Ok, maar de vraag is niet logisch als hij op zichzelf staat. Hier, bekijk X. Zou je het kopen? Ik zal altijd reageren met 'ligt er aan... hoeveel kost het?'. Misschien ligt het aan mij maar iets kopen zonder de prijs te weten is voor mij gewoon een no-no. Dus is mijn antwoord al snel Nee dan. Ik zou je stats die je hiermee vergaart niet vertrouwen want ik ben vast niet de enige die niet van blind kopen houdt. Wil niet zeggen dat ik niet bereid ben iets te betalen voor goede content.jelle. schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:57:
[...]
Vandaar dat we onder de Plus-artikelen nu alleen vragen naar de betalingsbereidheid.
Is ie nog geheim? Dat is de enige reden die ik kan verzinnen dat je hem niet gewoon erbij zou zetten dan.jelle. schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:57:
[...]
De prijsstelling is inmiddels mede op basis van die input (maar ook andere inzichten) vastgesteld
Als ie geheim is snap ik het... half. Want eerlijk gezegd denk ik dat dit deel van de poll gewoon weinig nut heeft dan.
.
[ Voor 1% gewijzigd door OddesE op 11-03-2021 19:06 . Reden: aargh nog meer spelfouten! ]