Uiteindelijk blijft het een lastig ding met classes. Veel smaken, veel verschillende rotaties etc. Uiteindelijk zie ik wel dat elke class wel iets unieks brengt. Heb afgelopen jaren veel gespeeld, van Arcane Mage tot Windwalker Monk en nu vanaf begin deze expansion Shadow Priest aan het mainen. Ik heb helaas nog niet echt Warlock gespeeld, maar heb wel begrepen dat je een Warlock en een goede Warlock goed van elkaar kan scheiden, vooral op hogere keys. Ben benieuwd hoe dat dan weegt tegenover bijv. een Fire Mage. Mages hebben daarentegen wel super leuke tools, zoals Ice Block, Alter Time, Blood Lust etc., zeker vaak gewild
Merk zelf vaak, als ik een class erg leuk vindt, dan komt het wel met de rotation. Veel oefenen, filmpjes kijken, streams kijken en dat soort dingen.
Gelukkig is Blizzard druk aan balancen en veranderen van classes. Zelf al even in de PTR Shadow Priest gespeeld, en gisteren bezig geweest met Broodmother Mythic, maar zal straks toch wel een genot zijn om niet meer stil te hoeven staan om Mind Sear te casten voor AoE fights. Talent waarmee je Insanity 50 hoger is en de aantal procs die je krijgt zijn bij bepaalde builds stukken minder. En de 4-set is ook wel behoorlijk leuk, maar ik merk wel dat bepaalde talents altijd gaan terugkomen in de builds (aangezien je vooral werkt met shadowy apperations).
Gelukkig is Blizzard druk aan balancen en veranderen van classes. Zelf al even in de PTR Shadow Priest gespeeld, en gisteren bezig geweest met Broodmother Mythic, maar zal straks toch wel een genot zijn om niet meer stil te hoeven staan om Mind Sear te casten voor AoE fights. Talent waarmee je Insanity 50 hoger is en de aantal procs die je krijgt zijn bij bepaalde builds stukken minder. En de 4-set is ook wel behoorlijk leuk, maar ik merk wel dat bepaalde talents altijd gaan terugkomen in de builds (aangezien je vooral werkt met shadowy apperations).
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii