Zo maar iets wat in me op kwam; De laatste tijd komen steeds meer elektrische autogeruchten voorbij. Gaat Tweakers hier niet te veel op een Autoweek lijken? Dat er veel over auto's geschreven word snap ik omdat er veel ontwikkelingen zijn op het zelfrijdende gebied. Maar moet Tweakers echt elk gerucht uit de autowereld gaan verslaan?
Dat Volkswagen na eerdere grootspraak nu al weer gaat terugkrabbelen of Mercedes weer een modelletje op de markt gaat zetten zal allemaal best, heeft volgens mij weinig met techniek/tweaken te maken, dat is ook prima bij Autoweek te lezen. Mocht die auto nu zelfrijdend zijn of een revolutionaire feature/gadget hebben dan lees ik dat hier graag op Tweakers.
Zo maar even een resultaat van de afgelopen week wat ik dan bedoel:
nieuws: Volkswagen-topman: compacte elektrische auto's zullen veel duurder wo...
nieuws: Ford werkt aan elektrische pick-uptruck
nieuws: Gerucht: Mercedes-Benz wil in september elektrische suv aankondigen
Tot zo ver mijn mening, ben heel benieuwd hoe daar vanuit de redactie naar gekeken word
Dat Volkswagen na eerdere grootspraak nu al weer gaat terugkrabbelen of Mercedes weer een modelletje op de markt gaat zetten zal allemaal best, heeft volgens mij weinig met techniek/tweaken te maken, dat is ook prima bij Autoweek te lezen. Mocht die auto nu zelfrijdend zijn of een revolutionaire feature/gadget hebben dan lees ik dat hier graag op Tweakers.
Zo maar even een resultaat van de afgelopen week wat ik dan bedoel:
nieuws: Volkswagen-topman: compacte elektrische auto's zullen veel duurder wo...
nieuws: Ford werkt aan elektrische pick-uptruck
nieuws: Gerucht: Mercedes-Benz wil in september elektrische suv aankondigen
Tot zo ver mijn mening, ben heel benieuwd hoe daar vanuit de redactie naar gekeken word