeur heeft. Overige stats zou ik, zeker tot lvl 40, compleet ondergeschikt stellen aan dps.
Ik hanteer doorgaans de vuistregel dat ik geen spullen van AH pluk tijdens mijn level experience, onder het mom dat je echte essentials wel uit dungeons & quests kan halen, en je zo bakken met geld kan besparen. Mijn uitzondering hierop zijn dus warriors; ik hou altijd een beetje in de gaten of er goede 2-handers tegen een beetje normale prijs op AH staan. Let daarbij ook op de vendor value; 1g besteden aan een wapen op lvl 20 klinkt als veel, maar als je dat wapen vervolgens aan een vendor kwijt kan voor 80s, heb jij er netto slechts 20s voor betaald.
Voordeel is dat heel veel mensen een (onterechte) fixatie op +STR lijken te hebben, waardoor green weapons met +SPI (wat voor een low lvl warrior
juist een essentiële stat is) vaak voordelig gevonden kunnen worden.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.