reviews: Audi e-tron GT - Sportieve e-coupé met innovatieve 800V-accu
Inclusief video.. Autotweakers wordt nu ee feit?
reden genoeg om dat binnenkort te bespreken in een volgende video.
Ik zie dit heel graag onder premium, reden extra voor mij om het zeker niet te nemen.
Was het nu over nieuwe techniek, of andere oplossingen binnen EV's, maar nee.. het is een reclame video van een auto van ruim 100k.. Geweldig misschien voor die paar leaserijders hier en enkele miljonair, maar waar zit hier precies nu de doelgroep? Natuurlijk, bergen views, veel discussie, dat leeft, populair dus waarschijnlijk nog meer.
Flashback 'het nieuwe tweakers', paar maanden geleden:
Tweakers gaat zich namelijk weer helemaal richten op échte techliefhebbers, mensen met een duidelijke passie voor technologie. Jullie dus. Mensen die graag op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen, maar zich ook in de technologie achter producten willen verdiepen en daarover graag met andere discussiëren. Mensen die behalve over smartphones, notebooks, televisies en gaming, ook graag alles lezen over videokaarten, moederborden, monitoren en ssd’s. Mensen die tot nu toe op Hardware Info wél vonden, wat ze op Tweakers wellicht misten.
Als ik de hoofdpagina van hardware.info nu bekijk, ga ik die straks echt missen.