Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Seizoen is lekker van start zo.
Vind de M+ met de Affix herziening en geen seasonal zo veel leuker spelen. Veel minder bullshit and meer focus op de dungeon zelf.
Zit nu op 1400 met 3 dungeons op 16. De rest moet ik nog pushen. ilvl op 412 aen 3/5 Tier. Hoop woensdag tier legs te pakken. Anders maar de token gebruiken.

Gisteren HC raid tot aan Steward gekomen. Eigenlijk die eerste die moeite kost.
Sommige HC bosses zijn echt een joke. Tot aan Rashok die nog wel wat oefening vergt is alles echt mega simpel. Magmorax na steward is helemaal een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 15:31
Enige wat ze van mij mogen doen is alle affixes gewoon verwijderen uit m+, maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren.
zit nu qua m+ rating op 2250 (om en nabij)
HC raid nu op 7/9, Magmorax was eigenlijk, tja... je zou verwachten dat bosses moeilijker worden na verloop van tijd maar Neltharion zelf zal dat wel weer goedmaken :)
Goal is nu gewoon weer alle portals te krijgen, alhoewel ik vermoed dat dit seizoen er best wel eens mensen gaan zijn die een +30 key of hoger gaan fixen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:27
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:54:
Tegelijkertijd ben ik er niet 100% uit dat ik toch echt van character wil wisselen dus ben ook nog steeds mijn rogue aan het spelen haha. Heb de raid op beide chars als DPS gedaan en vind Havoc momenteel echt zwak in de raid compared to assassination rogue. dus daar wint mijn Rogue nog maarja aan de andere kant ik wilde mijn DH toch niet als DPS spelen :P

Het blijft gewoon zo vervelend dat Blizzard niet alles account wide maakt haha daar kan ik maandelijks wel over zeuren :P
Ik ken je klacht. Ik zou ook graag willen dat alles account wide was!
Speel dan helemaal niet competitief en denk ook niet dat ik ooit in M+ ga komen, dus stats boeien mij weinig. Vooral Rep is belangrijk voor mij.

Heb sinds MoP op heeeel veel op mijn Monk gespeeld.
Nu ben ik sinds 2 weken weer terug naar mijn eerste character (heb ik toen zelfs nog in Vanille Beta aangemaakt voor de Wipe): een Paladin. Maar nu mis ik veel reps op mijn Paladin die ik wel op mijn Monk heb (o.a. MoP reps die ik nu langzaam weer aan het unlocken ben wat nog te doen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Akaendra schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:55:
Enige wat ze van mij mogen doen is alle affixes gewoon verwijderen uit m+, maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren.
zit nu qua m+ rating op 2250 (om en nabij)
HC raid nu op 7/9, Magmorax was eigenlijk, tja... je zou verwachten dat bosses moeilijker worden na verloop van tijd maar Neltharion zelf zal dat wel weer goedmaken :)
Goal is nu gewoon weer alle portals te krijgen, alhoewel ik vermoed dat dit seizoen er best wel eens mensen gaan zijn die een +30 key of hoger gaan fixen
Ja Magmorax slaat echt helemaal nergens op. Had zelf Magmorax nog voor Rashok verwacht.
Ga in ieder geval voor 2.000 maar wil dit seizoen eigenlijk 2.500 voor de tier glows.
Keys zijn een stuk makkelijker nu met deze affixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryur schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:39:
[...]

Ik ken je klacht. Ik zou ook graag willen dat alles account wide was!
Speel dan helemaal niet competitief en denk ook niet dat ik ooit in M+ ga komen, dus stats boeien mij weinig. Vooral Rep is belangrijk voor mij.

Heb sinds MoP op heeeel veel op mijn Monk gespeeld.
Nu ben ik sinds 2 weken weer terug naar mijn eerste character (heb ik toen zelfs nog in Vanille Beta aangemaakt voor de Wipe): een Paladin. Maar nu mis ik veel reps op mijn Paladin die ik wel op mijn Monk heb (o.a. MoP reps die ik nu langzaam weer aan het unlocken ben wat nog te doen is).
Yep reputatie mag van mij ook wel ja. groot gemis.

Veel mensen terug zien gaan naar paladin sinds deze rework. vorige raid hadden wij 5 hunters in de groep.. nu deze raid steeds 1 hunter en 5 paladins XD haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Lekker man, sinds het nieuws van Patch 10.1.5 dat 'alts' toch wat voordelen krijgen, toch maar begonnen om alle lv.60's naar even naar lv.70 te brengen en als 10.1.5 uit komt dan maar weer verder met nog meer characters naar lv.70 brengen.

Ik moet zeggen dat dragonriding het level in Dragonflight toch wel makkelijk maakt, van weekend met twee alts lv.70 aan getikt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Paladins zijn ook echt tof om te spelen vind ik.
De rework heeft ze goed gedaan. Ben er ook een aan het gearen nu maar ga op vakantie dus Lock even prio gegeven. Wil m'n m+ score zo hoog mogelijk hebben.

Alleen Brackenhid deze week nog even doen. Sta nu op 1600. Hoop met komende week de 2k aan te tikken,
Gisteren van een hele vriendelijke Rogue zijn Irideus Fragment gekregen. Direct naar 437 geupgrade. Dikke bis tinket voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:37:
Lekker man, sinds het nieuws van Patch 10.1.5 dat 'alts' toch wat voordelen krijgen, toch maar begonnen om alle lv.60's naar even naar lv.70 te brengen en als 10.1.5 uit komt dan maar weer verder met nog meer characters naar lv.70 brengen.

Ik moet zeggen dat dragonriding het level in Dragonflight toch wel makkelijk maakt, van weekend met twee alts lv.70 aan getikt.
Wilde dit ook doen maar als het goed is komt er binnen 2 weken (waarschijnlijk rond diablo release) een event in WoW met die 50% xp buff weer. Vanwege de diablo release ofzo. Dat scheelt toch gewoon de helft in totale tijd van 60 naar 70 :P

Nou zijn de meeste van mij al wel 62-65 door timewalking wat ik 1 keer per week doe als het timewalking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ricmaniac schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:28:
[...]

Wilde dit ook doen maar als het goed is komt er binnen 2 weken (waarschijnlijk rond diablo release) een event in WoW met die 50% xp buff weer. Vanwege de diablo release ofzo. Dat scheelt toch gewoon de helft in totale tijd van 60 naar 70 :P

Nou zijn de meeste van mij al wel 62-65 door timewalking wat ik 1 keer per week doe als het timewalking is.
Dan kan ik mooi de rest van mijn level 60 characters naar 70 helpen, en dan als 10.1.5 uit komt weer verder nieuwe alts. :9

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu met een highmountain tauren even te spelen maar kwam bij silverpine forest. nooit die zone gespeelt sinds de rework. vette storyline geworden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

vraag je moet om tides of vengeance te doen moet je eerst ready for war gedaan te hebben ?

wil graag kul tiras unlocken. heb al a nation united gedaan.

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-10 17:09
Motaro schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:23:
hoi

vraag je moet om tides of vengeance te doen moet je eerst ready for war gedaan te hebben ?

wil graag kul tiras unlocken. heb al a nation united gedaan.
Ik doe die moeite niet meer, in de volgende patch 10.1.5 zouden al die requirements wegvallen. 8)

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Kreekje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:39:
[...]

Ik doe die moeite niet meer, in de volgende patch 10.1.5 zouden al die requirements wegvallen. 8)
mooi dan hoef ik die mechgnomes die niet doen :P maar wil toch tides of vengeance hebben ivm 2020 op horde kant heb gedaan en moet nu nog op Alliance kant doen voor mount unlocken two sides to every tale

EDIT: ja je moet eerst ready for war doen. heb die nu gedaan en begin nu aan tides of vengeance
EDIT: en kul tiras unlockt :D lekker snel

[ Voor 18% gewijzigd door Motaro op 24-05-2023 20:57 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
de vault was weer klote.... ljikt niet echt veel upgrades te hebben :(
verder brackenhide geprobeerd in een +14... echt kansloos die laatste boss deze week. Die totems + 2 adds die gecc'd moeten worden + melee die geen schijn van kans hebben om die totems te raken met poison en dan een priest healer die het niet bij kan benen....

Wel redelijk wat prof points in leatherworking weten te stoppen... (ong 30 ofzo vandaag unlocked zonder dat je van rep van die boekjes kon kopen)....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mmm vind het wel meevallen eerlijk gezegd. Vandaag nog een +17 Brackenhide getimed als melee en ik heb weinig problemen om die totem te raken. Je kan er als melee al naar toe lopen voordat die spawned en die grote groene cirkel of de individuele cirkels zijn ook niet echt een probleem. Misschien dat het heel erg uitmaakt hoe de tank zichzelf positioneert?

Nieuwe affix is ook wel te doen maar het maakt het er niet echt leuker op. Vind het voornamelijk kut dat ik moet casten (Hibernate) terwijl een Monk, DH of iets dergelijks gewoon instant een incap erop kan gooien. Wel fijn overigens dat de CC op die dingen niet breekt van damage dus je kan er van alles opgooien en het breekt niet (m.u.v. AoE CC omdat dat uberhaupt niet werkt op die rakkers rukkers).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +3 Henk 'm!
https://www.wowhead.com/n...diablo-4-crossover-333160

Wow event tot 15 juni vanaf vandaag. na 15 juni komt die 50% XP en Rep buff
Wel ziek dat ook Rep hier nu bij zit. denk dat ik maar wat moet gaan plannen.

Maarja verwacht eigenlijk dat ik dan nog knees deep in Diablo 4 zit en misschien wel geen tijd maak voor die reputaties en levels :P

Acties:
  • +13 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yEzIED2EqykyQeBUg9Lc-KATgno=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tlFsOuHul5bICdsTpXbxISPu.png?f=user_large

Yes dude! de mount van de raid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
gister eindelijk KSM gehaald en dus mijn volledige tierset compleet. Verder tailoring op 100 gezet, enchanting op 80ish en heb dus wel wat progressie gemaakt. Wel niet meer op tank gespeeld, puur hunter en dus lock for de professions.... (speel ik verder ook niet hoor).

Normal gecleared in pugs nu en ga wellicht binnenkort proberen in hc groepen te komen.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Afgelopen dinsdag KSH aangetikt. Nu de nieuwe uitdaging: in een +20 komen. Spoiler: nog geen 1 keer gelukt sinds dinsdag, dammit :P Declined, declined, declined. Het is met de release van Diablo 4 ook wel merkbaar rustiger qua M+ runs wat het er niet echt makkelijker op maakt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:13:
Afgelopen dinsdag KSH aangetikt. Nu de nieuwe uitdaging: in een +20 komen. Spoiler: nog geen 1 keer gelukt sinds dinsdag, dammit :P Declined, declined, declined. Het is met de release van Diablo 4 ook wel merkbaar rustiger qua M+ runs wat het er niet echt makkelijker op maakt.
Ik kan alleen als tip geven probeer je eigen keys te doen. Geeft je ook de mogelijkheid om uit te zoeken wie je mee wilt nemen. Geeft geen garantie dat je keys gaat timen. Ik kom genoeg die hards tegen die vervolgens na 10 minuten in de instance 1 hele interrupt hebben gedaan en vervolgens gaan klagen / leaven omdat de groep zo slecht is.

Het is als DPS gewoon heel moeilijk omdat er voor jou 30 andere queuen om het maar zo te zeggen, mogelijk met betere rating of gear.

Maar dat was vorig seizoen niet anders. Ergens merkte ik zodra het om 20+ gaat mensen veel meer hun best beginnen te doen en daarmee ook vaker keys timed dan onder de 20. Maar mentaliteit om te leaven als het toch niet lukt ook wel hoger ligt. Ook niet gek want je krijgt er geen rating voor

[ Voor 19% gewijzigd door Kadardar op 06-06-2023 11:16 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja ben mij ook wel bewust van het feit dat er een miljoenmiljard DPS zijn waaruit gekozen kan worden, alleen toch hoop je dat er af en toe een idioot tussen zit die m'n signup accepteert en een idioot zoals ik meeneemt op een run :P Vorig seizoen had ik alles minimaal 20, dus het is niet alsof ik het niet kan en toen kwam ik over het algemeen ook wel in 20 of hoger pugs, maar dat was wel véél later in het seizoen. Ik begrijp het verder ook wel, ik kies ook liever een 3300XP speler met 440+ ilvl. Zal straks wel makkelijker worden wanneer de pro's wat hoger zijn opgeschoven en m'n ilvl beter is :)

Herkenbaar verder wat betreft sommige tryhards. Echt bizar wat voor performance sommige mensen hebben buiten DPS op interrupts en CC.

Zal idd eens wat meer m'n keys proberen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot wanneer is die winds of sanctuary buff? Ben op vakantie en zou graag gebruik willen maken van de bonus reputatie. Is echt insane insane veel! maarja... denk niet dat het nog 3 weken aan houd XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:53
Ricmaniac schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 23:30:
Tot wanneer is die winds of sanctuary buff? Ben op vakantie en zou graag gebruik willen maken van de bonus reputatie. Is echt insane insane veel! maarja... denk niet dat het nog 3 weken aan houd XD
juist wel volgens mij 10 juli :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vorige week dinsdag m'n eerste twee 20's kunnen timen door gelukkig wat invites te krijgen. Sindsdien hard gewerkt, met weer veel declines :P, om groepen binnen te komen en alle dungeons op 20 te timen.

Vandaag de laatste +20 kunnen doen (Neltharus) en het was echt met de hakken over de sloot. We kwamen in de ruimte voor de laatste baas en er stonden twee verschillende trash packs, tank pakt wijselijk maar 1 pack maar ik had het idee dat we de dungeon misschien nét konden timen, dus iets gedaan wat ik normaal vrijwel nooit doe: pull 2nd pack? Met het risico op een wipe maar dat ging gelukkig net goed. Toen met z'n allen als een idioot naar de baas gerend en met 5 seconden over de dungeon kunnen timen d:)b Ik denk dat die twee packs samen het verschil hebben gemaakt.

In ieder geval weer tevreden en voorlopig wel weer welletjes zo. Zou fijn zijn als ze die max ilvl vault weekly weer naar +16 terug plaatsen ipv +20. Of als dat te lastig uit te leggen is, de middenweg: naar 18.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PzA00Ez6shGBY_VTanhxHcCuBX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UOTVYwLrC0mROItfZPJORuK6.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
temp00 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 23:07:
Vorige week dinsdag m'n eerste twee 20's kunnen timen door gelukkig wat invites te krijgen. Sindsdien hard gewerkt, met weer veel declines :P, om groepen binnen te komen en alle dungeons op 20 te timen.

Vandaag de laatste +20 kunnen doen (Neltharus) en het was echt met de hakken over de sloot. We kwamen in de ruimte voor de laatste baas en er stonden twee verschillende trash packs, tank pakt wijselijk maar 1 pack maar ik had het idee dat we de dungeon misschien nét konden timen, dus iets gedaan wat ik normaal vrijwel nooit doe: pull 2nd pack? Met het risico op een wipe maar dat ging gelukkig net goed. Toen met z'n allen als een idioot naar de baas gerend en met 5 seconden over de dungeon kunnen timen d:)b Ik denk dat die twee packs samen het verschil hebben gemaakt.

In ieder geval weer tevreden en voorlopig wel weer welletjes zo. Zou fijn zijn als ze die max ilvl vault weekly weer naar +16 terug plaatsen ipv +20. Of als dat te lastig uit te leggen is, de middenweg: naar 18.
[Afbeelding]
Dat gaan ze sowieso een soort van doen in 10.5
+16 vault items gaan te upgraden zijn naar 447. met die nieuwe Myth path
Zondag even alle achievements gedaan van Aberrus met de guild
Inmiddels ook een stuk of 5 +20's gehaald, moet nog 3 dungeons timen voor de portals
Alleen Neltharus/Uldaman/Underrot nog en dan vind ik het ook wel weer welletjes voor dit seizoen.
de Vault op zich mag eigenlijk nu wel een overhaul gaan hebben, te weinig echt goede loot daaruit (immers zit je als raider met je 4 set + crafted gear met 2 embellishments minimaal en dan hou je imo ontzettend weinig over om de vault het nog echt waard te maken, maar dat ben ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Oh dat is wel goed nieuws. Sowieso hoop ik dat 10.1.5 snel komt ivm de nieuwe dungeon en wat Feral changes die hopelijk de single target een beetje helpt.

Yep, vault kan echt ruk zijn af en toe. Alhoewel met de catalyst je nu wel wat meer opties hebt voor je tier slots. Had zelf pas een vault met 3x items waarop op elk item versatility zat waar ik dus geen reet aan heb. Dan ben je wel ff zuur, is dit nu m'n beloning voor het vullen van al de slots?. Uiteindelijk is het toch die carrot on a stick waar Blizzard je mee hoopt te hooken maar dat soort concepten zijn in WoW volgens mij steeds minder effectief dus ze snijden zichzelf hiermee volgens ook wel een beetje in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
temp00 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:25:
Oh dat is wel goed nieuws. Sowieso hoop ik dat 10.1.5 snel komt ivm de nieuwe dungeon en wat Feral changes die hopelijk de single target een beetje helpt.

Yep, vault kan echt ruk zijn af en toe. Alhoewel met de catalyst je nu wel wat meer opties hebt voor je tier slots. Had zelf pas een vault met 3x items waarop op elk item versatility zat waar ik dus geen reet aan heb. Dan ben je wel ff zuur, is dit nu m'n beloning voor het vullen van al de slots?. Uiteindelijk is het toch die carrot on a stick waar Blizzard je mee hoopt te hooken maar dat soort concepten zijn in WoW volgens mij steeds minder effectief dus ze snijden zichzelf hiermee volgens ook wel een beetje in de vingers.
11 juli komt 10.1.5 van wat ik las :)
Mega dungeon eens doen om te zien wat het is, als warlock zijnde ook eindelijk wat meer pet customs, zou eens tijd worden :D

Gisteren iig ook de laatste 3 portals binnengehaald dus eigenlijk wel klaar dit seizoen zo'n beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Yep, tof! Sneller dan verwacht, ben benieuwd.

Grats met de portals en alles 20! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
Heb even een vraagje.

Inmiddels is de heirloom gear te verhogen tot en met 69. Wel lees ik dat het advies is om eerst 61 te worden voor met je heirloom gear het dragon gebied binnen te vallen. Iets met dat de armor rating niet effectief is in de nieuwe content tot je 61 bent.

Dus dacht geen probleem doe ik oude chromie content tot 61. Echter op bij level 60 worden stort de quest xp in en extra pijnlijk word ik naar de huidige tijdlijn teruggebracht middels de teleport naar SW.

Vraag: begreep dat de chromie tijd toch verlengd is naar 61 of is dat nog niet ingevoerd?

Extra vraag :) Zonder dungeons te doen hoe kom ik op 61 zonder het dragon gebied binnen te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

- Volgens komt dat pas in 10.1.5 (over een paar weken).
- Questen in Shadowlands misschien? Is er een reden dat je Dragon Isles wilt vermijden? Want op lvl 60 kan je daar volgens mij makkelijk beginnen te levelen. Als je armor een beetje achter loopt dan is het ergste scenario dat het levelen een beetje trager gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Je kan gewoon met level 60 beginnen met dragonflight. Je bent snel genoeg qua gear op niveau om door de content heen te blazen.

Patch 10.1.5 komt op 11 juli uit.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het de heirloom gear niet waard na 60. Omdat het niet meer de xp bonus zoals vroeger geeft maar alleen je rested xp Langer aan houd. De gold vind ik veel te hoog voor die laatste upgrades.

Wel tof dat je binnekort kan traden met andere realms. Dan is er echt niks meer eigenlijk waarom het uitmaakt welke realm je kiest. 🤷🏻‍♂️😝

Ben zelf nog op vakantie maar zodra ik terug ben dinsdag ben ik van plan om alle horde allied races nog zo ver mogelijk naar 50 te levelen voor de achievements. Alle classes heb ik al 60+ dus maak gewoon allemaal deathknights aan denk ik xD scheelt toch weer 10 levels :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ricmaniac schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 19:11:
Ik vind het de heirloom gear niet waard na 60. Omdat het niet meer de xp bonus zoals vroeger geeft maar alleen je rested xp Langer aan houd. De gold vind ik veel te hoog voor die laatste upgrades.

Wel tof dat je binnekort kan traden met andere realms. Dan is er echt niks meer eigenlijk waarom het uitmaakt welke realm je kiest. 🤷🏻‍♂️😝

Ben zelf nog op vakantie maar zodra ik terug ben dinsdag ben ik van plan om alle horde allied races nog zo ver mogelijk naar 50 te levelen voor de achievements. Alle classes heb ik al 60+ dus maak gewoon allemaal deathknights aan denk ik xD scheelt toch weer 10 levels :p
Naar mijn mening is heirloom gear overbodig geworden sinds het geen XP bonus meer heeft. Het levelen tegenwoordig kost al niet zo heel veel tijd meer en met Patch 10.1.5 wordt het alleen maar makkelijker omdat je niet meer terug hoeft naar een Riding Trainer om je riding skills op te halen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
Lijkt er op dat wij als world of warcraft spelers worden meegezogen in het door blijkbaar sommige mensen hekel hebben aan D4, ddos attack, inloggen wow ook timed out, heel diepe zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste allied race naar 50 afgemaakt :) nu nog 4 te gaan en dan heb ik alle allied races voor hun achievement geleveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Grats! Je weet dat in 10.1.5 alle allied races unlocked zijn zonder de requirements? ;) Of wil je daarom juist nog even de achievements scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Volgens mij bedoelt hij de achievements voor de Heritage armor. Wanneer je een allied race naar lv.50 brengt krijg je een quest voor de heritage armor, als je dit hebt krijg je hiervoor een achievement.

Misschien dat ik met 10.1.5 toch is keer een Alliance aan maak om de allied races is te proberen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:01:
Grats! Je weet dat in 10.1.5 alle allied races unlocked zijn zonder de requirements? ;) Of wil je daarom juist nog even de achievements scoren?
Nee heb ze allemaal al unlocked, ik wil ze nu gewoon levelen voor de achievements voor elk ras om ze naar 50 te krijgen. En dat is nu natuurlijk heel makkelijk met de Wings of Sanctuary buff waarbij je voor alles 50% xp krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ah ok duidelijk.Ja die buff gaat hard idd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Holy shit. Dat zijn er een hoop. Nu begrijp ik waarom je dit soort dingen account wide wil hebben :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WH9uYriuMbU9kpGukX1z5-6Gb28=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PnQLObo39yBElUiQVCBKbTrK.png?f=user_large

Eindelijk de Firelands mount :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-10 20:21
Gratz, deze moet ik ook nog steeds farmen om aan mijn arsenaal toe te voegen.
Met de nieuwe patch komt ook de Reigns of the Quantum Courser, ben benieuwd of zoiets dan ook in de loot table hiervan zal zitten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KkW_Uj8pMCkfRTNZxmwe7dp6dgg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XgDM2HtPEBLUcyl3wEIlFNqA.jpg?f=user_large
tevens las ik vandaag bij een twitter discussie ook hoe het dan werkt bij players die bijna alles al hebben en daarop reageerde iemand met 940+ mounts :/ :/ :/

https://www.dataforazerot...unts/eu/connected-outland
op bovenstaande website even gekeken hoe dat voor mijn realm eruit zag, en tot mijn verbazing zie ik dat 1 van mijn vrienden in de top 25 van de realm staat. :o

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlRJcmywjM6yAcg-gLG9sqP67ds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NVJs6S2XudrsZ9ZS6riYZpEW.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk eens de tijd genomen een mount te farmen die ik al 20 jaar wil hahaha.. Inmiddels binnen :)
Mount: Winterspring Frostsaber

Ook gelijk even de nieuwe twitch drop vandaag bemachtigd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zVoV1tm3G5DduZEU51rL7NkfCvU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m0WvE2KpUK1YC7BDZ8ZRtizy.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kooistra9 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:30:

https://www.dataforazerot...unts/eu/connected-outland
op bovenstaande website even gekeken hoe dat voor mijn realm eruit zag, en tot mijn verbazing zie ik dat 1 van mijn vrienden in de top 25 van de realm staat. :o
Van mezelf even bekeken. kende deze site niet. ik sta 215 XD (435 mounts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Ik zag dat hij 733 mounts heeft, ik zelf heb er maar 233, ik zal eens kijken welke handige addon mij hierin kan begeleiden, een soort van farm routine opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Kooistra9 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:50:
Ik zag dat hij 733 mounts heeft, ik zelf heb er maar 233, ik zal eens kijken welke handige addon mij hierin kan begeleiden, een soort van farm routine opstellen.
simplearmory.com kan je hier bij helpen. Geen idee in hoeverre dit nog up-to-date is maar als je naar 'collectables > mounts' gaat en dan het vinkje zet bij 'show planner' dan geeft hij al een soort route die je kan volgen :)

Zit zelf maar op 383 mounts. :(

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kooistra9 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:50:
Mooie daarvoor is SimpleArmory.

Je kan daar je character opzoeken. Dan kijk je bij Collectables > Mounts. En dan kan je bovenaan een vinkje aanzetten Show Planner. Dan laat die vervolgens een soort van optimale route zien hoe je zou kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-10 17:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Daarbij is Rarity ook wel aardig. Daar kun je zien wie wat kan droppen voor je en hij houdt bij hoe vaak je het al geprobeerd hebt, al wil dat laatste niet iedereen zien.

En deze facebook groep heeft ook een hoop informatie, al is het soms wat veel: https://www.facebook.com/groups/1883067478655138

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kooistra9
Kreekje schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:21:
[...]

simplearmory.com kan je hier bij helpen. Geen idee in hoeverre dit nog up-to-date is maar als je naar 'collectables > mounts' gaat en dan het vinkje zet bij 'show planner' dan geeft hij al een soort route die je kan volgen :)

Zit zelf maar op 383 mounts. :(
Ricmaniac schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:22:
[...]

Mooie daarvoor is SimpleArmory.

Je kan daar je character opzoeken. Dan kijk je bij Collectables > Mounts. En dan kan je bovenaan een vinkje aanzetten Show Planner. Dan laat die vervolgens een soort van optimale route zien hoe je zou kunnen farmen.
Top bedankt, wist niet dat deze tool er was, ik gebruikte mount collector als addon echter werd die niet meer zo goed bij gehouden.
avotar schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:23:
Daarbij is Rarity ook wel aardig. Daar kun je zien wie wat kan droppen voor je en hij houdt bij hoe vaak je het al geprobeerd hebt, al wil dat laatste niet iedereen zien.

En deze facebook groep heeft ook een hoop informatie, al is het soms wat veel: https://www.facebook.com/groups/1883067478655138
Ben lid geworden van de FB group, staat leuke content op dankje wel.
Tevens Rarity ook gedownload, ga kijken of het geen conflicten met Rarescanner etc gaat opleveren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kooistra9 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:51:

Ben lid geworden van de FB group, staat leuke content op dankje wel.
Tevens Rarity ook gedownload, ga kijken of het geen conflicten met Rarescanner etc gaat opleveren. :P
haha nice wist niet dat andere hier ook in die groep zaten :P had vandaag of gisteren daar nog een post geplaatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Heb het filmpje gister bekeken via Asmongold, DK's hebben deze expension toch nog een functie haha, maar jeetje wat een dmg en wat een burst.

Zaterdag mijn mount lijstje wat geüpdate met behulp van de simplearmory tip, nogmaals bedankt hiervoor.
Zit nu krap aan op 300 mounts, deze week weer een vervolg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben de laatste 2 dagen bezig geweest met al die Kalimdor Cup dragonraces en ik moet zeggen dat ik dit toch erg leuk bedacht vind en al heel erg uit kijk naar de Eastern Kingdom cup.

De routes zijn opzich mooi over nagedacht en voelt heel tof om op deze manier weer wat door die oude zones te vliegen. Geeft weer het gevoel wat voor goeie game WoW oorspronkelijk toch was met de wereld die we toen gekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:13
Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:08:
Ik ben de laatste 2 dagen bezig geweest met al die Kalimdor Cup dragonraces en ik moet zeggen dat ik dit toch erg leuk bedacht vind en al heel erg uit kijk naar de Eastern Kingdom cup.

De routes zijn opzich mooi over nagedacht en voelt heel tof om op deze manier weer wat door die oude zones te vliegen. Geeft weer het gevoel wat voor goeie game WoW oorspronkelijk toch was met de wereld die we toen gekregen hebben.
Helemaal eens, vond het ook wel leuk om te doen. Heb nu de meta achievement Kalimdor Racing Completionist: Gold en de transmog set ook gehaald, was wel even werk. Vooral Durotar Reverse dreef me tot waanzin tussen alle bomen door 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helix schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:01:
[...]

Helemaal eens, vond het ook wel leuk om te doen. Heb nu de meta achievement Kalimdor Racing Completionist: Gold en de transmog set ook gehaald, was wel even werk. Vooral Durotar Reverse dreef me tot waanzin tussen alle bomen door 8)7
Die heb ik net toevallig in 1 keer gehaald haha. Vond ik wel mega spannend daar met die bomen ja :P

Heb nu wel 3 keer de advanced in Ashenvale moeten doen .... elke keer dezelfde boomtop die me naaide XD

Maar k ga ook direct voor de meta achievement idd. moet nog 2 gebieden dus dat maak ik vanavond even af. Oh ja en 1 waar ik nog een goude advanced moet. die lukte maar niet na 3 keer toen dacht ik: ga eerst wel even verder :P

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 30-08-2023 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu voor het eerst maar eens die Megadungeon doen :P lang genoeg uit gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dungeon gehaald. Gave dungeon zeg. vet gedaan ook met de lore vind ik. Ook nog 2 mooie 437 pieces kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mn fysieke authenticator's batterij was bijna leeg. Dus ik denk ontkoppelen dat ding en dan ff die app downloaden van Battle.net. Maar wat is die app een gedrocht zeg.

Ik ingelogd in de app. Authenticator geactiveerd. Dus ik login bij de desktop app. Goed werkt prima. Dus open de app opnieuw op mijn telefoon. Login niet onthouden. Opnieuw inloggen, authenticator code aub? Ja, die heb ik want is die ontkoppeld en dat zou die app moeten doen. App geeft geen code, maar wel zo'n login loop... Elke keer wordt ik weer terug gestuurd naar de loginpage, ondanks dat mijn login correct is.
Dus ik via de website dan maar inloggen op Bettle.net. Authenticator weer verwijderen. En dan weer proberen in te loggen in de app. Wederom vraagt ie om een authenticator code. Heb ik niet, klote app :( .
Kan dus niet inloggen in de battle.net app met mn account. |:(

Misschien toch maar weer voor een fysieke authenticator kijken....

* Zeror moet even zn frustratie kwijt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Fysieke authenticators zijn niet meer te krijgen. Als er nog een beetje juice in de batterij zit (dus als er een 'batt' of andere melding wordt weergegeven) kan je proberen de batterij te vervangen. Is uit m'n hoofd gewoon zo'n CR2032 batterij.

Mijn batterij was compleet leeg (dus ook geen 'batt' melding meer) en ik heb het zelf ook geprobeerd, netjes de authenticator met een Dremel opengemaakt maar bij mij werkte het ding na de batterij swap niet meer. Er werd wel wat weergegeven op het display maar geen code. Ik heb echter hier en daar over de jaren ook wat verhalen gelezen van mensen die het wel is gelukt (die waren wel sporadisch). Dus of het nu wel of niet zou moeten werken is onduidelijk. Mogelijk heeft het met het batterij percentage te maken maar zeker weten doe ik het niet.

Overigens, als je een Pihole hebt, zet die uit bij eerste keer inloggen. Ik heb in het verleden regelmatig issues gehad bij eerste keer inloggen/registreren op Blizzard diensten die na het uitzetten van de Pihole waren opgelost. Als je éénmaal 1 keer ingelogd bent geweest kan je 'm gewoon altijd aan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe 10.2 patch ziet er imo best nice uit. genoeg dingen om kritiek op te hebben wat beter kan enz :P maar over het algemeen ziet het er best cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren en vanavond bezig geweest met al die secrets of azeroth stuff en vind het echt een mega leuk event. hou van die puzzles die niet 1-2-3 voorgekauwd worden. Was erg gaaf om ze allemaal te doen.

Nu begonnen aan die secret mount. hopelijk kan ik de rest nog halen voor donderdag als het event stopt. Moet wel lukken volgens mij.

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:13
Je kunt alles toch nog doen na donderdag? Ik dacht dat er alleen geen nieuwe satchels meer zouden komen? Anders wordt ik ook nog heel druk..

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Je moet de allereerste puzzel gedaan hebben voor het event stopt.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Helix schreef op woensdag 13 september 2023 @ 00:27:
Je kunt alles toch nog doen na donderdag? Ik dacht dat er alleen geen nieuwe satchels meer zouden komen? Anders wordt ik ook nog heel druk..
Ja klopt blijkbaar dat wist ik niet. Ik heb flink me best gedaan in 2 avonden. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6qtyiAqX4I4R6whAlS2g0yJngo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/E8n8W1SC9fc4FwGfuz6Yd1Tw.png?f=user_large

Maar heb het gehaald :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 20:30
Goedemorgen allemaal

Hehe jullie zijn er nog wel, ik dacht iedereen is gestopt met wow, omdat er lange tijd niks werd geschreven hier 8)

Er zijn er 3 secrets events van puzzels en ook een Arcane Influence Feat of Strength achievement toch?
Deze achievement heb ik gelukkig ook gehaald, want zelf was ik ook even gestopt met wow :'(

Zelf ben ik nog niet met de satchel secrets begonnen.
Heb geprobeerd snel de Secrets of Azeroth Clues van Whodunnit te doen, en ben nu bij Day 11 (Clue 12)
Ik heb niet alle flightpaths in Dragonblight nog, dus was moeilijk overal te komen soms :-(

Jammer dat we niet een WoW tweakers community hebben in game, dan konden we mekaar helpen, hiermee.

Iedereen wil gratis pets, mounts en transmog en achievement toch?
rahd schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:28:
Goedemorgen allemaal

Hehe jullie zijn er nog wel, ik dacht iedereen is gestopt met wow, omdat er lange tijd niks werd geschreven hier 8)

Er zijn er 3 secrets events van puzzels en ook een Arcane Influence Feat of Strength achievement toch?
Deze achievement heb ik gelukkig ook gehaald, want zelf was ik ook even gestopt met wow :'(

Heb geprobeerd snel de Secrets of Azeroth Clues van Whodunnit te doen, en ben nu bij Day 11 (Clue 12)
Ik heb niet alle flightpaths in Dragonblight nog, dus was moeilijk overal te komen soms :-(

Jammer dat we niet een WoW tweakers community hebben in game, dan konden we mekaar helpen, hiermee.

Haha voor zulke leuke ingame achievable pets, mounts en cosmetics ben ik altijd in ja. Ik hou echt van zulke content. daarom elke keer verdrietig dat er een tmog set of mount in de store komt ofzo. zouden ze gewoon zoiets leuks mee kunnen doen.

Er zijn in principe 3 events ja, De clue quests, clue satchels en die secret mount.
Die feat of strength is helaas niet meer te halen en die heb ik dan ook gemist :/ was maar tot de 13e te halen blijkbaar... ik kwam daar gisteravond na 00:00 achter. Maargoed gelukkig maar een feat of strength :P De rest blijft als het goed is beschikbaar zoals andere zeggen.. ik dacht dat dat ook weg zou gaan tot bijv volgens jaar dus heb het 2 avonden ge-no-lifed.

• skassie
  • Laatst online: 09-10 21:12
rahd schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:28:
Goedemorgen allemaal

Er bestaat zeer zeker een WoW tweakers community als ook een discord :)

Hier de link https://blizzard.com/invite/3mwepGIxXE naar de community. Hoe actief die nu is weet ik eigenlijk niet

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• rahd
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:10:
[...]

Haha voor zulke leuke ingame achievable pets, mounts en cosmetics ben ik altijd in ja. Ik hou echt van zulke content. daarom elke keer verdrietig dat er een tmog set of mount in de store komt ofzo. zouden ze gewoon zoiets leuks mee kunnen doen.

Er zijn in principe 3 events ja, De clue quests, clue satchels en die secret mount.
Die feat of strength is helaas niet meer te halen en die heb ik dan ook gemist :/ was maar tot de 13e te halen blijkbaar... ik kwam daar gisteravond na 00:00 achter. Maargoed gelukkig maar een feat of strength :P De rest blijft als het goed is beschikbaar zoals andere zeggen.. ik dacht dat dat ook weg zou gaan tot bijv volgens jaar dus heb het 2 avonden ge-no-lifed.
Maar @Ricmaniac
Die achievement bestaat nog voor 6 uur hoor...
Dus je kan t nog halen!
Ik denk dat het nog 2 x komt, is om de 4 uur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RO3ycWuQSORrvPhECC4_wuwaocQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DqLFmkT72o4VvyFte6nPSlRO.jpg?f=user_large

edit: op wowhead staat ook een timer Ric >>> https://www.wowhead.com/n...m-335057#news-post-335057

[ Voor 7% gewijzigd door rahd op 14-09-2023 17:26 ]

• rahd
skassie schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:44:
[...]

Er bestaat zeer zeker een WoW tweakers community als ook een discord :)

Hier de link https://blizzard.com/invite/3mwepGIxXE naar de community. Hoe actief die nu is weet ik eigenlijk niet
Ja maar ik heb er al ooit op geklikt en toen moest ik inloggen met mijn battlenet en dat wou ik niet.

Ik wil een gewoon normaal tweakers community waar je niet honderden vreemden in je battlenet ziet staan plotseling :| , snap je?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fou7BnfZWOJMOoM5oHTd19WD4Ww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xCy5yhWDpNrCUoNZLb8kteAr.jpg?f=user_large

• Ryur
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2023 @ 01:29:
[...]

Ja klopt blijkbaar dat wist ik niet. Ik heb flink me best gedaan in 2 avonden. :P

[Afbeelding]

Maar heb het gehaald :D
Ik wist niet dat die de reward was! Ik ga dit weekend dan ook maar bezig! :)
(Enorme alpaca gek hier)
rahd schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:20:
[...]

Maar @Ricmaniac
Die achievement bestaat nog voor 6 uur hoor...
Dus je kan t nog halen!
Ik denk dat het nog 2 x komt, is om de 4 uur

[Afbeelding]

edit: op wowhead staat ook een timer Ric >>> https://www.wowhead.com/n...m-335057#news-post-335057
Aaah shit echt neeet gemist dus gewoon om 8 uur.. zit nu pas achter me pc.. naja over 4 uur laatste kans dan :P wat moet ik doen ? gewoon dat event mee doen in valdrakken toch?

• rahd
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:02:
[...]

Aaah shit echt neeet gemist dus gewoon om 8 uur.. zit nu pas achter me pc.. naja over 4 uur laatste kans dan :P wat moet ik doen ? gewoon dat event mee doen in valdrakken toch?
Ja als het tijd is dan zie je in Valdrakken overal blauwe ballen e n breng je naar dat ding, de Arcane forge

of gewoon bovenop dat ding blijven staan, want dan krijg je achievement

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rahd schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:36:
[...]

Ja als het tijd is dan zie je in Valdrakken overal blauwe ballen e n breng je naar dat ding, de Arcane forge

of gewoon bovenop dat ding blijven staan, want dan krijg je achievement
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fa0VVToZDR_NuF9PSeeKmAzxpvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aGbHQV0b9a8X4DqGyzU3VK1B.png?f=user_large

Thanks het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Graag gedaan
Gefeliciteerd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rahd schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:24:
[...]

Ik wil een gewoon normaal tweakers community waar je niet honderden vreemden in je battlenet ziet staan plotseling :| , snap je?
Ze hebben ook een discord zie ik .
https://discord.com/invite/wJzvcPv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de game al een tijd niet meer maar gluur soms naar nieuwe info. Zie ik dat ze tegenwoordig items die zeldzaam en niet meer te krijgen zijn via de de trading post terug de game in gooien. Dit alleen al is voor mij een reden om niet meer terug te komen.
Waarschijnlijk trekken ze daar op korte termijn spelers mee terug in de game maar op de lange termijn lijkt mij dit ongezond. Ik snap die “ik moet alles hebben” instelling nooit want het maakt alles minder boeiend. Is toch geweldig als je een item hebt dat niet meer te krijgen is. :)
Zeldzame items hebben is toch een groot onderdeel van dit soort games.. hoe zien jullie dat?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2023 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:34:
Ik speel de game al een tijd niet meer maar gluur soms naar nieuwe info. Zie ik dat ze tegenwoordig items die zeldzaam en niet meer te krijgen zijn via de de trading post terug de game in gooien. Dit alleen al is voor mij een reden om niet meer terug te komen.
Waarschijnlijk trekken ze daar op korte termijn spelers mee terug in de game maar op de lange termijn lijkt mij dit ongezond. Ik snap die “ik moet alles hebben” instelling nooit want het maakt alles minder boeiend. Is toch geweldig als je een item hebt dat niet meer te krijgen is. :)
Zeldzame items hebben is toch een groot onderdeel van dit soort games.. hoe zien jullie dat?
De meeste mensen die de zeldzame dingen hebben zijn al zoveel jaar niet meer ingelogd op wow. Buiten die paar basement dwellers is het toch niet de moeite om die zaken niet meer beschikbaar te maken voor de rest van de playerbase? Anders kan je dat evengoed doortrekken in alle content. Dan kan je bv enkel en alleen maar in de vanilla gebieden als je het spel toen indertijd gespeeld/gekocht had. Of als je TBC overslagen was en al de rest van de expansions niet, dat je overal kon komen behalve outland. Slaat toch op niet veel om zo'n dingen eruit te halen?

Verder zijn er genoeg mensen die alles of toch zoveel mogelijk willen verzamelen, laat die dit toch lekker doen? Ik blijf het een goed idee vinden om de FOMO uitlokkende content te verwijderen/af te bouwen. _/-\o_

Als jij spreekt over zeldzame items, bedoel je dat items die gewoon een lage dropchance hebben (Did somebody say [Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker]?!) of die gewoon niet meer te verkrijgen zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Kreekje op 15-09-2023 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreekje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:43:
[...]

De meeste mensen die de zeldzame dingen hebben zijn al zoveel jaar niet meer ingelogd op wow. Buiten die paar basement dwellers is het toch niet de moeite om die zaken niet meer beschikbaar te maken voor de rest van de playerbase? Anders kan je dat evengoed doortrekken in alle content. Dan kan je bv enkel en alleen maar in de vanilla gebieden als je het spel toen indertijd gespeeld/gekocht had. Of als je TBC overslagen was en al de rest van de expansions niet, dat je overal kon komen behalve outland. Slaat toch op niet veel om zo'n dingen eruit te halen?

Verder zijn er genoeg mensen die alles of toch zoveel mogelijk willen verzamelen, laat die dit toch lekker doen? Ik blijf het een goed idee vinden om de FOMO uitlokkende content te verwijderen/af te bouwen. _/-\o_

Als jij spreekt over zeldzame items, bedoel je dat items die gewoon een lage dropchance hebben (Did somebody say [Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker]?!) of die gewoon niet meer te verkrijgen zijn?
Je trekt het wel heel extreem door zeg. Gelijk weer de fomo term ook haha. Een bepaalde mount of companion die niet of heel moeilijk te krijgen is is heel wat anders dan een heel gebied weg houden van spelers. 8)7
Wat ik zeg is echt niet ver gezocht en iemand zoals een Greg Street geeft ook aan dat het belangrijk is in dit soort games.
Dat WoW de gotta catch ‘m all weg is ingeslagen is me al lang duidelijk. Alsnog mag ik dat zonde vinden. Leuk voor je dat jij het top vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2023 14:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kreekje
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:05:
[...]

Je trekt het wel heel extreem door zeg. Gelijk weer de fomo term ook haha. Een bepaalde mount of companion die niet of heel moeilijk te krijgen is is heel wat anders dan een heel gebied weg houden van spelers. 8)7
Wat ik zeg is echt niet ver gezocht en iemand zoals een Greg Street geeft ook aan dat het belangrijk is in dit soort games.
Dat WoW de gotta catch ‘m all weg is ingeslagen is me al lang duidelijk. Alsnog mag ik dat zonde vinden. Leuk voor je dat jij het top vindt.
Ja natuurlijk was mijn voorbeeld wat overdreven maar dat maakte men punt wel duidelijker. :)
Op zich maakt het mij niet veel uit maar om eerlijk te zijn maar ik vind het op zich niet erg dat ze er terug inzitten. Die oude armorsets zijn toch redelijk outdated qua graphics.

Maar ik vind het goed zoals ze nu bij de oude ZG en SCHOLO. Door een questline te volgen kan je terug in de tijd gaan zoals het toen was en daarnaast kan je dan de oude mogs terug farmen. Alles in de Tradingpost gooien is ook natuurlijk niets. Aan de andere kant, ze zetten wel alle zeldzame mounts/mogs in de BMAH die je 'gewoon' voor goldcap kan kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Ik heb soms wel het gevoel dat er meer transmog en recolours zijn van items dan de stat items van dungeons en raids. Nu is het currency en bepaalde items verzamelen voor de transmogs. Vroeger ging ik bepaalde dungs of raid farmen voor de sets. De grind is nu wat anders.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• rahd
Zit jij daar ook bij dan?
Ik kan toch niet zomaar in een discord kanaal gaan praten met mensen die ik niet , straks denken ze dat ik gek ben :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:05:
[...]

Ik heb sinds M+ volledig verpest is met augmentation evoker en groepen die geen mistweaver meer willen het spel helemaal on hold gezet.

Ik zit bijna op 2500 score, maar meer dan anderhalf uur applyen bij groepen voor een enkele run omdat niemand een mistweaver wil die 1 level hover applied als hij heeft afgemaakt. Of meer als een uur op een tank wachten om mijn eigen key level 20 te doen. World of Warcraft was een leuk spel, World of Waiting pas ik voor.

• rahd
Heeft iemand die 14e Secrets of Azeroth Finale - The Race gedaan?

Hoe heb je die kamers gevonden met die voorwerpen?
Ik heb moeite met ingang te vinden van de kamers

https://www.wowhead.com/n...ace-event-spoilers-335056

Ik had de buff waarbij mobs vriendelijk waren en toen was die plotseling weer weg :| ;(

En ik kan uit de coordinaten op wowhead niet veel wijs worden om de ingang van die "rooms"te vinden ( ik kan nooit ingang van caves of krotten vinden in wow, nog steeds niet na zoveel jaar wow spelen)

Heb met veel moeite 2 items gevonden, door steeds mobs te killen.

Jammer genoeg staat op wowhead niet de verdieping waar je moet zijn ervoor, voor de kamers.
rahd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:30:

Ik had de buff waarbij mobs vriendelijk waren en toen was die plotseling weer weg :| ;(

En ik kan uit de coordinaten op wowhead niet veel wijs worden om de ingang van die "rooms"te vinden ( ik kan nooit ingang van caves of krotten vinden in wow, nog steeds niet na zoveel jaar wow spelen)

Jammer genoeg staat op wowhead niet de verdieping waar je moet zijn ervoor, voor de kamers.
Er zijn 3 verdiepingen waar beide 2 kamers zitten. 1 links en 1 rechts vanaf het midden van die verdieping gezien. dus kijk eerst op de onderste vloer , dan 1 omhoog, en nog 1 omhoog etc. volgens mij waren het de middelste 3 vloeren maar weet dat niet geheel zeker meer.
rahd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:21:
[...]

Zit jij daar ook bij dan?
Ik kan toch niet zomaar in een discord kanaal gaan praten met mensen die ik niet , straks denken ze dat ik gek ben :P
Niet bij die discord maar wel die ingame community. Maar je kan prima gewoon met vreemde praten. zo leer je mensen kennen. hoe meer zielen hoe meer vreugde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit er ineens gewoon weer helemaal in, in retail.

Ben eergisteren begonnen met een warrior te gearen. die was nog ilvl 320 alleen 70 geworden en verder niks gedaan eigenlijk.

Inmiddels al vol 434/437 PVP gear. Heb voor nu deze warrior speciaal voor PVP. Als k zie wat ik allemaal in Dragonisles, Caverns etc moet doen is gewoon niet meer bij te houden met een alt. Toch weer even een klein klaagje gedaan op het forum dat ik vind dat alles account wide moet worden :P

Speel hem Arms en bevalt mij echt mega goed in PvP. Mis stealth helemaal niet. Beuk er gewoon op in en heb echt het idee dat het een beetje TE sterke pvp class is momenteel :P

Misschien eens kijken als ik 450 pvp gear red of het me nog zou lukken om te pushen in solo shuffle. Helaas blijven die queue tijden daar gewoon vervelend.

Momenteel geniet ik echt van de verversing van een andere class.. maar ik merk wel direct toch dat gevoel wat me bekruipt dat ik het zonde vind dat ik dingen haal op mijn warrior die ik dan niet op mijn rogue heb bijv... Die onderlinge competitie in de guild wie de meeste achievements points heeft laat ik daarmee varen omdat de punten dan niet bij die character staan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
Ricmaniac schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:54:
maar ik merk wel direct toch dat gevoel wat me bekruipt dat ik het zonde vind dat ik dingen haal op mijn warrior die ik dan niet op mijn rogue heb bijv... Die onderlinge competitie in de guild wie de meeste achievements points heeft laat ik daarmee varen omdat de punten dan niet bij die character staan 8)7
Ik heb dat niet echt met archievements, maar vooral met Rep :)
Mijn 'main' is een Monk. En die heeft nogal veel oude reps niet, omdat Monk pas met MoP kwam.
Hiervoor was mijn main een Druid, zou graag willen dat ik die rep van mijn Druid (vooral TBC en Classic rep) ook op mijn main had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:17

Damian

Insane Obtrusion

Ben ik de enige die de laatste paar dagen alleen maar disconnects van de server heeft? Netwerk technisch gebeurt er niets gek bij mij thuis...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damian schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:08:
Ben ik de enige die de laatste paar dagen alleen maar disconnects van de server heeft? Netwerk technisch gebeurt er niets gek bij mij thuis...
Geen 1 keer een DC of lag gehad laatste tijd.. sowieso al heel lang niet met WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

rahd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:30:

Ik zeg uit m'n hoofd dat het de 1e, 3e en 5e ring was.
En in mijn guide op wowhead stond ie wel. Er zijn er vaak meer.

Had ook geluk met de Mimiron Jumper mount. Bij het eerste onderdeel had je 3 mensen nodig om een mob op te roepen die wat dropte... en laat die mob er nou net zijn toen ik aankwam.
En bij onderdeel 2 lag dat onderdeel er gewoon. Geen 4 anderen nodig.
En bij onderdeel 3 was het goed dat ik van te voren even gelezen had wat er gebeuren moest. De zone in de oude tijd zetten, 2 kannonen slopen van te voren en dan kon je hem zo oprapen (12s cast .. :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

2 keer gisteren. Maar dat gebeurt wel vaker.
Maar ik speel eigenlijk alleen op zondag middag, dus voor de rest van de dagen kan ik niets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No issues. Toch wel aardig wat uurtjes gespeeld over dit weekend.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03:11
Hier nergens last van. Toch al
Meerder uren gespeeld laatste dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rahd
@Ricmaniac
@avotar

Ik heb die Whodunnit? achievement met pijn en moeite gehaald, hehe oOo

Ben nu bezig met die Satchels van "Community Rumor Mill"
Gelukkig ben ik niet de enige die er nog mee bezig is, want bij Satchel 5 waren er 3 nodig met
die Torch-toy en gelukkig was er 1 groep in LFG.... morgen maar weer verder gaan ermee.

Die Mimiron's Jumpjets mount moet ik nog doen ook, ja ik loop met alles achter of wow gaat te snel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
@avotar .... jouw icon komt mij ergens bekend voor, bent u die gast van twitch? wiens naam met H begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 17:23
rahd schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:05:
@Ricmaniac
@avotar

Ik heb die Whodunnit? achievement met pijn en moeite gehaald, hehe oOo

Ben nu bezig met die Satchels van "Community Rumor Mill"
Gelukkig ben ik niet de enige die er nog mee bezig is, want bij Satchel 5 waren er 3 nodig met
die Torch-toy en gelukkig was er 1 groep in LFG.... morgen maar weer verder gaan ermee.

Die Mimiron's Jumpjets mount moet ik nog doen ook, ja ik loop met alles achter of wow gaat te snel? :D
Wellicht een beetje laat; maar om de secrets en satchels te halen hoef je dus niet alle clues te volgen. Je kunt gelijk naar het eindpunt gaan en looten wat je moet looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Warrior gisteravond volledig PVP kunnen gearen. Mis nu alleen nog 1 trinket maar die ga ik halen met conquest en heb bijna genoeg.

Nu kan de solo shuffle grind beginnen :P

Echt ontzettend veel fun met Warrior in PvP.
Als ik een healer achter mij heb voel ik me echt invincible.

Gisteravond was alleen wel zuur. van de 6 BG's had ik 4 Russian-Premades tegen me. Echt heel frustrerend.. 10 minuten queue, binnen 5 minuten loss. Irriteer me daar al jaren aan dat ze met ons gematchmaked worden wat ik opzich wel snap voor hun zelf maar het feit dat ze dan als premade tegen randoms komen maakt het vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

rahd schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:07:
@avotar .... jouw icon komt mij ergens bekend voor, bent u die gast van twitch? wiens naam met H begint?
Nee sorry. Ik zit alleen voor de rewards die je in-game krijgt zo nu en dan op Twitch. En dan heb ik een andere avatar :)

Pagina: 1 ... 29 ... 66 Laatste