[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ze hebben helaas niks gezegt over alle achievement progression account wide maken dus vrees dat dat er nog steeds niet in zit. Of dat je in de guild je gehele achievement point ziet en niet alleen character achievements. Maargoed het lijkt zeker een goeie kant op te gaan en dat ze echt impact willen maken weer met WoW.
Aan de andere kant voelde het gewoon als een nieuwe expansion announcement en niet iets heeel bijzonders zeg maar. Niet om negatief te doen ofzo maar gewoon "weer en expansion announcement" en ziet er goed uit maar niet hyped ofzo.
Vind die classic Season of discoveries wel iets heel interessants. Iets nieuws.
Precies dit, heerlijk die ophype van Metzen. Maar zoals ik het nu zie is er werkelijk wat veranderd?….Ricmaniac schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 22:48:
Ja transmog en reputatie is imo mooiste verandering haha.
Ze hebben helaas niks gezegt over alle achievement progression account wide maken dus vrees dat dat er nog steeds niet in zit. Of dat je in de guild je gehele achievement point ziet en niet alleen character achievements. Maargoed het lijkt zeker een goeie kant op te gaan en dat ze echt impact willen maken weer met WoW.
Aan de andere kant voelde het gewoon als een nieuwe expansion announcement en niet iets heeel bijzonders zeg maar. Niet om negatief te doen ofzo maar gewoon "weer en expansion announcement" en ziet er goed uit maar niet hyped ofzo.
Vind die classic Season of discoveries wel iets heel interessants. Iets nieuws.
Zulke filmpjes mogen ze meer maken
Trouwens een vraag, heb gegoogled maar nergens iets gelezen erover nog...
Ik had nog ouwe level boost staan op mijn screen en dat waren aparte levels boost, dacht 1 van 50 en 1 van 60? Of was het 2 van 50?
Ik weet het niet meer echt.... maar nu zie ik dat het veranderd is naar 2 level 60 boost, hebben jullie dat ook?
Ik kan nu nergens op me PC een plaatje vinden met de 2 aparte iconen van boost.
(hier een plaatje ervan, dan begrijp u wat ik bedoel,
Boven stukje is de ouwe en onder stukje is de nieuwe boost)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3XLveilApBZa9PpWrX0Vba9f.jpg?f=user_large)
Prima toch. Geen idee of ze het hebben veranderd.rahd schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:24:
Ach arme Thrall, hij lijkt jaren ouder te zijn geworden, wel een heel mooi filmpje
Ik had nog ouwe level boost staan op mijn screen en dat waren aparte levels boost, dacht 1 van 50 en 1 van 60? Of was het 2 van 50?
Ik weet het niet meer echt.... maar nu zie ik dat het veranderd is naar 2 level 60 boost, hebben jullie dat ook?
[Afbeelding]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dingen zoals Warbands zijn wel wat leuker voor alts bij te houden.
Delves ook wel interessant, maar ze moeten het wel interessant houden. VEel te veel dingen in DF die het nu niet meer waard zijn om te doen.
We gaan het zien in de toekomst
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Hier ook,rahd schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:24:
Ach arme Thrall, hij lijkt jaren ouder te zijn geworden, wel een heel mooi filmpje
[Afbeelding]
gisteren waren het nog 2 verschillende (1 van 50, 1 van 60). Na de aankondiging/pre order mogelijkheid van de War Within expansie is het aangepast naar 2 van 60.
Blij dat ik ze nog niet gebruikt had.
Ik baal nu dat ik die van mij pas wel heb gebruikt. M'n lvl 50 boost had een lvl 60 boost kunnen zijnJBplap schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 02:27:

Achja...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik ben alleen wel benieuwd wanneer de expansion pack gaat uitkomen. Want ze hebben aangegeven dat er geen 10.3 gaat komen, maar er nog wel genoeg te vertellen valt. Ik kan me alleen niet voorstellen dat we een jaar lang met filler content zitten (hoewel... Blizzard kennende).
Rupsen, Rapsen.
Anyway, ik kreeg heel sterk het gevoel dat ze nogal leunen op het afronden van de storyline en daar dan meteen inzicht op geven door 3 expansions aan te kondigen.
Wat bij mij ging dagen was, als de openstaande storylines afgerond worden, er complotten worden blootgelegd, het kwam erg over alsof ze het geheel willen afronden. Maar wat dan? Is dat dan het einde van WoW? Of komt die reboot naar WoW 2.0?
Cross-realm guilds trouwens, dat lijkt me nou helemaal niks om dan ook nog eens achter guildnamen servernamen te krijgen. Doe gewoon doorpakken op je serverstructuur en maak er 1 groot cluster van.
Ik zou niet weten waarvoor ik ze moet gebruiken, want heb al te veel alts die al over de level 60 zijn en de low levels die ik nog heb zijn van die Allied Races.Zeror schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 03:20:
[...]
Ik baal nu dat ik die van mij pas wel heb gebruikt. M'n lvl 50 boost had een lvl 60 boost kunnen zijn![]()
Achja...
En bij deze alts wil ik de Heritage Armor met mounts en achievement, dus mag ik geen boost gebruiken

Zoveel te doen in wow nog...vroeger was ik altijd bij met alles, maar al paar expansion loop ik met alles achter
:strip_exif()/f/image/v5njQuqEV7JL7Rk2b2rvRRBQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik iets niet zou verwachten is dat WoW 2 überhaupt ooit komt. Ze kunnen binnen het WoW universum nog zoveel vertellen en doen. Ik vermoed dat we na deze saga wel eens weg kunnen gaan van Azeroth, en verder dan die planeet gaan kijken in opdracht van de Titans die in de laatste expansion pack gaan komen.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:23:
Ik zou niet weten waarvoor ik nog een level boost zou willen gebruiken
Anyway, ik kreeg heel sterk het gevoel dat ze nogal leunen op het afronden van de storyline en daar dan meteen inzicht op geven door 3 expansions aan te kondigen.
Wat bij mij ging dagen was, als de openstaande storylines afgerond worden, er complotten worden blootgelegd, het kwam erg over alsof ze het geheel willen afronden. Maar wat dan? Is dat dan het einde van WoW? Of komt die reboot naar WoW 2.0?
Cross-realm guilds trouwens, dat lijkt me nou helemaal niks om dan ook nog eens achter guildnamen servernamen te krijgen. Doe gewoon doorpakken op je serverstructuur en maak er 1 groot cluster van.
Rupsen, Rapsen.
Straks een Earthen character boosten dan.rahd schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:24:
[...]
Ik zou niet weten waarvoor ik ze moet gebruiken, want heb al te veel alts die al over de level 60 zijn en de low levels die ik nog heb zijn van die Allied Races.
En bij deze alts wil ik de Heritage Armor met mounts en achievement, dus mag ik geen boost gebruiken, want anders werkt t niet.
Zoveel te doen in wow nog...vroeger was ik altijd bij met alles, maar al paar expansion loop ik met alles achteren dat zal steeds meer worden denk ik
[Afbeelding]
Zou het tof vinden als de focus weer meer komt op de open wereld en wat minder op mythic+. Vind die early access ook een beetje een vieze nasmaak geven. Dan log je na 3 dagen in in een wereld waar iedereen al max level is en de economie grotendeels bepaald.
[ Voor 7% gewijzigd door London op 04-11-2023 10:32 ]
Tesla M3LR '21
Hoewel ik het echt met je eens ben dat het een nare nasmaak geeft is het ook weer iets wat je echt moet vergeten. De economie is altijd opgeblazen in die eerste korte periode. Binnen een maand merk je die 3 dagen echt niet meer.London schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 10:31:
Zou het tof vinden als de focus weer meer komt op de open wereld en wat minder op mythic+. Vind die early access ook een beetje een vieze nasmaak geven. Dan log je na 3 dagen in in een wereld waar iedereen al max level is en de economie grotendeels bepaald.
Ze doen wel veel met world content elke patch hoor. hierdoor word het oude meestal wel outdated en niet meer viable. Nu heb je bijv dreamsurges dat je alts heeel snel 408 ilvl kan geven. Maarja je zal altijd achterlopen op een hoge raider of Mythic + speler qua gear.
Dus als je niet voor jezelf het doel hebt om die hoogste gear te halen dan hoef je dat toch ook niet te doen en kan je gewoon doen wat je wil?
Ik vind het niet gek als iemand die er wel de tijd voor in stopt om M+ te doen ook betere gear heeft
Dat is niet anders dan iemand die vroeger Naxrammas deed en iemand die het niet deed natuurlijk.
Ben heel benieuwd naar die sysemen zoals Delve hoe dat gaat uit pakken. Maar echt eindelijk account wide reputations. wat ben ik daar blij mee zeg.
Vraag me wel gelijk erg af hoe dat zit met bijvoorbeeld de insane titel. Is die nog wel te halen daarna? Of zou je dan een character misschien niet moeten toevoegen aan de warband ofzo.
Dat vind ik ook niet gek. Ik vind het alleen niet leuk om te doen, omdat het content is waar je niet zo even in kan rollen en als je een fout maakt ben je - als je niet in een leuke guild zit met aardige mensen - gelijk de lul. Ik heb geen zin om me voor rotte vis te laten uitmaken als ik een fout maak in een game die ik voor m'n ontspanning doe. Daarom ga ik dat soort content vaak uit de weg.Ricmaniac schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:50:
[...]
Ik vind het niet gek als iemand die er wel de tijd voor in stopt om M+ te doen ook betere gear heeft![]()
Dat is niet anders dan iemand die vroeger Naxrammas deed en iemand die het niet deed natuurlijk.
Account wide rep geldt overigens alleen voor de expansion zelf, en niet met terugwerkende kracht vooralsnog.
''Account wide reputations will only be for the new factions, TBD what will happen with the older factions.''
Tesla M3LR '21
Heb je ook de tijden voor vandaag?Diigii schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 14:18:
Blizzcon tijden (onze tijd):
Opening Ceremony – 19:00
World of Warcraft: What's Next – 21:30
Overwatch 2: Deep Dive – 22:30
WoW Classic: What's Next – 23:30
Hearthstone: What's Next – 00:30 in de ochtend
Warcraft Rumblings – 01:30 in de ochtend
Weet nief of het al gepost was, maar bij deze
Vooral benieuwd naar het WoW panel.
Nu!JBplap schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:26:
[...]
Heb je ook de tijden voor vandaag?
En google gewoon op blizzcon 2023 schedule voor de rest.
[ Voor 14% gewijzigd door Bisamrat op 04-11-2023 20:00 ]
https://www.mmo-champion....ast-Schedule-November-3-4JBplap schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:26:
[...]
Heb je ook de tijden voor vandaag?
Ik wil niet van me stoel af springen maar zo leek ik het te begrijpen
Dit zou letterlik alles zijn wat ik nodig heb om te kunnen switchen van characters
Ja, standaard is een achievement account-wide, maar de manier zoals Ion het zei, betekent dat nog wel dat sommige achievements character based kunnen zijn. We gaan het wel zien. Maar het idee is dat jij als speler de achievement haalt, niet jouw character.Ricmaniac schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:26:
Holy Moly begrijp ik dit nou goed dat achievements ook geheel account wide worden ?
Ik ben zooo hyped inmiddels weer. dit klonk allemaal gewoon echt mega goed.Zeror schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 21:08:
[...]
Ja, standaard is een achievement account-wide, maar de manier zoals Ion het zei, betekent dat nog wel dat sommige achievements character based kunnen zijn. We gaan het wel zien. Maar het idee is dat jij als speler de achievement haalt, niet jouw character.
Hoop niet dat ik het verkeerd begreep dan want hoe jij het nu zegt klinkt alsof je nog steeds de achievement op 1 character moet halen.
Maar ik wil weten of mijn 80 wins van WSG op mijn rogue ook meetellen als ik nog 20 wins op een andere character haal bijv.
Dit is het nieuwe character screen:

Het maakt niet uit op welke realm je character zich bevind, alle characters staan gewoon hier. Niet meer onhandig swappen met realm lists enzo.
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 04-11-2023 21:36 ]
Instead of only specific achievements being account-wide, they are being updated so that they are all account-wide rewarding the individual player instead of the character for the accomplishment.
Zoals ik het hier lees wordt alles account wide. Dus lijkt het me dat je ze maar 1 keer hoeft te halen.
Rupsen, Rapsen.
Ik kijk momenteel naar Seal Team op Veronica tv, vanavond komen er weer paar afleveringen en daarin speelt een acteur "Max Thieriot" (Clay Spencer) die erg veel op die Anduin lijkt op dat filmje van Blizzard The War Within, vinden jullie niet?
YouTube: The War Within Announce Cinematic | World of Warcraft
Dat zou fantastisch zijn if true. En ik hoop echt van harte dat ze ook retrospectief alle reps accountwide maken. Dan ben ik toch al wel weer bijna om hoorMetian schreef op zondag 5 november 2023 @ 04:52:
Dit is wat ze zeggen over achievements met de nieuwe Warbands.
Instead of only specific achievements being account-wide, they are being updated so that they are all account-wide rewarding the individual player instead of the character for the accomplishment.
Zoals ik het hier lees wordt alles account wide. Dus lijkt het me dat je ze maar 1 keer hoeft te halen.

Tesla M3LR '21
Ze gaan reps account wide maken, maar ze moeten dit wel goed doen en checken. Ze beginnen met de rep/renown van Dragonflight en gaan zo de expansions af. Kan zijn dat bepaalde reps bij launch dus nog niet in warband zitten.London schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:42:
[...]
Dat zou fantastisch zijn if true. En ik hoop echt van harte dat ze ook retrospectief alle reps accountwide maken. Dan ben ik toch al wel weer bijna om hoor
Dat klinkt opzich wel logisch. Ik kan mij ook voorstellen dat de code voor retail WoW meer en meer spaghetti wordt naar mate je terug in de tijd gaat om dingen te herstellen of te future proofen. Daar zullen best wel wat uitdagingen bijzitten lijkt mij ook.Zeror schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:41:
[...]
Ze gaan reps account wide maken, maar ze moeten dit wel goed doen en checken. Ze beginnen met de rep/renown van Dragonflight en gaan zo de expansions af. Kan zijn dat bepaalde reps bij launch dus nog niet in warband zitten.
Nouja, ze hebben nog even ook en super veel aangekondigde dingen zijn ook nog niet final natuurlijk. Maar het doet mij deugt om de stijgende lijn te zien bij WoW na toch wel een aantal teleurstellende expansions. Dragonflight doet het meer dan prima volgens mij.
De ascendancies trouwens:

Qua naamgeving ook nog niet final maar staan wel wat toffe dingen tussen zo op het eerste gezicht.
[ Voor 9% gewijzigd door London op 05-11-2023 11:59 ]
Tesla M3LR '21
Ik weet hierdoor nog steeds niet of mijn achievement van 100 WSG & EotS wins shared is of dat je alsnog op 1 character eerst die 100 moet halenMetian schreef op zondag 5 november 2023 @ 04:52:
Dit is wat ze zeggen over achievements met de nieuwe Warbands.
Ik verwacht dat het ook account wide wordt maarja zeker weten doe ik niet.
Voor die titel moet je eerst bloodsail buccaneers naar honored krijgen. hierdoor worden Booty bay, gadgetzan, everlook en ratchet hated.
Maar wat als je dus bijna die honored voor Bloodsail buccaneers aan tikt en een andere character die andere gewoon allemaal exalted hebt.
Ze hebben wel aangegeven eerst alleen te beginnen met War Within rep en dan langzaam aan terug te werken maar uiteindelijk ben ik benieuwd hoe dat gaat werken. Of dat ik nog iets te doen heb de komende maanden
Is zo'n titel die al een lange tijd op mijn bucket list staat maar nooit de tijd genomen om het te doen omdat er best veel werk in zit.
Zat even over mijn characters heen te kijken want het makkelijks zou het zijn om het op een character te doen die je niet heel veel speelt. maarja die characters van mij hebben weer geen Darkmoon Fair exalted rep wat ook een maanden duurt... Maarja mijn main character die dat wel exalted heeft, die heeft ook booty bay enzo al bijna exalted dus dan moet ik dat weer helemaal terug brengen naar Hated haha. Dilemma maar toch is de insane title wat mij betreft heel gaaf omdat er zo'n grind achter zit. Iets wat niet veel meer in de game zit.
Ik heb Insane gefarmed toen het nog écht Insane was, namelijk toen Shen'dralar nog een vereiste was voor 2011Ricmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:12:
En ik vroeg me gfister avond ook gelijk af hoe dat gaat met de Insane titel.
Voor die titel moet je eerst bloodsail buccaneers naar honored krijgen. hierdoor worden Booty bay, gadgetzan, everlook en ratchet hated.
Maar wat als je dus bijna die honored voor Bloodsail buccaneers aan tikt en een andere character die andere gewoon allemaal exalted hebt.
Ze hebben wel aangegeven eerst alleen te beginnen met War Within rep en dan langzaam aan terug te werken maar uiteindelijk ben ik benieuwd hoe dat gaat werken. Of dat ik nog iets te doen heb de komende maanden![]()
Is zo'n titel die al een lange tijd op mijn bucket list staat maar nooit de tijd genomen om het te doen omdat er best veel werk in zit.
Zat even over mijn characters heen te kijken want het makkelijks zou het zijn om het op een character te doen die je niet heel veel speelt. maarja die characters van mij hebben weer geen Darkmoon Valley exalted rep wat ook een maanden duurt... Maarja mijn main character die dat wel exalted heeft, die heeft ook booty bay enzo al bijna exalted dus dan moet ik dat weer helemaal terug brengen naar Hated haha. Dilemma maar toch is de insane title wat mij betreft heel gaaf omdat er zo'n grind achter zit. Iets wat niet veel meer in de game zit.
Tesla M3LR '21
Ja ik hoop ook wel echt dat ze dat gaan doen en niet optellen want dan heeft iedereen alles exaltedLondon schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:16:
[...]
Ik heb Insane gefarmed toen het nog écht Insane was, namelijk toen Shen'dralar nog een vereiste was voor 2011Maar ik ben ook zeker benieuwd hoe ze dat soort dingen gaan opvangen. Je zou zeggen pak gewoon de hoogste rep van iedere faction op een character en smeer dat uit over het gehele roster. Maar zo makkelijk zal het wel niet zijn.
Ziek hoor ben blij dat die Shen'Dralar niet meer hoeft nee haha.
Maar denk inderdaad dat wij te makkelijk denken en technisch veel meer bij komt kijken ofzo want snap anders niet waarom ze het niet allemaal in 1 keer roster wide kunnen maken .
Of er moet nog goed worden nagedacht juist over dingen zoals dit.
Ben in ieder geval wel van plan nu die grind nog te doen voordat War within uit komt
Ik vond het een leuke grind om te doen. Ik heb hem toen in een zomervakantie gedaan in ~2 weken tijd ongeveer toen ik nog een echte WoW addict was. Kan me daar nu - ruim 10 jaar later - weinig meer bij voorstellen, maar het is een leuk stukje nostalgie en de titel die ik al die jaren later nog steeds gebruik. Van wat ik mij nog kan herinneren vond ik die piraten grinden het leukst en die lockboxes het saaist.Ricmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:19:
[...]
Ja ik hoop ook wel echt dat ze dat gaan doen en niet optellen want dan heeft iedereen alles exalted![]()
Maar denk inderdaad dat wij te makkelijk denken en technisch veel meer bij komt kijken ofzo want snap anders niet waarom ze het niet allemaal in 1 keer roster wide kunnen maken .
Ben in ieder geval wel van plan nu die grind nog te doen voordat War within uit komtMaarja even uitzoeken dus welke methode ik ga proberen. Handigst is een lege character die een lege bank en bags heeft voor al die lockboxes voor Ravenhold rep
Als je mijn profiel bekijkt kan je ook precies zien wanneer ik ben gaan minderen met WoW:
https://simplearmory.com/.../sansa/collectable/mounts
Ik loop echt meerdere expansions achter met de mountgrind (dat vind ik het leukste om te doen).
De mount waar ik het meest van baal dat ik hem gemist heb is trouwens die 5 miljoen AH mount. Oh oh oh wat had ik die graag gehad

[ Voor 13% gewijzigd door London op 05-11-2023 12:25 ]
Tesla M3LR '21
Verwacht dat dit soort reputations nog wel even op zich laat wachten voordat die shared zijn, aangezien er in een interview aangegeven werd dat het eerst alleen War Within was en daarna Dragonflight.Ricmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:19:
[...]
Ja ik hoop ook wel echt dat ze dat gaan doen en niet optellen want dan heeft iedereen alles exalted![]()
Ben in ieder geval wel van plan nu die grind nog te doen voordat War within uit komtMaarja even uitzoeken dus welke methode ik ga proberen. Handigst is een lege character die een lege bank en bags heeft voor al die lockboxes voor Ravenhold rep
Verwacht het ergens in 2025/2026
Yeah die vind ik ook jammer maar ik heb nooit meer dan 1.6 mill gold gehad in 1 keer.London schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:22:
[...]
Ik vond het een leuke grind om te doen. Ik heb hem toen in een zomervakantie gedaan in ~2 weken tijd ongeveer toen ik nog een echte WoW addict was. Kan me daar nu - ruim 10 jaar later - weinig meer bij voorstellen, maar het is een leuk stukje nostalgie en de titel die ik al die jaren later nog steeds gebruik. Van wat ik mij nog kan herinneren vond ik die piraten grinden het leukst en die lockboxes het saaist.
Als je mijn profiel bekijkt kan je ook precies zien wanneer ik ben gaan minderen met WoW:
Ik loop echt meerdere expansions achter met de mountgrind (dat vind ik het leukste om te doen).
De mount waar ik het meest van baal dat ik hem gemist heb is trouwens die 5 miljoen AH mount. Oh oh oh wat had ik die graag gehad![]()
De mount waar ik het aller aller meest van baal is die ZG tiger die weg is gehaald met Cata prepatch.
Ik was toen nog helemaal niet zo van mount grind en was nog helemaal niet bezig met besef van Rarity van dingen enzo.
Dus toen bekend werd dat die weg ging wilde een maand samen ZG runnen. Meerdere weken gedaan en toen die dropte gunde ik hem gewoon want ik besefte niet wat het inhield ofzo dat die weg ging
Nu 15 jaar later mis ik die mount nog steeds in mijn collectie en elke Bg die ik run of content waar je niet kan vliegen wil ik op die mount rijden haha Blijft het dikst.
Haha nice kapitaliseren op de Meme van de communityZeror schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:38:
Iemand nog op zoek naar leuk shirt?
https://gear.blizzard.com...rt?variant=44100607410425
Holy shit dude, jij hebt gewoon de Swift Spectral TigerLondon schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:22:
[...]

Oke ik ben officieel fcking jaloers
Begrijpelijk, Swift Zulian Tiger is 1 v/d tofste mounts ook wat mij betreft en staat ook in mijn favorites rotatie om te gebruiken. Als je hem nu wilt moet je geluk hebben met de BMAH, maar dan zal die wel voor de gold cap gaan gok ik.Ricmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:05:
[...]
Yeah die vind ik ook jammer maar ik heb nooit meer dan 1.6 mill gold gehad in 1 keer.
De mount waar ik het aller aller meest van baal is die ZG tiger die weg is gehaald met Cata prepatch.
Ik was toen nog helemaal niet zo van mount grind en was nog helemaal niet bezig met besef van Rarity van dingen enzo.
Dus toen bekend werd dat die weg ging wilde een maand samen ZG runnen. Meerdere weken gedaan en toen die dropte gunde ik hem gewoon want ik besefte niet wat het inhield ofzo dat die weg ging![]()
Nu 15 jaar later mis ik die mount nog steeds in mijn collectie en elke Bg die ik run of content waar je niet kan vliegen wil ik op die mount rijden haha Blijft het dikst.
Die TCG mounts heb ik allemaal gekocht toen ze nog niet voor woekerprijzen over de toonbank gingen. Blizzcon beer heb ik bijvoorbeeld 60 euro voor betaald. Spectral hebben we het qua prijs maar even niet overRicmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:08:
[...]
Holy shit dude, jij hebt gewoon de Swift Spectral Tigerdat is pas ziek samen met de 2008 Blizzcon mount.
Oke ik ben officieel fcking jaloers
Over mounts farmen gesproken, ik hoop dat Blizzard ook de raids uit de voorgaande expansions nog een keer aanpakt om het soloen wat beter te maken. Bepaalde bosses kon je namelijk niet doen ivm de mechanics die het onmogelijk maken.
En als ze dan toch bezig zijn mogen ze ook de cutscenes wel uit Dragon Soul slopen

Tesla M3LR '21
:fill(white):strip_exif()/f/image/IrcOTzEj18qZhz0Foi5RQS4Q.png?f=user_large)
Hij was de afgelopen dagen schijnbaar te koop op de Black Market AH.London schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:22:
[...]
De mount waar ik het meest van baal dat ik hem gemist heb is trouwens die 5 miljoen AH mount. Oh oh oh wat had ik die graag gehad![]()
Maar heel snel goldcapped (9.999.999 gold)
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Dat verbaast mij nietsavotar schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:04:
[...]
Hij was de afgelopen dagen schijnbaar te koop op de Black Market AH.
Maar heel snel goldcapped (9.999.999 gold)
Wie weet komt 'ie ooit in de shop voor 500 euro ofzo
Tesla M3LR '21
Ik merk nu dat ik een paar uitbreidingen niet gespeeld heb.Zeror schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:38:
Iemand nog op zoek naar leuk shirt?
https://gear.blizzard.com...rt?variant=44100607410425
Ik kon eerlijk zeggen.. huh? Zwaard?
Begin nu pas dat gedoe met Magni een plaatsje te geven geloof ik.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Met een wow token op ongeveer 400.000 gold, zit je wel aardig in de richting momenteel jaLondon schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:08:
[...]
Dat verbaast mij nietsZoveel gold heb ik niet en ook nooit gehad dus de kans dat ik hem via die weg ga krijgen is voor mij dan ook 0.
Wie weet komt 'ie ooit in de shop voor 500 euro ofzo
In een interview met IGN heeft Blizzard aangegeven dat Chris Metzen terug hebben laten komen om passend einde aan World of Warcraft te gaan geven en de Warcraft franchise gereed te maken voor de toekomst.
https://nl.ign.com/world-...t-speelt-met-mijn-emoties
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ja na de worldsoul saga dan misschien een WoW 2 in een totaal andere wereld met een nieuwe engine.Zeror schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:25:
Bommetje. Drop.
In een interview met IGN heeft Blizzard aangegeven dat Chris Metzen terug hebben laten komen om passend einde aan World of Warcraft te gaan geven en de Warcraft franchise gereed te maken voor de toekomst.
Playstation 5
Als dit klopt dan hebben ze het heeeel slecht aangepakt bij blizzcon.Zeror schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:25:
Bommetje. Drop.
Hoe veel mensen je waarschijnlijk naar je game zal halen door aan te kondigen dat er een einde komt. Mensen willen het einde meemaken.
Heel bizar als ze dit duidelijk hebben en het klopt dat ze niet hebben laten weten dat het het einde zal zijn.
Ik denk eignelijk dat dit artikel of die uitspraken met een korrel zout genomen moet worden omdat ik denk dat ze gaan kijken hoe die eerste 2 expansions gaan en dan pas besluiten wat ze verder gaan doen na de 3e
Ik denk dat dit best kan kloppen dat World of Warcraft eindig is, maar dat hoeft nog niks negatiefs te betekenen. Als ze net als bij Overwatch de playerbase kunnen overdragen naar WoW 2 zie ik het probleem niet. Retail WoW stopt dan, Retail WoW 2 gaat verder dan waar Retail WoW is gebleven met verbeterde graphics, uitgebreidere wereld, etc.. etc...Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:15:
[...]
Als dit klopt dan hebben ze het heeeel slecht aangepakt bij blizzcon.
Hoe veel mensen je waarschijnlijk naar je game zal halen door aan te kondigen dat er een einde komt. Mensen willen het einde meemaken.
Heel bizar als ze dit duidelijk hebben en het klopt dat ze niet hebben laten weten dat het het einde zal zijn.
Ik denk eignelijk dat dit artikel of die uitspraken met een korrel zout genomen moet worden omdat ik denk dat ze gaan kijken hoe die eerste 2 expansions gaan en dan pas besluiten wat ze verder gaan doen na de 3e
Ben benieuwd waar we uit gaan komen de komende tijd. Wie weet dat ik dan ook weer terug kom. Was een beetje Wow moe geworden en eigenlijk ook niet meer ingelogd sind januari dit jaarZeror schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:26:
[...]
Ik denk dat dit best kan kloppen dat World of Warcraft eindig is, maar dat hoeft nog niks negatiefs te betekenen. Als ze net als bij Overwatch de playerbase kunnen overdragen naar WoW 2 zie ik het probleem niet. Retail WoW stopt dan, Retail WoW 2 gaat verder dan waar Retail WoW is gebleven met verbeterde graphics, uitgebreidere wereld, etc.. etc...
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Tegen 2030 zal waarschijnelijk classic ook al bij Dragonflight zijn lol.
WoW 2?
Cat linux.txt
Is wel de verwachting van velen of ze stoppen ermee en warcraft 4? Maar lijkt me niet dat ze stoppen met MMO.Gemmeke schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:10:
Wat na het einde van WoW?
WoW 2?
Gezien riot games met een MMO gaat komen en er een nieuwe LOTR mmo in de maak is hebben ze over 4/5 jaar ofzo een WoW 2 wel nodig en is dat ook het perfecte moment ervoor, met de oude engine van huidige WoW kunnen ze dan echt niet meer mee namelijk.
Playstation 5
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ze zouden dit in principe ook met World of Warcraft kunnen doen. Bestaande elementen behouden, maar dan upgraden in een nieuwe engine.
Ergens is het logisch te denken dat er een eind gaat komen aan de huidige World of Warcraft, gezien ze nu ook met een trilogie komen en dus iets willen gaan afronden.
Rupsen, Rapsen.
Je denkt toch niet dat Blizzard gek genoeg zou zijn om te stoppen met WoW. Ze verdienen hier nog steeds miljoenen mee. Ze zullen eerder stoppen met WoW1 en dan met WoW2 verder gaan.Gemmeke schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:10:
Wat na het einde van WoW?
WoW 2?
Rupsen, Rapsen.
Velen zitten nog steeds in WoW omdat ze daar zoveel opgebouwd hebben. Mounts, pets, achievements, noem maar op. Als je dat weghaalt dan ben je vrijwel direct bijna je hele playerbase kwijt hoor. Bovendien hebben MMOs bijna oneindig leven. Everquest leeft nog na 24 jaar...Metian schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:09:
Ik kijk er niet gek van op als ze met World of Warcraft hetzelfde zouden doen als dat ze met Overwatch hebben gedaan. Deze is laatst ook van Overwatch 1 naar Overwatch 2 gegaan.
Ze zouden dit in principe ook met World of Warcraft kunnen doen. Bestaande elementen behouden, maar dan upgraden in een nieuwe engine.
Ergens is het logisch te denken dat er een eind gaat komen aan de huidige World of Warcraft, gezien ze nu ook met een trilogie komen en dus iets willen gaan afronden.
Nou dat weet ik niet fresh beginnen met een hele nieuwe engine heeft toch ook zijn charme, maar ze kunnen natuurlijk ook ervoor kiezen een mogelijkheid te bieden mounts etc over te zetten naar een eventuele WoW 2.Notlupus schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:05:
[...]
Velen zitten nog steeds in WoW omdat ze daar zoveel opgebouwd hebben. Mounts, pets, achievements, noem maar op. Als je dat weghaalt dan ben je vrijwel direct bijna je hele playerbase kwijt hoor. Bovendien hebben MMOs bijna oneindig leven. Everquest leeft nog na 24 jaar...
Zelf zie ik wel meer in een totaal nieuwe game waar iedereen weer op nul begint, maar zouden mensen dat echt zo erg vinden?
Playstation 5
Ik zou dat alleen slikken als de vanity dingen meegaan, anders zou ik het bijzonder vervelend vinden aangezien ik voor een paar duizend euro in mijn account heb geïnvesteerd.Stylze schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:05:
[...]
Nou dat weet ik niet fresh beginnen met een hele nieuwe engine heeft toch ook zijn charme, maar ze kunnen natuurlijk ook ervoor kiezen een mogelijkheid te bieden mounts etc over te zetten naar een eventuele WoW 2.
Zelf zie ik wel meer in een totaal nieuwe game waar iedereen weer op nul begint, maar zouden mensen dat echt zo erg vinden?
Hey @Toonen1988 verkeerde topic
[ Voor 3% gewijzigd door London op 06-11-2023 19:24 ]
Tesla M3LR '21
[ Voor 156% gewijzigd door Toonen1988 op 06-11-2023 19:29 ]
Als WoW2 zou komen dan zou het niet een compleet nieuw spel worden. Het zou eerder een upgrade worden van de huidige WoW met compleet nieuw verhaal etc.Notlupus schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:05:
[...]
Velen zitten nog steeds in WoW omdat ze daar zoveel opgebouwd hebben. Mounts, pets, achievements, noem maar op. Als je dat weghaalt dan ben je vrijwel direct bijna je hele playerbase kwijt hoor. Bovendien hebben MMOs bijna oneindig leven. Everquest leeft nog na 24 jaar...
In overwatch 2 blijf je ook gewoon skins etc houden die je in deel 1 hebt verzameld. Dit zou in WoW2 ook heel goed kunnen gebeuren.
Maar het blijft natuurlijk koffiedik kijken. Only time will tell.
Rupsen, Rapsen.
Verwacht wel dat er een WoW 2 komt op basis van een volledig nieuwe engine. Of at de gameplay ten goede komt is een tweede maar verwacht dat een groot deel van de community "gewoon" me gaat.
Ik denk dat je de Worldsoul Saga wel kan zien als een soort WoW2. Ja, het is nog steeds dezelfde game maar je hebt nu dalijk wel 3 expansions lang een grote verhaallijn.Metian schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:13:
[...]
Als WoW2 zou komen dan zou het niet een compleet nieuw spel worden. Het zou eerder een upgrade worden van de huidige WoW met compleet nieuw verhaal etc.
In overwatch 2 blijf je ook gewoon skins etc houden die je in deel 1 hebt verzameld. Dit zou in WoW2 ook heel goed kunnen gebeuren.
Maar het blijft natuurlijk koffiedik kijken. Only time will tell.
Nee Worldsoul Saga lijkt juist een soort afsluiting te zijn van het WoW 1 tijdperk, om vervolgens iets nieuws te gaan doen.destroye schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:07:
[...]
Ik denk dat je de Worldsoul Saga wel kan zien als een soort WoW2. Ja, het is nog steeds dezelfde game maar je hebt nu dalijk wel 3 expansions lang een grote verhaallijn.
Playstation 5
Tijdens Blizzcon gaven ze juist aan dat WoW volgend jaar 20 jaar bestaat en dat dit het begin was van de komende 20 jaar WoW.Stylze schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:27:
[...]
Nee Worldsoul Saga lijkt juist een soort afsluiting te zijn van het WoW 1 tijdperk, om vervolgens iets nieuws te gaan doen.
IGN:destroye schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:42:
[...]
Tijdens Blizzcon gaven ze juist aan dat WoW volgend jaar 20 jaar bestaat en dat dit het begin was van de komende 20 jaar WoW.
"In een gesprek met Senior Game Designer Jade Martin en Lead Software Engineer May Flores-Garcia, kom ik ergens achter wat mij nog niet helemaal duidelijk was na de openingsceremonie: de Worldsoul saga luidt het einde in van dit World of Warcraft-verhaal. “De komende drie uitbreidingen worden gemaakt om alle losse eindjes in de wereld af te ronden en tot een grote conclusie te komen” "
Het gaat inderdaad het komende tijdperk inluiden maar dat doet men door met de saga dit tijdperk een soort van af te sluiten blijkbaar.
Playstation 5
Ja vandaar dat ik gisteren eigenlijk zei dat als dit zo is ze het heel slecht hebben aangepakt:Stylze schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:57:
[...]
IGN:
"In een gesprek met Senior Game Designer Jade Martin en Lead Software Engineer May Flores-Garcia, kom ik ergens achter wat mij nog niet helemaal duidelijk was na de openingsceremonie: de Worldsoul saga luidt het einde in van dit World of Warcraft-verhaal. “De komende drie uitbreidingen worden gemaakt om alle losse eindjes in de wereld af te ronden en tot een grote conclusie te komen” "
Het gaat inderdaad het komende tijdperk inluiden maar dat doet men door met de saga dit tijdperk een soort van af te sluiten blijkbaar.
Ricmaniac in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 287"
Denk wel dat ze er goed aan doen om duidelijk te hebben dat het een einde is en ze er naar toe werken met een duidelijke visie. Of het goed gaat zijn of niet
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 07-11-2023 11:09 ]
Offtopic: Waar is mijn cursor gebleven? Hebben andere hier last van?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja maar dan hal je ook weer juist spelers weg die juist wow spelen omdat het bijv niet action combat heeft. Want die persoon ben ik zelf namelijkjunglebeast schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 11:14:
Vraag is waar staat de player base in 2030. Wat voor soort MMO wil je hun dan voorschotelen. En ja een WoW 2.0 in de huidige vorm lijkt me best een risico om te maken. Dan moet je echt een andere soort MMO maken. Action combat, wereld die veel meer dynamisch is. Heel ander verhaal ook. Misschien wel 1000 jaar in de toekomst met wat herinneringen uit het verleden.
Offtopic: Waar is mijn cursor gebleven? Hebben andere hier last van?
Ik denk dat ze het na die 3 expansions ook nog niet weten. Ze kijken hoe het loopt met de eerste, misschien de 2e en dan gaan ze kijken of ze plan A, B of C die ze intern hebben liggen gaan gebruiken
In het verhaal van Ion tijdens de WoW deep dive gaf hij ook meermaals aan dat het moeilijk is om bepaalde features mogelijk te maken door de design keuzen van WoW in zijn eerste dagen.Zeror schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:26:
[...]
Ik denk dat dit best kan kloppen dat World of Warcraft eindig is, maar dat hoeft nog niks negatiefs te betekenen. Als ze net als bij Overwatch de playerbase kunnen overdragen naar WoW 2 zie ik het probleem niet. Retail WoW stopt dan, Retail WoW 2 gaat verder dan waar Retail WoW is gebleven met verbeterde graphics, uitgebreidere wereld, etc.. etc...
Als ik dit zo lees, is het mij duidelijk dat ze wel naar WoW 2 moeten, omdat die engine gewoon niet meer te gebruiken valt en totaal niet future proof is. Bovendien geeft een WoW2 naaste de technische mogelijkheden met een nieuwe engine (wellicht unreal5) ook de mogelijkheden om een compleet nieuw verhaal (Lore) op te starten.
Beroeps brabander
https://www.gameshub.com/...elopment-inworld-2632588/
Ah Joh dan komt Nozdormu of Chromie en die sturen gewoon onze huidige rassen naar de First warJinShepard schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:11:
Ze kunnen ook nog the first war bv doen, of hell, pre sundering! 1 ENORME continent. Alleen heb je niet alle rassen, dat is wel jammer.
Gezien de ontwikkeltijd van een MMO denk ik dat ze al begonnen zijn aan een vroege build , is natuurlijkwel pure speculatie. Als je kijkt naar andere grote MMO's die eraan komen is de kans wel groot dat ze al met wat bezig zijn. Deze engine kan echt niet meer door na de worldsoul saga, je merkt nu al dat alles er erg gedateerd uit ziet vergeleken met een New World ofzo. En je krijgt ook gewoon beperkingen met functies ten opzichte van andere nieuwe MMO's.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 11:28:
[...]
Ja maar dan hal je ook weer juist spelers weg die juist wow spelen omdat het bijv niet action combat heeft. Want die persoon ben ik zelf namelijkik vind het juist fijn dat WoW nog gewoon tabtargeting heeft en het daarbij laat
![]()
Ik denk dat ze het na die 3 expansions ook nog niet weten. Ze kijken hoe het loopt met de eerste, misschien de 2e en dan gaan ze kijken of ze plan A, B of C die ze intern hebben liggen gaan gebruikenDat denk ik
Playstation 5
Mooi voorbeeld hiervan is de standaard bag die elke character heeft. Dit kan, volgens Blizzard, niet worden aangepast omdat het legacy code is in de game. Ze zouden het graag willen doen, maar de gevaren zijn dermate groot dat dit te veel ontwikkelingstijd kost, dat ze liever in iets anders steken.Vuurvoske schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 11:52:
[...]
In het verhaal van Ion tijdens de WoW deep dive gaf hij ook meermaals aan dat het moeilijk is om bepaalde features mogelijk te maken door de design keuzen van WoW in zijn eerste dagen.
Als ik dit zo lees, is het mij duidelijk dat ze wel naar WoW 2 moeten, omdat die engine gewoon niet meer te gebruiken valt en totaal niet future proof is. Bovendien geeft een WoW2 naaste de technische mogelijkheden met een nieuwe engine (wellicht unreal5) ook de mogelijkheden om een compleet nieuw verhaal (Lore) op te starten.
Dit is in een interview van GamingInstincts naar buiten gekomen.
Definieer "einde".alexsdam schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 16:11:
Vraag mij overigens af of IGN het wel juist goed begrepen heeft. Mensen als Bellular, MRGM en Towellie heb ik nog nergens over een " einde" horen spreken. Je zou toch denken dat dat " groot" nieuws zou zijn.
Het kan in verschillende manieren geïnterpreteerd worden voor World of Warcraft.
- Het einde van World of Warcraft
- Het einde van Azeroth
- Het einde van huidige verhaal lijn (of wel we gaan afscheid nemen van characters als Thrall etc.) om daarna een compleet nieuwe 'lore' te krijgen met nieuwe hero's etc.
Rupsen, Rapsen.
Ik kan niet besluiten wat ik wil spelen.
Moet rekening houden met PvP EN PvE
Twijfel tussen
Warrior, Unholy DK, Outlaw of Assassination Rogue, Mage of DH

Ik kreeg deze doorgestuurd van m'n zus (ook een WoW speler). Gaat blijkbaar over mijn main character. Ik ben niet zo heel erg thuis in loggen en dat soort spul dus geen idee of het echt goed is, maar gezien die kleurtjes kan ik volgens mij aardig meekomen. Beetje jammer alleen van die Underrot
/f/image/jfL65FXgF4qHeTd5VMjBBy86.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door temp00 op 08-11-2023 13:17 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ikzelf zal gewoon weer Warlock gaan spelen zoals altijd, alleen even kijken wat deze keer de FoTM build is voor raids. Denk niet dat ik veel tijd ga steken in M+ dit seizoen iig, wellicht genoeg rating voor de mount maar meer dan ook echt niet. iig zeker geen +20 voor de teleports.
Als ik naar de nieuwe Tier sets kijk, DK ziet er echt heel leip uit. Al vond ik Rogue, Priest en Warlock ook tof.Ricmaniac schreef op woensdag 8 november 2023 @ 09:57:
Nou de nieuwe patch is er nu dus.
Ik kan niet besluiten wat ik wil spelen.
Moet rekening houden met PvP EN PvE
Twijfel tussen
Warrior, Unholy DK, Outlaw of Assassination Rogue, Mage of DH
Ja heel veel vette sets maar DK is wel echt super gaaf !alexsdam schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:25:
[...]
Als ik naar de nieuwe Tier sets kijk, DK ziet er echt heel leip uit. Al vond ik Rogue, Priest en Warlock ook tof.
Hier is niks slechts aan te benoemen.
/f/image/Robd7ENuQbIwl51foYgHSrgg.png?f=fotoalbum_large)
En het mooiste is dat de beste kleurstelling nog LFR is ookRicmaniac schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:56:
[...]
Ja heel veel vette sets maar DK is wel echt super gaaf !
Hier is niks slechts aan te benoemen.
[Afbeelding]
Ja van PvE wel ja maar vind deze wit met rood het vetst (pvp)alexsdam schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:39:
[...]
En het mooiste is dat de beste kleurstelling nog LFR is ook
@rahdJBplap schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 02:27:
[...]
Hier ook,
gisteren waren het nog 2 verschillende (1 van 50, 1 van 60). Na de aankondiging/pre order mogelijkheid van de War Within expansie is het aangepast naar 2 van 60.
Bij mij zijn de boosts weer gereset naar 1x50 en 1x60
Had ze dus snel moeten gebruiken.
Iedereen lekker bezig met 10.2?
Ik ben zelf gestart met de rep farm op een alt, als die lvl 10 is naar main voor de rune farm
Rep farm boeit mij nu helemaal niets meer behalve op mijn main omdat ze straks toch alles account wide doenJBplap schreef op woensdag 8 november 2023 @ 22:27:
[...]
@rahd
Ik ben zelf gestart met de rep farm op een alt, als die lvl 10 is naar main voor de rune farm
Zeker lekker bezig met 10.2 wel beetje mixed feelings bij emerald dream.
Het is DE emerald dream dus dat zou een hele zieke zone moeten zijn lorewise. beetje underwelming. soort groene versie van ardenweald. Niet slecht maar kon bijzonderder imo.
Jawel alles word account wide qua reputatie maar ze gaan het in fases moeten doen en gaan beginnen met War Within zelf en dan terug werken. Zal technisch toch meer bij komen kijken dan hoe het lijkt imo =pJinShepard schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:16:
ED had een eigen expansion moeten hebben naar mijn mening. Alles account wide, ze weten nog niet of ze rep voor The War Within account wide maken toch?
Ohh blehh, na lezen hier ik ook ingelogd en zie idd dat het terug is naar de 1x 50 en 1 x 60 jammer genoeg.JBplap schreef op woensdag 8 november 2023 @ 22:27:
[...]
@rahd
Ik ben in kalimdor bezig met questen afmaken, dus nog geen voet gezet in die Emerald dreamland nieuwe zone, ik dacht ik loop toch al ver achter met alles dus doe het rustig op me gemak
Oh ik dacht te lezen dat ze het nog niet weten of ze het doen, zal wel fijn zijn als ze het wel doen natuurlijk!Ricmaniac schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:22:
[...]
Jawel alles word account wide qua reputatie maar ze gaan het in fases moeten doen en gaan beginnen met War Within zelf en dan terug werken. Zal technisch toch meer bij komen kijken dan hoe het lijkt imo =p
Ik wilde dus een nieuwe sub afsluiten, omdat ik WoW weer wilde spelen en zag dat ik al een actieve sub heb.
Ik neem aan dat er ook een Tweakers guild is? Ik speel hoofdzakelijk Demon Hunter Blood Elf.
Zijn guilds tegenwoordig ook cross-realm?