Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:01
ScreamGT schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:43:
Eerste lvl 70 char is hier een feit. Item lvl zit nu op 345..

Volgens mij dien ik nu vooral Heroic dungeons te moeten doen om weer wat hogere gear te verzamelen?
Tip, join een groep en farm Elemental Overflow en spaar op die manier een 359 set. Als je de sigils ook nog oppakt, kan je ook nog een aantal stukken upgraden naar 385.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:12
@DivineNL Welke faction en realm? Speel eigenlijk alleen protection warrior, ben dus niet echt iemand die jullie zoeken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Krus schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:42:
@DivineNL Welke faction en realm? Speel eigenlijk alleen protection warrior, ben dus niet echt iemand die jullie zoeken helaas.
Draenor - Horde. Maar dat maakt tegenwoordig weinig meer uit, alleen zou je dan niet de guild kunnen joinen als je andere realm/faction zit. Maar we hebben al 4 warriors (2 tanks, 2 dps), dus die kunnen we inderdaad niet echt meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
DivineNL schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:17:
[...]

Draenor - Horde. Maar dat maakt tegenwoordig weinig meer uit, alleen zou je dan niet de guild kunnen joinen als je andere realm/faction zit. Maar we hebben al 4 warriors (2 tanks, 2 dps), dus die kunnen we inderdaad niet echt meer gebruiken.
Wel als je mythic wil doen. Dat kan cross-realm niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 20:30
ScreamGT schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:43:
Eerste lvl 70 char is hier een feit. Item lvl zit nu op 345..

Volgens mij dien ik nu vooral Heroic dungeons te moeten doen om weer wat hogere gear te verzamelen?
lekker he

gefeliciteerd *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Lord_T schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:13:
Hier 4e char 70 :P (ilvl 355)
met timewalking levelen gaat best snel

Moet zeggen dat de gap van 300 -> 359 (nodig voor raidfinder) -> 372 ongeveer begin m+ gear -> 390ish voor +10 tot +12 best grote stappen blijven.
ik kan alleen wauw zeggen

mijn main character staat ergens aan t begin en is nog steeds 63 :-(

ik heb geen zin in alleen levelen
dus speel ik als ik tijd heb op me alts in legion die nog geen 60 zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Ik tik bijna met mijn 6e of 7e character de level 60 aan. Maar ik kan maar geen keuze maken welke als tweede (naast mijn DH) naar 70 gaat. Iets met keuzes... 8)7

Ik begin waarschijnlijk wel weer met een nieuwe character en breng die wel eerst naar lv.60 :9

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou eindelijk mijn aangepaste spec weer onder controle. DPS is wel weer terug. gemiddelde +13 dungeon doe ik 50-56k dps

Speel nu assassination. Tijd om mijn mythic rating weer omhoog te gooien vanaf aankomende week.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
krijg nu world server is down msg :X

kan niet meer inloggen :(

wel op warrior gelukkig nog mijn 4 dungeons af gemaakt... (druid helaas maar 2)
op dps wel veel lastiger om invites te krijgen als hunter met laag ilvl

had op den duur zelf een +10 ruby, maar kreeg er ook niemand voor...

edit: en weer up... +13 in time op war :D, uiteindelijk toch nog 4 m+ gedaan op druid en ook daar +13 in time :P

[ Voor 16% gewijzigd door Lord_T op 01-02-2023 00:33 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trading post vandaag :)

Servers nog offline :'(

Wilde mijn vault heel graag checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:41
Tijd is weer verschoven.... nu tot 10uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:49
Ben alweer online! Great vault openen voor weer een teleurstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik ben langzaam bezig al mijn alts naar 60 te brengen. Elke class heb ik een alt, vorige week geloof ik mijn 4e alt naar 60 gebracht. Mijn main doe ik nog steeds alle belangrijke world quests + profession quests en een run in lfr en dan weer terug naar alts. Vermaak mij prima, beste xpansion tot nu toe imo.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:31
M+ Rating inmiddels opgeschroefd naar de 2200, nog 200 te gaan voor de laatste m+ upgrade mogelijkheid :P
Nog met wat guildies een Burial Ground +20 kunnen comfortabel kunnen timen. Had een +2 kunnen zijn als een bepaalde mob wat vlugger had despawned magoed, toch een 421 in de vault later vandaag en kijken welke +20 key ik dan krijg om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe werken die Renown accountwide unlocks? Ik zie bijv die Dragonbane keep assault niet op een alt terwijl ik die op mijn Main wel unlocked heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Great vault heeft mij wel een mooie upgrade gegeven. Kon kiezen uit 408 chest piece of 398 bracers. bracers waren grootste upgrade en ook beste sim. dus voor bracers gegaan.

Ook gelijk even die mount gekocht in de trading post en de Flail transmog voor maces. die vind ik echt cool. weer unique wapen wat we nog niet echt eerder hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knotsgekke haarkleuren Humans en Orcs de volgende patch:

https://www.wowhead.com/n...rs-in-patch-10-0-7-331250
https://www.wowhead.com/n...rs-in-patch-10-0-7-331252

En Heritage armor kleurvariaties:
https://www.wowhead.com/n...or-in-patch-10-0-7-331251

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 01-02-2023 10:22 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
alexsdam schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:24:
[...]

Wel als je mythic wil doen. Dat kan cross-realm niet toch?
Klopt inderdaad, had ik niet bij stilgestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Toch wel de 'must have' voor deze patch :+ .
Nu alleen nog even een update dat mijn Troll gewoon recht kan gaan staan zonder dat ik een nieuwe Zandalari Troll moet starten, zou het nog beter worden. :9

Waarom heb ik toch het gevoel dat die "Trading Post" te mooi om waard te zijn is en dat dit straks deels ook een premium functie krijgt waar men voor een x bedrag nog meer unlocks kan vrij spelen...

[ Voor 13% gewijzigd door Metian op 01-02-2023 12:39 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:36:
Waarom heb ik toch het gevoel dat die "Trading Post" te mooi om waard te zijn is en dat dit straks deels ook een premium functie krijgt waar men voor een x bedrag nog meer unlocks kan vrij spelen...
Ik heb het idee dat die Trading Post meer een evolutie van de BMAH is. En dat de BMAH straks veel minder relevant gaat zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ook wel mooi (wordt al jaaaren om gevraagd): het ziet er naar uit dat de Legion Balance of Power questline, welke bij het voltooien o.a. mooie artifact appearances vrijgeeft, eindelijk account wide wordt.

PTR 10.0.7:
"The Balance of Power questline artifact appearance rewards are now account-wide. After unlocking the base appearance, the criteria for additional color variants (such as the Glory of the Legion Hero and Unleashed Monstrosities achievements) may be completed on any character to earn the appearances."

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
Iemand nog tips om met solo shuffle arena te klimmen in rating? Ik krijg het maar niet voor elkaar om boven de 1000 te geraken. M’n toon is weliswaar nog niet top gegeared (uit m’n hoofd 370, buiten pvp om dus zal dan nog omhoog gaan in arena) maar wel redelijk, en een S / A tier class, demonology warlock. Ik pomp er redelijk wat damage uit voor m’n gevoel, en ga zelden dood.

Het zijn echter teamgenoten of tactieken die er toe leiden dat we vaak gelijkspelen of verliezen. Nu lees ik overal dat je “vanzelf” met betere gear wel klimt. Maar ik ben al 2-3 weken bezig en heb nog geen pot in Combatant I gewonnen, wat ik weer nodig heb om m’n conquest gear überhaupt te kunnen upgraden :F

Heb ik nu gewoon pech, moet ik geduld hebben, of ligt het toch echt aan mij? :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:53
Denman schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:49:
Iemand nog tips om met solo shuffle arena te klimmen in rating? Ik krijg het maar niet voor elkaar om boven de 1000 te geraken. M’n toon is weliswaar nog niet top gegeared (uit m’n hoofd 370, buiten pvp om dus zal dan nog omhoog gaan in arena) maar wel redelijk, en een S / A tier class, demonology warlock. Ik pomp er redelijk wat damage uit voor m’n gevoel, en ga zelden dood.

Het zijn echter teamgenoten of tactieken die er toe leiden dat we vaak gelijkspelen of verliezen. Nu lees ik overal dat je “vanzelf” met betere gear wel klimt. Maar ik ben al 2-3 weken bezig en heb nog geen pot in Combatant I gewonnen, wat ik weer nodig heb om m’n conquest gear überhaupt te kunnen upgraden :F

Heb ik nu gewoon pech, moet ik geduld hebben, of ligt het toch echt aan mij? :P
Ik denk dat iedere ronde even snel communiceren wat jullie plan is de meeste impact heeft op de uitkomst.

"Go rogue" of "Go monk" werkt vaak al best wel aardig. Vanaf dat punt ben je afhankelijk van je team.

Ik heb eigenlijk alleen geheald en ... ja ... je bent eigenlijk 75% afhankelijk van je teamgenoten. Als je een geweldenaar hebt die hersenloos het andere team in rent, geen defensives gebruikt en om het hoekje verdwijnt dan houdt het gewoon op. En dat is mijn inziens wel gewoon de achilleshiel van Solo Shuffle en mogelijk een killer voor de lagere brackets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
Ricmaniac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:19:
Great vault heeft mij wel een mooie upgrade gegeven. Kon kiezen uit 408 chest piece of 398 bracers. bracers waren grootste upgrade en ook beste sim. dus voor bracers gegaan.

Ook gelijk even die mount gekocht in de trading post en de Flail transmog voor maces. die vind ik echt cool. weer unique wapen wat we nog niet echt eerder hebben gezien.
Ook inderdaad heel blij met de Fury of the Firelord flail transmog. Vind ik zelfs nog mooier dan de Gnoll Fiend Flail transmog die ik helaas nog steeds niet te pakken heb gekregen, die vervelende kaart nog steeds niet gevonden.

Een mooie flail transmog was mijn doel voor deze expansion, misschien op hunter nog wat mooie companions zien te vinden of een mount. Dus, wanneer komt de volgende expansion ook alweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
op hunter: 392 lfr bow gekregen :D
Die bow is uber alleen je wil hem op hoger ilvl hebben.... wel braindead keuze uiteraard want maakt niet uit wat je hebt aan overige items wapen upgrade > armor upgrade voor dps :D

Op druid:
- armor voor tierplek of bracers, dus bracers 408 gekozen.

Op war:
- back 408 vs neck (402) waar ik al Lariat heb, dus back gekozen.

Tja... de tradingpost doet het overigens nog niet?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Trading Post is tijdelijk uitgeschakeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-HqKUuaYfh9TfoXBGy5oUvtvu80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BjtywQpmrz8qe7xRZ3ljzoPU.png?f=user_large

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
Gisteren was een mooie dag.
- Uit de Vault een 415 Staff gekregen;
- Tier Shoulders vervangen met Amice of the Blue 405;
- Chest omgezet in tier om de 4 piece te behouden;
- HC Raszageth eindelijk neer;
- Mythic Eranog in 3 pulls;
- Mythic Council in 1 pull;
- Vandaag Lariat naar 415 upgraden.

Kreeg maar geen fatsoenlijke DPS output, met bovenstaande upgrades ook eindelijk wat complimenten gekregen. Eindigde Mythic Council zelfs op 115k DPS.

[ Voor 4% gewijzigd door alexsdam op 02-02-2023 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nvm...rant

[ Voor 97% gewijzigd door temp00 op 02-02-2023 19:50 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:58
Vandaag de weekly Trading Post tenders afgerond.. Naar de chest gelopen; geen mount..
Blijkt een bekende bug te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nextware schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:55:
Vandaag de weekly Trading Post tenders afgerond.. Naar de chest gelopen; geen mount..
Blijkt een bekende bug te zijn.
Bekende bug idd. veel spelers last van. Komt wel goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Voor het eerst een +15 gedaan, ging erg matig (49 deaths in de groep totaal, voornamelijk wipes op laatste boss..) wel gecomplete dus 411 in vault volgende reset. Ook shield laten craften op 405.
Ik zie ze nooit in vault / drops in dungeons.... en 405 is mega upgrade van 376...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
Voor het eerst een deamon hunter aan het proberen. Net bezig maar wat speelt dit lekker zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:37
Points ineens van 700 naar 0 bij travels log? Hoe komt dit ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:58
Traeces schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:03:
Points ineens van 700 naar 0 bij travels log? Hoe komt dit ?
Betreft ook een bekende bug bij de Trading Post.
Volgens mij had Blizz deze toevoeging iets verder / harder moeten testen alvorens uit te brengen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:21:
Voor het eerst een deamon hunter aan het proberen. Net bezig maar wat speelt dit lekker zeg.
Yup 1 van de makkelijkere classes om te spelen. Niet minder leuk imo :) twijfelde heel erg begin van de expansion om die te rollen.

Kon toch mijn rogue uiteindelijk niet los laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

nextware schreef op maandag 6 februari 2023 @ 08:14:
[...]

Betreft ook een bekende bug bij de Trading Post.
Volgens mij had Blizz deze toevoeging iets verder / harder moeten testen alvorens uit te brengen..
Was het niet via PTR al getest dan? Je kan nog zoveel testen, maar problemen voorkomen kan toch niet.
Een live server reageert al vaak anders doordat er zoveel meer data is dan een PTR server. Logischerwijs dat er dan ook soms wat fout kan gaan.

---

Vanavond maar weer even verder om wat tasks af te maken om 1000/1000 te halen voor de mount.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:53
Metian schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Was het niet via PTR al getest dan? Je kan nog zoveel testen, maar problemen voorkomen kan toch niet.
Een live server reageert al vaak anders doordat er zoveel meer data is dan een PTR server. Logischerwijs dat er dan ook soms wat fout kan gaan.
Er is nog wel een verschil tussen "een bug" en de afgelopen patch.

- Travel Log punten verdwijnen soms - reloggen helpt dan wel
- De chest werkt raar
- Die coins (currency) verdwijnen
- Mount wordt niet gegeven wanneer je de Travel Log vol hebt

En dat is alleen nog de Trading Post. Dan hebben we nog;
- Weekly vault item met verkeerde item levels
- Weekly vault item zonder upgrade mogelijkheid (conquest item)
- Conquest necks konden niet worden gesocket
- Items konden niet worden geenchant

En dan komt er nog bij;
- DCs wanneer je beide muisknoppen gebruikt tijdens het vliegen op hoge snelheden
- DCs wanneer je andere knoppen gebruikt tijdens het vliegen

Uiteindelijk kunnen we concluderen dat ze volstrekt hebben gefaald afgelopen patch - wat betreft testen. Dat heeft niets met een verschil tussen PTR en Live te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Gisteren Heroic Raszageth neergehaald.
Onze 2 hunters blij, daar er 2 bows dropten :)
Inmiddels ook op de 2361 M+ rating, de 2400 is in zicht, sneller dan gedacht, misschien is de 2500 ook nog wel te halen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sinds een weekje of twee ook weer eens begonnen met WoW na een pauze van zo'n 5 jaar. Boel veranderingen, en het is er niet veel slechter op geworden.

Nog wel een vraag over crafted gear, ik heb nu een trade order ingevult voor https://www.wowhead.com/item=191223/khazgorite-pickaxe, beste materialen gebruikt, een of andere scroll gebruikt om 'perception' erop te krijgen als secundaire stat enzovoorts.

Nu zat die vanmorgen in de mail, een item met 4 diamanten erop (level 4 gok ik dus), maar er zit 'maar' 101 perception op. Volgens die wowhead pagina zou er toch 131 op moeten zitten? En met een quality van 4 zelfs 158? Of begrijp ik het helemaal verkeerd? Want nu is die +20 perception die ik erop vooruit ga de ~20k die ik eraan heb uitgegeven niet echt waard.

En de laatste vraag, hoe krijg je een level 5 item, want mijn eigen reagents kan ik niet nog hoger maken?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dat vond ik ook wat verwarrend en ik weet niet of dit ook opgaat voor die pickaxe van jouw dus het kan zijn dat het niet van toepassing is, maar dit is wat ik geleerd over het craften toen ik m'n neck (Elemental Lariat) en wapen (Obsidian Seared Halberd) heb laten craften:
- In public orders kan je geen quality definiëren. De eerste de beste Sjaak kan dus jouw order fulfillen en dan loop je het risico dat je geen max. lvl item krijgt. Met een personal order kan dat wel. Voor personal orders moet je dus iemand zoeken en eea afstemmen.
- In mijn personal orders met de beste mats, kon ik wel een lvl5 item quality definiëren maar werd de order alsnog geweigerd door de crafters. Die gaven namelijk aan dat lvl5 een proc is waarbij die proc wordt bepaald door de hoeveelheid inspiration die ze hebben. Ze kunnen lvl5 dus niet garanderen en ik moest de orders erin zitten met lvl4 als gewenst level (gelukkig had ik geluk en procte de craft naar lvl5). Volgens mij is 41% inspiration het max. wat ze kunnen hebben, althans bij de crafters waar ik mee te maken had was dat zo.
- Als na het craften blijkt dat je item geen lvl5 is geworden, kan je 'm tegen gereduceerde mats laten recraften. Bij sommige crafters die ook de main craft heb gedaan is dit gratis. Je kan de recrafting mats zien door in het order system een recraft order op te zoeken.

Wat betreft de stats van de pickaxe, volgens mij is het zo dat elke quality tier een range van ilvls heeft met een ondergrens en bovengrens. Wellicht dat jouw pickaxe net aan die ondergrens zit? Kan zijn dat ik iets zeg wat niet klopt hoor :P

[ Voor 13% gewijzigd door temp00 op 12-02-2023 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Als er nog mensen zijn die snel een verse lvl70 willen gearen, pak een +2 key en list deze in de premade group finder of join een group waar ze opzoek zijn naar bonus valor. De valor cap is deze reset verwijderd en er zijn veel goed gegearde spelers/groepen die opzoek zijn naar low lvl keys om die te spammen en dan bij voorkeur met iemand erin die nog geen rating heeft voor de bonus valor.

• Lord_T
Gister heel kort de tijd gehad en alleen even de vault gedaan.
Druid / War weinig spannends, hunter nu naar 4 set gehaald.

Valt me wel op dat je normal vault gear niet kan upgraden met valor, een 372 mythic dungeon item, kan je alleen wel omgooien naar een tier piece en dan met valor upgraden.... erg krom in mijn optiek.

Ik ga daarnaast beetje experimenteren met zowel BM als MM. MM is de default, maar met affixes waar je vaak moet bewegen blijft BM natuurlijk wel zalig.

Ook vorige week op hunter 6/8 vault normal gedaan, en werkelijk 0 loot gekregen. Dathea en Rasz mis ik nog op normal maar met pugs is dat echt hel af en toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:58
Net de love rocket geloot van het Valentijn event, best een zeldzame volgens mij. Toch nog een beetje geluk deze Valentijn :+

[ Voor 21% gewijzigd door Zironako op 17-02-2023 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zironako schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:48:
Net de love rocket geloot van het Valentijn event, best een zeldzame volgens mij. Toch nog een beetje geluk deze Valentijn :+
Die was inderdaad super zeldzaam (volgens mij droprate 1:3333), maar volgens mij heeft blizzard die voor dit event gelijk getrokken met de andere event mounts (volgens mij 1:100), waardoor deze nu een stuk makkelijker verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zironako schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:48:
Netjes. ik doe dit elke dag op 10 characters. 2 dagen gemist. dus al ruim over de 80 of 100 attempts ofzo voor dit jaar. helaas nog steeds geen geluk.

En dan te bedenken dat ik dat meerdere jaren heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:58
Die was inderdaad super zeldzaam (volgens mij droprate 1:3333), maar volgens mij heeft blizzard die voor dit even gelijk getrokken met de andere event mounts, waardoor deze nu een stuk makkelijker verkrijgbaar is.
Ah, nou nog steeds leuk! Met de andere event mounts nog geen succes.
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:55:
[...]

Netjes. ik doe dit elke dag op 10 characters. 2 dagen gemist. dus al ruim over de 80 of 100 attempts ofzo voor dit jaar. helaas nog steeds geen geluk.

En dan te bedenken dat ik dat meerdere jaren heb gedaan.
Zal dan maar niet vertellen dat ik het maar 5 keer gedaan heb in totaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zironako schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:26:

Zal dan maar niet vertellen dat ik het maar 5 keer gedaan heb in totaal :+
Guidie van me heeft hem nu eindelijk, maar die heeft het jaren lang (misschien wel een jaar of 10, in ieder geval vanaf het moment dat mounts account wide werden) dagelijks tijdens het event met 50 characters gedaan die hij speciaal en alleen voor dit event geleveled had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:37
Dennism schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:51:
[...]

Die was inderdaad super zeldzaam (volgens mij droprate 1:3333), maar volgens mij heeft blizzard die voor dit event gelijk getrokken met de andere event mounts (volgens mij 1:100), waardoor deze nu een stuk makkelijker verkrijgbaar is.
Verhoogde droprate geldt helaas alleen voor de eerste poging per dag per account

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

OMFG. Feral in MDI, ik kan nu in vrede sterven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Inmiddels KSM gehaald op druid :)
ilvl 400 op guardian en een +16 getimed. (1925 rating)

War (prot) in de achtervolging met ilvl 399 en ga straks ook daar +16 op doen :P (1876 rating)

edit: war ook +16 gedaan (HoV) en nu 401 ilvl :P oftewel gaat lekker met de tanks :P

Hunter heeft veel minder gear (ilvl 382 equiped ofzo) en doet dan ook nog normal vault in pugs.... en dan wordt je net voor rasz gekicked zodat de guild hunter meer kans maakt op boog... zucht.. Altijd drama ook om loot gezeik met mensen die needed op zooi die ze nooit gaan dragen omdat ze betere dingen aanhebben? Wel iets van 1600 rating in m+ en dan altijd zelf groep gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Lord_T op 19-02-2023 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Gisteren nog wat M+20 gedaan en getimed, dus wat portals erbij
Keystone Hero nu ook done, rating hoger dan 2500.
Daarnaast ook nog de Vault of the Incarnates achievement run gedaan, dus daar inmiddels ook de mount van gekregen.
Al met al een goede reset tot zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hier gister ook Keystone Hero gehaald op de Feral d:)b

Nu m'n gear wat beter wordt en ik meer dan zat Crit heb en ook voldoende Mastery, kan ik voor wat Haste op m'n gear gaan en dat speelt toch net ff wat lekkerder qua energy regen en GCD tijd.

Tweede Druid tevens op 70, die volledig Balance gearen en spelen. Kijken hoe ver ik daarmee kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
Beetje verdrietig dat het leuke van de trading post weer teniet wordt gedaan door problemen. Inmiddels zelf ook "slachtoffer" van het verdwenen wapen. Had de flail transmog gebruikt en de transmog is weg inclusief het wapen. Wapen wel gewoon zichtbaar in karakterslot, maar als je op z drukt of in combat geraakt, heb je heel pijnlijk geen wapen.

Uiteraard zijn ze er mee bezig, maar had dit nu echt niet bij testen zichtbaar moeten zijn? Hopelijk komt het allemaal goed, inclusief het mogen houden van de flail transmog. Want die transmog is voor mij inmiddels Het Hoogtepunt van deze expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:18
fitznl schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:30:
Beetje verdrietig dat het leuke van de trading post weer teniet wordt gedaan door problemen. Inmiddels zelf ook "slachtoffer" van het verdwenen wapen. Had de flail transmog gebruikt en de transmog is weg inclusief het wapen. Wapen wel gewoon zichtbaar in karakterslot, maar als je op z drukt of in combat geraakt, heb je heel pijnlijk geen wapen.

Uiteraard zijn ze er mee bezig, maar had dit nu echt niet bij testen zichtbaar moeten zijn? Hopelijk komt het allemaal goed, inclusief het mogen houden van de flail transmog. Want die transmog is voor mij inmiddels Het Hoogtepunt van deze expansion.
Blijft af en toe toch wel een dingetje inderdaad, dat ze niet even goed zaken testen. Toch van die dingen waarbij je dan de progress bar gecomplete hebt, maar je geen rewards kreeg. Had op Wowhead gelezen dat dit soms kan duren, dus logde uurtje later opnieuw in en toen kon ik weer op de chest klikken.

Moet zeggen, de nieuwe set is wel super tof. Vooral wel op m'n kleine goblin. Blizzard zet wel goede stappen hiermee.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Trailer voor patch 10.0.7

En patch 10.1 krijgt de naam Embers of Neltharion en daar krijgen we er een nieuwe zone bij genaamd Zalarek Caverns. Dit is een ondergrondse zone. Je gaat hier niet naartoe dmv een teleport, maar je kunt hier gewoon invliegen vanaf Thaldraszus, Azure Span of Ohn'ahran Plains zonder loading screen. De ondergrondse zone is gemaakt voor dragonriding en er zullen ook nieuwe dragon glyphs zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 08-03-2023 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Daarnaast ook wat interessante dingen mbt M+
Valor schijnt weer weg te gaan
Geen seasonal Affix meer
oudere affixes wordt naar gekeken.
Ze zijn ook terugkomen op de 'geen oudere dungeons dan Pandaria in M+' aangezien Vortex Pinnacle een M+ dungeon gaat worden, en dat is Cataclysm.
Freehold zal denk ik wel de nieuwe SBG gaan worden van seizoen 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die armor sets van Season 2 zien er wel dope uit hoor hot damn!

Hunter (Heroic), Monk, Demon Hunter, and Evoker

Afbeeldingslocatie: https://www.wowhead.com/admin/screenshots/view/1099533?ext=jpg

Druid, Warrior (Heroic), and Shaman

Afbeeldingslocatie: https://www.wowhead.com/admin/screenshots/view/1099532?ext=jpg

Mage (Mythic), Rogue (Mythic), and Warlock (Elite PvP)

Afbeeldingslocatie: https://www.wowhead.com/admin/screenshots/view/1099531?ext=jpg

Deathknight, Priest, and Paladin

Afbeeldingslocatie: https://www.wowhead.com/admin/screenshots/view/1099534?ext=jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk die Rogue. Lijkt wel Shredder van TMNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 23:18
Ben super blij met de Priest set, betekent dat ik nog wat langer m'n Shadow Priest ga blijven spelen. MIsschien toch maar een hele expansion volhouden :p

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 20:59

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Zijn er mensen die met het free to play weekend mee doen voor Dragonflight inclusief level 60 character.
Hoe werkt dat precies ? Ik heb wel een melding van level 60 character volgens mij in Wow nu, maar heb dragon flight nog niet. Heb het net gedownload en geinstalleerd.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Diigii schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:42:
Ben super blij met de Priest set, betekent dat ik nog wat langer m'n Shadow Priest ga blijven spelen. MIsschien toch maar een hele expansion volhouden :p
Denk de gemiddelde Paladin een stuk minder, deze priest set schreeuwt echt Paladin.
Main zelf een Warlock vind die set na die van de Priest het tofst.
De monk set is echt een aanfluiting :+

Het nieuwe gear systeem is overigens een hele dikke vette W.
De snelheid waarmee ze patches uitbrengen is bizar. Waar wij in Shadowlands 6 maanden zonder gingen lijken we nu iedere 2-3 maanden een grote patch te krijgen tot aan de nieuwe xpac.

[ Voor 8% gewijzigd door alexsdam op 10-03-2023 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Dag mede-tweakers.
Misschien een vraag die hier al veel gepasseerd is maar is er nog ergens een Tweakers guild actief?
Ik wil na een paar jaar pauze terug met wow starten en een guild is nog zo leuk.

Alsook ben ik er nog niet helemaal uit wat ik wil spelen. Zijn er specs die beduidend beter (alsin hoger dps) of leuker zijn om te spelen?
Het liefst speel ik ranged dps/healer. Melee ook wel als het een fun spec is. Zeker geen tank.
Graag ook niet een al te ingewikkelde rotation. Graag laidback gamen 😁

[ Voor 5% gewijzigd door Valdourian op 11-03-2023 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Valdourian schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 06:46:
Dag mede-tweakers.
Misschien een vraag die hier al veel gepasseerd is maar is er nog ergens een Tweakers guild actief?
Ik wil na een paar jaar pauze terug met wow starten en een guild is nog zo leuk.

Alsook ben ik er nog niet helemaal uit wat ik wil spelen. Zijn er specs die beduidend beter (alsin hoger dps) of leuker zijn om te spelen?
Het liefst speel ik ranged dps/healer. Melee ook wel als het een fun spec is. Zeker geen tank.
Graag ook niet een al te ingewikkelde rotation. Graag laidback gamen 😁
Hey hallo daar

U vraag over een tweakers guild is al gesteld, ook zoiets geopperd om te maken, maar nooit wat van gekomen.

Als je boven in de soek balk typed tweakers guild dan kom je hier uit https://gathering.tweaker...ywords%5D=tweaker%20guild... en scroll helemaal naar beneden.

Over welk character je leuk zal vinden moet je mss een paar maken en kijken wat je zelf leuk vind?
Dat is het beste denk ik... met heel goed gear kan je dps heel hoog zijn.

Tot morgen kan je gratis spelen (World of Warcraft: Dragonflight free weekend)
Ook krijg je een level 60 boost gratis, maar ik weet niet of dat voor iedereen open is, want blijkbaar is er ook bugs in die gratis free weekend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoStiglitz
  • Laatst online: 20:43
Zit nu even in het free weekend en dacht dat nieuwe expansion dragonflight beschikbaar zou zijn tijdens het free weekend. Maar kom op geen enkele mogelijkheid met de content in aanraking. Het schip werkt niet want dan is het Expantion niet installed krijg ik de melding.

Moet ik iets doen? Of doe ik iets verkeerd wat jullie weten? In de aankondiging had ik de indruk dat je niet in bezit hoeft te zijn van dragonflight om dit weekend toch te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telerion
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:23
Zit een bug in. Na een game restart lijkt het wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
rahd schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:39:
[...]

Hey hallo daar

U vraag over een tweakers guild is al gesteld, ook zoiets geopperd om te maken, maar nooit wat van gekomen.

Als je boven in de soek balk typed tweakers guild dan kom je hier uit https://gathering.tweaker...ywords%5D=tweaker%20guild... en scroll helemaal naar beneden.

Over welk character je leuk zal vinden moet je mss een paar maken en kijken wat je zelf leuk vind?
Dat is het beste denk ik... met heel goed gear kan je dps heel hoog zijn.

Tot morgen kan je gratis spelen (World of Warcraft: Dragonflight free weekend)
Ook krijg je een level 60 boost gratis, maar ik weet niet of dat voor iedereen open is, want blijkbaar is er ook bugs in die gratis free weekend spelen.
Ben ondertussen een BM hunter begonnen, gemakkelijk, goeie damage, en niet teveel spells :)
Zit op Draenor Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Valdourian schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:34:
[...]

Ben ondertussen een BM hunter begonnen, gemakkelijk, goeie damage, en niet teveel spells :)
Zit op Draenor Horde.
Leuk hoor, veel speelplezier.

Ja hunters zijn wel makkelijker te spelen en vooral als je je pet alles laat doen, ga je meestal toch nooit dood dacht ik zo :*)

Draenor is druk, maar mijn (alt character) horde priest zit daar ook, in een nederlandse guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
rahd schreef op zondag 12 maart 2023 @ 10:18:
[...]

Leuk hoor, veel speelplezier.

Ja hunters zijn wel makkelijker te spelen en vooral als je je pet alles laat doen, ga je meestal toch nooit dood dacht ik zo :*)

Draenor is druk, maar mijn (alt character) horde priest zit daar ook, in een nederlandse guild
oh echt? welke?
Ik heb al paar guilds gezocht via guildfinder maar inv blijven op pending staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Valdourian schreef op zondag 12 maart 2023 @ 10:41:
[...]

oh echt? welke?
Ik heb al paar guilds gezocht via guildfinder maar inv blijven op pending staan..
Er zijn heel veel Nederlandse/ Belgieshe guilds op Draenor

Hier zijn een paar namen die ik ken

*wapenstilstand

*bed and breakfast

*lelijkerds

*orgrimmar brawlers club

*the chosen few

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 02:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xi8cOqlBmTDx1uo7uBFacoptsck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TOsR2tLNFaYymwqbud81a4dG.jpg?f=fotoalbum_large

Al sinds Legion proberen te krijgen. Eindelijk alle Legion paragon mounts die ik wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
Vind die traders post ensemble overigens ook heel erg vet.
Heb m'n Warlock er ook in gestoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
Vandaag start weer een nieuwe Twitch Drop......De D.I.S.C.O. Toy deze keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aanvullend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3w-NTnlYXwZW7MBJvy1nI_OQcQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X1YDY90Hy6PwF1VoIgKytLUU.png?f=fotoalbum_large

4 uurtjes twitch kijken. actie loopt tot 3 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10.0.7. is live.
Ben best benieuwd naar de retri paladin changes nu hoor. hoe het speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Ricmaniac schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:36:
10.0.7. is live.
Ben best benieuwd naar de retri paladin changes nu hoor. hoe het speelt
Hier nog een, hoorde veel positieve geluiden via o.a. Bellular.
Heb em zelf niet voor niets geleveld en een paar M+ gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:42
Voor mensen die het nog niet wisten ,

https://www.wowhead.com/n...10-0-7-patch-notes-331925

We kunnen nu ook vliegen in BFA :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die het doel snapt van die vault ? :P ik doe maar wat maar snap er eigenlijk niks van hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ricmaniac schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:12:
Iemand die het doel snapt van die vault ? :P ik doe maar wat maar snap er eigenlijk niks van hahah
Het gaat meer om die stones en eventueel wat rewards zoals toys/pets/een mount.
Zitten wat puzzels in om te doen, maar hier was het ook best verwarrend omdat ik nog items heb die ik schijnbaar niet kan gebruiken/vinden.

De ring is op zich niet heel geweldig als ik de warlock discord een beetje lees, zelfs niet fully upgraded.
Ze zullen hem wel gaan buffen vermoed ik hoor, dus sowieso wel waard om wat dingen te pakken/upgraden tot de ring obsolete wordt in de volgende raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-10 20:21
Voor mijn gevoel is het sleutels verzamelen, en deuren openen, binnen elke deur ligt wel weer een item die je kan combineren, en vermoed dat de gecombineerde items de kamers kunnen "cleanen" die in brand staan of waar een laser eye ward staat, ik moet nog 4 deuren op de 2e verdieping en hoop deze vanavond te kunnen testen.

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:44:
[...]

Het gaat meer om die stones en eventueel wat rewards zoals toys/pets/een mount.
Zitten wat puzzels in om te doen, maar hier was het ook best verwarrend omdat ik nog items heb die ik schijnbaar niet kan gebruiken/vinden.

De ring is op zich niet heel geweldig als ik de warlock discord een beetje lees, zelfs niet fully upgraded.
Ze zullen hem wel gaan buffen vermoed ik hoor, dus sowieso wel waard om wat dingen te pakken/upgraden tot de ring obsolete wordt in de volgende raid.
Zelfde voor Rogue, die ring is gewoon slecht voor ons voor alle 3 de specs niet denderend.

Sowieso heeft Rogue het zwaar te verduren door de patch. Ik merkte het zelfs in mijn raid gisteren. Doe gewoon zelfs qua damage nummers minder damage.

Dit is van de eerste mythic raid runs na de patch. warlock ineens ver bovenaan en rogue met alle 3 de specs onderaan :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pNxM7k6uWQsKcGcHu05FjMlrNzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1SBzHDL0F44hFnN9bdzFbpMO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik weet dat Warlocks gisteren nog een bug hadden waardoor we meer damage deden dan de bedoeling was.
Geen idee of dit nog van voor of na de hotfix is :P
Ik heb het idee dat dit nog voor de hotfix is en alle warlocks zowat 5% haste en 5% extra damage hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 23:35
En nog steeds superknap dat alle specs relatief gezien bijelkaar liggen. Als die bug van locks eruit gaat en die 5% er weer afgaat komen ze nog steeds top spec met Affliction maar niet met zo'n grote marge als nu. Zeker de middenmoot is super plat.. wat gaaf!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Ja dat plaatje hierboven van de classes kan je als fout beschouwen.
Je zal bij de nieuwe zien dat Locks een paar treden lager schieten haha.

Die vault is meer een extraatje. Voor je ring stones maar ook pets e,d,
Blizzard doet wel top werk hoor, waar Shadowlands maanden lang niets had worden er nu gewoon patches uitgegooid. Deze dient puur als filler en intro naar 101.

De heritage quests voor human/orc schijnen ook heel tof te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 08:37
Ricmaniac schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:12:
De vault is eigenlijk voornamelijk bedoeld om de primal stones te verzamelen die je in je Onyx Amulet kan steken.
Ook kan je wat pets en toys eruit halen, maar dat is het verder wel.
Makkelijkst is om de 30 keys in 1x te farmen (kan op verschillende characters!) en dan alle deuren af te gaan.
Is ook niet zo heel boeiend eigenlijk, tot nu toe heb ik alleen maar dezelfde kamers gehad.
Uiteindelijk kan je ook een mammoet krijgen, door een lange chain van items te vinden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYLuxj-aenlpJ-zTquvTAJbqiow=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/96JRSydimo8sKMzPSrSfRs0P.png?f=user_large

YES DUDE FINALLY!

Jaren lang hier en daar timewalkings doen en nooit het geluk gehad. nu eindelijk is die daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Ricmaniac schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 22:34:
[Afbeelding]

YES DUDE FINALLY!

Jaren lang hier en daar timewalkings doen en nooit het geluk gehad. nu eindelijk is die daar :P
Gefeliciflapstaart *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Goedemorgen

Hebben jullie gelezen op wowhead dat je mount krijgt als je prime gaming heb?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27t4luX0Pru6UxAL4Ims5XnXWl0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7UlI3ifHJa0AmRPVAwUs0dB.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk dat dit een 1 april grap is of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rahd schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:12:
Goedemorgen

Hebben jullie gelezen op wowhead dat je mount krijgt als je prime gaming heb?
[Afbeelding]

Ik denk dat dit een 1 april grap is of niet?
Nope is legit. gisteren geclaimd en ingame geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Vraag me af wat er morgen in de trading post gaat zitten.
Nog echt helemaal niets van gelezen voor zover. Heb ook wel wat dingetjes opgespaard voor het geval dat ze nodig zijn voor de nieuwe april dingen ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
Hehe ben eindelijk level 70 na zo lange tijd
Ik denk dat ik als enige die zo laat in de game een level 70 heb gedinged.

Door al die veranderen in Dragonflight vind ik het niet zo leuk meer, daarom maar niet veel gespeeld op me main.

Als je ooit een MAGE als een gek met rare capriolen ziet vliegen ben ik het lol.... Ik kon al niet zo best vliegen en nu in dragonflight met die draakvliegtuig is t erger geworden... :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gister eindelijk m'n laatste +20 dungeon kunnen timen (HoV). Nu even kijken of ik de 3000 kan halen dit seizoen (zou de eerste keer zijn). Qua mechanics en awareness lukt dat me denk ik wel, ik heb soms alleen het idee dat m'n DPS wat achter loopt. Wellicht wil de weekly vault me een beetje helpen de komende tijd :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UP6-TJIMK08FCGpMhVVXW3BatDo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aE7lBEL9QxqGbosKEXQFRVau.png?f=user_large

Van de week heb ik trouwens een hele fijne UI tweak kunnen vinden. Ik heb graag chat bubbles aan tijdens het spelen omdat daar in bijv. M+ runs belangrijke info in wordt gecommuniceerd (bijv. CD's). Met chat bubbles aan zie je deze info behalve in je default chat, ook in chat bubbles boven de player (en NPC) die aan het communiceren is via bijv. /s /p /i etc. Het nadeel van de bubbles vind ik dat het best wat ruimte op je scherm inneemt en als melee is dat erg irritant met al de ground vomit, mechanics, swirls etc. Met deze tweak kan je de border van de chat bubble en de donkere achtergrond verwijderen en dan krijg je zoiets (dit was een /say):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Epoxt7WIx6QBWs02HQcqKImGPqE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/R86yzc6a3NW1PFk9neAVPDxc.png?f=user_large

Met de tweak die ik heb gebruikt kan je overigens uit meerdere stylen kiezen (zie hieronder). Meer info in deze thread: https://www.tukui.org/forum/viewtopic.php?p=45464#p45464 (in de download zit een readme.txt die uitlegt hoe te installeren).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sTn9OIvOn2CqSykDNDmFHFz07_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rQ4bLseM4LOPfTs5Jzy1faB0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 19:14:
Gister eindelijk m'n laatste +20 dungeon kunnen timen (HoV). Nu even kijken of ik de 3000 kan halen dit seizoen (zou de eerste keer zijn). Qua mechanics en awareness lukt dat me denk ik wel, ik heb soms alleen het idee dat m'n DPS wat achter loopt. Wellicht wil de weekly vault me een beetje helpen de komende tijd :)
[Afbeelding]
Heel nice! gratz.

Welke class en spec speel je ?

Ik moet nog steeds de 2k rating halen.. lopen slacken met spelen. was eerst volledig bij met de meute de eerste 2 weken en toen nam ik pauze van mythics en nu kom ik niet in de meeste groepen omdat k zo'n laag raider io heb.

Moet nu dus eerst lager gaan doen om accepted te worden :/ maargoed eigen schuld. Sowieso wil ik dat afmaken voor S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thx! Ik speel Feral Druid.

2K moet nog wel te doen zijn voor het einde van het seizoen, ik geloof dat je het meeste zo rond de 14 moet hebben. De valor cap is er ook af dus met een beetje geluk een groep vinden die opzoek is naar bonus valor? (evt. met je eigen key).

Verder wel herkenbaar. Ik heb vrijwel alles moeten puggen en ben ook wat later begonnen en dan is het idd erg lastig om in groepen in te komen. Wat ik nog het meest frustrerende vind is dat idd signen voor een dungeon die +2/+3 hoger ligt dan dat je al hebt gedaan, bijna onmogelijk is (ondanks dat je wel de gear hebt). Signen voor bijv. een +18 terwijl je nog maar een +16 hebt gedaan kon ik wel vergeten. Maar goed, ergens wel te verwachten met zoveel aanbod en 'betere' opties voor een group leader. Wat dat betreft is het een stuk makkelijker om snel te klimmen met een healer of tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
2 Mei nieuwe patch dus
Alle portals ook inmiddels dus ik vind het qua m+ wel goed genoeg geweest zowat, upgrades nog maar amper mogelijk eigenlijk.

Geen fan van die nieuwe affixes/explosive rework als ik heel eerlijk ben. Liever gezien dat ze die gewoonweg niet hadden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu er een set date is voor Seizoen 2 voel ik nu toch de druk om Mythics te runnen voor de mount :P

Misschien maar goed ook anders blijf ik slacken haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GE7wPA-iPXBcK4BVWkSw0DBoMc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/moJIGxWOi7QiywR4Rv9WQlJh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie avond weer gehad. aantal +16's kunnen halen. heb nu 1770 rating. Heb nog wat lage tyranicalls dus ik hoop aankomende week sws klaar te zijn met 2k rating.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ben de laatste paar weken al mijn alts naar 70 aan het brengen (time walking vanaf 60 rocks) en direct van de nieuwe catch-up gear te voorzien. Vandaag eindelijk mijn warlock naar 70 gebracht en voorzien van de 386 gear. Maar wat mij van de warlock echt opvalt is hoe belachelijk veel dps deze class doet. Helemaal als je ziet dat je slecht een paar knoppen hiervoor nodig hebt.

Als ik dan kijk naar mijn fire mage main, dan zinkt de moed mij echt in de schoenen. Je moet met de fire mage echt goed opletten als je voldoende dps wilt doen. Plan je combustion, reageer op procs, blijf in die stomme cirkel staan etc. Maar bij de warlock is het echt te simpel voor woorden. Summen je demon, offer deze op (één keer per uur), gooi de 2 dots op de vijand (en houd deze up ) en knallen maar met chaos bolt. Crits van 40k tot 60k zijn heel normaal en achter elkaar.

Snap soms echt niet waar blizzard mee bezig is. Ze kunnen dan misschien ‘balanced’ zijn mbt dps, maar de manier hoe je aan die dps komt is echt totaal verschillend. Van bijna een te simpel voor woorden, tot alles moet perfect gaan voor dezelfde dps. Kan toch haast niet de bedoeling zijn zou je denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zoo net shadowmoon burial ground gedaan. Die had ik nog gewoon helemaal niet op Tyranical gedaan XD 120 rating ofzo er bij. zit nu op 1968. Zometeen of vanavond even kijken voor een Azure vault want die heb ik ook nog niet op tyranical gedaan. dan hebben we sowieso die 2k wel voor de mount :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPvx-lJmoB8bkqg8gEhDGYEheO4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nL0bd73TP4jBgU06XJXtjGzl.png?f=user_large

Yay we got it :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlNR1XGaCYKqDGtWuuC7guUj2Ug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bf6a6zef9TwMHdmJ8XrqZr3x.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 17-04-2023 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Bisamrat schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:26:
Ben de laatste paar weken al mijn alts naar 70 aan het brengen (time walking vanaf 60 rocks) en direct van de nieuwe catch-up gear te voorzien. Vandaag eindelijk mijn warlock naar 70 gebracht en voorzien van de 386 gear. Maar wat mij van de warlock echt opvalt is hoe belachelijk veel dps deze class doet. Helemaal als je ziet dat je slecht een paar knoppen hiervoor nodig hebt.

Als ik dan kijk naar mijn fire mage main, dan zinkt de moed mij echt in de schoenen. Je moet met de fire mage echt goed opletten als je voldoende dps wilt doen. Plan je combustion, reageer op procs, blijf in die stomme cirkel staan etc. Maar bij de warlock is het echt te simpel voor woorden. Summen je demon, offer deze op (één keer per uur), gooi de 2 dots op de vijand (en houd deze up ) en knallen maar met chaos bolt. Crits van 40k tot 60k zijn heel normaal en achter elkaar.

Snap soms echt niet waar blizzard mee bezig is. Ze kunnen dan misschien ‘balanced’ zijn mbt dps, maar de manier hoe je aan die dps komt is echt totaal verschillend. Van bijna een te simpel voor woorden, tot alles moet perfect gaan voor dezelfde dps. Kan toch haast niet de bedoeling zijn zou je denken.
Als Destro Warlock main voor vele jaren is het niet altijd even simpel geweest hoor.
Sowieso hoor je maar 1 dot up te hebben (Immolate, Corruption gebruik je niet in je rotation)
Destro heeft wat dat betreft wel wat andere problemen die andere specs dan weer wat minder hebben.
Destruction houdt namelijk helemaal niet van heavy movement fights om maar een voorbeeld te geven :)
Pagina: 1 ... 27 ... 66 Laatste